Antr, 21.05.2024, 14:08
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 5
    SVEČIAI 5
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2015  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2015 » Sausis » 16 » Prieštarauk!
    00:19
    Prieštarauk!
    Šiomis dienomis turėtų būti pradėtas realizuoti naujojo Panamos kanalo kasimo projektas. Senasis jau savo galimybes išsėmė,stambūs šiuolaikiniai laivai juo praplaukti negali.Kadangi JAV atsisakė,tai naują kanalą nusprendė kasti Nikaragua,Kinija ir Rusija.Tikriausiai prie projekto dar pisijungs Brazilija.Kanalas eis Nikaragua žeme,kas jį kiniečiai jau turintys patirties - pirmasis Panamos kanalas irgi jų rankų darbas.Kainuos tai 50 mlrd.JAV USD,tikimasi,jog po penkių metų jis pradės veikti.Kanalo dėka Nikaragua tikisi pasiekti pilną ekonominę nepriklausomybę.Kaip tik tas mane ir sudomino...Kokios naudos tikisi Lietuva,jei jos žemėje bus nutiestas jai visiškai nereikalingas antrasis geležinkelis? Negirdėjau,kad padovanojusi ES dalį savo teritorijos,Lietuva už tai gautų apčiuopiamos naudos,kuri realiai galėtų pakeisti mūsų gyvenimą į gerąją pusę. Priešingai,ji dar pati turėtų prisidėti finansiškai.Belieka tikėtis,kad vyriausybė jau pradėdama abejoti dėl AE tikslingumo,lygiai taip pat pažvelgs ir į geležinkelio idėją...
    Peržiūrų: 557 | Pridėjo: rivake
    Viso komentarų: 26
    0  
    1 Dzein   (16.01.2015 18:19) [Medžiaga]
    Neturiu dėl ko prieštarauti, nes apie projektą negirdėjau. O geležinkelis yra būtinas, nes mes uždirbsime iš krovinių tranzito. Nejau nematei, kaip užsikišę greitkeliai?  Aš jais nuolat važinėju ir nuolat nervina TIR'ų kolonos, kai negali aplenkti ir turi vilktis paskui koloną. Antra- geležinkeliu keliskart pigiau. Tegu ir sumokėsime, bet tai labai greitai atsipirks. 
    O dėl AE aš vis vien UŽ rodau_liezuvi

    2 rivake   (17.01.2015 00:27) [Medžiaga]
    Negi neprisimeni savotiško skandaliuko prieš keletą metų,kai pinigai už mokesčius už kelius buvo paskirti likviduoti skoloms už nuostolingai dirbantį geležinkelį? Užuominų apie nuostolingą geležinkelį buvo ir visai neseniai.Kas gali konkuruoti su autotransportu "nuo durų iki durų"?... O žiniasklaida tikriausiai vykdo politinį užsakymą,pvz. JAV energingai bando susitaikyti su Kuba,Vietnamu,bet spaudoje apie tai beveik nieko.

    0  
    3 Dzein   (17.01.2015 06:37) [Medžiaga]
    Anoks čia skandalas....tokių pilna kasdien. Čia tik valstybinio verslo netinkamas valdymas ir įstatymai. Pvz. Vilnius jau taip paskendęs skolose, kad net bankai nebeskolina. Priežastys dvi: Vilnius kai kuriose srityse dotuoja visą Lietuvą, nes tokie įstatymai. O antra išplaukia iš pirmosios- korumpuoti valdininkai švaisto lėšas pasinaudodami priežastimi, kad Vilnius turi dotuoti visas kitas savivaldybes ( ar taip, ar kitaip atims). Reziume - nusikalstamas seimo neveiklumas.
    Štai tu piktiniesi dotuojamu geležinkeliu, bet esi ūkininkų šelpimo didžiausiais šalininkas. Tai pala...kas tai? Manau, kad esi daugiau ūkininkas, o ne geležinkelietis.....štai kur bėda. rodau_liezuvi

    4 rivake   (17.01.2015 12:57) [Medžiaga]
    Pirmiausia aš esu pilietis ir skiriu svarbiausias šalies problemas nuo nereikšmingų emocijų.O galimybė turėti ką valgyti yra nepalyginamai svarbesnė už geležinkelio problemas,kurios manęs visiškai neliečia.Net Rusija pradėjo realiau mąstyti,jos agro-sektorius džiaugiasi sankcijomis,pagaliau Rusija priversta  vystyti savo žemės ūkį,o ne pirkti maistą iš šalies. Tiesa,tokių planų buvo ir anksčiau bet...
        PS    Kiemelių laimei,mūsų požiūriai skiriasi,o tai ir yra svarbiausia,šiek tiek pagyvina bendravimą.Paskutinė apklausa parodė,kad Kiemelių bendruomenę sudaro vos keturi aktyvūs nariai.Ar nevertėtų tokias apklausas organizuoti dažniau? Gal išsijudintume?

    5 Akmenėlis   (17.01.2015 16:09) [Medžiaga]
    Prieštarauju rodau_liezuvi

    6 rivake   (17.01.2015 22:22) [Medžiaga]
    O kas netinka?

    0  
    7 Dzein   (17.01.2015 22:44) [Medžiaga]
    Aš tai nežinau....gal batų numeris netinka?  krizenu

    0  
    8 Dzein   (17.01.2015 22:47) [Medžiaga]
    Rivake, o kodėl tu valgai maistą, kuris atvežamas geležinkeliu? Dar ko gero piktiniesi, kad brangūs vaisiai. Bet jei jie vežami TIR'ais, todėl ir brangūs. Antra pliusas - geležinkelis - švarus ir ekologiškas transportas, o TIR'ai taip leidžia nuodingas dujas, kad baisu.
    Dėl ruso. Jie protingesni už mus....mes neduodam maisto, tai jie patys jau gaminasi. O kai mums neduoda naftos, tai mes AE ne tik nestatom, bet dar ir dėl planų piktinamės. Vadinasi, jie už mus gudresni visais aspektais. galvoju
    P.s. Yra dar ir trečia- jie susidraugavo su kiniečiais ir gaus maisto produktus dar pigiau, nei pirko iš mūsų. Mačiau, kaip jie augina salotas ir kitus vaisius. Tiesiog nuostabu. O juk buvo tik laiko klausimas, kodėl kiniečiai neužgrobia Sibiro žemių. Dabar grėsmė mažėja.

    9 rivake   (17.01.2015 23:35) [Medžiaga]
    Neseniai radau žinutę,kad pernai geležinkelis turėjo 120 mln Lt nuostolio.O kas tau sakė,kad aš prieš geležinkelį? Tiesiog vieno mums pilnai pakanka.Ateities kuras - dujos,naftos reikšmė vis mažės.Negi manai,kad turint skolon pastatytą AE,mums,paprastiems mirtingiesiems,ženkliai sumažės elektros kaina?...Rusijos-Kinijos draugystė - santuoka pagal išskaičiavimą.Dujas kiniečiams rusai priversti parduoti pigiau negu Europai,nėra kur dėtis.Vakar skaičiau,kg importinių morkų Rusijos rytuose - iki 2500 rb.Tiesa,yra ir pigesnių, japonai atveža ir už 540 rb.,bet perkamos ir brangios.O Kinijos grėsmė nemažėja,karinę techniką rusai kinams parduoda tik 10 metų senumo,o jos konkurentei Indijai - pačią naujausią.

    0  
    10 Dzein   (18.01.2015 06:02) [Medžiaga]
    Na ir kas , kad technika senesnė? Bet užtat kiniečių greitai bus pusė pasaulio gyventojų ir is vien ateityje karas neišvengiamas, nes kiniečiai nebeturi kur dėtis. Vieno vaiko politika nelabai veikia, o šalia laisvi plotai Rusijoje.
    Sakai, AE reikai dėl elektros kainos? Tegu pinga trečdaliu, vis vien aš UŽ, nes tai - neprikilausomybė. Savo darbe aš puikiai žinau, kad monopolistas tau gali padaryti ką tik nori - net sunaikinti tave.
    Dėl geležinkelio nuostolių. Va čia tai tiesa, todėl naujas ir būtinas, nes mes seniai nebeatitinkame naujausių reikalavimų ir nebegalime prisiijungti prie ES. Ir nepamiršk, kad mūsų teritorijoje mes mokame tik dalį, o visa kita moka donoras - ES.
    Abrozdėlis: gyvena tolimam kaime šeima, iki miesto toli. Jie augina dauuug daržovių, bet neturi jų kuom nuvežti. Kam tas derlius, jei jis pūna? Aš sakau....davaj duosiu tau pusę pinigų, nusitiesk kelią, pats važinėsi už dyka ir dar kiti tau mokės tranzito mokestį. Tu vis vien nieko nedarai ir gyveni bakūžėj ir keiki valdžią , kad tavimi nepasirūpino. Kaimynas nusitiesia ir greitai praturtėja, nes turi dvigubą naudą. rodau_liezuvi

    11 Akmenėlis   (18.01.2015 21:38) [Medžiaga]
    Jūs juk pats prašėte, net su šauktuku, Prieštarauk. Labai nenusiteikus bendrauti, tik padariau ko prašai ir tiek, kad žinotum, kad gyvų čia būna. :)

    0  
    14 Dzein   (19.01.2015 06:26) [Medžiaga]
    O aš nemėgstu prieštarauti....man geriau diskutuoti. ploju

    12 rivake   (18.01.2015 22:00) [Medžiaga]
    Abrozdėlis neįtikina,kas čia jau taip greitai praturtėjo? O man reikia ,kad praturtėtų šalis,o ne atskiras verslininkas.Kaip gyveno Graikija iki ES ir dabar? Didelė galimybė kad sausio 25 rinkimuose Graikijoje laimės jėgos,kurios reikalauja išstoti iš ES.Kas tada?

    0  
    13 Dzein   (19.01.2015 06:24) [Medžiaga]
    Cha, o kur tu matai greitą praturtėjimą? Na, nebent žeidžiant pokerį ar laimėjus loterijoje.  rodau_liezuvi
    Turtėjama pamažėle, nes pinigai daro pinigus. Ubagas nuolat permoka dvigubai ir net keturgubai, nei normalus žmogus ir pavyzdžių galiu duoti milijoną.
    O Graikija nė prie ko, ji nenuėjo ubagais dėl ES. Jei ji išstos, tai jokia problema...boba iš ratų- ratams lengviau. Štai jei išstotų D. Britanija, jau visiiems būtų blogiau.
    Mums ES yra gelbėjimosi ratas, nes nuskęstume tuojau, todėl turime šlietis prie kažko galingesnio, turtingesnio ir protingesnio. Pati blogiausia mūsų savybė- tai naujovių baimė. Mes kaip tas mužikas, gyvenantis prie kiaulino savo tvarto ir bijantis nusipirkti traktorių, nes jis brangus. palauk


    ...............Lietuvis...............

    21 galaxy   (21.01.2015 06:53) [Medžiaga]
    O už ką mužikas pirks traktorių? Nieko neturinčiam paskolų irgi neduoda.

    15 rivake   (19.01.2015 13:27) [Medžiaga]
    Jei Graikija išstotų,tai ir kitos šalys gali suabejoti.Graikija – ES senbūvis,nei greito nei lėto praturtėjimo nesulaukė.O protingo mužiko turinčio tik tvartelį traktoriumi nesuviliosi, traktorius,kad atsipirktų turi darbuotis plačiuose laukuose,reikia,kad ir kaimynai neturėtų technikos...

    0  
    16 Dzein   (19.01.2015 14:38) [Medžiaga]
    Abejoja turtingesnės, nes joms nuostolis, o biednos šalys džiaugiasi.
    Traktorius buvo tik abrozdėlis, abstrakcija. Tai galėjo būti  bet kas, kas tinka ūkiui  sutinku

    17 rivake   (19.01.2015 22:35) [Medžiaga]
    ES naudinga tik Vokietijai.Štai ir Italija planuoja atsisakyti euro.Tiesa,vargu ar tas pavyks,nes praeityje to neleido nei Ispanijai,Portugalijai,Kiprui,Graikijai,Islandijai.O Anglija,Švedija,Suomija ir kt. nepageidauja euro ir dabar.

    0  
    18 Dzein   (20.01.2015 06:30) [Medžiaga]
    Euras kai kam problema funkcionuoti ekonominėje erdvėje, todėl ir abejoja. Kodėl per paskutinę pasaulinę krizę Lenkijoje ne tik nebuvo krizės, bet jos ekonomika netgi išaugo. Ogi jie tuo metu nuvertino savo valiutą ir visos aplinkinės valstybės iš jų pirko viską, nes tai euro zonos narėms buvo labai patogu. Tai vadinama urmu. Kiekis. Lietuvai euras yra labai naudingas ir mūsų ekonomika pamažėle turėtų kilti. Mes turime kitą problemą-korupciją, kurią išgyvendinti nežmoniškai sunku. Žmones, pradedančius kovoti su korupcija, tuojau sunaikina ir netgi prezidentus, todėl džiaugiuosi, kad bent po truputėlį prie Grybauskaitės pradedame valytis. Pradžioje galvojau, kad ją tikrai ,,suvalgys" kaip Paksą. galvoju
    O ,,suvalgyti" labai lengva. Tiesiog neprotingai tautai papudrini smegenis ir vsio...kliūtis pašalinta.

    0  
    19 Dzein   (20.01.2015 07:41) [Medžiaga]
    Šiandien nustebino komentaras Guogai šiame straipsnyje: http://www.delfi.lt/news....6397866
    Taigi JONAS su pašaipa klausia: -Gal pamokytum, kaip nuo milijonų sumokėti mokesčių tik 3 tūkst.?
    Žado netekau. Na ką norėti...trečias brolis - Jonas. krizenu Tai parodo begalinį žmonių kvailumą, juk Guoga sumokėjo viską pagal įstatymus! Jis kaltina pokeristą Guogą, o ne seimą. Ir būtent tada, kai pats Guoga nori pakeisti idiotiškus įstatymus. O kiek tokių jonų Lietuvoje? Daug. 
    Įsivaizduokime, kaip referendume balsuotų tokie jonai?  galvoju

    20 rivake   (20.01.2015 14:37) [Medžiaga]
    Taip,Jonų nesidominčių ir nedalyvaujančių politikoje daug.Bet mes juk demokratinė šalis, nors aš nepritariu santvarkai - Lietuva turėtų būti prezidentine respublika.Dabar,kai valdymas kolektyvinis,iš ko pareikalausi atsakomybės? Taip,didžiausia Lietuvos problema - korupcija,bet kol nėra priemonių kovai su ja,niekas nieko nepakeis.Korupcijos nebuvo tik prie Stalino,kai jis kas pora metų keisdavo valdininkus,kad jie nespėtų susiburkuoti. Deja, mano aplinkoje nežinau nei vieno,kuris pritartų prezidentės veiklai.Bet nematau ir nei vieno,kuris tiktų prezidento postui...Kažkada K.Antanavičius tvirtino - kad darbininkas dirbtų gerai,jis turi bijoti.Tas turi būti taikoma ir valdžiai.
    ..

    22 galaxy   (21.01.2015 06:56) [Medžiaga]
    "Lietuvos geležinkeliai" nenuostolingi. Nuostolingas tik keleivių vežimas.
    O apie tą kanalą tai nesupratau. Kodėl jis Panamos, jei eis per Nikaraguą? galvoju

    23 rivake   (21.01.2015 15:49) [Medžiaga]
    Pavadinimas Panamos jau senokai tapo bendriniu.Tikimasi,jog ir to antrojo su laiku nepakaks,jau pradedama galvoti apie trečią,neaišku kurioje šalyje.Mane tik neramina žiniasklaidos nutylėjimai,gal kad tai liečia JAV.Juk ir apie JAV- Kubos santykių atšilimą irgi kažkodėl beveik nekalbama...

    0  
    24 Dzein   (22.01.2015 20:13) [Medžiaga]
    Kalbama, Rivake. Juk ir TSRS (ir mes) pirkdavome Kubos rudą cukrų ne dėl to, kad mums jo reikia...mes turime savo pakankamai iš cukrinių runkelių, bet tik todėl, kad būtų prekybiniai ir kitokie ryšiai. t.y. kad draugautume.
    Šiaip aš nieko negirdėjau apie antrą kanalą, o tik apie to paties kanalo platinimą ir valymą gilyn, kad juo galėtų praplauti didesni lavai.
    Galaxy, Nikaraqua dar tik kuria planus, bet realybėje tai gal tik svaičiojimai.

    25 rivake   (26.01.2015 01:03) [Medžiaga]
    Pagaliau pasirodė informacija apie pradėtą kasti kanalą Nikaragua.Bręsta labai įdomūs įvykiai,nes pagal sutartį Rusija įsipareigojo karinėmis priemonėmis saugoti kanalo statybą ir būsimą eksploataciją.

    0  
    26 Dzein   (27.01.2015 08:09) [Medžiaga]
    Kuboje jau karaliauja kiniečiai (nafta ir kt), tai manai, kad rusai pradės konfliktą su jais? Tikrai ne. Pastarieji įvykiai rodo: rusai prarandas sąjungininkus, maisto importą, todėl gręžiasi į Kiniją, kur neseniai sudarė sutartis gauti viską daug pigiau, nei iš ES. 
    Žinoma, ateityje rusų ir kiniečių konfliktas bus naudingas pastariesiems- jiems reikia priežasties grobti Sibiro platybes. Karas galimas, manau, net jau šiame šimtmetyje.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz