Antr, 21.05.2024, 16:30
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Gruodis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Gruodis » 21 » Tai sakė klasikai (3)
    21:13
    Tai sakė klasikai (3)


    Improvizacijos prašymu, nedidelė provokacija. Ir dar viena Franklino citata.

    ----------------------------------

    Kartą mes su Kolinzu ginčijomės, ar turi prasmę moterų švietimas ir ar jos sugeba mokytis. Jisai įrodinėjo, kad jų švietimas neturi prasmės ir moterys iš prigimties tam netinka. Aš su tuo nesutikau, daugiausia dėl noro pasiginčyti. (B. Franklinas)

    Nenorėdamas būti apšauktas šovinistu, pateiksiu Jums vieną obrazdėlį, pamąstymui. Įsivaizduokite, kad Jūsų verslas,- universitetas. Bet pelną Jūs gaunate tik tuomet, kai kas nors iš Jūsų universiteto absolventų tampa Nobelio premijos laureatu, ar pasaulinio garso mokslininku. Kaip tada Jūs žiūrėtumėte į šią citatą, ir ar tikrai į savą universitetą siektumėte priimti kuo daugiau moterų?
    Peržiūrų: 526 | Pridėjo: Orvel
    Viso komentarų: 16
    1 galaxy   (21.12.2012 21:39) [Medžiaga]
    Jau norėjau sakyt, kad tikrai moterims švietimo mažiau reikia, bet dabar, kai paskaičiau dar ir Orvel išvedžiojimus, jau galiu kitaip teigti. happy
    Aišku, kad priimčiau. Daugiau išsilavinusių moterų - daugiau norinčių tapti Nobelio laureatais jų vaikų. smile
    O šiaip, tai vistiek bankrutuotų Lietuvos universitetai, nes kažkodėl nepastebėta nei vieno lietuvio vyro Nobelio premijos laureatų sąrašuose. tongue

    2 Improvizacija   (21.12.2012 22:19) [Medžiaga]
    Taip.

    3 Rimas   (22.12.2012 08:01) [Medžiaga]
    Tokiu atveju aš , aplamai, universitetą uždaryčiau

    4 Dzein   (22.12.2012 20:00) [Medžiaga]
    Franklinas ginčijosi tik dėl noro pasiginčyti,bet širdyje sutiko su ta nuomone.
    Realybėje pas mus irgi yra taip pat,nes gimnazijose rodiklis-aukštesni pažymiai,universitete taip pat.Į preztižines mokyklas irgi priima ne bet ką,o tik gerai besimokančius.
    Jei tai būtų mano universitetas,priimčiau daugiau moterų,nes nebegalime net lyginti Franklino laikų ir šių laikų moterų išprusimo.
    O gal čia suveikė .....savi kailiniai arčiau kūno...chi..chi...
    P.s.Kol kas nepagavau provokacijos esmės,lauksiu tęsinio.O gal esmė tame,kad B.Franklinas jau buvo miręs,kai Dž.Č.Kolinzas gimė?Ale biesas žino,gal buvo kitas Kolinzas.

    5 galaxy   (22.12.2012 21:04) [Medžiaga]
    Dzeine, o kodėl daugiau moterų? surprised Jei šitaip darytum, moterims liktų tik neišprusę vyrai surprised Kas yra negerai - jos emigruotų savęs vertų vyrų ieškot. O Orvel vėl sakytų, kad Kubilius kaltas surprised

    6 Dzein   (22.12.2012 23:00) [Medžiaga]
    Galaxy,čia kalbame apie mano nuosavą universitetą,bet kadangi apie tai galiu tik pasvajoti,tai neverta kreipti dėmesio.Pvz.Orvela's į savo universitetą gal priimtų daugiau vyrų.Įtariu,jo nuomonė -atvirkštinė manąjai.
    Dabar imkime tavo situaciją....moterims liks nevykėliai(?) vyrai.Hmmm..tai kas geriau,ar valdyti situaciją,ar laukti kažkieno malonės?

    7 galaxy   (22.12.2012 23:55) [Medžiaga]
    O aš įtariu, kad ir tu užsimanytum daugiau vyrų turėt savo universitete happy

    8 simdi   (23.12.2012 00:48) [Medžiaga]
    bet jik mokaisi ne dėl premijų... išeitų kad vyrai mokosi, tik tam kad pasirodytų.. surprised

    9 Orvel   (23.12.2012 21:40) [Medžiaga]
    Švietimas, žinių teikimas - išlaidos. Kuo gilesnės žinios, tuo išlaidos didesnės, dėl to turbūt nebus ginčų.

    Kad švietimas turėtų prasmę, išlaidos turi atsipirkti, kitaip, gautos žinios turi būti panaudotas, ir panaudotos tinkamiausia kaip galima. Kitaip švietimui išleisti pinigai, bus pinigai išmesti veltui.

    Priimkime į Universitetą moteris. Dalis jų susiras turtingą vyrą ir iš vis nedirbs pagal specialybę. Dalis dirbs, bet dėl gimdymo, nėštumų, na ir galų gale kitų moteriškų fiziologinių ypatybių nedirbs pilnu pajėgumu. Taigi, į moteris įdėtos žinios nebus panaudotos efektyviausia, ir neatsipirks. Universiteto laukia bankrotas.

    Šituo aš jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad moterys prastesnės už vyrus. Kalba ne apie tai. Kalba, kad investicija į moterų švietimą, neatsiperka, tik tiek.

    10 galaxy   (24.12.2012 08:23) [Medžiaga]
    Bet pagal Orvel išeina, kad neatsiperka ir vyrų surprised Kiek vyrų, baigusių Lietuvos universitetus tapo Nobelio premijos laureatais ir pasaulinio garso mokslininkais? (skaityti Orvel dienoraštį viršuje).

    11 Improvizacija   (24.12.2012 09:57) [Medžiaga]
    A va kame pikis...
    Bet kažkodėl pabosta protingiem vyram neitin skaitę moterys, pasiilgsta kalbėt ne tik apie vandenį, maistą...ir tuomet visai noriai prisimenamos tos, kurios neatsiperka...
    M?;)

    12 Orvel   (24.12.2012 13:08) [Medžiaga]
    Taip, Galaxy teisi. DAUGUMOS vyrų mokymas taip pat neatsiperka. Ir čia mes turime kreiptis į tikimybių teoriją, kuri mums "statiškai patikimai" įrodytų, kad vyrus mokyti vis tik naudingiau.

    Žavioji Improvizacija, sakau dar kartą, niekur nerašiau, ir niekad negalvojau, kad moterys kažkuo blogesnės už vyrus. Tiek aš, tiek Franklinas kalbam TIK apie lavinimąsi, tik.

    13 galaxy   (24.12.2012 14:01) [Medžiaga]
    Šiaip, ir aš norėjau tik apie lavinimąsi, jei ką. Va, kažkas peikė šį žmogų žmogų Zebroj, tai ėmiau susidėmėjau juo ir radau ką jis kalba apie išsilavinimą http://www.youtube.com/watch?v=PeQPr9RR7wA
    Bet iš tikro būt galima ir kitaip dar kalbėti, tik akivaizdu, kad norinčių nelabai yra smile

    14 Orvel   (24.12.2012 14:42) [Medžiaga]
    Čia galima mąstyti įvairiai. Kodėl didžioji dauguma žmonių negalvoja? Todėl, kad taip paprasčiau. Neaiškumai, kuriuos mini ir prof. Aleksandravičius atsiranda tik galvojant, negalvojant,- viskas aišku.

    Dar mąstau, ar "švietimas", "mokymas", "išsilavinimo siekimas", "žinių siekimas" tikrai sinonimai? Ir nebūčiau toks tikras.
    Samprotaučiau taip. Kad geležis yra metalas, kurį traukia magnetas, ir iš kurio padaryta didžioji dalis namų apyvokos daiktų, tai - išsilavinimas.
    Tačiau jeigu mes gilinsimės į geležies kristalinę gardelę, į tai, kaip apsaugoti geležį nuo korozijos, tai jau bus žinios.
    Ir tiek aš, tiek Franklinas daugiau kalbame apie ŽINIAS, o ne išsilavinimą. Tiesa, ir vėl, atskirti kur baigiasi vienas ir prasideda kitas labai nelengva.

    15 galaxy   (24.12.2012 15:16) [Medžiaga]
    Gal sinonimaios jų ir nelaikom, bet galvoju, kad dažniausiai tas pats žingeidumas verčia daryt ir vieną, ir kitą, ir trečią. Skirtumas pasimato tik tada, kai pasižiūrai, jog vienas būdamas pensininku lavinasi trečio amžiaus universitete (turbūt pasitaiko jau, kad ir "pirmo"), o kitas jaunas žiūri, kad pvz. jam profkė apsimoka, nes leis užsidirbt, o dauguma universitetų ne. Beje, tokiu atveju ir lavintis ką nors kita išmokt jau neapsimoka, nes įgijęs įgūdžių vienam darbe, jame daugiau ir uždirbt gali. surprised

    16 Improvizacija   (27.12.2012 10:10) [Medžiaga]
    Vat pasakei dar kartą ir jau dabar patikėjau wink

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz