Treč, 22.05.2024, 00:13
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 7
    SVEČIAI 7
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Spalis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Spalis » 14 » RINKIMAI
    07:57
    RINKIMAI

                 Atsimenate multiką,kai tinginys važiavo ant krosnies?Tai va... Šiandien rinkimai,mielieji,kai vienintelę dieną kas keleri metai mes galime pareikšti savo valią. Šiaip mes savo valstybėje esame niekas ištisus ketverius metus,nes mus prisimena tik prieš pat rinkimus.Bet šiandien mes-karaliai ir galime spręsti karališkai,o ne tupėti šiltai namuose ant krosnies.

    Į rinkimus kandidatuoja vis tie patys metų metais,kurie nustekeno Lietuvą,tai ar mes dar kartą būsime apkvailinti,kad jie būtent šį kartą kažką padarys tautos labui?Juk įstatymai ,kuriuos jie priiminėja ,buvo skirti ne eiliniam žmogui,o išrinktųjų gerovei kelti.O nuo įstatymo priklauso absoliučiai viskas.Na...gal jis tik nepavaldus meilei. Dar šiandien mes galime pareikšti savo valią dėl atominės elektrinės,o nuo atominės priklauso mūsų nepriklausomybė,nes dabar rusai(vėliau bus lenkai ir kiti) mus šantažuoja kasdien...arba perki plytą brangiai,arba miršti.Ir mes esame priversti jų aklai klausyti,nes laikini šaltiniai nepatenkins Lietuvos poreikių arba nebus kam tuo pasirūpinti. Taigi,pabūkime šiandien karaliais,kai mums leista vieną vienintelę dieną atverti burną ir pasakyti taip arba ne.

    Aš einu į rinkimus jau vien dėl to,kad nelaimėtų lenkų partija.Ji maža ,bet labai gerai organizuota ir visi lenkai bėgte bėga prie urnų,todėl ketverius metus Vilniaus rajono savivaldybėje dirbo 120 lenkų ir tik viena lietuvė,todėl   lietuviui pabandyti ką nors gauti iš savivaldybės buvo taip kaip karvei iki menulio,tą patyriau savo kailiu,nes įstatymas pritaikomas priklausomai nuo tautybės.Ir tai dedasi Lietuvoje.

    O jūs?

    Peržiūrų: 714 | Pridėjo: Dzein | Žymės: rinkimai
    Viso komentarų: 112
    1 Rimas   (14.10.2012 08:15) [Medžiaga]
    O ką mes? biggrin

    4 Dzein   (14.10.2012 20:06) [Medžiaga]
    Ką tu?Kėliausi anksti rytą,kad nueitum balsuoti...tai ar balsavai?Ir davaj...sakai,už kokią partiją kaip per išpažintį. happy

    10 Rimas   (15.10.2012 06:47) [Medžiaga]
    Atnešk ausytę - pakuždėsiu tongue

    19 Dzein   (15.10.2012 12:52) [Medžiaga]
    O negali ateit? wink

    26 Rimas   (15.10.2012 19:40) [Medžiaga]
    Ateisiu kai tu man kuždėsi wink

    2 Vinigreta   (14.10.2012 10:31) [Medžiaga]
    jo, eisim rinkt kurie klounai ketverius metus sėdės, nes kai išrinks kiti, apmaudu bus biggrin

    5 Dzein   (14.10.2012 20:07) [Medžiaga]
    O kam tu klouną renki?Balsuok pati už save tongue

    3 galaxy   (14.10.2012 18:30) [Medžiaga]
    Va, o tu agituoji šiandien happy Šiaip, tai nelabai svarbu kas ten Seime sėdi, svarbiau, kad sėdintys už nieką neatsakingi. O dar svarbiau, kad žmonės nė nenori 'prigriebt" blogai besielgiančius semūnus, nes arba džiaugiasi, kad tie labiau blogai elgiasi su kaimynu, o ne su juo, arba žavisi, kad kažkoks naglas Seimo narys "moka gyvent".
    O dėl atominės, tai jau pravesta agaitacija, kad jos dauguma nenorėtų. Šitai, žinoma, parodo žmonių IQ. Juk jeigu aš pradedu aiškinti, kad man nieko nereikia, nieko nesiruošiu daryti, nei užsidirbt, nei pasidaryt pati, kad užteks, jog nusipirksiu visko, ko man reikia prekybcentryje, tai jūs imat į mane kreivai žiūrėt. (net neatsižvelgiat į tai, kad mano gyvenimas ribotas, vaikų neturiu ir galiu taip elgtis). Bet kai tą patį aiškina kai kurie valdžios atstovai ir žurnalistai, dauguma su entuziazmu pritaria, turbūt irgi galvodami, kad Lietuvai užteks gyvent kokia 30 metų arba dar turbūt ir mažiau.

    6 Dzein   (14.10.2012 20:13) [Medžiaga]
    Kaip tai nenori?Aš labai noriu prigriebt,tik šuns balsas į dangų neina happy
    Tai pala...elektra tu nesinaudoji?
    wacko Man labai įdomu,kaip tu žadi jos nusipirkti prekybos centre.Ir dar...nesutinku,kad tavo gyvenimas ribotas,juk esi laisva kaip paukštis.tai mūsų ribotas ,nes auginant vaikus ir turint antrą pusę,negali gyventi kaip užsinori,o gyveni pagal aplinkybes.

    7 galaxy   (14.10.2012 20:58) [Medžiaga]
    Elektrą mes visi žadam pirkt iš rusų, o savo negamint. Va.
    Mano gyvenimas ribotas,nes apsiriboju/apribojama dar gyvent 40 metų daugiausia.
    Beje, vaikai tik baika, palyginus su tėvais (ypač senais). Tau vaikai neriboja kiek kalbėt telefonu ar kada pareit namo. O mano mama sėdi prie lango (arba prie telefono) ir verkia happy

    8 Orvel   (14.10.2012 21:43) [Medžiaga]
    Ko einama į Seimą labai gražiai apibrėžė, vienos labai gerbtinos partijos, labai gerbtinas narys S. Stoma. O gi "apsirūpinti iki smerties."
    Kurie apsirūpins iki smerties, man nelabai rūpi, tad išbraukiau visus.

    Dėl AE sunkesnis klausimas. Kad elektra atpigs pastačius AE - melas. Juk reiks grąžinti kreditus. Nepriklausomybė nuo ten kažko,- kitas absurdas. Nepriklausomybė būtų, jeigu mes turėtume urano, ir turėtume kur laidoti atliekas. Tad sakyti "TAIP" tolygu sutikti su elektros pabrangimu.
    Beje, šis referendumas irgi bevertis, nes "danguje" jau nuspręsta, o žmonių (Lietuvos šeimininkų, atseit) nuomonė tik "patariamoji". Tad kam dalyvauti tokiuose cirkuose?

    9 galaxy   (14.10.2012 22:37) [Medžiaga]
    Man visai patiko dėl elektrinės ginčytis (ir jokia ji ne atominė, čia jau nemokšiškumo kaida, tiksliau, atominė tik todėl rusai irgi taip ją vadina). Klausimai dėl kainos juokina, nes elektros kaina yra rinkos kaina, kuri keičiasi. Bent rinkos kaina tuo atveju, kai toj rinkoj dalyvauji, o neperki iš monopolininko.

    11 Monas   (15.10.2012 12:02) [Medžiaga]
    Prie ko čia rusai?Tai kaip ji turi vadintis?Atomic?O gal nuclear?

    13 galaxy   (15.10.2012 12:19) [Medžiaga]
    Aha. Atspėjai. Branduolinė. O atomine energetika būtų galima liuminescencines lemputes nebent pavadint smile Visas fokusas tose "atominėse' elektrinėse vyksta su atomo branduoliais, jie ardomi, o ne išplėšiami iš atomo elektronai kaip liuminescencinėse lempose. cool

    36 Orvel   (15.10.2012 21:20) [Medžiaga]
    Labai gerai pastebėta,- rinkos kaina, kol nėra monopolio.
    Ir štai, gerb. Galaxy atsidaro nauja Ignalinos AE. Ji monopolininkas ar ne? O dar įskaitant, kad ją palaiko vyriausybė ir gali PRIVERSTI pirkti energiją iš jos, o importuoti pigesnę iš Rusijos ar Baltarusijos uždrausti, kaip čia su rinka?

    12 Monas   (15.10.2012 12:10) [Medžiaga]
    Tai negi į seimą eina patriotines-liaudiškas dainas dainuoti? biggrin
    AE-tai greičiau eilinis TS bandymas papurkštauti pagal temą:"parodysime tiems rusams".Čia panašiai kaip su JAV kompanija "Wiljams" ir Mažeikių nafta:vo ateis amerikonas,kaip bus visiems gerai...".Atėjo ir buvo gerai...Wiljamsui,suprantama.Čia panašiai:nutiesime tiltus,jungtis,pardavinėsime ir vėl Lietuvoje žydės linai...Kada dar dirbo senoji AE,jeigu pamenate,elektra buvo pardavinėjam Lietuvos gyventojams po 36 ct.,o Baltarusijai po 4 ct.Štai toks va biznis,kaip sako Galaxy-rinka.Fikcija,Galaxy,ta rinka,fikcija...

    14 galaxy   (15.10.2012 12:23) [Medžiaga]
    Monai, aš manau, kad reiktų rimčiau pasidomėt ir tuo Wiljamsu ir elektros pardavinėjimu po 4 cnt. Įtariu, kad melagystės ir tiek. Nors teoriškai gali kartais elektra labai mažai kainuot rinkoje, bet mes rinkoje nei pirkome, nei pardavėme elektrą. Be to kokios čia prognozės dėl kainos gali būti šitokiam metų skaičiui į priekį? wacko

    16 Dzein   (15.10.2012 12:42) [Medžiaga]
    Netikiu tokiu absurdu..po keturis centus už KW.
    Bet man dzin,kad Lietuvai ir netiektų labai pigiai...man svarbu nepriklausomybė.Gerai ,imkime vėjo jėgaines ir pan.Juk jos mums tikrai neužteks.O rusas sako...arba mokate,arba negaunate,o mokame daug už viską todėl,kad keliame prieš juos balsą.Padlaižiautume,-gautume pigiau.O štai čia jau mafijinis požiūris.

    20 galaxy   (15.10.2012 14:34) [Medžiaga]
    Dzeine, tik ką nesakysiu su kuo iš Kiemelių telefonu kalbėjau. Ir žinai ką pasakė? kad džiaugiasi, jog Darbo partija laimėjo, nes pagal senas pažintis ką nors iš rusų pigiau gaus. Čia visai lygiai taip galvojama kaip kad "anais laikais" nuvažiuodavo koks pirmas sekretorius į Maskvą su dovanomis ir išsikaulindavo kažko. wacko

    29 Dzein   (15.10.2012 20:35) [Medžiaga]
    Aga....supratau,gudrumu,ar ne? biggrin

    23 Monas   (15.10.2012 15:20) [Medžiaga]
    Nesupratau nei ką norėjai tuo klausimu pasakyti nei apie Viljams nei apie elektros pirkimą ar pardavimą?

    25 galaxy   (15.10.2012 19:39) [Medžiaga]
    Norėjau pasakyti, kad tikriausiai mitas yra tas ir tas. Kai pasiknaisiosiu giliau, parašysiu.

    18 Dzein   (15.10.2012 12:48) [Medžiaga]
    Na ir tegu nepinga,bent aš pasiruošusi mokėti dar brangiau,bet turėti pasirinkimo laisvę,o ne pistoletą prie pakaušio. tongue

    21 galaxy   (15.10.2012 14:44) [Medžiaga]
    Kai atsiranda pasirinkimas, jau nereikia rinktis brangiausio varianto. O atominės Lietuvoje niekas neatstos. Ji ne Norvegija, kad iš hidroelektrinių išgyventų, o vėjo energija per brangi ir su kitais dar trūkumais. Skystas kuras taip pat per brangu ir kenkia klimatui.
    Beje, galimas daiktas, kad prireiks vėliau kitokios atominės elektrinės, naudojančios torį. Tokia ir nesprogtų, ir tarnautų ilgiau ir beveik "negamintų" radioaktyvių izotopų. Tik dar technologija pilnai nesukurta ir... galbūt vėliau Lietuva jau neturės už ką tokią pasistatyti, nes su tokiu ūkininkavimu visai nusigyvens.

    15 Tina   (15.10.2012 12:30) [Medžiaga]
    Išrinko... liaudis... surprised

    17 Dzein   (15.10.2012 12:46) [Medžiaga]
    Išrinko.O matėte vaizdo įrašą,kokiu būdu laimėjo ,,Darbo partija"?Kaliniams buvo pažadėta,kad jų nemuš,jei jie balsuos už darbo partiją.Tai jau išsigimimas.Ir pagalvokime,kas mus dabar valdys keturis metus.Ir,kaip visada,su tuo susijusi teisėsauga...kas gi neša balsavimo lapelius į kalėjimą anksčiau laiko?Ogi gali tik kalėjimo administracija,-teisėsaugos struktūra.
    Žinote,man šiurpu darosi,nes buvau dar iki šiol naivuolė...kas gali įvyki,jei nepaklusi. >(nežinau kaip jūs,bet jei mane realiai gąsdintų ,kad pakenks mano vaikams,tai aš(ko gero)irgi paklusčiau.Žinoma,tam turi susidaryti tokia pvz.kalėjimo situacija,kai tu neturi kur dingti.Arba-arba.

    22 galaxy   (15.10.2012 14:46) [Medžiaga]
    O kur tas įrašas gal yra internete?

    28 Dzein   (15.10.2012 20:30) [Medžiaga]
    Galaxy,spauda mirgėte mirga,yra net slapta filmuota medžiaga.
    http://www.delfi.lt/news....9761137

    31 galaxy   (15.10.2012 20:54) [Medžiaga]
    Page Not Found (404) wacko

    41 Dzein   (16.10.2012 13:51) [Medžiaga]
    Tingiu perkelti iš naujo,įsijunk ,,Delfį",ten daugybė straipsnių.

    24 Lira   (15.10.2012 15:40) [Medžiaga]
    O as skaičiau, kad Venckienės partija tai statistikos departamento sukurtas produktas lietuvos durniams suskaičiuot smile
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SmtDGB6eeUY
    Siaip tai rinkimai eilini karta parodo, kad lietuviu tautos megstamiausias patiekalas- makaronai... Ant ausu... smile Uzsikandant Kedainiu agurkeliais smile

    30 Dzein   (15.10.2012 20:43) [Medžiaga]
    Lira,ieko nesupratau pagal tavo nuorodą...joje tik išjuokiama Venckienė,pasakiusi,kad reikia litą atrišti.Žinoma,ji pavartojo kalbininkams netinkamą žodį...reikėjo susieti,bet ji pasakė tiesą.
    Tas lito ,,pririšimas"(bent man) duoda labai daug žalos.Sakykim,dirbu užsienyje arba įvežu prekes(arba išvežu).Visose šalyse euro kursas svyruoja,o pas mus ne.Pagal euro kursą ir yra prekės kaina.Dėl šios priežasties dažnai neuždirbu nė cento,nes euro kainos skirtumas tarp PL ir LT suryja visą uždarbį keičiant valiutą.

    32 galaxy   (15.10.2012 21:02) [Medžiaga]
    Kad ne, ji nieko suprantamai nepasakė dėl to.... kad pati nieko nesuprato ir tik bandė pakartot kažką kažkur išgirsta. Iš to įrašo akivaizdžiai matyt. surprised

    34 Dzein   (15.10.2012 21:08) [Medžiaga]
    Bent aš tai viską aiškiai supratau,nes man tai labai aktualu. tongue

    35 galaxy   (15.10.2012 21:20) [Medžiaga]
    Ne, tu tik išgirdai tik tai, ką norėjai. O norėjai, kad litas nuo euro būtų "atrištas". Venckienė net nesuprato, kad pas mus jis "pririštas". paklausyk įrašą dar kartą. smile

    51 Dzein   (17.10.2012 09:42) [Medžiaga]
    Na jau nevaizduok čia Venckienės debile(o mane nesupratusia),apie lito ,,pririšimą " žino net vaikai.Tiesiog debatuose žmogus,neturintis oratorinių sugebėjimų,pasimeta,o ,,spykeriai" laimi.Žinoma,yra specialūs oratorinio meno kursai ir Venckienei juos baigti praverstų.
    Toli nereikia eiti...kodėl Orvelas bet kokioje diskusijoje Kiemeliuose išeina nugalėtoju?Jis moka kalbėti,t.y. turi oratoriaus sugebėjimų,nors kartais žinome,kad yra ne taip.Rytoj savo teoriją Orvelas įrodys priešingai..ir vėl mes turėsime sutikti
    Lygiai taip pat žmonės pasimeta egzamino metu,nors turi pakankamai žinių,kad jį išlaikytų.

    53 galaxy   (17.10.2012 10:57) [Medžiaga]
    Na, jau dabar aš einu klausyt trečią kartą. Negi žurnalistai čia Venckienę "gaudo". Bet šiaip tai, žinoma, nemokantis kalbėt visada pralaimi. Atsimenu vieną paną per diplominio gynimą. Na, baisiai nebūna, kaip tam klipe Venckienė. Bet ir gavo ji tik 5 balus. O Orvel, mačiau, kad rašyti moka. Apie kalbėjimą dar duomenų neturiu happy

    37 Orvel   (15.10.2012 22:11) [Medžiaga]
    Va čia jau įdomu.
    Kursas svyruoja, tai:
    1. Tu negali visada pralošti ant kurso. Kartais turi išlošti, kartais pralošti.
    2. Svyravimus galima panaudoti sau naudinga linkme keliais būdais:
    a) perkant zlotus LT, o nevežant euro.
    b) zlotus vežant iš Lenkijos ir keičiant čia, kartais palaukiant tinkamo kurso.
    c) įvedant atsiskaitymams neutralią valiutą,- dolerį, svarą sterlingą.
    Yra dar eilė variantų, bet reik galvoti kiekvienoje konkrečioje situacijoje.

    Beje, euro atrišimas nuo lito Tau situaciją dar pasunkins, nes neturėsi atramos taško, dabar jis yra - euras.
    Valiutos atrišimas neturint pakankamo aukso, naudingų išteklių, na ar kitokių TIKRŲ vertybių resursų būtų tragiškas valstybei. Įsivaizduokite, kad bet kuri Vyriausybė gali keisti lito kursą ir pamatysite kokios nesąmonės gausis.
    Pasakysiu tiesiai,- apie lito paleidimo "laisvam plaukiojimui" gali kalbėti tik žmogus iš vis nesigaudantis ekonomikoje.

    39 galaxy   (16.10.2012 11:29) [Medžiaga]
    Paskaičiau ir manau, kad čia ne taip. Jeigu valstybės pinigo kursas iškeltas per aukštai, valstybei kenkia, nes riboja eksportą. O dėl pririšimo ir plaukiojimo, tai čia jau pagal situaciją - vienai valstybei vienu laiku geriau daryt vienaip, o kitai valstybei kitu laiku kitaip. Tą jos ir daro per monetarinę politiką. Tik čia ne garantas, kad visada padaro geriausią sprendimą.

    42 Dzein   (16.10.2012 13:54) [Medžiaga]
    Va čia tai tiksliai,Galaxy.Ir Lenkija tuo naudojasi,todėl tarpsta.

    40 Dzein   (16.10.2012 13:31) [Medžiaga]
    Orvel:
    1. Tu negali visada pralošti ant kurso. Kartais turi išlošti, kartais pralošti.
    Iki šiol dar niekada neišlošiau,nes protinga valstybė-Lenkija,pigino zlotą,kad visi važiuotų pirkti ir gerintų apyvartą.Taigi krizės joje ir nebuvo. Krizė pas mane,nes aš išvežu pinigus,o ne atvežu.Vienintelis protingas kelias-išvežti prekę.
    2. Svyravimus galima panaudoti sau naudinga linkme keliais būdais:
    a) perkant zlotus LT, o nevežant euro.
    Niekada ir nepirkau euro.
    b) zlotus vežant iš Lenkijos ir keičiant čia, kartais palaukiant tinkamo kurso.
    Ilgai laukus,dar palauk..to palankaus kurso niekad ir nebuvo.
    c) įvedant atsiskaitymams neutralią valiutą,- dolerį, svarą sterlingą.
    O čia kas?Kur tu matei,kad lenkas man duotų dolerį ar svarą?Iš jo net euro negausi.
    Gera mokyt,kai pats neverdi tame katile. biggrin

    43 Orvel   (16.10.2012 19:26) [Medžiaga]
    Džeine, aš nurodžiau kelis kelius. Sukritikuoti galima viską, o kelius parodžiau, tam kad suprastum,- įmanoma galvoti ir sugalvoti.
    Kursas VISADA bus palankus arba eksportuojantiems arba importuojantiems, kitaip ir būti negali. Ir NIEKADA nebus palankus abiems šioms stovykloms.
    O išeitis paviršiuje,- reiškia reikia ne tik išvežti prekę, bet ir įvežti prekę į Lenkiją. Tu kažką veži iš Lietuvos parduodi brangiau negu pirkai Lietuvoje, o parvežus iš Lenkijos prekę ją parduodi Lietuvoje. Kursas išsilygina.
    Tad užduotis tampa dar paprastesnė,- tereikia surasti prekę, kurią Lt galėtum nupirkti pigiai ir paskui brangiau parduoti PL. Dar daugiau, aš žinau tokią prekių rūšį. Pačiam tuo užsiimti rankos neprieina, bet jeigu Tau įdomu pasakysiu, ar gal koperuotis galėsim. Biznis toks dalykas, ten reik galvoti, vienytis, ir iš nuostolio (galimo) daryti pelną.
    Ech, mokykitės kol aš dar gyvas...

    47 Dzein   (17.10.2012 08:11) [Medžiaga]
    Šiaip mano biznis vietinis...zlotinis,su LT neturintis nieko bendro.O iš Lietuvos?Nebent AGD techniką,bet tai vėlgi reikia skaičiuoti,ar uždarbis padengs sąnaudas ir valiutos keitimą,muitą ,mokesčius ir t.t.Pasvajoti galima,bet susidomėjau,kas tai galėtų būti.
    Šiaip geriau būtų paprasčiau-vežti į Lietuvą už gautus zlotus prekes(žinau kur gauti pigiai nuo adatos,rūbų iki šaldytuvo) ir perparduoti,ale tam rankos nekyla.Kažkada vežiau baldus,bet pardavėjus samdžiau,o rezultate išėjo piššš....aš neturiu pardavėjo talento kažkam kažką įkišti.Jei manęs kas paprašo,parvežu,bet daugiau paimti gėda.

    55 galaxy   (17.10.2012 13:37) [Medžiaga]
    Ir kas gali būt Lietuvoj pigiau? wacko Nebent darbo jėga wacko Ją eksportuot? wink wink

    27 Dzein   (15.10.2012 20:26) [Medžiaga]
    Štai dar vienas ,,Darbo partijos " perliukas. angry
    Komisijos pirmininkė ,sekretorė ir dar komisijos narė pavogė ir išsinešė namo žmonių pabalsuotus biuletenius.
    http://www.delfi.lt/news....9767407
    Žinote,jei būčiau žinojusi,kad mūsų balsas visiškai nieko nereiškia,o rinkimus laimi mafija sukčiavimu,tai iš viso nebūčiau ėjusi...ar taip,ar taip mūsų balsai nieko nereiškia.

    38 galaxy   (16.10.2012 11:14) [Medžiaga]
    Kaip tu įdedi nuorodas, kad jos neatsidaro? Gal verčiau reiktų paprastai adresą nukopijuot ir viskas? nes čia matosi nepilnas, per vidurį tik daugtaškis.

    48 Dzein   (17.10.2012 09:04) [Medžiaga]
    Prašom,Galaxy,bet tokie straipsniai kasdien bet kurioje spaudoje ir internete,tereikia tik įsijungti kompą.
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/raseiniuose-policija-sulaike-balsavimo-biuletenius-issinesusias-rinkimu-komisijos -nares.d?id=59767407

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/apylinkese-kur-balsavo-nuteistieji-dp-balsai-daznai-virsijo-regiono-vidurki.d?id= 59771559

    33 Orvel   (15.10.2012 21:07) [Medžiaga]
    Esmė nepasikeitė,- laimėjo Darbo partija. Ir pykite, žvėrėkite,- realybė tokia. Beje, partija, kurią palaikė "VISA LIETUVA" surinko tik 7 procentus. Manyčiau, teisingiausia būtų NUŠALINTI visus rinkėjus nebalsavusius už teisingiausią ir drąsiausią partiją. Nušalinti tos partijos nariai moka.

    O asmeniškai man nieks nepasikeis, kaip ir nepasikeis didžiąjai daugumai. Kas toje valdžioje yra jokio skirtumo, juk aišku ko ten einama.

    Įdomu, kad AE buvio pasakytas liaudies "NE". Bet... na kas gi žiūrės liaudies (valstybės suvereno pagal Konstituciją) valią? Protingi dėdės žino kad statyti AE reikia, juk ten tokie "otkatai"...

    44 Tina   (16.10.2012 19:53) [Medžiaga]

    46 Dzein   (16.10.2012 23:25) [Medžiaga]
    Žmogus bijo to,ko nesupranta,o šiuo referendumu išaiškėjo,kad žmonės iš viso nesupranta reikšmės....jiems bile tik nereikėtų duoti pinigų.Na nebus tos elektrinės...tai bus begaliniai bumbėjimai valdžios adresu...kad bučiuojam rusui ten,kur nesueina,kad brangu ir pan.
    Bumbėkime,mieli Lietuvos piliečiai,bumbėkime,gal ant širdies bus lengviau.

    49 galaxy   (17.10.2012 09:07) [Medžiaga]
    Bet čia ne tik pamąstyti, bet ir pasijuokti verta, Tina. Arba... aš ko nesupratau. Žiūrėsiu dar kartą smile

    45 simdi   (16.10.2012 19:57) [Medžiaga]
    girdejau, kad Uspaskich oragnizuos nauja referenduma del atomines (branduolines) elektrines, tikriausiai nupirks visus balsus "teigiamus" smile

    50 Dzein   (17.10.2012 09:27) [Medžiaga]
    Pirkimas,aišku,yra didelis blogis.Ir nesistebiu,jei jis sugebėjo šantažu paveikti kalinius(atseit nemuš tą dieną),tai nė kiek nesistebiu,jei nupirktų ir referendumo rezultatus.
    Iš viso šie rinkimai-absurdo teatras.,,Žmonių" partija balsavo už Lavrinovičius.O kas jie?Žagintojai.Žmonės balsavo už Juozapaitį....kas jis?Operos dainininkas.Ką jie duos ,sėdėdami seime?Nieko,tik ims mūsų pinigus ir balsuos už absurdiškus įstatymus.
    Kodėl lenkų partija gerokai perkopė 5% ?Kaip tai įvyko,jei jų LT-tik 6,6 % ?Visa tai -jų patriotizmo dėka.Taigi dabar nesiskųskime,kad Lietuvą valdys lenkai ir rusai,o mes likome nuolankiai stovėti ant savo namų slenksčio svečio teisėmis su nusiimta kepure,nes tingėjome nueiti į rinkimus.Kyla mintis....buduliams -buduliškas gyvenimas,ko ir nusipelnėme.
    Kodėl kvailys visą laiką ujamas ir valdomas?Ogi todėl,kad jis yra kvailys.

    52 galaxy   (17.10.2012 10:49) [Medžiaga]
    O man kiltų klausimas kas blogiau - kvailiai ar nesąžiningi? O gal išvis dar kai kvailiai kartu ir nesąžiningi? Pvz. vienas iš argumentų, kodėl žmonės balsavo už Uspaskichą, kad jis jau labai daug turi prisivogęs, todėl gal nuspręs nebevogti surprised (čia kas? reikia suprast, kad vagys balsuoja už vagį?) o balsavimas už tai, kad duos darbo ne kvailumas? Taigi darbo galiu duot ir aš, jeigu sutiksit už pakankamai mažą atlyginimą man dirbt.

    54 galaxy   (17.10.2012 13:31) [Medžiaga]
    Aš turiu versiją kodėl nemąsto ar mąsto neblaiviai, bet čia jau reiktų pagalvot kaip protingai dienoraštį parašyti, nes komentaro mažoka. O ir dienoraščio mažoka. Bet gal dar ta mintis nepakankamai aiški, kad poros sakinių jai neužtenka. cool Bet vienas sakinys vis dėlto išeitų - tauta yra per daug savanaudė.

    56 Orvel   (17.10.2012 17:27) [Medžiaga]
    Kodėl valdžioje turi būti ekonomistai ir teisininkai? Kodėl ne inžinieriai ar gydytojai?
    Gerai, paklausiu kitaip. Ar daug žinote TIKRAI KLESTINČIŲ firmų vadovų - ekonomistų ar finansininkų? Tiek LT, tiek tarptautiniu lygiu. Kažkiek bus. Bet žymiai daugiau bus su kitokiu išsilavinimu ar visai be išsilavinimo.

    O kas nors pagalvojote kodėl taip yra?
    Su valstybės valdymu analogiškai. Sutikčiau su Džeine, jeigu kalbėtume apie Šveicariją ar Olandiją. Ten,- taip, reikia teisininkų ir ekonomistų,- nes ten tikslas nieko nekeisti, gal kažką šiek tiek patobulinti. Beje, kaip ir stabiliai dirbančioje firmoje, ten puikiai susitvarkys ekonomistas ar finansininkas.
    Lietuvai gi reikia nestandartinių sprendimų. O tiek juridinis, tiek ekonominis išsilavinimas be žinių uždeda ir mąstymo štampą, deja,- standartinį.
    Bet čia nauja problema,- naujos idėjos niekada nesurinks daugumos. Tad išeitis tik viena - monarchija. Bet iki to dar irgi reikia pribręsti.

    58 karaliene   (17.10.2012 17:56) [Medžiaga]
    Jo, būtų geras sprendimas, Lietuvai išsirinkti karalių. Čia Orvelui pritariu.
    Nebeliktų tų žiurkiškų lenktynių prie lovio, to draskymosi ir melo.
    Žiūrėkit, Europoje monarchinės valstybės visai gražiai gyvena.... biggrin

    62 galaxy   (17.10.2012 19:27) [Medžiaga]
    Tai, kad prie monarchijos ne tik karalius turi būti. Reikia dar viso būrio kilmingųjų, kurie aiškiai atskirti nuo prastuomenės. Ir išvis jau turi būt hierarchija visur - ir versle, ir valstybės valdyme visame. Tada, žinoma, nebus streso ir kovos dėl valdžios. Bet neišdegs, dabar jau visi užsimanys būt kilmingi. O ir nei viena Europos valstybė nėra tikra monarchija. Parlamentas visose renkamas.

    66 karaliene   (18.10.2012 12:00) [Medžiaga]
    Teisinga hierarchija nėra blogis. Juk žmonės niekad nebus vienodi. biggrin

    63 galaxy   (17.10.2012 19:32) [Medžiaga]
    O išvis ar ne paprasčiau yra rinkti tuos, kurie būdami valdžioj dirbtų ne sau , o visai valstybei? surprised

    65 Orvel   (17.10.2012 21:12) [Medžiaga]
    wacko wacko wacko
    O obrazdėlį galima. Nors vieną...

    68 galaxy   (18.10.2012 13:00) [Medžiaga]
    Abrozdėlis būtų prieškario seimo nariai kuriais tais metais iš pradžių net algų neėmė. Bet sakysi, kad tokie išmirę. Tada gal reiktų rinkti tikrai ne pačius turtingiausius, ne tuos kurie moka iš visko naudą pasidaryt? Be to dar galima juos prižiūrėt ir numest nuo pareigų rinkėjų valia.

    67 karaliene   (18.10.2012 12:01) [Medžiaga]
    Karalius, manau, ne vien dėl savęs dirbtų, bet ir rūpintųsi savo karalyste labai... biggrin

    69 galaxy   (18.10.2012 13:01) [Medžiaga]
    O kodėl karalius rūpintųsi valstybe? Kad sostas paveldimas ar kaip? wacko

    61 Dzein   (17.10.2012 18:43) [Medžiaga]
    Orvel ,teisininkai geriausia išmano įstatymus.O ekonomistai sureguliuotų biudžetą.Bet nebūtinai tik jie,bet ir ne tai,ką dabar renkame:dainininkai,šokėjai,sportininkai-žagintojai ir pan.Man gaila daugybės milijonų jų patarėjų(3-6) algoms,juk už juos per tiek metų ir AE buvo galima pastatyti.
    Visa širdim pritarčiau dėl monarcho.Deja,taip nebus dėl daugelio priežasčių,nors... referendumas dėl to iš tikro būtų įdomus.

    57 karaliene   (17.10.2012 17:54) [Medžiaga]
    Joa... net šiurpu, kokie šiemet rinkimų klastojimai...
    "V. Boreikienė: apylinkės pirmininkas pagrobė 200 biuletenių!"
    www.ekspertai.eu
    Žmonių atėjusių balsuoti buvo labai daug, kaip niekad. Tikrai ne 52 proc.
    Nu ir ką? Manau, nieko... sad

    59 karaliene   (17.10.2012 17:58) [Medžiaga]
    Gal kas norit pasirašyt Peticiją dėl rinkimų?
    http://www.peticijos.lt/visos/70984

    +2   Спам
    60 Dzein   (17.10.2012 18:33) [Medžiaga]
    Peticijos del rinkimų anuliavimo nieko neduos...aš manau,kad reikėtų reikalauti išeliminuoti partijas,užsiėmusias papirkinėjimu,sukčiavimu,vagystėmis ir klastojimu,iš rinkimų sąrašo dar iki pakartotinių balsavimų.Bet žinant lietuvių lėtapėdiškumą ar nenorą greitai ištirti,tai irgi abejotina.
    Šitokio įstatymo priėmimu turėjo pasirūpinti buvusis seimas.Deja,negi prieš save eis...jų nepajudinsi.

    +1   Спам
    64 Orvel   (17.10.2012 21:10) [Medžiaga]
    Galaxy, taip, dabar neliko tikrų monarchijų.
    Bet pažiūrėk į tas klestinčias valstybes, o kada jos suklestėjo? Manau, kai monarchas "pastato" valstybę į geras vėžes, tada ir virėja gali valdyti valstybę, ir kirpėja.
    Demokratija - puiki valdžia, kai jau valstybė tiek tvirta, kad nieko neįmanoma sugadinti. Nes visada atsiras tokie, kurie tyčia ar iš žioplumo (dažniau) bandys sugadinti.

    Vėl analogija su verslu. Sakoma, kad reikia pirkti tokios kompanijos akcijas, kuriai galėtų vadovauti ir idiotas. Nes tas idiotas anksčiau ar vėliau valdys tą kompaniją.
    Su valstybe tas pats. Kai monarchas tvirtai pastatys valstybę, galima leisti vadovauti ir vienų idiotų išrinktiems kitiems idiotams. Kai jau nieko negalima sugadinti, tinka ir demokratija.

    70 Monas   (18.10.2012 14:41) [Medžiaga]
    Įdomu,kiek tų karalių buvo,kurie sugebėjo savo valstybes padaryti klestinčiomis?

    72 Dzein   (18.10.2012 16:48) [Medžiaga]
    Vienas tai tikrai-tai karalius Vytautas.Ech...kad taip dabar Lietuva būtų iki Juodosios jūros,tai kaimynai mūsų nemindytų,o tai vargšus visi trypia ir niekina...atseit durnas.

    73 Monas   (18.10.2012 17:54) [Medžiaga]
    Sakai Vytautas...na,na...

    75 karaliene   (18.10.2012 17:57) [Medžiaga]
    Anglijos karaliai - kiek turėjo kolonijų ir karaliavo visame pasaulyje... Ir Ispanijos karalystė klestėjo, net Kolumbą atrasti Amerikos pasiuntė... O Prancūzija argi ne klestėjo? Irgi visame pasaulyje kolonijų turėjo. ;)O Norvegija, Švedija? Klesti jie ten ir spjovė jie ant viso pasaulio...

    85 Monas   (19.10.2012 00:20) [Medžiaga]
    Aa...karais bei prievarta turtino savo šalį?Tipo jėga atimdavo iš silpnesnio...hm...neorginalus šalies suklestėjimo būdas.

    71 galaxy   (18.10.2012 14:57) [Medžiaga]
    Beje, kuo skirasi monarchas nuo diktatoriaus? surprised

    74 Monas   (18.10.2012 17:55) [Medžiaga]
    Nepatingek paguglinti.

    79 galaxy   (18.10.2012 19:11) [Medžiaga]
    Bet jeigu googlė meluos?

    81 Dzein   (18.10.2012 19:25) [Medžiaga]
    O tu dar nežinojai,kad googlėje gali rasti dešimt skirtingų ,,aksiomų" vienam įvykiui?Gal geriau jau į Wikipedią

    76 karaliene   (18.10.2012 17:59) [Medžiaga]
    Diktatoriai, paprastai, būna šizofrenikai... chi, chi...

    78 galaxy   (18.10.2012 19:11) [Medžiaga]
    Ne, tik psichopatai. Sako, "viršūnėse" jų būna didesnis procentas negu tarp 'normalių' žmonių happy
    Beje, va testas, kad nusistatyt ar tu psichopatas (ar tinki į valdžią kartu:
    Savo mamos laidotuvėse panelė
    susitiko su labai patraukliu jaunu vyriškiu, kuris ją labai sužavėjo.
    Jaunuolyje ji atpažino savo svajonių vyrą, bet deja, laidotuvių metu ji nepaprašė
    vaikino telefono numerio. Po kelių dienų panelė nužudė savo seserį.
    Klausimas: koks buvo sesers nužudymo motyvas?
    (Googlėje surasit atsakymą, bet prieš tai pagalvokit)

    80 Dzein   (18.10.2012 19:23) [Medžiaga]
    Galvojau,kur čia šuo pakastas ,bet nesugalvojusi vis vien pagooglinau...mat smalsu buvo.
    Taigi,aš ne psichopatė
    Tik įdomu,ar diktatorius (o gal pusiau?) taip jau labai blogai?Dažnai matau,kaip demokratija nuveda į bardaką.O vedlys visgi reikalingas su šiokiais tokias diktatoriškais bruožais.

    82 galaxy   (18.10.2012 20:09) [Medžiaga]
    Tikriausiai iki demokratijos reikia užaugti. Bent iki to, kad visų prasčiokų ( happy ) valdymas duotų naudą. Juk gal ne be reikalo antikoje tokią demokratišką, visuotiną rinkimų teisę turėjo ne visi? Pvz. vergai ir moterys jos neturėjo. Išvada: tik pakankamai laisvas ir nusimanantis žmogus gali valdžią rinkti.

    90 karaliene   (19.10.2012 18:38) [Medžiaga]
    Aha, teisigai, psichopatai.
    Normalus žmogus turi sąžinę, žmogiškus jausmus - normaliam valdyti būtų sunku. biggrin
    PS - tą testą žinau, ir laikau jį nelogišku.

    77 karaliene   (18.10.2012 18:42) [Medžiaga]
    70 vietų parlamente bet kokiu atveju atitenka partijoms, kurių sąrašuose pilna tų, kurie niekuomet negalėtų pretenduoti į tiesioginį rinkėjų mandatą.

    83 Orvel   (18.10.2012 22:21) [Medžiaga]
    Galaxy pateiktą uždavinį man teko girdėti per vienas nestandartinio mąstymo pratybas.

    Deja, gyvenime analogiškos situacijos sukūrimas negarantuoja analogiško rezultato. Pirmiausia, kad visiškai analogiškos situacijos ir sukurti neįmanoma. Ir šiuo atveju:
    Mamos laidotuvės tai ne sesers laidotuvės.
    Tad ir rezultatas- vaikino dalyvavimas visai neprivalomas.
    Nekalbant jau apie pašalines aplinkybes,- vaikinas galėjo susirgti, išvykti ir t.t.
    Tad siekiant tikslo reikia mąstyti kūrybiškai, o ne bandyti atkurti situaciją.

    84 galaxy   (18.10.2012 22:27) [Medžiaga]
    Bet reikalas tame, kad psichopatai gali žudyti šitaip šaltakraujiškai. Beje, kiek klausiau, atsakė taip, kaip tiko psichopatei tik viena pažįstama,kuri iš tikro yra pakankamai savanaudiška. smile

    86 Monas   (19.10.2012 00:22) [Medžiaga]
    Nesąmonė...absoliuti.

    87 Dzein   (19.10.2012 06:35) [Medžiaga]
    Galaxy,beveik visada viską mes matuojame per savo jausmų ir supratimo prizmę.Štai aš niekaip negalėčiau įsivaizduoti savęs šaltakraujiškai žudančios,bet juk spauda mirga nuo tokių žudynių,jos ne iš kosmoso,jos yra!O gal tiesiog tame reikia augti...gydytojas-studentas priverstas pradžioje mėsinėti varlę,kol pereina prie žmogaus.Degradavusioje šeimoje augantis vaikas irgi turi savo kitokį gyvenimo supratimą.
    Kažkada teko pavėžėti morgo darbuotoją ir kelios valandos atviro pašnekesio labai nustebino...tai giliai religingas žmogus,kuriam žmogaus kūnas nieko nereiškia.

    88 galaxy   (19.10.2012 08:13) [Medžiaga]
    Bet šiaip tai sąmonė, kad psichopatinių bruožų reikia turėt, kad darytum karjerą. Reiktų paieškot tą straipsnį apie psichopatus, tik tingiu.
    O radau va tokį "Amoralumas žudo demokratiją" ir visai patiko.

    89 Dzein   (19.10.2012 16:44) [Medžiaga]
    Puikus straipsnis,bet teorija nuo praktikos labai toli ir nuo to niekas nesikeičia....kalbam,kalbam, dar kartą tik kalbam ir nė vienas nežino,kaip iš tokios situacijos išeiti.
    Štai kažkam patinka Uspaskich'o vyriausybė...mat gal kažką pigiau gaus iš Rusijos.Na čia man taip ir iškyla akyse nusižeminęs,batus laižantis šuo,kad šeimininkas jam duotų skanesnį kaulą vietoje to,kad pats susimedžiotų.

    91 Orvel   (19.10.2012 22:48) [Medžiaga]
    O blogis kur? Pigiau gauti? O gal paprašyti?

    Žinoma, galime svaigti,- mes valstybė tokia pat, kaip Rusija, JAV, Prancūzija. Galime guosti save iliuzijomis.
    O iš tiesų,- Lietuva niekada neprilygs nei Rusijai, nei Vokietijai, nei JAV. Ir ta pati JAV, jeigu tik jai bus naudinga, parduos ar atiduos Lietuvą rusams. Na, ar lenkams.

    Jokiu būdu nesakau, kad reikia laižyti padus. Tačiau meškos tampymas už ausų, ką puikiai darė konservai, irgi išeitis tik iki laiko.

    92 galaxy   (20.10.2012 05:56) [Medžiaga]
    Blogis ir kvailumas tame, kad užmirštama, kad nemokami pietūs būna tik pelėkautuos. Šiaip, nieko nei už dyką, nei pigiau negausi. tongue
    Komentuoju čia naktį, nes negaliu miegot po vakarykštės kelio traumos (ir rankos).

    +1   Спам
    94 Orvel   (20.10.2012 22:03) [Medžiaga]
    Galvoju apie peles ir pelėkautus, o žinote, juk kitos atėję pelės tą sūrį dykai gauna. Svarbu nebūti pirmąja. biggrin

    93 Dzein   (20.10.2012 16:12) [Medžiaga]
    Šiaip tai parašiau tą komentarą štai su tokia mintimi:kiek gali ,išgyvenk pats,kurk ,stenkis,o pabūti šunimi galėsi tik tada,kai jau pats niekaip neišsiversi.Valstybės = žmonės....vieni gyvena nuolat dairydamiesi,iš kur gauti naudos,kažko visų kaulydami ir dažniausiai gaudami,kiti gi patys verčiasi per galvą ir susitvarko su problemomis.
    Todėl esu už elektrinę,net jei tai brangu.Jei suskaičiuotumėm,kiek milijonų prieinantys pavagia per mėnesį,tai elektrinė nieko nekainuotų....Čekuolis iš dalies teisus.
    Turiu kaimyną,kuris vis tempė sodan radęs plytą,pats dirbo laivalaikiu ir štai aplinkiniai šneka...na matai,o vaidino vargšą.

    +1   Спам
    95 Orvel   (20.10.2012 22:17) [Medžiaga]
    Iš tikrųjų labai problematiška sukurti savo naftą ir dujas. Nesakau, kad neįmanoma, bet problematiška.

    Tiesiog reiktų baigti ambicijų karą su Rusija ir taip būtų geriau visiems. Tarkim, kubilistiniai talibai uždraudė sovietinę atributiką, atrodytų niekai. Bet, tarkim karo veteranams einant paminėti gegužės 9 dabar reikia medalius slėpti. Medalius užtarnautus krauju. Tai gerai? To reikia?
    Ir ką tuo laimėjo? Įkando Rusijai? Neįkando, tik palojo, o va Rusija padidinus dujų kainas - įkando.
    Beje, didysis krizių valdytojas dėl pigesnių dujų "Achemai" sutarė. Spėčiau kažką iš jų gavo ir verta buvo siekti susitarimo. O iš mūsų? Ką mes jam davėm? Nieko. Tai ir turėkim brangias dujas. Puikus pavyzdukas, kad kai liečia asmeninę naudą, didysis patriotizmas pamirštamas.

    96 galaxy   (21.10.2012 03:26) [Medžiaga]
    Betgi Rusija ne vienintelė pardavinėja naftą ir dujas (tik kai kas daro, kad ji būtų vienintelė, o dar gal ir elektrą vienintelė pardavinės) surprised
    Be to apie naftą ir dujas dar neaišku. Naftos jau vistiek mažai žemėje likę Dar galima tikėtis, kad ji bus ekslpoatuojama ir iš ten, kur dabar neapsimoka ir dėl to jau norėjau rašyti, kad galbūt naujų telkinių suras ir Lietuvoje, bet pati didelių vilčių į juos nededu.
    Ir nesuprantu ką mes turėjom duoti už pigesnes dujas (išvis nesuprantu tada kokia ta rinkos kaina), tik palaižyt batus, kaip Dzeinė sako? surprised

    97 Dzein   (21.10.2012 05:18) [Medžiaga]
    Štai tau ir šantažas....visos valstybės gauna pigias dujas,o Lietuva -nežmoniškai brangias,Amerika moka apie 250,o mes daugiau nei 1500.O kodel nekūrenti atsinaujinančiais šaltiniais?Gyvename bardake,aplink šiukšlynai,o negalime išvalyti miškų ir sukūrenti.Tai kas tai?O nafta prasideda Afrikoje ir kiniečai labai sėkmingai jau ten siurbia už grąšius ir pardavinėja.
    Taigi nekalbėkime kaip papadlaižiauti,o galvokime kaip susitvarkyti.Ir prie ko čia medaliai,šantažas išlįs kitur,jei ne per medalius.Einu per Žaliąjį tiltą ir bloga darosi...sovietinės sunkiosios skulptūros sakyte sako....mes čia dar esame ir būsime...ir tai pačiam centre.

    98 galaxy   (21.10.2012 10:25) [Medžiaga]
    Dabar galvoju, kad ne tiek skulptūros sovietinės, kiek tai, kas mumyse, yra sovietinis. Ir visai nebūtinai "sovietinis" tas tas, kas nori ankstesnio komunizmo, kurio niekada ir nebuvo. Greičiau "sovietinis" būna tada, kai nori be atsakomybės kitų geru naudotis, taip pat už tą gerą stipresniam nevengiantis užpakalio laižyti. Taip dabar tie sovietiniai pirmieji sekretoriai transformavosi į "sėkmingus verslininkus", o eiliniai išplautom smegenim, kurie neprieina prie verslo gyslos, į pašalpininkus. Bet vistiek bendras visų bruožas - naudotis kitų geru. Tiesa, pamiršau kitą požymį, pagal kurį irgi galima pažint sovietinį - jam viskas prasčiau kas lietuviška, jis tą menkina. Jis anksčiau sakė, rusiškai galima geriau "išsireikšti", dabar jau jam lygiai taip atstoja anglų. Ir žinot kodėl? Nes pagal save sprendžia apie visą tautą, nes negali pačio savęs gerbti.
    Beje, pašalpininkai nebūtinai neturtingiausi. Aną kartą atkreipiau dėmesį kaip turtingos mamytės, lyg ir elitas, kovojo už savo didesnes gimdymo pašalpas.

    99 Monas   (21.10.2012 13:00) [Medžiaga]
    O kas dar siūlo parduoti naftą ir dujas?Ir kas daro,kad Rusija būtų vienintelis pardavėjas?

    100 galaxy   (21.10.2012 15:55) [Medžiaga]
    O tu pagalvok kas daro, kad dar nepastatytas suskystintų dujų terminalas, neprisijungta prie Vakarų energetikos sistemos ( o tai vienintelis pasirinkimas dujos iš Baltarusijos vamzdžiais). O ir atominės elektrinės buvo agituojama, kad nereikia.
    wink

    102 Orvel   (21.10.2012 17:00) [Medžiaga]
    Kad neagituojama.
    Lietuva pasakė vienareikšmišką - "NE". Tik va, kaip sureaguos valdžia....

    Dar vienas įrodymas to, ką aš sakau visada,- yra Lietuva ir yra valdininkija (valdžia), tai beveik priešingi dalykai.

    104 galaxy   (21.10.2012 17:49) [Medžiaga]
    Be agitacijos nelabai kas žino sakyt taip ar ne.

    106 Orvel   (21.10.2012 18:26) [Medžiaga]
    Taip, klausykime politikų, kurie mus vedžioja už nosies, kad tik gautų savo otkatą iš AE.

    Lenkija, Estija, Latvija atsisakė dalyvauti projekte. Jie kvailesni už mus? nemanau... Tik jų valdininkai nieko neuždirbs iš projekto, o lietuviai - uždirbs. Tiksliau ne lietuviai, o Lietuvos valdininkija. O kai kvepia pinigais į visokius referendumus galima ir spjauti.

    +1   Спам
    101 Orvel   (21.10.2012 16:47) [Medžiaga]
    Žinoma, Rusija nevienintelė pardavinėja naftą ir dujas. Kiek pamenu ji nėra ir didžiausia naftos ir dujų pardavėja. Čia pirmauja arabų šalys.

    O dabar trumpas ekonomikos pradžiamokslis. Grubiai prekės savikainą sudaro dvi didelės dalys,- resursai reikalingi pagaminti prekei ir resursai reikalingi pristatyti prekę iki pirkėjo. Kalbant apie naftą ir dujas abu kaštai vienodai reikšmingi.
    Va kodėl VISA EUROPA perka didžiąją dalį dujų ir naftos iš Rusijos. Todėl, kad arčiau, o arčiau reiškia pigiau.

    Žinoma, mes ne kokie ten susmirdę europiečiai, ir, berods, didysis kovotojas už laisvę, dabar šiltai sėdintis Briuselyje, išdidžiai kažkada pareiškė,- "mes pirksime išteklius iš arabų". Ekonomistai paskaičiavo, pasijuokė ir... pamiršo.
    Dujas rusai teikia į Europą apeidami Lietuvą. Įdomu kodėl? Kai Lietuva galėjo gauti už tranzitą, ir dar dujas pigiau. Galėjo, bet negavo. Dėl kvailų kažkieno principų./ Dėl noro pasirodyti patriotu.

    Beje, o žinote, kam tas rodymasis patriotu? (konservatorių supratimu,- patriotizmas - amžinas lojimas ant Rusijos ir gąsdinimas Rusijos grėsme). Pamąstykime. Tarkim, aš žinau, kad aš patriotas, tai kam man dar tą įrodinėti? Įrodinėjama tada, kai abejojama, arba tam, kad pasirodyti, įrodyti kitiems. Ir įrodyti tai ko nėra.

    103 galaxy   (21.10.2012 17:46) [Medžiaga]
    Orvel,nelabai domiuosi, bet man atrodo, kad ES buvo nutarusi nepirkti naftos iš Irano, o iki šiol kai kurios šalys pirko. Ir nafta iš karto ėmė brangti. Taip, kad visada geriau, kai yra pasirinkimas iš ko pirkti. Tada kainos mažesnės.

    105 Orvel   (21.10.2012 18:21) [Medžiaga]
    Galaxy, Tu teisi. Tik va bėda, kas liečia gamtinius išteklius,- NĖRA PASIRINKIMO.

    Pardavėjų žymiai mažiau negu pirkėjų, ir rinkos dėsniai nustoja galioti.

    110 galaxy   (21.10.2012 20:07) [Medžiaga]
    Dėl gamtinių išteklių tik tokia tiesa, kad jie gali tik brangti. Na, galimi atsitiktiniai svyravimai, bet bendra tendencija brangyn.
    Bet rinkos dėsniai negalioja ne dėl to. jie gali negalioti tik tuomet, kai kas turi monopolį arba išvis nėra rinkos, tik planinė ekonomika. smile

    107 Orvel   (21.10.2012 18:39) [Medžiaga]
    Dauguma čia dėjo nuorodas, kaip Darbo partija klastojo rinkimus.
    Kadangi visi mes už TIESĄ įdedu kai ką apie kitą partiją. Kas žiūrės vaizdo įrašą atkreipkite dėmesį į partijos draugų reakciją, kai stebėtoja kalba apie klastojimus. Iškart suprasite, kaip ši partija siekia teisybės ir TIESOS.

    http://www.delfi.lt/news....9807639

    108 Dzein   (21.10.2012 19:29) [Medžiaga]
    Skaičiau,Orvel....na ir ciniškumas,nu tiesiog taip ir norisi trenkti snukin.Jau atrodo,kad nė vieno sąžiningo žmogaus nebėra LT angry

    109 Orvel   (21.10.2012 19:33) [Medžiaga]
    LT tikrai yra, Džein.
    O va politikoje... Netikiu.

    111 Monas   (22.10.2012 23:30) [Medžiaga]
    Neseniai,kažkur internete aptikau video,kuriame buvo nufilmuota medžiaga iš Rusijos politikos kluono Žirinovskio konferencijos.Ten viena moterėlė paklausė kada valdžia priklausys liaudžiai.Žirinovskis į tai atsakė,kad niekada,kadangi dėl tokių durnių,kaip toji moterėlė,valdžios liaudžiai jokiais būdais negalima atiduoti,o tai bus p***.Jis sako,kad rinkimai vyksta demokratiniu principu,bet...Juk ne Medvedevas ir Putinas ateina į rinkimines būstines ir klastoja rinkimų rezultatus,o tai daro jūs,va tokios durnos moterytės,gatavos parsiduoti už 500 rublių....

    112 Dzein   (24.10.2012 08:42) [Medžiaga]
    Vat čia ir bėda....kai kurie iš mūsų parsiduoda.Kiti labai pigiai parsiduoda..kaip prostitutės už keletą plojimų.Taip buvo su ta neįtikėtino kvailumo stebėtoja,kuri klipe gyrėsi panaikinusi 12 biuletenių.O stebėtojas-tai toks žmogus ,kuris sėdi ir stebi,ar rinkimuose žmonės elgiasi sąžiningai.
    Bet visada mes piktinamės ir reikalaujame sąžiningumo iš kitų. cry

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz