Antr, 21.05.2024, 21:29
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Balandis 2014  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Balandis » 9 » pietų metas :)
    13:02
    pietų metas :)
    "Lietuva - tai šalis, kurioje žmonės melanholiški ir linkę į depresiją" perskaičiau šiandien, o paskui perskaičiau straipsnį:

    Tyčiojasi?

    ir pagalvojau, gal ir tiesa, gal aš tikra Lietuvė, nes taip liūdna ir depresyvu pasidarė, visa gera nuotaika išėjo pasivaikščioti... ech, eisiu darbuotis, gal prasiblaškysiu smile
    Peržiūrų: 547 | Pridėjo: Akmenėlis
    Viso komentarų: 34
    1 galaxy   (09.04.2014 14:34) [Medžiaga]
    Tai va. jei neskaitytum spaudos, pagalvotum, kad pati tu kalta jog depresyvi. arba bent lietuviai tokie, nes jie irgi netikę. o pasižiūrai į tuos mano žemėlapius, kur vakar rodžiau, ir viskas aišku pasidaro. ir kompleksuot nereikia. cool

    7 Dalima   (10.04.2014 10:21) [Medžiaga]
    Na, ne visi be išimties liūdni ir depresyvūs. Pažiūrėk, kokie šviesūs, sotūs ir laimingi per teliką valdžiauninkų, teisėjų, prokurorų ir verslo banginių veidai...

    2 galaxy   (09.04.2014 14:51) [Medžiaga]
    Na, dabar ir aš perskaičiau straipsnį. bet nemėgstu straipsnių be aiškios minties. wacko

    3 Dzein   (09.04.2014 17:38) [Medžiaga]
    Aš irgi perskaičiau straipsnį. Kažkoks Kuolio briedas, kaip visada, užsakomieji straipsniai prieš rinkimus. Tik nesupratau, kodėl <<..į sceną be leidimo įšokęs kampuotas Naglio Puteikio personažas>>. Koks kampuotas? Mafija? Nemanau. Kad buvęs alkoholikas- taip taip, bet kad kampuotas tai tikrai ne.
    Kitas aspektas - puola jau Grybauskaitę <..nenukerta galvos>. Prieš kelis mėn. Kuolys varė ant jos, kad perdaug kapoja galvas. Dabar jau bloga, kad nekapoja.

    Vienžo....kai tik valdžioje pasikeitimai, taip Kuolys apsuka kepurėlę snapeliu atgal.
    Vat Puteikis pradėjo labai garsiai šaukti tribūnoje prieš valdžią pusmetį atgal, nors pats toje valdžioje sėdi. Ir ką...kandidatas į prezidentus. Tai gal ir Kuolys nusprendė parėkauti ir brautis į valdžią? Nebežinau, man tai jų rietenos - marazmas.
    O tu, Akmeniuk, dėl tokių dalykų nedepresuok-tai jų vaidyba, neverta dėmesio.Į kairiuosius ir dešiniuosius mūsų politikai skirstomi pagal tai, kuria ranka daugiau linkę griebti.

    4 Dzein   (09.04.2014 17:46) [Medžiaga]
    Šiandien per mano teliką, (PL užsienio reikalų ministras)Sikorskis visa gerkle bliauna, kad nereikia kelti karo dėl tautinės rusų mažumos Ukrainoje.
    Nu gali nugriūt negyvas. Gal jam skleroza? Pats jau visus metus šantažuoja Lietuvą dėl lenkų mažumos...mat juos ,,vargšelius" Lietuva skriaudžia. Netgi viešai pareiškė, kad tarp Lenkijos ir Lietuvos negali būti gerų santykių, kol lenkų mažuma negaus to, ko reikalauja - būti Lietuvoje ponais.

    5 Akmenėlis   (10.04.2014 09:51) [Medžiaga]
    "tai jų vaidyba, neverta dėmesio" žinau, mergaitės, todėl taip retai diskutuoju apie politiką, dažniausiai ką paskaitau, pasilieku sau...
    man liūdna, kad visi viską žino, ar numano, kalba apie tai, o niekas nesikeičia, kaip tyčiojosi valdžia iš rinkėjų, taip ir tyčiojasi, ir nematau išeities, kuo toliau tuo sunkiau pragyventi... taip, galite sakyti, kad esu nevykėlė, nes dirbu vos ne už minimumą su Universitetiniu išsilavinimu, bet aš galvoju, kad tai, kad aš nenoriu būti karjeristė dar nedaro manęs nevykėle... gal mano nuomonė kada pasikeis, bet šiuo metu manau, kad valdžia dirba tik sau, pamiršdama apie rinkėjus... be to dirba principu - po manęs nors ir tvanas...

    ir kaip Jūs žiūrite į tai, kad įsivedant eurą, mes turėsime atiduoti visą auksą kurį sunešė Lietuvos piliečiai kuriant nepriklausomą Lietuvą? ar tai teisinga?

    o tas pats žemės pardavimas, kiek galima lakstyti paskui pinigą? kas paskui, kai tavo anūkai ir proanūkiai nebeturės galimybės turėti lopinėlio žemės savo protėvių žemėje? gal tau dabar nereikia, o ar nereikės kitiems ateinantiems po mūsų? ar mums nebesvarbu, kas mes? ar aš per didelė nacionalistė? gal visai gerai neturėti savo "veido" ir būti tiesiog europiečiu... kaip man nemalonu girdėti, kai grįžę dirbantys Anglijoje džiaugiasi, kad jų nebevadina atvykėliais, kad jie pritapo ir jaučiasi puikiai... na tegu, jei jiems tai laimė, tegu...

    P.S. šiandien mano babytei būtų suėję 101 metas. Labai jos pasiilgau. a†a

    6 Dalima   (10.04.2014 10:19) [Medžiaga]
    Jokia Pasaulio valdžia nedirbo ir nedirba žmonėms. Čia tik amžina žmonijos svajonė. Nuo Caro Bedančio laikų, valdžia dirba tik sau ir savo giminaičiams. Tiesiog reikia su tuo susitaikyti ir bandyti išgyventi kažkaip.

    8 Akmenėlis   (10.04.2014 12:47) [Medžiaga]
    parašiau į laiškutį smile

    9 Akmenėlis   (10.04.2014 12:56) [Medžiaga]
    oi, ten toks mažas leistinas raidžių skaičius, kad viskas išsitęsė per 5 laiškus shy

    18 galaxy   (10.04.2014 21:15) [Medžiaga]
    nedirba tik todėl, kad iš jo to nereikalaujama.

    +1   Спам
    21 galaxy   (10.04.2014 21:30) [Medžiaga]
    'kas paskui, kai tavo anūkai ir proanūkiai nebeturės galimybės turėti lopinėlio žemės savo protėvių žemėje?' Taigi jie lygiai taip pat neturės, jei parduos Lietuvos piliečiams. ir turės dar mažiau, jei esant mažesnei paklausai parduos pigiau. (tik, žinoma, aš netikiu, kad tie užsieniečiai labai užsinorės tos lietuviškos žemės, bent jau greitu laiku tikrai ne). O pašalinių žmonių referendume sprendimas kam savininkas turi teisę ar neturi teisės ką parduot, jau varžo jo kaip savininko teises. Vadinasi, visi tie, kurie nori neleisti savininkams parduoti žemę kam tie savininkai  nori, jau nusižengia 7-tam Dievo įsakymui. tongue

    +1   Спам
    10 Dzein   (10.04.2014 13:10) [Medžiaga]
    Negirdėjau apie aukso likimą, bet man atrodo, kad jis turėtų būti skirtas gynybai.
    Dėl žemės, tai aš už pardavimą su išlygom. Juk aš noriu pirkti žemės kitoje valstybėje ir negaliu. Turiu nusipirkusi kitoje valstybėje, bet tik žemę, skirtą namų valdai, o ne žemės ūkio paskirties. Kol kas ir Lietuvoje yra galimybė tik namų valdai, tai negi labai jau daug turime tų užsieniečių?
    Ir niekas čia labai nepuls, kada mūsų darbo užmokestis susilygins ir mes nebūsime pigi darbo jėga. Tiesiog reikia išlaukti, nes esant vienodai valiutai, kainos pamažiukais lyginsis. Bet vis vien manau, kad šiai dienai geriau leisti investuoti, nei šimtmečiais auga brūzgynai ir lietuvis nesitvarko nors pasiusk - užsienyje garsėjame savo nevalyvumu. Trečdalis Lietuvos žemės ir taip supirkta spekuliantų pirk - parduok.

    +1   Спам
    11 Dalima   (10.04.2014 18:15) [Medžiaga]
    Taip, dėl aukso tai tikra tiesa. Mes privalom atiduoti visas atsargas, kurios dar nuo Smetonos laikų buvo ir gulėjo Anglijos bankuose. (ir tebeguli, tik mes kažkodėl jo neatsėmėm ir jokių palūkanų už jį negaunam) Skaičiau nemažai apie tai dar prieš keletą metų. Dabar jau visi nutilo, tik retai kada apie tą auksą "išlenda"
    Apskritai, kaip žiūriu, žmonių niekuo neinformuoja, viskas už-slaptinama. Jei kokios info nemapatei prieš 10 metų, tai dabar jau ta info apversta, iškraipyta apteikiama, arba iš viso - tyla.

    12 Dalima   (10.04.2014 18:20) [Medžiaga]
    Tarp kitko, dėl žemės... Ar nepastebėjot, kaip Briuselis stengiasi mūsų žmones atpratinti nuo žemės darbų? Būdų daug ir įvairių, kone nepastebimų...
    O žemė pas mus visur dirbama, kiek važinėju - visi laukai gražūs.
    Aš nenorėčiau, kad lenkai supirktų pasienio žemes... Nenorėčiau, kad danų kiaulininkai supirktų, ar rusų oligarchai. Mūsų Lietuva tiesiog per maža, ją labai lengvai gali nupirkti.
    Tai parduokim galutinai visą žemę, atiduokim savo pinigus, kalbą, ir tapkim eupieeeečiais, be tautos ir žemės...
    Kas apskritai yra svarbiausia? PINIGAI?

    13 Akmenėlis   (10.04.2014 18:54) [Medžiaga]
    trumpai ir aiskiai, ka as per penkis laiskus liurlinau smile saunuole (nelietuviskai, nes sis kompas lietuviu kalbos vis dar nesupranta, siandien kompiuteristas sake, kad reik isprievartaut, kad atsirastu liet kalba siame kompiuteryje, bet ateis kita karta)

    -1   Спам
    14 Dzein   (10.04.2014 19:02) [Medžiaga]
    O ne taip buvo sovietiniais laikais? Netgi marksistinės - lenininės filosofijos vadovėlyje buvo ....ilgainiui TSSR įsigalės viena kalba. Kaip tik man papuolė ta tema. Jei dar būtume buvę 100 metų, tai tikrai lietuvių kalba jau būtų buvusi istorija.
    Dabar vyksta mažesnė asimiliacija, bet vis vien vyksta - english. biggrin Ir vėl maišomės su kita kompanija - ES. Pradžioje mes dar bandome priešintis, bet ji vysksta pamažu, o kas pamažu, tai to nebepastebime.
    Dalima, esi prieš danus ir lenkus? O kas mūsų klausia? Kas rėkia, tas ir gauna, juk lietuvis nuolaidus.
    Dėl žemių, tai aš labai ryškiai pastebiu važinėdama trąsose - daugybė ariamos žemės apaugę krūmynais. Ką ten trąsose...atvažiuok pas mane į sodą, pamatysi. Jau vien aplink mane iš 25 sklypų kažką daro tik 5. Kiti supirkti spekuliantų. Šįmet kažkas padegė žolę, mat užjudino baudos. Aš dar nemačiau, bet dukra sakė, kad apie 10 - 15 ha iš mūsų vienos pusės - juoda. Gerai nors tiek, kad pasirūpino ir padegė, o tai metų metais kemsynai- krūmynai buvo, nespėju ravėti. Aplink savo sklypą susivežiau kelis šimtus metrų linoleumo ir išklojau, iškasiau griovius.

    16 Dalima   (10.04.2014 20:51) [Medžiaga]
    Mums, gyvenusiems sovietmečiu gerai, mes galime lyginti nutautinimo lygio mąstą... Jei sovietmečiu būtų tikrai žiauriai nutautinėjama Lietuva, tai ji nebūtų  sugebėjusi po 50 metų atsitiesti, ir ant tautiškumo pamato išeiti iš sąjungos.
    Bet esu tikra, kad po europinio nutautinėjimo, kuris vyksta dabar, dar po 30 metų nebeliks Lietuvos nė ženklo. Nei žemių, nei pačių lietuvių.
    Juk dabar patriotizmas ir tautiškumas, kova už žemę ir litą - laikoma marginalų sapalionėm.
    Man tai - kelia pasibaisėjimą...
    Nesu materialistė, gal todėl... Man turtai nėra lyginamas dalykas su Lietuva, kaip šalimi, su jos kalba, pinigais, žeme. Tai nesulyginami dalykai.

    19 galaxy   (10.04.2014 21:18) [Medžiaga]
    taigi neatsitiesė Lietuva. ir dėl tos priežasties, kad žmonės jau sugadinti.

    32 Dalima   (11.04.2014 10:41) [Medžiaga]
    ... nu, ir gadinami dabar jau kita, dar baisesne linkme. happy

    15 rivake   (10.04.2014 19:07) [Medžiaga]
    Jokio skirtumo tarp globalizacijos ir sovietizacijos nėra...

    +1   Спам
    20 galaxy   (10.04.2014 21:20) [Medžiaga]
    matyt šiek tiek yra, jeigu tie, kurie buo prieš sovietizaciją, dabar labiau linksta į "globalizaiją" t.y. turbūt turėjai galvoje ES.

    17 Dalima   (10.04.2014 20:54) [Medžiaga]
    Gyvenu pačiame Lietuvos vidury. Čia kaimynai kiekvienas labai daug dirba, kuičiasi, žemės kiekviena pėda yra apdirbta, niekur jokių kemsynų. Daug pas ką bitynai, sodai, gėlynai. Važiuoji pro šalį, o ant tvoros baltas plakatas: "Parduodame gėles, daigus", arba "Parduodamas medus"...

    26 Dzein   (11.04.2014 07:23) [Medžiaga]
    Tai tau faina, net pavydas suėmė, o pas mane-kiek akys užmato brūzgynai.
    Iš viso aš kažkaip galvoju kad lietuvis -tinginys. Štai kiniečiai atvažiuoja į Alytų pas mus gaminti pūkų pagalves. Mes viską turim,o negaminam. Kinietis atsiveš viską, jam daug brangiau kainuos, o gamykla bus pas mus. Iš vienos pusės gerai- samdys mus, bet kodėl turiu dirbti kiniečiui, o ne lietuviui?Jei jau iš Kinijos, kur labai pigi darbo jėga , važiuoja gaminti pas mus, tai nebeturiu ką sakyti.

    +1   Спам
    22 galaxy   (10.04.2014 21:32) [Medžiaga]
    Tarp kitko, nedirbama žemė nesugadinama, greičiau atvirkščiai. Et, žmonės, jūs....

    -1   Спам
    23 rivake   (10.04.2014 21:56) [Medžiaga]
    Ne,globalizaciją suprantu kaip vienintelę valdžią visoms pasaulio šalims,kurios irgi susilies į vienintelę Žemės valstybę ilgainiui gal net turinčią vieną bendrą kalbą.

    24 Dzein   (10.04.2014 22:48) [Medžiaga]
    Labai jau drąsiai svajoji, Rivake. O tau nėra jokio skirtumo, ar šalia tavęs gyvens lietuvis ar koks britas?
    Aš nesu nacionalistė, bet atvejais, kai kitataučiai kėsinasi į mano laisvę(o svarbiausia į orumą), tai jau pykstu.

    25 rivake   (11.04.2014 00:33) [Medžiaga]
    Ir vėl.Argi aš svajoju?Tai blogis,bet neišvengiamas.Koks skirtumas,kas šalia manęs gyvens,jei tik kalbės lietuviškai? Pati matai,kiek problemų turi daugiatautės valstybės.Būtų ES unitarinė sąjunga su viena kalba,dar būtų kažkokios ateities perspektyvos.Ką pasiekė Graikija nuo 1981 būdama ES? Praktiškai negražinamas skolas.Kas bus su ja,kai ES subyrės?

    27 galaxy   (11.04.2014 07:46) [Medžiaga]
    na, ir propagandos Rivakė prisikaitęs. galima būtų sužinoti iš kur, nes aš irgi paskaityt noriu, mėgstu paskaityt, kai labai su fantazija parašyta. surprised

    28 Artis   (11.04.2014 08:26) [Medžiaga]
    Dalima,pas mus nederlingos žemės , nebeliko jaunimo , žemė pereina in stambių ūkininkų rankas , o kai kurias ir lenkai per trečias rankas nupirkę.
    Galaxy , labai klysti manydama kad nedirbama žemė negenda .Per kokius 5 metus iš dirbamos žemės lieka krūmais apaugęs šabakštynas , kuriam panaikint paskui reikia specialios technikos ir didžiulių lėšų .
    Ir iš viso , su žemės dirbimu labai paprasta reikalas - pabandykit jūs ją dirbt ir bus viskas aišku .
    Manau kad Džeinė labai puikiai tą pamatė nusipirkus sodą biggrin

    31 Dalima   (11.04.2014 10:39) [Medžiaga]
    Na jau... vienas dalykas kapstytis 10 arų sklypuke, ir visai kitas - šimtuose hektarų. Su technika hektaruose nemanau, kad labai sunku. Kaip ir kiekvienas darbas.

    33 galaxy   (11.04.2014 13:47) [Medžiaga]
    Va, prisiminiau kaip su Dzeine apie tą platų ir siaurą mąstymą kalbėjom. Tai mąstant siaurai, tik kelis metus į priekį, jo, nedirbama žemė genda, nes kainuoja krūmus išsiraut. Bet palik ją be žmogaus įsikišimo gyvent 100 ar daugiau metų, bus aišku, kad natūrali gamta su savo rūšių ir genų įvairove rūšyse yra nepalyginamai vertingesnė.

    -1   Спам
    29 rivake   (11.04.2014 10:36) [Medžiaga]
    Reikia pastoviai domėtis pasaulio įvykiais ir nereikės skaityti fantazijų.Svarbiausia,kiekvieną naujieną reikia tikrinti iš kelių vienas kitam prieštaraujančių šaltinių.Sėkmės!

    30 Dalima   (11.04.2014 10:37) [Medžiaga]
    Ir dar. Žemgrobiai, prisigrobę labai daug žemių, laukia tik valandos, kai galės smarkiai pasipelnyti, ją pardavę. Ir taip pat, dabar kaip žiūriu į skelbimus (kad ir mūsų rajono laikrašty)stipriai yra supirkinėjama žemė... ( kažkaip prisiminiau prichvatizaciją, vaučerių supirkinėjimus iš naivių tautiečių. Tas pats vyksta ir dabar.)

    Kai žemė yra užkariaujama - ją mes dar galime atsikovoti. Bet jei žemė parduota - atgauti ją nebelieka jokių galimybių.

    Bet tai, žinoma, tik mano asmeninė nuomonė, kuri gali būti klaidinga.

    34 galaxy   (11.04.2014 13:48) [Medžiaga]
    Chebra, o kaip jūs čia pliusus ir minusus dedat? Kodėl man tas nesigauna? Jau ir anksčiau mėginau surprised

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz