Antr, 21.05.2024, 19:25
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Balandis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Balandis » 1 » Iš Bylos medžiagos - pasiskaityti tiems, kas gal neskaitęs, bet turi nuomonę.
    11:00
    Iš Bylos medžiagos - pasiskaityti tiems, kas gal neskaitęs, bet turi nuomonę.
    Vilniaus apygardos prokuratūros 1-ojo labai sunkių nusikaltimų ikiteisminio tyrimo organizavimo skyriaus vyriausiojo prokuroro pavaduotojo Ramūno Šileikos surašytas A. Ūsui Kaltinamasis Aktas.
     2010 m. vasario 23 d., Vilnius
    2008-11-30 Kauno apskrities VPK Kauno ra. Santakos policijos komisariate buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas baudžiamojoje byloje Nr. 23-1-00834-08 pagal požymius nusikaltimo, numatyto LR BK 153 str., dėl mažametės tvirkinimo.
    T-l ,b.l. 1.

    Ikiteisminis tyrimas atliktas Vilniaus apygardos prokuratūroje .
    Šioje baudžiamojoje byloje Nr. 2344/0834-08: ANDRIUS ŪSAS... kaltinamas tuo, kad jis, nuo 2006 metų lapkričio mėnesio iki 2008 metų lapkričio 23 dienos bute, esančiame adresu ..., Kaune, kurį nuomavo Laimutė Stankūnaitė, tyrimo metu tiksliai nenustatytą skaičių kartų mažametei, gim..., laižė įvairias kūno vietas, lytinius organus bei prašė mažametės laižyti savo kūną, taip tvirkindamas mažametį asmenį t y. jis yra įtariamas nusikaitimo, numatyto Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu.
    Kaltinamojo Andriaus Ūso atsakomybę lengvinančią ir sunkinančių aplinkybių nenustatyta.
    Pranešus apie įtarimą Andriui Ūsui padarius nusikaltimą, numatytą LR BK 153 str., kaltinamasis kaltu nepripažino.

    T - 21 , b.l. 24.
    Duomenys baudžiamojoje byloje Nr. 23-1-00834-08, kuriais grindžiamas kaltinimas Andriui Ūsui padarius nusikalstamą veiką, numatytą LR BK 153 str.
    2009-09-23 ir 2009-10-29 apklausiamas įtariamuoju Andrius Ūsas parodė, kad Laimutę Stankūnaitę jis pažįsta nuo tada, kada ji dėl vaiko ir jos teisių pažeidimo klausimo atėjo į Seimo nario priimamąjį Kauno rajono savivaldybėje. Jai A.Ūsas padėjo, kaip žmogus, matydamas, kad jai sunku. Butas, adresu... Kaune priklauso A.O. pažįstamam R. Š. L.Stankūnaitė norėjo susirasti butą, kad galėtų gyventi atskirai nuo tėvų, ir A.Ūsas jai pasiūlė nuomuotis šį butą. Už minėtą butą maždaug nuo 2008 m. mokėjo pats A.Ūsas, o Stankūnaitė jam duodavo pinigus grynais į rankas, o kartais šiuos pinigus ji pervesdavo į A.Ūso sąskaitą Hansabanke.
    A.Ūsas pirmą kartą pamatė Laimutės Stankūnaitės dukrą, kai L.Stankūnaitė ją pasiėmė iš Kedžio po teismo sprendimo 2006 m. gale. Mergaitę jis matydavo retai. Tai vykdavo tada, kai jis su L.Stankūnaite bendraudavo dėl civilinės bylos. Su mergaite A.Ūsas niekada nebuvo likęs vienas, visada ji būdavo su L.Stankūnaite. Taip pat A.Ūsas parodė, kad jis su mažamete vienoje vonioje nesimaudė.
    2009-12-09 apklausiamas įtariamuoju Andrius Ūsas parodė, kad iki 2006 metų lapkričio mėnesio jo ir L Stankūnaitės santykiai buvo tik grynai darbiniai, juos siejo tik jos bylos reikalai. Be to, Kaune dauguma advokatų atsisakė ją atstovauti, nes žinojo, kad turi kovoti su Venckais. Normalios teisinės pagalbos ji tuo metu, negavo. Jai sutiko pagelbėti A.Ūso surastas ir pasiūlytas advokatas iš Vilniaus.
    Pačio A.Ūso šeimoje tuo metu santykiai buvo pašliję. Bendraujant su L.Stankūnaite A.Ūsas įsitikino, kad ji yra padori, pareiginga, graži moteris, todėl ji pradėjo patikti ir kaip moteris. Tada A.Ūsas jai pradėjo rodyti daugiau, dėmesio, dažniau bendrauti. Būdavo taip, kad jie eidavo kartu pietauti kartu su L.Stankūnaite, jos dukra ir A.Ūso dukra. L.Stankūnaitė jam ilgą laiką tuo pačiu neatsakė, nes į A.Ūsą žiūrėjo daugiau kaip į padėjėją atgauti jos vaiką, nei vyrą A.Ūsas yra padovanojęs keletą daiktų mergaitei. Tačiau ką nors dovanodamas A.Ūsas jos nebučiuodavo ir ant rankų nepaimdavo, nebent ją įkėlęs į automobilį ar pasodinęs ant kėdės picerijoje. Mergaitė į A.Ūsą žiūrėjo gana atšiauriai, vadino, dėde, o, kartais - dėde Andriumi. A.Ūsas kartais pabučiuodavo į skruostą L.Stankūnaitei, o mergaitė tai galėjo matyti. Tačiau tarp jų niekada nebuvo šiltesnių bučinių. Dėmesys buvo telkiamas ne į patį vaiką, o į L.Stankūnaitę.

    T-21,b.l.3-6,11-13, 14-16.
    Šioje byloje ikiteisminis tyrimas pradėtas pagal D.Kedžio 2008-11-29 pareiškimą, kuriame nurodyta, kad „paskutinį kartą Laimutė Stankūnaitė dukrą buvo pasiėmusi 2008 m. lapkričio 21-23 dienomis. Šiomis dienomis dukra pradėjo pasakoti, kad kai būna pas mamą, tat pas mamą ateina Frančeskas arba Andrius, o kai guli lovoje mama, Andrius ir ji, tai mama ir Andrius ją laižo. Civilinės bylos nagrinėjimo metu L. Stankūnaitę atstovavo Andrius Ūsas, prisistatydavęs kaip vaiko teisių gynėjas, gyv... Dukra nurodė, kad ją laižo storas vyras".

    T-l,b.I. 12.
    2008-12-17 apklausta liudytoja mažametė parodė, kad „ją laižo Ūsas, tokia jo pavardė. Vardas Andrius". Jis laižo liežuviu, tuo metu dar buvo mama. Pateikus mergaitei paveikslėlį su berniuku ir mergaite, mergaitė ant berniuko veido pažymėjo ir vardijo vietas, kurias jai laižė - tai (iš apklausos vaizdo įrašo) nosis, veidas, burna, kaklas.
    Apklausos metu praėjus dar apie 28 minutėms, psichologė, apklausinėjanti mergaitę, pateikė jai dar vieną paveikslėlį su berniuku ir mergaite ir vėl prašė parodyti, kur ją laižė. Tada ji pieštuku ant mergaitės parodė, kur jai laižė - pradėjo nuo burnos, nosies, kaklo, o po to parodė lytinius organus, kojas, pilvą, rankas. Paklausta, ar laižė iš kitos pusės, mergaitė nurodė nugarą, sėdmenis, kojas, rankas, veidą. Paklausta, kiek kartų jai laižė, mergaitė atsakė - daug. Paklausus, ar Andrius prašė jį laižyti, mergaitė atsakė, kad prašė, ir pateiktame paveikslėlyje atžymėjo vietas, kurias prašė laižyti - krūtinę, lytinius organus, kojas. Paklausus, ar kas miega su mama dar lovoje, ši atsakė - tikrai ne.

    T -1, b.l. 20-26.
    2008-12-30 ikiteisminio tyrimo teisėjo apklausta liudytoja mažametė parodė, kad jai nebuvo geras Ūsas, nelabai nori apie jį kalbėti. Pateikus jai berniuko ir mergaitės paveikslėlį, mergaitė pieštuku nurodė įvairias kūno vietas ir sakė, kad čia jai laižė (ant mergaitės paveiksliuko nurodė krūtinę ir sėmenis, ant berniuko - veidą ir lytinius organus). Pati D.K. sakė, kad jai laižė „sysalą", šikną", laižė visur. Mergaitė sakė, kad nenori susitikti su Andriumi, jie nieko įdomaus neveikdavo.

    T-l, b.l. 30-32.
    2008-11-30 apklaustas liudytoju Drąsius Kedys parodė, kad 2008-03-19 taikos sutartimi apylinkės teisme buvo patvirtinta taikos sutartis su jo buvusia sugyventine L.Stankūnaite, šia sutartimi buvo nustatyta, kad jų dukra gyvena su tėvu, o motina galės bendrauti su ja nustatyta tvarka. Paskutinį kartą ji dukrą buvo paėmusi 2008 m. lapkričio 21-23 d. Šiomis dienomis jai dukra pradėjo pasakoti, kad, kai ji būna pas mamą, tai ateina koks tai Frančeskas, ar tai Andrius, ir prie jos priekabiauja. Teigė, kad jie guli lovoje, o tas vyras laižo dukrą ir liepia laižyti jį patį. Civilinio proceso metu L.Stankūnaitę atstovavo Andrius Ūsas, kuris prisistatydavo vaiką teisių gynėju.

    T-l, b.l. 143-144
    2009-02-17 apklausta liudytoja D.Kedžio motina L. K. parodė, kad 2008 metų spalio pabaigoje jos anūkė atėjo prie jos ir išsižiojusi, leisdama seiles, pradėjo lyg laižyti veidą. Tada L.K. paklausė, kas taip bučiuojasi, tai anūkė atsakė - Andrius. Apie tai L.K. papasakojo savo sūnui. Po to anūkė pasakojo, kad ji miega kartu su Laimute ir Andriumi Ūsu, kuris ją laižo visada. Tada D.Kedys paskambino A.Ūsui ir klausė jo, ką jis, daro mergaitei, A.Ūsas viską neigė. Tada D.Kedys kreipėsi į policiją. Taip pat L.K. parodė, kad D.K. kartais užsimena jai laižė ne tik veidą, bet ir kūną. Po to, kai D.Kedžio nebuvo namuose, atvyko L.Stankūnaitė paimti dukros. Paklausus apie mergaitės tvirkinimą, L.Stankūnaitė atsakė, kad jie viską išsigalvoja. Taip pat L.K. yra girdėjusi, kad anūkė sakė, kad jos vyro pilvas mažas, ir rankomis parodė koks didelis Andriaus pilvas.

    T-l, b.l. 186-187.
    2009-02-17 apklaustas liudytoju D.Kedžio tėvas V. A. K. parodė, kad jis iš savo anūkės girdėjęs, kad A.Ūsas dažnai pas juos ateina į svečius. Anūkė vieną kartą sakė, kad nekenčia A.Ūso, tačiau V.A.K., kodėl nekenčia, nepaklausė. Vieną kartą, kai V.A.K. išėjo iš dušo su trumpikėmis, mergaitė pasakė, kad jo pilvas mažas, ir parodė rankomis, koks A.Ūso pilvas. Dar prieš D.Kedžiui parašant pareiškimą į policiją, anūkė pasakojo, kad A.Ūsas ją laižė. Paprašius tai paradyti, anūkė parodė, kad jai laižė veidą. Maždaug prieš tris savaites (past. - 2009 m. sausio pabaigoje) paklausus anūkę, ką ji myli, ši atsakė, kad myli mamą, tėtį, senelį, o A.Ūso nekenčia.

    T -1, b.l. 192-193.
    2009-06-11 apklausta liudytoja D.Kedžio sesuo Neringa Venckienė parodė, kad ji 2008-11-23 pirmą kartą sužinojo, kad mergaitę laižė Andrius. Kas taip pasakė, N.Venckienė neatsimena – mergaitė arba L.K. Tada pradėjus klausinėti, mergaitė paaiškino, kad pas mamą ateina Andrius ir Frančeskas. Mergaitė, jos mama ir Andrius guli vienoje lovoje ir pastarieji ją laižo. Iš pradžių buvo manoma, kad tai vyksta Stankūnų bute Kalantos gatvėje, tačiau mergaitė D.Kedžiui parodė kitą butą, esantį Gimbutienės g. 8-1, Kaune.
    2009 m. balandžio mėnesį mažametė papasakojo naujas iš esmės L.K. apklausoje nurodytas jos tvirkinimo aplinkybes. O gegužės mėnesį mergaitė pradėjo pasakoti, kad Andrius jai „sysalą" kiša ir į burną. Tai matydavo ir jos mama.
    Dar vėliau mergaitė pasakojo, kad ji maudydavosi kartu su A.Ūsu. Vonioje A.Ūsas vėl jai kišdavo „sysalą" į burną, kremas išbėgdavo į vandenį. Taip pat mergaitė pasakojo, kad A.Ūsas jai „sysalą" kišdavo ir sėdėdamas, ir stovėdamas, ir ant lovos, ir tualete, ir valgydamas sriubą. Pas A.Ūsą kelis kartus „sysalas" būdavo didelis, o po to mažas. Per dieną jai kelis kartu kišdavo „sysalą" į burną. Dar N.Venckienei mergaitė pasakojo, kad A.Ūsas jai liepdavo atsigulti ant pilvo ir kišdavo savo „sysalą" jai į „šikną". Išeidamas A.Ūsas visada duodavo pinigų nmergaitės motinai. Pinigai buvo dedami į raudoną piniginę, už tuos pinigus buvo perkamas maistas. Pati mergaitės mama kartais būdavo namie, o kartais - ne. Ji išvalydavo kremą nuo grindų. Taip pat N.Venckienė parodė, kad 2009-02-20 ir 2009-03-16 mergaitę darželyje aplankė L.Stankūriaitė. Po to mergaitė ilgai nekalbėjo, o po to pasakė, kad ją krikštijo A.Ūsas, žadėjo nupirkti kompiuterį, nuvežti pas Violetą, kur yra šuniukų. Tuomet ir buvo suprasta, kad prie mergaitės tvirkinimo yra prisidėjusi ir L.Stankūnaitė, ir nuo 2009-03-17 mergaitė daugiau nebuvo vedama į darželį.
    Po to mergaitė prisiminė dar daugiau jos tvirkinimo aplinkybių. Dar mergaitė viską yra pasakojusi kaimynėms O. G. ir D. D.

    T-5,b.l. 91-93.
    2009-03-06 apklausta liudytoja Kedžių ir Venckų kaimyne O. G. parodė, kad kartais mergaitė ateina pas ją į namus. Daugiau kaip prieš metus laiko mergaitė jai pradėjo pasakoti apie Andrių Ūsą. Apie Andrių ji sakydavo, kad jis negeras. Paklausus, kodėl negeras, mergaitė neaiškindavo.
    Maždaug po Naujųjų Metų atėjusi mergaitė pasakė, kad ją laižė Andrius. Pasakius jai, kad taip negali būti, juk ji ne saldainis, mergaitė atsakė, kad ji „dabar nenori kalbėti", ir smulkiau nieko nepaaiškino. Prieš dieną, (t.y. 2009-03-05) mergaitei atėjus į svečius, ši pradėjo pasakoti, kad, kai ji guli lovoje, tai mama guli per vidurį, kad Andrius jo nelaižytų, tačiau šis vis tiek laižo. Paklausus, kur ją laižo, mergaitė pasakė, kad jai laižo kaklą,, veidą, kaktą, rankomis parodė krūtinę, rankas iki delnų, kojas nuo apačios iki viršaus ir rankomis paplojo per šlaunis, mergaitė pasakojo, kad vieną kartą ji Andriui numovė triusikus, ir šis pabėgo. Dar Andrius ją neša į vonią ir maudo „kaip žuvytę".

    T-l, b.l. 196-197.
    2009-09-29 apklausta liudytoja Kedžių ir Venckų kaimynė D. D. parodė, kad maždaug prieš metus L.K. papasakojo, kad mergaitė pradėjo keistai elgtis, be priežasties meilintis, liežuviu liesti veidą, seksualiai rodyti kažkokius vaizdus. 2009 metų vasarą D .D. užėjo pas Kedžius. Tuo metu kieme buvo mergaitė, kurią užkalbinus, ši pati pradėjo pasakoti, kad žmogus vardu „Ūsas" liepdavo jai pakelti kojas, gultis. Jai atsigulus Ūsas tampydavo savo lytinį organą, iš kurto išbėgdavo „kremas". Pati mergaitė atsigulė ant plytelių kieme, išskėtė kojas ir, imituodama tampymą rankomis, parodė, kaip išbėgo „kremas". D.D. nuomone, mergaitė tai parodė, nes išgirdo jos ir L.K. pokalbį apie pasikeitusį mergaitės elgesį. Taip pat D.D. parodė, kad iki 2008 metų lapkričio ji nieko įtartino mergaitės elgesyje nepastebėjo. Su ja iki minėto mergaitės pasakojimo mergaitė nekalbėjo apie jokius vyrų ir moterų santykius ar lytinius organus.

    T-l*, b J. 181-182.
    2008-12-30 apklausta liudytoja Laimutė Stankūnaitė parodė, kad su D.Kedžiu ji kartu pragyveno 3 metus. 2004-02-19 jiems gimė dukrelė. 2006-04-16 jie išsiskyrė. 2006 metų gegužę D.Kedys pasiėmė dukterį ir neleido L.Stankūnaitei su ja matytis. Dėl dukters gyvenamos vietos nustatymo jie pradėjo bylinėtis. Bylinėjimosi metu L.Stankūnaitė susipažino su A.Ūsu, kuris padėjo jai kovoti dėl dukters. L.Stankūnaitė niekada nėra palikusi savo dukters vienos su A.Ūsu. Ji visuomet būdavo šalia. A.Ūso ji nematė nuo savo dukters krikštynų 2008-08-09. Jie tik kalbėjosi telefonu.
    2008-11-29 jai paskambinęs A.Ūsas pasakė, kad D.Kedys jam pranešė, kad kreipsis į policiją dėl mergaitės tvirkinimo. Tada L.Stankūnaitė paskambino D.Kedžio tėvams, kurie pasakė, kad mergaitė D.Kedžiui pasakojo, kad A.Ūsas ją laižė, bučiavo, tvirkino.
    2009-02-10 apklausta liudytoja Laimutė Stankūnaitė parodė, kad ji pati nuo 2006 m. gruodžio nuomavosi butą, esantį Gimbutienės g. 8 - 1, Kaune, iki 2008 m. spalio. Vėliau ji gyveno pas savo tėvus. Su A.Ūsu ji susipažino 2006 m. rudenį, sudarė su juo atstovavimo sutartį. Jie nebuvo sugyventiniais, tačiau A.Ūsas lankydavosi jos tėvų namuose. A.Ūsas niekada jų namuose nenakvodavo.
    2009-04-02 apklausta liudytoja Laimutė Stankūnaitė parodė,, kad A..Ūsas lankėsi ir bute, esančiame Gimbutienės g. 8-1, Kaune. Paskutinį kartą jos dukra D. A.Ūsą matė 2008-08-09 per krikštynas. Šios krikštynos vyko Kaune Vytauto bažnyčioje. Krikšto tėvas buvo A.Ūsas,
    2009-07-07 apklausta liudytoja Laimutė Stankūnaitė parodė, kad butą, esantį Gimbutienės g. 8 - 1, Kaune, ji nuomavosi kartu su E. B., kuri gyveno viename kambaryje, o L.Stankūnaitė su dukterimi kituose dviejuose kambariuose. Duktė su ja gyveno iki 2008-06-05. Vėliau ji gyveno su D.Kedžiu, o L.Stankūnaitė ją pasiimdavo tik pagal pateiktus pareiškimus... A.Ūsas buvo užėjęs ir į minėtą butą, ir į L.Stankūnaitės tėvų butą.
    2009-08-27 apklausta liudytoja Laimutė Stankūnaitė parodė, kad už buto, adresu M.Gimbutienės g. 8-1, Kaune, nuomą mokėdavo ji pati, bet kelis kartus už buto nuomą pavedimu mokėjo Andrius Ūsas.

    T -3, b.l. 2-3, 14 - 16, 42 —46, 47-50. T-19, b.l. 1-5.
    Remiantis nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko duomenimis, butas, esantis M.Gimbutienės g. 8-1, Kaune, priklauso R. Š. Dėl šio buto nuomos 2007-02-14 yra sudaryta nuomos sutartis su Laimute Stankūnaite.

    T-21, b.l. 154.
    Apklaustas liudytoju R. Š. parodė, kad L.Stankūnaitė butą, esantį Gimbutienės g. 8 - 1, Kaune, nuomavosi nuo 2006 metų pabaigos, ar 2007 metų pradžios. Pats R.Š., atvykęs į butą 2009 metų vasario mėnesį nuomininkų jau neberado. Už buto nuomą buvo mokama kas mėnesį pervedimu į R.Š. asmeninę sąskaitą. Pagrinde už nuomą atsiskaitinėjo pati L.Stankūnaitė, taip pat R.Š. parodė, kad ji pažįsta A.Ūsą, nes turėjo bendrų verslo reikalų. A.Ūsas ir paprašė išnuomoti šį butą L.Stankūnaitei, nes R.Š. ir taip tą butą nuomodavo. R.Š. keletą kartų buvo susitikęs su kaimynais ir klausė, ar tvarkingi nuomininkai. Kaimynės pasakė, kad bute gyvena jauna moteris su maža mergaite, jie gyvena tvarkingai, ramiai.

    T-18, b.l. 183, T-21, b.l. 155, 157- 158.
    Apklausta liudytoja E.B. parodė, kad nuo 2008 m. gegužės 6 d. ji bute, esančiame M.Gimbutienės g. 8 — 1, Kaune, nuomavosi vieną kambarį. Ji pati nuomavo buto vieną kambarį, o kituose dviejuose kambariuose gyveno Laimutė Stankūnaitė su dukrele. L.Stankūnaitė jai sakė, kad anksčiau ji gyveno tik su dukrele ir jokių nuomininkų nebuvo. Vieną kartą 2008 metų gegužės antroje pusėje E.B. matė, kad į butą pas L.Stankūnaitę buvo atėjęs ir A.Ūsas. Jie tarpusavyje pasikalbėjo apie valymo paslaugų lankstinukus. E.B. nėra mačiusi, kad pas L.Stankūnaitę būtų atėjęs ir nakvojęs koks nors vyriškis.

    T-3,b.l. 69-71,
    Susipažinus su A.Ūso, L.Stankūnaitės ir R,Š. turinių sąskaitų bankuose duomenimis, nustatyta, kad laikotarpiu nuo 2007-01-01 iki 2009-03-01: 1) A.Ūsas iš sąskaitos, esančios AB „Swedbank" pervedinėjo pinigines lėšas L.Stankūnaitei ir R.Š., o taip pat pervedinėjo pinigines lėšas už buto, esančio Gimbutienės g. 8 - 1, Kaune, komunalines paslaugas; 2) L.Stankūnaitė iš savo sąskaitos pervedinėjo pinigines lėšas A.Ūsui, o taip pat pervedinėjo pinigines lėšas už buto, esančio Gimbutienės g. 8 - 1, Kaune, komunalines paslaugas; 3) R.Š. į savo sąskaitą banke periodiškai gaudavo A.Ūso pervedamas pinigines lėšas - 400 Lt dydžio, tačiau pats nei L.Stankūnaitei, nei A.Ūsui piniginių lėšų nepervedinėjo.

    T - 12, b.l. 256-257.
    2006-11-13 Kauno miesto apylinkės teismo nutartimi nutarta taikyti laikinąsias apsaugos priemones ir nustatyti vaiko,. gimusios..., gyvenamąją vietą kartu su motina Laimute Stankūnaite.
    2006-11-16 antstolio R.V. patvarkyme dėl vykdomosios bylos užbaigimo nurodyta, kad Drąsius Kedys perdavė mergaitę, gim...., jos motinai Laimutei Stankūnaitei.

    T -7, b.l. 77-78,79.
    Valstybinės teismo psichiatrijos tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos teismo psichiatrijos, teismo psichologijos ekspertizės akto Nr. 103MS-18 išvadoje nurodyta, kad mergaitė, atsižvelgiant į jos amžių, išsivystymo lygį individualias psichologines savybes bei psichinę būseną, gali teisingai suvokti konkrečias faktines reikšmingas, bylai aplinkybes (įvykio, vieta, jo dalyviai ir jų veiksmai, įvykio seka) ir duoti apie tai parodymus. Mergaitei nenustatytas padidintas polinkis fantazuoti. Ji negali (negalėjo) suprasti su ja atliekamų veiksmų-esmės ir negalėjo jiems priešintis. Tarp tėvų vykstantys ginčai neišvengiamai turi neigiamos įtakos mergaitės emociniams bei elgesio ypatumams. Mergaitės atminties procesai atitinka jos amžiaus tarpsnio normas. Padidintas įtaigumas mergaitei nenustatytas. Mažametės emocijas bei elgesį priverstinis jos dabartinis atskyrimas nuo motinos L.Stankūnaitės veikia neigiamai, tačiau objektyvių duomenų, kad konstatuoti mergaitės psichikos būsenos pakitimus, sutrikimus nėra. Mergaitės parodymai. apie byloje nagrinėjamo įvykio aplinkybes ilgainiui gali stokoti tikslumo, detalumo, nuoseklumo, kadangi atgaminimo kokybė prastėja, kuo daugiau laiko praeina po įvykio.

    T-l, b.l. 75-78.
    Kiti baudžiamosios bylos duomenys:
    Andrius Ūsas neteistas; Kauno apskrities priklausomybės ligą centre neregistruotas, Kauno apskrities ligoninės padalinio Psichiatrijos ligoninės stacionare ir konsultacijų kabinete nesigydė. (T -21 b.l. 25,56,53).
    Kaltinamąjį Andrių Ūsą gynė ...
    Mažametę nukentėjusiąją atstovavo...
    Kaltinamojo Andriaus Ūso nuosavybės teisės į turtą neapribotos.
    2009-09-23 įtariamajam A.Ūsui paskirta kardomoji priemonė - rašytinis pasižadėjimas neišvykti. (T - 21 b.l. 7, 8).
    Proceso išlaidų byloje nėra.
    Atsižvelgiant į tai, kad veika padaryta Kauno miesto apylinkės teismo veiklos teritorijoje, o nukentėjusiosios mažametės įstatyminė atstovė N.Venckienė yra Kauno apygardos teismo teisėja, todėl, siekiant užtikrinti teisingumo interesus ir vadovaujantis Lietuvos Respublikos BPK 229 str., klausimo dėl bylos perdavimo kitam teismui sprendimui. Ši baudžiamoji byla perduodama Lietuvos Apeliaciniam teismui.
    Prokuroras
    Parašas
    Peržiūrų: 682 | Pridėjo: karaliene
    Viso komentarų: 991 2 »
    1 karaliene   (01.04.2012 11:28) [Medžiaga]
    Esu įsitikinęs, kad visi teisininkai, kurie šį kaltinamąjį aktą perskaitė, jau susigriebė už galvų, pašiurpę nuo to, kas mūsų valstybėje darosi.
    Tikriausiai visi suprato, kodėl buvo daroma viskas, kad ši baudžiamoji byla niekada neišvystų dienos šviesos. Kodėl tik pradėjus ją nagrinėti, jos nagrinėjimas prokuroro-advokato prašymu buvo atidėtas, kol nebus išspręstas civilinė byla dėl mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo - tai yra, kol nebus baudžiamojoje byloje mergaitės atstovė Neringa Venckienė pakeista L. Stankūnaite.
    Faktiškai viskas turėjo būti atvirkščiai.
    (S.Stulpinas)

    2 karaliene   (01.04.2012 11:30) [Medžiaga]
    ....
    Noriu paklausti, kodėl prokuroras užmiršo paminėti kaltinamajame akte, kad Ūso ir L. Stankūnaitės parodymai buvo tikrinami poligrafu (melo detektoriumi), kurio parodymai leidžia teigti, kad abu viską meluoja.
    Šiandien, net teisėsaugos institucijų vadovai lekia iš darbo remiantis patikrinimu poligrafu rezultatais. Tikriausiai net, mano nuomone, provokatorius M. Žalimas tokiu pat būdu bus ar yra tikrinamas.
    Atkreipiu dėmesį, kad prokuroras „užmiršo“ kaltinamajame akte paminėti ir kitus įrodymus, kurių „sočiai“ baudžiamojoje byloje. Bet ir išvardintų įrodymų „yra per akis“ , kad tiek A. Ūsas, tiek L. Stankūnaitė būtų buvę teisiami.
    Esu įsitikinęs, kad dar kartą susilauksiu „pedofilinių“ ar kitokių „klaninių“ jėgų nuožmaus puolimo - kaip aš išdrįsau viešinti baudžiamosios bylos medžiagą. Vėl būsiu išvadintas nusikaltėliu...
    (S.Stulpinas)

    3 karaliene   (01.04.2012 11:33) [Medžiaga]
    ...Aš negaliu ramiai stebėti, kai visokie niekšai, atsitiktinai patekę į aukštus postus teisėsaugoje, pamynę garbę ir moralę, tyčiojas iš Valstybės, teisingumo, visos visuomenės. Negaliu ramiai stebėti, kai valstybę baigia užvaldyti nusikaltėliai.
    Dar kartą pareiškiu: manau, kad L.Stankūnaitei privalo būti pareikšti įtarimai dėl labai sunkaus nusikaltimo, numatyto BK 150 str. 4 d. padarymo ir byla teisingumo vykdymui perduota tikrai nešališkam ir garbingam teismui.
    L. Stankūnaitei turi būti panaikinta valstybės apsauga, kuri jau mums visiems kainavo apie 2 milijonus litų, ir paskirta kardomoji priemonė.
    Jeigu „teisės korifėjai“ mano kitaip, tai jie turėtų jausti pilną atsakomybę už tai, kad kiekvienais metais šimtus tokių pat vaikų seksualinių išnaudotojų, su daug mažesniais įrodymais, jie patys, vykdydami teisingumą ir nuteisia. Beveik visus tokius nuosprendžius patvirtina savo verdiktais ir Aukščiausiasis Teismas.
    (S.Stulpinas)

    4 Doremi   (01.04.2012 12:28) [Medžiaga]
    man šiurpu skaityti ir neskaičiau, pradžią tik,
    be to šioje byloje abejose pusėse yra melo
    šiuo metu jie kariauja dėl principų
    ta vargšę mamą vistiek nužudys
    ir tikros tiesos nesužinos niekas
    mergaitė augo melo ir apgaulės aplinkoje
    intrigos, kaltinimai, išsisukinėjimai, puolimas-tai ką ji mato, su tuo ir auga, tuo auklėjama, tuo gyvena
    ateitis jos nepavydėtina
    ši byla, vienos šeimos tragedija, tai pavyzdys kaip žmogus gali atsidurti netinkamoje vietoje, netikusiu laiku
    mažas bylos kamuolėlis, pradėtas vynioti amžiną atilsį kedžio, buvo paliktas ant aukšto skardžio, pūstelėjus menkam vėjui, nuriedėjo žemyn, suvyniodamas savyje žmonių gyvybes, jų godumą, jų nuodėmes, jų keršto troškimą, didžiules ambicijas ir siekius
    dabar turime kamuolį didelį, labai tamsų, baisų sava energetika
    kas tai supranta- šalinasi žinių apie šį kamuolį, reginių, o juo labiau kažkokių veiksmų
    visi teisėsaugos darbuotojai, kuriems teko nelaimė dirbti su kamuoliu- nesijaučia saugūs, jie bijo, jie nenori
    kodėl?
    veikia energiniai anapusiniai kamuoliai, jautrus , matantis niekada nesivels į šio kamuolio įvykius
    protingiausia- likti toli nuo jo

    5 Doremi   (01.04.2012 12:30) [Medžiaga]
    kaip visada, aš sulauksiu puolimo, tačiau.....nepraeis ir pusmetis, jūs suprasite apie ką kalbu ir kas čia vyksta
    kaip bebūtų, aš laikau savo pareiga PERSPĖTI neprašoma žmogų, kaip veikti, -jo reikalas, tikrai ne mano

    6 karaliene   (01.04.2012 13:05) [Medžiaga]
    Dore, koks dar puolimas? dar ko...
    Čia visi savi ir tarp savų galima pasikalbėti.
    Man irgi kažkaip šiurpu nuo viso to, kas vyksta.
    Bet aš tokia - žingeidi. Aš bandau aiškintis. Tyrinėju, skaitau viską, domiuosi. Netingiu skaityti ir gilintis, jei man tai įdomu.
    Manau, kad aš jau žinau labai daug, praktiškai esu susipažinusi su visa šia byla.

    7 Orvel   (01.04.2012 13:07) [Medžiaga]
    Ir kas?
    Pirmiausia, ar aš galiu būti tikras, kad šis kaltinamasis aktas nesurašytas venckienės, vakar, prie kompiuterio besėdint?

    Antra, kaltinamasis aktas, tai niekas daugiau, o tik prokuratūros nuomonė. Jeigu Jūs paskaitytumėte mano kaltinąmąją išvadą, aš Jums atrodyčiau dar baisesnis už Ūsą. Ir... Praėjo teismų maratonas, ir likau neteistas, taigi, nekaltas.

    Trečia, kaltinamoji išvada remiasi kelių liudytojų parodymus, VISŲ jų pasakojimai tėra tik mergaitės žodžių perpasakojimas. O kas į mergaitės galvelę įdėjo tuos žodžius,- tikrovė ar "tėvelis" klausimas lieka atviras. Į tai IŠVIS NEATSAKYTA. Priminsiu, kad net ABEJONĖS traktuojamos kaltinamojo naudai, o čia atviras esminis klausimas.

    Ketvirta, nežinau kas tas S.Stulpinas, gal ir labai gudrus, bet ČIA nusišneka konkrečiai. Poligrafo duomenys gali tik patvirtinti, kad žmogus sako tiesą, ir jokiu būdu neparodo, kad kažkas meluoja. O kad Stankūnaitei iškelti BB išvis nėra jokių argumentų, dar mažiau jų dėl apsaugos nuėjimo. Miliniui ir Ūsui nebuvo suteikta apsauga, ir kažin ar ne agresyvios patvorinės bandos dėka jų jau nėra tarp gyvųjų.

    Išvada. Vienos emocijos, jokio mąstymo ir logikos. Gal autorius to neturi (mąstymo ir logikos), gal negali jais naudotis šioje byloje, bet esmės tai nekeičia

    12 karaliene   (01.04.2012 15:30) [Medžiaga]
    Stanislovas Stulpinas - Klaipėdos prokuroras.

    16 Orvel   (01.04.2012 15:52) [Medžiaga]
    Ir kas? O kartais ne grupiokas kokių kedvenckių?

    20 karaliene   (01.04.2012 17:22) [Medžiaga]
    Ir kas? kad gal grupiokas? gal draugas? brolis? dėdė? biggrin
    Svarbu, kad profesionalas. tongue

    25 Orvel   (01.04.2012 18:12) [Medžiaga]
    Neprofesionaliai parašyta. Mąsčiau, kad eiliniai žurnalistiniai kliediesiai, prastas profas, jeigu nusileidžia į emocinį lygį profesiniuose dalykuose.

    8 Doremi   (01.04.2012 13:51) [Medžiaga]
    na yra taip
    žingeidus žmogus dalijasi su tuo itin tasių energijų kamuoliu sava energija
    galite netikėti manimi, jūsų laisvas pasirinkimas, mano žebras snukis taip pat naudojasi mano sukurta namų demokratija, jis mane klauso arba ne
    jūs taip pat elkitės savo nuožiūra,
    tačiau, vėl turiu perspėti
    jūs maitinate savimi tą reiškinį
    kai jums reikės jėgų savo gyvenimus tvarkyti, o tikrai reikės ir greitai, jūs paprasčiausiai nebeturėsite energijos,
    atėjus laikui, atsidursite aklavietėje, jokios logiškos minties ar veiksmo iš paprasčiausios sudėtingesnės situacijos
    beje, bus tam tikros priežastys, dėl kurių aplamai žmonijai nuvažiuos stogas ir reikės įpatingų pastangų išlikti blaivaus mąstymo, nenugrimzti į pasyvaus nesąmoningumo miglą
    pamiršk, karaliene, pamiršk
    manai esanti susipažinusi ir daug žinanti, tu klysti
    žino ta nelaiminga laima
    jei būtų nutuokusi apie ateitį bent kiek, ji būtų laisva valia atidavusi dukterį kedžiui, idant išsaugotų tiek gyvų žmonių,
    nors jai nesvarbu gyvybės, tai ne pirmi lavonai jos gyvenimo kelyje

    9 galaxy   (01.04.2012 14:59) [Medžiaga]
    O ką ji dar nutaisė? Kokie dar lavonai? surprised
    Beje, aš tikiu (čia iš tų nuotrupų ką pamačiau ar perskaičiau nusprendžiau), kad mergaitė buvo daugiau ar mažiau tvirkinama, bet ir man atrodo, kad kai ką reikia mums palikti savieigai. Neverta plėšytis dėl tų žmonių. Va, dabar daugumas, ypač tie, kurie turi vaikų, įsivaizduoja, kad ir jų vaikams taip gali atsitikt, įsivaizduoja kaip tie vaikai kentėtų tada. Bet... ten ne tokie žmonės kaip jūs.
    Žinoma, gerai būtų, kad Kedytei niekaip neturėtų įtakos ir šitie įvykiai, ir tvirkinimas ir tėvų genai. Bet čia jau tikrai reikia stebuklo.

    13 karaliene   (01.04.2012 15:32) [Medžiaga]
    Taip... visko gali būti. dry
    Taip, visuomet vaizduotė ima piešti baisybes su savo vaikais, kai išgirsti ar pamatai kažkokį blogį.

    cry

    14 karaliene   (01.04.2012 15:33) [Medžiaga]
    Man kartais irgi iškyla panašios nuojautos... lyg žmonija serga kažkokiu neišgydomu piktybiniu vėžiu. Ir Lietuvoje tas pats.
    Niekur jokios teisybės nerasi, nors galva sieną daužk.
    Kas turi valdžią - daro ką tik nori.

    10 Doremi   (01.04.2012 15:02) [Medžiaga]
    daug žinosi- greitai senute tapsi kaip aš tongue

    11 galaxy   (01.04.2012 15:07) [Medžiaga]
    O kad aš ir taip ne jauniklė cool biggrin
    Beje, aną komentarą pailginau.

    15 Doremi   (01.04.2012 15:48) [Medžiaga]
    mačiau, galaxe, skaičiau
    aš ne viską moku deramai paaiškinti iš kur traukiu įvairias žinias
    čia tik tokie žmonės, kaip rusų exstrasensai gali išdėstytyi priežastis ir pasekmes
    aš tik pieška ir sakau tik tai ką matau, o kaip matau, -aš nemoku paaiškinti
    p.s.
    žmonija.......aš bijau rašyti, tiek to

    17 Orvel   (01.04.2012 15:55) [Medžiaga]
    Ir tik nereik visko juodomis spalvomis. Žmonija, mat, kažkur ritasi... Niekas niekur nesirita, visada buvo visko.

    38 galaxy   (01.04.2012 20:08) [Medžiaga]
    Na, man atrodo, kad žmonija visada ritosi ir ritosi tokiu pačiu pagreičiu, bet va greitis tai didesnis dabar, nes žmonių masė didesnė cool

    18 Doremi   (01.04.2012 16:29) [Medžiaga]
    niekas nesirita, vyksta kitaip,

    19 Doremi   (01.04.2012 16:31) [Medžiaga]
    eee, vyksta žmogaus asmeninis pasirinkimas, išryškės per pora mėnesių kas su kuo, ir koks, tikrojo veido nepavyks nuslėpti niekam
    aplamai įdomūs dalykai dedasi, kupini staigmenų ir atradimų metai,

    22 karaliene   (01.04.2012 18:05) [Medžiaga]
    Sakai, per porą mėnesių?
    gerai būtų, oi kaip gerai.... išaiškėtų ir susitvarkytų viskas.

    +2   Спам
    21 Rimas   (01.04.2012 17:51) [Medžiaga]
    Žinot, aš tikiu mergaite, o ne korumpuota teisėtvarka. Pasak Sauliaus jai "įdėjo" - jūs tik pamanykit kaip įdėjo profesionaliai tas tėtis. Sauliau, pamėgink savo vaikui įdėt kokią nors nesąmonę panašią į šią;)

    23 Orvel   (01.04.2012 18:09) [Medžiaga]
    Labai teisingai Rimo pasirinktas žodis "tikiu". Mes galime tikėti vienu ar kitu, ir tikime.
    Bet kad nuteisti žmogų, kad atimti iš motinos vaiką neužtenka TIK tikėjimo. Reikia žinojimo, faktų. Ir rimtų faktų, o ne žudiko žmonos vadovaujamo portalo fantazijų.

    Aš ne kedys, ir nekrausiu vaikui į galvą tokių nesąmonių. Bet pats įsitikinau, kad vaikui gali įkalbėti ką nori, ir jis tikės, kad taip buvo. Vaikas NEMELUOS, jis pats galvos, kad tai vyko.
    SPĖJU, kad šia vaikų psichologijos ypatybe ir buvo pasinaudota ir naudojamasi iki šiol.

    24 Rimas   (01.04.2012 18:12) [Medžiaga]
    Sauliau, nebijai? Likimas mėgsta skaudžiai pamokyt

    26 Doremi   (01.04.2012 18:15) [Medžiaga]
    ne, nenurims niekas, su kiekviena savaite vis nauja, nauja,
    aš kalbu apie pasaulį, aš nieko nenoriu žinoti kas vyksta tame rate
    tai savisaugos instinktas

    27 Orvel   (01.04.2012 18:17) [Medžiaga]
    Rimai, nelabai ko bijau. Beje, ČIA diskutuoju daugiau todėl, kad labai jau visi vienoje barikadų pusėje. O man smagiau vienam,- kitoje.
    Ir dar, aš NETIKIU, kad Lietuvoje motina gali pardavinėti savo vaiką pedofilams. Nutylėsiu savo nuomonę apie tuos, kurie tuo TIKI.
    Beje, aš netikėjau ir kad bružaitė, galėjo nužudyti savo vaikus... ir klydau.

    Ir ČIA nežinau ar esu teisus, aš neskaičiau bylos, bet ir Jūs neskaitėte, tad... mes tik spėliojame. O spėliojant visada yra 50/50...

    +2   Спам
    39 galaxy   (01.04.2012 20:15) [Medžiaga]
    Ne, nebūtinai visada 50/50, t.y. tikimybė 0.5 : 1
    Tik neturiu po ranka jokio jokio statistikos vadovėlio, galiu ką nusišnekėt. Bet šiuo atveju mes daugiau faktorių vertinam, ne vieną tokį, kad neaišku kuri pusė meluoja. Va, pvz. Karalienė jau seniai domisi, tai turėjo vistiek kažką pastebėt ir tam savo pastebėjimui kitą tikimybę skirt, pvz. jau 0.7 : 1. Taip lygiai ir kiti. Ir viskas susideda wink

    46 karaliene   (01.04.2012 20:59) [Medžiaga]
    Vat, man patiko, kaip mąsto ir rašo tavo kuratorius (kiek pamenu)profesorius Gylys, šia tema.
    Manau, kad jis žmogus ne durnas tikrai.
    http://www.alfa.lt/straips....1_11-17

    28 Doremi   (01.04.2012 18:19) [Medžiaga]
    rimai, šito nebus sauliui, nei sauliaus vaikui ir nuodėmė taip pasakyti
    ateis diena, kai pamatysim tuos pikčiurnas pamokslininkus kitokius, ir pamatysim tuos, kurie taip skelbiasi mylintys tave, mane ir kitus, jie kalbės savo prigimtine kalba,
    tiesa, sauliau, gegužis, birželis- bankų kažkas panašaus vėl......kažkas tokio, kad tiesiog neatiduos indėlių žmonėms, nežinau kokią priežastį suvaidins, bet tai vyks ir užsienyje

    29 Doremi   (01.04.2012 18:30) [Medžiaga]
    šitos bylos taip ir neatskleis, visi galai vandeny

    30 Rimas   (01.04.2012 18:31) [Medžiaga]
    Sauliau, sakai, kad tiki motinos garbingumu. Taigi, pats sakei ką reiškia tikėti - ne argumentas, o aš argumentą turiu - tai mergaitės pasakojimas. Kad jai tai įteigė tėtis, tai jau iš fantastikos srities ir joks argumentas. Neįsivaizduoju, kad profesionaliems psichologams vaikas būtų neprasitaręs, kad tėtis taip sakė.
    Oponavimas gal ir veža, bet.... Aš asmeniškai neoponuočiau aklai ir tik dėl oponavimo

    31 Doremi   (01.04.2012 18:33) [Medžiaga]
    kokioj aplinkoj bresta ta mergaitė- tokia ir ji pati
    šiuo atveju aplinka kalta biggrin

    32 Rimas   (01.04.2012 18:36) [Medžiaga]
    Dore, nusileisk ant žemės

    33 Orvel   (01.04.2012 18:56) [Medžiaga]
    Rimai, dar sykį kartoju aš NEŽINAU buvo ten kas ar nebuvo. Nežinau.
    Turiu savo versiją, pagal ją mergaitė "pripompuota" melo, tame dalyvavo įžymioji šeimynėlė. Bet tai tik VERSIJA. Taip, aš ja TIKIU, nes ji logiška, ir nerandu argumentų ją griaunančių.

    Ir kad vaikui galima įteigti tai ką nori įteigti, jokia ne fantastika. Beje, pedagogikos mokslas daug kur tuo ir remiasi.
    Man labiau fantastiška atrodo, kad trijų miestų teismų teisėjai, visi gen prokuratūros darbuotojai, vaiko teisių apsaugos darbuotojai ir daug daug, daug kitų, yra kažkokio mistinio klano atstovai ar net pedofilai. Va tai man jau skamba kaip fantastika.

    34 Rimas   (01.04.2012 19:00) [Medžiaga]
    Žinai net nusižvengiau. Tau paslaptis, kad yra teisėjų klanas? biggrin bendri baliai , pirtys, orgijs ir t.t.;))

    52 Dzein   (01.04.2012 21:28) [Medžiaga]
    Aš manau,kad tai jau ir vaikai žino.Ypač prievartaujami. wacko

    35 Orvel   (01.04.2012 19:04) [Medžiaga]
    Hmmmm. Rimai, na tada aš daugeliui klanų priklausau. Kažkada priklausiau vienokių komersantų klanui, dabar kitokių. Dar priklausau kiemelių klanui, ir dar keletui...

    Bendravimas, baliai PAGAL PROFESIJĄ AR INTERESĄ tai jau klanas?
    Gerai, tegul bus klanas, bet kas tame blogo? smile

    36 Vinigreta   (01.04.2012 19:44) [Medžiaga]
    Pagailėtumėt jūs to vargšo vaiko... Ir ne tiek svarbu buvo ar sugalvojo, esmė, kad vaiko ateitis jau sugadinta. Manau sakantys kad jiems ne tas pats tik prisideda...

    37 Rimas   (01.04.2012 19:58) [Medžiaga]
    Sauliau, nesuprimityvink;)

    40 Doremi   (01.04.2012 20:24) [Medžiaga]
    va, vinė kai ko išmoko biggrin naudinga su ragane draugauti, pasirodo

    41 Doremi   (01.04.2012 20:25) [Medžiaga]
    o rimas perlenkė lazdą, o nebūtina tongue

    42 Orvel   (01.04.2012 20:27) [Medžiaga]
    Va, Greta, aukso žodžiai. Vaiko šioje istorijoje gaila labiausia.

    Žinote, pamąstydavau, turbūt, kaip ir kiekvienas iš mūsų,- "o jeigu su mano vaiku taip". Tarkim, aš tikėčiau, kad tai tiesa. Taip, man užtektų, kad šaudyti, ir ačiū sportui, šaudyčiau taikliau negu kedys. O va, per internetus, per visą Lietuvą aš istorijos nepopuliarinčiau. Nes man vaikas svarbiau, negu kovotojo ir didvyrio laurai. Nors čia kaip kam... Vėl asmeninis pasirinkimas.

    +1   Спам
    43 Dzein   (01.04.2012 20:29) [Medžiaga]
    Neturėjau ir neturiu abejonių,kad mergaitė fantazuoja,nes ne vieną dešimtį metų dirbau su tokio amžiaus vaikais.....o apšmeižti labai lengva,pateisinant savo matymo kampą.Tik man tai šlykštu.Galima šmeižti sau lygų suaugusį,bet ne vaiką.
    Tai štai kodėl tūkstančiai išprievartautų mergaičių ir berniukų tyli....nes suaugusieji jais netiki.Tik suaugę jie kartais prasitaria,bet kam tai įdomu?
    Mano draugės mergaitę prievartavo keturiese,bet į policiją bijojo pranešti,nes mama tikėjo sugyventiniu.Paradoksas,bet ir mano draugė(tos mergaitės mama) vaikystėje buvo išprievartauta.Visa tai gana keistoka.
    O Venckienės nekenčia visi tie ,kuriuos ji teisė ir nuteisė,juk tai jos darbas.Arba Venckus atstovavo teisme priešngai pusei.Nekenčia ir pedofilai,nes jų Lietuvoje vien atsiųstų pavardžių iš Latvijos apie 1500,tik kam tai įdomu..tos pavardės dūli stalčiuose pas juos pačius.Tai dabar jiems tokia atgaiva ir saldus keršto jausmas.

    49 karaliene   (01.04.2012 21:10) [Medžiaga]
    Būtent, tas faktas, kad labai daug vaikų tiesiog TYLI.
    O jei ir prasitaria - tai juos nuramina artimieji, bijodami gėdos. (susitvarko kažkaip patys)

    44 Orvel   (01.04.2012 20:29) [Medžiaga]
    Taip, Simduliuk, tuščias ginčas. Čia sutinku pilnai. Geriau pakalbėtume, kaip pinigus daryti. Arba apie jausmus. Juk atseit pavasaris. smile

    45 Orvel   (01.04.2012 20:39) [Medžiaga]
    Paskaičiau Džeinę ir supratau,- kadangi manęs neteisė ir nenuteisė venckienė (ji kuruoja civilines bylas, tad "teisė", "nuteisė" iš vis netinka, bet nusileisiu matantiems), ir venckus niekada nebuvo priešingoje barikadų pusėje...
    Taigi, lieka vienas,- aš - pedofilas (vienas iš tų 1500, kurių pavardės dūli stalčiuose), dėkui Džeinei už atvirą nuomonę. smile

    50 Dzein   (01.04.2012 21:23) [Medžiaga]
    biggrin Orvel,kodėl gi tu vis matuojiesi mano kepurę?Juk neparašiau..nekenčia tik tie,kuriuos teisė(arba priteisė) Venckienė biggrin O parašiau..nekenčia visi tie,kuriuos nuteisė.Arba priteisė civilinėse.Atimk iš žmogaus namą ir atiduok kitam,,ką jaučia nukentėjęs?O ar ne taip?Imkim nusikaltėlį ar sukčių,kurį teisė Venckienė..juk netvirtinsi ,kad jis ją myli?Vat tiems,tai dabar atgaiva atsirevanšuoti Venckienei.
    Nori pasakyti kad ne? tongue
    Ir kodėl aš vis turiu aiškinti 10 kartų kiekvieną savo komentarą,nes jis užkliūna?

    47 karaliene   (01.04.2012 21:05) [Medžiaga]
    Gal pabandom polemizuoti tik apie temą, neliesdami kito asmenybių ir jokių epitetų neprisiimti sau ASMENIŠKAI.
    Na, pabandykim. Juk bet kuria tema galima kalbėtis iš savo požiūrio taško, savo samprotavimus pateikti draugiškai.
    Visi esam čia savi, susigyvenę, jaučiam vienas kitą, daug maž žinom požiūrius.
    Galim netgi labai atvirai pafilosofuoti... smile

    48 karaliene   (01.04.2012 21:08) [Medžiaga]
    Visiems be išimties gaila vaiko.
    Jeigu dar prieš 2 metus byla būtų buvusi ištirta iš esmės, o ne užgniaužta - dabar jau būtų viskas išsisprendę ir mergaitei nebetektų kentėti.
    Tad kas kaltas, kad bylos NENORIMA ATVERSTI tiesiog žūtbūtinai?

    51 Dzein   (01.04.2012 21:25) [Medžiaga]
    O kas iš to,kad atvers?Juk finalas iš anksto žinomas.Negi tu manai,kad prokuratūra ir visi kiti prisipažins klydę?Naivu būtų tikėtis.

    53 karaliene   (01.04.2012 21:33) [Medžiaga]
    Dabar jau aišku, kad bylą galutinai užgniauš. Iš visko matosi...
    Štai todėl ir skaudu pripažinti tą faktą, kad teisingumas tyčiojasi iš piliečio.
    Ir skaudu, kad niekas negali pasipriešinti šiai neteisybei.
    Jei labai šakosiesi - tiesiog prigersi šaukšte sriubos ir tiek bėdos...

    54 Dzein   (01.04.2012 21:37) [Medžiaga]
    O su Do nesutinku,kad turėtume rūpintis tik savimi.Pagyvenu lenkuose ir tai man atrodo baisu...kiekvienas rūpinasi tik savimi ir į kito bėdą jiems nusispjaut.Nebandyk ateiti kažkokio daikto pasiskolinti,nebandyk paprašyti pagalbos...keistai pažiūrės...nepatinka man toks savanaudiškumas.
    Gyvename visuomenėje ir svetimos bėdos turėtų būti mūsų bėdos,tik tada žmogus jaučiasi reikalingas šioje Žemėje.

    55 Orvel   (01.04.2012 21:49) [Medžiaga]
    Džeine, na netiesiogiai oponentą pavadinti pedofilu... Gal tikrai reiktų prieš tai pagalvoti... smile

    Karaliene, aš TIKRAI Jūsų atžvilgiu nusiteikęs teigiamai. Beje, jeigu kam įdomu, galiu išdėstyti ir savo versiją. Bet kam? Juk Jūs žinote tiesą... O ten tik versija. smile

    Ir kodėl toks tikėjimas, kad kiti klysta. Jūs suskaičiuokite kiek klystančių. Kas tik artimiau susipažino su byla iškart pradėjo klysti. O teisūs tik apie bylą sužinoję iš KK ar LL fantazuotojų. Beje, jų aš net laikraščiais nepavadinčiau. Taip, kuo baisiau sufantazuoti, kadangi baisiomis fantazijomis tikima. Su žurnalistine etika ten nieko bendro.

    56 karaliene   (01.04.2012 23:28) [Medžiaga]
    Orvelai, o tu išdėstyk savo versiją, pagrįsdamas kokiais nors faktais.
    Aš tai pav. domiuosi ir faktai man būtų smalsu.

    57 karaliene   (01.04.2012 23:39) [Medžiaga]
    Dėl teisingumo ir teisėjų.
    Pav. mano gyvenime pasitaikė keletas teismų, kur aš labai nusivyliau.
    Pirmame teisme, nagrinėjimo metu, teisėja sėdėdama už to stalo ant tos kėdės su aukštu atlošu - popietiniame posėdyje ramiausiai MIEGOJO. Taip, pasidėjusi smakrą ant storų papų, miegojo. Salėje vyksta klausimai, liudininkų parodymai, kalba prokuroras, advokatas, o ji - MIEGA sau ramiausiai. Ir visi kažkaip ramiai į visa tai žiūri, dirba...
    Ir mano artimą žmogų po to nuteisė labai neadekvačiai žiauriai.
    Antrą kartą teismas vyko dėl buto Druskininkuose, kurį man testamentu paliko mano mama.
    Ir ką? Ir jį Druskininkų teisėjas iš manęs atėmė jo klano žmonių naudai!!!!! Mat teko bylinėtis su vietine Druskininkų teisininkų šutve. O aš tikėjau teisingumu ir net advokato neturėjau. (tarp kitko, tuomet pamačiau, kaip jie nekenčia vilniečių) Buau apstulbusi tokios neteisybės...
    Todėl žinau: Teismas - tai toks merkantiliškas žmogelis, kaip bet kuris mirtingasis.
    Ir man baisu, kad teisingumą daro vienas toks asmuo.

    58 Dzein   (01.04.2012 23:40) [Medžiaga]
    Matom,matom,Orvel,kaip teigiamai,nes viskas baltais siūlais siūta biggrin :D
    Ir tikrai...su žurnalistine etika ir paprasčiausiu žmogiškumu nieko bendra neturi,kai akivaizdūs dalykai paverčiami melu.Iš Pikeliškių ir kitų vaikų namų vaikai atvirai pasakoja apie prievartavimus ir niekam tai neįdomu..nei teisėsaugai,nei vaiko tarnyboms.Tiesiog to nėra.Strutis irgi taip sakė biggrin
    O kodėl pedofilijos LT,,nėra"?Nes jiems taip patogiau.Prisimenu Mamontovo žodžius koncerto pradžioje Vilniuje<<Apsigynėme nuo išorinių priešų,tai dabar apsiginkime nuo savųjų,nes jie baisesni>>.Tik kaip?

    +2   Спам
    59 kieta   (02.04.2012 08:10) [Medžiaga]
    Galiu ir aš įkišti trigrašį ? į pačią pradžią, kai Kedys dar lakstė po visas aukštas institucijas, instancijas su grasinančiais laiškais.... Metus, kitus. Reikėjo uždaryti į beprotnamį, jei netiesa, tirti, atsakyti. Tyla.
    Bylos-laiškai padedamos į stalčių. Ir dar giliau.
    Ko tas Ūsas nuskendo pievoje be vandens?
    Karalienė labai atviras Žmogus, gal iš tiesų neverta tiek persigerti (kaip sugeriamasis lapas) ta byla, tai viena,
    o antra dar prieš visa visa tai
    Stankūnaitei buvo atimtos motinos teisės ir mergaitė gyveno su tėvu...nu?
    Popiežius atsiprašinėja prieš visą pasaulį...
    Vezuvijus užpylė Pompėją (pati Žemė sukilo) irgi už tą patį...o Orvelui maža faktų.
    apple
    Sveikinu VISUS VISUS su artėjančiomis ŠVENTĖMIS. crackegg

    60 Dzein   (02.04.2012 08:35) [Medžiaga]
    Kieta,ne faktų Orvelui maža...negi tu galvoji,kad jis aklas ir kurčias?Jam reikia priešpriešos ir konflikto vystyti temaiiš čia ir mano komentarų prisitaikymas sau asmeniškai,nors nė minties tokios nebuvo,ir aštrus priešpriešos taikymas.Juk jei visų mūsų komentarai būtų į vienus vartus,nebūtų konflikto. Jei žvelgčiau į tai rimtai,tai seniai jau dienoraštis būtų virtęs rietenom dėl tokių mano komentarų iškraipymo. tongue
    O antra-Stankūnaitei motinystės teisės nebuvo atimtos, tik buvo surašyta tarpusavio sutartis,kad mergaitė auga pas tėvą,o Stankūnaitė ją tik lanko.Šią sutartį panaikino Kedžio nužudymas...ko jiems ir reikėjo.Nužudyti visi bylos dalyviai,tik žudikai dar vaikšto laisvėje.Ir gali būti(kaip sako Do),kad jie nebus įvardinti,nes yra perdaug galingi.O su visokiomis versijomis,kad ir absurdiškomis,turėsime susitaikyti.
    Tik Kedytė virto simboliu,o dešimtys tūkstančių kitų vaikų nesusilaukė palaikymo,nes jie neturi tetų -teisėjų. angry
    Patys teisėjai jau prabyla,kad pusė teisėjų korumpuoti.

    62 karaliene   (02.04.2012 11:21) [Medžiaga]
    Tiesa, apie popiežių... Mačiau popiežiaus foto ir net nejauku tapo. (atsiprašau tikinčiųjų). Akys jo - klaikios, išplėstais vyzdžiais, tokiais kokie būna pas žmones prisiuosčiusius kokaino.
    Ir parašyta - "Popiežius, nors atliko labai ilgą kelionę, bet jaučiasi žvalus..."
    Pamenu sovietmetį, kai Brežnevas keliaudavo po užsienius. Žiūrėdavau ir galvodavau: nejau jiems visiems ne gėda?
    Juk jei aš matau tą klounadą, tai nejau visi kiti jos nemato ir ploja katučių?

    61 karaliene   (02.04.2012 11:16) [Medžiaga]
    O žinot, ką dar pastebėjau: jau nuo sovietmečio laikų, kad “iš toli” – geriau matosi. Kai gyvenom komunistiniame rojuje, tai būtent užsienio lietuviai matė visą šiurpų mūsų gyvensenos vaizdą geriau, nei mes patys po savo nosim.
    Štai ir dabar.
    Daugybė lietuvių, gyvenančių Lietuvoje, “nemato” nusikaltimo. Jiems atrodo, kad Stankūnaitė – vargšė apšmeižta motina, kuriai kažkodėl negražina vaiko. Bet užsienio lietuviai kažkaip atsirenka, kas ir kaip. Mačiau vaizdus, kaip piketuoja Toronto, Londono, Dublino lietuviai - ir visi už tai, kad pirmiau reikia ištirti bylą.
    Išvykėliai daugiausia energingi, išradingi, atviri ir ne žiopli žmonės.

    63 galaxy   (02.04.2012 18:30) [Medžiaga]
    Tai kur ta Orvelo versija? Lyg ir nematyt cry

    64 Orvel   (02.04.2012 21:22) [Medžiaga]
    Ką gi, įkalbėjote. Nors ir nelabai norėjau. Prisiminsiu, tai tik VERSIJA, o ne TIESA.

    Yra žmonių, kurie pavydi, kai pradeda sektis kitiems. Dažniausia tai gyvenime nevykėliai, įsivaizduojantys save visagaliais. Ir vieną dieną jį, tokį visagalį palieka... Ir po kelių dienų neateina ant kelių prašytis atgal. Na, to jau nebus.
    Reikia tai mergaitei parodyti iš kur pipirai dygsta. Yra dukrelė, reikia ją staigiai atimti, tuo labiau kai ir sesutė ne paskutinis žmogus teisėsaugoje, tai nesunku.
    Įdomus juridinis momentas. Teisėja priėmusi nagrinėti šią bylą turėjo nusišalinti. Dirbusi tame pačiame teisme, kaip venckienė, maža to jos ir pažįstamos, net gal artimos. Bet ne, teismo posėdis įvyksta ir... viskas teisėtai.
    Ir būtų atėjusi ta draugė ant kelių atleidimo prašyti, gal viskas tuo būtų ir pasibaigę. Bet kokia niekšė ėmė ir kitą susirado, tegul vyresnį, bet ramesnį, inteligentiškesnį, kokaino nevartojantį ir pinigų turintį.
    Ėmė jis įsikišo į neteisinga teisingumą ir suardė viską. Čia tai jau kiekvienas pasiustų, pasiuto ir mūsų didvyris erelis. Pasitarė su seserim, o čia, lyg tyčia, sesers vyras panašią bylą neseniai turėjęs,- pedofilus gynęs. Tad ir patarimą nesunku duoti,- "ogi jeigu padarius naujajį draugą pedofilu, o motiną - sutenere.
    Per pažįstamus praeis tokia bylutė, bet va kaip toliau? O toliau, reikia sukurti KLANĄ, kitaip, paminėti toje dalyje įtakingų asmenų govedą. Ir jeigu kas, visi rėksim,- "klanas puola". Beje, ten ereliui-didvyriui su pinigais striuka buvo, tad šitoje vietoje galėjo būti ir kiek kitoks scenarijus. Na, kodėl iš to naujojo dar pinigų neužturėjus???
    Taigi, karusėlė paleista. belieka laukti įvykių. Kaip buvo toliau, žino visi.

    66 Dzein   (02.04.2012 21:49) [Medžiaga]
    Įdomi versija,tik va faktai kitokie...pinigų ,,erelis" tikrai turėjo ir netgi ne milijoną. biggrin
    Aš iš viso stebiuosi Venckiene,nes aš gal nebūčiau paaukojusi visko,ką turiu dėl brolio vaiko.Reikia labai stipriai mylėti,kad paaukotum darbą,gerą vardą,sveikatą ir brolį.Be to,dar ir savo santaupas.Aš tikrai neištverčiau,nes tai ne gyvenimas ,o kažkoks košmaras,kurio nė sapne niekas nesapnavo.
    sad

    69 karaliene   (02.04.2012 22:02) [Medžiaga]
    Aš jau po brolio žūties būčiau pašiurpusi ir nuleidusi rankas...

    67 karaliene   (02.04.2012 21:56) [Medžiaga]
    Taip, versija visai įdomi ir galima. Gyvenime taip nutinka ir neretai.
    Bet o kaip tada Naruševičienė ir jos mergaitė?

    65 galaxy   (02.04.2012 21:44) [Medžiaga]
    Na, aš, pvz. nežinau kur buvo dingęs Kedys ir kodėl jis girtas paspringo. sad

    68 karaliene   (02.04.2012 22:01) [Medžiaga]
    Kedys nužudė Furmonavičių ir Naruševičienę ir pasislėpė, laukė progos nužudyti Ūsą. Bet Ūsas buvo greitesnis ir turėjo draugų VSD, surado Kedį ir jį įkalino savo garaže. Paskui jie susidraugavo ir kartu gėrė. Kedys ėjo parnešti bonkės, bet pakeliui ją išgėrė ir nugriuvo, o paskui kažkaip prisivalgė žolės ir paspringo.
    Ūsas nesulaukęs korešo labai pergyveno, irgi labai gėrė, dieną naktį, kol už paskutinius pinigus nusipirko keturratį ir bebėgdamas nuo Šimašiaus persekiojimo, apvirto ir karvės pėdoje prigėrė.

    70 Orvel   (03.04.2012 09:41) [Medžiaga]
    Tęskim.
    Gana dažnai asmuo renkasi aukoti viską, kad tik jo melas neišaiškėtų. Pamąstykime ir apie save. Tiesa, taip toli mes nenueidavome, bet... ir tokio lygio melo nebuvo.

    Taigi, apkaltinti asmenys irgi nesėdi rankų sudėję. Laukia teismo procesai dėl šmeižto. Bet tie procesai tai buvo nebuvo. Baisiausia tas pragaras viduje,- "o ką pagalvos kiti..." Ir tas pragaras verčia žudyti. Tai aukščiausia fazė rodanti tikėjimą savo teisumu. Ar tas tikėjimas buvo tikras (juk žmogus sugeba įkalbėti ir save, ne tik vaikutį) ar apsimestinis mes jau nesužinosime.
    Spektaklis surežisuotas, pateiktas internete. Bet... Atsiliepimų labai nedaug. Nors ir aš ne kartą mačiau nuorodas delfi komentaruose. Reikia kažko naujo, kažko sukrečiančio. Ir tai įvyksta.
    Bet grįžkime atgal. Prie spektaklio. Čia yra du įdomūs momentai, kurie labai krinta į akis, ir beje, yra pacituoti ir kaltinamojoje išvadoje.
    Pirmas. Norėčiau Jūsų paklausti, ar daug draugų Jūs prie savo vaiko vadinate... pavarde? Tai arba reta arba iš vis nenaudojama. Ir kaip vaikas pasakoja apie Jūsų draugus, kaip vadina? Taip, kaip vadinate Jūs... Dėdė Andrius, dėdė Petras, dėdė Jonas, teta Agota... Bet NE dėdė Ūsas, ponai prisiekusieji tarėjai. smile
    Antras. Tai susieję su žmogaus atmintimi, ir šiuo atveju vaiko atmintis tolygi suaugusio. Praeinant laiko, mes daugiau PAMIRŠTAME, negu prisimename. Šios atminties savybės neįvertino spektaklio kūrėjai. Mergaitė kuo toliau tuo daugiau prisimindavo, o ne atvirkščiai.
    Yra dar keletas smulkmenų, bet jas galima aiškinti ir vienaip ir kitaip. Beje, ČIA ir reikia atkreipti dėmesį į smulkmenas, PAGRINDINIUOSE DALYKUOSE režisieriai juk neklys, nereik jų laikyti idiotais.

    Įdomus Džeinės įsitikinimas dėl "erelio" turtų. Vėl, įsitikinimas be jokio pagrindimo,- nei iš kur, nei už ką, nei kokia nors veikla, tik tikėjimas. O kiek žinau aš, ir ne vien iš spaudos, šis veikėjas buvo skolingas, ir daug. Ir žmonėms tokiems... na, rimtiems žmonėms, kuriems geriau atiduoti skolas.

    Žudynių versiją normaliai nupiešė prokuratūra, ten nelabai yra ko kabintis. O va dėl vėlesnių žudymų,- Kedžio, Ūso, pasisakysiu vėliau.

    88 Dzein   (03.04.2012 17:41) [Medžiaga]
    Jei ką nors noriu sužinoti apie save ,eisiu paklaust pas tave,nes tu geriau žinai biggrin
    Apie pinigus rašė spauda labai labai ilgą laiką(dirže milijonas) ir t.t.O kadangi rašė pedofilų gynėjai,tai jau remiuosi net ne kedofilais,kaip tu vadini.Na...gal kaime bobutė geriau žino...
    Šiaip tai tas ..aš geriau žinau,tai man kvepia pletkais.Aš nieko nežinau ir man tai nelabai rūpi.Man rūpi tik vaikas.
    O tą normaliai nupiešė prokuratūra,tai jau žinom,girdėjom ir skaitėm,tik su tuo nesutinkam.Kam atrodo normalu,o kam absurdiška,vat štai čia ir išsiskiriam. tongue

    71 karaliene   (03.04.2012 10:34) [Medžiaga]
    Mmmmhh, nu joa... bet gi labai keista, kad žmonės, ne kvaili gan piliečiai, gyvenę normalų gyvenimą, ėmė ir šiaip sau, ant tuščios vietos ir prisigalvojo tokių nesąmonių. Prisikūrė... Kad net šiurpas jama...
    Nejau vien tik dėl pinigų? Kokių pinigų?
    Juk mergytė 2008 pirmiausia ėmė keistai elgtis ir pasipasakojo kaimynei, paskui močiutei...
    Paskui - bylos žūt būtinis marinimas ištisus 4 metus?
    O tos visos keistos mirtys jau po Kedžio mirties?...
    Žmogus, radęs Kedį negyvą ant Nemuno kranto, staiga pateko į Žiegždrių psichiatrinę, o ūkininkas, radęs Ūsą prigėrusį balutėje - po to pasikorė.
    Tokius fokusus gali išdarinėti tik labai didelę galią turintys tipai.

    72 Doremi   (03.04.2012 10:44) [Medžiaga]
    o iš kur ta laima susikrovusi tiek turtų, kad kelia bylą po bylos ir net strasbūre
    sąžiningai tikrai neuždirbo
    o dabar ar dirba? tongue tongue tongue
    tai ot, nei vienos pusės nedėkit į maišą- jie visi velnių priėdę ir meluoja išsijuosę
    tą mergiščią primokinę ir tie ir anie

    74 karaliene   (03.04.2012 10:56) [Medžiaga]
    O tu neįsivaizduoji, kiek kainuoja toks advokatas kaip Gintaras Černiauskas!!!...
    Kasdien Stankūnaitės išlaikymui, vežiojimui ir apsaugai yra skiriama 47 000 lt. iš valstybės.
    Per du metus tai bus apie 2 milijonai.

    98 galaxy   (03.04.2012 23:24) [Medžiaga]
    Įdomu ar nebuvo galima tų milijonų normalių šeimų vaikams panaudot? Pvz. tokiems, kurie gydymui jų neturi? Ar Kedytė ir visa jos velniava svarbesnė? O gal jie antžmogiai? surprised

    99 Doremi   (04.04.2012 10:56) [Medžiaga]
    pritariu šimtu procentų

    73 karaliene   (03.04.2012 10:55) [Medžiaga]
    PS
    Pamenu, su savo aštuonmete dukra aš normaliai galėdavau pasikalbėti, ji jau ganėtinai suaugęs žmogelis.
    Dabar stebėjau vaizdelį, kaip Stankūnaitė žaidė su dukra, 2 minutes.
    Tai aš jos vietoje būčiau ir pasikalbėjusi, paklaususui - "dukrele, einam kartu gyventi. Kodėl tu nenori? Aš tave taip myliu, taip norėčiau kartu gyventi, kodėl tu nenori? Tu manęs nemyli? Kodėl nemyli?"
    Na, nežianu tiesiog, neįsivaizduoju, kaip galima nerasti kalbos su savo mergaite.
    Jei Stankūnaitė niekuo nekalta, tai taip ir paklaustų dukros - "kodėl, mažule, tu taip kalbi? Gal tave kažkas primokino taip negražiai ant manęs kalbėti? pasakyk man ant ausies - kas?"

    1-50 51-71
    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz