Antr, 21.05.2024, 13:58
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Rugpjūtis 2013  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2013 » Rugpjūtis » 25 » TVARKA BUS!
    09:48
    TVARKA BUS!

         

         Normalus žmogus nuolat investuoja į savo išvaizdą...dažosi,perkasi rūbus,vyrai netgi skutasi.Žinoma,jei turi peiliukų.Jei neturi,tai nesiskuta...atseit,augina barzdą.Tik apie moteris vyrai atsiliepia labai blogai....jiems atrodo,kad žmona turi bligėte blizgėti.Žinoma,už dyka,kurgi ne.

    O būstas?Skaitau paskutines naujienas ir galvoju....renovacija gerai,ar blogai,nes mūsų namas tai jau ech....negražiai atrodo.Vien mano balkonas ko vertas,su guma stiklo sienelė pririšta,nes niekas neprigręžia varžtais ir kai vėjas,tai sienelę klibina ir atrodo,kad kažkas lipa per balkoną.Aš ne prieš ,jei koks padorus vyras liptų.Deja,padorūs per balkonus nelaipioja. 

    Žiūriu,kad daugumai namai prasideda atvėrus buto duris,o ne įėjus į namo kiemą ar laiptinę.Atseit,kiemas ne mano ir laiptinė ne mano,o valytojos.

    Peržiūrų: 581 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 32
    1 Torpeda   (25.08.2013 09:56) [Medžiaga]
    Taip,renovacija gerai. Tik va daugelis papratę kad kieme ar laiptinėje už juos viską padarytų. Turint nuosavą namą,viskas prasideda ne nuo durų o nuo aplinkos,kiemo,keliuko. Nes jei nesitvarkysi-tai apaugsi krūmais,keliukas subjurs ir net iki durų neprieisi.
    Dabar visi dar neįsisąmonino kad kiemas bendras ir tvarkytis reikia visiems.

    2 Dzein   (25.08.2013 09:59) [Medžiaga]
    O tai kada gi įsisąmonins,jei per amžių amžius taip kiauliškai gyvena?
    Juk galėtum ir tu savo kiemo netvarkyti.Apaugs....pralendi per skylę ir viskas.

    3 Torpeda   (25.08.2013 10:04) [Medžiaga]
    Na nemoku aš "apsišikus" gyventi...

    23 Dalmara   (25.08.2013 20:31) [Medžiaga]
    O aš tai beveik apsišikus gyvenu. Dėl nepatyrimo sudeginau žoliapjovę mirtinai - tai dabar gyvenu, kaip džiunglėse. Nu, nemoku dalgiu mojuoti. Bandžiau - tik rankas išsinarinau...
    O kol naują žoliapjovę (galingesnę) nusipirksiu, tegul visi galvoja, kad aš baisi sena tinginė... Aaai, ir įkąskit jūs man į uodegą... tongue
    O be to, niekas į mano kiemą ir nelandžioja...

    4 galaxy   (25.08.2013 11:49) [Medžiaga]
    Oi, priminei, kad ir man reikės rašytis ar ne už renovaciją po kelių dienų, bet įtariu namo gyventojai vistiek bus prieš. Kam ta renovacija, jei kompensacijas už šildymą vistiek gauna? Kitas dalykas, kad kai valdžia remia tą renovaciją, renovuot paprastai imasi firmos, kurios už darbą plėšia nenormaliai daug. O šito žmonės ir nenori. Net ir aš nenoriu. surprised

    8 Dzein   (25.08.2013 12:20) [Medžiaga]
    galaxy,tu šiek tiek atsilikai nuo traukinio...dabar galima (netgi reikia) skelbti konkursą ir rinktis kurią nori.Netgi jei tavo asmeninė,tik vėlgi jus tikrintų valstybinaiai tikrintojai,ar gerai darot,nes prižiūrėtojas turi būti.Iš čia plaukia,kad jūs vėl norite nusiplauti rankas,kad ,,valdžia " už jus padarytų ir išrinktų firmą.Nu čia kaip...,,nemokamai dantis sudėtų". biggrin
    O vat tas kompensacijas tai gerai paminėjai....kam jam renovacija,jei jis kompensacijas vis vien gauna?Taigi už juos sumoku aš,tu ,visi Kiemeliai ir visa Lietuva.Netgi Torpeda,gyventi ne daugiabučiame,o nuosavame name.

    5 galaxy   (25.08.2013 11:57) [Medžiaga]
    Dar dėl to, kas ne mano, o bendra...
    Čia jau be abejo ir mūsų buvusi didžioji tėvynė bus prisidėjusi. Atsimenu net tokį beveik atvirkšią atvejį: Netoli mūsų namo buvo pastatytas penkiaaukštis ir valdžia, o tiksliau vienas kaimynas, kuris nepaisant to, kad motina buvo prie rusų represuota, buvo KP narys (o dabar jis sėkmingai gyvena Darbo partijos dėka) suorganizavo suskystintų dujų laikymą mūsų sklypia, tiksliau beveik vidury jo. Tai ten dar reikėjo priėjimo iki dujų, o tame priėjime buvo likę augti mūsų slyvos. Atsimenu kaip to namo vaikai sakydavo, kad ir tos slyvos yra jų, o ne mūsų. O tu sakai, kad laipinės ir kiemai niekieno. Sakyčiau čia jau beveik šmeiži wink

    9 Dzein   (25.08.2013 12:22) [Medžiaga]
    Nuuuu...ranka ranką plauna ,juk visi rusų komunistai sulindo į DP,dalis yra lenkų partijoje.Tik nesuprantu ,kaip galėjo pastatyti tavo sklype.Jei išpirko žemę,tai aišku,kad slyvos jau nebe tavo. tongue

    11 galaxy   (25.08.2013 12:37) [Medžiaga]
    Taigi ne dabar. Anksčiau galėjo viską ir išpirkt nieko nereikėjo. Dabar tas sklypas vėl mūsų. wacko

    12 Dzein   (25.08.2013 12:42) [Medžiaga]
    Anksčiau tai ir aš buvau jauna.

    13 galaxy   (25.08.2013 12:44) [Medžiaga]
    Ir nacionalizuotas slyvas valgei? surprised lol

    15 Dzein   (25.08.2013 12:49) [Medžiaga]
    Na negi ne,žinoma,kad valgiau.Ir ne tik slyvas.

    6 Akmenėlis   (25.08.2013 12:11) [Medžiaga]
    labai grazi nuotrauka...

    nerenovuoja, nes priprate, kad kas kitas uz juos kazka padarytu. juk didzioji dauguma gyventoju tuose namuose vyresnio amziaus zmones, o jiems vis dar atrodo, kad kazkas kitas turi ateiti ir pasirupinti, jiems niekaip neina suprast, kad niekas kitas neateis ir nepasirupins. uosvis mano kalba - kam man cia reikia, as tuoj numirsiu, man uzteks, o jums jei reikia tai ir rupinkites. ok bandysim, kas is to iseis, papasakosiu rudeni smile

    7 Akmenėlis   (25.08.2013 12:15) [Medžiaga]
    apie svara kiemuose negaliu nieko pasakyti, normaliai ten pas uosvi, moka valytojoms, isvalo, kai numire kaimynas, kuris pastoviai sisiodavo lifte, tai ir i lifta galima i eiti neuztraukus kvapo... as galiu islaikyti nekvepuogama iki devinto auksto biggrin

    10 Dzein   (25.08.2013 12:30) [Medžiaga]
    Цитата
    Akmenėlis (Šiandien 12:11)
    labai grazi nuotrauka...

    nerenovuoja, nes priprate, kad kas kitas uz juos kazka padarytu. juk didzioji dauguma gyventoju tuose namuose vyresnio amziaus zmones, o jiems vis dar atrodo, kad kazkas kitas turi ateiti ir pasirupinti, jiems niekaip neina suprast, kad niekas kitas neateis ir nepasirupins. uosvis mano kalba - kam man cia reikia, as tuoj numirsiu, man uzteks, o jums jei reikia tai ir rupinkites. ok bandysim, kas is to iseis, papasakosiu rudeni

    Nuotrauka tai turėjo būti mano balkonas,bet kažkur pamečiau nuotrauką.
    Įdėjau kiaulę,kad suprastumėm....mes neteisingai įžeidinėjame kiaules,nes jos kartais švaresnės už žmogų.
    Va...va ...taip,kaip tavo uošvis kalba,taip kalba ir visi senesni žmonės.Stagnacija.Jo amžiui užteks,o po jo nors ir tvanas.Bet jei kiti už jį sumokėtų ir padarytų,jis vis vien pagalvotų.Tik įtariu...jam dzinnn,kad jis trukdo,juk kiti jaunesni ir nori gyventi švariai..jaunos šeimos neturi iš ko mokėti tiek už apšildymą,bet jam ir tas dzinn...
    Juk renovacija tai daugiausia dėl šildymo kainų.Aš,pvz.,moku žiemos mėnesiais po 500(su karštu vandeniu),švara tai čia kaip priedas.
    Renovacija ir dėl vietos kieme automobiliui.Mano kieme vietų 15,o namas-100-butis.Baudas moku kas kelintą mėn po 100-200,priklausomai ar turėjau jau vieną šįmet,ar ne.Jei dingsiu,tai sėdžiu kalėjime už piktybiškumą.
    Į 5-ą aukštą man tai sunku auto tampytis,pastatyčiau balkone.
    Tu gali sulaikyti kvapą iki 9-o aukšto,o aš negaliu...tai ką man daryti?

    17 Akmenėlis   (25.08.2013 13:38) [Medžiaga]
    as gyvenu uz miesto, tai pas mus renovavo gatves, ne gyventoju iniciatyva, cia to meto seniune pasirupino, bet vistiek, mano gatve paskutine, tai tarp gyventoju kalbejom, kad galejo padaryti visa krasta stovejimui masinoms, bet nepadare, nezinau kodel, o zmones atvaziuoja prie juros, tai nors susilankstyk masiniuka ir neskis rankinuke... o gal kada ir taip bus, sugalvos koks tinginukas sulankstoma masina su kuria gali atvaziuoti prie juros... aisku gali ir dviraciu, bet jei po darbo neilgam ir su vaikais nelabai gal iseina zmonems su dviraciais... gal valdininkai tikejosi, kad visuomeniniu transportu vazines prie juros zmones, bet taip nenutiko, na gal vienas kitas biggrin bet visos pakampes pilnos masinu, nors ir baudzia, o tai ka daryti? o gal valdininkai specialiai, kad daugiau mokesciu pririnkti? na lieka tik spelioti

    14 galaxy   (25.08.2013 12:47) [Medžiaga]
    Ė, o kaip renovuoti, kad tų vietų atsirastų automobiliui? Nes įtariu, kad automobilį man dėl to teks anksčiau parduoti negu nusipirksiu (bliamba, šypsenėlės neduoda įdėt)

    16 Dzein   (25.08.2013 12:52) [Medžiaga]
    Mes kieme turim daugiau vietos ,nei reikia 100-ui,bet visur žolytė.Galėtų būti 50%.Kur mažai vietos,tai stato požeminius,o ant viršaus-žolytė.
    Kai moku baudas,tai inspektorius vis klausia...na nejaugi jūs negalite pasidarytI?O kaip pasidaryti,jei bobulkų daugiausia ir jos nepasirašo?Negana to,jei pastatai galu ant žolytės,tuoj skambina į policiją,o tie sako...jei pranešimas yra,tai turim reaguoti.Ką tu tokiai bobulkai padarytum?Kartą išvažinėjau į Lenkiją ir atradau bagažinėj miltų,kruopų po 10 kg.Tingėjau lipti į viršų ir pasiūliau per langą bobulkai už dyka dar nežinodama,kad ji prieš valandą paskambino į policiją...mat auto stovėjo ant sniego,kur po apačia turėtų būti žolytė.
    Šypsenėles leidžia,gal tarpiuko nepadarei. tongue

    18 Akmenėlis   (25.08.2013 13:44) [Medžiaga]
    kad ir renovuos uosvio nama (tikiuosi), bet masinoms stovejimo vietu neatsiras, tam reikia atskiro projekto, bet kol kas zmogeliukai susimoka baudas kurie netilpo i aikstele ir tiek... o ju aiksteleje pasistatyti masina, tai tikrai turi teises issilaikyti, kitaip uzstrigsi kurnors, taip plotnei visi sustato, grazu ziureti biggrin o jei netilpai - ant zoles tarp medziu glaudiesi

    o cia tai tau, uz gera blogu... manau ji taip pat nezinojo, kad kazka gaus is taves uz dyka, tai nebutu skambinus biggrin

    19 Lira   (25.08.2013 15:47) [Medžiaga]
    renovacija yra gėris, nes labai geri atkatai kai kam nuteka. O paprastam žmogui ji niekada neatsipirks...

    20 Dzein   (25.08.2013 16:15) [Medžiaga]
    Lira,o kam?
    Projektas už dyka(ES pinigai)-mokėti nereikia.
    25 % lėšų iš savivaldybės ir vėl ES-mokėti nereikia.
    Mokame statybinėms firmoms,bet juk nė viena firma nedirba už dyka.Dar jie mokesčius moka(mūsų vaikai mokosi,ligoniai gydosi,gatvėmis važinėjame).
    Sakai perdaug?Na gal būt perdaug.Kiek perdaug,20%? Tiek ir dar žymiai daugiau duoda mums ES dykai,nes turtingesnės valstybės remia biednesnes,t.y mus.
    Atkatai kas organizuoja konkusus?Na ir tegul,mes jiems nemokame.
    Esi prieš korupciją?Tai galima pačiai suorganizuoti statybinę firmą,kuri nemokėtų jokių atkatų.
    Man tai gerai,nes aš nieko nedirbsiu ir dar turėsiu palyginti pigiai.
    Jei renovacija 15 tūkst.,tai aš 20 tūkst. sumokėjau vien už vidinį buto remontą.
    Jei po renovacijos užsinorėčiau parduoti butą,tai gaučiau daug daugiau,nei 15.
    O gal yra kažkokių argumentų,kurių aš nesuprantu ir nematau?Bet juk nesu statybos darbų vadybininkė,todėl man įdomu,kas tai galėtų būti.

    21 Dzein   (25.08.2013 16:24) [Medžiaga]
    Lira (Šiandien 15:47)
    O paprastam žmogui ji niekada neatsipirks...


    Hmmm....jei aš moku per men 500(su karštu),o mokėsiu 100-150Lt.(tiek dabar moka renovuotam tokiam pat),tai per metus gaunasi ekonomija apie 2000 Lt.Jei 15 tūkst. renovacija,tai atsiperka beveik per 8 metus.
    Bet prie to turiu gražią laiptinę,namo aplinką,lodžiją,turiu kur statyti auto ir nebemoku baudų.
    Gali būti,kad renovavus visą LT,šilumininkai kels kainą.Bet man jau dzin....man jau bus seniai seniai atsipirkę.

    22 galaxy   (25.08.2013 20:24) [Medžiaga]
    Na, man irgi automobiliui vietos neatsiras iki kas nesugalvos kaip renovuoti, kad automobilius būtų galima užkelti ant stogo uhm
    Bet šiaip tai iš to kas prieš, kas už renovaciją galima suprasti kas gauna iš valstybės kompensacijas, kas ne.

    24 Lira   (25.08.2013 20:54) [Medžiaga]
    na, tingiu pasakot, be to, reikalingi konkretūs skaičiai. Pasidomėk tuo, ir žinosi. Yra juk alternayvūs paskaičiavimai, tyrimai. Juk ne veltui tiek  daug žmonių, jų tarpe- išsilavinę žmonės, ekonomistai, priešinasi tai renovacijai ir siūlo visai kitas išeitis. kadangi man tai aktualu, nemažai apie tai žinau. paprastai Lietuvoj yra taip- visada laimi tik tie, kas turi pinigų, o kas neturi, tie ne tik nieko nelaimi, bet dar ir nukenčia.
    na, o aš su tuo susidūriau ne teoriškai, o praktiškai. jei kam bus įdomiau- papasakosiu. Mūsų namo variantas dar ne toks ir blogas, nes darė namo pirmininko brigada, tad tik stogui pinigų neužteko, o va kiti namai, kuriems darė kartu su mumis, labai nepasisekė- ten jau byra viskas, pelyja.

    25 Dzein   (25.08.2013 21:09) [Medžiaga]
    Lira,o kokios kitos tos išeitys?Griauti?Mūsų namo dar gal ir bomba nenuneštų..toks tvirtas.O jei dar būtų ir gražus,neičiau iš jo niekur.
    Dėl renovacijos labai daug domėjausi,nes dar teberenkam parašus,turiu ir visus dokumentus.
    Savivaldybė dykai padarė patį pirmą namą Vilniuje,jis yra prie manęs,nematau trūkumų.
    Ir viskas priklauso nuo remontuojančios firmos.Štai tame name atliko gerai,tai ir moka nepilną 100,ir gražu,ir švaru.Jei tavo kaimynams padarė bile kaip,ten ir pelyja. wink

    26 Lira   (28.08.2013 23:19) [Medžiaga]
    Tingiu dabar apie tai diskutuot, nes įlendu pailsėt, o ne problemas ir jų sprendimus nagrinėt.
    yra Žirmūnuose pirmasis renovuotas namas. Atliktas tyrimas, palyginant jį su analogišku nerenovuotu. paieškok, nete rasi. nepamiršk, kad ors už šilumą mokėsi mažiau, bet prisidės paskola gan nemaža. Be to, kodėl manai, kad po renovacijos net taip stipriai mažiau mokėsi už šildymą? Mūsų name  sąskaita pamažėjo kokius 30 procentų.
    Aišku, dabar žada, kad sunkiai gyvenantiems savivaldybė padės, ims paskolą už juos, ir mokės ją. bet nepasako tiesos- kad labai mažai kam tokia pagalba atiteks.
    o dėl darbų kokybės, tai pasikartosiu- labai geri atkatai. vadinasi, lėšos suplauks į tam tikras kišenes, tad renovuos iš to, kas atlieka.
    o paskaičiavimai tikrai rodo, kad pigiau yra griaut ir naujus statyti. Nes kol žmonės pagaliau baigs išsimokėti už renovaciją, namas vėl bus pradiniame stovyje, ir vėl reiks renovuoti.

    27 Dzein   (30.08.2013 19:49) [Medžiaga]
    Lira,matau tą namą Žirmūnų 3 kasdien pravažiuodama.Jį renovavo savivaldybė savo lėšomis..gyventojai nemoka ir nemokės nė cento.Tai-dovana.
    Taigi ir lyginu savo namą su šituo,aš tame name dažnai būnu,skirtumas didžiulis.O tau pamažėjimas tavo name dar per mažas????Uch,gobšuolė...kad man taip... shy Ir atkatai manęs nedomina,tegu gauna už konkuso ,,laimėjimą",daugybė firmų taip per  amžius darė ir darys.O ir ką tas atkatas...koks 30 tūkst,-tai lašelis statybų versle ,kur sukasi milijonai.Kodėl tiek?Ogi kyšių įstatymas nuo tiek kalba jau žymiai grėsmingiau.Bet tegu būna ir keli šimtai tūkst,vis vien niekis pagal sumas.

    Dabar apie griovimą.Kur tu matei tokius paskaičiavimus...kokiam Balbieriškyje?Tai tikiu,bet tik ne Vilniuje.

    28 Lira   (31.08.2013 16:51) [Medžiaga]
    o koks skirtumas kuriam mieste statyti? Statybų kaina, kaip ir medžiagų- beveik vienoda visoj Lietuvoj.
    Man tie 30 proc nei daug nei mažai. kai gauni kompensacijas, už šilum moki tiek pat, tik prisideda renovacijos pinigai. Tie, kas renovuojasi, mažiau moka už šildymą, bet kreditus su palūkanom- gerokai didesnius nei tai, ką už šildymą sutaupo. Paskaičiuota, kad berods po kokių 20 metų žmogus pagaliau jau nemokės daugiau nei iki renovacijos (tai atsipirks), bet tuo metu renovacija jau bus tokia susidėvėjusi, kad už šilumą vėl teks mokėt tiek kiek iki renovacijos, ir reikės vėl viską renovuot. Arba visus tuos 20 metų vis mokėti papildomas lėšas atnaujinimui. Su tais Žirmūnų namais atliktas vienas mokslinis darbas, paskaičiavimas. Ir palyginimas su analogišku nerenovuotu namu. Pasirodo, iškart po renovacijos iš tiesų viskas buvo puiku, bet kasmet sąnaudos vėl vis didėja.
    Bliamba, neišsisaugau aš nei tų straipsnių, nei nuorodų. Todėl labai jau nekonkrečiai viską pasakoju. Aš įsimenu tik esmę.
    Dėl atkatų suprask- jeigu pinigus išsidalina tarp savęs, vadinasi, tų pinigų neužtenka medžiagoms. tenka pirkti visai pigias, neilgaamžes, netgi degias medžiagas, kai kurių medžiagų išvis nededa ir pan. Todėl ir renovacija gaunasi nekokybiška, todėl ir byra viskas vėl, pelyja ir drėksta sienos. Todėl ir stogui neužtenka pinigų (o juk per stogą vieni didžiausių šilumos nuostolių) ir viršutiniai butai skmingai šąla toliau, o jeigu atsuka labiau šildymą- kiti kenčia karštį, todėl ištisai laiko atidarytus langus, o šiluma (kartu ir pinigai) išplaukia lauk į kiemą.
    Renovuoti reikia kitaip. Ir yra bendrijos, kurios taip renovuojasi- savo lėšom, palaipsniui, keičia pirmiausia mazgus, namo šildymo sistemą,paskui dar kažką... nepamenu jau, nepyk... Bet nuo to valdžiai jokių atkatų, todėl ir neskelbia to niekur ir neskatina. reikia tik išmanančio tai ir labai atkaklaus  žmogaus bendrijoj- ir išsisuktų žmonės savom lėšom, pigiai ir labai daug sutaupytų.
    O kad čia sienas polistiroliu aplipdo ir gražiai nudažo, tai atleisk, ne renovacija, o tik kosmetinis remontas...

    29 Dzein   (01.09.2013 12:08) [Medžiaga]
    Visiškai sutinku su renovacija savo pinigais.Bet per daugybę metų dauguma daugiabučių net nerinko pinigų remontui,tai vėl dabar kniaukia,kad neturi pinigų.Manau,kad kaupimas turi būti priverstinis.Kažkada,kitame name ,kol neišsikrausčiau,ilgai buvau namo pirmininku ir pastebėjau,kad žmonės nėra sąmoningi ir nesupranta,kad investavimas turi būti pastovus,o jie kelia triukšmą dėl dešimt lt.per mėn,o paskui rėkia...nėra pinigų.. aš neturiu.Ar ne  debilumo viršūnė?Gyventų savo name,tai investuotų daug daugiau.Bet pamažinti alkoholio kiekio jie niekaip negali...tragedija.O juk tai tik vienas alkoholio butelis ar vienas nenuėjimas į kiną.
    Vat su tais kompensacininkais ir yra pati didžiausia problema...nei patys ėda,nei kitam duoda.Aš irgi galėčiau gauti kompensaciją....
    Tiesa,tu jau čia nupiešei tokį liūdną renovacijos modelį,kad net verkti norisi.Mano namas ,nors ir nerenovuotas,yra labai tvirtas,stogas net viršutiniame aukšte niekad nebėgo.Bet šaligatviai aplink ištrupėję,balokonai negražūs,šilumos vamdžiai pasenę.Aš irgi prieš tuos aplipdymus polistirolu,mums jų  ir nereikia,bile namą pagražinti,šilumą renovuoti.
    Pati sutinki,kad reikalingas tik geras pirmininkas,tai kodėl renovacija-blogis???
    Dėl atkatų tai visiškai nesutinku ir visiška nesąmonė,čia tik rėksnių išmislai,jei palygintume atkatą už remonto konkuso laimėjimą,tai čia visiškos ašaros.Mokėjau,nesiplėsiu.

    30 Dzein   (01.09.2013 12:23) [Medžiaga]
    P.s.O skirtumas yra kuriam mieste ir gana ženklus.Susimąstyk,ko visi braunasi į didelius miestus dirbti ir nenori miesteliuose.Žymiai skiriasi darbo jėgos kaina.Dar nedidele dalimi skiriasi ir medžiagų kaina,nes dideliame mieste,kai apimtys didelės,perkamos pigiau ir firmų galiūnių.
    Tingiu plėstis,bet paklausk bet kokios statybinės firmos...mokesčiai tokie pat,o mažos pardavimai daug mažesni,todėl jie turi užsikelti kainą.Daug mažų bankrutuoja,nes juos didelės   suvalgo būtent kainom.Turiu čia skaudžią patirtį,kai mane suvalgė didesni . tongue

    31 Lira   (01.09.2013 21:53) [Medžiaga]
    Geras nusimanantis pirmininkas tikrai neužsikrautų ant savo ir gyventojų pečių TOKIOS renovacijos, kokia yra dabar vos ne prievarta brukama.
    Apie statybas kažkiek žinau, geras bičiulis pas Pinkevičių Rangoj4 dirbo, be to, sugebėjo Visagine darbuotojų streiką suorganizuot, kai algų nemokėjo už Ignalinos elektrinės bloko uždarymo darbus (prieš kelis metus plačiai per Lietuvą ta istorija skambėjo), po to teko pereit dirbt kitur, ir su juo išėjo visa brigada. tai va, nors pati firma (buvus ir dabartinė) yra Vilniuj, bet jie stato objektus visoj Lietuvoj. Kaina  beveik nesiskiria. Tiesiog važiuoja ten, kur yra darbo, objektų. Todėl ir blaškosi po visą Lietuvą. Ir Druskininkuose porą objektų jie statė (grojantį fontaną, Snow areną), Vilniuj dangoraižius. O vietinės kelios firmos irgi po visą Lietuvą objektų daug turi, bet ir vietoj jų užtenka. Lapinas juk dirbo irgi... Taip kad...
    O atkatai tokie dideli, kad sau namus pasistato... Mažesniam mieste visi tai žino, mato... Ateina į objektą ir sako "Šiandien man reikia tokių ir tokių medžiagų ir dviejų mūrininkų". Ima medžiagas, darbininkus ir vežasi pas save. Aš netgi bendrauju su viena šeima, kuri iš vieno panašaus objekto atkatų pasistatė namą sode ir ten gyvena. kitas bendradarbis kaip tik neseniai pasakojo, kad vienas pažįstamas iš tokio objekto, remiamo ES lėšomis, dar ir jam pritempė medžiagų visokių, stovi kibiruose, pakuotėse keli metai, ir net nežino kas ten. namą už tuos pinigus kapitaliai susiremontavo, ir jam dar visko privežė.
    Aišku, didžiausi atkatai- viršūnėlėms. Todėl ir bando visaip tuos projektus prastumt.
    Na, o aš iš tų bjauriųjų kompensacininkų, kur nei patys ėda, nei kitiems duoda... na, tik nelabai žinau- ką būtent turiu ėst arba kitiems duot. vat imtų kas ir paskaičiuotų ir pasakytų, iš kur paimt tų pinigų renovacijai.... gal aš visai durna, nesugebu nueit jų ir pasiimt? gal tu žinai, kur tie pinigai randasi, a? Nes man niekaip galvoj netelpa, kaip galima iš žmogaus reikalauti, kad jis  išgyventų kai jo išlaidos kas mėnesį gerokai viršija pajamas... Visai turbūt aš kukū, kad tokių elementarių dalykų nesuprantu....

    32 Dzein   (02.09.2013 05:58) [Medžiaga]
    Na...aš irgi galėčiau gauti kompensacijas. biggrin Bet jei gyveni bendram name su kaimynais,tai vis tik būtina atsižvelgti ir į jų norus ir poreikius.Nes jie sumoka ne tik už save,bet ir už gaunančius,juk netiki,kad nukrenta maišas pinigų iš dangaus?Jie negauna ,nes kai kurių pajamos viršija tik dvidešimt Lt.O jie badauja.Mano kaimynė vaikšto su bateliais už pusantro šimto,bet negali duoti dešimt.Ir verkia..verkia....aš neturiu.Nu, blyn.
    Kai pas mus buvo kipišas name ir susibarė žmonės ,tai mums pasiūlė išeiti kitur.Tai gal tegu geriau jie išeina,jei negali per men. duoti dešimt Lt.Vat ir gaunasi,kad tampame priešais dėl tų kompensacijų.Geriau jau jų iš viso nebūtų.Ir kas sugalvojo atimti iš vienų ,atiduoti kitiems?Kartais iš daug didesnio vargšo atima.Turėtų būti taip...nenori susimokėti...kraustykis kur pigiau.
    Dabar dėl tų vogimų.Hmmm.....visi žino,visi mato,o visi tyli...todėl visi ir vagia.Na tai nesipiktinkim,nemaišykim renovacijos su vagystėmis.Aš manau,kad didesnis nusikaltėlis yra matantis ir tylintis,dėl tų tylinčių mus ir vadina vagių tauta.Netiku statistikom,bet neseniai skaičiau ...pagal korupciją mes pirmaujam iš visos ES.
    Na ir užvedėm mes su tavom diskusiją. biggrin Įdomu.Užvesiu naują temą. wink

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz