Antr, 21.05.2024, 17:37
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 7
    SVEČIAI 7
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2014  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Sausis » 18 » O aš čia tokį komentarą nušvilpiau iš Delfio...
    21:46
    O aš čia tokį komentarą nušvilpiau iš Delfio...
    "Estijos ministras lietuvius išvadino kvailiais
    Mano, šio laikmečio giesmė (pagal ją viskas vyksta):

    naftotiekio nereikia,
    ir dujotiekio nereikia,
    skalūnų nereikia
    ir elektrinės nereikia,
    greitojo traukinio nereikia
    o euras pašol von...
    Man reikia žabais kūrenamo pečiaus ir
    pašalpos, bet atidirbti nenoriu...
    Ačiū."


    (Autorius, kaip suprantu, LUOKĖS SPARNAS)
    Peržiūrų: 645 | Pridėjo: galaxy
    Viso komentarų: 45
    1 Dzein   (18.01.2014 22:49) [Medžiaga]
    Reikia pinigų...pinigų...pinigųųųųųų. Štai ko mums reikia.
    Ir aš visai nepykstu, kai taip vadina, nes taip ir yra...esame atsilikusi nuo civilizacijos tauta. Štai rėkiame, kad mums nereikia renovacijos, bet gyvename kiaulinyke ir šnerkščiame po savimi. Betgi kiekvienas normalus šeimininkas nuolat investuoja į savo būstą. Nuolat.O mes ne tik neinvestuojame, bet ir kai kažkas iš aukščiau mums pasiūlo apsitvarkyti, mes žviegiame kaip paršai savo mėšlyne.Tai mums brangu, tai mus apvogs, tai negerai renovuos. Dar nieko blogo mums nepadarė, bet tikrai padaryyyyys. Aš stengiuosi suprasti visus žviegiančius, bet man niekaip nepavyksta.

    3 galaxy   (18.01.2014 23:14) [Medžiaga]
    Kaip tai nesupranti? žviegia tie, kuriems už šildymą vistie kompensuoja kažką valstybė. surprised
    Beje, įdomiausia, kad pinigų labiau reikia ne tiems, kurie pašalpas gauna, o tiems, kurie jas dalina. Negi tam, kad išdalytų?

    2 rivake   (18.01.2014 23:11) [Medžiaga]
    Įdomios mintys,bet...Pvz.kuo blogi žabai?.Yra išvęsta speciali greitai auganti gluosnių veislė kurių nedidelis plotelis iki 20 arų prūpina kuru per visus metus.Reikia tik šiuolaikinės katilinės. Pinigai.Argi taip jau viską jie lemia? Ką gi veiktum su jais ,jei turėtumei pakankamai?
    Tvirtini,jog nieko blogo mums kol kas nieko nepadarė? O kas padaryta gero?

    4 galaxy   (18.01.2014 23:20) [Medžiaga]
    Na, jo. Žabai neblogai. Bet kokiai pramonės šakai užtektų žabų? surprised Gal kartais bulkutes iškept būtų galima ir su jais? wacko

    5 Dzein   (19.01.2014 00:07) [Medžiaga]
    Rivake, bent man pinigai duotų laisvę, sveikatą ir pan. Nekalbėkime apie atsitiktinumus.
    1. Laisvė. Noriu dirbu, o noriu nedirbu. Jei esu pavargusi, tai ilsiuosi ir mano organizmas nestresuoja žadinamas čaižaus garso. Noriu keliauju ir kraunuosi gerų emocijų, nes nuo įtampų - daugybė ligų,o kartais ir mirtinų, kai bet kokia kalba apie pinigus praranda prasmę.
    2. Sveikata. Bet jei susergu sunkia liga, galiu bandyti išgyventi susimokėdama už vaistus, kurių nemokamai gauna vienas iš dešimties, o visi kiti miršta.Aš galiu valgyti pilnavertį maistą, o ne cheminę formulę, nes mes atrodome ir gyvename taip, kaip valgome.
    O ką jau bešnekėti apie kitas sritis.
    Bet jei žmogus jaučiasi laimingas palapinėje ir jo nejaudina aprūkusi krosnis ar išpuvę dantys...tai valio... smile

    6 rivake   (19.01.2014 00:53) [Medžiaga]
    Pramone nesidomiu,ne verslininkas.Žabų užtektų visiems civilizuoto žmogaus poreikiams. Pinigai reikalingi tam,kad nereikėtų dirbti? O kokiu būdu tada jų gauti? O gal galima susirasti džiaugsmą,kuriam didelių pinigų nereikia,juk laimė - nepertraukiamas pasitenkinimas. Pvz.suorganizavau artimų draugų klubą mėgstantį skaityti.Kasmėnesinis įnašas - 30 Lt. Perkame įdomias knygas.Visko perskaityti tiesiog nespėjame,vienintelė problema - laikas,bet ne pinigai.Taip,laisvam žmogui nerūpi kiek kainuoja maistas,butas,kuras,bet jis nesidomi ir auksinio tualeto kainomis...

    7 galaxy   (19.01.2014 07:44) [Medžiaga]
    Dzeine, Rivake, jūs abu teisūs. Bet...teisūs skirtingose sąygose. Kuo žmonės didesni individualistai, tuo  daugiau jiems reikia turėt santaupų, nes iš kitų nieko negausi. Na, mažai vaikai dar  gali pinigų išvis neturėt, nes yra kam jais rūpintis.
    Bet jei aš, pvz. būčiau pinigų neturėjus, jūs apie tokią galaxy būtumėt nė nesapnavę.
    Beje, yra dar šioks toks skirtumas neturėt pinigų atskiram žmogui ir neturėt valstybei. Įdomu kiek laiko valstybė temptų be pinigų? Koks vienas žmogus tai pasitaiko, kad išeina į mišką gyvent ir šiaip taip praskursta. wacko

    8 galaxy   (19.01.2014 07:45) [Medžiaga]
    Beje, neįsiaizduoju kaip rast draugų, kurie norėtų tas pačias knygas kaip aš skaityti. surprised

    9 Dzein   (19.01.2014 09:53) [Medžiaga]
    Oj, o aš jau iš viso beveik nebeskaitau knygų, ir net savo paskutinę savo pasaulinės literatūros kolekciją 150 knygų išnešiau prie laiptinės, nes kažkaip ranka nekilo išmest į konteinerį.
    O kartu skaityti knygas...hmmm...juk kiekvienas domisi skirtingomis temomis. Na, gal tai tiesiog plečia akiratį. Jei jau man reikėtų, tai eičiau į visą parą veikiančią naują biblioteką, kur nemokamas karštas vanduo, gali nusinešti pagalvę ir minkštas šlepkes. Va ten gali rasti bendraminčių kad ir 100, ir už 5 litus metams.

    12 galaxy   (19.01.2014 11:25) [Medžiaga]
    O ar tikrai yra tokia biblioteka, į kurią pagalves galima neštis? surprised
    P.S. Knygas aš po biskį deginu, nes parkurų reikia.

    10 Dzein   (19.01.2014 10:05) [Medžiaga]
    7 galaxy (Šiandien 06:44)
    Beje, yra dar šioks toks skirtumas neturėt pinigų atskiram žmogui ir neturėt valstybei


    Yra, juk anksčiau nuėjai į mišką ir nusišovei šerną.Nuklampojai per mišką, o dabar važiuojame mašiniuku asfaltuotu keilu, kuris neatsiranda šiaip sau, o daug kainuoja.Ir saugumas kainuoja, ir sveikata kainuoja, ir vaikų mokslas kainuoja. O su Rivake nesutinku, kad žabų užtektų visiems žmonių poreikiams. Jei nebūtų gamtinių išteklių, tai žabai nespėtų augti.Be to, kažkas juos turi iškirsti, nuvežti, naujus pasodinti, o traktorius ir savivartė oru nevažiuoja. Žiūrėkime plačiau. Tu siūlai grįžti vos ne į urvinio žmogaus laikus, bet ten į mišką greitoji neatvažiuos, kai žvėris nukąs koją.

    11 galaxy   (19.01.2014 11:22) [Medžiaga]
    Na, gamtinių išteklių tai ne kažin kiek. O kai pagaloji, kad jų dirbdami nė nesukuriame...  Taip sakant, dabar iš santaupų gyvename. Bet norint į urvus, pirmiausia reikia tuos urvus turėti. Ir dar geriau ten, kur šilčiau. Va, tada gal ir užtektų to, ką džiunglėse rastume? Žinoma, su sąlyga, kad ne visi 7 mlrd į tas džiungles subėgtų

    13 Dalima   (19.01.2014 11:59) [Medžiaga]
    Viskas būtų gal ir neblogai, jei ne tokia žiauri, nežmoniška, siaubinga, nešvari korupcija ir neteisybė...
    Už europos tuos pinigus visko prisistatytų Lietuva, prisigamintų ir nusitiestų... Ale pusiaukelyje , kaip visuomet, vėl pritrūks pinigų: ...o kur pradingo "milijardas" (pav. Visagino elektrinei uždaryti) niekas nežino...
    Ai... bendrai tokia tendencija dabar visame pasaulyje. Grobuoniška valdžia - einama į kažkokią naują civilizaciją...

    14 galaxy   (19.01.2014 12:21) [Medžiaga]
    Kad visame pasaulyje, tai suabejočiau. Jei taip būtų, tai niekas tuntais iš Lietuvos neišvažnėtų. Nebūtų prasmės

    15 Dalima   (19.01.2014 12:26) [Medžiaga]
    Tai kad išvažinėja tuntais ir iš Rumunijos, Kinijos, Afrikos, Indijos, Turkijos ir pan... Mažai iš kur neišvažinėja jau...

    16 galaxy   (19.01.2014 12:46) [Medžiaga]
    tai, kad negirdėjau,kad kas skųstųsi, jog Afrikoj ar Kinijoj darbo jėgos pritruks surprised

    18 Dzein   (19.01.2014 14:22) [Medžiaga]
    Kche, ar ne mūsų pavydas čia kirba? Ko mes plėšomės dėl naujų skudurų kiekvienam sezonui, ar ne dėl to, kad stilistai ir dizaineriai kuria vis naujas madas, nes jiems kažkaip reikia užsidirbti duoną, o mes gi turime būti beždionės...kaipgi ne.
    Žinai, kai aš nueinu į parduotuvę, tai pareinu pustuščiu krepšiu bet be 200 Lt. O kai mano dukra nuėjusi išleidžia 200, aš jau išverčiu akis...kur tiek padėjai???
    Taip ir su tom elektrinėm....pinigai eina,o kiti rėkia vagys.Na nesakau, kai šildomės prie svetimų pinigų ugniakuro, tai vis norisi kiekvienam sau kažką nugriebti.
    Tiesiog kažkurią dalį reikia nurašyti išsibarstymui, bet visumoje projektas,kuris apsaugos nuo priklausomybių ir kitų valstybių šantažo, turi būti įvykdytas. Negi geriau nieko nedaryti?

    17 rivake   (19.01.2014 14:08) [Medžiaga]
    Deginti knygas? Man,XX amžiaus atstovui,tai siaubas,kaip ir kiti man nepriimtini XXI gyvenimo dėsniai.Mūsų knygų garbintojų klubą sudaro trys nariai,domisi tik istorine tematika,jokių ginčų nebūna.Taip,dabar save gerbiantys kompiuteristai niekina viską kas iš popieriaus.Kas siūlo grįžti į urvus? Priešingai,siūlau naudotis šiuolaikinės civilizacijos laimėjimais.Mano ir kitų artimųjų sodybos yra apie 1,5 Ha ploto.Turėti 20 arų miško vos ne prie durų - jokių problemų, jokių traktorių - tai tiesiog žaidimas.Jau dabar pusę šildymo sezono kūrename savo kuru. Problema kita,labai sudėtingas tos šiuolaikinės kompiuterizuotos katilinės valdymas.Bet jei europiečiai taip gyvena,išmoksime ir mes.

    19 Dzein   (19.01.2014 14:26) [Medžiaga]
    O tu pas Dalimą nuvažiuok į kursus.....ji jau išmoko

    21 Dalima   (19.01.2014 16:13) [Medžiaga]
    Aha, va, va.. jau kūrenu ir po biški išmokau. Nieko ten sudėtingo nėra. Tik visa bėda buvo ta, kad tame katilo kompiuteryje visi duomenys LENKŲ kalba!!! bent jau angliškai būtų... Bet parašiau jiems, kad man išverstų, nes pas juos pirkau. Tai atsiuntė vertimą. Dabar displėjuje nors keletą žodžių susigraibau. Pav: Brak paleva - pritrūkau malkų, greit kad man prikrautum.
    Blad CWU ! - per karšta boileriui. (čia tai nežinojau ką daryti, tai nuleidžiu biški karšto vandens...) Dabar nustatymuose pastačiau, kad boilerio labai nekaitintų. Tai apsiramino.
    Ir t.t.
    O kai pripranti, tai neblogai. Prikrovei malkų, nustatei kokios nori temperatūros, jis ir puškuoja...

    20 galaxy   (19.01.2014 14:32) [Medžiaga]
    O tai kur tas knygas dėt, jei jų niekam nereikia ir niekas neskaitys? surprised Žinau, kad pagal ES atliekų tvarkymo principų hierarchiją deginimas yra blogiau negu perdirbimas į tualetinį popierių, bet vistiek geriau už deponavimą sąvartyne. cool
    O jeigu visiem taip gyvent turint po 1,5 Ha ir 20 miško prie durų, tai susisiekimui naftos produktų reiktų daugiau negu dabar išnaudojam šildymui.

    22 Dalima   (19.01.2014 16:16) [Medžiaga]
    Aš irgi nežinau, kur tas knygas dėti... Taip ir guli sandėly dėžėse... Neturiu jėgų ir noro vėl prikrauti pilnas lentynas sekcijoje...

    24 galaxy   (19.01.2014 16:39) [Medžiaga]
    tai gal ten,.kur ir aš? wacko

    23 rivake   (19.01.2014 16:25) [Medžiaga]
    O kodėl susisiekimui naudoti tik naftą? Kol kas dujos pigiau,o netrukus važinėsime elektromobiliais.Knygų nereikia? Tai tik tipiškiems XXI amžiaus žmonėms,kurie domisi tik nauda,kuriems užtenka paviršutiniškai permesti internete ar laikraščiuose straipsnių antraštes,bet niekad nesigilina iš esmės.Juk ir Kiemeliuse teisinamasi - mes išsisėmėme. Išsemti galima balutę,bet ne šulinį.Knygos leidžiamos,bent kol kas bankrotas leidėjams negresia,nors kainos...kada nors pasidomėkite.

    25 galaxy   (19.01.2014 16:43) [Medžiaga]
    Rivake, didelio skirtumo nėra nafta ar dujos. Viena iš konservuotos medienos, kitos iš mirusių jūros gyvūnų lavonų. Bet abiem pasigaminti daaauuugyyyyės metų reikia. Toli gražu ne tiek, per kiek sunaudojam. O elektromobilis tikrai netiks - juk elektrinės nereikia. Beje, perskaityk eilėraštuką ir savo pirmą komentarą. Ten ne tik apie elektrinę ir eurą tongue

    27 Dalima   (19.01.2014 17:40) [Medžiaga]
    Rivake, perskaičiau visas knygas, kurias turėjau ir kurių dar liko... Perskaičiau siaubingai daug knygų. Dabar jau atrodo, nieko naujo nebeįmanoma knygose rasti. Nauji rašytojai, kartoja tas pačias tiesas, kaip ir senieji... Googlėje informacijos daugiau.

    26 Dzein   (19.01.2014 16:50) [Medžiaga]
    Rivake, tai aš nežinau, ar jas paėmė skaityti, ar išmetė valytoja.Išnešiau rietuvėm ir padėjau prie laiptinės.Deginti tai niekas neims, gi beveik miesto centras.
    Tai tada aš pagal tave ta aborigenė, ieškanti tik naudos tongue

    28 Dalima   (19.01.2014 17:41) [Medžiaga]
    galvoju... gal miestelio bibliotekai pasiūlyti? bet kažin dar ar ims?

    30 galaxy   (19.01.2014 19:41) [Medžiaga]
    O man buvo kilus mintis sumest į tą dėžę, kur prie biliotekos durų stovi. Na, į ją galima grąžinti knygas kai biblioteka nedirba. biggrin

    29 rivake   (19.01.2014 19:27) [Medžiaga]
    Jei knygas suprantate kaip grožinę literatūrą,tai aišku,jūs teisios.Bet,jei į knygą žiūrėti kaip į įdomios,dar nežinomos įnformacijos šaltinį,tai dar galime pasiginčyti,nes tokios knygos visada turi būti po ranka.Aš ir atidaviau dalį man nereikalingų žurnalų,po to sužinojau,kad jie sėkmingai realizuojami už pinigus.Ir dabar visad sustoju prie bukinistų stalelių...Kas liečia eilėraštuką,tai kam ta elektrinė,jei elektros galima nusipirkti pigiau...

    31 galaxy   (19.01.2014 19:52) [Medžiaga]
    Jei žiūrėt kaip į informacijos šaltinį, tai jis pasensta. Kur galima panaudot informaciją rastą pvz. prieš 15 metų? Šiais laikais viskas baisiai greitai keičiasi. Knyga gali turėt nebent istorinę ar panašią vertę. Dabar pagalvoju kas drįsta naudot moksliniam darbe kaip šaltinį kokį nors leidinį ankstesnių negu 2000 metų? Nebent jei reikia ko nors archyvuose surasti lol
    Ir kaip tu gali žinot kada už kiek elektrą pirksi? Vėl prajuokinai. Kad tos elektrinės būtų tokios nepelningos, jų ir Putinas nenorėtų, o dabar nori net dviejų Lietuvos pašonėje. Tai kur ta vyriška logika, ką? cool

    32 rivake   (19.01.2014 22:31) [Medžiaga]
    Informacija Kiemeliams vis tik skiriasi nuo informacijos moksliniam darbui.Kiemeliai - sanatorija atsipalaidavimui,ne daugiau.Čia svarbiausia,kad informacija būtų įdomi.Ji ir priklauso nuo senumo,juk kažkada galvojome,jog ir Saulė sukasi,ir žemė plokščia.Kadangi domiuosi tik istorija,o ji - politikos tarnaitė,tai nė viena tokia knyga nesensta.Kokį pelną turime už milijardą išmestą Visagino elektrinės uždarymui?Putino elektrinės - jo politikos dalis.O elektrą jau dabar perkame,kaina žinoma.Jei norisi daugiau sužinoti,knygų yra ir daugiau.Kad ir Gajauskaitės "Žūti ar būti"

    33 galaxy   (19.01.2014 23:51) [Medžiaga]
    Palauk, bet mes kalbėjom apie knygas išmetimui, ne apie informaciją Kiemelių atsipalaidavimui. Be to... kodėl būtinai Kiemeliams reikia senos informacijos? Atsimenu, Zebroj vienas mano klonas padarė tokį eksperimentą: parašė dienoraštį "a la algisstockunas" nurašydamas nuo 1968 ar 67 metų "Mokslo ir gyvenimo" mokslo naujienas. Va, tada Stočkūnas ir užkibo - jam tai buvo pačios naujausios žinios. Tik aš dabar nemanau, kad reikia lygiai taip elgtis ir Kiemeliuos. wink
    O ką skaityti iš tikro reikia mokėt atsirinkt. Ir Gajauskaitės knyga man įspūdžio nepadarys, ypač žinant, kad Astravo ir Kaliningrado atominės eletrinės bus netgi arčiau mano namų negu Visagino.
    O dėl kainos vėl su logika ne kas. Pasakyk nors vieną prekę, kurios kainą žinai kokia ji bus po pusės metų, o aš tada pasakysiu ar gali žinot kokia ji bus po  dešimties ar dvidešimties. lol

    34 Dzein   (20.01.2014 01:06) [Medžiaga]
    Rivake, o tu nežinojai, kad pasenusiais elektrines reikia uždaryti, nes jos jau yra labai nesaugios?Tai kas jas turi valyt? Amerika? Prisiminkite Černobylį - dabar tai miręs miestas, kuris jau baigia apaugti džiunglėm.Tiesa, ten išliks nebet katės,tik jau mutantai.
    Dar ačiū reikia pasakyti, kad ES mums duoda daugiau , nei pusę pinigų uždarymui, nes tai ir jiems taptų katastrofa.
    O statomos elektrinės aplink LT - tai tik bandymas neleisti mums būti savarankiškais ir neleisti uždirbti.Paprasčiausias biznio dėsnis - konkurencija.


    36 galaxy   (20.01.2014 08:43) [Medžiaga]
    Dabar galvoju, kad gal tas "mums" ne visiems žmonėms tą patį reiškia? Čia žiūrint kas su kuo susitapatina. Atsimeni, kai mokėmės mokykloje, kalbėdavo apie tokius negeriečius "lietuviškus buržuazinius nacionalistus". Kitiems tai taip į kraują įaugo, jog palaikys rusus, kad tokiais nebūti. O dar juk vaikystėje, kai karą žaisdavo, nepamiršot kas buvo geriečiai? cool

    35 rivake   (20.01.2014 02:01) [Medžiaga]
    Kadangi nei elektrinių,nei elektros kainų ateitis neaiški,todėl nėra ko šokti į dilgeles.Juo labiau, kai matome kokios yra jų uždarymo kainos.Gerai būtų jei tas milijardas būtų panaudotas uždarymui,bet iš vis neaišku kur jis pasidėjo.Apie konkurenciją reikėjo galvoti,kai sutikom likviduoti vieną svarbiausių ir puikiausiai veikiančių Lietuvos ūkio objektą.Atominių elektrinių ateitis visiškai neaiški,yra versija statyti mažytes saugias tik vienam miestui skirtas elektrines.Černobylio tema įdomi savo paslaptingumu,ar tai žmonių klaida,kai dirbo atsijungę apsaugą,ar tai visai kitos priežastys.Yra versija,kad 20 sek.iki sprogimo ten įvyko vietinis žemės drebėjimas.Dvi savaitės iki katastrofos ten buvo gausu gamtos anomalijų net dešimt kartų padaugėjo medicininės greitosios pagalbos iškvietimų.Bet tai atskira tema,kuri vis tiek Kiemelių nedomintų...O sąvoka 'knygos išmetimui' man visiškai nesuprantama.Grįžta viduramžiai,knygų laužai?Ir kalbėti apie tai rimtai?

    37 galaxy   (20.01.2014 09:11) [Medžiaga]
    Kažkaip jau ne tiek sunku ginčytis,kiek juokinga, kai senoji elektrinė su Černobilio tipo reaktoriumi vadinama svarbiausiu ir puikiausiu Lietuvos ūkio objektu, o saugesnės elektrinės nenorima.  lol Beje, uždaryta elektrinė nebūtinai palaidoti pinigai. Negi niekad negirdėjot, kad branduolinės atliekos kaip ir bet kokios kitos gali būti ne atliekomis, o žaliavomis, jei žmonės mokės ir norės jas panaudoti?
    O visų tų paslaptingų teorijų prikuriama tyčia, kad lengvatikiai skaitytų ir būtų net klaidinami.
    Jei rimtai, tai knygos viduramžiais ir dabar nėra tas. Tada sudeginus vienintelį egzempliorių būdavo jau neįmanoma atkurti kas ten buvo. Dabar situacija visai kita. apple

    38 Dzein   (20.01.2014 09:41) [Medžiaga]
    Rivake, labai sunku ginčytis su tavimi, jei esi tokios nuomonės, nes tu samprotauji kaip antinas Skrudžas, o aš visada esu už pačias naujausias technologijas, tuo labiau, kad Lietuva už uždarymą gauna milijardus ir gaus dar už naujas.Nauji prietaisai ir visa kita išrandama tam, kad būtų ekonomiškiau, saugiau, ekologiškiau, o tave traukia prie popieriaus, kai yra kompiuteriai,kurie net neįkainojami.Jei būtum verslininkas, tikrai žlugtum vos pradėjęs, nes išlieka tik tas, kuris dairosi į verslesnes naujoves, kad ir kiek tai bekainuotų, bet norint būti sėkmingu, tai ne tik reikia norėti -tai būtina daryti.

    Dėl knygų naudos čia dar galima pasiginčyti.Pirmiausia, jei tu gyveni knygomis užgrūstuose namuose, tu kvėpuoji vien dulkėmis, nes jos turi savybę surinkti dulkes.Norint surasti info, tu sugaišti begalę laiko, kai tuo tarpu tereikėtų tik įsijungti googlę.Pagaliau nemokamos bibliotekos, kur yra viskas.Turiu kaime giminaitę, kuri neišmeta nė vieno skudurėlio, nes jais labai gerai valyti namus ir jų tikrai prireiks.Taip skudurėliai kaupiasi tūkstančiais.O kiek skudurėlių žmogui reikia iš viso?

    39 Dalima   (20.01.2014 13:59) [Medžiaga]
    ...kažkaip prisirišam prie daiktų, kurie guli metų metais nenaudojami... kažkokios dėželės, statulėlės, seni dokumentai, užrašai, drabužiai, kailiniai (kažkada brangūs, bet apsitrynę), nenešioti nauji batai, kažkada netikę kojai... Visas stalčius šalikų, pirštinių ir kepurių, lentyna indų, lentyna užtiesalų, užuolaidų... niekad nenaudojamų... ir dar daug daug visokių daiktų. Kurie tiesiog guli. Išmesti gaila... o reikėtų...

    41 galaxy   (20.01.2014 17:17) [Medžiaga]
    Bet jeigu ilgai laikyti, jau išmest neapsimoka, nes tie daiktai turbūt jau vintažiniais tapo wink

    +1   Спам
    40 rivake   (20.01.2014 15:48) [Medžiaga]
    Po jau atliktos modernizacijos elektrinė galėjo saugiai dirbti iki 2020 metų.Dėl milijardų uždarymui?Nebūkime naivūs,kur tie milijardai atsidūrė ir atsidurs.Kur Lietuvoje įdiegiamos tos naujausios technologijos? Kiek tai atsiliepia Lietuvos eksportui?...Knygoms kaime paskyriau atskirą patalpą,namuose laikau tik reikalingas.Pasitikėti google,tai iš vis nerimta,nes ten dažniausiai teikiama vienpusė oficiali informacija.Kiek amerikiečių tiki,kad D.Kenedis buvo nušautas vienišo žudiko? Ar daug kas tiki,kad Stalinas mirė savo mirtimi? Ar Berija buvo sušaudytas teismo nuosprendžiu? Kiek Lietuvoje ištiko keistų,bet kažkam labai patogių mirčių...
    Tiesiog valstybės daug ką slepia nuo savo piliečių.O dabartinis žmogus jau labai lengvai pasiduoda reklamai,propagandai,už jį jau viską apgalvoja kiti...

    42 galaxy   (20.01.2014 17:23) [Medžiaga]
    Kaip tai "googlėje" tik oficiali informacija"? surprised Taigi joje kokio tik nori briedo gali rast. Net kada kas kaip internete išsikoliojo, Zebros portale, pvz. O šiaip, tai aš visada labiau pasitikiu oficialiom versijom,o ne kokiom sąmmokslo teorijom ar dar kuo.
    O jeigu galvot, kad mums nieko nereikia, kad visi viską vistiek išvogs, tai tada geriau iš karto kapituliuot kaip valstybei ir daryt referendumą kam čia pelningiausia būtų pasiduot (ar parsiduot).

    43 Dzein   (20.01.2014 18:29) [Medžiaga]
    Kche....kiekvienam atrodo vis kitaip, bet kad kokia būčiau pesimistė, matau daugiau gerų pusių. Jei suvoktume, kad pati geriausia gerybė yra pats mums duotas gyvenimas, tai neniurzgėtume.O visa kita yra tik labai mažai reikšmingos detalės. Niekas mums netrukdo eiti kovoti, kad būtų dar geriau, nes žodžiai nedavė, neduoda ir tikrai neduos jokios naudos.Naudos duoda tik veikla. tongue

    45 galaxy   (20.01.2014 20:16) [Medžiaga]
    Taigi, kad žmonės kovotų, jie pirmiausia turi sutart dėl ko kovoti. lol Bet jeigu nesutars ir didžioji dauguma kovos už tai, kad Putinui būtų geriau, tai niekaip nepatikėsiu, kad nuo to bus geriau mums.

    44 rivake   (20.01.2014 19:29) [Medžiaga]
    Vienas kitam tikrai netrukdo.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz