Antr, 21.05.2024, 12:39
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 2
    SVEČIAI 2
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Balandis 2013  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2013 » Balandis » 26 » Mūsų Kiemeliai
    17:51
    Mūsų Kiemeliai

    Jau eina treti metai Kiemeliuose. Kiemeliai susikūrė dar tuomet, kai Zebra egzistavo. Ir Kiemeliai bus ir toliau, esu tikra. Kiemeliai - ne Zebra.
    Zebra keliasi į Margutį. Tai puiku. Kažkam patiks ten, kažkas ieškos kur geriau... Gal kažkas net į Kiemelius ateis. Ką ten gali žinoti?
    Viskas susidėlios savaime, žmonės apsitrins, susiras savo jaukią vietikę...
    Man čia jauku ir gera.
    Žinoma, nueinu ir į kitus saitus, pasižvalgyti, pasmalsauti. Man viskas įdomu.
    Aš už tai, kad Kiemeliai gyvuotų.
    Peržiūrų: 782 | Pridėjo: Dalmara
    Viso komentarų: 83
    1 Orvel   (26.04.2013 18:05) [Medžiaga]
    Nebent jeigu Džeinė nebenori Kiemelių.
    O šiaip mielas ir įprastas portalas. Gerai, kad jis yra. Tad apklausa, na, nereiktų jos.

    P.S. Žiūriu, jau ir reaguojame vienodai. Pamačiau Džeinės apklausą, ruošiausi rašyti temą, o Karalienė jau aplenkus. smile

    5 Dalmara   (26.04.2013 18:21) [Medžiaga]
    Jo, nereikia tos apklausos.

    2 Vinigreta   (26.04.2013 18:09) [Medžiaga]
    Kiemeliuose puiku, tačiau kartais stinga gaivaus oro. O to gaivaus oro mes neįsileidžiame. Sakysite netiesa? Betgi vos kas naujo užeina tuoj imama tardyti kas toks, iš kur, ką veikia, su kuo miega. Žmogus prapuola taip ir neišgirdęs atsakymo o kodėl jis turėtų apie save viską papasakoti.
    Va tuo mes ir esame tyli bendrovė. Dar truputį ir tapsime sekta. Aš už galimybes...kiemeliuose smile

    4 Dalmara   (26.04.2013 18:21) [Medžiaga]
    Nu nepastebėjau, kad labai jau kabinėtųsi prie naujokų... O bet gi, reikia naują žmogų pakalbinti, pasiteirauti, tipo - priimti kažkaip. Negi nereaguoti ir dėmesio nekreipti?
    Netiesa, kad neigiamai kažkaip į naujokus reaguotume...

    22 Praeivis   (26.04.2013 19:07) [Medžiaga]
    o kodel negali psakyt su kuo miega biggrin ?Taves jau kik laiko klausinejam..ale tu nesakai..

    3 Dzein   (26.04.2013 18:13) [Medžiaga]
    Na nežinau,nežinau....
    Buvau jaukiai įsitaisiusi Zebroje savo klube ir man dzin buvo visokie dienoraščiai,kur mušasi pjaunasi ir pasiruošę vieni kitiems perkąsti gerklę.Atėjau čia Orvel'o suviliota ir paskui kažkaip palikau ten viską ir klubas sunyko.Ne todėl ,kad neturėjau laiko,bet tiesiog nemoku mėtytis,esu labai pastovi.Tik nesupratome vieno-čia nebus įdomių žurnalistų straipsnių,čia nebus samdomo linksmintojo,o visiems norisi,kad juos linksmintų.O ta ramybė tai kažin prie ko veda mažame kolektyve...gal išsisemi ir tampa nuobodu.
    Dabar Orvel vėl tempia kitur(radau Plepynėje pokalbių likučius,pardon..chi..chi..),bet aš gal neisiu,nes pliauškimas man yra svetimas,rietenos tuo labiau.Man mieliau jau realus gyvenimas,o aš jį kažkur pamečiau pakelėje ir nejutau kada tai įvyko.

    8 Dalmara   (26.04.2013 18:25) [Medžiaga]
    Na, aš nesu labai pastovi, labiau vėjavaikė... Bet Kiemeliai - tai ne Zebra.
    O Margutis - teisingai pasakyta - alternatyva zebrai.
    Ten jau reiškiasi Vilkas... ir reikšis, kol neims koliotis... O su kuo - būtinai atras. Bus panašiai kaip zebryne...
    O to man asmeniškai, nelabai reikia.
    Kažkas čia apie naujus vėjus ir skersvėjus...
    Na gi, tų vėjų pilnas internetas, kiek nori ir kokių tik nori skersvėjų.
    Bet mes turime Kiemelius. Ir tai - tikra laimė.

    6 Orvel   (26.04.2013 18:21) [Medžiaga]
    Dabar jau supykau.
    Aš tempiu kitur? Vien todėl, kad paklausiau Simdi ar ji užsiregistravo Margutyje? Ar negalima net pavadinimo minėti? Tai va dabar Karalienė paminėjo, gal baną jai?

    9 Dzein   (26.04.2013 18:28) [Medžiaga]
    Orvel,dabar dar daugiau supykinsiu,atleisk jau man,bet mėgstu tiesą.Kažkada grasinai,kad išeisi ir išsivesi kitus...dabar išaušo tavo valanda,nes kažkas kitur sukūrė saitą ir,girdėjau ,ten tu turi laiko,o Kiemeliuose kažkaip jo nebuvo.Tai ko mes norim?
    Bet gal viskas kaip tik į gera? wink

    11 Dalmara   (26.04.2013 18:30) [Medžiaga]
    Tik jau nepyk, pyktis akims kenkia... tomato

    7 Dzein   (26.04.2013 18:22) [Medžiaga]
    Orvel,ne tai,kad Džeinė nenori,bet kokia prasmė gaišti laiką prižiūrint svetainę,jei ateis keli žmonės?Gal padariau klaidą įdėdama Plepynę..ateina kiemeliečiai,pažiūri naujienas...ogi nėra jų,o Plepynėje vaikštome prasilenkdami ir vis šaukiame,kad nieko nėra.
    Padarėme antrą klaidą...nesistengėme atsivesti naujų žmonių.
    Padarėme trečią klaidą,pasirinkdami tokį pavadinimą <Kiemeliai>.Na pagalvokit...kas googlėj įveda žodį kiemeliai .

    10 Dalmara   (26.04.2013 18:29) [Medžiaga]
    Džeine, manau niekas nepasikeis. Tie, kas myli Kiemelius, pasitūsinę po pasaulį į juos sugrįš. Pasižais Margutyje, kol šviežia ir kol viskas gražu... O kai norės dvasios atgaivos - ateis į Kiemelius.

    12 Dzein   (26.04.2013 18:36) [Medžiaga]
    Manau,Dalmara,kad taip ir bus,bet man tampa tikrai nuobodu.Gal ir aš apsnūdau,kaip apsnūdau ir savo asmeniniame gyvenime.Norisi kažko naujo,bet nebėra.O juk svetainės įdomumas ir priklauso nuo žmonių..kas ką atneša po kruopelę.
    Čia kaip šeimoje....gyvena nuobodžiai,bet kai iškyla skyrybų klausimas,šeima sukrunta,taigi matau,kad tavo dienoraštis bus labai komentuojamas...chi...chi.
    Bet pamąstykime...šeima nesikeičia wizard

    13 Dalmara   (26.04.2013 18:43) [Medžiaga]
    Nuobodulys - tai dvasinė būsena. Net jei tave kas nors imtų linksminti, vistiek tau atrodytų tai pilka ir neįdomu. Todėl pav. aš žinau, kada man neįdomu, tuomet stengiuosi reikštis labai mažai, kad nepasirodyti niurzga.
    Niekad nepasakysiu, kad "oi, kaip čia nuobodu.."
    Arba: "oi, kaip čia mažai žmonių, neįdomu ir pilka"...
    Nes žinau, kad tokiais žodžiais aš nesukursiu nei linksmumo, nei pridėsiu spalvų.
    Todėl sakau: įdomumą reikia kurti kiekvienam asmeniškai, kad visiems būtų gera... O ne niurzgėti ir reikšti pretenzijas, kad "ach, nuobodu"
    Mano tėvelis sakydavo: "nuobodulys - fantazijos stoka".

    14 Vinigreta   (26.04.2013 18:49) [Medžiaga]
    Aha, galima ir vienam kalbėtis- ko gi ne fantazijos išraiška....:D Tik gal rimtai neįdomu? Gal geriau kitur nueiti ir ką nors įdomaus perskaityti, aplenkiant tai, kas neduoda naudos?
    Čia esant mažai bendruomenei mes, beveik priversti, perskaityti net ir neįdomius dienoraščius. Kitur tokių galima nė neatsiversti.

    15 Dalmara   (26.04.2013 18:54) [Medžiaga]
    Įdomu, ir kas tave prievartauja skaityti neįdomius? Neskaityk, eik skaityt kur įdomu... biggrin

    17 Vinigreta   (26.04.2013 18:58) [Medžiaga]
    Na ir skaitau. 
    Tik va tas siuntinėjimas (nepatinka- eik) man veikiau primena vaikus ir smėlio dėžę, nei suaugusių, išmintingų žmonių diskusiją. Todėl ir nėra kiemeliuose būrio žmonių, nes jie tiesiog išvaromi.

    73 Dalmara   (27.04.2013 14:18) [Medžiaga]
    Vini, nu ir ką galima atsakyti į pareiškimą, kad "nepatinka" ???
    Ką atsakyti?
    Gal: "oi, atleisk, nežinau ką daryti, kad tau būtų įdomu... gal pasufleruok..."
    Arba: "Oi, dabar nebežinau, ką daryti, Vinei nepatinka, jai nuobodu, po galais, daryykit ką nors, žmonės!!!"
    Arba: ", ot nesiseka gyventi, Vinei nuobodu, jai nepatinka, reikia kažką keisti, ale bet ką? Nežinia..."

    Tai dabar pasakyk, reikėtų atsakyti į pareiškimą, kad neįdomu ir nuobodu?
    Klausiu nuo širdies, normaliai klausiu. Konkrečiai.
    (nes matai kaip yra... kai žmogus pareiškia kad jam nuobodu, kitas kaip mat pasijunta kaltu...)

    16 Dzein   (26.04.2013 18:54) [Medžiaga]
    Visiškai sutinku,Dalmara,apie tai ir kalbu.Yra žmogus,kuris per kelis metus parašė tik 2 dienoraščius,bet nuolat randu skundus,kad nieko nėra.Tai kaip tai suprasti?Na pažiūrėkim į Galaxy archyvą...smagu žiūrėti,bet mes kažkaip vis rodome pirštu į kitą,mat taip patogiau.
    O tavo tėvelis buvo išmintingas žmogus.dabar galvoju,ką čia dar parašyt,kad įdomiau būtų,a? biggrin
    Orvel,čia ne aš dakuriu,bet tau skleroza.Galiu ir įrodyti,tai buvo ne kartą ir rašytine forma man,taigi nekaltink manęs melu. whistling

    18 Orvel   (26.04.2013 19:01) [Medžiaga]
    Džeine, galim paprastai viską išspręsti. Paklauskime Simdi, ar aš ją kviečiau į "Margutį", ir viskas. Paprasta ir aišku.
    Aš nekaltinu melu, supykęs gali daug ką pasakyti, bet visai nereiškia, kad taip ir elgsiuos. Nors... Tu turi kitą nuomonę, ir geriau žinai kaip elgsiuos, tad kam čia ginčytis.

    Kad būtų lygu, ir čia įdėsiu temą, gal tada nebūsiu Kiemelių išdavikas?

    19 Dzein   (26.04.2013 19:01) [Medžiaga]
    Vinigreta,jei tau labai neįdomūs mūsų,tai kodėl tu neparašai įdomaus?Ujajai...aš tikrai daug komentuočiau.Copy netinka,kiti neįdomūs,tai bent jau pasakyk apie ką tau įdomu,aš pasistengsiu parašyti. wink
    Nors aš pakomentuoju ir man neįdomų vien iš noro palaikyti autorių,bet ir iš neįdomios temos galima išvystyti įdomią diskusiją,tik pradėk vystyti....mes tau pritarsim. smile

    20 Dalmara   (26.04.2013 19:03) [Medžiaga]
    Nežinau, chebryte, man taip nebūna, kad būtų nuobodu ar neįdomu... Kai pajuntu, kad man kažkoks tekstas neįdomu, man pasidaro nejauku. Vadinasi, nesugebu įsijausti, suvokti...
    Tikrai, sakau nuoširdžiai.
    O tėkšti žmonėms, kad man nuobodu... tiesiog gėda... Lyg reikalavimas: "linksminkit mane".

    21 Vinigreta   (26.04.2013 19:06) [Medžiaga]
    Džeine, ir vėl prie savo. NEĮDOMŪS, BANALŪS copy netinka. O ne apskritai... 
    O tas įdomu neįdomu labai jau subjektyvu. Esu parašiusi ne vieną mano manymu diskutuotiną dienoraštį, kuris liko nekomentuotas. Taigi kas įdomu man, nebūtinai reikš, kad įdomu kitiems. Ir atvirkščiai.

    23 galaxy   (26.04.2013 19:07) [Medžiaga]
    Oi, ar nepagalvojot, kad maža bendruomenė bus ne tik čia, bet ir ten? Ir tokioms palaikyt reikės nemažai pastangų. O jei  mes imsim nesutarti ir purkštauti, neliks nei Kiemelių, nei Margučio.

    28 Dalmara   (26.04.2013 19:14) [Medžiaga]
    Tu teisi, lyg ir mano mintį pratęsei. Būtent, išsiseparuos visi...
    Vieni dažniau lankysis Margutyje, kiti - Kiemeliuose.

    24 Dzein   (26.04.2013 19:09) [Medžiaga]
    Oi,sugalvojau...išmetam Pleynę,a?
    Norėdami išsiaiškinti,būsime priversti rašyti čia ,o parašytas daiktas ,matosi visiems...jis perskaito,sukramto,pagalvoja,užsiveda ir ...pagaliau parašo.

    27 Dalmara   (26.04.2013 19:13) [Medžiaga]
    Dabar pagalvojau... o gal tikrai? Išimk Plepynę, pažiūrėsim, kas bus. (yra daug žmonių, kuriems Plepynė labai ptinka...)
    Jei pajausim kad labai jos trūksta, juk vėl galėsi įkelti?

    30 galaxy   (26.04.2013 19:17) [Medžiaga]
    O aš ją seniai būčiau išmetus haha

    51 simdi   (26.04.2013 20:46) [Medžiaga]
    as tada cia nebe eisiu... is vis cia, nebebus ko veikti...
    ateini nors plepynej vyskta kazkoks veiksmas...
    manes Saulius ne kviete i marguti tik paklause as as ten esu taskas

    25 Dalmara   (26.04.2013 19:10) [Medžiaga]
    Bendrai, kai pagalvoju, esu bjaurus žmogus... na, toks nepatogus... Žinau.
    Gal manęs niekas nenori, o aš įlendu ir reiškiuosi?
    O ką?
    Pabandykit išvaryti... nieko nebus...

    26 Praeivis   (26.04.2013 19:13) [Medžiaga]
    nieko nebus?..ir klizmavimo nebijai? surprised

    33 Dalmara   (26.04.2013 19:21) [Medžiaga]
    Gera klizma visuomet tik į sveikatą, žinok...

    29 galaxy   (26.04.2013 19:15) [Medžiaga]
    Nieko panašaus, manęs vistiek neaplenksi. Va, aš Zebrą sugrioviau, o dabar dar  Margutį gadinu ir tuoj pribaigsiu. Paskui, žinokit, ateis ir Kiemelių eilė, jei mane neužbanins tongue

    32 Dalmara   (26.04.2013 19:19) [Medžiaga]
    Margutyje visuomet gausi dozę dopingo, kai tik užsinorėsi su Vilku pasistumdyti...

    31 Dzein   (26.04.2013 19:19) [Medžiaga]
    Nu čia dabar...baikit čia kompleksuoti...
    Žiūriu,kad patys įdomiausi žmonės labiausiai ir savikritiški.

    34 galaxy   (26.04.2013 19:23) [Medžiaga]
    Kad čia jokia ne savikritika, kai kiti kritikuoja. O ką aš kalta, kad dar man ne visai sklerozė ir dar atsimenu tai? crazy

    35 Orvel   (26.04.2013 19:24) [Medžiaga]
    Ot juokinga. Seniai siūliau išmesti Plepynę.

    Dar kiek dėl diskutavimo ir temų. Įdomu, kas kalė dalyviams į galvą mintį, kad su orvel negalima diskutuoti? Ar ne gerb. adminė? Ir įkalė, nieks nediskutavo, išskyrus Galaxy, Vini, dar kelis. Beje, tie KURIE DISKUTAVO gal gali pasakyti ar jau taip ir neįmanoma? O paskui sakoma, kad nėra temų ir pasisakymų... Irgi normaliai.
    Nežiūrint spaudimo, temų yra, ir pasisakymų juose surinkdavau. Kažkiek sekėsi, tegul, bet vien sėkme visko nepaaiškinsi.

    Ir po viso to garbingas finišas. Dėl visko, pasirodo, kaltas orvel. Tai jis išviliojo iš šiltų ir jaukių Zebros klubų, tai jis sugriovė Kiemelius 1, ir jau griauna Kiemelius 2.
    Žinai, Džeine, o gal prisiimk dalį kaltės. Dėl Kiemlių 1 aš kaltę pilnai prisiimu, galėjau numatyti ir juos išgelbėti, bet jeigu žlugs Kiemeliai 2 tai bus Tavo, ir TIK Tavo kaltė. Nes ir Tu nemažai prisidėjus, kad kai kas nerašo temų, o kai kas nekomentuoja. (labai norėjai tiesos, prašom)

    38 Dalmara   (26.04.2013 19:38) [Medžiaga]
    Ale nesakyk, nesakyk, aš irgi diskutavau...

    39 Dalmara   (26.04.2013 19:40) [Medžiaga]
    O jei žlugs Kiemeliai2 (tfū, tfū) būsim kalti mes visi. Džeinė kaip tik juos labai palaiko... Už ką jai reikėtų pasakyti ačiū, o ne priekaištauti...

    36 galaxy   (26.04.2013 19:28) [Medžiaga]
    O aš manau, kad diskutuoja tie, kam norisi adrenalino. Kas be jo apsieina, tas šiaip plepa. wink

    41 Dalmara   (26.04.2013 19:47) [Medžiaga]
    Diskutuoja, turi minty - ginčijasi iki pažaliavimo? Manau, kad čia nuo temos ir nuo charakterio priklauso...

    47 galaxy   (26.04.2013 19:56) [Medžiaga]
    iki pažaliavimo, žinoma, gerai, bet iki daaaauuuug komentarų dar geriau clap

    37 Dzein   (26.04.2013 19:37) [Medžiaga]
    O tai tau....iki šiol bumbenau ne vienoje temoje dėl dienoraščių nerašymo,o dabar pasirodo,kad tai dėl manęs nerašo.Orvel ,eilinis tavo pyktis bandant keisti spalvas,negi su tavim gali ginčytis?
    Dar vienas dalykas..prie ko čia adminė? biggrin Taip,kažkada rašiau,kad beviltiška su tavim ginčytis,nes tu savo tiesą vis vien įrodysi šiandien taip,o rytoj tą pačią tiesą priešingai.Tai gal aš neturiu teisės reikšti savo nuomonės,už tai būtinai reikia sumaišyti su žemėm,puolant į kraštutinumus?O aš nebūsiu kalta,jei rytoj nukris meteoritas? tease

    40 Orvel   (26.04.2013 19:40) [Medžiaga]
    Ne. Būsiu kaltas aš. Pas Tave taip įprasta.

    42 Torpeda   (26.04.2013 19:48) [Medžiaga]
    Niu jo.....
    Pilnatis....veikia..... angry
    Ar Jūs jau neturite ką veikti? Koliotis ir bartis? Gyvenimas per trumpas kad reikėtų vienas kitą žodžiais užgauliot(gerai kad ne su beizbolke į galvą) biggrin
    ŽMONĖS....susimąstykite..... Pyktis kenkia Jums patiems......
    Sakė,pasakė ar persakė....kokis niekalas.... Aš, po paskutinių išbandymų savo šeimoje,manau kad gyventi ir bendrauti yra nuostabu be pykčio.
    Kiemeliai yra,buvo ir bus. O dejuojantys lai dejuoja... tai jų problema o ne mūsų.
    Ambicijos? O kam? Juk mieliau pasakyt "sveiki....kas gero..."

    43 Dalmara   (26.04.2013 19:54) [Medžiaga]
    Čia taip visuomet atrodo, kai žiūri iš šalies. Bet kai pats įklimpsti į ginčą - tai atrodo visai visai kitaip... biggrin

    44 Torpeda   (26.04.2013 19:55) [Medžiaga]
    Dalmara,aš jau visada taip elgiuosi.....
    Išbandymai padare savo....

    46 Dalmara   (26.04.2013 19:56) [Medžiaga]
    Suprantu, joa...

    45 Orvel   (26.04.2013 19:55) [Medžiaga]
    Pyktis pritraukia dalyvius. Va, jau 7 prisijungė, seniai tiek nemačiau.

    48 Torpeda   (26.04.2013 20:00) [Medžiaga]
    būna Sauliau ir daugiau....mes žmonės....užsiėmę....na kartais

    49 Dalmara   (26.04.2013 20:00) [Medžiaga]
    Čia kai pajuntą erzelį... Judesį, triukšmelį, pasistumdymą... Visiems tampa įdomu, kas ir kaip... O paskui ir būtinai norisi prisijungti.

    +1   Спам
    50 Orvel   (26.04.2013 20:10) [Medžiaga]
    Gerai, nesąmones čia pridariau.
    Džeine, atsiprašau.

    52 simdi   (26.04.2013 20:50) [Medžiaga]
    visi kazkokie pikti... gerai Lina sakai pilnatis..veikia..
    o juk kita savaite bus jau vasara..norisi ko nors skanuas.. malonaus..karsto

    60 Dalmara   (27.04.2013 09:29) [Medžiaga]
    Simde, ne VISI pikti. Aš - ne pikta. Džeinė - ne pikta, Torpeda - ne pikta, Vinigreta - ne pikta, Praeivis - visai nepiktas. Galaxsy - niekada nepikta.
    Simdė - nepikta...( ar pikta???)

    +1   Спам
    53 Lira   (26.04.2013 21:36) [Medžiaga]
    nemaciau apklausos.
    Nemanau, kad reikia naikint plepyne. tegul buna pasirinkimas. Vieni, pastebejau, mieliau raso dienorasciuose, kiti- plepynej. na ir gerai. beda ne tame, kad prasilenkiam. Beda, kad musu per mazai, todel prasilenkiam. O kad per mazai- nieko keisto, nes lankomumas soc tinkluose apskritai sumazejes. nebent feisbuke auga, bet FB irgi atspindi vis mazejanti virtualaus bendravimo poreiki, nes jame zmones mazai bendrauja. ten uzsukama trumpam- pamatyt kas kuo gyvena, paieskot kazkokios info.
    O kad musu cia daugetu velgi ne visi noretu, nes butent intymi jauki aplinka, savu ratas kai kuriuos ir traukia cia pasikalbeti, paatvirauti. O nauji zmones daznai nejaukiai pasijunta ne todel, kad nerodom jiems demesio, o atvirksciai- kad rodom per dideli demesi, per ikyriai kalbinam lyg mazus vaikus. Mieliau jie ateitu ir kazkaip savaime nepastebimai isilietu i didesni zmoniu buri, patys uzmegztu kalba ir nesijaustu nejaukiai. Na, bent jau man ne vienas zmogus skundesi, kad slegia tokios ikyrios "aukles", juk jie jau suauge zmones, ne vaikai.
    O Margutis.... Na, viskas, kas nauja, tas vilioja, uzveda. Ateis laikas, ir ten visi apsitrins ir nusibos. be to, nenoriu prikarkset, bet man atrodo, kad Agatas ten prisidirbs ir atbaidys dali zmoniu. Nes jis ten jausis  seimininku, svarbiausiu is svarbiausiuju. Slutas jo, draugelio, neblokuos ir nedrausmins. Todel neapsikente Agato, daugelis nustos ten lankytis. manau, ir Orvelas ten ilgai nesedes dienorascius rasydamas- greitai ir garsiai pareiks, kad jis iseina. biggrin Ir niekur neiseis...
    As bet kuriuo atveju- uz pasirinkima.  nenoreciau, kad Kiemeliai dingtu sad Tik suprantu ir Dzein- ji pavargsta mus visus ganyti, skatinti, raginti...

    58 Dalmara   (27.04.2013 09:21) [Medžiaga]
    Būtent, kad tas virtualus bendravimas pamažu su metais keičiasi, kinta jo svarba ir pobūdis. Žmonės ėmė grupuotis, burtis labiau į tokias bendraminčių grupes. Vieniši labiau eina į pažinčių saitus, mamytės buriasi į supermamų ir panašius saitus. Mačiau, net pagal ligas žmonės buriasi, diabetikai, vėžininkai, širdininkai...
    Taip kad neverta daryti problemos ir kažką kaltinti ar priekaištauti. Kiekvienas pasirenka kur jam būti ir su kuo bendrauti.

    54 Lira   (26.04.2013 21:53) [Medžiaga]
    radau apklausa.
    manau, niekas nuo plepynes uzdarymo nepasikeistu. Tad ir eksperimentuoti nera prasmes.

    55 Orvel   (26.04.2013 22:31) [Medžiaga]
    Rasiukui:
    "manau, ir Orvelas ten ilgai nesedes dienorascius rasydamas- greitai ir garsiai pareiks, kad jis iseina. Ir niekur neiseis..."

    Atseit, visada gąsdina ir neišeina? O ar tai tiesa? Iš Zebros juk orvelas išėjo. Taigi, elemiantarūs paskaičiavimai. Iš 2 atvejų, kai sakė išeis, kartą išėjo, kartą - ne. Išėjimo tikimybė 50 procentų. Tad, nepatikima prognozė.

    61 galaxy   (27.04.2013 09:34) [Medžiaga]
    Ale ot, Orvel tikrai bet ką jau pagąsdint gali išėjimu surprised Išėjo iš Zebros ir Zebra uždaroma cool

    56 Lira   (26.04.2013 22:37) [Medžiaga]
    Oi oi... Oficialiai iš Zebros išėjai, neoficialiai- likai joje smile Makaronai visa tai...
    O dabar pavasaris... ne makaronų, o vitaminų norisi sad

    57 Dzein   (27.04.2013 08:03) [Medžiaga]
    Torpeda,esu nustebinta...mes jau pradedame matyti tai,ko nebuvo ,nėra ir nebus-tai mano ar Orvel ,,kolionės'.Va,pasirodo,mes jau esame neišauklėtos kiaulės iš tvarto?
    Orvel,aš nediskutuoju (arba labai mažai) tavo dienoraščiuose,nes istorija rodo...ką beparašyčiau-tai protrūkis keistam pykčiui,nuo ko gauni tokią išsigalvotų kaltinimų laviną,kad net žagteli.Anksčiau būdavo kaime prie vartelių bobulkos,tai ten galėdavai sužinoti tooookių dalykų apie save,ko net nepagalvotum niekada....viską nuo mamutų laikų iki 3000-ųjų metų.
    Lira,dėl gąsdinimų išeiti.....mano vaikas irgi rėkė,kai negaudavo dėmesio.Mane tik neramina klasta.Aš jei norėčiau išeiti,tai išeičiau tyliai,nepadarydama nieko blogo aplinkiniam,o atvirkščiai.
    Ar Kiemeliai yra kažkoks gyvenimo centras,dėl kurių reikėtų sau gadintis nervus?Atsibuskime-tai tik realaus gyvenimo netikras atspindys.....gyvenimas tai yra šalia kiekvieno iš jūsų,pakelkite galvą nuo kompiuterio ir jį pamatysite,o gyvenimo laikas duotas tik vienas be šanso pratęsti sutartį,keisti,mainyti,pirkti ir parduoti.
    Gal jūs nesutiksite su manimi,bet man virtualus gyvenimas yra vertingas tik tiek,kiek jis duoda naudos man:žinios ir galimybė tobulėti,svarstyti,pritaikyti realybėje.Tik jūsų dėka tobulėjau ir aš programavimo srityje,už ką nuoširdus ačiū. flowers

    59 Dalmara   (27.04.2013 09:25) [Medžiaga]
    Taip, mano tėvelis sakydavo: - "žmogus - tai ištisas pasaulis."
    Todėl, pažinti žmones, reiškia - pažinti Visatą. Kiekvienas žmogus savimi suteikia labai daug informacijos. Ir man patiko internetas dėl to, kad suteikė galimybę pažinti labai daug žmonių, ko realiame gyvenime niekaip nepažintum.

    62 galaxy   (27.04.2013 09:37) [Medžiaga]
    Bet šitai ir dabar išlieka. Tiksliau, išliktų, jei būtų galimybė bendraut su kiek įmanoma mažiau kaukių. Ir prieš kelis metus dar taip buvo. Dabar mes perdaug susipažinom, kad drįstume be kaukės pasirodyti wacko

    63 Dalmara   (27.04.2013 09:58) [Medžiaga]
    Net ir slėpdamasis po kauke, žmogus daug apie save pasako... O kad slepiasi - tai gal turi tam priežasčių. O labai atvirauti netgi pavojinga... Pati ne kartą matei, kad kartais buvęs paatviramimas grįžta bumerangu nuo supykusio tipo...

    64 galaxy   (27.04.2013 10:23) [Medžiaga]
    Na, visų pirma, reikalinga mandagumo kaukė (o kaip gi be jos?). Dar dažnam reikalinga kaukė, kad jis labai gudrus (čia kad neimtų apgaudinėt kas užsimanęs). Arba stiprumo kaukė... Va, neturėk jos, tai nespėsi nė su lazda gintis kiek atsiras susigundžiusių lengvu grobiu. Ir taip toliau, ir taip toliau cool B)

    67 Dalmara   (27.04.2013 11:45) [Medžiaga]
    Va va... ir iškyla prieš akis pora veikėjų... chi, chi...

    70 Torpeda   (27.04.2013 12:46) [Medžiaga]
    Neperdėk. Aš parašiau savo nuomonę paskaičius komentarus. O jei nepatiko...persiprošom....

    65 Orvel   (27.04.2013 11:01) [Medžiaga]
    Net pažiūrėjau diskusijas... Kaltinimų neradau. Ai tiek to. Kam įdomu,- pažiūrės, pamatys.
    Džeine, pradėjai, tai būk teisinga iki galo. Juk Tu norėtum kad aš išeičiau? smile Iš to išplaukia ir visi pasisakymai, ir visos nuostatos.
    -----

    Ir čia. Ne aš pradėjau šitą košę. Be reikalo įsivėliau, be reikalo reagavau. Čia mano kaltė, už tai atsiprašiau. Bet toliau viskas tęsiasi. Nežinau kaip iš šalies, bet kažkiek panašu į vieno dalyvio "ėdimą".

    66 Dalmara   (27.04.2013 11:42) [Medžiaga]
    Jokia košė, pasikalbėjimas toks... Iš šalies, kaip sakai, tai matosi, kad judu su Džeine kažkaip vienas kito nesuprantat. Juk aiškiai matom, kad abu esat normalūs, protingi žmonės, bet vat, kažkaip negirdit vienas kito.
    Niekas tavęs Orvel neužgaulioja ir neėda. Nė vienas žmogus neužgaulioja, peržvelgiau visus komentarus. O Džeinė - papriekaištavo tau, jausdamasi neteisingai įskaudinta. Ir tu papriekaištavai, jausdamasis teisiu. Ir viskas.
    Na, niekur mes nesidėsim... būsim čia visi kartu, kol neatsibosim viens kitam iki negaliu...

    68 Vinigreta   (27.04.2013 12:13) [Medžiaga]
    Bet man tai žinote kas labiausiai negražu? Va tas bendravimo tonas: tau viskas netinka, tu dėl visko pats kaltas, tu pirmas pradėjai, tu visad pirmas pradedi, jei nepatinka- išeik, ir t.t., ir pan. Vien šitame dienoraštyje parinkti daug perliukų galima.
    O kodėl taip rašoma, kodėl nepaklausiama savęs- o kodėl kiti nori išeiti ir išeina? Ar tikrai tik jie kalti?
    Aš pasiūlymą išeiti jau gavau, nes pasak siūlytojų man "viskas netinka". Bet žinokite, ne tą sakančios nulems mano žingsnius. Yra žmonių ir čia, kuriems patinku.. cool

    71 Dalmara   (27.04.2013 14:09) [Medžiaga]
    ... ir kodėl kiti nori išeiti? (neklausiu savęs, nes manau, kad atsakymą žinau)
    O kodėl manęs niekas neklausia, kodėl kartais noriu išeiti?
    O kodėl manęs niekas nepaklausė, kodėl noriu likti?

    O apskritai - man viskas gerai, ir man viskas patinka.
    Jei nepatinka - pasakau kas būtent konkrečiai nepatinka.

    69 Improvizacija   (27.04.2013 12:16) [Medžiaga]
    Hmmmm, prievarta mielas nebūsi. Kai Juozas klausia kodėl neinu arba kodėl tyliu- atsakau: nenoriu. Nematau reikalo būti tik tam, kad kažkam kažką patenkint. Mane pačią turi traukt, tik tada būsiu ir kitiems įdomi. O jei ateisiu ir tiesiog...-tuomet ir jausis tas tarsi iš pareigos kokios tai pasijungimas.
    Man ilgu Rimo. Ir dar jei Orvel išeis...Įdomu su juo diskutuot, nes ir nuomonės dažnai nesutampa, arba jis apsuka diskursą taip, kad atseit nesutaptų. Bet tame ir žaismas. Ir imi kažką ir atrandi.
    Pvz Lira. Irgi teisingai rašo..., bet ir ji retai kada užsuka. Jau rašiau, bet čia įkišiu- Rasa, parodyk medį su smilgom gi pagaliau...noriu į rezultatą pažiūrėti:)
    Aš už žodžio laisvę ir ...laisvę papūgoms:)

    72 Dalmara   (27.04.2013 14:12) [Medžiaga]
    ...mano laisvė pasibaigia ten, kur prasideda tavo laisvė...

    74 galaxy   (27.04.2013 15:22) [Medžiaga]
    O aš va, jei turėčiau įstatymų leidžiamąją galią, uždrausčiau visiems iš visur išeit tongue Ir dar liepčiau visiems visur landžioti ir nepasimesti nuo vienas kito, jei jau taip  tą savo bendrą tėviškę - Zebros portalą praradom ah

    75 Dalmara   (27.04.2013 15:29) [Medžiaga]
    Nu, nu... kuo labiau draustum, tuo labiau norėtų išeiti. Čia kaip su ta geležine uždanga... tongue

    76 Dzein   (27.04.2013 22:05) [Medžiaga]
    biggrin biggrin biggrin Ir vėl plokštelė iš pradžių,kuri kartojasi su kiekviena mėnulio faze...,,Džein,ar tu nori kad aš išeičiau?",kuri prašyte prašosi atsakymo...,,Orvel tu esi pats nuostabiausias žmogus,nepalik mūsų,aš tikrai be tavęs mirsiu".
    O dabar rimtai,bet tai jau kartoju paskutinį kartą...patį paskutiniausią..patį paskutiniausių paskutiniausią.Nenoriu.Kodėl?Ogi paskui visą penkmetį rėksi visur,kad tai aš išvariau.Nenoriu dar ir todėl ,kad esi įdomus žmogus.Su savom keistenybėm,bet tuo ir įdomus.Jei dar pabaigtum apie mane nuolat fantazuoti,tai iš viso būtų miela.Geriau man nepripaišyti galių ,kurių neturiu...įteigti,įkalti ir pan.
    Nenoriu ,kad išeitų nė vienas,jei jums jau įdomi mano nuomonė,nes tikrai nerasčiau nė vieno kuris man nepatinka.
    Nežinau ar geras,ar blogas mano bruožas,bet kai kas kėsinasi į mano laisvę,terorizuoja ir prievartauja būti tokia,kokia aš nebuvau,nesu ir tikrai nebūsiu,nors man kasdien plaktuku daužytų per galvą,tada aš galiu ir įspirti.Todėl ir aš sakau....laisvę papūgoms,patraukite rankas nuo zoo !

    77 Lira   (27.04.2013 22:27) [Medžiaga]
    Impro- juk nuotraukas iskart parodziau, ir medzio, ir smilgu sad Ju ir matei jas.... Iki siol neistrintos dar albume... Kolkas niekas nepasikeite, smilgos dar nepabaigtos. bet jos ir liks kiek grubokos- aliuzija i senovines, negrabias freskas

    78 Improvizacija   (28.04.2013 02:37) [Medžiaga]
    aaaaa(nesupratingai). Maniau užbaigtas bus. Suprantu. Įkvėpimas...-su juo vargas.Tuomet einu senųjų pažiūrėt. Gal sąvąjį atgaivinsiu:)

    79 Artis   (29.04.2013 08:13) [Medžiaga]
    Kai pavasaris ateina ,
    Tetos in laukus išeina ,
    Susipykę už rasodą ,
    Viena kitai nosį rodo biggrin

    80 Dalmara   (29.04.2013 09:35) [Medžiaga]
    Aga, o vyrai nieko vienas kitam nerodo? Kas biški - tuoj į bliuską? tomato

    81 Akmenėlis   (01.05.2013 08:43) [Medžiaga]
    kol perskaičiau visus komentarus pamiršau apie ką tema buvo biggrin todėl tik Labas rytas ir geros dienos wink (f)

    82 Dalmara   (01.05.2013 09:44) [Medžiaga]
    o juk tema ne taip svarbi... komentarai svarbiau. tongue

    83 Tina   (04.05.2013 01:16) [Medžiaga]
    Ohoho, kiek komentarų... kol perskaičiau, net naktis atėjo... Viskas čia gerai. Retai ateinu, bet kai ateinu - randu visada kažką įdomaus... O pati nerašau čia dienoraščių vien dėl to, kad.... nemoku rašyti "užvedančių" temų... Mano rašymai paprastai būna paprasti vaizdeliai iš mano gyvenimo. O tai ne visiems įdomu ir diskusijų tai ne labai iššauks... Bet ateiti čia ir pasidomėti ką JŪS veikiate bei kuom "gyvi", man įdomu. smile yes

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz