Antr, 21.05.2024, 16:53
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Balandis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Balandis » 11 » IR VĖL MANIPULIACIJA...
    10:34
    IR VĖL MANIPULIACIJA...

             

               Gatve eina blondinė ir kalbasi telefonu.Tuo metu prie jos sustoja auto ir užsienietis kažko paklausia.Nelabai supratusi ,mergina prieina,o užsienietis jai prisitato žinomu stilistu,sakosi neturįs  daug laiko ir pasakoja,kas jam nutiko...ateina siunta su kosmetika,o jam ką tik pavogė piniginę su dokumentais ir pinigais.Mergina,susižavėjusi stilistu,pasiūlo  50 Lt bent benzinui iki salono.Žodis po žodžio,ir ji jam pasiūlo 1000 Lt kosmetikos siuntai priimti.Pagaliau jie užvažiuoja pas jos dėdę ir ji pasiskolina dar 2000.Užstatu jis primygtinai siūlo savo brangų laikrodį ,paima jos telefoną,parodo savo dokumentus ir siūlosi kitą rytą atvažiuoti atiduoti pinigus.Viskas ok.

    Kitą rytą ,nesulaukusi skambučio,mergina pati skambina jam.Neatsako.Skambina į saloną,o ten atsiliepusi administratorė praneša jai...ne tu pirma ir ne paskutinė.Deja,verkė pinigėliai.

    Kita istorija:

    Mano dukra vasarį buvo Paryžiuje ir parsivežė ,,auksinį " žiedą.Ir dar giriasi,mat prie Eifelio bokšto rado žiedą,o tuoj prisitatė žmogus ir paklausė,ar ne jos žiedas.Galų gale žmogus paprašo 5 eurų ir ,,leidžia" pasiimti.Bet ne 5 aurai svarbu,o tai,kad sukčiams taip lengvai sekasi mus valdyti.Kas čia sužaidžia pirmuoju,ir kas antruoju atveju ...gobšumas,noras padėti ,ar kažkas kita?

    Peržiūrų: 615 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 98
    1 karaliene   (11.04.2012 13:19) [Medžiaga]
    Joa... wacko
    man taip niekad nebuvo nutikę, nors kalbėtis su sukčiais teko.
    Bet kad iš syk matosi, jog sukčius... Ypač, jei žmogų matai. Juk matosi, kad žmogus meluoja, nori apgauti. Tai taip ryšku...
    Man keista, kad žmonės pasiduoda tokioms manipuliacijoms.

    3 Dzein   (11.04.2012 13:32) [Medžiaga]
    Pirmuoju atveju pavyko apsukti,manau,dėl skubos.Pradėkime nuo to,kad mergina kalbėjo telefonu,vadinasi ji buvo pusiau transo būsenoje..juk nepaneigsime,kad žmogus negali būti budrus ,kai jo mintys užimtos kitur.Bet o kaip vėliau?O gal čia suveikia noras būti reikalingu?O gal kad tai-žinomas stilistas?Nors stilistu jis tik prisitatė. tongue Tikrasis stilistas vizualiai net nepanašus į apsišaukėlį.
    Antruoju irgi stebiuosi,juk dukra namuose nuolat girdi...nepasiduok sukčiams. biggrin O gal sukčiai-tai gerai apmokyti psichologai arba turintys hipnozės galių?

    6 karaliene   (11.04.2012 16:43) [Medžiaga]
    Sukčiai yra aktoriai. Talentingi. biggrin
    Ir kuo talentingesnis sukčius, tuo greičiau pajunta aukos silpnąjį achilo kulną.
    Kažkuris linkęs pasiduoti garsenybei, kitas gi - jautrus nelaimėliams, o dar kitas - tiesiog gobšuolis...

    2 karaliene   (11.04.2012 13:22) [Medžiaga]
    PS - o pav. telefoniai sukčiai... pamenu, prieš keletą metų skambina toks labai labai mandagus vyriškas balsas ir aiškina, kad mano numeris laimėjo loterijoje ir kad man reikia nuvažiuoti ten ir ten, kažką užpildyti, kažką papildyti ir man bus įteiktas prizas...
    Na, aš dar su juo pakalbėjau, pasimėgavau jo išvedžiojimais, širdy pasijuokiau... chi, chi...
    O juk kažkas ir užkimba...

    4 Dzein   (11.04.2012 13:34) [Medžiaga]
    Va..va..šneka,rašo spauda kasdien,o apšauna vis naujus ir naujus.Gal mes kvailiai?

    5 Edgusas   (11.04.2012 16:01) [Medžiaga]
    Jap,as irgi kazkada "laimejau" telefona ir 2000lt.Paskambinau tik "papyzdavot",bet gana rimtai pasikalbejau su kaliniu.Jis prisipazino,kad gana daug zmoniu "uzkimba ant kabliuko".

    9 Dzein   (11.04.2012 19:10) [Medžiaga]
    Gerai dar,kad nepasiūlė bendrininkauti ir būti jo tarpininku,juk mobilus nėra jau taip lengvai laikomas kalėjime biggrin

    7 galaxy   (11.04.2012 17:55) [Medžiaga]
    Manau, kad čia tik silpnas gebėjimas pasakyt "ne". Įtariu, kad šito ir aš nelabai moku, bet dar kol kas neapgavo manęs. Nežinau kaip toliau. Gal paprasčiausiai reikia nusistatyt sumą, kurią dar nebus gaila prarast. Va, 5 eurai dar mat juos bala.
    Mane lyg ir skaitosi draugė psichologiškai vertė su ja tokį verslą pradėt. O aš rizikuot nenoriu su tokia sritim, apie kurią neišmanau ir nepasidaviau. Paskui dar ji užsimanė 3000 Lt, irgi neskolinau, nes dar neaišku po kelių metų galėtų atiduot net ir norėdama. O kai pasakius, jog aš jų neturiu, ji patarė mamos pinigų paimt, nes vistiek juos tvarkau ir nieks nepastebės, tai dabar manęs nė sąžinė negraužia, kad neskolinau. wacko

    8 Dzein   (11.04.2012 19:08) [Medžiaga]
    Tai tu kieta,Galaxy,o vat manęs kai paprašydavo paskolinti,nemokėdavau pasakyti ne.Rezultate-prarastos dešimtys tūkstančių.Pinigai pinigais,bet tuo pačiu prarandi ir draugą,nes paprašęs atiduoti,tampi priešu.
    Todėl skolinant turėtume įsivaizduoti ,kad duodame negrąžinamai,o jei atiduos,tai dar labiau vertinsime draugą. biggrin
    Ta tavo draugė norėjo padaryti tave vagile...o tai jau aiškiai nesąžiningas žmogus. tongue

    +1   Спам
    10 galaxy   (11.04.2012 20:19) [Medžiaga]
    Draugą ir neskolindamas prarandi, bet nors pinigai lieka cool

    12 Dzein   (11.04.2012 20:56) [Medžiaga]
    O tu draugo paklausk,ką jis apie tave galvoja,kai atsisakai paskolinti...chi..chi...

    16 galaxy   (12.04.2012 09:05) [Medžiaga]
    Kad ji ir neklausus papasakojo. Papasakojo kaip susitiko tokią pažįstamą, kuri buria iš delno atrodo. Tai ta pažįstama jai pripasakojo jau net be delno, kad ji viską daro gerai, bet užtat jai linkintiems blogo nesiseks, t.y.man. Ot wacko

    14 Artis   (12.04.2012 08:01) [Medžiaga]
    Fsio jasno - suvalkietė biggrin biggrin biggrin

    17 galaxy   (12.04.2012 09:05) [Medžiaga]
    Aha. Ta draugė suvalkietė tongue

    11 karaliene   (11.04.2012 20:38) [Medžiaga]
    Va dėl skolinimo, tai jau kita kalba. Juk skolini draugui, pažįstamam...
    Aš irgi, jei skolinu, tai praktiškai, nelabai ir laukiu, kad gražins...
    O didelių sumų kam nors paskolinti kažkaip neteko.

    13 Lira   (11.04.2012 23:23) [Medžiaga]
    Manau, yra zmoniu, kurie turi kzkokiu igimtu itaigos savybiu. Ir lygiai taip pat yra zmoniu, kurie imlus itaigai. tai va pirmieji ir iesko tokiu imliu, kuriais lengva manipuliuoti.... Kurie tam neimlus, stebisi "Kaip galima leistis mulkinamam, juk iskart matosi, kad sukcius", o va tie imlieji to nemato.
    Jei kam teko buti paroddomajame hipnozes "sou" ( tokiu buvo nemazai atgimimo metais), mate- hipnotizuotojas liepia sunerti rankas, suskaiciuoja iki triju ir liepia pirstus isnerti. Kuriems nepavyksta- kvieciami ant scenos. Vadinasi, tie pasidave hipnozei... O jau ka toliau isdarinedavo su tais pakviestaisiais- tai sunku net patiketi....

    15 Artis   (12.04.2012 08:03) [Medžiaga]
    Jo , mačiau kaip svogūną valgė ir manė kad tai obuolys ,irklavo valtį ir išsirengė iki triusikų , nes labai karšta buvo biggrin

    18 Lira   (12.04.2012 10:48) [Medžiaga]
    Ir aš mačiau... Ir į negyvenamą salą ilsėtis visas būrys plaukė, ir viena galvojo kad ji Ala Pugačiova, dainas traukė... Kita svetimą vyrą palaikė sasvo dukrele, paglostė, kaspinus kasose pataisė biggrin O kai juos išveda iš transo- jie nieko neatsimena... labai įdomu, kaip lakstęs po sceną, krykštavęs žmogus išvestas iš hipnozės, staiga nutyla, susigūžia, tampa visai kitu žmogumi...
    va tokius ir apgauti lengva... Paskui patys nesupranta, kodėl taip pasielgė... Jie labai imlūs viskam, todėl juos lengva įtikinti, manipuliuoti...

    19 karaliene   (12.04.2012 11:31) [Medžiaga]
    Jo, pamenu tuos visokius ekstrasensus manipuriatorius... Eidavau ir aš pažiūrėti. biggrin
    Visa salė, pamenu, rauda, o aš dairausi ir galvoju: "kažin, jie visi vaidina, ar čia jiems taip iš tiesų???"
    Vot mane tikriausiai, būtų sunku užhipnotizuoti. tongue

    Tarp kitko, tikrą ekstrasensą, turintį galių paveikti žmogaus organizmą, galintį gydyti - esu sutikusi.
    Ir vieną būrėją iš Lentvario - tikrą būrėją. (dabar jau AA.)

    35 Praeivis   (13.04.2012 17:18) [Medžiaga]
    pats buvau suneres rankas..senai tai buvo..

    20 Tina   (12.04.2012 12:09) [Medžiaga]
    Jooo... esu ir aš dalyvavusi tame "rankų sunėrimo" eksperimente... jau taip norėjau, kad tie pirštai susinertų... o jie - nė velnio! Juk esu velniškai, net perlenktai jautri angry ... maniau, kad ir imli... pasirodo - tai skirtingi dalykai! biggrin tongue

    21 karaliene   (12.04.2012 12:19) [Medžiaga]
    Va, va... tikrai, kad skirtingi. Ir aš dabar pagalvojau. smile
    ir aš gyvenime esu jautri, dirgli, gan nervinga. Ir miegu blogai, ir verkiu, kai žiūriu graudžias scenas filme... bet užhipnotizuoti mane praktiškai neįmanoma.
    Gal kad gaunamą informaciją stipriai analizuojame? Perleidžiame per asmeninę prizmę?

    25 Dzein   (12.04.2012 20:29) [Medžiaga]
    Vyrai sako,kad moteris-tai gyvatė. biggrin
    Bet imkime tikrą gyvatę....kaip jūs manote,kodėl zuikis ar pelė nebėga nuo gyvatės,kai atsiduria priešais?Ogi gyvatė užhipnotizuoja žvilgsniu ir auka negali pajudėti.
    Visai kas kita-višta.Paimkime vištą ir jos kojų nagais nesmarkiai trinktelkime į stalą...višta suparalyžuota ir gali ramiausiai dėti ant kaladės.Ji neužhipnotizuota,o paralyžuota.

    26 Lira   (12.04.2012 21:22) [Medžiaga]
    o kaip tada moteris užhipnotizuojama? Įtariu, per ausis biggrin makaronais...

    27 Dzein   (12.04.2012 21:36) [Medžiaga]
    Visiškai teisingai,Lira.Bet sąžiningumo dėlei pripažinkime...mes girdime tik tai ,ką norime girdėti. biggrin Ir tais makaronais tikime,o paskui rėkiame...apgavoooo.... tongue

    24 Dzein   (12.04.2012 20:25) [Medžiaga]
    Negirdėjau aš apie tą jūsų rankų sunėrimą surprised Bet jei jūs visi žinote,tai matyt seansai buvo visoje Lietuvoje.

    36 Praeivis   (13.04.2012 17:19) [Medžiaga]
    maziau reikejo kikent :P

    40 Dzein   (14.04.2012 06:42) [Medžiaga]
    O tai čia reikia dar ir nusiteikti mulkinimui? cry

    22 Lira   (12.04.2012 17:00) [Medžiaga]
    biggrin Ir aš labai norėjau kad susinertų biggrin Ir mano vyras labai norėjo... tasip norėjo, kad kartą nusprendė pats, kad jie neišsiners ir išėjo ant scenos... Na, ir ką jam liepė daryti, tą darė. Tik darė sąmoningai. Jis taip ir nesuprato, kas yra hipnozė, galvojo, kad tiesiog reikia įsjausti į vaidmenį smile Nežinau, kaip jo ten nedemaskavo biggrin O gal ir demaskavo, nes beveik nieko neliepė daugiau jam daryti, tik maltis toj minioj, "plaukiančioj" į salą smile Beje, įdomu tai, kad jie visi ten chaotiškai judėjo užsimerkę, bet nei vienas neatsitrenkė nei į kitus žmones, nei į daiktus, nei nuo scenos nenusivertė...
    O šiaip aš irgi kažkokia nepatikli. Ir kartais stebiuosi, kaip mano kokia nors drauge, tarkim, kažkas manipuliuoja, ir jei bandau pasakyti- net supyksta... Iš tiesų, lyg užmerktom akim būtų...

    +1   Спам
    23 Dzein   (12.04.2012 20:24) [Medžiaga]
    Prisiminkime Kašpirovskį...visi kaip prikalti sėdėjome prie televizoriaus ir nuoširdžiai tikėjom,nes išguldydavo visą būrį iškart.Ir gydė per televizorių,
    tik kažkodėl niekada nesišypsojo bet kokioje situacijoje.
    Įsivaizduokime,ateina toksai į banką..chi..chi... biggrin

    28 karaliene   (12.04.2012 22:56) [Medžiaga]
    Prajuokinai... biggrin biggrin
    Taip ir iškilo vaizduotėje vaizdelis... biggrin

    +1   Спам
    29 galaxy   (13.04.2012 07:55) [Medžiaga]
    Aš dabar pagalvojau, kad su tuo apgaudinėjimu ir patiklumu yra dar kitas dalykas. Apgaudinėja tas, kuris jautrumo neturi, kuriam kitų žmonių negaila. Vadinasi, su jo smegenim ne viskas tvarkoj. O leidžiasi apgaudinėjamas tas, kuris pats kito turbūt neapgautų ir neįsivaizduoja, kad taip galima. Be to dar toks labai tiki autoritetais, nes pats nepasitiki savim.

    30 Dzein   (13.04.2012 08:50) [Medžiaga]
    O kodėl tu manai,kad jiems su smegenimis nėra tvarkoje?Pažiūrėkime į žvėrių pasaulį ir palyginkime su žmogaus pasauliu....ir čia ,ir čia -džiunglių įstatymai,o žmogus yra toks pat žvėris,tik labiau išradingas.Tiesiog mes susikūrėme modelį,kaip turėtų būti.Deja,tai tik pasakėlės vaikams, arba ispaniška muilo opera.Žvėris kovoja dėl olos,žmogus kovoja dėl geresnio būsto(irgi olos),žvėris nori valdyti ir būti gaujos vadu,žmogus dėl valdžios kovoja dar aršiau,nes su tuo susiję gyvenimo malonumai.
    O dėl tų..kitų,tai aš visad vadovaujuosi principu-gerbk save ,tai ir kiti tave gerbs.Jei mes leidžiamės muilinami ,ar tai ne mūsų pačių kaltė?

    31 galaxy   (13.04.2012 12:27) [Medžiaga]
    Kad žmonės tik taip teisinasi, nori pasakyt, kad džiunglių įstatymai yra blogi. O iš tikro tai žvėrys daug moralesni - nei jie apgaudinėja, nei gentainius ėda. Nebent nesveiki būtų. Todėl ir sakau, kad neįsijaust į kitą, nesuprast, kad jam apgautam bus blogai, tai jau yra kažkoks smegenų trūkumas. cool

    33 Dzein   (13.04.2012 17:01) [Medžiaga]
    Na kaipgi neėda??Dramblys ne,bet ar mėsėdžiai žolytėm maitinasi?Ne tik gentainius ėda,bet ir silpnesnius už save medžioja.O iš bado netgi stipresnius.
    Sutikčiau tik su vienu:žvėrys nežudo ,kai nėra alkani,o žmogus dažnai žudo ir sotus...dėl 20 litų,iš pavydo arba smalsumo.Prisiminkime tas 3 paaugles,kurios nužudė ,supjaustė gabalais ir išmėtė netoli aukos namų savo draugę vien dėl to,kad joms buvo smalsu,kaip atrodo žudomas žmogus. wacko

    32 karaliene   (13.04.2012 14:03) [Medžiaga]
    Kuris neturi jautrumo... jo...
    Ir dar vienas aspektas:
    Aš neapgaudinėčiau todėl, kad man atrodytų, jog žmogus MATO, jog aš apgaudinėju. biggrin Na, tiesiog mikčiočiau ir man būtų gėda... man atrodytų, jog mane kiaurai permato...
    Tai čia tas pats - veidrodžio efektas...
    Juk mes apie kitus galvojam pagal save.

    34 Dzein   (13.04.2012 17:05) [Medžiaga]
    Aš nevagiu,tai turėčiau manyti,kad ir kiti nevagia.Tai kur dingo mano mašina ,buto daiktai ir visa kita,a?O Lenkijoje dingsta viskas,kas su elektra neprijungta.
    Čia gal kas kita,Karaliene,gal kažkas kita yra.. wacko

    37 karaliene   (13.04.2012 18:54) [Medžiaga]
    Vagystė, tai nusikaltimas, o ne psichologija...
    Juk mes dar ir pasaulį matom, žinom, turim patirties...
    Žinom, kad yra vagių sukčių, banditų, apgavikų ir pan.
    Niekas neapsaugotas nuo nusikaltėlių... kurie veikia mums už nugaros, mums nežinant.
    Pamenu, dar studentavimo laikais, ką tik gavau stipendiją, bet pinigus visus man ištraukė iš kišenės Vaikų pasaulyje... Verkiau, buvo labai skaudu. Ne tik dėl to, kad mėnesį teks alkti, bet labiau buvo skaudu susidūrus su skriauda...
    Tada pirmą kart gal gyvenime pajutau labai ryškiai, kad kažkur, ten, užnugary, kažkur visai šalia yra kažkas labai blogo ir žiauraus...

    39 Dzein   (13.04.2012 19:43) [Medžiaga]
    Čia priėjo Kindziulis ir tarė:
    -O gal jam labiau reikėjo,nei tau,gal jis neturėjo bilietui pas sergančią motiną

    38 karaliene   (13.04.2012 18:58) [Medžiaga]
    PS - tu, Džeine, nevagi. Ir kalbėdama su žmogumi tikrai negalvoji, jog jis štai, gal vagis?
    Ir aš negalvoju niekad taip.
    Bet kai pamatau kur nors ten per TV teisiamą vagį, pasžiūriu ir pagalvoju: o jis gi toks pat... kaip kiekvienas... ir niekad nepagalvotum, kad jis - vagis.
    Žiūrėk, koks gražus Zuokas, ir Šimašius, ir kiti veikėjai...

    41 Dzein   (14.04.2012 06:46) [Medžiaga]
    Karaliene,juk kleptomanija slypi ne išorėje,o viduje.O Zuokas kilęs iš alkoholikų šeimos ir miegojęs po balkonu.Manau,kad jis turi avantiūristo bruožų.Bet jsi man patinka,ne tik pats ima,bet dar ir kai ką gero duoda miestui.Visi kiti tik ima.
    O vat Simašius tai man įtartinas....ir važiuok tu man paskui Ūso keturratį,kai jis po kelių minučių nuskendo baloje. wacko O dar ir pataikaviams lenkams. wacko

    42 karaliene   (14.04.2012 10:56) [Medžiaga]
    Joa... "tiomnyj lies", kaip sakoma... wacko

    43 Orvel   (14.04.2012 11:18) [Medžiaga]
    Apie hipnozę galėtau daug papasakoti ir net kai ką parodyti, bet tai čia niekam neįdomu.
    Gal tik keletas dalykų, kurie Jums gali padėti. Pirmiausia, hipnozei pasiduoda VISI. Vieni daugiau, kiti silpniau, bet visi. Toliau, svarbu laikas, fonas, emocinė hipnotizuojamo būklė. Va, nors aš ir nebuvau, bet galiu papasakoti, kokia aplinka buvo Liros matytame seanse. Buvo muzika, truputį garsesnė negu būtų maloni ausiai, pradžioje ritmiška, vėliau švelni melodinga. Buvo kažkoks dirgiklis į kurį reikėjo koncentruotis, manau kažkokia tai ritmiška hipnotizuotuojo kalba, galėjo būti skaičiavimas, bet tai... žemas lygis. Iš tikrųjų, atskirti kada jau žmogus transe nesunku, tad, ko gero, Liros pažįstamo neišmetė tikslingai,- na daro žmogus, kas liepta ir tegul, kam gadinti savo reputaciją hipnotizuotojui.

    Grįžtam prie apsaugos. Jeigu jus užkalbina, kažko prašo nepažįstamas, nesusikoncentruokite tik į jį, apžvelgkite, raskite kažką įdomaus aplinkoje. Pirmą ką turi pasiekti hipnotizuotojas,- visas dėmesys jam, nesuteikite jam tokios progos. Jeigu apima malonus apsnūdimas,- krestelkite galvą. Ypatingai atsargiai reikia elgtis, kai Jums siūlomas apžiūrėti koks nors daiktas,- laikrodis, sagė, beje, daiktas gali būti parinktas Jums įdomus,- sklaidykite dėmesį, nesikoncentruokite.
    Yra specialių metodikų, bet jos sunkios, ir mažai taikytinus, be to, ir superhipnotizuotojų pasaulyje vienetai, tad... jos nereikalingos.

    Beje, dar viena smulkmena. Tiesiog, norėčiau išsklaidyti Kiplingo suformuotą nuomonę. Gyvatės ir smaugliai neturi hipnotinių galių. Mitas apie tai atsirado dėl gyvačių akių vokų chitininės sandaros,- gyvatės akių vokai permatomi, todėl mes nematomi, kaip ji mirksi, atrodo, kad ji žiūri nemirksinčiu, hipnotizuojančiu žvilgsniu. Dar vienas faktorius. Ko gero gyvatės mūsų, ir mūsų jaunesnių giminaičių )triušių, pelių) protėviams pridarė daug problemų. Todėl jau genuose susiformavęs siaubas išvydus gyvatę. O pirminė siaubo išraiška,- sustingimas. Tuo sustingimu gyvatė ir pasinaudoja, na visai kaip moteris. smile
    Tai tiek apie hipnozę ir gyvates.

    44 galaxy   (14.04.2012 13:36) [Medžiaga]
    Ir dar žmonės lengviau pasiduoda autoritetams. Tas žmogus,kuriuo žavimės,yra mums įtaigesnis. O jei dar kas į tas sales ateina iš karto žavėdamasis hipnotizuotojais,o jei dar jie atrodo įpūdingai...

    46 Edgusas   (14.04.2012 17:48) [Medžiaga]
    Jeigu niekam cia neidomu,tai kam tada pasakoji? biggrin .cia as juokauju-visad idomu paskaityti protingus pasamprotavimus.Beje,kas del hipnozes,ar tiksliau,poveikio ar itakos-mes kiekvienas turime sia savybe,tik ne visi ja naudojames.

    47 Edgusas   (14.04.2012 17:50) [Medžiaga]
    p.s.o manes kazkaip neveikia tokie dalykai,kaip neveikia ir psichotropiniai veiksniai.Matyt,toks jau mano organizmas smile

    45 Edgusas   (14.04.2012 17:38) [Medžiaga]
    Lira,moteris uzhipnotizuojama graziais zodziais,svelniais prisilietimais("netycia"),demesiu ir gelemis... smile

    48 Orvel   (14.04.2012 19:57) [Medžiaga]
    Tai ne samprotavimai, Edgusai, tiesiog žinios. O pasakoju, kaip išvengti hipnozės.
    Beje, tas reiškinys nėra toks jau retas, kaip Jums gali atrodyti.
    Čigonės iš paauglių išviliojo visus tėvų papuošalus ir pinigus...
    MMM ir kitų finansinių piramidžių patrauklumas...
    Beje, net ir Džeinės aprašytasis pirmasis pasakojimas, tai nebuvo pilna hipnozė, bet hipnozės ten buvo...
    Vardinti galima daug.

    Kažkiek hipnotizuoti mes sugebame visi, įvaldžius techniką, žinoma, šios savybės dar sustiprinamos. Deja, ir čia yra talentai. Kaip gerai beišmanytume techniką Volfo Mesingo ar net Kašpirovskio lygio mes nepasieksime.

    Beje šia tema, labai geras ir pastebėjimas apie moteris (ir vyrus, beje). Prisiminkime nesąmones padaromas "iš meilės", prisiminkime, kad šeimoje vienas kitą vyras ir žmona supranta be žodžių, užtenka žvilgsnio, minties.... Žodžiu, yra apie ką pagalvoti.

    Dar tokia pastabėlė, baigiant šią temą. Hipnozės aš nelaikyčiau manipuliacija. Tai grubus, bjaurus būdas savo tikslams pasiekti. Juk kai mums įremia pistoletą į galvą ir liepia atiduoti pinigus, mes nevadiname plėšiko manipuliatoriumi. Su hipnoze tas pats, tai prievarta, tai pistoletas sąmonei ir pasąmonei.
    O va manipuliacija,- standartas. Jis prasideda nuo pirmo kūdikio klyksmo (taip, taip, tas klyksmas jau manipuliacija) ir baigiasi paskutiniu atodūsiu. Mes visi manipuliuojame, šitą Jūs žinote, bet aš pasakysiu ir apie ką nepagalvojote, mes manipuliuojame VISADA. Tik tų manipuliacijų tikslai skiriasi, kartais jie ir visai taurūs.

    49 Dzein   (14.04.2012 20:10) [Medžiaga]
    Kai tu nusidegini ranką,arba vaikui skauda,juk nemačiomis suklyki.Tai nėra manipuliacija..tu šauki nesąmoningai,nes tau skauda.
    O kokia gali būti manipuliacija,kai tu nori ne iš žmogaus gauti,o duoti?Tikintis atlyginimo?Bet tikisi nedaug kas...

    50 Orvel   (14.04.2012 20:18) [Medžiaga]
    Refleksyvūs šūksniai, emocinės išraiškos (tikros, nesuvaidintos), žinoma, nėra manipuliacija.

    Kai NORI duoti? Tikiuosi čia ne apie boksininkus? smile
    Ir atkreipk dėmesį į žodį NORI. "Nori",- kodėl, kam? Gerai, jauti duodama malonumą,- puiku, duodi dėl juntamo malonumo, ieškai kam duoti,- manipuliuoji kad duoti.

    51 karaliene   (14.04.2012 20:35) [Medžiaga]
    Man labai nemalonus tas - žmogaus kasdienės kovos už būvį įvardinimas - manipuliacija.
    Gan primityvu. Kažkas išmąstė, tai dabar ir valkiojam tą apibūdinimą, kaip kokią vėliavą.
    Žmoguje milijonai išraiškos būdų, kuriuos jis pasitelkia savo kasdieniniame gyvenime.
    Žmogus kasdien vaidina begalę rolių - nuo "keleivio", "pirkėjo", "ligonio" iki "meilužio", "vadovo", "padavėjo" ir pan.
    Žmonės labai skirtingi. Yra labiau nuoširdžių, patiklių žmonių, kaip yra ir veidmainių ir garbėtroškų - tai vis charakteriai.
    Tame tarpe žmonės naudoja ir manipuliaciją, jei to reikia.
    Kalbant į Džeinės temą - būtent ryški ta negatyvi manipuliacija ir būna pas sukčius.

    52 galaxy   (14.04.2012 20:43) [Medžiaga]
    O aš manau, kad nemanipuliuojame, jei neturime kam. Net ir mažas vaikas riksmu nieko nepasiektų, jei nebūtų mylimas ir reikalingas.

    55 karaliene   (14.04.2012 20:56) [Medžiaga]
    ...nepasiektų, bet jis nežinodamas to vistiek rėkia. Taip užprogramuota jo sąmonė - kitaip jis žūtų.
    Tai - kova už gyvenimą, už išgyvenimą, už būvį.
    Ir kovojam mes nuo pat pirmų gyvenimo akimirkų iki mirties.. smile

    53 Orvel   (14.04.2012 20:47) [Medžiaga]
    Aaaaa. Jums nepatinka žodis "manipuliacija"? Tada jį pakeiskime kokiu nors kitu. Bet esmė nepasikeis,- kiekviename poelgyje žmogus siekia kažko sau.

    Ir davimas, aukojimas. Kažką duodamas, aukodamas žmogus patiria malonumą (kitaip jis to nedarytų). O dabar pamąstykime, ką mes rinktumėmės,- gerą malonią savijautą ar kažkokį daiktą, pinigus... Taigi, toks tas davimas, savanaudiškas, kaip bežiūrėsi.

    69 Dzein   (15.04.2012 06:33) [Medžiaga]
    Visiška netiesa...bent aš niekad nedaviau dėl pasitenkinimo sau,o visad pergyvenau dėl kito.Yra žmonių,kurie perka kito žmogaus palankumą,bet tokių,manau,vienetai.Imkime stichinę nelaimę....jei žmonės tuo momentu galvotų apie save,tai būtų begalė žuvusių.Imkime žmogų ,kuris dažnai net spontaniškai gelbsti visai nepažįstamą.Argi tai manipuliacija??? surprised

    54 karaliene   (14.04.2012 20:52) [Medžiaga]
    tai vadinu - kova už būvį.
    Įsivaizduok tik, kad žmogus, kaip koks pelų maišas - nei šypsosi, nei flirtuoja, nei sako komlimentus, nei pataikauja viršininkui, nei kolioja pavaldinį, bet sėdi ir vėpso, seilėta lupą atvėpinęs... biggrin
    Toks visai nemanipuliuojantis... cranky
    Todėl, kad gyventi - reikia nuolat kovoti.

    57 galaxy   (14.04.2012 21:08) [Medžiaga]
    O man visai neblogai žiūrisi nepataikavimas "aukščiau stovinčiam" ir neengimas "žemiau stovinčio". Tik paskui jo, tokį dažniausiai visi pavėpusiu laiko. wacko

    59 karaliene   (14.04.2012 21:33) [Medžiaga]
    O "pavėpusieji" retai kažko pasiekia. smile

    73 Dzein   (15.04.2012 07:02) [Medžiaga]
    Sakai?O kaip vienuolis,gyvenantis kalnuose?Jis niekuo nemanipuliuoja

    74 Dzein   (15.04.2012 07:06) [Medžiaga]
    Jis nėra pavėpęs,Galaxy,jei nedalyvauja kitų žmonių sugalvotame žaidime-karjera,vieta visuomenėje,galia.Jei jis dalyvauja tame žaidime ir yra medūza,tai taip,bet gal jis nori tiesiog būti savimi?

    56 Orvel   (14.04.2012 21:02) [Medžiaga]
    Taip, Karaline, taip.
    Nesuvokiu tik vieno, kas sugalvojo, kad manipuliacija - blogai? Vadinasi, kai vaikas verkia, nes nori, kad mama pakeistų sauskelnes,- blogai??? Keista kai kurių logika...

    58 karaliene   (14.04.2012 21:32) [Medžiaga]
    Mano ausims manipuliacija skamba negražiai, turi negatyvo šleifą. Tik tiek.
    Psichologijoje yra labai daug įvairiausių terminų ir įvardijimų, apibūdinti žmogaus elgesį.
    Manipuliacija - yra vadinamas negatyvus elgesys.
    O kažkam tas žodis patiko ir iš jo prikūrė teorijų. Kažkam tos teorijos patiko - ir jie jas kartoja.
    Iš esmės - tai tiesa.
    Žmogaus elgesį galima įvairiai įvardinti, surūšiuoti, sudėlioti, visaip išnagrinėti - begalinis laukas fantazijai.
    Bet man asmeniškai, nepatinka šis žodis.

    70 Dzein   (15.04.2012 06:35) [Medžiaga]
    Kaip tai nori? Vaikas nesąmoningai verkia,nes jam šlapimas graužia odą.Argi kūdikis turi norus?Norėti galima sąmoningai. tongue

    60 karaliene   (14.04.2012 21:37) [Medžiaga]
    Šiandien galėčiau tik vieną dalyką įvardinti manipuliacija - tai manipuliacija teisingumu teismuose.
    Kai baudžiamoji byla dar tik pradėta svarstyti - jie iki isterijos stumia "durą" civilinėje byloje.
    Kaip galima atiduoti nukentėjusį mažą pilietį tam asmeniui, kuriam yra reiškiami įtarinai skriaudus tą pilietį????
    Štai tau ir manipuliacija. Ir teisingumu ir neišmanančių piliečių sąmone.

    61 Orvel   (14.04.2012 22:12) [Medžiaga]
    Turbūt kažką praleidau. Nes nežinojau, kad kažkam GYVAM pareikšti įtarimai. Tad civilinės bylos neturi čia nieko bendro.

    O dėl manipuliacijos, netgi apgaulės "teisingumu", taip, Tu teisi.
    Teisės principas,- "tegu būna išklausyta ir antroji pusė" neleidžia teisti mirusio asmens. Tai logiška, nes TIK kaltinamasis gali žinoti aplinkybes, kurios jam padės apsiginti. Tarkim, kažkas miręs teisiamas, kad tokią ir tokią valandą jis įvykdė žmogžudystę. O gal jis pareikštų, kad tuo metu jis buvo pas meilužę, kokiam svingerių vakarėlyje, ką gali paliudyti dešimt to vakarėlio dalyvių... Deja, jie neliudys, jam mirus, na kam išsiduoti.
    Tad velionio teismas su teisingumu turi maža ką bendrą. Gaila, kad AT pataikaudamas Prezidentei pamynė net teisės principus.

    62 karaliene   (14.04.2012 22:26) [Medžiaga]
    Sutinku, kad mirusį teisti kažkaip nelabai...
    Bet apskritai bylą nagrinėti - Reikia. Ir netgi būtina.
    Juk liko viena nusikaltimo bendrininkė ir labai daug lavonų.
    Šiaip tai toje byloje iš visos govėdos žmonių - liko tik trys: įtariama sutenerė, nukentėjusioji,ir antra nukentėjusioji, kuri paslėpta.

    71 Dzein   (15.04.2012 06:44) [Medžiaga]
    Cha...prie ko čia prezidentė?Nu jo...aš nusiperdžiau ir jums smirda,o prezidentė kalta.Jei būtų prezidentės valia,tai taip nebūtų.Tiesą pasakius,tai pirmas prezidentas,kurį aš gerbiu,nors ji taip pat tik žmogus ir teismo procese ar sprendime neturi jokios galios.Jos galioje tik patvirtinti teisėjo skyrimą ar atleidimą pagal teikimą.
    O mirusio žmogaus teismas-tai dar vienas lepsusas,kas įrodo teisėjų neįgalumą.
    Sakote...teismų sprendimus reikai vykdyti?Tai koks korumpuotas,girtuoklis ar pedofilas teisėjas priteis....rytoj privalome visi savo vaikus atiduoti į viešnamį.Nevykdyti teismo sprendimo juk negalima,ar ne?
    tongue

    63 karaliene   (14.04.2012 22:29) [Medžiaga]
    PS GYVAM - sutenerei pareikšti įtarimai kartu su Ūsu. Ūsui - pedofilijos, Stankei - bendrininkavus.
    Man tai keistai atrodo, kai žmonės tiesiog ignoruoja faktus.

    64 Orvel   (14.04.2012 23:01) [Medžiaga]
    Byloje yra vienas kaltinamasis,- a.a. Ūsas.
    Stankūnaitė NĖRA kaltinamoji. O "įtariamųjų" išvis nėra ir negali būti teisminio bylos nagrinėjimo metu. Šis statusas yra tik parengtinio tardymo metu. TIK.
    Kai baigiasi parengtinis tardymas, ir byla perduodama teismui "įtariamieji" arba tampa kaltinamaisiais,- teisiamaisiais, arba liudytojais. Tokių "įtariamųjų" paprasčiausia nelieka, o ir būti negali.
    Tad kas iškraipo faktus? Nors čia jau ir ne faktų iškraipymas, o norėjimas nušviesti viską viena,- violetine spalva, paprasčiausiai meluojant arba neišmanant.

    72 Dzein   (15.04.2012 06:54) [Medžiaga]
    Nebeždžioniaukime.Kažkas sugalvojo padaryti revoliuciją pagal Kedžio megztinio spalvą..tai dabar taip išeina:prijaučiantieji mėgsta,o stankefilai nekenčia ir juokiasi iš jos?
    O dėl Stankūnaitės,tai čia ir yra pradžių pradžia...kažkoks prokuroras(gal būt tampomas už virvučių arba pats pedofilas) nepareiškė įtarimų,o paskui sekė visa virtinė keistų sprendimų.Argi Kondratjevas būtų turėjęs tokią galimybę,ką mes turime dabar?Va tą absurdų teatrą.
    O dabar imkime paskutinę bylą-30.000 kyšį teisėjui.Žmona dirba prokuratūros skyriaus vadove.Tai va..ji nežinojo,kad jos vyras ima kyšius(leiskite nusijuokti).Ir visa tauta ,,nežinojo",kad teismuose dirba trijulės-advokatas,teisėjas ir prokuroras,o advokatas tvarko visus reikalus.
    Siūlai eina dar toliau....teisėjas ilgą laiką ima kyšius,o STT iki tam tikro laiko ,,nemato",keistai praregi tik dabar,nes tauta nebetyli ir reikia ,,pokazuchos".

    65 karaliene   (14.04.2012 23:11) [Medžiaga]
    Vilniaus apygardos teismo 2009-10-06 galutinė ir neskundžiama nutartis, kurioje buvo pasisakyta apie įtarimų pareiškimą L. Stankūnaitei, kaip kaltinamojo pedofilija A. Ūso bendrininkei.

    66 Orvel   (14.04.2012 23:24) [Medžiaga]
    Ir kas? Tai buvo tik teisinis išaiškinimas ar IŠVIS galimas bendrininkavimas tvirkinimo byloje. Taip, teismas nusprendė, kad toks bendrininkavimas GALI BŪTI. Ir viskas.

    Teismas NENURODO, o ir negali nurodyti kam pareikšti įtarimus. Jis to netiria, o ir negali tirti. Ir šis teismas to nesprendė. Čia buvo sprendžiami tik teisiniai dalykai,- ar tai IŠVIS galima.

    Va, šios bylos amžinas minėjimas yra tikras žmonių apgaudinėjimas, naudojantis jų teisiniu neraštingumu.. O Juk ČIA tiesa paviršiuje. Paimkite BPK ir rasite kas pareiškia įtarimus, kas perduoda bylą teismui. Kuo kaltinamasis skiriasi nuo įtariamojo. Viskas yra. Tai kam MELUOTI, Karaliene?

    67 karaliene   (14.04.2012 23:36) [Medžiaga]
    Teisingai, Prokuratūra nieko nepareiškė. Prokuratūra tiesiog tyli, užraukė, nieko nekalba.
    Siaubingi dalykai.
    O juk dėl to ir kyla visa ši banga, kad neįtikėtinai, žiauriai pasibaisėtinai yra žlugdoma tokia baisi byla. Vien tik lavonai vienas po kito...
    nejau nesimato, kaip viskas marinama ir gniaužiama?

    *Jeigu būtų buvę leista policijos komisariatui šią bylą užbaigti, manau, kad teismas, vykdydamas teisingumą, jau seniai dar 2009 metais būtų priėmęs teisingą ir nešališką nuosprendį. Nebūtų įvykę jokios tragedijos - J. Furmanavičius, V. Naruševičienė, A. Ūsas ir D. Kedys tebebūtų gyvi, nors kai kas iš jų gal atlikinėtų bausmę. Neturėtumėme suskaldytos visuomenės, nes šis nusikaltimas vargu ar būtų sukėlęs didesnį rezonansą, nei visos kitos panašios bylos, kurių kasmet Lietuvoje nagrinėjama šimtai.
    Deja, prasidėjo protu nesuvokiami dalykai. Šia paprasta byla susidomėjo aukščiausia Generalinės prokuratūros vadovybė, Generalinis prokuroras A. Valantinas.
    Iš policijos komisariato byla išimama ir perduodama Kauno apylinkės prokuratūrai, vėliau Kauno Apygardos, dar vėliau Vilniaus apygardos prokuratūrai....

    68 karaliene   (14.04.2012 23:41) [Medžiaga]
    kaip tau atrodo?
    Juk keista, tikrai... Prokuratūra viską užgniaužė, suka, pina...
    O juk pedofilija aiškiai buvo. Buvo.
    4 vaiko psichologinės ekspertizės, mergytė kalba, nemeluoja.
    Tau keista, kad Kedys ėmėsi filmuoti?
    O ką daryti, jei visur siena?
    O žmogus jis energingas, negali nuryti tokio skausmo.
    Tikrai, ne dėl Stankės, tikrai. Jis pasijuto pats išniekintas, nes yra labai baisu, kai yra niekinama tavo dukra...
    Tu turi sūnų - tau gal kitaip. Bet kai mes su vyru užauginom dukrą - labai suprantam ir Kedį.

    75 Dzein   (15.04.2012 07:15) [Medžiaga]
    Visiškai sutinku,aš būčiau taip pat kovojusi visomis įmanomomis priemonėmis,kaip ir Kedys,kaip ir kiekvienas iš tėvų,kai tai paliečia jo vaiką.Bet Karaliene,tūkstančiai berniukų lygiai taip pat tvirkinami ir prievartaujami,kaip ir mergaitės.
    Aš auginau abu.Nupjauk bet kurį rankos pirštą..ar skaudės kitaip?
    Bet berniukai ,net ir jau suaugę,beveik visada tyli.Tik dažnas išpažįsta...po išprievartavimo ir tvirkinimo jis pats tapo gėjumi.Po antro karto jis pajuto malonumą ir mano,o gal tai ne taip jau blogai,kas kitai visuomenės daliai yra nepriimtina.
    O tai,kad įsikišo Valantinas,bylą pakreipė kita vaga..gal buvo virvutė,kurią kažkas timptelėjo(prisiminkime Valantino sesers 2 milijonų bylą tuo pat metu).Tai ir yra baisiausia,kad viskas yra surišta ,nes ,,švogerių "krašte reikia atidirbti .Tai ir yra DIDŽIOJI manipuliacija,nuo ko ir pradėjome šiame dienoraštyje,bet vis krypstame ten,kur mums skauda.
    Tik stebiuosi,kaip su tuo susitvarko kitos,dar mažesnės valstybės,nei LT.

    76 Orvel   (15.04.2012 09:18) [Medžiaga]
    Aš neskaičiau bylos, tad negaliu pasakyti teisingai ar neteisingai pareikšti ar nepareikšti kaltinimai. Tai nėra tokie paprasti dalykai, kaip atrodo neišmanantiems. Beje, normalus teisėjas turi būti nešališkas ir viskuo abejojantis. "Viską žinantis" teisėjas jau absurdas. Bet tiek to.

    Ko gero, kai bet kokia diskusija nukrypsta į vieną temą, bet kokios diskusijos tampa beprasmėmis.

    77 Orvel   (15.04.2012 09:37) [Medžiaga]
    P.S. Ir dar įdomu, kuo kišantys į visas temas šventuosius venckus skiriasi nuo tų barzdų ir visokių ten kitokių fanatikų kišančių į visas temas Dievą? Kišantys Dievą - fanatikai, o venckus...?

    78 Dzein   (15.04.2012 09:57) [Medžiaga]
    O aš irgi užduosiu konfrontacinį klausimą:
    -Kuom skiriasi tie,kurie liepia aklai vykdyti teismo sprendimą?Ar teisėjas visada neklystanis,net jei jis sąžiningas?
    Taigi,nieko mes negalime kategoriškai teigti.Ir visas šitas karas ne dėl Venckų,o dėl vaikų tvirkinimo ir prievartavimo.Man,kaip ir daugumai (kai kam atrodo Venckų šalininkų) vaikų gynėjų visiškai nusispjauti ant abiejų pusių,bet kažkodėl abi šalys to nemato,nes jie mato tik tai,ką nori matyti ir dėl to kabinasi į gerklę.

    80 karaliene   (15.04.2012 10:23) [Medžiaga]
    Kodėl tau atrodo fanatikai???
    Tai žmonės kurie pašiurpę nuo to, jog mato akivaizdų tautos mulkinimą.
    Tai visiškai adekvati žmonių reakcija.
    Nejau tau nebūtų pikta, kai matytum šitiek melo, šmeižto, manipuliacijų būtent iš tos pusės, kuri privalėtų, PRIVALĖTŲ piliečius ginti.
    Yra žmonių, kurie priima viską taip kaip yra: per daug nesigilindami, nesidomėdami, svarbiausia - jų asmeniškai neliečia, tai ir gerai.
    Bet kiti žmonės, pagal Orvelą - fanatikai... Tai žmonės pilietiški, sąmoningi, jautrūs netiesai, pasiryžę kovoti, pamiršdami save. Tai tokie žmonės neabejingi kitų skausmui, galintys pasiaukoti.

    Aišku, daug lengviau apsimesti "neutraliais"... Sakyti, kad visa tai nerimta, kad viskas gerai, kad nieko tokio, durna minia, šunauja, amsi ir kažko reikalauja...
    O va aš toks rimtas, neimu į galvą, neprasidedu, man tai per žema kelti riaušes... nesidomiu ir man nusispjaut....

    83 Orvel   (15.04.2012 10:48) [Medžiaga]
    "Bet kiti žmonės, pagal Orvelą - fanatikai... Tai žmonės pilietiški, sąmoningi, jautrūs netiesai, pasiryžę kovoti, pamiršdami save. Tai tokie žmonės neabejingi kitų skausmui, galintys pasiaukoti."

    Va kokie mes geri.

    "Yra žmonių, kurie priima viską taip kaip yra: per daug nesigilindami, nesidomėdami, svarbiausia - jų asmeniškai neliečia, tai ir gerai."

    Va kokie kiti blogi.

    82 karaliene   (15.04.2012 10:31) [Medžiaga]
    Orvelai, prie ko čia Venckai? Pastebėjau, kad tu jų labai nekenti? kažin kodėl?
    Man jie žmonės kaip ir visi, tik jiems teko sunkus gyvenimas. Paprastas žmogus, kaip pav. Kedys, susidūręs su Klanu jau seniai po velėna gulėtų, arba apskritai byla būtų nė nepradėta.
    Visa laimė, kad Venckienė turi neliečiamybę... va čia Buldozeris ir užstrigo...

    79 Orvel   (15.04.2012 10:17) [Medžiaga]
    Džeine, aš nelakstau po visas temas kviesdamas vykdyti teismo sprendimą. Tai pirmas skirtumas. Ir tiesą pasakius, na nevykdykite teismo sprendimo, šito, kitų, kurie nepatinka. Nevykdykite, man irgi vienodai. Tik valstybės atžvilgiu tokie veiksmai veda į suirutę. Bet ir tegul, kažkaip nelabai man tos valstybės ir gaila.

    84 Dzein   (15.04.2012 10:51) [Medžiaga]
    Orvelai,aš tau ir netaikiau...kalbu aplamai apie žmonių dalį.Aš nesu netgi prieš sąžiningo,padoraus,nekorumpuoto teismo sprendimo vykdymą.Bet jau taip akivaizdžiai klanas priiminėja sprendimus,nesiderinannčius nei su sąžine,nei su pagarba,nei su žmogaus orumu.Ir kodėl būtent dabar krenta teisėjas po teisėjo dėl kyšių?STT dirba.O kodėl dirba?Ogi tai dalis visuomenės nebenori būti valdomi tokio,,teisėsaugos",nes teisėsauga jau perdaug išsigimė.
    Lygiai taip pat bręsta revoliucijos,kai masės nebegali tylėti ir būti laikomais runkeliais.Sunku,žinoma,tai reikalauja ne vienos gyvybės,bet revoliucijos be aukų nebūna.Valdantieji ragais ir nagais stengiasi išsaugoti savo susikurtą rūmą.
    Tik Lietuvos revoliucija niekada nebus tokia,kaip emocionaliose šalyse....mes labai mėgstame bučiuoti visiems į vieną vietą. tongue

    81 karaliene   (15.04.2012 10:28) [Medžiaga]
    Ūsas užsisakinėdavo brangius kambarius viešbutyje, būtent tame, kuriame buvo demaskuotas Latvijos pedofilų tinklas ir to tinklo gijos, pagal interpolo duomenis, veda į Lietuvos aukštus pareigūnus. O atsistatydint anuomet teko (po kaltinimų prievartavus vaikus tame viešbutyje) Latvijos teisingumo ministrui Valdžiui Birkui, premjerui Andriui Škelei, na o mūsų Ūsas tuomet buvo seimo pirmininko padėjėju.....

    86 Orvel   (15.04.2012 11:01) [Medžiaga]
    Ot velnias. Prieš porą savaičių buvau Latvijoje, ir nežinau ar apsistojau "gerame" ar "blogame" viešbutyje. Gerai, kai kitiems Interpolas praneša, kur apsistoti galima, o kur ne. O aš, va, jau turbūt tapau pedofilu... cry

    95 Dzein   (16.04.2012 07:26) [Medžiaga]
    O gal rusų agentu?Štai pastarosiomis dienomis Estijoje kilo triukšmas dėl žiniasklaidos holdingo „Baltic Media Alliance” (BMA),kurio tinklas apraizgęs ir LT.To tinklo viršūnėje yra ir lietuvė.
    Va čia tai tikra aukščiausio lygio manipuliacija žmonių sąmone.
    Juk 1990-1998 metų mafija buvo apraizgiusi Lietuvą,savo pinigais jie mokėjo už agentų mokslą,stūmė juos į valdžią,dalis jų sėdėjo VSD,kuri reguliavo Lietuvos gyvenimą.Pažiūrėkime į Kondratjevo veiklą...kodėl ta byla pateko būtent pas jį,kodėl toks keistas tas sprendimas?
    Imkime jau demaskuotą Skirtuną.VSD,aišku,žinojo jo veiklą,tai kaipgi jis galėjo nevykdyti visų jų nurodymų?O Furmanavičius?Jaunystėje susektas,kad santykiauja su vaikais,jis jau toliau sprendė tik VSD palankias bylas.
    Nežinau,kaip aš elgčiausi....juk jei tu nieko blogo nedarai,galima išrasti...kažkaip policija vis randa pas norimą asmenį baltų miltelių,panašių į narkotikus biggrin

    85 Orvel   (15.04.2012 10:52) [Medžiaga]
    Tema buvo apie manipuliavimą, Karaliene. O Tu atlėkei čia su savo kedžiais, tarsi koks barzda su savo Dievu. Va, šita prasme, Tavo ir Barzdos fanatizmas, mano požiūriu, vienodas.

    87 Dzein   (15.04.2012 11:02) [Medžiaga]
    Argi tai svarbu?Juk daugumoje dienoraščių tema kinta,tiesiog išsivysto viena ar kita linkme.Bent aš savo dienoraštyje nekeliu griežtų reikalavimų.Žinoma,kai kam gal nepatinka,bet galima po diaru parašyti....<diskutuoti tik šia tema>.Aš manau,kad tai kiekvieno savininko apsisprendimas,kurį reikia gerbti.Taip pat ir dėl trynimo.
    Nors,tiesą pasakius,tema buvo manipuliacija,o Kedžių atveju manipuliacija tiesiog akis bado.Nesutariame tik dėl to,kuri pusė yra teisi. wink
    Bet bent pasiginčijame tongue

    92 karaliene   (15.04.2012 11:36) [Medžiaga]
    Orvelai, tu kalbi kaip pusamžė bobelė...
    "Atlėkė"
    Nei atlėkiau, nei atšliaužiau.
    Sėdžiu prie kompo, kol kas, apžvelgiau spaudą, paštą ir jau tuoj eisiu pietų virti, nes vyras grįžta iš reiso...

    96 Dzein   (16.04.2012 07:33) [Medžiaga]
    Vat man irgi nepatinka ta panieka ir sarkazmas kitaip galvojančiam oponentui.Ir pati tą nuolat patiriu.
    Kodėl mums stinga vidinės kultūros,argi tai padės primesti kitam savo tiesą?Nemanau,visi juk skaito ir mato ,ir tai neprideda pliusų taip darantiems.
    sad

    88 Orvel   (15.04.2012 11:08) [Medžiaga]
    Tada būkime nuoseklūs ir nepykime ant religinių fanatikų.
    Ir aš ne dėl temos kitimo, o dėl temų kitimo visada viena linkme. Ir kaip pavadinti žmogų, kuris ir siekia visas temas pakreipti ta linkme,- fanatikas netinka, aš turiu dar kitą žodį, bet tas iš vis netiks, tad kaip? smile
    Čia tik pavadinimo klausimas, pykti nėra ko.

    89 Dzein   (15.04.2012 11:12) [Medžiaga]
    O aš mielai pasiginčyčiau ir su religiniu fanatiku.Judantis žmogus-tai jau progresas,o uždaryk žmogų negyvenamoje saloje ...jis degraduos.

    90 Orvel   (15.04.2012 11:14) [Medžiaga]
    Džein, Zebroje tam užtenka erdvės.

    91 karaliene   (15.04.2012 11:34) [Medžiaga]
    Kas man dabar bando nurodinėti, ką rašyti ir apie ką diskutuoti????
    To dar betrūko!!!!!!!
    Kam nepatinka mano komai? Neatsakinėkit ir tiek bėdos...

    93 Dzein   (15.04.2012 11:42) [Medžiaga]
    Aš nenurodinėju,Karaliene,aš tiesiog apeinu ,jei man neįdomu.Betgi vėl....ir akmuo užkliūna,kartais esu kaltinama ignoravimu,nors mano kaip žmogaus ir dalyvio teisė kalbėti su kuo noriu ir apie ką noriu.

    94 karaliene   (15.04.2012 11:59) [Medžiaga]
    Nieko... kažkas pamenu, sakė, kad Kiemeliuose nuobodu... biggrin biggrin
    Tai gal dėl to, jog yra cenzūra??? wacko

    97 Dzein   (16.04.2012 17:18) [Medžiaga]
    http://www.delfi.lt/news....8161098
    Va tas tai užnugario prokuratūroje neturėjo.... biggrin

    98 karaliene   (16.04.2012 21:43) [Medžiaga]
    Jei ir turėjo, tai per silpną. Matyt, nelabai turtingas ir įtakingas. Va tokie dar pakliūna, kai vaikas pasiskundžia. Ir jei tas, kas tą skundą išgirdo - yra doras žmogus.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz