Antr, 21.05.2024, 21:27
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 5
    SVEČIAI 5
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Vasaris 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Vasaris » 12 » Ambicijos
    18:50
    Ambicijos

    Dažnas vis sako, jog: "o man tai kas ką apie mane kalba, žinau, kad neapykanta, pyktis grįžta su kaupu pačiam pykstančiam, kad dėl to, jog apie mane kalba (ką- nesvarbu) reiškia, jog esu gyvas..." 

    Taip, žinau, jog kaip norime, taip ir gyvename ir kokius norime, tokius žmones apie save susiburiame. Ir aš pati, atrodo, turiu nusibrėžusi ratą nuo "baubų", tačiau pakanka mažulyčio nepasitikėjimo, nemeilės sau, kaip žiūrėk koks mažas manipuliuojantis baubukas prisigretina, atsitupia ant peties ir šiepia, jog esu niekam tinkama ir kad jei toliau būsiu nepalanki, jis ir toliau manys, kad aš stipriai klystu...

    Taigi- ar jūs manote, jog visai nesvarbu, jog kažkas jumis manipuliuoja, jus niekina, kuria abejonę? 
    Peržiūrų: 793 | Pridėjo: Vinigreta
    Viso komentarų: 31
    1 Doremi   (12.02.2012 19:48) [Medžiaga]
    pati juk pasakei kaip
    "gyvename ir kokius norime tokius žmones apie save suburiame"
    jokie baubukai neprieis per tavo susikurtąžmonių ratą
    va, dabar pagalvojau tokį paradoksą
    aš gyvenu ir nesuburiu, bet įsileidžiu žmones
    tu gyveni, tu suburi aplink save
    tai pasakyk man dabar, ar ar tu mane subūrei į savo ratą ar aš tave įsileidau?
    ir aplamai, kur kuri esame?
    ar aš pas tave rate, ar tu pas mane? wacko
    aš drįstu teigti, kad tu pas mane, nes didesnę pusę mane supančių esi bent mačiusi, o likutį tai da ir pamatysi tongue
    ten visokios neapykantos ar darbai negeri kai kada ir negrįžta, turėkite tai omeny, tai kvailos iliuzijos, jei manai kad nenaudėliui, pasityčiojusiam iš taves, ims ir sugrįš,
    truputį painesni tie liros eskaluojami bumerangų ar dar kitokių ginklų keliai
    pirmiausia pažvelkime į save iš šalies ir sąžiningai atsakykime sau, kodėl tam žmogui iššaukiau pykčio priepuolį ar pašaipų laviną?
    kai atsakysite sau- žinosite priežastį, o jei kaltinsite tą jus apšaukusįjį-taip ir liksite akligatvyje, kelio į tiesą ir šviesą nesurasite, kol netapsite sąžiningi patys sau

    2 Doremi   (12.02.2012 19:50) [Medžiaga]
    cry tfu, nu ir pamokslą surašiau wacko beveik kaip klebonas biggrin

    3 Vinigreta   (12.02.2012 19:59) [Medžiaga]
    Aš manau, kad mūsų ratai tiesiog priartėjo ir susikabino- t.y. ratas tapo didesniu. Jei žmogus kažkurį laiko tarpą būna tavo rate, suprask, kad lygiai taip esi ir jo rate. Nes be abipusio traukimo kažin kaip beišlaikysi. Ir analogiškai- jei nesi pageidaujamas ir tavęs nori atsikratyti, suprask, jog kažin ar nuolatinis beldimas bepadės.
    Taip, žinau savo klaidas- suprantu, jog ne be reikalo tas baubukas mane uja. Tačiau tasai žinojimas neprideda pasitikėjimo.

    4 Lira   (12.02.2012 20:38) [Medžiaga]
    Kuo žmogus artimesnis, kuo labiau link tavo širdies priartėjęs, Kuo labiau juo pasitiki, tuo giliau gali įskaudinti. Ir atvirkščiai- beveik nieko nereiškia tau visai nereikšmingų žmonių lojimas, graužimas, ėdimas... Nes visa tai vyksta už neperšaunamo ir neperkandamo stiklo... kažkur lyg anapus....

    7 Vinigreta   (12.02.2012 20:58) [Medžiaga]
    Kiekvienas žmogus, kažkiek pabuvęs šalia palieka kažkokį pėdsaką, nepalieka nebent praeiviai..

    19 Praeivis   (13.02.2012 20:11) [Medžiaga]
    ee.kuo as tau nusikaltau? cry biggrin

    5 Edgusas   (12.02.2012 20:42) [Medžiaga]
    Niekina,manipuliuoja?Jei taip jautiesi,tai esi silpnas zmogus.O i savo gyvenima galima daug ka isileisti,nuo to jis tik idomesnis.Aisku,jeigu renkiesi ir sieki kokybisko,teisingo,pavyzdingo gyvenimo,tada jau tenka atsiriboti nuo ivairoves.Mano draugu rate labai ivairus zmones,bet labai dziaugiuosi,kad ju tarpe nera apsimeteliu,prie kuriu reiketu taikytis.Tad reziume butu tokia-jei nesi pats uztikrintas ko nori is gyvenimo,tai gyvenimas tau neatnes visko i namus,jo neparsisiusiu is neto,jo nerasi knygose.Gyvenimas tuo ir nuostabus,kad turetume ji patys patirti.

    6 Vinigreta   (12.02.2012 20:54) [Medžiaga]
    Taip, jei tas, kuris manipuliuoja yra stiprus ir užtikrintas savo manipuliacijų reikalingumu.
    Tačiau aš beveilyčiau rinktis kokybišką bendravimą, žmones, kurie mums teikia laimės. Tam ir kuriami ratai, kurie suteikia užtikrintumo.

    8 Doremi   (12.02.2012 21:27) [Medžiaga]
    lirai
    paprastai artimi žmonės nei skaudina nei kandžioja
    jei taip atsitiko, tai nebuvo artimi, tiesiog pasitikėjai prašalaičiu
    tai galėtų patvirtinti ir vini, argi ne taip biggrin

    9 galaxy   (12.02.2012 21:29) [Medžiaga]
    Viskas tai viskas, bet ką daryti, kai žmogus, kurį kažkada prisileidai, baubuku virsta palaipsniui, ne iš karto? wacko

    10 Doremi   (12.02.2012 21:32) [Medžiaga]
    vinei
    gal nesu tavam rate, nes tiesiog nežinau kas tavo rate, iš tiesų ,tik mergaites žinau ir nieko daugiau, bet gal tavo ratas tuo apsiriboja wacko mano rate yra septyniolika žmonių, įskaityta ir tu, simui vedus- bus aštuoniolika, taigi.. tongue

    12 Vinigreta   (12.02.2012 21:57) [Medžiaga]
    Kaip įdomu- net nesu skaičiavus... Nekintantys yra šeimos nariai ir tie, kuriuos mes įsileidome į širdį (ar tai ir yra ratas?), visi kiti daugiau ar mažiau kinta. Ar renkuosi rato plitimą, ne traukimasį.

    11 Doremi   (12.02.2012 21:35) [Medžiaga]
    galaxsy
    labai paprasta
    amputuok atmintį apie tą baubuką
    visi juk klystame pasirinkimuose ,posūkiuose,
    viską pamiršk iki to laiko, kai pažinai baubuką, grįšk į tuos metus kai nežinojai dar ir pradėk iš naujo, atsikratydama visko, kas galėtų priminti

    14 Vinigreta   (12.02.2012 22:34) [Medžiaga]
    Bet gal pirmiausia reiktų suvokt savo klaidas.

    13 Doremi   (12.02.2012 22:06) [Medžiaga]
    greta, aš skaičiavau tik tuos amžinuosus
    tai vaikai, vaikų žmonos, donata, vilnius, tu, arūnas, , dvi anūkės ir senelė kaimynė
    kvit
    amžinas sąrašas
    jei kažkuris į anapilį išeis- man vistiek gyvas liks

    15 Vinigreta   (12.02.2012 22:51) [Medžiaga]
    Ačiū, malonu būt tavo šeimoj..

    17 Torpeda   (13.02.2012 09:24) [Medžiaga]
    nu jo.... idomu..... vadinasi apsirikau.... maniau esu..... na yra kaip yra.... sad

    16 lulu   (12.02.2012 23:19) [Medžiaga]
    ... kazkaip visad jauciu su kuo galiu buti ir baubuku neprisileidziu....kol kas dar nesu apsirikusi....tfu,tfu..... o ka apie mane kalba kazkur, kazkam....man dzin... svarbu, tai...jei nori sakyt-sakyk.... as isklausysiu..... tik tiek...

    22 Vinigreta   (13.02.2012 23:30) [Medžiaga]
    Arba dar gali būt nenuspėjami žmonės- juk tokia kartais būnu ir pati, tad kaip ir neturėčiau liūdėt...

    18 Torpeda   (13.02.2012 09:28) [Medžiaga]
    Stengiuosi gyvenime su zmonemis elgtis taip kaip noreciau kad elgtusi kiti su manimi.... Visada einu atvira sirdimi.... Buna kartais kad prikakoja i sirdi,bet tai buna skaudu tuom syk.... Paskui pagalvoju ar verta del to nervuotis,juk gyvenime yra ir svarbesniu dalyku.
    Ir dar. Jei ne is vieno zmogaus girdi apie kita zmogu kad jis nera geras ir teisingas vadinasi tai tiesa. Tada stengiuosi pati atsargiau prisileisti toki zmogu. Nors kartais pamatai kad biolaukai sutampa biggrin

    23 Vinigreta   (13.02.2012 23:34) [Medžiaga]
    Taip, aš irgi sakau, kad einu širdies keliu, bet va kartais neišvengiu kryptelt. Liūdniausia, kad nei manipuliuojantis, nei manipuliuojamasis negauna jokio kaifo. Tad kam?

    20 karaliene   (13.02.2012 22:48) [Medžiaga]
    Kažkaip niekad negalvoju, kad jei žmogus apie mane blogai kalba, tai jam bus blogai ar kad grįš bumerangu...
    Jei žmogus apie mane kalba blogai, tai kalta reiškia aš, o ne jis.
    Reiškia, kad įskaudinau žmogų - arba tyčia arba netyčia. Reiškia pasielgiau kažkaip blogai, kad sukėliau nepasitenkinimą.
    Bet žinau vieną svarbų dalyką - nevalia dirbtinai stengtis prisitaikyti. Nes vistiek visiems neįtiksi, o tavo nenuoširdumas tik dar labiau suerzins...
    O tiems, kam patiksi toks, koks esi - ir bus tikri tavo draugai. Tai čia būna, kai atitinka dvasinės "bangos".

    21 Vinigreta   (13.02.2012 23:26) [Medžiaga]
    Taip, iš tikro koks skirtumas kas bus po to, apskritai ar bus. Kaip ir svarbiau kas dabar yra ir kas neteikia pasitenkinimo.
    Dienoraštis turėjo būti apie manipuliacijos žalą, tačiau apie tai rašyta n kartų ir vėl prisimenama tik atsidūrus panašioje situacijoje.

    24 Dzein   (14.02.2012 18:10) [Medžiaga]
    Žmogus po truputėlį..po kruopelę susidaro nuomonę apie kitą žmogų,matuodamas savo matu.Čia tik liaudis sako..sutinkame pagal rūbą,o išlydime...
    Ar tai svarbu?Taip,svarbu,kad ir kaip mes to nenorėtume.Nesvarbi tik to žmogaus nuomonė,kuris mums patiems yra nesvarbus.Valdininkui giliai vienodai,ką apie jį mąsto bomžas,bet labai svarbu,ką mano banko valdytojas,pas kurį jis eis paskolos.
    Ar tai valdo mūsų vidinį aš?Be abejonės.Bet čia tik nuo paties žmogaus priklauso,ką jis vadina baubuku,kartais nueidamas net iki paranojos.
    Nesureikšminčiau to bumerango....jis sugrįžta tik simpatijomis ir antipatijomis,o tie ,,sakė..pasakė..atsakė...persakė"-tai tik muilo burbulas pletkų mėgėjams.Nors ir tie pletkai su amžiumi atrodo vis mažesni baubukai,kol galiausiai iš viso išnyksta.

    25 Doremi   (14.02.2012 21:04) [Medžiaga]
    torpedėle, matau kažko nesupratai, bet gali klausti- aš paaiškinsiu ir manysime kartu,
    kažkaip įtariu kad mam tas komentaras

    26 Dzein   (15.02.2012 16:38) [Medžiaga]


    Aš jau buvau rašiusi anuose Kiemeliuose apie trolius(kurie įvardijami čia baubukais).Nebesinori kartotis,todėl įdedu tik nuorodą,kaip jų neįsileisti į savo vidų..
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Trolis_(internete)#D.C4.97mesio_siekiantis_trolis

    29 Vinigreta   (15.02.2012 22:49) [Medžiaga]
    Ačiū, Dž, įdomus straipsnis smile

    27 Orvel   (15.02.2012 22:16) [Medžiaga]
    Greta, o Tu manai yra atsakymai į Tavo užduotus klausimus?

    Žiūrėk, tarkim Tavimi manipuliuoja. Galima iš to daryti įvairias išvadas Net "klanus' prisiminti), bet faktas arba vienintelė teisinga išvada turbūt būtų,- Tu reikalinga tam, kuris Tavimi manipuliuoja.
    Gėris, blogis ir visi kiti bandos išmislai tegu lieka nuošalyje. Svarbu, Tau nuo tos manipuliacijos gerai ar blogai? Va ir esmė.

    28 Vinigreta   (15.02.2012 22:48) [Medžiaga]
    Žinoma, kad blogai.. Nes priešingu atveju nesuprasčiau arba nenorėčiau suprasti, jog manipuliuoja. Priimčiau tai kaip normalų bendravimą.
    Bet viskas, kas turi pradžią, turi ir pabaigą smile

    30 Orvel   (16.02.2012 11:02) [Medžiaga]
    Jeigu Tau blogai, reiškia reikia nutraukti manipuliaciją. Priemonės nuo paprasčiausio ignoravimo iki kontrmanipuliacijos, ir santykių nutraukimo. Paprasta.

    Trumpai apie kitų nuomonę. Bendrai, su dauguma žmonių galima susitarti, ir jie bus apie mus nuomonės atitinkamos. Kaip taisyklė neįmanoma susitarti su idiotais. Bet argi mums svarbi apie mus idiotų nuomonė? smile

    31 Vinigreta   (16.02.2012 14:51) [Medžiaga]
    Jei norim sutarti su kažkokiu žmogumi, turim įtikti, kaip ir jis turėtų mums. Tačiau savęs keitime, derinime mes galime įvesti tik tam tikras korekcijas, kurioms pritariame. Kitaip geriau nė nepradėt smile

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz