Šešt, 21.09.2024, 05:17
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 1
    SVEČIAI 1
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Rugsėjis 2013  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2013 » Rugsėjis » 5 » Ėmiau ir parašiau tokį komentarą:
    10:03
    Ėmiau ir parašiau tokį komentarą:
    "Jaunatviškumas susijęs su lengvu gyvenimu. Ir kai jis bus lengvas, jaunatviškumas pats atsiras, kad ir 70-ies."
    Įdomu čia teisybė ar ne?
    Beje, niurzgėjimą prikaišiojo ne man, bet merginai, kuri dabar yra likus našlaitė.
    Peržiūrų: 589 | Pridėjo: galaxy
    Viso komentarų: 48
    1 Dalmara   (05.09.2013 11:00) [Medžiaga]
    Jaunatviškumas priklauso nuo žmogaus charakterio. Jei žmogus jaunatviškai lengvo charakterio, tai ir didžiausiose bėdose kažkaip šviesiai ir lengvai pakelia visas negandas...
    O niurzga ir ant maišo turtų sėdėdamas nuolat niurzgės...

    2 galaxy   (05.09.2013 11:51) [Medžiaga]
    Bet aš susiejau ne su turtais. surprised Turtai kaip tik daugiau rūpesčių sukelia. yra tokia patarlė: Vargas migdina, o turtai budina". Nors lengvas gyvenimas be turtų negalimas, bet yra skirtingi dalykai: turtai, kuriuos turi užtikrintai (pvz. pastovios pajamos) ir turtai, kuriuos reikia saugoti, kad nedingtų. wacko

    3 Akmenėlis   (05.09.2013 13:04) [Medžiaga]
    o kas yra "lengvas gyvenimas"?

    5 galaxy   (05.09.2013 14:26) [Medžiaga]
    Su mažai rūpesčių arba išvis be jokių. smile

    23 Akmenėlis   (06.09.2013 10:35) [Medžiaga]
    tai argi čia gyvenimas, tai - nuobodybė smile

    25 galaxy   (06.09.2013 15:37) [Medžiaga]
    Nu, ne. Kaip tik atvirkščiai. Prisimink ar vaikystėje taip jau nuobodu buvo? wink

    32 Akmenėlis   (08.09.2013 01:20) [Medžiaga]
    o tai tau vaikysteje lengvas gyvenimas buvo?

    33 galaxy   (08.09.2013 01:29) [Medžiaga]
    Lengvesnis negu dabar ir naujo daugiau rasdavau biggrin

    34 Akmenėlis   (08.09.2013 01:32) [Medžiaga]
    as ir dabar naujo nemazai atrandu,kai tik paieskau wink

    36 galaxy   (08.09.2013 01:41) [Medžiaga]
    O aš dabar jau paskaičiuoju, kad naujumams ieškoti man jau mažiau dienų liko negu nugyvenau. gossip

    37 Akmenėlis   (08.09.2013 18:23) [Medžiaga]
    smile neskaiciuoju... o kiek dar turiu noru ir pirmu kartu, kai tik pasitaikys proga butinai isbandysiu ir visai neidomu kiek liko, gyvenu siandien, va dar, jei nesidairyciau atgal butu isvis idealu

    38 galaxy   (08.09.2013 18:43) [Medžiaga]
    Tu manai, kad yra galimybių viską išbandyt? Man tai ne. O šiaip pagalvojau, kad tas išbandymas ko nors ar ne, nieko nereiškia. Jeigu išdrįsčiau parašyčiau dienoraštį apie tai, ką vaikiau paskutinius 10 metų ir palyginčiau save su pussesere, kuri nieko nemėgino... Žinok, rezultatas tas pats. Jos gal net geresnis pilot

    45 Akmenėlis   (09.09.2013 10:32) [Medžiaga]
    šiuo metu nėra, bet atsiranda ir nebeatidedu kitam kartui smile labai norėčiau paskaityti, jei galiu kažką įtakoti, tai laaabai prašau parašyk išdrįsk, labai įdomu kodėl tau atrodo, kad bandyti naujus dalykus yra neįdomu... šiemet pirmą kartą jodinėjau, prieš kelis metus pirmą kartą melžiau karvę, tik 18 metų pirmą kartą kroviau šieną ir miegojau ant šieno... nesu skridus lėktuvu, bet progai pasitaikius rinksiuos kelionę lėktuvu, jau esu apsisprendus smile ir dar kiek visko... šiandien perskaičiau, kad draugikė pirmą kartą žaidė Golfą ir aš noriu pabandyti, minigolfą esu žaidus, patiko, bet norėčiau pasišvaistyti lazda dideliame lauke, kaip priklauso smile nežinau, kaip galima nieko nenorėti ir dar galvoti, kad taip gerai
    vakr Pegase buvo knygų išpardavimas nusipirkau tris vieną įsidėjau į rankinę, skaitysiu per pietų pertrauką, "Pamatinės filosofijos žinios", dukrytė studijuoja filosofiją, norėjau turėti knyginį supratimą kas tai, kvaila? na ir tegu, o aš ją nustebinau pasakius apie tai, juokėsi diskutuosim, kaip žinančios biggrin

    46 galaxy   (09.09.2013 13:39) [Medžiaga]
    Čia dar ne kvaila. Tau knyga karvę nekainavo, o ir visa kita nebrangu. Aš elgiausi kvailiau, daugiau taip negaliu. Šiaip tai rašyt savo gyvenimo istoriją nedrįstu, nors ją daugiau ar mažiau žino internetiniai draugai  shy

    4 Dzein   (05.09.2013 14:23) [Medžiaga]
    Oi,oi,oi....kokia plati tema.
    Nelabai sutinku su Dalmara(turiu leidimą minėti jos niką) ir tuoj paaiškinsiu,kodėl.Padėvėtas,o tuo labiau 70-metis yra jau pavargęs ne tik nuo amžiaus,bet ir nuo ligų.Kaip besigirtume sveikata,ligos vis vien kankina...jei ne galva,tai subinė.
    Jauna aš niekaip negalėjau suprasti,ko tie seneliai užmiega prieš saulutę,kodėl jiems nuolat šalta,kodėl negali imti ir panešti sunkaus daikto.O gal jūs žinote?Deja,supratimas ateina su amžiumi,kad tu ne viską gali.Norėti,žinoma,nedraudžiama.Apsimesti,kad tu esi jaunatviškas irgi galima,bet pavaidinsi norėdamas paneši sunkų akmenį ir ...savaitę ar daugiau gulėsi paslikas pasislėpęs nuo žmonių.
    Dar blogiau,kai ta ,,padėvėta" stengiasi rengtis kaip 18-inė.Karikatūra,taip sakant.
    Taigi mano nuomonė-kiekvienam savo...jaunam- jaunatvė,o senam-senatvė.Jei sutikti su Dalmara,tai senas gali tik pašposint,pablevyzgoti kaip jaunas,pakeliauti,bet ne daugiau.
    Todėl grįžkime prie klausimo,kodėl žmonės niurzga ir bamba.Manau,kad tai nepriklauso nuo amžiaus.

    6 galaxy   (05.09.2013 14:37) [Medžiaga]
    O jeigu 40 - 50-metis? Jis dar keliaut gali, jei turi laiko, pinigų ir be žymių sveikatos sutrikimų. tik jis jau irgi ne jaunas.
    Beje, gal jaunatviškas ir lengvabūdiškas yra tas pats?
    ir nuo ko vis dėlto niurzgėjimas priklauso? surprised

    7 Artis   (05.09.2013 14:55) [Medžiaga]

    9 galaxy   (05.09.2013 15:19) [Medžiaga]
    Bet čia 1972 m. Dabar jau turbūt su rūpesčiais surprised

    8 Dzein   (05.09.2013 15:18) [Medžiaga]
    Galaxy,40-metis taigi dar visai juonuolis.
    O štai lenvabūdžiu gali būti bet kokio amžiaus žmogus...sakyčiau senas dar lengvabūdiškesnis dėl sklerozės...jis vėl nepatyręs,kasdien vis sužinantis iš naujo kažką naujo...
    Neseniai turėjau keliautojų pensininkų porą iš Indijos.Jam 66,jai 62,jis po kelių širdies operacijų.Jie tiki likimu ir sako..numirsiu tada,kai man bus skirta.O aš galvoju...numirsiu tada,kai nesisaugosiu ir nesigydysiu.Manau,kad jie lengvabūdžiai,nors ir be galo žaviuosi jais.Dabar jie jau Čikagoje.
    O aš kaip senas krepšas namie.Vat ir nebūk lengvabūdis....ne gyveni,o egzistuoji.Ir numirsi nieko nematęs.

    10 galaxy   (05.09.2013 15:24) [Medžiaga]
    Aš tai jau turbūt mokyčiausi išgyventi ir prasimaitint prie konteinerio, jei būčiau darius ką užsimaniau. wacko Nors ir dabar jau per daug dariau (ir būtent 40-ies ar net anksčiau) ir  nesusiprotėjau, kad reikia elgtis pagal savo amžių. Taip, kad gali būt, jog bomžiško gyvenimo ir neišvengsiu cool

    11 Dzein   (05.09.2013 15:51) [Medžiaga]
    Gal galiu pasmalsauti,ko tu norėjai ir NEdarei?
    Man kilo štai kokia mintis...kai labai apgalvotai ir pareigingai gyvename didesnę dalį savo gyvenimo ir staiga suprantame negyvenę,o tik pareigingai egzistavę,štai tada mums kyla mintis pašėlioti.Vat mesti viską ir leistis į nuotykius.Tai valio...ir dzin kas kaip pažiūrės...bent turėsime ką prisiminti,nes tik valgyti,miegoti ir kakoti-tai ne gyvenimas.

    14 galaxy   (05.09.2013 22:34) [Medžiaga]
    Neišmėčiau pinigų kelionėms, tiksliau, išmėčiau per mažai. O dabar teoriškai turėčiau nemėtyt pinigų automobiliui. dry

    12 Torpeda   (05.09.2013 20:34) [Medžiaga]
    Bambeklis ir liks bambekliu,visada ras dėl ko pabambėt :P o jaunatviškumas širdyje ,mielieji, širdyje.....

    13 Dzein   (05.09.2013 20:50) [Medžiaga]
    Prisiminiau 80-metę giminaitę,į kurią baliuje niekas nekreipė dėmesio...o ji taip norėjo šokti.

    16 galaxy   (05.09.2013 22:36) [Medžiaga]
    Bet čia jau jai tragedija. Verčiau būtų nenorėjus surprised

    15 galaxy   (05.09.2013 22:35) [Medžiaga]
    Tai nuo ko ta širdis sensta arba jaunėja? wink

    17 Dzein   (05.09.2013 22:43) [Medžiaga]
    Širdis dvasiškai niekada nesensta,tik fiziškai susidėvi kaip variklis tongue
    O automobiliui mėtyk,būtinai mėtyk praktiškai,o ne teoriškai.Kai skriesi autostrada,tada suprasi ko neturėjai.
    Toliau...automobilis ges,tu lankysies autoservisuose,o ten daaaaug vyrų dirba.

    18 galaxy   (05.09.2013 23:08) [Medžiaga]
    Jo, o tie vyrai mane apstatinės ir galybę pinigų atims. O aš norėsiu vyrus šaudyt (kaip ir priklauso senmergei) surprised
    Beje, sename kūne geriau tinka sena širdis wink

    19 Artis   (06.09.2013 08:37) [Medžiaga]
    Pirk negendantį automobilį . O tau tau iš viso dar pirma reikia įsigyt ir pavažinėt iš priekio stumiamą mašinytę biggrin

    21 galaxy   (06.09.2013 09:17) [Medžiaga]
    O kur parduoda negendančius? surprised

    20 Artis   (06.09.2013 08:38) [Medžiaga]
    Čia aš kalbu apie vaikišką vežimėlį su vaiku wink

    22 galaxy   (06.09.2013 09:19) [Medžiaga]
    Kad aš ne iš tų, kur vaikų įvaikinimais žavisi. Išvis galvoju, kad vaikus patys tėvai turi augintis, o ne kažkas kitas kandim vaikus užaugint kaip kokiom gegutėm (ne Kanados, žinoma) tongue

    24 Dzein   (06.09.2013 15:27) [Medžiaga]
    galaxy (Vakar 23:08)
    Jo, o tie vyrai mane apstatinės ir galybę pinigų atims.


    Nu matai..nu matai..kaip išaiškėja kas kuom kvėpuoja ir kas pirmiausia šauna į galvą.Varna,aš gi turėjau galvoje ne apstatymą,o kad vieni vyrai ten dirba...tai rasi gyvenimo draugą,kuris tau bus užuovėja.O tu apstatys...apstatys. tongue
    Na tiesa,gali ir apstatyti,jei padarys vaiką ir paliks.Bet tu alimentus vis vien gausi,dabar DNR nustatyti -baika...

    26 galaxy   (06.09.2013 15:39) [Medžiaga]
    Kaip galima užuovėjos ieškot tarp tokių, kurie matydami, kad neišmanai, už taisymą daugiau nulupa? surprised
    o dėl vaiko, tai vyrai šiais laikais ne toki durni, kad alimentus sau užsitaisytų. wacko

    27 Dzein   (06.09.2013 17:59) [Medžiaga]
    Galaxy,o kodėl tu visur matai tik negatyvą?Tai aš net nevalgyčiau,vis vien gi mirsim,tai koks skirtumas...anksčiau ar vėliau?

    1.Vaikas-tai gėris.
    2.Nebūtinai tave pames.
    3.Nebūtinai iš tavęs nulups.
    4.O gal mašina gerai važiuos,meistro nereikės..važiuosi ir vargo nematysi.Juk taip būna,ar nebūna?
    5.Kaip save užsiprogramuoji,taip ir turi. tongue

    28 galaxy   (06.09.2013 21:02) [Medžiaga]
    1. Nesutinku, kad kandžių vaikas gėris.
    2. Manęs niekas negali pamest, nes niekas nė nerado.
    3. Nežinau, dar nežinau nė mechanizmo, kuris leistų tokius dalykus sukontroliuot.
    4. Gal būna. Bet čia dar priklausys ir nuo kainos. Jei pvz. naują iš salono pirkčiau... (beje, vienas žmogus iš Kiemelių ir vienas iš Zebros patarė man jos nepirkt, nes daugiau bėdos turėsiu. Ir dar vienas, kažkada buvęs irgi iš čia, patarė ir teisių nelaikyt, nes jau man per vėlu).
    5. O programuoji tada save pagal ką? surprised

    29 Dalmara   (07.09.2013 10:33) [Medžiaga]
    O ką reiškia "kandžių vaikas"? surprised

    30 galaxy   (07.09.2013 10:58) [Medžiaga]
    Jei žinai kas yra "kandis", tai čia jų vaikas. Šiaip tai kandys yra tokie organizmai, kurių dauginimosi strategija yra turėt daug palikuonių, bet jais nesirūpint (r strategai). Tiesa, jie jų daug ir turi turbūt todėl, kad nenori rūpintis, o per daugumą vienas kitas išgyvena. Bet įsivaizduok kas atsitinka, jei išgyvena visi? Visuomenė jau tampa kandžių visuomene.

    31 Dzein   (07.09.2013 18:10) [Medžiaga]
    Moteraitės,kandžių vaikas vertas tokios pat pagarbos,kaip ir milijonieriaus ar profesoriaus....kol vaikas pats netapo kandimi.
    Bet supratau,ką norėjo pasakyti Galaxy... ir ji teisi.Štai kandis turi 5 vaikus,nes jie neturi pinigų prezervatyvui,o kitas dalykas -jam viskas dzinnn...visuomenė išlaikys,o jis netgi šildysis prie to aruodo.Protingas skaičiuoja,kiek vaikų jis gali išlaikyti,nesiekdamas viusomenės aruodo,ir tiek turi.Skaičiuokime...po 50 metų kandžių bus daug,o protingų mažai ir taip visuomenė tampa kandžių visuomene.Ar taip, Galaxy?
    Vat tik man sukirbėjo klausimas-kodėl milijonieriai ir profesoriai neturi po 10 vaikų,a?Čia kažkas slypi,ko aš nesuprantu.Jie NEpatriotiški?

    35 galaxy   (08.09.2013 01:39) [Medžiaga]
    Teisinga čia ar ne tos Galaxy parašyta priklauso nuo to kaip žiūrėsime kas labiau lemia žmogaus elgesį - auklėjimas ar genai. Bet ir auklėjimas visada yra toks, kad blogis lieka pranašesnis už gėrį. lol spėkit kodė?
    O kodėl milijonieriai neturi daug vaikų jau paaiškinau  - jie dažniauiai sugeba išauginti ir 2 iš 2 ir net 1 iš vieno.
    Beje, kartais ir profesorių pasitaiko su nemažai vaikų, bet... žmogus turintis daug vaikų, privalo ir šeima nemažai rūpintis o mokslas taip pat reikalauja visų jėgų.
    Patriotiškumas čia ne prie ko. Tikriausiai iš patriotiškumo reiktų daug kam vaikų visai neturėti.

    39 Lira   (08.09.2013 22:29) [Medžiaga]
    Aš neprotinga kandis tease nes prieš gimdydama neskaičiavau, kiek vaikų galiu išlaikyti... Ar mano vaikai irgi kandžiukai? partytime
    O man patinka kažkieno pasakyta gan žinoma frazė- žmogus jaunatviškas yra tol, kol sugeba mokintis iš jaunų...

    40 galaxy   (08.09.2013 23:02) [Medžiaga]
    Lira, kandys kandžiukų neaugina tongue
    P.S. Gėda visą gyvenimą mokytis ir niekad nemokyt wacko

    41 Tina   (09.09.2013 00:40) [Medžiaga]
    Prie viso šito, kas čia parašyta (apie jaunatviškumą), galiu tik pridurti, kad, kaip sakė Lina, jaunatviškumas yra širdyje... ir, deja, ta širdis dažniausiai labai atsilieka nuo kūno... ji daug ilgiau išlieka jauna... Va, kad ir ta minėta 80 - metė, kuri labai norėjo šokti... Gal ir geriau būtų, jei būtų nenorėjusi... nes labai skaudžiai pajautė savo amžių... tai buvo jai skaudus priminimas... O man jos labai gaila...
    O bambėjimas, niurzgėjimas ir nepasitenkinimas viskuo - prigimtinis dalykas. Ir visai nepriklausantis nuo amžiaus... tokie žmonės jau nuo pat jaunumės visur mato negatyvą...
    Apie lengvabūdiškumą. Pavyzdys su keliaujančiai pensininkų pora... gal ne visai atitinka mano supratimą apie šį žodį... Jie ne lengvabūdžiai, o šauni porelė norinti dar kažką įdomaus ir nematyto nuveikti, sužinoti...
    GALAKSI, o pinigų leidimas kelionėms arba tam, ko tu labai norėtum... tikrai ne "švaistymas", o tikslingas naudojimas. Žinoma, reikia protingai apsvarstyti savo galimybes, bet... tikrai nekaupti milijonų, kad galėtum atrišus kojinę skaičiuoti ir mėgautis...
    Aš, kogero, lengvabūdė, nes nesu sukaupus jokio rezervo... gyvenu šia diena... ir bijau, atvirai pasakius, susirgti ar dar koks velnias jei nutiks... Bet gyvenu tikrai įdomiai ir esu patenkinta... smile

    42 galaxy   (09.09.2013 04:44) [Medžiaga]
    Matai skaužiai pajusti savo amžių galima ne tik tada, kai nepakviečia tavęs šokti, ir ne tik 80-ies. argi žmonėms ilgai leidžiama būti jauniems? wacko
    Va, ir toliau prisipažįsti, kad gyveni gerai ir įdomiai, ir šia diena. O jei kas atsitiktų, ar gyventum šia diena (ar liktų jaunatviškumas, vadinasi) prisipažink? wink

    43 Dzein   (09.09.2013 07:48) [Medžiaga]
    Hmmm...man patinka Tinos gyvenimas,nes žmogus iš tikro gyvena tik tada,kai jo siela švenčia.Na pasakykit,ko vertas tas laikas,jei žmogus jį praleidžia tik po kaldra ir dar bumbėdamas,kad jam blogai?Valgyti ,miegoti ir kakoti?O tokių pilna.Man ne tik patinka Tinos gyvenimas(Amerika, Niagara ir visa kita),bet dar ir pavydžiu.Galėčiau čia pasakyti,kad pavydžiu baltai...pff..nėra balto pavydo,tokio nebūna.

    44 galaxy   (09.09.2013 08:57) [Medžiaga]
    O man irgi patiktų ir turbūt daug kam patiktų gyventi kaip Tina, jei ji gerai ir įdomiai gyvena. (na, visiškai nieko nežinau apie ją, tai ir pavydėti niekaip negaliu).
    Bet įdomu ar Dzeine mano, kad žmogus, negalintis įdomiai gyvent turintis bėdų, gyvena netikusiai? surprised Beje, nepajėgiantis išlipt iš lovos, turbūt tik po kaldra gyvena ir, įtariu, nedžiūgauja, kad jam gerai. Ir be abejo, toks nėra jaunatviškas. Vadinasi, jaunatviškumui turėt, ir sveikatos reikia, ar ne? cool Gal dar ko nors?

    47 Tina   (09.09.2013 17:40) [Medžiaga]
    Pilnai sutinku, Galaxis, kad tam, kad gyventi reikia pirmiausiai neturėti rimtų bėdų... ligų ir t.t. Bet su metais tokios bėdos atsiranda. Tad, kol jų nėra - reikia naudotis!! O ne sėdėti ir galvoti,  "kas bus jeigu bus"! Ir dar - jaunatviškumas priklauso ir nuo charakterio... kiti jau nuo vaikystės būna "senukai"...

    48 galaxy   (09.09.2013 20:16) [Medžiaga]
    O gal tiem kitiem nuo vaikystės bėdos, ką jūs žinot? (ir bėdos ne tik ligos gali būt). Beje, Galaxy vistiek teisi, kas ginčija, nenuginčys (turbūt dėl to Dzeinė jau ir pabėgo iš dienoraščio cool )
    P.S. Įdomu išvadins mane kas sena niurzga ar ne?

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz