Antr, 21.05.2024, 21:18
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2014  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Sausis » 29 » Brangiausia valiuta pasaulyje
    00:22
    Brangiausia valiuta pasaulyje
    Gavau iš šeimos valdovės užsakymą nupirkti litrą skalavimo skysčio.Namo pašto dėžutės nuolat perpildytos popierinės reklamos,tad išsiaiškinti problemų nebuvo.Sužinojau,kad kaip tik dabar,šalia parduotuvėje tam skysčiui taikoma didžiulė net 30 % nuolaida ir jis tekainuoja 21 Lt už litrą.Bet mano gyvenimo kredo - abejok viskuo,kaip sakydavo senovės romėnai.Pasukau į savo nuolatines prekybos vietas.Ten jau jokios nuolaidos netaikomos ir man jau teko mokėti pilną kainą net 8,32 Lt už litrą...Bet aš neagituoju skaičiuoti centus,jei jau turite galimybę naudotis internetu pinigai nėra jau tokie aktualūs.Problema kita,draugas gyvena kaime,visa šeima dirba ar mokosi mieste,po darbo visuomet sustoja pakelyje apsipirkti viskuo namams vienoje vietoje.Nors ir žino,kad kitur žymiai pigiau jis tiesiog negali gaišti laiko ieškodamas to pigumo,nes neliks visai laisvalaikio.Todėl šiuo atveju laimi tik tie,kurie turi to laiko pakankamai, tai jie tikrieji šio meto turtuoliai...
    Peržiūrų: 838 | Pridėjo: rivake
    Viso komentarų: 69
    1 jurmala   (30.01.2014 05:19) [Medžiaga]
    geriau yra turėti pakankamai pinigų ir apsipirkinėti vienoj vietoj, nei vaikytis akcijas ir pirkti tai, ko dabar nereikia, bet reikės kada nors.Mano viena draugė perka, kai tik randa kokią akciją, tai pusė buto užkrauta įvairiom prekėm.Mano manymu, jei pasitaiko akcijos reikalingoms prekėms , galima pirkti, bet ne visam gyvenimui, o tamkartui.

    2 galaxy   (30.01.2014 08:56) [Medžiaga]
    O jegu neturėsi už ką pirkti, ką duosi, jei rasi kur pigiau? surprised
    Beje, jei laikas yra turtas, tai jo daugiausa turi naujagimiai, nes jiems dar ilgiausiai liko gyventi.

    3 Dzein   (30.01.2014 10:11) [Medžiaga]
    Vat man ir keistos tos ,,akcijų aukos", jei tos akcijos važinėja kelis kartus ir neskaičiuoja pinigų, išleistų kelionei. O tiesą pasakius,tai tiesiog reikia žinoti, kur nusipirkti tas ,akcijines " prekes dar dvigubai pigiau, nei su akcija. Arba daug prisipirkti sausio - vasario mėnesiais, nes prieš kaėdas viskas brangsta, o po Naujų viskas už pusę kainos(tik maistas mažiau).
    Sutinku su Jurmala,vaikydamiesi pigumo,prisiperkame daugybę nereikalingų daiktų ir užgriozdiname savo gyvenimą. Paskui vėl sunkai dirbame, kad tuos pinigus išleistume vėl nereikalingiems daiktams. Žinoma, kai ką keisti reikia, nes mada nestovi vietoje,bet gal geriau nusipirkti gerą daiktą ir atrodysi prabangiai, nei 100 ,,akcijinių". O prabangūs daiktai ilgai neišeina iš mados. wink

    4 rivake   (30.01.2014 14:19) [Medžiaga]
    Viskas turi būti proto ribose,kaip sako juristai.Tam kas turi pakankamai pinigų,ši problema iš vis nesuprantama.Asmeniškai man jokių daiktų nebereikia,turiu visko ko tik noriu.Kasdien iki poros val. išeinu pasivaikščioti,tai ir derinu abipusę naudą perkant maisto produktus.Ar aš sakau,kad ši valiuta yra vienintelė? Kad laikas yra didžiausias turtas suvokiame tik pamatę,jog ir jis mažėja.Nieko nėra brangiau už laiką...

    5 Akmenėlis   (30.01.2014 17:40) [Medžiaga]
    o aš vistiek manau, kad sveikata brangiausia, kam tau laikas, jei tu guli ant lovos ir tave reikia kažkam slaugyti...
     
    o apie nuolaidas. su savimi susitvarkau, o mamuką dažnai pristabdyti reikia. Ji iš sovietinių laikų pripratus pirkti ir kaupti. o nuolaidos ir griebia, paskui galvoja reik-nereik smile
    o mes su bandradarbėmis parsinešame savaitės pasiūlymus Maxima, Rimi, Norfa, Iki persižiūrime kokios nuolaidos, žinome ko reikia namams tai ir perkame su tikslu, aplink darbą visos parduotuvės vieną dieną vienoje kažką, kitą dieną per pietus nuleki į kitą jei ten pigiau ir tai ko reikia... kai perki kažką visą laiką, tai tas kainas maždaug įsimeni, tai apsigauti, kad su nuolaida ir brangiau sunkiai tikėtina. Stengiuos nebepirkti "kaupimui" tik tiek kiek reikia, tai pinigėliai susitaupo. O geriausiai susitaupo, kai visai neini į parduotuvę visą savaitę (eini tik penktadienį po darbo ir be mašinos, kad negalėtum daug panešti) ir valgai tai ką gali rasti šaldytuve ar spintelėje smile

    6 rivake   (30.01.2014 20:00) [Medžiaga]
    Taip,jei nori sutaupyti,nekelk kojos iš namų.Be to reikėtų žinoti,kad noras pirkti yra tam tikra liga,reikia džiaugtis nieko nenusipirkus - kiek pasaulyje yra dalykų,kurie man visiškai nereikalingi...Rūpinimasis sveikata ir milžiniškos pastangos ją palaikyti kaip tik ir parodo laiko vertę mūsų gyvenime,norą jį pratęsti bet kokia kaina.

    7 Dzein   (30.01.2014 22:46) [Medžiaga]
    Aš turiu pirkimo ligą sad Dar taip nebuvo, kad aš nuėjusi į parduotuvę,nieko nenusipirkčiau.Duok bobai pinigų....tai...
    Mat aš visad su mašina, tai problemos, kad nepanešiu, nėra.Va ir dabar kaip tik žiūriu į savo pirkinį. Nusipirkau šiandien du juodo stiklo staliukus. Na pagalvojau...sustumi du, jei svečių ateina, ir gaunasi didesnis stalas, o jei nereikia, tai pasidėti dviems kompams.
    Ale dabar galvoju, juk aš ten turiu du juodo stiklo staliukus, tik biškiuką mažesni.

    8 galaxy   (30.01.2014 22:58) [Medžiaga]
    Visas tas jūsų pirkimas niekai. Man blogiau, nes pro visokias akcijas saldumynams nepraeinu sad

    9 rivake   (30.01.2014 23:01) [Medžiaga]
    Bet iš kito šono žiūrint tas noras pirkti kad ir nereikalingus daiktus parodo,kad esi tikrai laisvas žmogus,nori perki,nori ne.Tas,kuris sau to leisti negali,nėra laisvas...

    10 galaxy   (30.01.2014 23:31) [Medžiaga]
    O koks laisvas tas, kuris pasiduoda įtaigai pirkti?

    12 Akmenėlis   (31.01.2014 09:41) [Medžiaga]
    mano nuomone, Rivake apkalbama laisvė baigiasi maždaug taip: pilnas kambarys batelių, o prie ružavos suknelės nėra ką apsiauti biggrin

    11 rivake   (31.01.2014 00:01) [Medžiaga]
    Labai geras klausimas,nes atskleidžia mitą apie laisvą XXI amžiaus žmogų.Argi daug liko tokių,kurie mąsto savarankiškai,turi savo aš,nesilanksto prieš standartinę visuomenės nuomonę?

    13 Dzein   (31.01.2014 10:16) [Medžiaga]
    Matai, jei tu nieko nesieki, tai galima nepaisyti mados, visuomenės nuomonės ir pan. Sakykim, dabar mergaitė apsirengtų kelių metų senumo batais ar paltu, tai ji iš karto taptų pajuokos objektu, nors tikrai užtektų mamos beveik nenešioto šilto palto.
    Žmonės yra banda, ir prie jos reikia taikytis. Taigi ar mes taip plėšytumėmės dėl turto, jei aplink turtuolių nebūtų daug? Kažkada juk ir sugriuvę ,,Žiguliai" buvo jau turtas.Tai ką daryti, jei jau susiformavo tokia visuomenė? jei nesitaikysi, būsi pajuokos objektas daugelyje sričių...tu nekilsi karjeros laiptais, į tave gatvėje atsisuks žmonės ir pan., nes tai rodo mūsų vietą visuomenėje. Jei aš gyvenčiau miškuose ant aukšto kalno, kur nesilanko kiti, man tikrai užtektų nuplyšusios ,,fufaikos" ir nuklypusių batų.

    14 Dzein   (31.01.2014 10:18) [Medžiaga]
    P.s.Rivake, sakai nesitaikai. Netiesa, taikaisi ir dar kaip....laikaisi kelių eismo taisyklių, moki mokesčius, pagaliau tyliai bumbi ant valdžios, kokia ji bloga, bet nieko nedarai, kad būtų geriau. Visi ems esame chameleonai, Rivake, ir visi taikomės. Jei aš turėčiau kelis gyvenimus, gal vieną ir paaukočiau kovai. Deja...aš turiu vieną tongue
    Pasižiūrėkime per teliką filmą 21:10, tik nežinau, per kokią programą,kai pažiūrėsiu, pasakysiu, nes labai fainas būtent tavo temai....apie brangiausią turtą - laiką.

    15 rivake   (31.01.2014 13:39) [Medžiaga]
    Piliečiui užtenka dalyvauti rinkimuose,tai jo pareiga.Nedalyvaujantys rinkimuose neturi teisės valdžios kritikuoti.O mudviejų požiūris į turtus,karjerą,visuomenės nuomonę,chamelioniškumą, madą,toks priešingas,kad,ko gero,net ginčytis neįmanoma.Nors,jei turėsi kada laiko ir noro ... visuomet pasiryžęs...

    16 Dzein   (31.01.2014 15:35) [Medžiaga]
    Nemanau, kad vien nuėjimas kažką reiškia.Kodėl? Rinkimų komisijos atstovai renka parašus namuose.Ar bent įsivaizduoji, kiek ten galima pripliusuoti kryžiukų kažkokiai partijai? Ujujui...Visi jie net nesupranta, už ką jie balsuoja. Mano teta, kai daviau pasirašyti,klausia:-
    - Vaikeliuk,ar čia už elektrą sumokėti?
    O apie kandidatus arba jų tinkamumą tai jau gali ir nebeaiškinti...naudos nebus.
    Šiuo momentu visų geriausias kovos būdas būtų visiems
    boikotuoti rinkimus, bet žinant mūsų tautos žmones, iš karto galiu pasakyti...taip tikrai nebus. tongue

    19 galaxy   (01.02.2014 00:06) [Medžiaga]
    O boikotavus rinkimus, manai, valžios nebus? Ar valdžia bus geresnė - iš užsienio? surprised
    Beje, problema visai ne nukvakusios bobutės. Jos beveik visada pagal vaikus balsuoja, ne pagal ateinančius komisijos narius, kurių ir būna ne vienas ir ne vienos partijos. Daug labiau demoratiškiem rinkimam trukdo nuperkama žiniasklaida.

    17 rivake   (31.01.2014 20:01) [Medžiaga]
    Nebūtina boikotuoti visiems.Grybauskaitė prezidente buvo išrinkta vos-vos,nes rinkėjų dalyvavo tik 50 % Jei tiek nebūtų,abu kandidatai būtų pašalinti.Todėl ir dabar,jei abu,arba aiškus favoritas netinka,reikia stengtis boikotuoti tada ir 49 % jau neišgelbės ir rinksime kitus.Ši pataisa negalioja renkant į Seimą,todėl dabartinis Seimas nėra išrinktas demokratiškai,jis išrinktas rinkėjų mažumos...

    18 galaxy   (01.02.2014 00:01) [Medžiaga]
    Na, jau ne. Rinkėjai yra tie, kurie renka. O kurie neina į rinkimus ir nerenka, jokie rinkėjai.
    Beje ką tik pats komentavai, kad "nedalyvaujantys rinkimuose neturi teisės valdžios kritikuoti." tai kodėl šitie du komentarai taip nelogiškai prieštarauja vienas kitam? surprised

    20 rivake   (01.02.2014 00:17) [Medžiaga]
    Kur įžvelgi nelogiškumą? Kada aš nedalyvavau rinkimuose? Bet pritariu tau,prie tokios tvarkos rinkėjai mažai ką lemia.Laimei,pradedama kalbėti apie referendumus - tikrą tautos valios išreiškimą,turinčius pirmenybę ir prieš Konstituciją.Šveicarija sugeba jų suorganizuoti bent šešis per metus,žymiai mažesnei Lietuvai būtų dar paprasčiau.Rinkimai tiks tada,kai bus balsuojama internetu,ir kiekvienas po savo pasirinkimo galės pasitikrinti rezultatą.

    23 galaxy   (01.02.2014 08:43) [Medžiaga]
    Nelogiškumas, nes sakei, jog būna tokie rinkimai, kai išrenka mažuma.

    21 Dzein   (01.02.2014 01:34) [Medžiaga]
    Nu jee..referendumas. O ką reiškė referendumas dėl AE? Visiems nusispjaut.O dabar referendumas dėl žemės nepardavimo užsieniečiams? Nori pasižiūrėti? Jis veiksmingas tada, kai valdžia tarnauja tautai, o pas mus gi atvirkščiai. tongue

    22 rivake   (01.02.2014 01:56) [Medžiaga]
    Kiekviena pradžia yra sunki.Bus nelengva,bet anksčiau,ar vėliau turėsime valdžią - tautos tarnaitę.Labiausiai neramina politikų užuominos,kad gyvenimas nepagerės,kol gyvuos karta,prisimenanti anuos laikus.Vadinasi,mes nepatogūs liudininkai?...

    24 Dzein   (01.02.2014 09:20) [Medžiaga]
    Na prie ko čia anie ,,laikai"? Jau išaugo nauja karta ir ji mums atrodo nachališka, be skrupulų. Ar bus kitaip? Tikrai ne.Šiek tiek pradėjome judėti geresne linkme su Grybauskaite, nes Adamkaus laikais buvo paleistas džinas iš butelio ir sulindo į aukščiausias kėdes. Prisimenu Grybauskaitės žodžius, atėjus prezidentauti...žinojau, kad yra korupcija, bet nesitikėjau, kad tokiais mąstais. Iš tiesų apimta viskas, nuo sveikatos iki verslo sričių. Leisti sulįsti lengva, bet sukišti tą džiną neapsakomai sunku, tam reikia daugybės metų. Įsivaizduokim situaciją...Grybauskaitė nekandidatuoja , o išeina į ES pirmininkus ir numeta Lietuvą mafijai...
    Arba kandidatuoja, bet po pusmečio išeina į daug aukštesnes pareigas. sad

    25 galaxy   (01.02.2014 11:58) [Medžiaga]
    O kokios pareigos daug aukštesnės už prezidento? surprised

    28 Dzein   (01.02.2014 16:00) [Medžiaga]
    ES pirmininko, o jai ten nusimato šis postas po LT prezidento rinkimų, nes ES ją gerbia kaip labai protingą moterį. cool

    26 rivake   (01.02.2014 13:59) [Medžiaga]
    Lietuvoje Prezidentas atsakingas už užsienio politiką,todėl jai daugiausia galima reikšti pretenzijų dėl santykių su Rusija,Lenkija.O įsivaizduoti,kad ne ji bus prezidente,visai realu...

    27 Dzein   (01.02.2014 15:56) [Medžiaga]
    Visiškai pritariu jos veiksmams su Rusija ir Lenkija. Negana to,aš tikrai nebučiuočiau visiems subinės, kurie iš mūsų tyčiojasi ir šantažuoja, nes vadovaujuosi liaudies išmintimi-gerbk save, tai ir kiti tave gerbs. Kol bučiuoji užpakalį, tol visi su tavimi ir elgiasi kaip su neturtingu giminaičiu prie slenksčio.
    kai prasidėjo kipišai dėl lenkiško rašto ir lentelių,o man lenkai pradėjo aiškinti, kokia aš kiaulė, jei nepritariu jiems,tai aš pasakiau,kad rytoj ant savo namo Lenkijoje užkabinsiu gatvės pavadinimą lietuviškai,tai man pasiūlė į snukį.
    Tuo tarpu Lietuvoje mes dar mokame milijonus teismams, komisijoms ir pan., o negan to, dar ir atsiprašinėjame. Nė vienas lenkas Vokietijoje net necypteli apie savo išskirtines teises Vokietijoje,diskriminuojant kitas tautas,nes žino...vokietis jam parodys jo vietą - Lenkiją.
    Deja, mano sodas prie Vilniaus turi lenkišką gatvės užrašą, net nepanašų į lietuvišką, o mes, padlaižūnai,bijome nuimti.V a todėl mūsų ir negerbia,mūsų pačių šalyje laiko mužikais.

    29 rivake   (01.02.2014 16:17) [Medžiaga]
    Veiksmai veiksmams,bet kur kas svarbiau pasiekti rezultatai,pagal juos vertinami politikų tinkamumas.ES leidžia,tai Rusija ir tyčiojasi iš mūsų parodydama,kad ES - negyvybinga organizacija.Kaip "sugedo" naftotiekis,taip ir nesugeba jo sutaisyti jau eilę metų.O Lietuva taip elgtis su geležinkeliu į Kaliningradą niekad neišdrįs.

    30 Dzein   (01.02.2014 19:46) [Medžiaga]
    Jokiu būdu.Padlaižiaujant ir žeminantis pasiekti rezultatai- neverti to.Bent man tai bjauru.Tai nesupratau...gi galėjome ir nekovoti už nepriklausomybę nuo ruso.

    31 rivake   (01.02.2014 21:07) [Medžiaga]
    Nelabai aišku apie kokį galimą žeminimąsi eina kalba.Tiesiog manau Lietuvos politikai nepakankamai profesionalūs įžvalgiai tartis,derėtis.Vien VAE tai parodė.Dabar vėl,kam reikalingas europinis geležinkelis - Lietuvai,ar Europai? Kodėl nepasimokyti iš Suomijos santykių istorijos su Rusija nuo pat karo pabaigos? Negirdėjau,kad kas ją kaltintų padlaižiavimu...

    32 Dzein   (02.02.2014 00:46) [Medžiaga]
    Ir mums , ir ES, nes tranzitas - labai pelninga veikla. Man taip pat.
    O kaip derėtis su tokiais, kurie tave šantažuoja,a? Deryboms reikalingos dvi pusės ar daugiau, kurių nėra...čia arba moki, arba sušalk. Tai - mafijinis šantažas. Protingas žmogus su tokias nesidera, o pasistato AE ir dainuoja sau...Vilkas pilkas nebaisus, nebaisus, nebaisus:D Užsienio reikalų ministras net atsiprašėnėjo už tai,ko nepadaręs,ir ką??? Špyga,tik apsijuokė.

    33 galaxy   (02.02.2014 04:10) [Medžiaga]
    Na, jeigu Lietuva ne Europoj, tai kur? surprised
    Ir išvis... Pasakykit kodėl taip daug kas nori, kad Lietuva Azijoj būtų?

    34 rivake   (02.02.2014 14:55) [Medžiaga]
    Tikrai,paliestos labai įdomios ir plačios temos,vertos atskirų dienoraščių.Mėginsiu ir aš įsiterpti į būsimas diskusijas...Pirmiausia,jūs net nevertinate ekonominės pusės - kiek tas kainuos? Pasistatyti AE tai ne nusipirkti naudotą auto.Ar žinote,kad geležinkelio transportas nuostolingas jau dabar,o autotransportas "nuo durų iki durų" yra pelningas tiek,kad porą šimtų milijonų gali skirti dotacijomis geležinkeliui...Aš seniai domiuosi,kiek gi "kodėl taip daug kas nori,",gal turite tikslesnių duomenų? Paskutinį kartą Delfyje užtikau skaičių 65 %,jei taip būtų iš tikrųjų,tai net oficialiai Lietuva negalėtų laikyti savęs demokratine šalimi.Azija - tai Japonija,Indija,Kinija, P.Korėja,Butanas - viena laimingiausių pasaulio šalių,nors atlyginimo vidurkis - 260 Lt.Gal todėl ir tas noras...

    35 galaxy   (02.02.2014 15:44) [Medžiaga]
    Na, norėčiau aš tų pokalbių, jei būtų su kuo ginčytis. Bet tikrai nėra. Galima tik pasijuokt. Pvz. kad ir iš geležinkelio nuostolingumo. Tai kas gi šelpia AB "Lietuvos geležinkeliai"? Ji pati tai skelbiasi pelno siekianti.

    36 rivake   (02.02.2014 16:31) [Medžiaga]
    Taip,norint diskutuoti,vien emocijų neužtenka...

    37 galaxy   (02.02.2014 17:02) [Medžiaga]
    Aha. Reikia dar ir tuos faktus mokėt atsirinkt kaip ieškoti wink

    38 rivake   (02.02.2014 19:35) [Medžiaga]
    Ar verta stengtis? Vis tiek oponentai jų nesugeba paneigti...

    40 galaxy   (02.02.2014 21:17) [Medžiaga]
    Ko nesugeba paneigti? Ar elektrinės satybos kaštų? O kam juos neigti, jei tu jų nežinai net. Matai tik tai, ką nori matyti, t.y. ką kas pameluoja. Be to man parodyk nors vieną žmogų, kuris žino po kiek rusai mums eletrą po 10 metų pardavinės? O po 20?
    Dėl geležinkelių nuostolingumo tu net vengi kalbėt. Bent pasakytum kur radai tokią nesąmonę parašytą.  tongue

    39 Dzein   (02.02.2014 19:39) [Medžiaga]
    Kad ir kaip brangiai bekainuotų AE, vis vien mums jos reikia.Vien tas faktas, kad jos atsiperka visoms valstybėms, sako, kad ir mums atsipirks.Na kur jūs matėt, kad visos statytų nuostolingai? Vien tai,kad Astrave, Kaliningrade(čia ginčytina, gal tai tik triukas, kad stato), kyla elektrinės, sako, kad tai naudinga. Na kur jūs matė, kad arklį samdytis kolūkui būtų pigiau, nei nusipirkti arklį,a?Tai čia kiekviena sūkininkas bankruotuotų.
    Antra medalio pusė- nepriklausomybė.Me esam valdomi tų , kurie turi AE ir bet kuriuo momentu gali musm atjungti elektrą.O tada kapiec, Lietuva.
    Galvojantys, kad mums AE nereikia,visi ne tik patys būna biedniokai, bet dar pasmerktų ir kitus. Taip gali agituoti tik suintersuoti Rusijos pelnu, o ne savuoju.
    Ne laikas, brangieji, grįžti prie žagrės....seniai civilizuotas pasaulis paliko mus uodegoje.Tada įsikabinkim į savo žvakes ir gyvenkim, nes tai brangu.

    41 rivake   (02.02.2014 21:37) [Medžiaga]
    Nukrypta nuo temos.Kaip tik civilizacija ir atnešė tą neįsivaizduojamą darbo našumą,kai vienas gamintojas išlaiko 500 nieko negaminančių.Pasiremsiu A.Čekuolio autoritetu,neprisimenu tikslaus skaičiaus,bet atrodo,jau dabar užtektų žmogui dirbti vieną dieną į savaitę ir visko būtų pagaminta tiek pat.ES ir reikalinga tam,kad išnyktų rizika,jog kažkas kažką šantažuos atjungti ar užsukti.Kur Lietuva dės branduolines atliekas,kiek tas kainuos?Kitos valstybės turi milžiniškas teritorijas,joms tos problemos neaktualios.Prieš kokį dešimtmetį labai rimtai buvo svarstoma Lietuvoje gaminti traktorius.Turbūt jau visi tą užmiršo,nugalėjo sveikas protas. Tikriausiai šiltnamiuose ir bananus lietuviškus galima būtų auginti,bet kažkodėl juos vis dar įsivežame.Kaip tik Lietuvai reikėtų už tuos nereikalingus objektus pirkti naujausią technologiją ir kažkur pirmauti gaminant kažką reikalingo...

    42 galaxy   (02.02.2014 22:03) [Medžiaga]
    Kaip tik Lietuvai nieko neapsimoka gamint, nes jau visokia energija per brangi gamybai. Ir čia aišku dėl to, kad mes labai nuoširdžiai stengiamės palaikyti svetimos valstybės monopolininkus.
    Su tais 500 be abejo nueita į lankas. Įtariu, paimti skaičiai iš kokios itin "išsivysčiusos" valstybės, kuri permetė savo gamybą į Rytus, o pas save pasiliko daugiausia kontoras. Bet tai dar nereiškia, kad kokios Kinijos gamintojus galima nepriskaityt. Nors dėl darbo valandų sutinku, reikia mažinti, bet tik ne iki vienos per savaitę.
    O dėl tų saugojimo problemų tai net ginčytis nesinori. Pirmiausia reikės aiškinti, su blogai tvarkomom atliekom, blogai išeina visur, kad nėra tokios vietos žemėje, kur būtų galima jas numest, kad mūsų neliestų. Be to kokios ten atliekos? Tikriausiai tik užkonseruotos žaliavos.
    Na, jo. Nukrypta. Juk tema buvo apie pigesnių prekių ieškojimą?

    44 Dzein   (03.02.2014 08:27) [Medžiaga]
    O va čia tai jau visai nesupratau. Švedui verslininkui apsimoka pas mus auginti linus, o mums neapsimoka?O gluosniai?Kodėl lenkui apsimoka auginti VISKĄ ir parduoti mums labai pigiai, o mums neapsimoka? Juk mūsų žemė tai derlingesnė, nei jų, ten smėlis. Taigi mes gulim kaip Vingių Jonas ir tik rėkaujam...duuuooooookit!
    Žinau švedą, kuris netoli mūsų išsinuomavo 200 ha žemės ir dirba. Milijonierius!Jis turi begalę suvaržymų, kainuoja žemės nuoma,bet jis sugeba dar susikrauti milijonus.O mūsų žemėje auga kemsynai, bet nepriversi lietuvio pajudint rankas.

    45 galaxy   (03.02.2014 09:52) [Medžiaga]
    Dzeine, negi nematai kad ta pati elektra pas mus brangesnė ir todėl kitur pagaminti yra brangiau? O toliau dar bus brangiau, jei ta pačia kryptimi kaip Rivakė nori eisit ir visų energetinių bei kitokių strateginių objektų atsisakysit.
    Dėl žemės nedirbimo visai nesutinku. Prie Marijampolės niekur nepavyko tokios pamatyti. Anksčiau atrodė, kad pajūryje yra taip, bet ir ten, atrodo, jau pasikeitė. Mano nuomone dirbti jos reikia net mažiau, nes žiauriai gadinama natūrali gamta. Be to kaime yra kitas dalykas - žemę reikia ne su kastuvu, o su traktorium dirbti. Ir, aišku, 200 ha (kaip tavo pavyzdyje), nes yra toks dalykas kaip masto ekonomija. O technikos pažangos ir ūkių sustambėjimo atliko daug darbo jėgos. Kur ją panaudot valdžia tikrai nesuka galvos. Todėl kaime ir degradų tiek daug. Juokinga, kad milijonierių rodai pavyzdžiu pašalpininkams. surprised

    47 Dzein   (03.02.2014 13:05) [Medžiaga]
    Galaxy,klysti, nes elektros energija kitur yra brangesnė.Pvz. aš Lenkijoje moku po 60, o pas mus po 50. Tiesa, čia dar reikia atsižvelgti į zloto ir lito santykį, tai išeina tik keliais centais ten brangiau.
    Visiškai sutinku su mąsto ekonomija.Išardėm kolūkius, tai dabar turim pašalpininkų armiją.Na tai grįžkim ir kurkim bendroves, nusipirkim pradžioje du kraktorius(ES dar kompensuoja dalį, kad tik dirbtum), o vėliau bus ir daugiau, tik reikia dirbti.
    Sakai, žemės nedirbti?O ką lietuvis be jos turi,a? Šiaip normalesni žmonės jau supirkinėja žemes,dairausi ir aš. Valstybė duoda išsipirkti labai pigiai, bet kažkodėl dauguma kaimiečių turi atbulines rankas ir jų žemes superka gudresnieji, pasiėmę paskolas.Prieš savaitę žiūrėjau žemes Pasvalio rajone,kur labai gera žemė.Beveik už dyka, duok prie valstybinės kainos dar 1000 už ha priedo ir visi bėga parduoti, mat samagonas yra geriau.

    48 galaxy   (03.02.2014 18:05) [Medžiaga]
    Tai, kad elektra vistiek Lenkijoj pigesnė 2 cnt, jau perskaičiavau. O ne Lenkijoj? Va, taip ir gaunasi. Žinoma, žmonės susikooperuotų ir galėtų dirbt žemę traktoriukais, bet taip nedarys, nes bijo ką nors bendro su kitu turėt tongue O ir daug kur tikrai žmonių atlieka. Reikia tik geros technikos prisiprkt ir žmonės atlieka. Ir gyvulinkystėj baisiai mechanizuota, ir skelbmų, kad reikia runkelius ravėt, jau niekur nematyt.
    O žemę dirbt ne visi gali. Pvz. mano pažįstama pensininkė žada parduot ir pirkt anūkei butą. Įdomu ką ji su ta žeme veiktų? Tik nuomot gali.
    Ai, tiesa. Prisiminiau kodėl pardavinėja žemes. Taigi tokia politika, tiksliau, priėjo prie valdžios tie, kurie nori supirkt ir padarė taip, kad neį į darbo biržą neregistruotų, jeigu žemės kas turi. O kaip sakiau, dirbt ne visi pajėgia su kastuvu tuos 3 hektarus.

    49 Dzein   (03.02.2014 20:08) [Medžiaga]
    Na aš moku už elektrą abiejose valstybėse ir žinau,kad LT pigiau...gali skaičiuoti neskaičiavus. Čia apvalinau skaičius, juk LT 50,1, o ten 6,5. Be to, ten dar yra keletas papildomų ,,punktų", pridedančių po keletą centų.Tai yra ,,1.Elektros nepertraukiamas tiekimas" ,,2. Elektra kiaurą parą-calodobowa" ir pan.Nuo bendros sumos skaičiuojamas procentas ir dedamas prie bendros sumos gale.Pas mus to nėra. tongue
    O kad neregistruoja ir pašalpų neduoda turintiems žemės, tai labai liuks.Aš iš viso prieš pašalpas ir neimčiau, net jei duotų. Dabar pasakyk, kaip priverst Vingių Joną, turintį žemės, ją dirbti,a? Jis gali ant jos tik gulėti. tongue

    52 galaxy   (03.02.2014 21:08) [Medžiaga]
    Nežinau kas ten skaičiuoja. Be to reikia žinot kiek elektra kainuoja ir pramonės įmonėms. Aš tavo kainą zlotais padaugnau iš 0.811 pagal oficialų kursą.
    O Vingių Jonas normalu, kad nežada nei 3, nei daugiau hektarų su kastuvu ir kauptuku dirbti. Tu dirbtum? Šiaip, žemės prisikasus nevalgysi. Todėl reikia ir kitokio uždarbio arba darbo biržos paslaugų. Ir išvis čia daugiau nuo valdančių galvų sprendimai priklauso, ne nuo kaimo jonų. Tuo labiau nuo tokių jomų, kurie negali įtakos valdžiai padaryt.
    Beje, kažkodėl pagal tave darbščiausi yra buvę kolūkių prmininkai ir jiems prijaučiantys.

    43 Dzein   (03.02.2014 08:19) [Medžiaga]
    Nesupratau,kodėl Rusija tyčiojasi iš Lietuvos,a? Juk tai laisvoji rinka.Nueik į turgų ar parduotuvę-visur skirtingos kainos, bet tu, Rivake, nenubėgi skųstis į teismą.Jei mano dujos, tai parduodu kam noriu ir po kiek noriu. Nenori mokėt? Išsikask savo dujų, pirk pas arabus ar pas bobutę.Čia tai labai keistas požiūris - reikalauti iš pardavėjo, juk patys pasirašėm tokią sutartį, kas gi liepė?
    O noras kompensuoti geležinkelį 120% tai man iš viso nesuprantamas, iš kokios čia multikų serijos? Tai, kad mums duoda 85% turėtume dar ranką pabučiuoti ES.Naujesniu geležinkeliu pervešime ir mes savo prekes daug greičiau, o visi verslininkai žino, kad kiekviena sutaupyta diena smile - tai didžiuliai pinigai. O kur dar tranzito mokestis ir milijardai, kuriuos mes gausime?
    Aš pagalvojau....gal tik žmonės, patys pabuvę verslininkais,gali suprasti bet kokios naujos technologijos naudą.Su žagre visada vilksies uodegoje, vaikščiosi murzinas ir valgysi tik duoną su lašiniais.

    46 galaxy   (03.02.2014 09:55) [Medžiaga]
    Dzeine, čia jau ne laisva rinka, čia kitokie žaidimai vyksta - reikia žūt būt Lietuvą grąžintį į "Didžiojo brolio" glėbį.

    50 Dzein   (03.02.2014 20:12) [Medžiaga]
    Galaxy...jei tu turi prekę, be kurios aš niekaip negaliu apsieti , nes esu tinginė arba durna, tu taip pat manipuliuosi, jei galėsi.Juk durnių ir bažnyčioj muša. tongue

    53 galaxy   (03.02.2014 21:12) [Medžiaga]
    Va, o durnais tai turi valstybė pasirūpinti. cool Net ir tingėjimas yra ne tingėjimas, o tinkamo užsiėmimo nebuvimas. Taip šiais laikais pripažįstama tongue

    51 rivake   (03.02.2014 20:51) [Medžiaga]
    Viskas gerai,pradėjote galvoti.Tik reikėtų rašant akcentuoti - tai mano asmeninė nuomonė.Kiek keista,kad savo norą grįžti prie žagrės bandote įpiršti kitiems.Naujieji gluosniai per metus išauga iki 6 m,o juos paversti kuro granulėmis Arčio smulkintuvas beviltiškai susenęs.Jei būtume apsaugoję savo AE patys iki šiol pardavinėtume energiją Minskui ir Kaliningradui, nebūtų nei poreikio nei preteksto statyti šalia rusiškas.Dėl geležinkelio...ar žinote kiek kainuotų kelionė juo jau dabar,jei tektų pirkti bilietą bent už savikainą?...

    54 galaxy   (03.02.2014 21:14) [Medžiaga]
    Rivake, nejuokink. Jau galima net anekdotus kurt apie mūsų rašinėjimąsi.

    55 rivake   (03.02.2014 21:55) [Medžiaga]
    O ką?Kas čia blogo?.Kai argumentų nėra,belieka juoktis...

    56 galaxy   (03.02.2014 22:59) [Medžiaga]
    O tai kada jų pas tave buvo? surprised

    57 rivake   (03.02.2014 23:04) [Medžiaga]
    Matyt neatremiami,kad nei vienas nepaneigtas.Beje,vienas dirbantis išlaiko žymiai daugiau negu 500,nes tie duomenys buvo trijų metų senumo.O darbo našumas vystosi šuoliais...

    58 Dzein   (04.02.2014 00:40) [Medžiaga]
    Kam?Ko?Kame? Žmonių? Negali būt.Tai gal pavaduoja robotų (mašinų ) darbas 500 žmonių darbą?Tai tikiu.O išlaikyt tai mes niekiap negalim dviejų pensininkų vienas išlaikyt....ima jie mums ir iškrenta.

    60 galaxy   (04.02.2014 06:33) [Medžiaga]
    O kai iškrenta, tai ir numiršta, ar ne? surprised

    59 galaxy   (04.02.2014 06:30) [Medžiaga]
    Rivake, vienas dalykas, kad tu niekad neprisipažįst kas yra atremiama, kitas dalykas, kad su tavim niekas nenori susipykt ir išvyt paskutinį Kiemelių vyrą. O trečias, kad ne visus tavo argumentus ir atreminėt reikia, dažnu atveju užtenka tik nusijuot kaip iš tų 500 dirbančiųjų ir 1 darbo valandos per savaitę. lol
    Beje, jeigu nori, pats ir įrodyk, kad tai teisybė. Pasakyt bet ką ir aš galiu. Pvz. pasakysiu, jog kažkur perskaičiau, kad granitą galima panaudot kaip kurą branduoliniams reaktoriams, kad 1kg granito duotų urano tiek, kad būtų galima pagaminti elektros vienai vidutinio dydžio gamyklai savaitei darbo.   Tik korumpuotų asmenų godumas neleidžia jo naudot, o nori pirkt uraną iš užsienio. O tu atremk argumentais, kad ne. tongue

    61 Dzein   (04.02.2014 09:51) [Medžiaga]
    Galaxy,taigi mes kiekvienas žiūrim iš savo varpinės.Na pažiūrėk,kodėl socialiniuose tinkluose(tik Facebooke) nėra milijonierių? Pirma- jie mąsto visiškai atvirkščiai , nei mes (todėl mes čia ir sėdim).Iš viso šito bent aš manau, kad reikia imti viską, kas pažangu, nes pažangios technologijos nebūtų pažangios, jei jos neduotų kažkokios naudos.Jei mes sakome, kad mums viso to nereikia...nes mums brangu, mums batai spaudžia ,ar sugalvoti milijoną kitų priežasčių...
    Štai mano teta kaime neturi interneto ir sako...o kam man jo reikia, juk tai durnių išmislas.Bet mums jo reikia, nes matome didžiulę naudą.Kiti, gudresni mato dar plačiau ir naudoja interneta kaip ieškojimo kelią dar pažangesnių technologijų, soc. tinkluose nesėdi ir kraunasi turtus, gyvena pilnavertišką gyvenimą ir pan. Nes informacija - tai ne tik pinigai.Tai - neįkainojamas turtas. tongue

    62 galaxy   (04.02.2014 11:31) [Medžiaga]
    Chi. O gal Kiemeliuos sėdi koks milijonierius ar milijonierė? lol
    O sena teta kažin ar pasinaudos internetu taip, kad nors šiokią tokią naudą turėtų, nekalbant apie kokį biznį. Todėl jai ir nereikia. O ir šiaip žmonės ne visi vienodai smarkūs, apsukrūs ir turi pašaukimą pinigus daryt. Todėl tikiu, kad ne visiem visko vienodai ir reikia.

    63 Dzein   (04.02.2014 12:45) [Medžiaga]
    Kai kas nenori jau vien todėl, kad tai perdaug tolima. Tai ko nuolat manęs klausinėja , kelintą autobusas, kur jis sustoja, kur nusipirkti kažkokį daiktą, kurio nėra kaime ir pan. Įsijungtų netą ir užsisakytų internetu be jokių problemų.Ir laikraščius paskaitytų, taip sutaupydama pinigėlių, ir smegenis pralavintų. wink

    64 rivake   (04.02.2014 16:00) [Medžiaga]
    Nemanau,kad keitimasis įdomia informacija yra žalingas.Tai tik asmeninė nuomonė. Beje,diskusijose niekad negalima vartoti žodžių aš,tu.O pasiūlymas palikti Kiemelius kaip tik ir parodo,kad pasiduodate.Apie granitą informacija įdomi.Lygiai taip pat farmacininkų atsisakymas gaminti kai kuriuos efektyvius,bet pernelyg pigius vaistus.Dabar kai kurie vaistai pardavinėjami su 1000% pelnu...

    65 Dzein   (04.02.2014 17:11) [Medžiaga]
    Nepagavau minties,kas kam siūlė palikti Kiemelius,ar kažką praleidau? Bet dabar tingiu skaityti viską iš naujo.

    66 galaxy   (04.02.2014 19:18) [Medžiaga]
    Gali neskaityt - vistiek nerasi wink

    67 galaxy   (04.02.2014 19:25) [Medžiaga]
    O apie granitą buvo mano pavyzdys kaip iš malkos galima priskaldyt vežimą. Daug kur internetiniai (kiti sako, kad etatiniai) komentatoriai taip ir skaldo.

    68 Dzein   (04.02.2014 21:27) [Medžiaga]
    Tai be tų skaldytojų ir neįdomu būtų...nuobodu wacko

    69 rivake   (04.02.2014 21:50) [Medžiaga]
    O juk kai žmogus įsisavins atomo vidinę energiją iš bet kokios medžiagos bus galima energijos išgauti daugiau negu tu siūlai.Tiek to,kaip kompensaciją už tai,kad pagalvojau apie tave pašaipiai siūlau tikrą atvejį,kurių žinau šimtus...Dar 1950 metų pabaigoje jau buvo sukurtas automobilis,kurio kuro bake vietoje benzino buvo pilamas paprastas vanduo.Jis buvo suskaidomas į vandenilį ir toks automobilis jau važinėjo Maskvos gatvėmis.Bet tai buvo tik eksperimento pradžia,variklis buvo nepaprastai brangus,gremėzdiškas ir pavojingas.Bet darbai sėkmingai stūmėsi į priekį.Tačiau Chruščiovas motyvuodamas tuo,kad namai-"chruščiovkos" reikalingesni,nutraukė finansavimą ir visus darbus.Išradėjas akademikas V.V.Struminskis Politbiuro posėdyje tikra šio žodžio prasme klaupėsi ant kelių maldaudamas leidimo tęsti bandymus turėsiančius milžiniškos reikšmės visam pasauliui.Deja...Šiuos akademiko prisiminimus paviešino V.Dobrovas savo knygose...

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz