Antr, 21.05.2024, 12:43
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Gegužė 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Gegužė » 21 » O buvo taip (beveik tik citatos)
    18:24
    O buvo taip (beveik tik citatos)

    "Teroristinis aktas pries vaika ivykdytas Juodajam menuliui sudarius tikslu konjunkcijos aspekta su Merkurijumi (kas reiskia daug juodo melo, dezinformacijos, tiesos slepimo nusukus filmavimo kaneras ir t.t.) ir tokia pat jungti su Jupiteriu (kas reiskia amoralius, neteisetus veiksmus, naudojimasi istatymais nusikalstamos veikos pridengimui ar veikimui galingos nusikalteliu, apsimetanciu teisuoliais, mafijos labui) bei artejant saules uztemimui, kas reiskia labai blogas viso to pasekmes.

     

    "Kai veze vaika , kad neklyktu dave saldaini su narkotikais. Stanke buvo superlaimiminga nuo narkotiku.”

     

    "Atplėšiant vaiką audeklo užmetimas nebuvo uždengimas, Tai buvo injekcijos maskavimas! Policininkas vaidino, kad uždengia mergaitę, o rankoje po audiniu buvo švirkštas su slopinančiųjų doze. Vaistai suveikė žaibiškai,vaikas visiškai prarado valią, vykdė visas plikio komandas”

     

    .” Nereikėjo nė švirkšto. Mergaitė psichotropinių medžiagų įkvėpė, kai jai policijos pareigūnas, kaip buvo rašyta, Juodkazis ant galvos ir paskui ant kūno užmetė antklodę. Štai ir viskas. Be kita ko, žymi advokatė Meškauskaitė prievarta prieš mergaitę įvardijo jau vien tai, kad ant jos buvo užmesta antklodė. Kam kitam antklodės reikėjo, jei ne vaistukų dozę suduoti?”

     

    "tokie vaistai yra, kur operacijose duoda, tai su tokiais vaistais antklode uzmete. Todel mergaite nekvepavo ir kalbejo nesamones”

     

    "Jie ten viska perpilmavo buvo astuonios rankos, o paaare astuonios valandos. Bet musu nesuklaidinsi, zmones zino kas tiesa ir kas ne.”

     

    "SOS, mergaite reanimazijoje Sventojoje, perdozavimas. Stanke kitoje palatoj su juodekeukeis. Mus varo ir siaupia burnas. Zmones kvieskite Venckiene, Landsbergi vaziuokite, gelbekite. Copy visur kas gali.”

     

    "Šventojoje nėra ligoninės”

     

    "Yra profilaktoriumas, kvieskite Grybauskaite, visus, vaziuokite”

     

    --------

     

    Čia tik keletas puikių minčių. Copy-Paste iš "delfi.lt”, kalba netaisyta. Atrinkau tik pačias juokingiausias, bet ir gerai parodančias palaikančiųjų lygį.

    Suprantama, čia visur rašė GENIJAI, o ne kažkokie "riboto intelekto žmonės” kaip Karalienė pavadino visus jos ir jos deivės venckienės nepalaikančius asmenis.

     

    O vis tik įdomu, ar violetiniai rado profilaktoriumą su reanimacijos palata Šventojoje (ar kur kitur Lietuvoje)????

    Peržiūrų: 581 | Pridėjo: Orvel
    Viso komentarų: 40
    1 Vinigreta   (21.05.2012 18:47) [Medžiaga]
    biggrin Kokie perliukai...
    Aš vis dar neutrali (tuoj būsiu pavadinta medūza) cry

    3 galaxy   (21.05.2012 21:07) [Medžiaga]
    O aš neabejinga - aš nemėgstu abiejų.

    2 Orvel   (21.05.2012 20:24) [Medžiaga]
    Doriuk, aš mėgstu, kas juokinga. O violetinių komentarai visada tokie juokingi. smile

    4 Orvel   (21.05.2012 21:32) [Medžiaga]
    Lira, aš dėl Tavęs viską.
    Trinti temą?

    6 Lira   (21.05.2012 21:47) [Medžiaga]
    Nemeluok :P
    O kam trint? Pabaigti viską ką pradedi- puiki savybė smile
    Be to, manau, savaime šita tema greit čia išseks... Ji jau įgriso... Tiksliau- įgriso tas pat per tą patį... Ką tai domina - ir taip žino kur paskaityt apie tai, pasibart, išliet emocijas, pasidalint jomis su bendraminčiais....

    5 Maja   (21.05.2012 21:39) [Medžiaga]
    Aš prieš abi puses. Aš už mergaitę. Normalioj, civilizuotoj valstybėj, mergaitę būtų apgyvendinę neutralioj aplinkoj ir palaukę kol tos bobos išsipešios, išsiaiškins. O mergaitė gyventų normalų gyvenimą, kiek tai įmanoma. Ir apturėtų normalų gydymą, terapijas. Be jokių įtakų ir gvildenimų, kuri yra pedofilė, kuri išgama, kuri...

    Tiesa pasakius, apie vaiką čia mažiausiai galvota šioje istorijoje.

    7 Orvel   (21.05.2012 21:53) [Medžiaga]
    Taip, Maja, pilnai sutinku su Tavimi. Neutrali aplinka būtų geriausia.
    O dabar pabandyk įsivaizduoti, ką apie tokį sprendimą būtų šaukę violetiniai? Juk aišku,- "mergaitei nori išplauti smegenis, nori atiduoti pedofilams ir t.t.". Kokie ten išminčiai matosi iš pateiktų komentarų.

    8 Tina   (22.05.2012 12:03) [Medžiaga]
    Esu prieš abi puses. Ir, žinoma, labai gaila mergaitės... Bet kategoriškai būti TIK prieš Kedžius... nežinau nežinau... ne auksas jie, bet... O kaip tada su aukšto rango pedofilų klanu??? Na, "mamytė" tai ten irgi nieko neverta... Jaučiu, greit, oi greit, apie jas abi (dukrytę ir mamytę) NIEKO nebegirdėsime... nes jų ... nebebus.... Čia tik mano pasvarstymai... sad

    9 karaliene   (22.05.2012 13:09) [Medžiaga]
    Ką gi, pakomentuosiu tik todėl, kad šis tavo, Orvelai, dienoraštis skirtas man asmeniškai.
    Tie ištraukti vaikiški komentarai (po pedofilų paskleistos dezinformacijos) iš tūkstančių kitų - tai mestas pasityčiojimas ne man.
    Aš tesu tik viena moterikė iš dešimttūkstantinės Violetinių minios. Kurių tarpe yra daug labai garbių, dorų ir išmintingų žmonių.
    Tad iš ko tyčiojiesi, žmogau?
    Šiuo savo dienoraščiu tu parodei savo žmogiškąjį veidą, savo sąmonę ir savo tikrąją esmę.
    O jei chebrytė nori iš tiesų pakikenti - nueikite į Orvelo numylėtą Antivioletinį aljansą, kuris patinka 140 žmonių.
    http://www.facebook.com/pages/Antivioletinis-Aljansas/248662925203911

    Piketas už Stankūnaitę.

    10 Orvel   (22.05.2012 13:58) [Medžiaga]
    Karaliene, nereik prisiskirti sau tokios garbės, kad aš skiriu Tau dienoraštį. Tuo labiau, kai Tu viena iš ten dešimties ar šimtų tūkstančių. Gaila, kad Tu nesuvoki, kad tie šimtai tūkstančių ar net milijonai neįrodo Jūsų teisumo. BANDA gali būti teisi, tik kai teisus piemuo, o šiuo atveju piemiens teisybė labai abejotina.

    Kokia bebūtų mano tikroji esmė, aš niekada nepasakyčiau Miglai, kad ji gina pedofilus. Tad gal pažiūrėk į SAVO ESMĘ, Dale. Suprantu, kad Tavo protas jau priklauso venckienei, bet bent jau neįžeidinėk kitų.

    O dabar pagrindinis klausimas, į kurį, aišku, nebus atsakyta (kaip neatsakyta Miglai, ir kitam MĄSTANČIAM oponentui "Zebroje"). Taigi, KARALIENE,-
    o ar aš tyčiuojuosi??? Aš kažką iškraipiau, pridėjau? Sukūriau savo? To nebuvo, aš meluoju? Komentarus pateikiau IŠTISAI (nėra dalies nukirptų, kaip Jūs mėgstate, pateikdami tik sau tinkamą ištrauką), komentarai neišgalvoti. Ir dar daugiau,- tokių komentarų DAUGUMA. Beje, juk tokie komentarai, Tavo pačios žodžiais, Karaliene, virsta FAKTAIS, kurių "pilnas visas internetas" Tik va teismai jais nesivadovauja.

    O jokia koalicija aš nesižaviu, nei venckų, nei antivenckų. Vadovaujuosi savo protu, o ne venckienės, ar antivenckienės. Ko linkėčiau ir Jums visiems.

    +1   Спам
    18 Torpeda   (22.05.2012 17:38) [Medžiaga]
    Na va aš visai ne į temą.
    Sauliau,o kai Varijote zebroje keikia ant Kiemelių,kodel neini ginti arba bent pasisakyti?Pasirodo ir tu ten lankaisi,o pameni koks piktas buvai kai mes ir ten lankemes,kad dienoraščius rašem.
    Aš paskutiniu metu nusivyliau ir labai....
    pasirodo tie kas skambino,bendravo,sake kad draugas esu....liko nuošalyje kai pirmoji stojau gint Di ir Kiemelių. žinoma,geriau galvą i smelį nei mane kad pamatytų...
    Karaliene gina savo nuomonę neįžeidinedama kitų(aš to nepastebejau) idedama nuorodas.
    galų gale vakarykste laida Kodel? parode viską...

    11 Dzein   (22.05.2012 15:11) [Medžiaga]
    Hmmm....nutariau nekomentuoti,nes iš tiesų dienoraštis pasityčiojantis ne tik iš Karalienės,bet ir iš visų,palaikančių Venckus.O ir tema jau įgrįsusi iki gyvo kaulo,kaip sakydavo mano bobulė.Na bet negi sakysi...juk galiu tiesiog eiti ir praeiti,kaip Praeivis rūke.
    O gal ir aš pati parašau dienoraštį kitiems įsipykusia tema...na ir kas?Neskaitykit ir nekomentuokit..kas nori,kam tema įdomi,tas ir pakomentuos.Va.
    Šiaip manau,kad dienoraštis gimė norint sukelti konfliktą,nes Orvelui atrodo,kad Kiemeliuose nuobodu,o Karalienė užkibo-->
    Galima sutikti ar nesutikti su oponento nuomone,bet oponentą reikėtų gerbti,nes tai yra elementari kultūra,o neraštingų komentarų ne tik ta tema pilna,galėčiau surankioti milijonus ir milijardus kitose temose.Tiesiog matome tai,ką norėtume matyti ir tai sureikšminame.Teisingiau,patys susireikšminame.
    Jei šiame dienoraštyje nebūtų paminėta Karalienė....tai viskas būtų lyg ir normalu....kiekvienas turime teisę rašyti apie ką norime ir kiek norime...Kiemeliuose demokratija. Mes tiesiog toje pačioje Garliavos ,,Delfio"temoje irgi galėjome pririnkti tūkstančius dar kvailesnių komentarų ,ginančių stankefiliją ir būtume pasišaudę,juk iš bet kokios temos,kad ir pačios kvailiausios,galima išvystyti diskusiją.
    Aš tai nepykstu,net jei strėlių būna ir mano adresu....vis įdomiau gyventi. tongue
    O ar jos teisingos,ar nukreiptos specialiai mane paerzinti,man tai nesvarbu...aš galiu pasijuokti ir iš savęs.Žinoma,pizdi,pizdi,no znaij mieru...
    Žinoma,geriau jaučiuosi matydama šypsenėlę šalia geliančio komentaro wink Bet neklysta tik tas ,kas nieko nerašo.

    12 Monas   (22.05.2012 16:21) [Medžiaga]
    Visa šita istorija ima virsti į jumoreską.Vieni ieško Šventojoje ligoninės,kiti Karmėlavoje lėktuvo,dar kiti pamatę prie lango stovinčią figūrą,nusprendžia,kad toji figūra jaučiasi kaip namie.Pedofilų klanas nerastas,bet iniciatyviai ieškomas valdžios koridoriuose,ruošiamasi artėjantiems rinkimams,kurių pagrindinis tikslas išvaryti šios valdžios gimines,draugus ir pakeisti juos savais draugais,giminėmis,žaliaakėmis meilužėmis bei kaimynais (žinoma,kad dabar tai jau tikrai sąžiningais ir dorais.Pamenu V.Šustausko karjerą),...ir tada tikrai rapsas Lietuvoj žydės.
    Kaip sakė vienas garsus istorinis veikėjas: istorija sukasi ratu.Matyt kad Lietuvai artimiausius 30 metų prošvaisčių dar nematyti.Liūdna. sad

    14 Dzein   (22.05.2012 16:44) [Medžiaga]
    Na nemanau..tai prasidėjo dar gerokai prieš šiuos rinkimus ir apogėja tik dabar.Neigti,kad nėra klano,gali tik tas ,kas nėra susidūręs net iš toli.Tiesa,ten patenka ne bet kas.
    Kad ir ,,Raganų" ir ,,Liūtų" griežtai uždari klubai,kuriuose kokio statybininko ar kokio serviso savininko nė su žiburiu nerasi.Labai griežta atranka ir tik su nustatytu rekomendacijų skaičiumi.
    Kai man reikėjo sutvarkyti reikalus,tai galėjau prieiti prie nario tik su kito nario rekomendacija.
    Nesu susidūrusi ir negaliu patvirtinti,bet manau,kad LT yra ir masonų ložės narių,o eiliniai žmonės stengiasi susekti,deja....ne tau ,Martynai ,mėlynas dangus..chi..chi...
    Besekdami jie kartais nusivažiuoja į pūdymus,bet ar būtų toks sekimo vajus,jei tai nebūtų slapta?Ar Ieva su Adomu būtų siekę ,jei vaisius nebūtų uždraustas?
    P.s.Karaliene,tavo nuotraukoje su Stakūnaitės palaikymo komanda negaliu net suskaičiuot narių..jų tiek daug..

    16 Monas   (22.05.2012 17:11) [Medžiaga]
    Nesu susidūręs...reiškias turių pagrindo teigti,kad klano nėra.Formuluotė teisinga ir pagrista logika?Ar nesutinki?Nesutinki?Ką gi.Tada galiu daryti prielaidas (tiksliau kelti tikimybių versijas,bei teorijas),jog Dzein šį klaną sugalvojo pati,kad....(toliau tekstas pagal vaizduotės lygį).Gerai...pažaidėm.
    Klanas,arba visgi tiksliau grupuotės,be abejonės yra.Politinės,finansinės.Tai visiškai normalus reiškinys.Dar po Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo,vyko ryški grupuočių kova:Lansbergis prieš Brazauską,neminėsiu,kad neišsiplėsti,ir prie šių grupuočių prisišliejusių grupelių.O klano,na bent tokį klaną,kurį bando nupiešti spauda,nėra.Ir būti negali.Tiksliau-neleidžia.

    13 Monas   (22.05.2012 16:29) [Medžiaga]
    O į Orvelo klausimą ar rado Šventojoje reanimaciją ar ne,galima atsakyti: nerado,bet valdžia pažadėjo skubos tvarka pastatyti.
    Juodas humoras. sad

    15 Lira   (22.05.2012 17:04) [Medžiaga]
    Turiu ideja... kaip padidint lankomuma akvaparke... kadangi Kedys su dukrele gan daznai maudydavosi pas mus, ir Stankunaite pazadejo mergaitei maudynes baseine, galiu parasyti kokiam violetiniam puslapy:"Akvaparke darbuotojai pasiruose jau nuo ryto sutikti ypatingus svecius: dalis akvaparko baseinu ir kalneliai su vaiku zona bus uzdaryti pusdieniui, nes ten atvyksta kazkokie uzslaptinti asmenys, zinoma tik tiek, kad moteris ir mergaite maudysis, o desimt asmenu bus ileisti be bilietu, ta moteri su mergaite saugoti". Puiki antis, puiki akcija akvaparkui smile Nes manau, patikejusiu tuo bus daugybe...
    Beje, tai gali buti ir tiesa... Pas mus buna panasiu atveju wink

    17 Monas   (22.05.2012 17:15) [Medžiaga]
    va tokiais būdais kai kas ir milijonus susikrovė.Tikrai,tikrai.Tokių atvėjų istorijoje daug.

    19 Monas   (22.05.2012 18:12) [Medžiaga]
    Toks mažas ekskursas...Dar praeito amžiaus aštuntame dešimtmetyje,National Geographic TV kompanijoje užgimė informacijos pateikimo būdas.Principas toks:nagrinėjami arba pasakojama tema apie kokius nors istorinius įvykius,kurie turėjo didelės įtakos dabartiniai visuomenės raidai ir vystosi iki šiol.Siužete naudojami žinomi istoriniai,archeologiniai faktai ar kiti moksliniai atradimai,o tarpusavyje įpinama pasvarstymai ar tikimybių teorija iš ciklo: o kodėl to negalėjo būti.Siužetas užbaigiamos tokiu būdu,kad išvadose nėra teigiama jog tai yra faktas,bet ir neneigiama,jog kodėl taip ir negalėjo būti.Tokiu būdų žiūrovui paliekama teisę pačiam rinktis variantus.Akcentas dedamas ant to,jog žiūrovai šių faktų netikrins,o "informacinis kablys" liks "įsmegtas" į žiūrovų smegenys.Šis būdas turi ir pavadinimą: bullshit.
    (iš Vikipidijos: Bullshit (англ. дословно — бычье дерьмо) — широко распространенный в англоязычных странах, прежде всего США и Великобритании, сленговый термин, означающий неправильное, некорректное утверждение.

    Хотя оригинальное употребление носило чисто негативный характер, теперешнее значение является более широким и может подразумевать, например, искусство владения языком, фривольность и проч. Глубокий анализ и толкование слово получило в статье Гарри Франкфурта [1], где автор проводит разделение между такими понятиями как ложь и bullshit. Лжецом, согласно Франкфурту, является тот, кто знает правду и сознательно её скрывает, тогда как, человек, говорящий bullshit, bullshitter [булшиттер], вообще не заинтересован в истине и лишь стремится достичь своих, порой корыстных, целей. Такое разделение становится общепринятым и имеет широкие социальные импликации в средствах массовой информации и политике.

    20 Dzein   (22.05.2012 18:31) [Medžiaga]
    Teisingai,Monai,tai yra ir naudojama gan plačiai.Štai aš tau ,,tyliai"(bet kad kažkas girdėtų) pasakysiu...tu nepergyvenk dėl to sisiojimo naktį į lovą.Žinoma,tu bėgiosi ir bandysi žmones įtikinti,kad taip nėra.Iš anksto sakau...nesistenk,nes abejonė vis vien pasėta.Ji ir liks.
    Štai Orvelas įnirtingai gina stankefilus,kurių tikrai nėra daug.Gins dieną,kitą ,dešimtą ir metus, juodindamas kitą pusę-violetinius.Ar nepasės abejonės mumyse,net jei iki tol nagais ir ragais gynėme oponentus? happy
    Manęs ,žinoma,jis neįtikins,nes aš per tiek metų jau užgrūdinta ir žinau jo metodus.
    Čia aš kalbu apie visumą.
    Malonu,kad komentatoriai vis dėlto sugebėjo išvystyti diskusiją.

    25 Monas   (22.05.2012 18:54) [Medžiaga]
    Dzein,esu minėjąs,kad nepalaikau nė vienos pusės.Abi tiek kaltos,na o gal ir nekaltos (nesu teisėjas,nei tardytojas,bylos rankoje nelaikiau,nuomonės susidariau iš spaudos pateiktos info).Tad kas ten kalti,kas ne-ne man spręst.Ir aplamai siūlyčiau mergaitę uždaryti į stiklinį narvą,o narvą pastatyti miesto centre.Kadangi koks skirtumas ar ji iki šiol buvo uždaryta pas Venskienę "namų arešte" ar dabar aktyviai persekiojama minios,kuri trokšta tą mergaitę "areštuoti"ir tokiu būdu atimti teisę į laisvę ir bendravimą su savo bendraamžais ir t.t.
    O visa kitą,čia apie sisiojimą,taip ir yra.

    21 Monas   (22.05.2012 18:32) [Medžiaga]
    Štai kad ir nesenas skandalas su FNTT vadovais.Jei atidžiai pažiūrėtumėte į tada duodantį interviu Palaitį,tai tikrai galėtumėte pastebėti,jog Palaitis nelabai orientavosi kas ir kur.Akivaizdžiai matėsi,kad FNTT vadovų pašalinimo partiją buvo suplanuota už Palaičio nugaros.Palaitis,matyt už pažadėtus ordinus bei dividendus,puolė kruopščiai atidirbinėti tuos būsimus dividendus (iškišo galvą iš žolės) ir čia suprato,jog liko pakištas.Todėl nieko nuostabaus,kad jo žurnalistams duoti paaiškinimai dėl vadovų nušalinimo nenuoseklus,prieštaraujantis ir kartais net graudžiai juokingi.Postą palieka nuolankai ir be pasipriešinimo,ne taip kaip FNTT vadovai.Taip sakant kaltininkas yra,kaltininkas nubaustas,FNTT vadovai į postus negrąžinti.Visos pusės liko patenkintos.Tiksliau nelabai.Viena pusė liko apmauta ir apjuodinta.Masėms parodyti priešų veidai.
    Vienu žodžiu apie masių valdymo "šposus" galima rašyti ir rašyti...
    Kaip ir apie tas grupuotes.Bet politika,kaip ir istorija-nuobodus dalykai.

    22 Orvel   (22.05.2012 18:34) [Medžiaga]
    Lina, į "Zebrą" aš ir ėjau pasižiūrėti dėl Tavęs ir VAR. Ten nesu prisiregistravęs ir rašyti negaliu.

    Beje, jeigu būčiau matęs, kad Tu ten "atsišaudai" viena, būčiau registravęsis vien dėl Tavęs. Bet pažiūrėjęs, mačiau, kad palaikymo Tau užtenka ir taip.

    23 Monas   (22.05.2012 18:40) [Medžiaga]
    O aš iš principo nepalaikau,kadangi nifiga nežinau dėl ko pešamasis metai iš metų.Maniau dėl vyrų,bet pasirodo kad ne,galvojau kad dėl garbės,bet pasirodo irgi ne,jos jau,pasak pačių kariaujančių pusių,seniai prarastos...O daugaiu ne vyriškam protui suprasti,be to moterys meluoja geriau. biggrin

    24 Torpeda   (22.05.2012 18:52) [Medžiaga]
    o ten kariaujama buvo del užgauliojimų,pastovių siūlymų į dantis....ir Kiemelių.

    27 Monas   (22.05.2012 19:01) [Medžiaga]
    na dėl dantų tai dzin...arba jų neturiu,arba greit nebeturėsiu...laiko klausimas.O Kiemeliai ką: vakar buvo,šiandien bus,o rytoj kas ten žino.
    Jei rimtai,tai dėl Kiemelių peštynės vyko ir praeitais metais,ir galiu tiesmukiškai pasakyti,jog darote kvailystę užkimdamos ant šio kablio.Kadangi šios peštynės vyksta kasmet,reguliariu dažnumu,ir be to,tos peštynes kai kam suteikia tokį didelį pasitenkinimą,kad po jų dar ilgai žmogėnas jaučiasi antžmogiu.Iškrypimas tai.Fui...(Čia pajuokavau).
    P.S.Įdėčiau vieną taiklę nuotrauką,bet...bijau likti nesuprastas.
    P.S.P.S.Teisingai sako žmonės:nedirbk dešimties darbų iškart...
    Sprendimas labai paprastas: ignoras.Perskaičiau,bet nekomentuoju.Peštynių organizatorius pradeda tampyti nervinis tikas.Labai smagus ir juokingas procesas.Tikrai,tikrai.

    30 Dzein   (22.05.2012 19:06) [Medžiaga]
    Būtų-nebūtų.Būtų-nebūtų.Tik faktas tas,Orvel,kad nėjai ir negynei.
    Bet aš irgi nėjau ir negyniau,nors Plepynėje gavau žinių,kad esu linksniuojama iš blogos pusės.O kodėl nėjau?Visų pirma manęs absoliučiai nedomina pletkų aiškinimąsis ir aš,gindama savo ar kažkieno kito aureolę,geresne netapsiu niekieno akyse.O ar Kiemeliai taps blogesni nuo blogų kalbų?Irgi ne.
    Čia tik vaikų žaidimas smėlio dėžėje...aš tau va trenksiu ir dar mamai apskųsiu,paskui dar pasakysiu kaimynei ir ta tau dadės.
    Bet gal tai ir yra smagus gyvenimas,tik aš to nesuprantu?
    Kai buvau vasarą kaime,tai irgi būdavo tokios razborkės tarp bobulkų.

    +1   Спам
    31 Monas   (22.05.2012 19:34) [Medžiaga]
    biggrin Kad sužinoti,jog viena graži,bet nelabai,o kita kurva,bet pasirenkanti kam duoti..Labai naudinga informacija. biggrin
    Čia ne esmė pačių peštynių priežastyje.Argi,dar kada Kiemelių nė mintyse nebuvo,tų peštynių nebūdavo?Būdavo.Ir reguliariai,pagal mėnulio fazes.Ir dažnumas daugmaž kas 4-5 mėnesiai.Yra žmonių,kuriems kaip oras reikalingas emocinis-andrenalinis sukrėtimas (internetinėje erdvėje tokie pravardžiuojami Dopingais).Geriausias tokio tipo žmonėms "dušas"-ignoras.Dienoraštis yra-komentarų nėra.Toliau linksmybės.Pats save komentuoja,naudoja savo kitus nikus,kad sudarytų komentuojamo dienoraščio įspūdį ir priviliotų komentatorius,bandoma į dienoraštį įpinti provakuojančius,įžeidžiančius komnentarus,kad tik užkibtų.Po įnirtingų peštynių,gavus eilinę andrenalino dozę,Dopingą ima purtyti savigraudžos,baimės,kartais ir net gėdos,viešo nusižeminimo ir atsiprašymo "lomkės",staigiai keičiamas dienoraščių temos,krypstama į lyrikas,romantinius tekstus.Praėjus "lomkių" stadijai,dienoraščių temos ima "aštrėti",tekstuose vis aiškiau juntamos agresyvus tonas.Ciklas ima kartotis.

    26 Orvel   (22.05.2012 18:59) [Medžiaga]
    Monai.
    Tiek esantiems valdžioje, tiek besiveržiantiems į valdžią reikalingas "priešas". Juk "priešui" galima suversti atsakomybę už visas nesėkmes, už visus liaudies vargus ir t.t.

    Pirmiausia priešas buvo okupantai. Tai buvo geras priešas, ir visi kurie neįtikdavo "tėtušiui" būdavo "okupantai". Okupantai suardė kolūkius, pardavė Mažeikių naftą, subankrotino bankus... Na daug blogo padarė.
    Bet su okupantais šiaip taip susitvarkėme. Ir tada atėjo "valstybininkai". Ką blogo padarė valstybininkai dabar nepamenu, bet padarė daug. Beje, ar iš "valstybininkų" ar atskirai išsirutuliavo dar ir "oligarchai". Šitie irgi daug blogo pridarbo, bet ir su vienais ir sukitais aktyviai sukovojo ir kubilius ir grybauskaitė ir tie atsitraukė išsigandę, o gal visai išnyko ( išvyko į Angliją lėkščių plauti).
    Bet be priešų liūdna, tad atsirado "pedofilų klanas".
    Atskiri pedofilai nėra priešai, juos net ir gina ir tas pats venckus, bet va klanas yra baisus priešas. Priešas įvardintas, visiems gerai, tauta kovoja su priešu, o kai kurie veikėjai gali toliau tęsti savo darbelius. Visiems rojus. Patenkinta tauta, patenkinta valdžia. Tiesiog komunizmas.
    Įdomu, kad iš tų tūkstančių "garbingų, protingų ir kitokių -ingų" nieks nepagalvoja paprasto dalyko,- jeigu būtų toks galingas klanas, nieks apie jį nieko nežinotų. Kaip ir nežinome apie tam tikras įtakos grupes ir grupeles, kol nepaliečiame jų interesų. O va, kai paliečiame, pradeda nesisekti, mes nesuprantame kodėl, kol neateina protingas dėdė ir nepaaiškina,- "čia būk, o va ten - NE". Ir jeigu "ten - NE", vėl visos nesėkmės dingsta.
    Beje, kas už to "dėdės" stovi, mes nežinome ir nesužinosime. Paprasta, aišku, veiksminga.
    Ir be jokių "meksikietiškų serialų".

    29 Monas   (22.05.2012 19:04) [Medžiaga]
    Na panašiai.

    28 Orvel   (22.05.2012 19:03) [Medžiaga]
    Džein, gali pririnkti, aš mėgstu pasijuokti. Radau ir aš nevykusių antivenckiškų pasisakymų. Bet ne iki tokio lygio, kaip pateikiau ČIA.
    Beje, čia tik maža dalelė jų "auksinių minčių"

    32 Monas   (22.05.2012 19:46) [Medžiaga]
    Blin,na ir prikomentavau aš šiandien čia,pats save pralenkiau... biggrin
    Karaliene,nekreipk tu dėmesio į Orvelą,Orvelas kaip kirvis (vyras),o kirvio kotą vistiek laiko moterys.Moksliškai patvirtinta.
    Iš tikrųjų,nesipykit dėl tų politinių pažiūrų.Yra kur kas rimtesnių problemų nei kokios spalvos marškinėlius vilkėti.
    Visiems gero vakaro.

    33 karaliene   (22.05.2012 20:54) [Medžiaga]
    Čia taip iš pavydo, kurių nepriimam... biggrin

    34 Orvel   (22.05.2012 20:59) [Medžiaga]
    Kliūva kiemeliai, sakote?
    O ko ten einate? Ko ten rašote? Norite plačios auditorijos? Ką gi, tada tai mokestis už populiarumą.

    Aš sakiau, ir ne kartą,- kad neisiu komentuoti į "Zebrą". Aš pareikalavau, kad mane išbrauktų iš to portalo, kas po ilgų ginčų ir buvo padaryta. Tada buvo mano pasekėjų. Bet, pasirodo, tik kelioms dienoms.
    Šiaip jau, ponios, jeigu braidai mėšlo krūvoje, reik susitaikyti su tuo, kad smirdės. Bet braidyti pasirinkote Jūs, per jėgą ten nieks nevarė.
    Ir todėl man daugiau negu keisti Linos priekaištai. Tuo labiau, kad Liną laikau tikra drauge,- ji manęs nepavedus, ko, deja, nepasakysi apie daugelį kitų internetinių draugių. Žinoma, gaila, jeigu ji jau manęs nelaiko draugu. Liūdna, bet ČIA jau nelabai galiu ką pakeisti, tenka susitaikyti.

    35 Torpeda   (22.05.2012 23:13) [Medžiaga]
    ten yra žmones su kuriais bendrauta ne vienerius metus ir jie neateina čia,todel ir eini,rašai,komentuoji...
    Tas mano komentaras buvo ne vien tau taikytas(nes iki jo nežinojau kad nueini į zebrą)....
    Yra tokių žmonių,kad net kai nelaimė kitą ištinka-nusisuka nors prieš tai buvo draugas....Nenorejimas sugert kitų blogu emocijų....na niekaip nesuprantu kaip taip galima elgtis...

    36 Orvel   (23.05.2012 15:11) [Medžiaga]
    Linute, žmonės neprivalo atitiktų kažkokių mūsų standartų.
    O kas liečia visokias Variety, na kam teptis rankas? Principe, nesunku padaryti, kad ją sudaužytų kaip obuolį, man net neišeinant iš namų, na ir kas? Ką aš tuo laimėsiu, ar Tu? Tiesiog, yra žmonės, kuriuos varta paversti draugais, ir yra "tuščia vieta", tokios, kaip Variety. Ir viskas, atskirti tuos žmonės ir rami galva.

    37 Orvel   (23.05.2012 15:12) [Medžiaga]
    Dianiuk, na jeigu tai malonu,- "kas uždraus, kas uždraus?" smile

    38 Orvel   (23.05.2012 15:13) [Medžiaga]
    Viskas būtų gerai, jeigu ne viena smulkmena. Gadindami nervus kitiems, mes gadiname juos ir sau. Dėl kai kurių žmonių, nesakau, verta. Bet dėl kai kurių... Na kam?

    39 kieta   (23.05.2012 22:18) [Medžiaga]
    nesutinku, kad man kištų „beveik tik citatos“ ir dar Orvel'as. Ta prasme, Karalienei taikant...
    Komentarais citatomis gyvent, tai gi sava galva vis dar ant kaklo. biggrin biggrin biggrin
    viską ramiai perskaičiau. Nėra vieningos nuomonės, o kas čia būtų, jei būtų?
    kas čia būtų jei žemė vienos spalvos žiedais sužydėtų...Bet Stankūnaitė yra k... faktas.
    Kol kas tiek. blahblah

    40 Orvel   (24.05.2012 09:51) [Medžiaga]
    Vakar nebuvau namie. Šiandien vėliau pasuksiu.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz