Antr, 21.05.2024, 21:43
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Balandis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Balandis » 15 » Ar tikrai viskas buitiška ir neaktualu?
    11:22
    Ar tikrai viskas buitiška ir neaktualu?
    Ką gi, neverta apgaudinėti savęs: Pedofilijos tema jaudinanti ir skaudi, jei nuolat prie jos grįžtam.
    Reikia padaryti kokias nors išvadas ir nebesiginčyti. Lietuva susiskaldė ir reikia pripažinti tai. Visais žiniasklaidos kanalais varoma apie Garliavos bylą.
    Internetas ūžia, mitingai vienas po kito...
    Man visa tai primena aštuoniadešimtųjų pabaigą.
     Mano aplinkoje drauguose buvo labai daug vidaus reikalų darbuotojų. Ir daugumoje buvo rusai ir lenkai. Vilnius juk.
    Aš įsijungiau į Sąjūdį, dalyvavau Atgimimo leidime.
    Mano draugai iš manęs šaipėsi, irgi vadino fanatike. Sakė: Va, Dalia ruošiasi su keliais puspročiais nuversti Tarybų sąjungą. Ir šaipydavosi, laikė save rimtais ir visažininčiais.
    Kai kas netgi primindavo, jog tai ką darau yra neteisėta, kad tai - Tėvynės ir valstybės išdavystė ir galiu atsidurti galų gale ten, kur baltos meškos...
    O kai pasakydavau, kad taip, Lietuva bus nepriklausoma valstybė ir turės savo valiutą, jie griūdavo iš juoko. Tikrai griūdavo. Ypač žiauriai šaipydavosi lenkai. Jie būdavo itin agresyvūs tuo laisvės klausimu.
    Man tai buvo nesuprantama. Lenkai laikė Lietuvą tokia jau nereikšminga ir pasigailėjimo verta, kad ta mintis, jog ji gali būti nepriklausoma valstybe - jiems atrodė visiškai neįmanoma.

    Tarp kitko, dar anuomet tas faktas, Kad Sadeckas Alvydas yra pedofilas buvo vieša paslaptis. Apie tai papletkindavo siaurame rate jo pavaldiniai.

    Peržiūrų: 559 | Pridėjo: karaliene
    Viso komentarų: 55
    1 Dzein   (15.04.2012 11:49) [Medžiaga]
    Papletkindavo,ir nieko nedarė,nes bijojo. tongue
    O dėl Lietuvos nepriklausomybės tai net nesitikėjau,kad taip gali įvykti.Kai susidegino Kalanta,mums mokykloje buvo spec pamokos,kurių metu aiškindavo ....Kalanta prašė jį išgelbėti,kai degė ir t.t.Širdyje buvome kitokios nuomonės,nes vaikai maištingi,bet pasakyti tai reiškė perdavimą į nepilnamečių vaikų komisiją,vaikų koloniją ar psichuškę.
    Dabar jau nebijau dalyvauti revoliucijoje,nes jau atsirado šiek tiek laisvės.

    4 karaliene   (15.04.2012 12:07) [Medžiaga]
    O aš tikėjau. Labai tikėjau, kad bus Lietuva laisva.

    Taip, anuomet mes buvom taip įpratę. Atrodė, kad ką daro valdžia, tai niekam nevalia kištis...

    2 Orvel   (15.04.2012 11:51) [Medžiaga]
    Dabar Lietuva nepriklausoma valstybė ir DAR turi savo valiutą. Ir... smile

    3 karaliene   (15.04.2012 12:05) [Medžiaga]
    Nu, turi, laisva, viskas lyg ir tvarkoje, o tie "policajai" ir vėl iš manęs šaiposi:
    - Za čto borolis, na to i naporolisj??? cha, cha...

    Skaudu, Orvelai, skaudu...
    Kad Nepriklausomybę nuo Rusijos lyg ir iškovojom, bet Valdžios viduje - oi koks baisus priešas tūno... dar nemažai teks kovoti... cry

    5 Orvel   (15.04.2012 12:12) [Medžiaga]
    Taip, mūsų nevaldo rusai. Nors vadinkime viską savais vardais. Mūsų neplėšia, neišnaudoja rusai. Bet mus plėšia ir išnaudoja SAVI.
    Tad klausimas turėtų būti vienas, ar savi išnaudotojai tikrai geresni už svetimus?

    Ir jeigu tiesiai, aš nežinau.

    Puiku, nuverskime šituos, tegul išnaudoja nauji. Ir ar bus geriau? Taip, tiems naujiems tikrai bus geriau, o mums?

    6 karaliene   (15.04.2012 12:36) [Medžiaga]
    Reikia kažką keisti, tai tiesiog būtina.
    Joks geras dėdė neateis iš kokio užusienio ir nepadarys tvarkos.
    Patiems reikia labiau gilintis, tyrinėti, žiūrėti... Keisti įstatymus.
    Aš jau gal ir per sena rengti revoliucijas, bet jei reikės - po galais, eisiu su vėliavike minioje ir šūkausiu... Nors tiek...

    9 galaxy   (15.04.2012 14:12) [Medžiaga]
    O aš manau, kad čia ir klaida yra - rengti revoliucijas iškart. Jei žmonės tarkim susiorganizuoja ir nuverčia valdžią, kurią nepažinodami ir išsirinko (tiksliau pasyviai rinko negalvodami, kad valdžioje lieka "patyrę" savanaudžiai), tai jie į valdžią įkels vėl tokius pat nepažįstamus savanaudžius. Bet jeigu jie organizuotųsi jau nuo pačio pirmo pavaldumo lygmens - drįstų protestuoti ir prieš vietinę valdžią, ir prieš viršininkus darbe, jei mato neteisybę, tada jau automatiškai galop pasikeistų ir vyriausia Lietuvos valdžia. Bet taip nedaro, nes nori, kad tik jam būtų gerai, dėl kaimyno nepajudins nė piršto.

    7 Dzein   (15.04.2012 13:40) [Medžiaga]
    Svetimais išnaudotojais mes kažkaip nesipiktiname,o vat savi...na kaipgi čia taip....jis prieina prie lovio,o aš ne biggrin
    Juokai juokais,bet kai nieko nedarai,tai jie akiplėšiškai jau lipa ant galvų ir juokiasi.
    Vakar teisininkų dideliame susitikime kilo pasipiktinimo banga....na kaipgi taip tas Skirtunas galėjo imti 30 tūkst...kokia gėda.Taip nusipiginti???

    8 karaliene   (15.04.2012 13:48) [Medžiaga]
    Nu joa... biški ten patyliukais, gal ir nieko taip... Nu ką padarysi, jei žmogus taip jau sukurtas, kad pirštai lenkti į save.
    Bet bjauru, kai kažkoks tipas ima įsivaizduoti, kad Valstybė - tai JIS.

    10 Orvel   (15.04.2012 14:30) [Medžiaga]
    Piktinomės ir svetimais išnaudotojais. Ir labai piktinomės,- tik tada nebuvo interneto, tad to pykčio išraiška liko gal tylesnė.

    O šiaip, sutinku su Galaxy,- nematau kuo kiti atėję vietoj šitų bus geresni. Tik alkanesni, labiau norintys pinigų ir privilegijų. Galų gale, problema net ir ne valdžioje.

    Didžioji dauguma liks nepatenkinti ir po 10 revoliucijų. Nes jie nieko nedaro sau. Niekada nebus valdžios, kuri pasirūpins mumis. Jie rūpinsis tik pačiais savimi. Bet galų gale, tai ir teisinga, mes patys turime pasirūpinti savimi. Iš valdžios norėtųsi tik vieno, kad mažiau trukdytų. Tarkim, ši trukdė smarkokai. Jau vien naktinė mokesčių reforma ką reiškia.
    Bet ir prie jos buvo galima gyventi, ir gerai gyventi. Tik reikėjo padaryti revoliuciją savo viduje, ir kažką daryti,- sau, savo šeimai. O lakstyti po tuščius mitingus, ir bandyti keisti ten aukštumoje,- tik tuščias laiko gaišimas. Ir, tegul, pakeisite. Ir vėl bus tas pats. Gal tik kelių dienų pasididžiavimas, kad va pakeitėte. Bet naudos nuo to jokios. Ir vėl reiks keisti, vėl lakstysite po mitingus. Nors kiekvienas renkasi pagal save, kam patinka pinigus daryti, kam revoliucijas... Tik revoliucijos nieko nepakeis, jeigu nepasikeisite patys. Pinigai, deja, irgi. Ir dar. Nei revoliucijos, nei pinigai nepadarys Jūsų laimingesniais. Tik pinigais dar galėsite pasidalinti su skurstančiais, o revoliucijomis... jos tik griauna.

    11 galaxy   (15.04.2012 14:53) [Medžiaga]
    Kad gal ne tiek pinigais reikia dalytis su skurstančiais, kiek nereikia leistis būt nuskurdinamiems patiems ir leisti skurdinti kitus. Revoliucija ne dėl revoliucijos reikalinga. Todėl ir sakau, kad reikia keisti pirmiausia tą, ką mes matom ir žinom aiškiai, bet nedrįstam arba dėl savanaudiškumo ir paliekam tą neteisybę tokiau gyvuot. O keist tą, apie ką mažai turim supratimo jau durniau tuo, kad kad vėl iš toli nieko nematysim ir padarysim kitaip blogai. Žmonių protestai, žinoma, vistiek naudingi ta prasme, kad neduoda ramiai savavaliaut, bent jau šiokį tokį nepatogumą valdantiesiems sukelia. Aišku, tik šiokį tokį, nes jie vistiek nieko neišmanačiais runkeliais laikys. O ir tokie žmonės bus, jei aklai vers valdžią ar ką panašaus darys.

    12 Orvel   (15.04.2012 15:25) [Medžiaga]
    Galaxy, o ne būtų paprasčiau sukurti darbo vietą sau ir dar 5 žmonėms? Ir jeigu taip kiekvienas? Ar netaptume turtinga, gerbtina valstybe?

    Tačiau žymiai lengviau kovoti su mistiniais klanais, o ne padaryti patį paprasčiausią. Nes čia reikia galvoti, reikia rizikuoti pinigais, reputacija, reikia veikti, dirbti, prašyti, lankstytis, siekti, eiti pirmyn.
    O TEN? Atsistoji, paklausai, kaip kažkas loja ir "prisidedi' prie geresnio gyvenimo sukūrimo.
    Sutinku, reikia ir politikų. Tad jeigu jau lendi į tuos mitingus, eik į tribūną, reikš savo nuomonę. O kas gaunasi? Avinų banda susirinko paklausyti naujo piemens pažadų.
    "Mus veda į skerdyklą" Visi,- "beeeeee"
    "O aš jus nuvesiu į naują, gražią, gerą skerdyklą" Visi "beeeee" bet jau patenkinti.

    14 galaxy   (15.04.2012 16:42) [Medžiaga]
    Kad pajėgumas kurt darbo vietas irgi nuo politikų ir esančių valdžioje darbo priklauso.

    17 Dzein   (16.04.2012 08:07) [Medžiaga]
    Vat man irgi keistas tas pasakymas,,kurti darbo vietas".Sukūriau Lenkijoje,bet nekaltinu valdžios,nes ji sudarė sąlygas,o mane ,,suvalgė" konkurentai.
    Lietuvoje jau nesukurčiau net ir labai norėdama,nes nėra vartotojo.O kai nėra paklausos,gali siūlyti kiek nori.Draudikai jau nebeišsitelpa LT,maisto pramonė irgi,o apie aprangą jau tyliu.
    Na nebent išrasčiau kažką dar neišrasto,bet tam smegenų per maža ,o dviračių yra netgi perdaug.
    Dabar kaip tik reikalinga kova su klanais,kurie užgožė viską...kur bepasisuku,atsiduriu į tvirtą betoninę sieną.Jų nematyti net neįmanoma.Galima tik apsimesti aklu,arba būti tame pačiame klane.

    18 Orvel   (16.04.2012 08:39) [Medžiaga]
    Čia kaip kam. Vieniems kaltas vartotojas, kitiems - aplinkybės, tretiems - valdžia, ketvirtiems - klanai...

    O penkti nekaltina, o SUKURIA. Todėl ir sakau, vienas turi sukurti dar 5. Tiems, kuriems visi kalti.

    22 karaliene   (16.04.2012 14:46) [Medžiaga]
    Reiškia, sukuri įmonę, priimi 5 žmones, moki jiems atlyginimą, moki mokesčius Valstybei.... ir bus tikra laimė, jei išsilaikysi bent 1 metus. wacko

    19 galaxy   (16.04.2012 10:13) [Medžiaga]
    Vat aš tą ir sakau. Kokį verslą gali sukurt? O išvis kikenu, kai pasiskaitau dar kokių psichologų parengtus CV ir motyvacinio laiško pavyzdžius. Pagal juos visi tik sėdi biure ir užsiima pardavimais, daugiau nieko nebūna dirbę ir daugiau nieko nereikia. Įdomu tik ką pardavinėt ir kam, jei pirkėjas finansiškai neįgalus? Pirmiausia valdžia turi sukurt sąlygas, kad pramonė kokia normali būtų,kad eksportuot ne tik "Mažeikių nafta" galėtų. Ir įstatymais, žinoma, sukurt. Ir nekeist tų įstatymų kas pusmetį, nes niekas nenorės rizikuot ką nors steigdamas Lietuvoje.

    21 Orvel   (16.04.2012 12:50) [Medžiaga]
    Jeigu nėra ką parduoti, reikia... pirkti. smile

    26 galaxy   (16.04.2012 17:14) [Medžiaga]
    Pirkt Lietuvoj, parduot užsienyje? Irgi ne kiekvienas parduos. Nors savo darbo jėgą jau daug kas užsienyje pardavinėja tongue
    Beje, dar pamiršau ko žmonėms reikia, kai būna blogi laikai - ogi burtininkų ir ekstarsensų wink

    29 Dzein   (16.04.2012 18:17) [Medžiaga]
    Galima.Šiuo metu ES remiama programa-atsinaujinantis kuras(žilvitis),ale reikia daug žemės,bet kol užauginčiau,tai jau seniai būsiu A.A.
    Kitur yra tokia sistema...dirbi du metus be mokesčių(įsivažiavimui),tačiau po 2 metų,jei nebankrutuoji,moki normaliai.Užsidirbi ir normalią pensiją.Lietuvoje niekas neleidžia įsivažiuoti ,o griebia už gerklės iš karto ir daug.
    Vat tu,Orvelai,jei toks jau gudrus,sukurk tas darbo vietas ir priimk mus į darbą.Žinoma,ne už 800. tongue

    13 Doremi   (15.04.2012 16:20) [Medžiaga]
    ne valdžios kaltos, o sistema
    sukurta seniai, seniai,
    pagal tą sistemą sukurta betautė amerikonų nacija, pagal tą sistemą kuriama europos sąjunga, ir pagal ją kuriamas gyvenimas ES narėse
    tai patogi sistema, piramidės viršuje sėdi vienas žydas su peisais, jis turi tris žydus laipteliu žemiau, anie turi iš viso devynis žemiau
    ir taip toliau
    žmonėms išplautos smegenys, kai kuriems jau sumontuota kūne sekimo plokštelės, valdymo impulsai,
    vienu žodžiu, daug kalbos, o naudos neatnešiu kalbėdama, tai ir nereikia
    tik, žmonės, burkitės į bendraminčių grupes, šeimas, po vieną neišliksit, prašau laikytis draugėje
    Išvada paprasta. Visa tai, kas dabar vyksta planetoje reikia kuo skubiau paleisti. Nereiktų sureikšminti to kas vyksta išorėje: valstybėse, ekonomikose, sociume, asmeniniame gyvenime. Tegul jie kuria savo globalizacijos planus, tegul siekia savo naujos pasaulio tvarkos, tegul kelia mokesčius ir chaosą, tegul kariauja su savimi ir kitais, pagal principą Goga ir Magoga.
    Todėl masoniška legenda apie auksinį milijardą turės realų pagrindą. Esamoje versijoje liks tik elitas ir tie kurie nemoka nevergauti. Kiti turės progą išeiti, kaip kažkada išėjo majai.

    15 galaxy   (15.04.2012 16:44) [Medžiaga]
    Majai išėjo tada, kai jau buvo nustekenę tą vietą, kurioje gyveno. wacko

    16 Dzein   (15.04.2012 21:25) [Medžiaga]
    Nekarksėk,Do,tai gal dabar jau ir nebevalgyt,jei kažkada bus pasaulio pabaiga?O Amerikos sistema man patinka...tautos tarpusavyje nesipeša,nes visi atėjūnai,o mes savo istorijos niekaip negalime išsiaškinti.

    23 karaliene   (16.04.2012 14:47) [Medžiaga]
    Daug racijos Doreme, tavo komentare. smile

    27 Doremi   (16.04.2012 17:57) [Medžiaga]
    aš pavargau kartodama, kad sakau tik tiesą, išmąstytą, išjaustą, kuo tikrai galite patikėti nent ašuoniasdešimt procentų(čia aš bandau būti kukli) tongue
    jeigu kažkas pasakė, ar paskaitą skaitė, jei mačiau video ar skaičiau straipsnį- visa tai leidžiu per savo samonę bent septynetą mėnesių ir tik tada galiu karksėti nebijodama fiasko
    be to tik kiemeliai mato mano išvedžiojimus, joks kitas portalas ar svetainė niekaip, išskyrus vaistažoles, nes žolė yra fiziškai čiuopiamas daiktas, jos veikimas- akivaizdus
    žinai karaliene, tu drąsi, viena iš visų gali man pritarti bent beveik neutraliu komentaru, todėl tu nepražūsi, turi jutimą kur eiti ir su kuo

    20 Doremi   (16.04.2012 12:10) [Medžiaga]
    juk nebus pasaulio pabaigos, neklausyk ką ten pasakoja
    bus kažkada, kai žemė subyrės ar sudegs, bet tai toli labai, koki trys šimtai tūkstančių žemės metų, o kitur laikas kitaip skaičiuojamas
    be to mūsų tėvai jau yra matę pasaulio pabaigą, tai antrasis pasaulinis karas, nusinešes tiek turto ir gyvybių,
    iš tiesų- tai buvo pasaulio pabaiga daugeliui ,o likusiems teko išgyventi, iškentėti sunkius atsigavimo laikus, bet ir tada žmonės nesiliovė mylėti, gimdyti ir augti, dirbo, statė, kūrė, svajojo ir laimėjo..........trečiojo pasaulinio karo grėsmę,
    ir taip suksis, suksis žemės gyvenimo ratas, mirtis- gimimas, mirtis- gimimas, kančia-laimė, kančia- laimė
    užburtas tatas, tiesa?
    natūralu, kad kai kurie jau norėtų išeiti iį šios užburtos spiralės, pribrendo , subrendo kitokiai evoliucijai,
    daug galima išskaityti tarp evangelijų evangelijų eilučių, pranašų knygose, deja- ne pažodžiui
    mūsų istorija paslėpta, rusų istorija paslėpta, susipynusios su kitų tautų legendomis
    yra išlikę senieji užrašai tik , kaip žinai, egipte, dabartiniame irake, visame tame regione, indijoje
    atmeskite darvino teoriją ir tapsite žmonėmis, mūsų protėviai atėjo iš kitų kraštų, kur neišsiteko visi, apgyvendino lietuvos pelkyną, pabėgėliai buvo iš nukariautų valstybių
    kas dabar beatseks koks kraujas mūsų gyslomis teka,
    pilna juodaplaukių čia, mes ,šviesiaodžiai, nedepiliuojamomis kojomis esame retenybė,
    gal būt mūsų tėvynė skandinavija, kur daug vandens ir balto sniego, kur kalnai ir saulė,
    ar nepagalvoji apie tai, dž?
    štai aš ir mano vyras esame baltaodžiai, geltonplaukiai, neplaukuoto kūno žmonės,
    tačiau mano sūnūs visi juodaplaukiai cry
    iš kur tie prakeikti genai?
    iš vergovės.......
    štai todėl daugelis niekina šios žemės versijos sistemą, kurios pagrindas yra prievarta, o vadinamosios laisvės niekada nebuvo net kvapų

    25 galaxy   (16.04.2012 17:03) [Medžiaga]
    Hmmmm. Bet tada išeitų, Doremi, kad buvai neištikima savo vyrui. Šviesių plaukų genai yra recesyviniai. Ir vaikas šviesiaplaukis gali būti tik tada, kai tokius genus gauna iš abiejų tėvų. Taip, kad dviejų tamsiaplaukių vaikas šviesus gali būti, bet dviejų šviesiaplaukių vaikas tamsus - niekada

    24 Dzein   (16.04.2012 15:31) [Medžiaga]
    Hmmm.Do...o kaimynystėje gyveno šviesus,ar tamsus vyras? biggrin
    O rimtai,tai nesiekime tokios gilios senovės,nes tada nebuvo nei lietuvių,nei tų pačių skandinavų,nei arabų,o senelis Darvinas apsiverstų grabe ,jei pamatytų dabartinę civilizaciją ir mokslo pasiekimus.

    28 Doremi   (16.04.2012 17:58) [Medžiaga]
    mano pirmasis vyras buvo tamsiaplaukis wacko ar tu įsitikinusi tuo ką sakai?
    juk darvinas ko gero buvo melagis tongue

    30 Orvel   (16.04.2012 18:21) [Medžiaga]
    Aha, mano pasakymas, kad reikia kažką daryti pačiam, iššaukė aštrią pasipriešinimo bangą. Vieni žadėjo greitą bankrotą, kitiems vėl kažkas trukdė, treti bandė,- subankrutavo (H.Fordas bankrutavo tris kartus bet pasiekė ko norėjo)...
    Dar įdomesnis pasakymas, kad nėra ką sugalvoti. Nors.. kai gal va užimta klanais ir revoliucijomis, gal ir nėra. Tik aš čia kaltinčiau galvą, o ne klanus. Bet čia jau kaip ponams patogiau.
    Beje, tai natūralu. Didžioji dauguma eina mažiausio pasipriešinimo keliu,- kam galvoti, geriau priimti kitų teiginius, kaip savus; kam bandyti kažką siekti, geriau pirmą pasitaikiusią kliūtį apšaukti neįveikiama; kam kažką daryti, geriau rasti kaltus, kurie neleidžia to padaryti. Kaip minėjau, nuėjau, pašūkavau mitinge ir taip "pagerinau" gyvenimą. Už tai kaip išdidžiai skamba,- "juk ne vien sau gyvenimą pagerinau, o visai Lietuvai. Va koks aš, dėl Jūsų visų stengiuosi, aukojuosi, o jūs savanaudžiai..." Kažkokios panašios mintys , ar ne? smile
    Beje, net ir tos mintys ne Jūsų, o Jums klaidingai įkaltos. Niekam jūs gyvenimo nepagerinsite, ir nepagerinote. Nors irgi ne visai taip, va ir Sąjūdžio laikais, kai kam gyvenimą pagerinome, net ir labai (landsbergiams ten visokiems). Tik ne sau.
    Tad Jūsų pasirinkimas, darykite revoliucijas, kad pagerintumėte gyvenimą naujiems landsbergiams. Tik va kokia iš to nauda Jums... Neįsivaizduoju.
    (kritiškas, kandus, ciniškas, bet Jus mylintis, nepykite už toną)

    31 Doremi   (16.04.2012 18:42) [Medžiaga]
    biggrin tikrai tep, orvel, bet kalti juk irgi ne lansbergiai ir ne revoliucionieriai biggrin
    gerai čia,
    beje, mitinguoja tik tie kas turi laiko, nedirba, nekuria ir šiaip bybiu grūšias muša, todėl jiem ir netenka didieji vaisiai tongue tongue tongue tongue
    darbas protą skaidrina, piktumą įžemina, fizinis darbas

    32 Dzein   (16.04.2012 18:42) [Medžiaga]
    Tai tu ,Orvel ,esi protingas...laukiam darbo vietų su nekantrumu,eisim pas tave dirbti tongue Nes Polskoj man neblogai pavyko,o vat LT išsinuomavau patalpas,sumokėjau porą men mokesčius ir...užsidariau,ir vėl nuostoliai,nes rinka užkišta.
    O va iš fizinio darbo tai tik biednas gali būti.

    33 Orvel   (17.04.2012 13:36) [Medžiaga]
    Jeigu jau taip įdomu, ir "na to pošlo", sukūręs daugiau negu 5. O priimti į darbą? Kokios problemos? Tik ką Jūs mokate, be teisėsaugos kritikos ir revoliucijų?

    35 Dzein   (17.04.2012 15:17) [Medžiaga]
    Aš daug ką,bet pagrindas-16 metų pedagogo darbas.Galiu vadybininke,administratore ir t.t.Tik ,žinoma,ne už 800 Lt,nes nerūkau ir degtukų neperku tongue
    O tu jau mus iš anksto taip nuvertini...durneliai ,atseit

    37 galaxy   (17.04.2012 17:33) [Medžiaga]
    O jei aš, pvz. nieko nemoku? Tada, manai, kad nieko nemokėdama turiu kitiem darbo vietas sukurt? surprised

    34 Doremi   (17.04.2012 13:40) [Medžiaga]
    liaudies mediciną wacko

    36 Dzein   (17.04.2012 17:30) [Medžiaga]
    Orvel,aš daug ką,bet pagrindas-16 metų pedagogo darbas.Galiu vadybininke,administratore ir t.t.Tik ,žinoma,ne už 800 Lt,nes nerūkau ir degtukų neperku.
    Tik ties kuria vieta mes,kritikuojantys teisėsaugą ,klystame?Vos ne kasdien pagaunama po naują ,,teisėsaugos " atstovą- kyšininką,banditą ar kokį kitą brudą.Faktai akivaizdūs,bet juk tau dzinnn faktai...varysi aklai ir baigta.Na tada skaityk šiandien..vėl naujiena.Buvusio STT vadovo Junoko sūnus pagautas su ginklu plėšiantis žmones.Ir sūnus pats teisininkas,skaityk Vikipedią.
    O tu jau mus iš anksto taip nuvertini...durneliai ,atseit
    http://www.delfi.lt/news....8209830

    38 galaxy   (17.04.2012 17:36) [Medžiaga]
    Orvel daro prielaidą, kad viskas pas mus idealu - ir teisėsauga, ir įstatymų leidyba, ir tobula rinkos ekonomika net funkcionuoja, ir išvis jis turi "amerikietiškąją svajonę", ar kaip ten ji vadinasi, wink

    39 Orvel   (17.04.2012 18:55) [Medžiaga]
    Aš nesakau, kad pas mus idealu. Pas mus labai daug blogybių, ir valdyme, ir teisėsaugoje ir medicinoje, ką ten bekalbėti,- beveik visur.
    Jeigu tiesiai, man ši santvarka iš vis joks ne kapitalizmas, bet valdininkiškas feodalizmas,- yra valdininkas feodalas, ir su savo vasalais visais kitais, jis daro ką nori.

    Bet juk kalba ne apie tai. Ar galima tai pakeisti? Pamenate,-"o ar yra dar vienas drakonas? Taip, jau yra..." Taigi, viso Jūsų pastangos,- tai vieną drakoną pakeisti kitu. Viskas.
    O normalios išeitys irgi dvi,- arba pačiam tapti drakonu, arba normaliai gyventi prie drakono. Trečio neduota, mielosios.

    Ir nieko aš nelaikau durneliais, dažniau paskutiniu metu ČIA pasijuntu tokiu laikomas pats.

    40 galaxy   (17.04.2012 19:34) [Medžiaga]
    Čia niekas nieko durnu nelaiko, paprasčiausiai diskutuojam. Nes... nes aš vistiek dar noriu pasakyt, kad prie drakono gerai gyvent vistiek neįmanoma būnant ne drakonu.

    41 Dzein   (17.04.2012 20:35) [Medžiaga]
    Hmm...tai tavo manymu reikia sėdėti užpečkyje,burnoti prieš valdžią ir patiems kurti džiunglių įstatymus?Tai amžinai ir gyvensime prie drakono.Danai,švedai ir norvegai gyvena šalia,bet pas juos teisėsauga yra teisėsauga tiesiogine žodžio prasme,todėl žmonės beveik nevagia,nėra korupcijos,klanų ,o žmonės jaučiasi patys laimingiausi iš visų tautų.
    Žinau,kad beviltiška su tavimi ginčytis,bet vis nesusilaikau ir barbenu į sieną biggrin biggrin

    43 Orvel   (17.04.2012 22:14) [Medžiaga]
    Liuks, Džeine, ir turbūt sutiksi, kad jie gyvena žymiai geriau nei prancūzai anglai ar ten rusai...
    O istoriškai žinai kas juos skiria labiausia?
    O gi Tavo išvardintose šalyse nebuvo jokių revoliucijų.
    Įdomu? smile

    Tiesiog, viskas ateis savo keliu. O kai bandoma sukurti kažką dirbtinai, gaunasi komunizmas su visom iš to sekančiom aukom, tremtim ir t.t.

    42 Doremi   (17.04.2012 21:15) [Medžiaga]

    44 Orvel   (17.04.2012 22:33) [Medžiaga]
    Beje, dar norėčiau kiek apie formuojamą nuomonę, kad su manim negalima diskutuoti. Ir dar kaip galima. Ir savo nuomonę keičiu gana dažnai, galų gale ir mano darbas - būti lanksčiam. Net ir šioje diskusijoje, aš labai daug kur su Jumis sutikau. Net ir tame, kad teisėsauga bloga.

    Bet aš siūlau ką daryti. Žinoma, abstrakčiai, nes konkrečiai kiekvienas žmogus turi pasirinkti pats, atsižvelgiant į savo pomėgius, į savo charakterį, į tai ką mėgsta daryti, galų gale į finansinius resursus ir rinkos konjunktūrą (nors šitie paskutinėje vietoje, ir... o dar kažin ar jie turi įtaką).
    O dabar pasakykite,- ką siūlote Jūs?
    Aš sutiksiu, jeigu man bus pasakyta konkrečiai, na bent jau tokiame konkretume, kaip mano.
    Bet, dovanokite, vaikščioti į mitingus paklausyti, kaip kažkas loja... Nors mieste gal ir aktualu, bent aš tai savo šunį girdžiu, Jums gal kitaip.
    Taigi,- KĄ SIŪLOTE?
    Juk nuo to turėtų prasidėti diskusija,- kritikuoti visi gudrūs.

    45 galaxy   (18.04.2012 08:26) [Medžiaga]
    Va, o man jau kilo mintis rašyt dienoraštį ir klasifikuot ką kas iš jūsų siūlo. Tik patingėjau kaip visada. wacko
    O jei rašyt ką siūlau aš, tai trumpai būtų:
    1. Kontroliuoti valdžia per visuomenę, kuri be abejo turi būti pilietinė. Dabar toks terminas "piletinė visuomenė" yra labai populiarus, bet tokios visuomenės nėra. Ir dar tas terminas įgauna tokią reikšmę, kokie mūsų žmonės turbūt. Bet aš turiu galvoje, kad valdžią kontroliuoti ne su šakėmis, bet sąmoningai renkat tą valdžią ir sąmoningai siekiant atstatydinti susikompromitavusius vadovus. Ir dar ypač žemesnę valdžią, nes būtent tam daugiausia drąsos reikia. Bet čia jau matau, kad į antrą punktą turiu rašyt.
    2. Kad visa kontrolė "nenueitų šuniui ant uodegos", pirmiausia reikia aukštesnės moralės. Kitaip žmonės net nesugebės atskirti kuris politikas nemoralus, t.y. sukčius. Žmonės renka panašius į save. Be to reikia vienam kitą palaikyti, o ne gyventi pagal tokią moralę, kurioje "žmogus žmogui vilkas". Kai nebūsi "vienas lauke karys", tai ir drąsa atsiras, ir veiklos laisvė didesnė.

    46 Orvel   (18.04.2012 09:23) [Medžiaga]
    Kažkas panašaus į "Atėnų demokratiją", Galaxy? Ta prasme, švilpimas ir trypimas, na tik, žinoma, šiuolaikiniais metodais?

    Vienas klausimas pamąstymui, tada. Ar TIKRAI dauguma žino kas jai geriau? Beje, ne toks jau lengvas klausimas, jeigu įsigilinti.

    47 galaxy   (18.04.2012 10:42) [Medžiaga]
    Iš kur nusprendei, kad panašu? Beje, ką siūlai vietoj demokratijos?

    48 karaliene   (18.04.2012 10:44) [Medžiaga]

    49 Orvel   (18.04.2012 13:49) [Medžiaga]
    Nesiūlau vietoje demokratijos nieko. Nors... o kuo bloga monarchija?

    Kad valdyti įmonę - mokslas, abejojančių nėra. O va, valdyti valstybę, gali bet koks stoma su baukute. Tuo metu monarchai valdyti buvo mokomi nuo lopšio. Kuo blogai?

    50 galaxy   (18.04.2012 15:05) [Medžiaga]
    Blogai,kad mokomų valdyti valstybę nuo lopšio nėra nei vieno.

    51 Orvel   (18.04.2012 15:33) [Medžiaga]
    Galima skolintis, paskui išsiauginti savo.

    52 galaxy   (18.04.2012 17:24) [Medžiaga]
    O čia kurį taip?

    53 Dzein   (18.04.2012 18:04) [Medžiaga]
    Man visai patiko socializmas,bent jau galėjau jaustis ori.Nieko ir kapitalizmas,bet kad pas mus toks labai jau laukinis...visi išalkę,tai tikslas pateisna bet kokias priemones...mušamės ,grūdamės,pykstamės dėl lovio ir paminam bet kokius žmoniškumo principus.Net tarp ubagų- karas...kuris milimetriuku yra viršesnis ubagų karalystėje. biggrin

    54 galaxy   (18.04.2012 19:44) [Medžiaga]
    Na, čia paprasčiausiai išaiškėja kokie žmonės yra iš tikrųjų, kai kaukės nukrenta cool O socializmas? Kažin ar jis buvo?

    55 karaliene   (20.04.2012 14:39) [Medžiaga]
    Vienokį režimą, pakeitė kitoks. Ir viskas. Ir ne pavadinime esmė.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz