Treč, 22.05.2024, 03:33
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2013  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2013 » Sausis » 6 » Pažiūrėkim viens kitam į akis
    12:33
    Pažiūrėkim viens kitam į akis
    Į širdis nebūtina. Po šio ryto "malonaus" pasibendravimo su Rimu, labai noriu pamatyti jo akis. O ir manęs nesat matę, išskyrus Cipą ir Praeivį. Jie turi savo nuomonę. O Jūs tikriausiai norit susipažinti su elitine kekše, boba, kompleksuota k.............. kuri dar ir gyvena su debilu ir t.t. Tai Rimo nuomonė... Aš čia nedrįstu rašyti tokių žodžių kokiais esu vadinama. Tai gal organizuojam susitikimą? Tik pasiimkit daugiau babkių, nes elitinės kekšės brangiai kainuoja.... 
    P.S. Nebijokit asilo, debilo ir t.t. savo vyro nesivešiu, taip kad aš jūsų paslaugoms... 
    Peržiūrų: 817 | Pridėjo: balzububa
    Viso komentarų: 73
    1 Torpeda   (06.01.2013 12:42) [Medžiaga]
    Vo blyn....jau net taip.... angry

    2 balzububa   (06.01.2013 12:44) [Medžiaga]
    taip, šiandien buvo tik tęsinys preliudijos, kurią matei tu ir tavo vyras

    3 balzububa   (06.01.2013 12:44) [Medžiaga]
    jei jau kekše būt, tai bent užsidirbsiu, kiek galima už ačiū

    4 simdi   (06.01.2013 13:12) [Medžiaga]
    buba? žinai iš rimiaus galima visko tikėtis, tik kodė jam nepatinka kai jį patį užkliuva??
    Rimi? smaugiau kitus paerzinti... o koks pilosopas...

    7 balzububa   (06.01.2013 15:23) [Medžiaga]
    Labai keista, bet aš jo niekada neužkabinau, jis iš pat pradžių pradėjo man svaidyti kažkokius kaltinimus, vadinti visaip ir t.t.

    13 simdi   (06.01.2013 17:29) [Medžiaga]
    mačiau aš buba

    5 Improvizacija   (06.01.2013 15:09) [Medžiaga]
    Netikiu...turiu pamatyti savom...akim.

    6 balzububa   (06.01.2013 15:22) [Medžiaga]
    gaila, kad negalima istorijos plepynės matyti

    8 Artis   (06.01.2013 15:27) [Medžiaga]
    Atrodo ir pilnatis jau baigėsi .

    9 balzububa   (06.01.2013 15:29) [Medžiaga]
    Arti, kai kam pastovi pilnatis

    10 Artis   (06.01.2013 15:36) [Medžiaga]
    Panašumas yra .

    11 karaliene   (06.01.2013 15:37) [Medžiaga]
    Nu jau... Gal Rimis tave supainiojo su kokia kita? gal su Lorke? wacko

    12 balzububa   (06.01.2013 15:40) [Medžiaga]
    o tu jo paklausk

    14 galaxy   (06.01.2013 18:42) [Medžiaga]
    Tai jau tikriausiai supainiojo. Prajuokinot happy

    15 Rimas   (06.01.2013 18:42) [Medžiaga]
    smile smile smile smile

    16 Rimas   (06.01.2013 18:44) [Medžiaga]
    kaip faina matyt sau skirtą dienoraštį biggrin Nors tu ir ne kekšė, kaip pati sakaisi, bet vistiek pabučiuosiu už tokį poelgį love :love:

    17 Dzein   (06.01.2013 18:59) [Medžiaga]
    Kažkas neįtikėtino.....bet gal akivaizdu,jei jau Simdi matė?
    Šitokų dalykų Kiemeliuose neturi būti ir turėsim spręsti,ką daryti.
    Rimai ,jei tai tiesa,tai bent aš geriau nenoriu su tavimi kalbėtis iš viso.Kiti,žinoma,turi savo nuomonę ir gali elgtis kaip nori.
    Va... nuo šios dienos Buba Plepynėje -adminas.Nemanau,kad ji švaistytusi adminavimu kaip vėzdu .Bendrai dabar bus nuolat po kelis adminus ir palaikykite skriaudžiamą blokuodami,jei jau dedasi tokie dalykai.

    26 simdi   (06.01.2013 21:50) [Medžiaga]
    nium jie žodžiavosi ir ne vieną kartą, bet manau Rimo toks bendravimo stilius... aš tai pvz. nejamu į galvą.. todė ans manęs ir nemėgsta smile smile

    18 Rimas   (06.01.2013 19:08) [Medžiaga]
    biggrin Buba žino ką sako ir save geriausiai pžista kokia ji yra biggrin Jei sako, kad kekšė, tai ir yra kekšė biggrin
    Kas dėl sprendimo - be problemų galit mane išspirti iš čia wink

    19 Dzein   (06.01.2013 19:55) [Medžiaga]
    Tu čia makaronų nekabink,Rimai,dėl tos kek...tfu,net liežuvis nesiverčia taip tokį žodį naudoti.
    O dėl spardymo,tai likau nesupratusi.Kam spirti...kodėl spirti?Ar būtinai reikia spardytis?Kam nepatinka kompanija,tas pats neina.
    Tiesa,susireikšminęs išeina garsiai trinktelėjęs durimis,o protingesnis išeina tyliai.Pas mus,manau,buvo daugiau protingų.

    24 Rimas   (06.01.2013 21:28) [Medžiaga]
    Dzein, nekimbu ant tokių kabliukų, jei nepatinku, teks išspirt cool

    20 balzububa   (06.01.2013 20:07) [Medžiaga]
    o gal tikrai problema manyje? Gal man reikėtų tyliai pasitraukti ir leisti p. Rimui toliau lieti savo įtūžį, aroganciją, nešvankybes

    21 Praeivis   (06.01.2013 20:42) [Medžiaga]
    Bube,,as tave pakvieciau,,ateis laikas gal kas suteiks teise isspirt,jei nusikalsi biggrin

    22 balzububa   (06.01.2013 21:05) [Medžiaga]
    tai ir tark svarų savo žodį, nes situacija yra labai nekokia

    23 Rimas   (06.01.2013 21:27) [Medžiaga]
    Jei sakai, kad esi kekšė, tai gal žinai save labiau;)
    wink

    25 Praeivis   (06.01.2013 21:45) [Medžiaga]
    Rimai,nu baik taskytis..Apie save kiekvienas gali sakyt ka nori..is kito lupu tai skamba neskaniai surprised

    27 Di   (06.01.2013 22:30) [Medžiaga]
    Buba, na negi neišmokai dar nekreipti dėmesio...

    28 Kvinta   (06.01.2013 22:50) [Medžiaga]
    Nesuprantu... Rimai kas cia tau???

    31 Rimas   (07.01.2013 07:55) [Medžiaga]
    Man tai nieko, va buba visai nučiuožė

    34 Dzein   (07.01.2013 09:47) [Medžiaga]
    1.O mums atrodo,kad kaip tik ne Buba nučiuožė,o tokių žodelių autorius....laikas jau būtų užaugti iš tokių marškinėlių.
    2.Šlykščiai jaučiasi ne tik taip pavadinta moteris,bet ir visi kiti,tuo metu esantys Plepynėje,juk kambaryje,kurio viduryje pakakojama,smirdi visiems.

    39 Rimas   (08.01.2013 07:58) [Medžiaga]
    Girdėjai, kad ją būčiau taip pavadinęs? Taigi ji žertvą vaidina. Nu gal tikrai ji kekšė

    29 Vinigreta   (06.01.2013 23:16) [Medžiaga]
    Ale tai praleidau... Ale susilaikau ir tikiu, kad išsiaiškinsit išmintingai.

    30 galaxy   (06.01.2013 23:18) [Medžiaga]
    Viskas. Jau supratau - Rimui žodis 'kekšė" yra komplimentas smile smile

    32 Rimas   (07.01.2013 07:56) [Medžiaga]
    Bubai komplimentas, o jeio dar elitine pavadintum... galvelė jai susisuktų biggrin

    +1   Спам
    33 Dzein   (07.01.2013 09:39) [Medžiaga]
    Aš čia norėčiau paneigti Simdi paskleistą dezinformaciją Šiandien Plepynėje radau nenuvažiavusį jos komentarą,kuriame rašoma:<<Džein čia padarė mus baltais ,kad galėtume trinti mums nepatikusius komentarus.>>
    Nieko panašaus ir negali būti.Jei pradėsime kiekvienas trinti mums nepatikusius komentarus,tai kas bus?Stalinizmas su KGB.
    Jei kas taip supratote,tai labai klystate.O baltais padariau ir paaiškinau štai dėl ko:matydami pvz. tokius įžeidinėjimus kaip ,,kekšė",galėtumėte užblokuoti tą žmogų iki atvėsimo.Paspaudus žodį BAN,įrašote skaičiuką,kuris reiškia arba valandas,arba komentarų skaičių.T.y. užbanintas žmogus rašys,o jo komentarų Plepynėje nebus.Atbaninti galima ir po kelių sekundžių.
    Aš manau,kad bartis galima ir be tokių epitetų,nes esame suaugę žmonės.

    36 simdi   (07.01.2013 21:41) [Medžiaga]
    bet dzein ar tai nevienas ir tas pats?

    37 Dzein   (07.01.2013 22:01) [Medžiaga]
    Visiškai ne,Simdi.Mes esame skirtingi ir skirtingai į viską žiūrime.Jei aš parašysiu ,,atsiknisk",tau tai nepatiks,ir tu mane už tai baninsi???Atleisk,bet man tai atrodo juokingai.
    Galime neleisti tik įžeidinėti,o kada tai vyksta,tai visi puikiai suprantame.Šiuo atveju ,,kekšė "buvo daugiau nei šlykštus įžeidimas...ir nėra ko čia vynioti į vatą-tai nėra erzinimasis.

    38 simdi   (07.01.2013 22:34) [Medžiaga]
    sakyk, man dzin..ka nori.. smile nuo manes kaip zasies tongue

    35 Dalmara   (07.01.2013 13:07) [Medžiaga]
    Tiesą sakant, man tai biški keista, kad jūs čia vėją keliate ant tuščios vietos.
    Rimas erzinasi, o jūs taip rimtai priimat... biggrin
    Žinot... kai viskas perdaug sterilu, tai irgi... nuobodybė... tongue

    40 Rimas   (08.01.2013 08:00) [Medžiaga]
    reikalas tame, kad kekšė ne mano lūpose gimė;)

    41 Lira   (08.01.2013 12:49) [Medžiaga]
    Oba...
    nedalyvavau, nebuvau, nemaciau, bet mazdaug isivaizduoju. Zinau Rima, jo stiliu, daugmaz zinau ir Buba... Todel man atrodo viskas labai paprastai- Rimas uzmete meskere su slieku, Buba uzkibo. Ir jis jos nepaleis nuo meskeres, kol ji ant to kabliko kabes...
    Na, jeigu jums kazkieno humoro ar bendravimo stilius nepatinka- tai ir nekreipkit demesio... O jeigu uzsikabinat- patys ir kalti. As su Rimu, buna, irgi susiimu zodziais gan stipriai, bet mes abu zinom, kad tiesiog abiems noras pasikandziot uzejo. Ir tai nereiskia, kad mes priesai ar nekenciam vienas kito.
    Apskritai Rimas yra labai geras zmogus ir Draugas is didziosios raides, jei tik jus patys laisit jam juo buti. O jei matysit priesa- ji ir turesit.... Jis gi Skorpionas... wink

    42 balzububa   (08.01.2013 16:10) [Medžiaga]
    nieko tu Lira nežinai sad ir kas, kad jis skorpionas? Aš esu mergelė tai ką tai keičia. Ir Rimas manęs nežino... O jo kultūra ir gėris matosi viešai

    44 Rimas   (09.01.2013 07:53) [Medžiaga]
    Labas, mergele elitine biggrin

    45 Lira   (09.01.2013 14:52) [Medžiaga]
    Dar karta perskaityk mano komentara... Nes arba nematai, arba nesupranti... Nors greiciausiai nesupranti (kaip ir Rimo), tad ir komentuot neverta,,,,

    43 Improvizacija   (08.01.2013 19:56) [Medžiaga]
    A jūs vieną kart baigsit a ne? Tikrai aš jus suženysiu...

    46 Lira   (09.01.2013 14:53) [Medžiaga]
    Cha biggrin Prisiminei ta atveji, kai Rima su Naujoke lygiai tokiu budu beveik suzenyjo? biggrin

    47 Improvizacija   (09.01.2013 17:35) [Medžiaga]
    Ne..nedalyvavau tam žaidime..:)Tik dabar vis girdžiu aidą

    +1   Спам
    48 Improvizacija   (09.01.2013 17:44) [Medžiaga]
    Man atėjo tokia išvada ...
    Bubos humoras yra švelnesnis, kitoks nei Liros, Rimo ar pvz mano. Aš juk irgi mėgstu ir juodąjį, ir kandųjį ir tą, kur reikia arba pro sučiauptas lūpas kvatoti ar iškart verkt. Iš juoko. Tik, kad nieks nematytų.
    Va ko gero tam skirtume yra esmė. Kai matai žmogų - tu matai visumą. Kai matai žodžius-matai žodžius. Nematyt minčių, minos, kūno judesių, kas visai tau, skaitančiąjam, išaiškina tą ar kitą mintį. Pertraukį ją per save ir ji išlenda ne visada tokia, kokią leido eterin rašantysis.
    Galbūt Rimas rašydamas turėjo minty viena, o rašė tik tam tikrą minties atkarpą, kuri būdama atkarpa neatkartojo ir neatskleidė tikrosios esmės. Todėl kilo irzulys, nesusipratimas, kitos emocijos.
    Dar yra ir tai, kad mes nevienodai reaguojam į tuos pačius dalykus. Todėl gan atsargiai reikia su išvadom. Pvz rašydamas, kad oi koks raišas durnelis arklį nusipirko mes galim žmogų privest iki ..na supratot. Nes juk kaip tik toks ir gali sėdėt su savo skauduliu skaitydamas tas eilutues.
    Čia emocinė dalis, kur būdinga daugiau moteriškąjai pusei. Vyrai, kaip bebūtų gaila, yra bukesni emocine prasme. Ne visi, bet ...
    Taigi norėč, kad mintyse apsikabintumėt, susispaustumėt į glėbį ir neleistumėt viens kito skriausti. Niekaip. (čia įdedu skype varianto "hug" )

    50 Vinigreta   (09.01.2013 20:13) [Medžiaga]
    Visiškai pritariu wink

    49 Improvizacija   (09.01.2013 17:49) [Medžiaga]
    P.S.
    apsikabinimo pavyzdys Orvelo antrąjame dienoraštyje dalmaros komentare.

    51 Lira   (09.01.2013 20:34) [Medžiaga]
    Impra- visiskai sutinku. Ir dar prideciau- dar viena didele problema, kad kartais vienas ar kitas zmogus bando pakeisti kitus ir priversti juos elgtis, mastyti, jaustis, juoktis etc taip kaip jis... Tai irgimdo konfliktus...

    53 Dzein   (10.01.2013 10:17) [Medžiaga]
    Visiškai sutinku,Lira.Bet daugumoje situacijų yra apibrėžtos ribos,kaip ir šitoje.Juk negaliu aš nueiti į banką,pagrasinti pistoletu ir paskui pasakyti...atleiskite,aš pajuokavau....čia mano tokia jumoro forma.
    Bet daugumoje situacijų dar atsiranda tokių,kurie trepteli koja ir bando reikalauti susitaikymo.O čia jau dar blogiau....tai savo supratimo prievartinis piršimas grupei.
    Aš šiuo atveju sugalvojau (balti žmogiukai),duoti galimybę nepraeiti pro mušamą žmogų ir čia kiekvienas galite pasielgti pagal savo sąžinę.

    54 Torpeda   (10.01.2013 19:36) [Medžiaga]
    Ne visada. cool

    52 Improvizacija   (09.01.2013 21:45) [Medžiaga]
    Taip...tas aiškinimas, kad taip ar kitaip yra gerai...Lyg ir išaugau iš to ir džiaugiuos. Gal kartais praslysta, bet ne bloguoju pavidalu. Man taip atrodo:)

    55 Tina   (11.01.2013 18:50) [Medžiaga]
    NESUPRANTU, kaip galima taip "juokauti"... kaip galima "nekreipti dmesio" į užgauliojimus... nesuprantu grubaus jumoro, nesuprantu noro pasikandžioti, nesuprantu, kodėl galima sau leisti "juokais" įžeidinėti ir po to dar komentuoti vis kartojant tą nelemtą įžeidžiantį žodį... nesuprantu, kaip galima tokiame žmoguje matyti "draugą ir gerą žmogų"... NESUPRANTU... todėl ir būnu čia retai... bijau, kad kas, gal būdamas "nenuotaikoje", gali užvažiuoti vėzdu... šypsodamasis... wacko

    56 Vinigreta   (11.01.2013 19:04) [Medžiaga]
    Niekas arba beveik niekas nėra tikri, kad pokalbis toks buvo (apie kekšes) neiškraipytas. Beje juodas jumoras taip pat yra jumoras. Jei mes jo nesuprantame, problema labiau mumyse.
    Atsakykite sau: ar ne per daug mes linkę manipuliuoti (kaip zuikis iš filmuko)?

    58 balzububa   (11.01.2013 22:34) [Medžiaga]
    Vini, gal baik tu advokatauti vieną kartą. Jei tu jauti malonumą, kai su tavim taip bendrauja, tai ir bendrauk, o man tai labai nepatinka.

    61 Rimas   (12.01.2013 00:39) [Medžiaga]
    Gal paaiškink kas patinka kaimo boboms ir dar elitinėms biggrin

    64 Vinigreta   (12.01.2013 12:11) [Medžiaga]
    Su manim taip nebendrauja- nei vienas, nors bendrauja nemažai. Kodėl? O ką aš žinau kodėl. O gal bendrauja, tik nemanau, nes per daug reikšminga esu? biggrin
    O advokatavimas?... tai tik mano nuomonės pateikimas (visi turi teisę į ją), nes pinigų nieks už tai nemoka.

    59 Dzein   (11.01.2013 23:41) [Medžiaga]
    Na man nereikia pateisinimų...taip jau nusivažiuojam,kad ir išprievartauta moteris,užmuštas ir apvogtas žmogus lieka kaltas....šitaip galime nueiti iki absurdo.
    Bet jei nenorime būti mazochistais,tai reikalaukime kultūros,o žmonių yra visokių....štai kiti sekse nejaučia malonumo,o tik mušami rimbu,bet tai nereiškia,kad reikia mušti visus sekso partnerius iš eilės.

    62 Rimas   (12.01.2013 00:40) [Medžiaga]
    Labai įdomi situacija, kai kekšė jaučiasi išprievartauta. Kaip tau atrodo, kodėl ji jaučiasi blogai? Mano nuomone, tai dėl pinigų wink

    57 Tina   (11.01.2013 19:31) [Medžiaga]
    Vini, jei jumoras kažką žeidžia... tai ne jumoras, o tyčiojimasis... Gal ir problema - juodojo jumoro nesupratimas - bet, jei kultūringas žmogus jaučia, kad kitą tai skaudina, jis tiesiog turėtų tai nutraukti... Bet tik jei tai KULTŪRINGAS žmogus.

    O dėl konkretaus atvejo aš nieko negaliu pasakyti, nes nemačiau, neskaičiau, tik remiuosi čia parašytu tekstu.... o, be to, Rimo komentarai irgi... IŠKALBINGI.... surprised

    60 Rimas   (12.01.2013 00:30) [Medžiaga]
    Lauk tęsinio;)

    +1   Спам
    63 Lira   (12.01.2013 11:56) [Medžiaga]
    Tina- as manau taip pat, kad tiesa yra kazkur per viduri. Nes kaip kad baimes dideles akys, taip ir isizeidusio zmogaus emocijos stipriai hiperbolizuotos. Butent apie tai ir kalba. Todel iskart kryziuot zmogu vien del to, kad kitas rekia, kad ji musa- mazu maziausiai neobjektyvu. manau, kiekvienas is musu esat mate situaciju ir pazistat zmoniu, kur auka save pateikes zmogus is tiesu buna provokatorius ir kaltininkas. Nesakau, kad ir sita situacija tokia yra, bet pazistant Buba ir Rima, panasu, kad tiesa yra kazkur per viduri.
    O kad neateini i Kiemelius del izeidinejimu- stebiuosi. Nes vienintele izeidinetoja ir uzgauliotoja is Kiemeliu isejo jau senokai. As galbut atvirksciai, kaip ir dar daugelis kitu- neateinu tada, kai nera apie ka kalbetis, kai nusibosta tusti buitiniai plepalai apie nieka ir banalybes

    65 Vinigreta   (12.01.2013 12:14) [Medžiaga]
    Kalbi mano mintimis, tik jas dėstai sklandžiau biggrin Pavydžiu...

    66 Dzein   (12.01.2013 13:03) [Medžiaga]
    Lira,įdomi statistika,kuri dar kartą įrodo...matuojame viską būtent iš savo varpinės Lira galvoja,kad dauguma tokių kaip ji...pakenčiančių dalinį įžeidinėjimą,Vinigreta-kai kurių įžeidinėjimą,Tina-jokio įžeidinėjimo,Buba-jokio ir t.t.Bet kiekvienas iš mūsų manome,kad mūsų nuomonės-dauguma.
    Tai aš sugalvojau anoniminę apklausą.Žinoma,ir tokioje apklausoje išmanant galima sukčiauti,bet pasistenkim sąžiningai,a?Tik tada ji įgauna prasmę...kitaip apklausa -bevertiška.
    Tarp kitko...aš irgi manau,kad pritariančiųjų mano nuomonei yra dauguma.
    P.s. Dar Lirai.Keista,kad tu čia matei vienintelę įžeidinėtoją,kuri <išėjo jau seniai>.O gal tavo nuomonė tokia,nes ji įžeidinėjo būtent tave?Nes suskaičiavus kiek išėjo nepakentusių įžeidinėjimo,tai skaičius dešimteriopai didesnis.

    67 Lira   (12.01.2013 19:12) [Medžiaga]
    Lira nieko nematuoa. Lira sako, kad visi mes skirtingi, turim skirtingus skonius, poziurius, bendravimo stiliu ir bendravimo poreikius. Ir normalu, kad bendraujam su tais, su kuriais randam salycio tasku. O nebendraujam arba apsiribojam formaliu bendravimu, su kuriais tu tasku ir interesu nera. Todel, pasikartosiu- kiekvienas galim pasirinkt i ka ir kaip reaguot, o i ka- nebe. Beje, ir su ta izeidinetoja beveik analogiska situacija: jei kazkas isejo, vadinasi, isizeide del jos, o kas neisejo- tas neisizeide, vadinasi, neeme i galva tu izeidinejimu. Ka as ir siulau. Juk, tarkim, ir as galejau reaguot lygiai taip pat kaip Buba, tiesa? Taigi, mano patarimai nekreipt demesio- ne siaip tusti zodziai, o asmenine patirtis. Dalinuosi isbandytais receptais. Kad nesivelti i konfliktus- reikia islikt ramiam ir nepasiduoti provokacijoms. Pasiduosi- is kibirksties isiliepsnos gaisras. barniai, razborkes niekada neatnes ramybes. Bent jau savo viduj saugokim ta ramybe... Tai nuginkluoja visus provokatorius wink

    68 Dzein   (13.01.2013 04:02) [Medžiaga]
    Lira,po vieno provokatoriaus atsiranda kitas,po to trečias ir dešimtas,jei neužkerti jiems kelio.Ir taip nuolat lieki durnas..vienam durniaus vietoje gerai,o kitam ne,vienas mazochistas,o kitas kovotojas,todėl elkimės kiekvienas kaip norime su provokatoriais.Nuo to priklausys Kiemelių visuomenė ir jų atmosfera.Ką pasėsime,tą ir pjausime,kol neliks nė vieno,nes nesutarimai gimdo griūtį.
    Šiaip matau,kad kiekvienas stengiamės lipdyti tokią Kiemelių visuomenę,kokie esame patys.Bent man labiau imponuoja Bubos kova ir gerbiu ją,nors pati ignoruoju piktybinius.
    Ir vis kartoju....gerbk save,tai ir kiti tave gerbs.

    69 Rimas   (14.01.2013 07:57) [Medžiaga]
    Dzein, nenukrisk iki tos kekšės (kaip ji pati pasivadino lygio;)

    71 Dzein   (15.01.2013 12:20) [Medžiaga]
    Rimai,apie kažkieno asmeninius lygius(kekšinius ar ne)ne tau spręsti ir matuoti,čia tik bobutės pletkinikės prie vartelių ,neturėdamos ką veikti ,matuoja visus savo matu,išpučia,dadeda ir jaučia malonumą.Man visiškai neįdomu,su kuo tu miegi,ką valgai ir kaip auklėji savo vaikus.
    Kažkaip iki šiol maniau,kad vyras turi būti VYRAS ir jo nedomina tokie dalykai.

    72 Rimas   (15.01.2013 21:28) [Medžiaga]
    Kažkodėl ir aš klydau susidarydamas nuomonę apie tave, Janina;)

    73 Torpeda   (16.01.2013 08:27) [Medžiaga]
    Na taip,jei ne pagal Rimo dūdelę tai jau ir nuomonė pasikeičia happy

    70 Rimas   (14.01.2013 07:58) [Medžiaga]
    Skliaustuose tik (kaip ji pasivadino)

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz