Treč, 22.05.2024, 00:40
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 2
    SVEČIAI 2
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Vasaris 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Vasaris » 3 » Slegiantis abuojumas
    13:05
    Slegiantis abuojumas


    Kai  žmogus gina savo tiesą bei savo pažiūras – tai puiku. 

                  Vyksta kažkas, juda... Visuomenė nerimsta – vadinasi – žmonės gyvi. 

    Jiems skauda. Jie jaudinasi – ne už save, bet už kitus... jie ieško tiesos..

    Tai žmonės, kurie tau padės, kai tau bus sunku ir prašysi pagalbos.

    Baisiausia yra abuojumas.


    Kai tau niekas neįdomu - ir tu tampi neįdomus.


    Peržiūrų: 610 | Pridėjo: Dalmara
    Viso komentarų: 59
    1 Orvel   (03.02.2012 13:39) [Medžiaga]
    "Abuojumas" keistas žodis. "Abejingumas" čia tas pats, ar ne?

    Taigi, pasakysiu ką galvoju. Vėl galvoju aš, tai gali būti neteisinga, ir aš pats rytoj ar po valandos galiu galvoti kitaip.

    Aš visada sakau, kad reikia būti žmogumi. Jeigu gali padėti, pasakyti gerą žodį, nušluostyti ašarą vaikui... Gal kartais ir ta pagalba maža, bet tai geriau nei nieko. Ir pirmiausia tai liestų tuos, kurie greta mūsų. Jeigu padedi alkstantiems Alžyro vaikams, o šalie alksta kaimyno vaikiukai, kažkas ne taip, manau. Kaip ir jeigu nesugebi susitvarkyti savo kiemo, o bandai tvarkyti visą Pasaulį ar Lietuvą.
    Nesenas pavyzdukas. Buvo tokia Lulu tema apie mergaitę, kuriai reikia operacijos. Daug kas padėjote? Ar BUVOTE ABEJINGI?

    Taip, lengviausia šūkauti apie kitų abejingumą ir nežmoniškumą, lengviausia gailėti Afrikos vaikų ir... praeiti pro šalį, kai šalia esančiam žmogui skauda. Deja, šūkaujančių daugiausia. Ir besirūpinančių Afrika.
    Ačiū už dėmesį.

    4 Dalmara   (03.02.2012 13:46) [Medžiaga]
    Taip, tu teisus.
    Visam pasauliui nieku gyvu nesugebėsi padėti.
    Ir dar - jei niekuo nesidomėsi, tai net ir nesužinosi, kam konkrečiai galėtum padėti. Ir kuo?
    Pagalba dažnai reikalinga ne vien materiali. Kartais tereikia žmogų išklausyti. Kartais - fiziškai padėti-nueiti, sužinoti, paklausti, atnešti ir pan.
    Kartais - dalyvauti jo kovoje: paremti morališkai, patarti, pasikalbėti...
    Dalyvauti, domėtis, žinoti - tai kiekvieno žmogaus žmogiškoji pareiga.

    6 Orvel   (03.02.2012 13:48) [Medžiaga]
    Dėl dalyvavimo kovoje nebūčiau tikras.

    10 Dalmara   (03.02.2012 13:57) [Medžiaga]
    Sakykim, kyla maištas prieš valdžiažmogius... na, tavo draugas organizuoja kokią tai akciją, kurią tu dvasiškai palaikai. Kuri tau patinka.
    Argi neparemsi jo?

    12 Lira   (03.02.2012 14:02) [Medžiaga]
    o jei nepatinka ir priestarauja tavo isitikinimams? Bet juk organizuoja DRAUGAS... Kaip elgtis? Juk su juo nesutinki....

    14 Dalmara   (03.02.2012 14:05) [Medžiaga]
    Jei tau atrodo, kad jis neteisus, tai manau, kad reikėtų bandyti jam įrodyti tai... Argumentuotai...

    2 Artis   (03.02.2012 13:41) [Medžiaga]
    Sakei fioletinę spalvą mėgsti ? biggrin

    5 Dalmara   (03.02.2012 13:47) [Medžiaga]
    Aha...mėgstu. Dar mėgstu rūžavą ir vyšninę. tongue

    7 Artis   (03.02.2012 13:50) [Medžiaga]
    Tai kuri čia tamsta , nes karūnos nesimato ? biggrin

    8 Dalmara   (03.02.2012 13:53) [Medžiaga]
    Nėr čia ko visiems karūną rodyt - dar nuplėš nuo galvos.. biggrin

    31 Dalmara   (03.02.2012 20:02) [Medžiaga]

    3 Lira   (03.02.2012 13:44) [Medžiaga]
    Aha, sena tiesa... Jezus dar kalbejo apie drungnuma... Berods laiske Timotiejui....

    9 Dalmara   (03.02.2012 13:55) [Medžiaga]
    Drungnas? Geras palyginimas. Bet drungnas gali būti dėl neryžtingumo, susikaustymo, nepasitikėjimo savimi.

    11 Lira   (03.02.2012 13:59) [Medžiaga]
    oi... Po teisybei tai ten apie tikejima buvo... "Esi nei karstas, nei saltas... verciau jau butum karstas arba saltas, nes drungna as isspjausiu", kazkaip panasiai.... Todel, manau, sis palyginimas ne visada tinka visiems atvejams. Nes, tarkim, bendravime tarp zmoniu, ju santykiuose, yra svarbu ir tolerancija, ir ramybe, ir diplomatija, ir kompromisai... Turbut kiekviena situacija individuali....

    13 Dalmara   (03.02.2012 14:03) [Medžiaga]
    Supratau. Taip, žinoma...
    Čia aš kalbu apie abuojumą apskritai - kai žmogui niekas neįdomu, apart jo pačio reikalų ir asmenybės.

    15 Dzein   (03.02.2012 14:12) [Medžiaga]
    Abuojumas-tyla,bet ar tyloje gudručio sapnas netampa realybe?Jam tyla-pati trąšiausia dirva.O padėti draugui,nesvarstant kodėl -tai ne mano stilius.Aš turiu pasverti,pasižiūriu iš savo varpinės,tada jau padedu, arba nepadedu.Gal kartais klystu,bet klystame visi...ir dažnai.

    +3   Спам
    16 Dalmara   (03.02.2012 14:24) [Medžiaga]
    Jei aš ateinu į dienoraštį ir matau neįdomią, nuvalkiotą temą, kuria nesinori kalbėti - tiesiog išeinu ir tiek. Žinau, jei žmogus rašo - vadinasi, jam tai nėra nuvalkiota ar įkirėjusi. Vadinasi, jam ta tema yra aktuali.
    Galiu pasiginčyti, išsakyti savo nuomonę...
    Bet niekad neišdrįsčiau parašyti žmogui, kad jo tema "Fui, kaip nuobodi ir šlykšti".
    Juo labiau, jei tas žmogus yra tavo bendrijos narys.

    +1   Спам
    17 Torpeda   (03.02.2012 14:25) [Medžiaga]
    Padeti ar nepadeti tai kiekvieno pasirinkimas. Taciau jei padejes zmogus pradeda girtis ir tuo manipuliuoti tai jau bjauru. Ir nei vienas mes neturime teises smerkti ar sakyti kad tu esi blogas jei nepadejai.
    O del vakarykscio dienorascio galiu pasakyti tiek. Dalmarija pasake savo nuomone. Orvelas per grieztai i tai suregavo. PRIE TVOROS kaip jis parase mazajame cata. As niekada ten nejau ir neisiu. Turiu savo nuomone ir tiek,manau kad mergaite isnaudojo. Sauliau gal nori duosiu nr Stankunaites klasiokes ir ji tau papasakos apie ja smulkiau? Nors zinau daugiau, bet tai neduoda man teises kazka statyti prie tvoros ar spalvinti violetine spalva(nors ji mano mylimiausia).

    18 Dalmara   (03.02.2012 15:00) [Medžiaga]
    Taip, tas prasivardžiavimas - patvoriniai, violetinė minia ir pan - žema ir negražu.
    Bet ką jau čia. Kare kaip kare. Susipriešino tautiečiai.
    Vieni, kur skaito vien Lietrytį - jiems atrodo, kad mergytė meluoja.
    O 90 proc. žmonių, kurie skaito ekspertai.eu, arba karštą komentarą, laisvą laikraštį ir pan. - turi nepalyginamai daugiau informacijos. Ten info yra tikresnė, žurnalistai nepriklausomi ir ten išdedama visą informaciją, be nutylėjimų.

    22 Dzein   (03.02.2012 15:55) [Medžiaga]
    Čia rimtai.Patvoriniais vadinti kitus žmones, kurie turi kitą požiūrį,šlykštus diktatoriškų bruožų demonstravimas.Galima sutikti,arba nesutikti su kitų žmonių požiūriu ,vertinti blogai arba gerai,bet šitaip....ne.Tai man primena vaiką,spiriantį motinai į koją,kai jam neleidžia suptis ant supynių(nesirauskime,kokia to priežastis).
    Gerbkime savo oponentą ,ir mus gerbs,net jei kietai esame įsitikinę savo teisumu. smile

    34 Orvel   (03.02.2012 20:14) [Medžiaga]
    Ufs, kažkokius ten ekspertus.eu ir karštą komentarą skaito 90 proc žmonių.
    O "Lietuvos rytas" skelbiasi esantis populiariausiu laikraščiu. Tai melagiai. Ne be reikalo iš jo Valatka ir pabėgo. Turbūt į "ekspertus" eis, į populiaresnį.

    39 Dalmara   (03.02.2012 20:24) [Medžiaga]
    Skaito tą Lietryti, iš inercijos... bet reitingai kas liečia šią konkrečią bylą - nesulyginami.
    Nors Dievuliau, kaip Lietrytis stengiasi visomis išgalėmis teršti Venckienę, vadinti žmones patvoriniais ir kitaip bjauriai - nieko jie nepasiekia.
    Žmonės atsirenka, kas ir kaip.

    19 Dzein   (03.02.2012 15:09) [Medžiaga]
    Čia nerimtai.
    O kare visos priemonės pateisinamos,nugalėtojų niekas neteisia ir po karo kirviais nemosuoja

    20 Lira   (03.02.2012 15:20) [Medžiaga]
    Hm.... Jau pradeda ir man aiškėt kas ten vakar vyko ir apie ką dienoraštis....
    Tauta susipriešino. Vieni netiki niekuo, kiti tiki viskui, net visokiu šlamštu į galvas kišamu... O tiesa turbūt kažkur anapus.....

    21 Dalmara   (03.02.2012 15:22) [Medžiaga]
    Trečios tiesos nėra. Arba buvo, arba tai išsigalvojimas.

    +2   Спам
    28 Praeivis   (03.02.2012 19:39) [Medžiaga]
    100% buvo,,,zinau is patirties,kaip 3 metu vaikas stebejosi kad mama dedei kojas ant peciu buvo sukelus...Jis nezinojo del ko..mes numanem.Is kur vaikas galejo prasimanyt..porno filmu dar neziuri

    29 Dalmara   (03.02.2012 19:57) [Medžiaga]

    23 Monas   (03.02.2012 16:41) [Medžiaga]

    24 Orvel   (03.02.2012 16:52) [Medžiaga]
    Įtariau, kad tema ne apie tai. Bet vėl klydau. Matote, kiek klystu.

    25 Orvel   (03.02.2012 16:57) [Medžiaga]
    P.S. Ir dar eilinis mano auklėjimas...
    Šūkį "Visi prie tvoros" mačiau internete, vienintelių teisingųjų tinklalapyje (rodos facebooke), man jis pasirodė toks juokingas, kad paėmiau jį į savo repertuarą. Tad, kad aš čia norėjau įžeisti, na, nebent buvo jau didelis troškimas įsižeisti.

    Auklėkite, nors išauklėtas būsiu.

    26 Dalmara   (03.02.2012 17:23) [Medžiaga]

    27 Lira   (03.02.2012 17:53) [Medžiaga]
    Aš mini chate komentavau tavo komentariuką ten biggrin
    Beje, neklydau....
    O tavęs jau niekas neperauklės, esi jau beviltiškas biggrin biggrin biggrin

    32 Dalmara   (03.02.2012 20:06) [Medžiaga]

    54 Dzein   (03.02.2012 22:35) [Medžiaga]
    Auklėti tokiame amžiuje-tai jau utopija,o be to,mes neturim teisės.Tiesiog reikia priimti žmogų tokį ,koks jis yra,arba nepriimti. tongue
    Nors man patinka,kai žmonės pasako,kur aš galėčiau būti neteisi..tad aš pagalvoju...pagalvoju...o gal savęs tiesiog įsijautus nematai?Bet svarbiausia atsirinkti,kur žmogus tave kritikuoja tiesiog išliedamas savo pyktį dėl asmeninių savo problemų,o kur nori,kad susimąstytum.Dažniausiai randu. smile

    30 Orvel   (03.02.2012 20:00) [Medžiaga]
    Dalmara, na Tavo nurodyti fantastai man gana nuobodūs. Vis tik JAV fantastai geresni,- Šeklis, Železni... Ir iš vis, aš gana abejingas fantastikos žanrui. biggrin

    ???Abejingas ar abuojus???

    35 Dalmara   (03.02.2012 20:17) [Medžiaga]
    Ne, ne abuojas. Tu - klystantis.
    2012-01-04 Akistatoje balsavo žmonės.
    Už Venckienę - 17 700
    Už Stankę - 753
    Smagu, kad tauta nenuglušusi... žmonės žiūri, stebi, tyrinėja ir suvokia. Jų jau nepasiseks apgauti.

    40 Orvel   (03.02.2012 20:25) [Medžiaga]
    Taip, tauta ne tokie, kaip aš, nenuglušę. Ačiū. smile

    33 Vinigreta   (03.02.2012 20:11) [Medžiaga]
    A, dabar aš jau gaunu biggrin
    Taip, parašiau, kad fui, ir kad kiek galima apie tą patį, tačiau nesupratau kam komentuojamą dienoraštį reikėjo ištrinti. Paaiškinsiu kodėl fui. Ogi perskaičius vos kelias eilutes radau itin šlykščią vietą apie organą ir kur jis buvo kišamas. Na išties.... Domėkis, tačiau kam visą tą mėšlą dėti į viešą erdvę? sad

    36 Dalmara   (03.02.2012 20:18) [Medžiaga]
    Net ir nežinau, ką tau atsakyti...

    37 Vinigreta   (03.02.2012 20:20) [Medžiaga]
    Nieko cool

    38 Orvel   (03.02.2012 20:23) [Medžiaga]
    Vini, ar musulmonui galima įrodyti, kad yra ir kitų dievų ne tik Alachas? Ir kad Korane gali būti klaidų...

    O aš bandžiau. Tai paskui su manim net nekalbėjo. Beje, aš ten uždaviau konkrečius klausimus, į kuriuos nebuvo atsakyta, o ištrinta tema. Nes... Alachas didis, o Koranas visada teisingas. biggrin

    Ir čia nesusilaikiau. Na, kai sužinai, kad "Lietuvos rytą" skaito 10 proc. žmonių, o kažkokius "ekspertus.eu" - 90... Kažkaip sunku patylėti. Bet daugiau šia tema tylėsiu. Nes juk nėra kitų dievų, tik Alachas

    41 Dalmara   (03.02.2012 20:27) [Medžiaga]
    Nereikia gudrauti, Orvel. Aš atsakiau į visus tavo pasišaipymus, labai svariai ir argumentuotai.
    Tema kaip ir pasibaigė.
    Mano barikadų pusėje labai didelė persvara.

    42 Dalmara   (03.02.2012 20:31) [Medžiaga]
    Aš kalbėjau argumentais. O tu - įžeidinėjimais.
    Ką tai reiškia? Manau, pats puikiai supranti.
    kai trūksta argumentų, imamasi...

    43 Orvel   (03.02.2012 20:39) [Medžiaga]
    Dal, va dabar tai supykau. Aš ĮŽEIDINĖJAU Tave??? Gal nurodysi kur?

    Žinai, čia jau virš visko. Ištrini temą, o paskui rašai, kad įžeidinėjau. Kai jau nebelieka jokių įrodymų.

    44 Dalmara   (03.02.2012 20:45) [Medžiaga]
    Kalbi, kaip Kondratjevas - "nėra įrodymų..."
    Kai įrodymų yra tiek daug, kad užsikemša eteris nuo įrodymų.
    Aš tau pateikiau tik truputuką, kad argumentuoti...
    Tu paklausei, parodyk nors vieną garbų žmogų, palaikantį Venckienę - aš tau pateikiau milžinišką sąrašą žmonių...
    Tu apsimetei kad jo nematai.Ir kad nematai kitų argumentų.
    Kesitoka taktika. Man taip nesigautų...
    O tu mane vadinai fanatike, tipo kaip musulmonai fanatikai...

    45 Vinigreta   (03.02.2012 20:47) [Medžiaga]
    Ai, dar norėčiau paklausti- ar todėl, kad nesidomiu (nes aktualu buvo kažkada) tavo tema- esu abejinga viskam? Ar nemanai, kad per daug reikšmini ją ir save?

    47 Dalmara   (03.02.2012 20:50) [Medžiaga]
    Save mes visi reikšminam. Tai žmogiška.
    Bet tuo pačiu, reikia matyti ir kito žmogaus poreikius.

    46 Orvel   (03.02.2012 20:50) [Medžiaga]
    Ai, kad pavadinau fanatike,- įžeidimas. Nors... Tu pati tai pripažinai. Taip, vadinau. Fanatikas,- žmogus atsidavęs vienai idėjai ir nepriimantis kitų. Taip, Tu - fanatikė.

    Tik ar tai įžeidimas?
    O kur daugiau tų įžeidinėjimų, juk minėjai daugiskaitą? Tad kaip čia išeitų, Dal, sieki specialiai mane sumenkinti, apšaukti įžeidinėtoju ir netaktišku, kai tema ištrinta, ir aš negaliu apsiginti. Žinai, iš Tavęs nelaukiau.

    48 Dalmara   (03.02.2012 20:55) [Medžiaga]
    Tai ir dabar gražiai giniesi... biggrin
    O aš niekad nebuvau fanatikė. Esu labai blaiviai pasaulį vertinantis žmogus.

    57 Dalmara   (04.02.2012 12:52) [Medžiaga]
    Iš tavo barikadų pusės - nė vieno blaivaus argumento.
    Tai kokia čia diskusija? Apie ką mes tada čia kalbam?

    -2   Спам
    49 Orvel   (03.02.2012 21:07) [Medžiaga]
    Na taip... Fašistai, musulmonai irgi laiko save pasaulį "blaiviai vertinančiais"... Na, tiek to.
    O iš Tavo "įžymių žmonių sąrašo" neradau nors kiek žymesnės pavardės. Bet irgi tiek to.

    Gretą apšaukei abejinga tik todėl, kad ji nepuolė melstis venckienei pamačius Tavo temą. Nors širdies gerumo iš Gretos dar galėtum pasimokyti. Kaip ir daug ko kito.

    52 Dalmara   (03.02.2012 21:27) [Medžiaga]
    ...na, kur jau man, beširdei fanatikei fašistei...

    50 Vinigreta   (03.02.2012 21:16) [Medžiaga]
    Ačiū, Sauliau smile

    51 Dalmara   (03.02.2012 21:21) [Medžiaga]
    „...Kiekviena valanda turi savo vertę. Prarasdami laiką, mes prarandame brangiausią turtą, nes prarandame meilę, širdies ryšius, pasaulio pažinimą. Skirdami visą savo laiką materijai, mes ne sukaupiame, o prarandame. Mes neįsigiliname į gyvenimo reiškinius, kurie verda aplink mus, ir tai yra ne vien gyvenimo reiškiniai, – tai yra ir amžinybės reiškiniai. Nepažindami pasaulio, kuris mus supa, paviršutiniškai prisilytėdami prie jo, imame jaustis nesaugiai. Mes pasikliaujame įstatymais, kurie yra keičiami per šimtmetį keletą kartų, tačiau nepasikliaujame įstatymais, kurie atlaikė tūkstantmečius ir kurie sukūrė visos žmonijos ar jos dalies moralę....“
    (V.Jasukaitytė)

    53 Dzein   (03.02.2012 21:53) [Medžiaga]
    Matau,kad įžeidinėjimai,kad ir subtilūs, nesiliauja ir šitoje temoje,liūdna.Ir dar priešpastatyti kitą žmogų pasimokyti širdies gerumo iš kito,visai nepažįstant žmogaus ir pačiam nežinant,kas tai aplamai yra gerumas.Nemačiau fanatiko čia nė vieno ,tik žmones ,turinčius skirtingą nuomonę,o fanatizmas -tai didelis blogis,kuo bandoma apšaukti dienoraščio autorę vien dėl to,kad ji,kaip ir šimtai tūkstančių, turi savo nuomonę.
    Ir šiame ,ir praeitame dienoraštyje faktų ir daugumos nuomonės buvo daugiau,nei apstu,bet kodėl kitas yra priverstas aiškintis ir būti juodinamas ?Užmuškit,bet niekada nesuprasiu tokios psichologinės agresijos.Ir kodėl tie,kurie nesutinka su Orvel nuomone,jis visada siunčia mokytis žmoniškumo,gerumo ar dar ko pas tą,kuris pritaria jo nuomonei?
    Kažkaip man jau nebekyla ranka rašyti dienoraščių....

    55 Vinigreta   (04.02.2012 00:56) [Medžiaga]
    Džeine, ar ne per daug dramatizmo komentare? Cituoju:"...kodėl kitas yra priverstas aiškintis ir būti juodinamas ?Užmuškit,bet niekada nesuprasiu tokios psichologinės agresijos..."

    Vėl žaisime užgauto vaiko žaidimus? Kaip tada su Agatu.. Tada bent keiksmažodžių buvo, o kas dabar?
    Taigi dabar TIK pora skirtingų nuomonių...

    56 Dzein   (04.02.2012 09:06) [Medžiaga]
    Laukiau,kad būtent tu ateisi ir šitaip palaikysi,nes būtent iš tavęs buvo pasiūlyta mokytis gerumo ,nes Dalmara tai jau labai ,,blogas "žmogus...tai jau įpareigoja.Ir svariausias argumentas,kai nebeturi kitų-tai vaiko ambicijos.Tebūnie,gal ir suvaikėjau senatvėje ,tau geriau matyti,bet tikrai labai neskaniai atrodo...net nesinori komentuoti po tokių išpuolių,kai kiemelietis negali turėti savo nuomonės.
    Kažkaip keista..pastaruoju metu konfliktų(ne ginčių)... daugėja kasdien,ar čia kažkokia mėnulio fazė?O mes taip peikėm Zebrą. wacko

    58 Doremi   (04.02.2012 22:06) [Medžiaga]
    kodėl ėdate orvelą? wacko norėčiau žinoti
    trintų dienoraščių neskaičiau, tai nežinau pradžios konflikto, tačiau ta nuvalkiota stankūnaitės tema neverta nė vieno jūsų neurono,
    tai tik burbulas
    stankūnaitę nužudys ir tuo baigsis, viešai tikros tiesos niekas jums nepaskelbs
    gal žiūrėkitės aplink save, savam kieme kam reiktų padėti
    speigas šaldo, paukščiai krenta sušalę, gyvūnėliai kenčia, kaimynams bėdos- pakakt turėtų rūpesčių
    stankūnaite tesirūpina apsaugininkai, kol gali.........................

    59 Dalmara   (04.02.2012 22:14) [Medžiaga]
    Sakai? Nužudys?
    Joa... visko gali būti.
    Orvelą? Ėda? Kas ėda? Kur?

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz