Antr, 21.05.2024, 17:17
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Gegužė 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Gegužė » 6 » Paplepam apie badą? (Doremi dienoraščiai ir komentarai įkvėpė)
    23:07
    Paplepam apie badą? (Doremi dienoraščiai ir komentarai įkvėpė)
    Sugalvojau, kad reikia man remtis autoritetų nuomone, nes kažkokia Galaxy netikėsit. Taigi pradedu taip: Nobelio premijos laureatas Amartya Sen dar 1981 metais padarė išvadą, kad badas egzistuoja todėl, kad žmonės neturi ką valgyti, o ne todėl, kad nebūtų pakankamai maisto. Jis nustatė, kad badas dažnai ištikdavo toje vietovėje kurioje nebūdavo ženklesnio maisto sumažėjimo vienam gyventojui. Žmogus turi ką valgyti, ar jis badauja priklauso nuo to ar jis gali įgyti teisę į tą maistą. Vadinasi, priklauso nuo paskirstymo, nuo žmogaus perkamosios galios.

    Kitas dalykas, kad augant žmonių gerbūviui, jiems vis labiau norisi mėsos. O mėsai pagaminti reikia grūdų, kuriais puikiausiai pasisotintų žmonės. FAO (Jungtinių Tautų maisto ir žemės ūkio organizacija) duomenimis jau dabar apie 50 proc. visų grūdų sušeriama naminiams gyvuliams. Be to ta pati organizacija teigia, kad Vidurio Europos gyventojas suvartoja 10 kartų daugiau mėsos negu reikia baltymų poreikiui patenkinti. Vadinas, mažindami mėsos suvalgymą, paliktume daugiau maisto produktų kitiems. (Tiesa, čia patingėjau dar parašyt apie iš žemesnio į aukštesnį mitybos lygį perduodamą energiją, o tas būtų paaiškinę kodėl pvz. suvalgę 100 kg grūdų pasisotintume labiau negu suvalgę 100 kg grūdų suėdusių gyvulių)

    Dar atkreipkit dėmesį į vieną įdomų dalyką: Afrikoje badas buvo „atrastas" tik po Antrojo pasaulinio karo kai Trečiojo pasaulio šalys buvo integruojamos į pasaulinę ekonomiką. Ten fermeriai ėmė gaminti eksportui, o ne vietinei rinkai ir ėmė tenkinti paklausą medvinei, tabakui, kavai, kakavai, cukrui ir kitiems nelabai valgomiems produktams. Vadinasi, tam, kad mes rūkytume, vartotume per daug cukraus, kavos arba, kad ir tam, kad viduržiemyje visada parduotuvėse turėtume supurkštų chemikalais egzotinių vaisių, Afrikos ūkiai sumažino maisto produktų auginimą. Ir kažkaip nesinori sutikt su Orvel, kad afrikiečiai patys kalti dėl tokios situacijos. Juk į ją įvarė tiek jų vadukų, tiek mūsų visų „nusipelnymas gyventi geriau".

    Dar vienas įdomus dalykas būtų apie dirvožemio eroziją, bet geriau susilaikysiu, nes už per rimtą dienoraštį rizikuoju būt nušvilpta arba pasidaryt panaši į daugumai virtualiai pažįstamą A.S.

    Peržiūrų: 641 | Pridėjo: galaxy
    Viso komentarų: 79
    1 Dzein   (06.05.2012 06:14) [Medžiaga]
    Visų pirma alinama žemė jau nebeduoda geros produkcijos.Antra-žmonių daugėja.Trečia-jei žmonės neturi perkamosios galios,grūdai JAV buvo pilami į jūrą,bet neatiduodami pigiau.
    Kodėl mes viską vežame iš Lenkijos?Žemė ta pati,rankos tos pačios.Ai,nea...lietuvio rankos abi kairios biggrin Jei mane užrištom akim išmestų LT arba PL,aš iš karto pasakyčiau,kur Lietuva,o kur Lenkija.LT laukai apleisti,brūzgynai ir t.t.Dirbti nėra kam.Argi sunku nusibalinti namuką,pasidažyti stogą,pasisodinti gėlę?O seni daugiabučiai?Iš viso košmaras,nes lietuviui už buto durų jau nebe jo,kam tvarkyti.
    Afrikoje nebuvau ir nežinau.

    3 galaxy   (06.05.2012 10:15) [Medžiaga]
    Hmm. Dabar Lenkijoj nebuvau, bet anksčiau visada pagalvodavau atvirkščiai. Nors, žinoma, Lenkija toliau nuo Lietuvos sienos geriau atrodo.
    Beje, tas nesusitvarkymas iš dalies iš skurdo (milijonierių namai kažkodėl labai gerai sutvarkyti), o iš dalies iš įpratimo, iš tų laikų kai :bendraliaudinė" nuosavybė buvo ne mano, o kas ne mano, to saugoti nereikia.
    O apie perkamąją galią ir aš sakiau, kad ją žmonės turi labai nevienodą. ir jau tikrai nepatikėsiu, kad tie, kurie naikina grūdus, kad jie neatpigtų, nusipelnė žmonijai daugiau ir todėl turi galią.

    2 Džiasmin   (06.05.2012 09:02) [Medžiaga]
    Afrikoj nebuvau ir aš/....badas....anądien pažiūrėjau vaikų iš badaujančių šalių nuotraukas, oi..... Esu mama..todėl plyšo širdis...o kas kaltas??
    susideda ir tas,ir anas.....

    4 galaxy   (06.05.2012 10:18) [Medžiaga]
    Norėjau, kad kas pasakytų, jog mes
    Beje, anksčiau Afrika maisto produktus eksportuodavo, o dabar jau jiems reikia paramą vežt. Tik nesakykit, kad dėl to, kad dabar visi ėmė ir aptingo, tongue

    5 Doremi   (06.05.2012 12:13) [Medžiaga]
    ar nuo kalbų keisis kas nors?šalia pažiūrėkite, šalia saves
    ar vienišam kaimynui nunešėte savo šventinio stalo vaišių?ar pasiūlėte to, ko jum šiandie per daug?
    šios dienos rytas
    mostelėjau ranka kaimynei
    -rūgštynes pjaukite sriubai
    pati nudrožiau padaržiais į kitą pusę
    -asta, pjaunu tavo svogūnų laiškus

    kaimas, viskas paprasta, aš drąsiai rėžiu cibulius, nes astai jau rytoj reikia bulvių sėklai, kopūstų daigų ir nežinia ko reikės man rytoj
    niu, vakar
    važiuoju į kapus lankyti mamos
    pas redą užsuku, tėvelis krienus gamina, gerai gamina, įpatingai
    -gal ir aš noriu happy
    be problemų, stiklainis važiuoja namo
    grįžtu, sukinasi toks džigitas an šaligatvio
    -virginija, aš barščių šiandie virsiu...
    aišku, grietinės reikia, plius pieno dametu
    kasdienybė kiekvienam kaimo kieme
    štai dėl ko man čia gerai
    asmeniškumai, žinoma, bet kalbu apie tai, ką gerai žinau
    o pasaulinis badas tik skaudina širdį, kas vakarą su tėve mūsų kartu, prašau gražesnio, geresnio gyvenimo žmonijai,
    kaži kodėl neišklauso manes dievas?
    kiek pamenu, tai trisdešimt metų tikrai zugiu tą patį, gal ne kas vakarą, bet dažnai wacko
    toki reikalai, reikia naujos žemės planetos ir naujų homosapiens

    7 galaxy   (06.05.2012 13:03) [Medžiaga]
    Pradedu iš kito galo: o kas tuos naujus homo sapiens gali be mūsų pačių padaryti?
    Bet su tuo bendru naudojimukaime irgi tas pats išeina - kuris naglesnis vistiek pasiima daugiau. Kad labiau reikalingam pagalbos kaimynas padėtų, čia jau kitas dalykas.

    6 Lira   (06.05.2012 12:14) [Medžiaga]
    Yra tam tikros itakingu zmoniu grupes, kurios ir reguliuoja piniginius srautus...
    manau, Lietuvos zemele anksciau atrode kurkas geriau nei dabar. netgi sovietmeciu. Nes visi sprendimai ateina is auksciau- tai priklauso nuo valdzios, istatymu... O musu valdzios sprendimai priklausomi nuo kainos wink Ir nuo ES, nes ES nereikia konkurentu. Lietuvos valdzia paklusta ES ir nemaza dalimi Rusijai. Kad ir kokius erelius vaidintumem, is tiesu nesame ekonomiskai laisvi ir nepriklausomi... Ir turime vergo mentaliteta...
    Kai palygini Lietuva su kitomis salimis, netgi ta pacia Lenkija, tai atrodo, kad Lietuvoje vykdomas tylus genocidas- visur vien trukdziai bet kokiai zmoniu iniciatyvai dirbti savomis rankomis ir uzdirbti... manau, ir frikoj zmones nebadavo, kai kiekvienas galejo laisvai pats savimi ir savo seima pasirupinti... O kai tik kazkas pradejo reguliuoti is virsaus kiek kam bananu galima skinti, o kiek ne, kiek ko auginti, o ko ne- vieni suklestejo, o kiti eme mirti is bado... Zinoma, galima sakyti, kad ten maistas labai priklauso nuo klimato, sausru, liuciu ir pan. deja, zmogaus veikla ir cia daug ka lemia, ypac besaikis misku kirtimas. O miskai kertami vel del tos pacios priezasties- PINIGU.
    Visu blogybiu saknis- MEILE pinigams, GODUMAS.

    9 galaxy   (06.05.2012 13:16) [Medžiaga]
    Bet jeigu kalta meilė pinigams, tai jau ne grupuotės kaltos, jau tą meilę mes kiekvienas daugiau ar mažiau turim.O tie mūsiškiai, pakliuvę į "viršūnėles" gal irgi ne vien iš meilės pinigam, gal jie saugumo nejaučia, todėl skuba praturtėti?
    Afrikoj ne tiek reguliavimas iš viršaus, kiek "viršaus" noras gyventi labai gerai, kaip "išsivysčiusios" ekonomikos šalyse. Be to dar visur prisideda inercija. Ir ekonomikos bei kitų socialinių dalykų globalumas galbūt daug klaidų pridaro, tiksliau, nesugebama greitai į klaidas reaguot dėl to, kad harmoniniai svyravimai ne tik fizikoje ir gamtos pasaulyje galioja? Kuo įvykiai klostosi didesnėj teritorijoj, tuoj svyravimai iš inercijos didesni. Juk Potvynio bangos nepalyginamai didesnė okeane, negu kaimo kūdroj.

    16 Dzein   (06.05.2012 17:15) [Medžiaga]
    ES moka didžiulius pinigus,kad tik žmonės savo žemėje(arba nuomotųsi) sodintų atsinaujinančius energetinius išteklius,pvz žilvitį.Nepatikėsite....duoda 140 tūkstančių negrąžinamai ir duoda dar kelias beprocentines paskolas,kurių reikia atiduoti tik 70 %.O žilvitį tereikia paskui tik pjauti ir parduoti valstybei kaip kurą,o jis labai greitai auga.
    Tai kur problema,mielieji???Tik pasodinkim,tik pajudinkime savo baltas rankeles.Sakote,graži aplinka tik pas turtingus?Taip,nes turtingas-reiškia darbštus.O vargšas ką...rankų neturi pasitvarkyti aplink save?
    Dabar ta Afrika.Darbštuolis kinietis išgauna naftą Afrikoje ir uždirba milijardus.O kodėl pats afrikietis miršta iš bado?Keistoka.
    Pavyzdžių toli nereikia ieškoti...mano sodo kaimynų sklypuose sodoma ir gomora,nedaro nieko,o atvažiavę stebisi...kas tau pastatė namelį ,kas sutvarkė aplinką,kas apsodino.Ir niekam neįrodysi,kad viską pasidarei pats savo rankom 14 a.sklype per du metus.Ir visai nesunku,sakyčiau,netgi malonu.

    18 galaxy   (06.05.2012 17:56) [Medžiaga]
    Na, tu ir suplakei viską. Vienas dalykas sodo sklypą tvarkyt (ir dar ypač tada, kai yra už ką) ir visai kitas naftą kažkur pas neturtingesnius išgaut žemes susipirkus. Dar man labai įdomu kodėl negali suprast, kad kažkoks vargšas (ar tinginys tavo akimis) Afrikos žemdirbys neturi už ką technikos ir trąšų nusipirkt. O nuo to turėtų būt neliksma ir mums, nes tada lengviausias kelias ūkininkaut našiau yra lydiminė žemdirbystė wacko O gal tu kaip ir Stočkus netiki, kad žmogus gali kimatą keist? cool biggrin

    8 Orvel   (06.05.2012 13:04) [Medžiaga]
    Už tai Afrika dabar civilizuota ir drambliai medžiojami su džipais.
    Ką civilizacija davė Afrikai? Badą. O ką tai davė Europai ir JAV? Pigią darbo jėgą (ypač kažkada JAV), pigius deimantus, pigius egzotinius vaisius, pigius žemės ūkio produktus... Tad civilizacija Afrikoje apsimokėjo, visiems tik ne afrikiečiams.

    Įdomu, kad visos suknistos supervalstybės (ypač jankiai) supras, kad kišdamiesi į natūralią įvykių eigą jie tik sugadina?

    10 galaxy   (06.05.2012 13:21) [Medžiaga]
    Supras nebent tada, kai paties nuo to bus ženkliai blogiau ir tikriausiai jau keistis bus per vėlu. Nors... negali sakyt, kad visi 100 % nieko nesupranta ir ten.

    11 karaliene   (06.05.2012 14:06) [Medžiaga]
    Taip, žmones valdo tam tikra valdančioji grupuotė. Ten susirinko žmonės negailestingi, kieti, beširdžiai ir bejausmiai. Magnatai.
    (Jausmingas geraširdis niekad nebus nei turtingas nei galingas)
    Tad, valdančiųjų rūpestis - jų pačių gerovė ir dalinai jie rūpinasi pasaulio vergais, kad tie gamintų jiems turtus.
    Kartais tas beribis godumas, kėdžių stumdymas pridaro jiems bėdų, jie daro klaidas.
    Žmonės jie, ne Dievai.
    Valdžia privalo būti. Tvarka irgi privalo egzistuoti.
    Tik režimas turėtų būti kažkoks kitoks.
    Toks, kuris ir badaujančiais pasirūpintų žmoniškai.

    13 galaxy   (06.05.2012 16:46) [Medžiaga]
    Valdančioji grupuotė kažin ar grupuotė, jei ten kiekvienas už save? Bet tavo teisybė, kad reikia tam tikrų savybių ir jautrumo neturėjimo, kad į viršų užliptum.
    O godumas? Jis nesvetimas ir ne valdantiesiems. Juk ne be reikalo reklamose būna tokie žodžiai: "jūs to verti", jūs nusipelnėte geriausio". Vat ir stengiamasi "nusipelnyti" kito sąskaita.[img]http://i279.photobucket.com/albums/kk145
    /cellaneous/Kolobok/f_Kopfkratzm_6e16086.gif[/img]
    Ir apie badaujančius ar šiaip ko stokojančius, kad ir internete pasiskaityt galima ką kas parašo. Kaip suprantu, apie dalybas nėra kalbos, o vat pasakymų, kad šioks, toks, anoks tinginys, kvailys tegul dvesia, kiek nori.

    17 Dzein   (06.05.2012 17:39) [Medžiaga]
    Na ir aš labai žiauri..tegu dvesia tas tinginys,galiu pagailėti tik neįgalaus. tongue

    19 galaxy   (06.05.2012 17:59) [Medžiaga]
    O ko tam tiginiui dvėst, jei yra kas jį palaiko? Tada jis ir ne tinginys gal atrodo? Pvz. atsimenu buvo tokia mano kursiokė, kuri prieš egzaminus tik nagus lakuot sugebėjo. Bet turbūt iš baisaus darbštumo dabar visai neblogai karjerą daro.

    23 karaliene   (06.05.2012 19:01) [Medžiaga]
    Va, dabar pabandžiau įsivaizduoti realų badą. Ne šiaip sau, papostringauti apie Pasaulio sandarą, teisybę, draugystę, pagalbą... Bet įsivaizduoti bent minutei tikrąjį badą.
    surprised
    Kai žiauriai norisi valgyti, kai valgyti norisi kiekvieną sekundę, kai negali apie nieką galvoti, o tik apie maistą - kur gauti?
    (prisiminiau studentavimo metus, kai tekdavo prieš stipendiją porą dienų alkanu pilvu pabūti)
    Bet tai nesulyginami dalykai.
    Man atrodo, kad baisiau už badą gali būti tik pilietinis karas prie tavo namų...

    26 galaxy   (06.05.2012 19:23) [Medžiaga]
    Bet yra ir realus badas, jei žmonės iš bado ir šiais laikais miršta

    12 Doremi   (06.05.2012 16:35) [Medžiaga]
    aš kalbėjau tik už save, ką matau aplink save,
    mano kai mynas ūkininkas rūpinasi kad mūsų pasėliai būtų laiku sukišti žemėn be jokio atlygio, vien rūpestis
    man svarbu, kad mano kaimynės našlės nebūtų skriaudžiamos ir vienišos jei serga,
    kaip ir minėjau, visi aplinkiniai laukia vasaros, nes aš susikūriau uogų rojų, braškės, žemuogės, avietės, vyšnios ,slyvos, jau dabar primena apie tai
    aš nežinau naglesnių ir nežinau kaip tas dalijimasis pasiskirsto
    aštuoniolika metų čia gyvenam
    geras kaimynas yra geriau už tolimą giminę
    yra čia toks žmogus, pirkęs kaimyno namą, jis nedalyvauja tame procese, nedalyvauja ir bendriomenės gyvenime, jis vienas sau patenkintas savimi bet ir mums netrukdo, jei reikia jam kasti žemę paribiu- atsiklausė, reikėjo kanalizaciją vesti per mūsų sklypą- irgi paprašė leidimo, tuo ir baigtas bendravimas su tuo žmogum, nes toks jo pasirinkimas

    14 galaxy   (06.05.2012 16:51) [Medžiaga]
    Aš kažkaip manau, kad jeigu Krosnoj ir yra tokia bendruomenė, tai tuoj jos neliks. Kaip neliko ir visur kitur.

    15 Orvel   (06.05.2012 16:55) [Medžiaga]
    O gal tegul galioja gamtos dėsniai? Juk ir gamtoje žūsta silpniausias, ir niekas nesako, kad tai žiauru.

    20 galaxy   (06.05.2012 18:01) [Medžiaga]
    O gal tu pražiopsojai vieną momentą? Gal čia jau silpnumas homo sapiens kaip rūšies, kad ji nesugeba racionaliai tvarkytis?

    21 Doremi   (06.05.2012 18:30) [Medžiaga]
    krosnoj bendruomenė yra ir stipri ir kaži ar sunyks

    22 karaliene   (06.05.2012 18:57) [Medžiaga]
    Tai čia todėl taip, kad yra lyderiai stiprūs... biggrin

    25 galaxy   (06.05.2012 19:21) [Medžiaga]
    Tai aišku, kažkas turi duot toną, bet žmonės tai keičiasi

    24 galaxy   (06.05.2012 19:20) [Medžiaga]
    O kuo jau ta Krosna kitokia?

    27 Doremi   (06.05.2012 19:54) [Medžiaga]
    niekuo nekitokia, tik pasikeis žmonės, žinoma, gal geresni už mus bus, visuomeniškesni, kiti kaimai taip pat turi bendruomenes, neblogesnės tikrai
    tik va, būna labai miela susieiti prie didžiulio stalo visiem, pasimatyt, nes nors ir nedidukas miestelis, bet su toliau gyvenančiais nesusieinam ir po mėnesį ar du,
    būna smagu
    o kasdien tik kasdienybė, kiekvienam savi darbai
    prieš valandą senutės anūką praauklėjau, tik žodžiu, ką čia su pijoku, daėdė jis man
    o ir kur jai bėgt daugiau jei ne pas mus

    28 galaxy   (06.05.2012 20:11) [Medžiaga]
    Na, tada gerai jums wink

    29 Orvel   (06.05.2012 20:50) [Medžiaga]
    Kaip rūšis žmonės stiprūs, ir sugeba išnaikinti kitas rūšis. Esminė kova vyksta rūšies viduje, o ne tarp rūšių.
    Ir gal ir teisinga, kad stipriausi išnaikina silpniausius, juk tai užtikrinamas geriausias genų rinkinys.
    Kaip obrazdėlį galiu pateikti žydus. Dabar jie valdo apie 70 proc. pasaulio kapitalų, ar kas kada susimąstė KODĖL?

    31 karaliene   (06.05.2012 21:17) [Medžiaga]
    Bet fiziškai žydai nėra stiprūs... dry

    32 galaxy   (06.05.2012 21:21) [Medžiaga]
    Ir čia turbūt ne taip. Natūrali atranka pas žmones kaip tik labai seniai nevyksta. o jei ir vyksta, tai ne tokia, kuri užtikrintų geriausius genų rinkinius. Pvz. Lietuvoj geriausi genai turbūt būtų tokie, kurie leistų užsiauginti šiltą kailį, kad žiemą nesušalt ir nekūrenamoj patalpoj. Pigiau ir ekonomiškiau būtų tongue
    O dėl žydų, tai pagalvojau. Tikriausai todėl, kad jie prekyba ir piniginiais santykiais užsiima nuo labai seniai, ne taip, kaip kitos tautos. Ir dar dėl to, kad žydai savo tautiečius turbūt labiau palaiko negu kitos tautos. Vadinasi, mažiau vyksta kova rūšies viduje cool

    38 karaliene   (07.05.2012 09:14) [Medžiaga]
    Ko gero čia ir bus esmė, kad tarp žydų nevyksta kova rūšies viduje...

    41 galaxy   (07.05.2012 10:51) [Medžiaga]
    bet įdomu ką laimi lietuviai,kad tarp jų tokia kova vyksta? Darosi vis plėšresni ir plėšresni ir todėl nugali kitas tautas? Bet lyg ir nepanašu,kad nugali. Greičiau jau asimiliuojami lieka wacko

    30 Doremi   (06.05.2012 21:04) [Medžiaga]
    todėl kad žydas pasitiki savimi ir savo dievu, tiki savo išskirtinumu, visi gojai(žemiau gyvulio)tik jie, žydai išrinktieji valdyti pasaulį ir jo turtus

    33 galaxy   (06.05.2012 21:24) [Medžiaga]
    Sakai todėl, kad gojus engia? surprised

    63 irka   (08.05.2012 11:27) [Medžiaga]
    laba, ikisiu trigrasi, kiek pamenu 'gojus' tai keiksmazodis beveik tai negrynas zydas tai jau zydo ir darko nors misinys wacko

    64 galaxy   (08.05.2012 21:24) [Medžiaga]
    kad seni žmonės sako, jog taip vadindavo ne žydus. biggrin cool

    34 Doremi   (06.05.2012 21:26) [Medžiaga]
    gojų nelaiko net žmonėmis, ką jau čia konkurentas ar partneris, stiprūs savo dvasia, protu, nesimaišo su kitomis tautomis, jie gimsta gal su kišenėle ir pinigine kišenėlėje

    36 galaxy   (07.05.2012 07:55) [Medžiaga]
    Kad lyg ir maišosi wacko Bet gyvybingi tikrai jau labai seniai. Tautos tiek tūkstančių metų neišgyvena kiek žydų tauta.

    35 Orvel   (06.05.2012 21:54) [Medžiaga]
    O va pagalvokime.
    Kiek tūkstantmečių žydai buvo nemėgstami, engiami visame pasaulyje. Jau Biblijoje matosi, kad jų nemėgsta egiptiečiai, vėliau inkvizicija su jais nebuvo labai švelni, atėjo 19-20 amžiai, pogromai, genocidas ir kiti džiaugsmai.
    Kai viena nacija taip naikinama, kokie individai turi didžiausią galimybę išlikti? Tie kurie geriausia prisitaiko,- landūs, gudrūs, nestandartiškai mąstantys, greitai priimantys sprendimus ir greitai veikiantys. Kiti paprasčiausia išnaikinami.
    Dėl religijos žydai šeimas kuria daugiausia tarpusavyje. tad kokie genai įsitvirtina?

    Va taip, natūralios atrankos būdu, išrinktoji tauta tapo tikrai išrinktąja.

    37 galaxy   (07.05.2012 07:58) [Medžiaga]
    Bet nemėgiami buvo būtent dėl savo tokių savybių. O persekiojimai juos sustiprino, žinoma. Bet tik juos. Lietuviai tokiom sąlygom seniai būtų išnykę. Ir išnykę dėl nepalaikymo vienas kito. wacko

    39 karaliene   (07.05.2012 09:15) [Medžiaga]
    Jei lietuviai taip būtų ujami visame pasaulyje, tai gal ir jie imtų vieni kitų laikytis ir paremti?

    40 Lira   (07.05.2012 10:51) [Medžiaga]
    Nemanau. Nes zydams tokie buvo duoti nurodymai is auksciau, grieztos taisykles, kuriu jie privalejo laikytis, o uz nesilaikyma buvo baudziami. Dievas tokius nurodymus dave kad islaikytu kuo grynesne tauta, kurioj turejo gimti Mesijas.... O lietuviai gan chaotiska tauta... Vienybes jausmas pas mus pasireiskia daugiau emocijomis , o ne konkreciais tikslingais veiksmais...

    44 galaxy   (07.05.2012 11:51) [Medžiaga]
    Na, tais laikais lietuvių dar išvis nebuvo, o ir Mesijas vargu ar galėjo gimti necivilizuotuose šiaurės miškuose wink

    42 galaxy   (07.05.2012 10:52) [Medžiaga]
    Abejoju sad

    46 Dzein   (07.05.2012 13:01) [Medžiaga]
    Pietiečiai neturi vaikų namų...našlaitį paims auginti giminaičiai arba visai nepažįstami,todėl ar nepastebėjote,kad jie labai vieningi ir suaugę?Vienas už visus,visi už vieną,todėl nebandyk jų paliesti,-tai panašu skruzdėlyno gyvenimą.
    Kur jūs taip matėte Lietuvoje?Vaikai mėtomi,kiekvienas gyvena sau,todėl kas ką nori su lietuviais tas tą ir daro.Tai dar nereikia nė svetimų..savas savam gerklę siekia perkąsti.

    49 galaxy   (07.05.2012 16:03) [Medžiaga]
    Tai aš ir sakau, kad nereikia skatinti kiekvieno atskirai "išgyventi", jei žmonės ir taip vienybės neturi. Beje, kažkada ir pas mus nebuvo vaikų namų, tik seniai wink

    43 Maja   (07.05.2012 11:10) [Medžiaga]
    Mano manymu lieka ištvermingiausi. Juk nebūtinai žmogus turi būti ištvermingas kūnu. Linkčiau manyti, kad pagrindas yra dvasinė stiprybė ir tikėjimas.
    O žydai. Žydai gajūs. Ir gal ta jų ištvermė išplaukia iš žinojimo, kad jie teisūs, kad jų Dievas yra vienintelis teisus, jų rabinas patars tik teisingai, jų motina yra pati pačiausia. Kartais gera žinoti ir tuo tikėti.
    Ir gal ta tauta yra tokia, kokia yra, kad joje svarbiausia yra Moteris. Būtent per Moterį/ Motiną ateina tiesos.
    Juk žydas yra žydas, kai jo motina žydė. Tėvas gali būti ir kitos tautos atstovas. Idealu, kai nesimaišo.

    O šiaip, genetiškai stipriausi individai, pas kuriuos yra įvairių tautų genų kratinys.

    45 galaxy   (07.05.2012 11:56) [Medžiaga]
    O kodėl būtinai ištvermingiausi ar stipriausi, jei sakoma, kad "išlieka geriausiai prisitaikę"? Galbūt sugebantys bendradarbiaut yra geriausiai prisitaikę? cool
    ir dar girdėjau, kad žydai protingesni todėl, kad jų tėvai išmintingai pastebi laiku vaiko gabumus ir juos vysto. Mūsiškiai tai dažniausiai palieka viską savieigai.

    47 karaliene   (07.05.2012 14:09) [Medžiaga]
    Kodėl pasaulyje geriausi šachmatininkai - žydai?
    O boksininkai - negrai... biggrin biggrin

    48 Lira   (07.05.2012 14:54) [Medžiaga]
    Pažiūrėk olimpines varžybas- baltieji visada pirmieji šaudyme, o negrai- bėgime biggrin

    52 Maja   (07.05.2012 16:33) [Medžiaga]
    Bėgime stiprus ne visi. Pažiūrėkit į jų kūno konstituciją.

    53 Lira   (07.05.2012 17:17) [Medžiaga]
    pažiūrėk, jei turi, per humoro prizmę wink

    55 Maja   (07.05.2012 17:54) [Medžiaga]
    Šiomis dienomis ne, bet kažkada turėjau.

    58 galaxy   (07.05.2012 18:33) [Medžiaga]
    O kur dabar padėjai? surprised

    59 Maja   (07.05.2012 19:38) [Medžiaga]
    Tai kad užmigo jis pas mane, rupūžė aukštielnika. Per šalta. O gal šiaip, išsikvėpė.

    60 galaxy   (07.05.2012 20:52) [Medžiaga]
    Nu, jau? surprised wacko

    51 Maja   (07.05.2012 16:32) [Medžiaga]
    Dėl gabumų palikimo savieigai nesutikčiau. Bent jau dabar vaikai išties lavinami. Gal tik švietimo sistema pas mus kitokia: per kančias į dausas, kitur gi - per saviraišką, saugumo jausmą.
    Dėl prisitaikymo. Čia ir sutinku, ir ne. Nes lietuviai pakankamai greit asimiliuojasi, o rezultatas, švelniai tariant, nekoks.
    Vis tik aš už ištvermę.

    56 galaxy   (07.05.2012 18:31) [Medžiaga]
    Man vistiek atrodo, kad tik retas lavinamas į tą pusę, į kurią reikia. Mano, pvz., jokie gabumai nebuvo pastebėti. Bet, aišku, anais laikais ir dar neaišku ar aš jų kokių nors išvis turėjau wacko

    50 galaxy   (07.05.2012 16:05) [Medžiaga]
    Nežinau kaip su boksininkais, gal ir negrai. šachmatininkų, mano manymu, visokių pasitaiko. O negrai iš tikro greiti, bet užtat negro plaukiko išvis nemačiau nei vieno.

    54 Lira   (07.05.2012 17:18) [Medžiaga]
    baseino chloras juos iškart išbalina....

    57 galaxy   (07.05.2012 18:32) [Medžiaga]
    Bet ten ne vandenilio peroksidas wacko

    61 karaliene   (07.05.2012 21:37) [Medžiaga]
    Man per gyvenimą neteko matyti negro šachmatų didmeistrio... biggrin biggrin
    Aha... ir plaukikai kažkaip labiau baltaodžiai...
    Bet žydo bėgiko ar plaukiko irgi kažkaip nelabai pasitaikė... nebent nepamenu, kad būč mačius...
    O geltonieji siauraakiai visi arba karatistai arba sumo specai... biggrin

    62 galaxy   (07.05.2012 22:38) [Medžiaga]
    Reiks atkreipt dėmesį biggrin cool

    65 kieta   (09.05.2012 19:42) [Medžiaga]
    Reiktų viską smulkiai išklausyti iš dukros, kuri Afrikoje (iki gegužės 28 tos ) ir ne pirmą kartą. Svarbiausia man - skrydžiai, oro uostai ne visur rasti, tik palei tvorą kelias...Tą žinau, nes pergyvenu gi. Žodžiu dirba lietuvių įgula, skraidina darbuotojus juodukus į darbą ir atgal, iš vieno miesto į kitą po du tris reisus, nes nėra transporto tik vandens kelias ir orlaiviais..Ten ir piniguose kasyklų, gręžinių vaizdai.
    Aš išleisdama prikepu, priruošiu mėsos gaminių, kuriuos ji laiko šaldytuve, mėsa labai brangi. jogurtas berods 12 lt. o parduotuvėse maistas lūžta tokios pat maximos - tik nėra už ką. Turiu negrai ir automobilių... Labai prausiasi po darbų, kvėpinasi ir nuo baltųjų laikosi atokiau lyg ..pastarieji būtų ar tai protingesni...ar kažkaip aukščiau. Orlaiviai Prancūzijos, kalba prancūzų . Prie vandenyno jei
    palieki rūbus tai ir tiū tiū, kaip ir atiduoti. Per skype mačiau jos kambarį kur gyvena, norm. dušas, nuo uodų ir maliarijų paskiepyta...Elektrs laidai įspūdingai nukarę.... gatvėse vos ne ant stogų, reiktų Sekmokui parodyti...Medžiai nepapastai aukšti, į kiemus užsuka drambliai.
    Ką darysi, kad lietuvaičiams tik Afrikoje darbas

    66 karaliene   (09.05.2012 20:30) [Medžiaga]
    Oi, oi, kaip įdomu... vaje... wacko
    Parašyk daugiau apie dukros darbą, apie Afriką... Kokia tai šalis, kokioje Afrikos vietoje? Ir ar tikrai vaikai badauja? ir pan.
    Parašyk dienoraštį...

    68 Dzein   (09.05.2012 21:22) [Medžiaga]
    O labiausiai tai nuotraukų..
    Tarp kitko,Karaliene,nereikia taip toli skristi pasižiūrėti badaujančių vaikų...jų yra ir Lietuvoje. tongue

    69 galaxy   (09.05.2012 21:22) [Medžiaga]
    Kur kariaujama, tai tikrai badauja, bet ten Kietos duktė, manau, nedirba. cool

    67 galaxy   (09.05.2012 21:21) [Medžiaga]
    Afrika didelė ir įvairi. Aš irgi noriu, kad papasakotum kiek galima daugiau. biggrin

    70 Doremi   (10.05.2012 08:07) [Medžiaga]
    eina sau, aš irgi norėtau in afriką wacko

    71 kieta   (10.05.2012 11:02) [Medžiaga]
    69galaxy---dirba dirba.
    baisiausia buvo kai skrido pirmą kartą tada atsiverčiau GABONĄ ir viską išstudijavau, sostinėje Libreville yra oro uostas , kitur ...taip ir parašyta ----Lėktuvai gali leistis...
    Ji Port Gentili. Žodžiu, taip ---
    Kaune Danijos firma verbuoja lietuvius pilotus ir vadybininkus, palydoves.Yra 11 tokių įgulų ir siuntinėja... Buvo ji ir Conge pačioje Danijoje (po mėnesį ) po to ilsisi ir vėl išvyksta, kur danai pašaukia...
    Jei orlaivy ji (vadybininke aprūpina maistu....nu kad nieko netruktų nei keleiviams nei pilotams) o šalia palydovė juodukė. Tai JUODUKEI daugiau Danai moka nei lietuvaitėms su aukštaisiais ir magistrais....ir t.t...
    Juoda netiesa! Bet pas mus LIETUVOJE nac. aviacijos nėra. Tik oro uostas, jo teritorija...nuomuojama viso pasaulio lėktuvams. Fly Lal buvo gerai. Namuose (nenustebkite) gal 7 rūšių uniformos po 4,5 komplektus....spinta lūžta, nei išmest, nei parduot, žadėjau nešti į teatrą... būna, kad reikia, dukra sako - negalima. Bijau įkyrėti, ate. cool

    72 galaxy   (10.05.2012 11:51) [Medžiaga]
    Kaip įdomu. Ir aš skrisčiau į Afriką, tik įtariu, tokio amžiaus jau nebeima biggrin
    Ir neįkyrėjai cool
    Ir aš ne 69 cool
    P.S. Už magistrus išvis nieko neduoda, tik už jaunystę. Na, gal nebent mokytojams kokia 50 Lt numeta viršaus.

    75 karaliene   (10.05.2012 17:23) [Medžiaga]
    Ot danai zarazos, jie visai negerbia postsovietinių respublikų. Dievuliau... mes jiems prastesni, net už juodukus... Skaudu net. sad

    73 kieta   (10.05.2012 12:47) [Medžiaga]
    vyres. dukra baigė pedagoškę ir pasakė čia ne mokša...tą pačią specialybę pakartojo Universitete su angų kaba dar...nu darbą turi, o toji -A.Gudaičio institute kalė tokius dalykus (su mamos pagalba) , nes literatūra rusų kalba...iki šiol ! o rusų nei viena nei bum bum. Oi kas darosi Lietuvoj.

    74 kieta   (10.05.2012 13:01) [Medžiaga]
    Parodė man tą Afriką per skype dabar bet tokia akinanti sauė, kad kamera nepritaikyta...išnyko vaizdas...Liepiau parayti apie Gabono vaikus...jei ką. bet kas dirba gyvena gerai, o kas tingi dirbt tai... nelabai :0

    76 galaxy   (10.05.2012 18:03) [Medžiaga]
    Ne, tikrai nėra su Afrika taip, kad "tingi". Darbas atsiranda iš daugelio dalykų - ir sugebėjimo dirbti, ir technikos turėjimo, ir užsienio konkurentų neturėjimo, ir daugiau dar ko. Juk jei jie žemę dirbs tik su kauptukais, gali dirbt nedirbę, vistiek blogai gyvens. Beje, kiek žinau, ir Lietuvoje sakoma, kad darbo našumas mažas, o žmonės tingi. Bet užtenka tiem patiem žmonėms atsidurti užsieny ir... tongue

    77 galaxy   (10.05.2012 18:05) [Medžiaga]
    Beje, Afrikoj ir tingėt daugiau reikia, kai toks karštis. Ir daugiau tingėt galima, nes šiltam krašte žmonėms vis dėlto pragyvenimas turėtų būti lengvesnis. biggrin

    78 kieta   (12.05.2012 23:47) [Medžiaga]
    negaliu atsakyti ar ten žemė dirbama, kaip pas mus....tokios raudonos spalvos..., man daugiau rūpi koks dangus, kad greičiau atskraidytų ir grįžtų...javascript://

    79 galaxy   (15.05.2012 18:42) [Medžiaga]
    Tai su tavim viskas aišku. O aš sugalvojau, kad žemės vis dėlto dirbt žmonėms nereikėjo pradėt wink

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz