Antr, 21.05.2024, 12:58
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Rugpjūtis 2011  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2011 » Rugpjūtis » 24 » KATEGORIŠKUMAS.
    14:37
    KATEGORIŠKUMAS.

      

    Vienas žmogus ilgai keliavo per svetimą kraštą...sutemo ir,nors visi tame kaime buvo labai nusiminę,pasiprašė nakvynės.Vakarienės metu jie jam papasakojo,kad kaimo laukuose gyvena drakonas ir jie bijo eiti nuimti derlių.Keliautojas buvo drąsus ir  nuėjo į laukus ...ogi ten tik didžiulis moliūgas!Grįžęs jis pasakė...nėra jokio drakono,eikite ir dirbkite.

    Stojo tyla. Po to nepasitenkinimo murmesys nuvilnijo per minią.
     -Nepraustaburni, kaip tu drįsti! Tai tu nori pasakyti, kad mes visi klydome, o tu vienas čia toks protingas?! Taip ir sakyk, kad išsigandai pabaisos, tik gėda prisipažinti.Ir keliautojas vos spėjo išnešti sveiką kailį.
     Po kurio laiko per tuos pačius kraštus keliavo kitas keliauninkas.Kitą rytą ,atsilygindamas jis taip pat nuėjo į laukus,nors ir nebuvo drąsuolis. „A, tai štai kas taip išgasdino kaimiečius, – pagalvojo sau, – Na, laikykis!". Pripuolė prie moliūgo, ir kad pradės jį talžyti vėzdu – žievės ir sunokusio vaisiaus sulčių purslai tik pasipylė į šalis…

     Žmogus tik popiet grįžo į kaimą....pasilypėjo ant statinės ir prakalbo:
     -Mielieji , jau rytoj drąsiai eikite į laukus nuimti derliaus. Joks drakonas daugiau nebedrums jūsų ramybės.
     Stojo tyla. Po to žmonės vienas per kitą pratrūko dėkingumo šūksniais.,o bendruomenės džiaugsmui nebuvo ribų.Keliauninkas dar kelias dienas paviešėjo,o po to, gausiai apdovanotas, iškeliavo savo keliais.

    Klausimas:

    Kodėl pirmasis keliautojas buvo išvarytas,o antrasis apdovanotas?



    Peržiūrų: 653 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 57
    1 galaxy   (24.08.2011 16:59) [Medžiaga]
    O aš maniau, kad čia ne toks moralas bus surprised

    2 Dzein   (24.08.2011 17:23) [Medžiaga]
    Kokio tu norėjai,Galaxy?Galiu padaryt visokį,kokio tau reikia biggrin
    O rimtai tai dabar yra klausimas,į kurį atsakyk pagal savo supratimą.

    3 Torpeda   (24.08.2011 17:34) [Medžiaga]
    mes nemokame-mes mokomes tongue biggrin

    4 tata   (25.08.2011 08:10) [Medžiaga]
    nu va dar moliūgų sėklų privalgė , nes sprendžiant iš pasakojimo tas buvo labai prinokęs biggrin

    +1   Спам
    5 Dzein   (25.08.2011 12:21) [Medžiaga]
    Tarp kitko,Tatuk,išlukštentos moliūgų sėklos- sveika kraujotakai.
    O į temą,tai aš manau...mes visi mėgstame ,kad mums pritartų...ir visai nesvarbu,ar tai teisinga,ar ne.Jei mano tiesa nebūtų tiesa,tai kodėl Do tuoj ima purkštauti ir..pritrūkusi argumentų,puola į kovą?O pagalvokime kiekvienas apie save,ar jums tokiu atveju nekyla noras ginčytis?Man kyla.
    Nekyla tik tada ,kai kito žmogaus teiginys atrodo jau visai absoliučiai absurdiškas ir nevertas net to,kad pasistengčiau paneigti.

    6 Torpeda   (25.08.2011 20:45) [Medžiaga]
    Zinai ta patarle? Duok durniui kelia. Va kartais gerai ir patyleti,nesvaistyti savo energijos.

    9 Dzein   (25.08.2011 21:54) [Medžiaga]
    Aga..ne mano kiaulės,ne mano pupos..šiuo atveju kaimiečiai nebūtų nusiėmę derliaus ir būtų mirę badu. biggrin

    8 euphoria   (25.08.2011 21:26) [Medžiaga]
    o as megstu,kad ne tik pritartu,bet ir patartu smile

    7 euphoria   (25.08.2011 21:19) [Medžiaga]
    kazkokia yra patarle,ne zodziais o darbais,taigi tas antrasis to ir emesi,kartais zmonems reikia veiksmo,zek jei buna kokia paini situacija,blogai atsiliepiama apie tuos,kurie pasimeta,o kurie kazka dado,pasirodo jie suprantas,nors tik tarkim toks vaizdelis is pirmo zvilgsnio

    10 Dzein   (25.08.2011 21:58) [Medžiaga]
    Euphoria,negaliu su tavimi ginčytis,nes nelabai supratau.Sakai....pirmas tik kalbėjo,o nieko nedarė?Bet antrasis darė tuščiai..tai išeina,kad irgi nieko nedarė.
    O apdovanotas buvo gal dėl to,kad matė tai,ką ir kaimiečiai?

    11 euphoria   (25.08.2011 22:07) [Medžiaga]
    ta ir turejau galvoje,kad tusciai dare,bet va,kaimieciams patiko smile

    12 Di   (25.08.2011 22:43) [Medžiaga]
    pirmojo veiskmai privertė kaimiečius pasijusti kvailiais todėl jie ir užpyko,nors ir neteisūs buvo, o antras juk pasielgė taip, kad ir jų neįžeidė ir badu neleido numirti kaimiečiams biggrin trumpiau tariant nusileido iki jų lygio ir pasielgė išmintingai, bent man taip atrodo wacko

    15 Dzein   (26.08.2011 16:00) [Medžiaga]
    Man irgi taip atrodo,juk neįžeisti žmogaus,paneigiant jo tiesą,yra menas.
    Ti įdomu,kaip tai pavadintume.... prisitaikėliškumu ar išmintingumu?
    O gal taip sugeba tik chameleonas?

    13 Lira   (25.08.2011 23:44) [Medžiaga]
    Paskaičiau ir pagalvojau: kaip žmonėms sunku priimti tiesą, kokia ji yra... kaip jie nori girdėti tai, ką norisi girdėti... Jiems norisi ne paprasto moliūgo, o visos dramatiškos istorijos apie drakoną... Na, ir kas nekvailas, tas tuo ir manipuliuoja, ir pasinaudojęs tuo savaip, netgi šioj istorijoj tampa didvyriu narsuoliu, nužudžiusiu drakoną...
    Moralas paprastas- makaronų žmonėms reikia... Įvaizdžių... kuo tiesa paprastesnė, tuo sunkiau priimama... nes kartais žmonėms nesuvokiama, kad viskas gali būti taip paprasta...

    19 galaxy   (27.08.2011 13:25) [Medžiaga]
    Va, jau panašesnis moralas biggrin

    14 Dzein   (26.08.2011 15:39) [Medžiaga]
    Lira,ne visada norisi girdėti kitaip,bet kai kurie net ir mato kitaip,nei mes be jokių norų.Pvz. turiu pažįstamą,kuri sako mačiusi šventąją mergelę Mariją gyvai du kartus.Na ir kaip elgtis tokioje situacijoje,kaip tu pati pasielgtum?Kažkodėl man šviečia,kad irgi nedrėbtum šlapiu skuduru į akis .
    Taigi kuom skiriasi istorija apie drakoną nuo istorijos apie mergelę Mariją?

    16 Dzein   (26.08.2011 20:51) [Medžiaga]
    Nereikėjo?O ar tai nėra saviapgaulė,kuriai pritariame savo chameleoniškumu?Nors..gal galutinis rezultatas ir teigiamas ,o tikslas pateisina priemones.
    Tavo pateiktu pavyzdžiu,visi prisitaiko..vienas iš baimės,kitas -ai...ne mano kiaulės,ne mano pupos,o rezultate tiesos nebėra.Palyginčiau tai su dabartine politika-visi mato,visi žino,bet tyli,o ko reikia sėdintiems aukštai,ar ne to?O jei koks,,,nemormalus " vienas kažkur cypauja,tai tam reikia užčiaupti burną bauda už komentarą,arba kompiuterio konfiskacija.

    17 Lira   (26.08.2011 23:28) [Medžiaga]
    Nežinau kuo skiriasi tos istorijos, bet šiuo atveju žmogus pasielgė labai diplomatiškai, dėl to laimėjo ir jis, ir žmonės. Diplomatija- tai menas. man jis patinka, nes pati neatsispiriu pagundai rėžt tiesą tokią, kokia yra, netašytai, nelanksčiai... nors, žinoma, ir diplomatiją panaudoju, ir jei pavyksta išspręst situaciją lanksčiai, irgi jaučiu vidinį pasitenkinimą...

    +1   Спам
    18 Torpeda   (27.08.2011 07:53) [Medžiaga]
    na aptarinejat cia kazkokia pasaka. O as kaip kaimiete nesuprantu.... Tiesiog noriu pasakyti kad as esu tiesmukiskas zmogus,uz tiesa kovojantis. Bet tuom labai nesigiriu. Darau as savo darbus ir tyliai savyje viska pergyvenu. Geri darbai atsisuka visada atgal... O gal ir ne.... Na nesvarbu,svarbu kad man malonu daryti tai ka as manau ismananti. Smagu kai zmogui palengveja issikalbejus,smagu kai zmogus pamato pasauly kita spalva.... tada ir man smagu,gyvenimas tampa tik dar prasmingesnis.
    O del kovojimo su valdzia Dzeine,yra zmoniu kurie tai daro, tegul ir mazame miestelyje,bet vistiek daro. O baisiausi zmones yra tie,kurie nieko nedaro ir dar dejuoja kad niekas nieko nedaro.
    Visiems reikia pradeti nuo saves mielieji. Kai issivalysime savo siela,tada ir aplinkiniu nuomone bei patarimus priimsime teisingai.

    20 Dzein   (27.08.2011 14:52) [Medžiaga]
    Rita,tai yra mano dienoraštis ir aš stengiuosi palaikyti diskusiją,o ne kreipti jūsų mintis į vieną ar kitą pusę savo kategorišku pasipiktinimu vienu ar kitu variantu.
    Kritikuoji ir pavadinimą,bet man jis tinka.
    Kodėl?
    Štai Torpedos nuomonė labai jau kategoriška ir ji man prie širdies.Di taip pat.
    Kitų aptakesnė....gali būti taip arba taip,nors aprašyta situacija yra gana konkreti.
    Taigi iš komentarų gali spręsti,kaip kiekvienas elgtųsi tokioje ar labai panašioje situacijoje. happy
    O vat Lira iškėlė klausimą-reikia tam žmogui ,,makaronų",ar nereikia?
    Man nereikia.

    21 Orvel   (27.08.2011 19:16) [Medžiaga]
    Pamąsčiau. Va, Torpeda kovoja "už tiesą". Už ką, supratome, tik va dabar klausimas PRIEŠ KĄ? Išeitų, kad prieš tuos, kurie kovoja "už melą". Daug tokių pažįstate? Aš nei vieno nesutikau...

    Tad buvo drakonas ar nebuvo, gerbiamieji? Įsivaizduokime, kad vyktų balsavimas (kokia demokratiška forma, ar ne?) tame kaime ir ką jie demokratiškai nuspręstų? O gi tai, kad buvo, ir pirmas keliautojas buvo neteisus (kovojo už melą, bjaurybė, ot koks?) Juk dauguma visada teisi, ar ne?

    Tai vat, kaip įdomiai čia išeina, mielieji ponai ir ponios. Na, ir pabaigai pridėsiu kiek prie Torpedos pasisakymo,- aš irgi įrodinėju TIESĄ. SAVO tiesą. Kitos aš nežinau. Gal kiti žino?

    30 Torpeda   (28.08.2011 21:53) [Medžiaga]
    Na Sauliau as kovoju uz tokia tiesa kuri is tikruju yra tiesa. pvz. Kai matau kai nesilaikoma istatymo,kai jaunimas uzgaulioja zmogu,kai zmogus daro bloga (kartais net pats sau),tiesiog tada noriu kad jis praregetu. Jei turi omenyje kad as irodineju savo tiesa,tada esi neteisus.Niekada nekisu kitam savo nuomones.Geriausiai kai zmogus pats priima sprendima,bet kartais tam sprendimui priimti reikia tiesiog pasakyti tiesa i akis.

    22 Dzein   (27.08.2011 20:45) [Medžiaga]
    Orvel,dažnai dauguma-tai garsiau rėkiančiojo suvedžioti žmogai.Štai kažkokiame saite vienas pradeda keiksnoti..chi,chi...ir jis tuoj pat sulaukia ,,bendraminčių"(ypač,jei tai liečia valdžią).Jei pirmasis būtų gyręs,tų pačių bendraminčių būtų irgi dauguma.
    Šią būseną pavadinčiau...iš kur vėjas pučia. biggrin
    Įsivaizduokime tokią situaciją....abu keliauninkai atėjo kartu,abu nuėjo į tą lauką ir abu užlipę ant bačkų priešingose pusėse rėkia priešingai.Persvara bus to pusėje,kurio pusėje bus garbingiausias kaimo žmogus.

    23 Dzein   (27.08.2011 22:34) [Medžiaga]
    Išminčius

    24 Orvel   (28.08.2011 09:31) [Medžiaga]
    Logiška, Džeine. Bet... gyvenime mes vadovaujamės ne logika, deja.

    Leisiu sau pratęsti pasaką.
    "Ėjo metai... Kaimo metraštininkai aprašė piktą drakoną ir vienišo kovotojo pergalę prieš jį. O pirmąjį keliautoją visi pamiršo, tarsi jo nebūtų buvę.
    Ir ateinančios kartos didžiavosi,- jų kaimas turėjo drakoną ir didvyrį, jį nugalėjusį."

    Taip drakonas virto tikrove. O gal jis tikrai buvo????

    26 Dzein   (28.08.2011 14:59) [Medžiaga]
    Aga biggrin :D važinėjam į turistines keliones ir klausomės gido pasakų.Pasaką aš ir namie galiu paskaityt,nes iš jo pasakojimo nėra nė dešimtosios dalies teisybės.Lengviausia žmogų apšmeižti ,pagirti ar papasakoti apie jį nebūtą istoriją tada,kai jis nebegali paprieštarauti,bet kiek žmonių apsivertė grabe,tai išgirdę..niekas neskaičiavo.
    Įdomus tavo pasakos tęsinys,tikrai įdomus.

    25 euphoria   (28.08.2011 11:57) [Medžiaga]
    truputį nukrypom nuo temos,bet baika smile
    ar sakyti žmogui tiesą?....gvildenti reikia giliau,žiūrint kokiam žmogui,kaip jis priims,reikia irgi į tai atsižvelgt.
    iš medidininės pusės,tarkim apie ligas,ligonis nori sužinot apie save viską,bet patikėkit manim,jis nenori išgirst pačio baisiausio,todėl kartais ligoniui reikia sušvelnint ir asmeniškai jam nepasakyt visos tiesos

    27 Dzein   (28.08.2011 15:25) [Medžiaga]
    Ką tu,Euphoria???Tegu tik pabando man nepasakyt. Gal kiti ir nenori,bet aš mėgstu tiesą į akis,kad ir kaip ten bebūtų.
    Ankstesniais laikais nebuvo sakoma apie vėžį,o kabinami makaronai iki mirties.
    Guliu ligoninėje, mano pusseserė nueina pas chirurgą ir sako..daktare ,sakykit tiesą,nes ji turi du vaikus ir jei tai vėžys,o ji nepasirūpins jais iš anksto,vaikai liks ant ledo.Pasakė.Gerbiu tokius.
    Taigi pagalvokime, ką darome net ir tokiu atveju ...ir kokios to pasekmės.

    29 euphoria   (28.08.2011 20:09) [Medžiaga]
    Dzein,pažiūrėkim iš gyvenimiškos pusės,kol sveikos,mums taip atrodo,bet pabandykim atsidurt į beviltiško ligonio kailį,pas kiekvieną yra vilties kibirkštėlė ir vienetai tokių,kurie susitaikę su tuom rašo tastamentus,palikimus vaikučiams.tas pats ir su nusenusiais,jie irgi nenori pripažint savo senatvės savo nukvakimo.gerai pažįstat medalininkę Austrą Skujytę,dirbau su jos mama,budėjimai dažnai sutapdavo,pediatrė,ir su lyg ta diena kai išėjo į pensiją,išėjo iš darbo,nors dar pas ją energijos daug buvo,ne taip kaip viena,beeidama atsitrenkia į sieną,kita į palatą įeina su dviem bigudukais ant bikabardų smile
    Orvel,tiesa egzistuoja,bet gydytojas nėra dievas ir visagalis

    34 Torpeda   (28.08.2011 22:05) [Medžiaga]
    Buvau susidurusi su diagnoze "vezys' ir nieko....gyva tongue

    33 Torpeda   (28.08.2011 22:03) [Medžiaga]
    Dzeine juokingai atrodytu jei daktaras pasakytu"na jums ne vezys,bet chemoterapija reikalinga."

    37 Dzein   (28.08.2011 23:14) [Medžiaga]
    Torpeda,dabar žmonės jau išprusę biggrin
    O dar juokingiau,kai daktaras pasako...nesinervuok,bet nepasako,kaip tai padaryti.
    Taip,kaip okulistas -chirurgas lazeriu koreguoja kitiems akis,o pats vaikšto su akiniais.Keisčiausia,kad yra tikinčių,nes tai pasakė daktaras .

    31 Torpeda   (28.08.2011 21:56) [Medžiaga]
    tu teisi kad ne visi nori suzinoti baisia tiesa. Bet as esu is tu kuriai svarbu ja zinoti. Kad galeciau kovoti su liga. O kad tuo metu kai zmogui pasakoma diagnoze ;vezys; as manau kad privaletu ligoninese buti psichologas. Man teko su tuom susidurti. Sokas....bet paskui supranti kad reikia kovoti... Taciau daznai zmones pasimeta,va tada psichologas butu labai gerai.

    28 Orvel   (28.08.2011 18:10) [Medžiaga]
    Euphoria, nevadinčiau to nukrypimu nuo temos.
    Matai, prieš atsakant į Tavo klausimą,- "ar sakyti žmogui tiesą"? Aš bandau išsiaiškinti, kas ta "tiesa" ir ar ji iš vis egzistuoja (aš linkęs manyti, kad ne). Lendant į mediciną, ten iš vis sunku su tiesomis, ten yra gydytojo nuomonė, konsiliumo nuomonė, o tiesa... gyvenimas parodo, na, kartais mirtis. Beje, oi kaip dažnai gyvenimas ir mirtis nesutampa su gydytojo nuomone.

    Taigi, kas ta "Tiesa", kurią Jūs skubate arba neskubate pasakyti? Ar tai ne tas pats drakonas,- vieniems (šiuo atveju Jums) - realus, kitiems - neegzistuojantis?

    32 Torpeda   (28.08.2011 22:00) [Medžiaga]
    Na jei as pasakysiu zmogui kad jis vagis(juk pavoge pvz masina),ar tai manai ne tiesa?
    Arba jei zmogus geria kiekviena diena ir jam pasakysiu kas jis alkoholikas-ir tai nebus tiesa?
    Nereikia filosofuoti. Tik as manau kad retas kuris isdrysta tiesa pasakyti.

    35 Dzein   (28.08.2011 22:37) [Medžiaga]
    Torpeda,norint pasakyti ,kad žmogus vagis,reikia pagauti su įrodymais,nes jei tavo tiesa nebus ir jo tiesa,tai žmogus bus sužlugdytas.O alkoholikas pas psichologą,kiek girdėjau ,turi garsiai pripažinti,kad jis alkoholikas,-tai jau skirtingi dalykai.

    36 Dzein   (28.08.2011 23:11) [Medžiaga]
    Rita,o ar tai nėra moliūgas lauke?Įtarimų ,manau ,turėjome kiekvienas ir kiekvienam tai buvo drakonas,kol nepaaiškėjo,kad tai tik moliūgas.

    38 Orvel   (29.08.2011 09:32) [Medžiaga]
    "Vagis", alkoholikas", netgi "vėžininkas" tai iš vis ETIKETĖS. Jos su tiesa nedaug turi bendro.

    Su mašina Tu gali pasakyti, kad žmogus pavogė mašiną. Ir VISKAS. Gal jam reikėjo vaiką į ligoninę nuvežti. Na, ar taip užėjo koks kleptomaniškas priepuolis. Gal tai pirmas ir paskutinis kartas, gal jis atsilygins, ir dešimgubai, ir niekad daugiau to nedarys? O Jūs skubate klijuoti etiketę...

    Dėl gėrimo, tai iš vis. Aš irgi kažkada gėriau diena iš dienos. Ir kas? Dabar galiu gerti, galiu negerti. Kadangi sunkiai pernešu pagirias, RENKUOSI negerti dažniau. Tai aš irgi alkoholikas, pagal Jus.

    Etiketės, išvis mažai turi bendro su tiesa. Mes skirstome žmonės, KAD MUMS BŪTŲ PAPRASČIAU, o ne tiesos ieškodami.

    +1   Спам
    39 Dzein   (29.08.2011 12:33) [Medžiaga]
    Cha..cha..cha.Orvel, vagis ir Afrikoje vagis.Gydytojai sako,kad genuose tai yra.Tik vagis dar skirstomas į paprastą vagį ir kleptomaną,kuris negali nevogti.Kai kurie pagauti paprasti vagys gali daugiau ir nevogti,o kleptomanas tai jau vogs ar taip,ar kitaip,tik jis vagia nestambius daiktus.O tos pasakėlės apie vaiką ligoninėn,tai tik pasakėlės,nes toks pastato mašiną į vietą.
    Dėl gėrimo.Negali matuoti visų vienodai......kitas gėrė,geria ir gers,kaip jį begydytum,jau nekalbant apie jo valią.Netgi tas,kuris kasdien išgeria alaus vieną skardinę( ir jos negali neišgerti) irgi yra jau alkoholikas.
    Dabar dėl tų etikečių...kiekvienam poelgiui,netgi pačiam baisiausiam ,mes galime rasti pateisinimą,jei norėsime.Tai kas ,pagal tave,tada kaltas dėl tokios degradacijos?Aplinka,žinoma.
    Tik tada pasakyk,kas kurią tą aplinką...ar ne bobutė iš Žulikų kaimo? biggrin

    40 Torpeda   (29.08.2011 16:55) [Medžiaga]
    Dzeine 10 balu. Jei noresime teisintis visada rasime priezasty dry

    41 Orvel   (29.08.2011 20:24) [Medžiaga]
    Džeine, o aš manau, kad nėra gerų ar blogų žmonių, yra tik geri ar blogi poelgiai. Ir tai tie poelgiai net, vienam geri, kitam blogi.

    Beje, pateisinimą mes visada rasim. Čia Tu teisi. Bet pateisinimą sau. Kitą priešingai,- pasmerksim. Tokie jau tie mūsų drakonai. Prieš juos mes bejėgiai, bet bent žinoti reiktų.

    42 Dzein   (29.08.2011 22:05) [Medžiaga]
    Prieštarauju,Orvel ,tu visad rasi pateisinimą ir kitam tongue Bet kokiam poelgiui,bile tik ne stereotipiškai biggrin
    Tik va..man niekaip neaišku,pagal ką matuojamas žmogaus gerumas,ar ne pagal poelgius?Tik matome skirtingai.Sakykim,pijokas prašo lito ir aš jam duodu,nes rankos dreba ir jam bloga.Pijokas prisigeria ir pritvatina žmoną ir vaikus.
    Štai dabar laikraštyje rašo,kad 17-metis sūnus užmušė alkoholiką tėvą,gindamas motiną ir seserį.
    Tik jau nesakykite,kad aš neprisidėjau prie tos mirties. sad

    43 euphoria   (29.08.2011 22:43) [Medžiaga]
    kad žinotumėt,kaip nekenčiu alkoholikų,bet jie nors užmušk,neigia,nesutinka,kad tokie yra,o kurie po skarbonkę-tik mėgėjai,bet ateis laikas,kai reikės po dvi skarbonkes,vėliau dar daugiau,tada jau tampa tikri profesionalūs alkoholikai smile
    valio tiems,kurie turi bent kiek valios ir proto

    44 Dzein   (30.08.2011 07:00) [Medžiaga]
    O aš kišu tą savo smailą nosį. wink Ir iš 100%.....70% nudegu.
    Ir su didžiausia meile prisimenu tuos žmones,kurie man padėjo tada ,kai nebuvo išeities.Nežinau,kur jie yra dabar ,bet jie gyvena mano širdyje.
    Tačiau yra ir kita medalio pusė,padėdami kažkam jau prisiimame dalį atsakomybės ir dalinai gyvename kažkieno kito gyvenimą.Kažin,ar iš viso būna taip,kad gyventume tik savo gyvenimą,nes kas esame mes be visuomenės,net jei ji mums svetima?
    Imkime kad ir Kiemelius.Daugumai Dalmaria būrė.Cha,pasakysite,netikiu,bet paslapčiomis vis tik lenda vėl tas drakonas arba moliūgas. biggrin
    Tiesa,man irgi vakar išsipildė jos burtai crazy

    -1   Спам
    45 Orvel   (30.08.2011 14:04) [Medžiaga]
    Tai nėra bandymas pateisinti. Tiesą sakant nėra ir ką teisinti. Jeigu mes būtume tų žmonių,- Jūsų vadinamų alkoholikų, vagių,- vietoje, mes elgtumėmės lygiai taip pat.

    Kalbu apie tai, kad jie elgiasi vadovaudamiesi savo TIESA. O Jūs juos teisiate vadovaudomiesi savąją tiesa. O kuri "tiesa" yra tikra tiesa, o ne drakonas, klausimas atviras.

    48 euphoria   (30.08.2011 23:44) [Medžiaga]
    Sauliau,kiekvienas norime buti teisus,kad ir tas pijokelis sumistom kelnem,bet profilaktiskai paaukleti juos reikia,zinok buna ir tokiu,kurie jaucia dar gedos jausma ir ant tokiu maziau pykta."as teisus",kaip atsargiai reikia apgalvot,kad neklystum

    46 Orvel   (30.08.2011 19:38) [Medžiaga]
    Rita, Tu teisi, į smurtą turi būti atsakoma smurtu. Tiesa, ar valstybės smurtas visada geriausia išeitis, mes nežinome, paprasčiausia kitaip nebandėme.
    Mano įsitikinimu, staiga atšaukus baudžiąmąjį kodeksą niekas nepasikeistų,- kas vogė - vogtų, kas žudė - žudytų... O kas to nedarė - nedarytų, bet čia jau kita kalba.

    Yra lygybė, teisingumas ir socialinis teisingumas. Beje, nei vienas iš jų neturi nieko bendro su TIESA.
    Paaiškinsiu obrazdėliu. Tarkim yra du žmonės,- didelis ir mažas ir lėkštė košės, viena. Lygybė,- tai padalinti tą košę po lygiai. Teisingumas, tai didesniam duoti daugiau, nes jis didelis, jam daugiau reikia. Socialinis teisingumas, tai duoti daugiau mažesniam, nes didelis ir taip didelis... biggrin Va, ir spręskite, kas Jums labiau priimtina. O Tiesa šiuo atveju... Ech, Lietuvoje lėkštę košės gaus tas, kas turi geresnių pažįstamų,- ten Prezidentę pažįsta, ar kubilių... Tokia Tiesa. smile

    47 Dzein   (30.08.2011 20:44) [Medžiaga]
    Nemanau,kad lėkštę gaus prezidentės pažįstamas,bet jau tiek to,palikim,o imkimės BK panaikinimo.Orvel,jei tikiesi,kad būtų lygiai tas pats,tai tikrai klysti.
    Jei būtų galima žmogų užmušti vien žvilgsniu ar neapykanta,dalies tautos jau nebebūtų.Stabdo įstatymo ir bausmės baimė.
    Ir pusės moterų nebebūtų(taigi sumažėtų konkurencija),nes jei paliktoji nebijotų,ji tą konkurentę nunuodutų jei jau ne sąmoningai,tai efekto būsenoje.O jei imtume dabar ir išvestume kiekvieno žmogaus sielą...pasaulis užtvintų brudu....tiek jo ten slypi.Tik bijome įstatymo.
    Dabar ta lėkštė košės.Norėčiau pažiūrėti,kaip tu maitini savo vaiką...tu jam pridedi tiek pat ,kiek ir sau?Ne,nes vaikas nesuvalgo tiek.Tai ir yra teisingumas,-kiekvienam pagal poreikius.
    Aš tau padovanosiu tūkstantį mašininių adatų.Tu labai apsidžiaugsi? biggrin Vat todėl aš tau ir nedovanočiau,o dovanočiau Vinigretai.

    49 Dzein   (31.08.2011 07:40) [Medžiaga]
    Vat Ritagrita uzkabino dar viena tema-koses gaus uzsispyres ir kantrus ,nes pavarges zmogus tos koses nebesieks jau po apeliacinio teismo,o kitas pasieks net Strasbura.Turiu galvoje dabartinius lenku reikalavimus...uzsispyrimas neitiketinas ,nors ir neteisetas.Ir vis delto manau...jie gaus tai,ko nori,nes lietuviui atsibos zyzianti muse,atsibos ir irodineti,kad nesi kupranugaris.O lenkas vis vien irodys,kad drakonas egzistuoja.
    Ar mes reikalaujame is to ,is kurio zinome ,kad negausime?Ne,reikalaujame is to ,kuri tikrai zinome,kad paveiksime anksciau ar veliau,tereikai kantrybes.

    50 Orvel   (31.08.2011 09:57) [Medžiaga]
    Well, kad jau užsikabinote už tos košės.
    Manau, teisingiausia būtų, kad kiekvienas galėtų košės gauti kiek jam reikia. Tik negauti, o užsidirbti. Tik tam ir reikalinga valstybė, mano nuomone. Bet tai tik MANO TIESA, kitų gali būti kitokia.

    Trupuliuką dėl įstatymų. Mano nuomone, didžioji dauguma žmonių,- geri. Ir todėl nusikaltimų banga nekiltų. Vėl tai mano tiesa.
    Dabar pratęsiu šią mintį. Įsivaizduokite, staiga iš Lietuvos išvyksta Seimas, vyriausybė ir Prezidentė. Ir kas būtų? Manote katastrofa? O va, katastrofos aš ir nematau. Mokyklos kaip dirbo, taip dirbtų, gydytojai, kaip gydė, taip gydytų. Gal keistųsi mokėjimo tvarka, gal kažkas kitas, bet išliktų tas pats.
    Nuo tiesos nukrypau į laisvę. Taigi, laisvam nereikia baudžiamojo kodekso, ir civilinio nereikia. Tikrai laisvam. Jo vidiniai principai žymiai aukščiau už tuos kodeksus. Ir jis nevogs, nežudys ir neprievartaus, net jeigu tai leis, net jeigu tai VERS įstatymas. Kiek iš mūsų tikrai laisvi? Manau, didžioji dauguma, tik dar daugelis to nesupranta.

    53 Dzein   (31.08.2011 23:04) [Medžiaga]
    Kas vogė,tas ir vogs,kas žudė ,tas ir žudys...ar teisingai?Bet pamąstykim apie kitką....vagis vogs jau nuolat ir kasdien,žmogžudys žudys jau ne vieną ar du,o laaaabai daug,jei jo niekas nebaus.
    Ir su tavo nuomone ,kad niekas nepasikeis irgi nesutinku.Vogs ir dabar nevagiantieji,esu įsitikinusi. tongue

    51 Orvel   (31.08.2011 09:59) [Medžiaga]
    P.S. Visiškas offtopic. Džeine, o negalima padaryti, kad visi komentarai būtų viename puslapyje?

    52 Dzein   (31.08.2011 22:59) [Medžiaga]
    Nius,Orvel,ar jau gerai?Bet man asmeniškai po 35 geriau,iš karto spaudi antrą psl.

    54 Dzein   (01.09.2011 00:09) [Medžiaga]
    P.s Aš su pele nevažiuoju,labai daug.Spaudžiu ant klaviatūros END knopkę ir atsirandu gale. cry

    55 Orvel   (01.09.2011 09:36) [Medžiaga]
    Jūs pamirštate vieną paprastutį dalyką, jeigu BK neveiks, tai VISIEMS. Taigi, žmogžudys žudys, kol jį kažkas nužudys, analogiškai ir vagis.

    56 galaxy   (03.09.2011 13:18) [Medžiaga]
    O šitą dienoraštį aš jau norėjau pavogt ir į kitą portalą nukopijavus nunešt wink

    57 Dzein   (03.09.2011 19:58) [Medžiaga]
    Galaxy,gali nešti nors ir peklon biggrin

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz