Treč, 22.05.2024, 02:32
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 1
    SVEČIAI 1
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Lapkritis 2014  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Lapkritis » 21 » Ubago lazda
    18:08
    Ubago lazda

    Į teismą atiduodama vadovų byla dėl kuro kainos vagystės iš paprasto vartotojo. O sakykite....kokia nauda vartotoui, juk vis vien išieškoti pinigai jiems neatiteks? Geriausiu atveju dings pakelėje, tik kitų plėšikų kišenėse, nes vėl bus žaidžiamas žaidimas ping-pong, kuris prisidės prie to paties scenarijaus, tik kito epizodo?

    Šitas scenarijus jau vyksta ,,Gazprom" nuleido kainą apie 20%, o šilumos kaina bus sumažinta gal tik 7-9%. Jei priims įstatymą dėl PVM padidinimo, tai vidutiniokams šildymo kaina dar paaugs, nei sukčiavimo metu.

    Didieji dalinasi, o kaip iš ubago atiminėjo lazdą, atiminėja, taip ir atiminės. Tai gal geriau nebūti avinais ir nemokėti mokesčių, kombinuoti ir patiems sukčiauti?

    Peržiūrų: 616 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 70
    1 rivake   (21.11.2014 19:50) [Medžiaga]
    Protingesni jau seniai valdžiai atsako tuo pačiu.Jokių mokesčių,dar ir bedarbio pašalpos...

    0  
    2 Dzein   (22.11.2014 00:12) [Medžiaga]
    O taigi visi taip negali, ką kitiems daryti, a? krizenu

    3 rivake   (22.11.2014 00:56) [Medžiaga]
    Kodėl negali? Visi ką nors veikia.Vienas taksuoja,kitas bernauja ūkyje,10 Lt į val. bet turi pastovų atskirą apšildomą kambarį.Kita dirba tarnaite.Nesiskundžia.

    0  
    4 Dzein   (25.11.2014 07:45) [Medžiaga]
    Hmmmm...taip ir apsaulis surėdytas-kiekvienam savo, juk kažkas turi ir tualetus valyti. Bet manau, kad valo tie, kurie nieko nesiekia, nes jų matymo laukas yra labai ribotas. Viena visuomenės dalis stengiasi valdyti kitą. Štai tas, kuris kažko siekė, gali pakreipti per minutę kito žmogaus gyvenimą visiškai priešinga linkme. Jei visi vienodai siektume, tai savo š....valytume patys.
    Mane vakar labai nustebino Barzdžiuko teismo nutartis, kur teisėjas yra vos ne dievas. Barzdžiukas nutrenkė kaimyną ir norėdamas paslėpti nusikaltimą, nutempė jį į garažą ir užrakino,  nuo ko kaimynas mirė, o jis gavo 4,7 metų kalėjimo. Pasėdės pusę ir išeis, o žmogaus nebėra. Taigi teisėjas - dievas. Manau, kad bus lygiai taip pat nubaustas ir žudikas, ką tik išprievartavęs merginą ir (taip krypsta, lyg leisgyvis žmogus gali pats išsigelbėti) ir palikęs leisgyvę sušalti. Nepripažink paties nužudymo fakto ir tu jau dievas.   galvoju

    5 Akmenėlis   (25.11.2014 12:55) [Medžiaga]
    sakai: " kurie nieko nesiekia, nes jų matymo laukas yra labai ribotas"? suabejojau, nors pavargau nuo tų visų diskusijų (apie dujas, naftą, energetiką), šiandien tai atrodo "kova su vėjo malūnais", gal ryt būsiu geriau išsimiegojusi, atrodys kitaip

    0  
    8 Dzein   (26.11.2014 07:43) [Medžiaga]
    Dujos, nafta, energetika - kova su vėjo malūnais? Hmmmm.....iš to matosi, kaip mes gyvename. Kodėl Danijos, Suomijos, Švedijos gyventojai jaučiasi laimingi, o mes vis niurzgame, nors jos taip pat mažos valstybės? Juk, kaip suprantu, mūsų tikslas ir yra laimė. Jie reikalauja sau gerovės ir ją turi. Mes nereikalaujame, o tik niurzgame. Tai gal mes invalidai? mirkt

    11 Akmenėlis   (26.11.2014 12:57) [Medžiaga]
    taip mes invalidai, išprievartauti sovietmečiu, neprisitaikę krizės metu |(dažnas toje krizėje ir gyvenantis, nes kai užsiveržė diržus 2009 m. berods, vyriausybei "prašant", tai taip ir neatleido, dabar deguonies trūkumas smegenyse), ir bėda jau ne mumyse, dažnas žmogus (ir nieko nebaigęs)yra žmogus ir žmogiškas, koks skirtumas kuo jis dirba, dar nesu girdėjus, kad pinigai smirdi, jei jis dirba, tai jis turi ir uždirbti tiek, kad patenkintu elementariausius savo poreikius (5Lt į dieną maistui, tai ne fantastika, tai dažno realybė), o kai pas mus visiems viskas galima, tik ne tam darbininkėliui, tai kas lieka? emigruoti, arba zyzti (jei neturi galimybių išvažiuoti: gal prižiūri senus tėvus, gal vaikus neįgalius, ar dar kažkokios kitokios aplinkybės, galų gale meilė tėvų žemei...) nevisi dirbantys valytojais yra nieko nebaigę, yra ir tokių, kurios baigė aukštąjį, bet dirba valytoja, nes taip susiklostė aplinkybės, nerado darbo greitai, o ir pati ir vaikai valgyti nori. Kodėl mokytoja dirbanti Lietuvoje išvažiuoja plauti subinių į Vokietiją? nes nebaigus aukštojo? nes siauras mąstymo laukas?... todėl taip ir gyvename, nes, kaip įtariu mūsų valdžia irgi taip mano, kad jei tu neviršininkas, tai tylėk ir sėdėk po šluota... pritrenkei, Džein, juk tu taip nemanai, tik išprovokuoti diskusiją norėjai?

    apie dujas, kaip apie politiką nebekalbu, nes tai tik nervų gadinimas (taigi, kad noriu būti laiminga, o tokios tuščios kalbos į laimę manęs neveda), kažką reikia daryti, bet ką? kai žinosiu - diskutuosiu, o dabar - patylėsiu... juokinga man, eina sveikinti laivo su fanfaromis, mes nepriklausomi nuo rusijos, valiooo, o laivas tai nemūsų, nes jį nuomojamės, ir, kad mokėsime mažiau už dujas tai tik teorija kol kas, nes nuoma milžiniška, o monopolistas tiek nenuleido kainų, kiek mums norėjosi, o jei ir nuleis, tai viskas nueis į pelną kažkam, o ne tam mažyčiam žmogeliui (apie ką tu kalbėjai), tai kas pasikeis, kad mes apie tai kalbėsim? turi racionalų pasiūlymą/ skelk... eiman piketuoti, ar dar kažką, aš už, bet viskas tik ir lieka čia komentare, deja

    0  
    15 Dzein   (27.11.2014 12:35) [Medžiaga]
    Akmenėli, o kodėl valdžia kalta, jei mes neišmokom ieškoti nišos, dirbti ir užsidirbti? Pažiūrėk , jaunuomenė jau braunasi į pasaulį  ir kuria firmas, kurios duoda nemažą pelną. Jie tiesiog drąsūs: bando, ieško, domisi ir yra inovatyvūs. Net tarybiniais laikais protingesni siuvo, gamino, pardavinėjo ir iš tų pinigų dabar sukūrė didelį verslą. Kad ir Matijošačiai ,,Vichi", šimtų ,,Maximų" įkūrėjai - Numavičiai. Sutinku Numavičienę bažnytėlėj, ji labai sirgdama augino vaikus viena pati. Kodėl kalbu apie matymo lauką. Kurie mato plačiai (o svarbiausia  žiūri), tie nesiskundžia. Deja, aš irgi matau siaurai.  susigedes

    6 rivake   (25.11.2014 13:52) [Medžiaga]
    Kaip suprasti ''kurie nieko nesiekia".Negi karjera turi tapti gyvenimo tikslu?

    0  
    7 Dzein   (26.11.2014 07:38) [Medžiaga]
    Nebūtinai karjera. Jei tu gerai mokeisi (gabumais arba juodu darbu), tai gali gauti gerai apmokamą darbą ir tavo gyvenime atkris daugybė dalykų, su kuriais susiduri. Pinigai- kurie duoda laisvę. Valdžia - kai tu neturi priklausyti nuo kažkieno malonės. Sveikata - valgai sveikus produktus ir skaniai. Netgi kultūra. Betgi bendravimas ir tavo ratas aplinkinių žmonių.
    Žinoma, galima eiti valyti tualetų ir gauti 10-20 kartų mažesnį atlyginimą, rimtai susirgus neturėti pinigų ir dėl to numirti.
    Bet yra trečia kategorija - pvz. pokerio lošėjai. Nors vėlgi ir čia tu turi būti gabus ir įdėti daug darbo į savo smegenų tobulinimą.
    Dar paprastesnis abrozdėlis. Darbe dirbi pačioje žemiausioje pakopoje, o tavo viršininkas-tikras padla ir despotas. Įsivaizduok savo psichologinę būseną 8 val per dieną. Infarktas. 
    Vat jei karjera tampa pačiu didžiausiu gyvenimo tikslu ir tam aukoji visą savo gyvenimą, tai jau blogai. palauk

    9 galaxy   (26.11.2014 08:15) [Medžiaga]
    Klausi ar atsisakyt valstybės? Juk jei taip visi darytų kaip siūlo Rivake, jos ir valdžios nebūtų . Būtų geriau?
    Na, čia tik hipotetinis atvejis, nes ilgai taip nesitęstų, net tokia visiška suirutė ir banditizmas. Atsirastų valstybė svetima, greičiausiai Rusija.

    10 galaxy   (26.11.2014 08:21) [Medžiaga]
    O dėl "nesiekimo", tai nesiekia tie, kurie negali pasiekti. Prisiminkit Pavlovo šunį.
    Tik gali tas nesiekimas kitam vėliau prasidėt. T.y. stipresnis turbūt ilgiau bandys iš aptvaro ištrūkti. Ale daugiau ir 'elektrošoko' gaus. sutinku

    0  
    18 Dzein   (27.11.2014 12:51) [Medžiaga]
    Na žinoma, juk mūšyje pirmiausia nukaunami esantys priešakinėse linijose. Aš tai tikriausiai būčiau chameleonas - eičiau vidurinėje linijoje, nes bijau mirti. susigedes O kur tu?

    12 rivake   (26.11.2014 14:37) [Medžiaga]
    Negi neteko susidurti su atveju,kai aukštumų siekti neapsimoka? Anuo metu pasiekiau cecho viršininko kabinetą,bet kai tik sulaukėm kooperatinio buto,mečiau karjerą ir perėjau į darbininkų luomą.Dvigubai didesnis atlyginimas,pensija nuo 50 m,jokios atsakomybės,toliau nuo visokių finansinių aferų.Svarbiausia,kaip lengva vadovauti dešimčiai,kai prieš tai teko vadovauti 150.Bet tai reikia patirti pačiam

    0  
    19 Dzein   (27.11.2014 12:55) [Medžiaga]
    O nesuklydai? Tada taip....darbininkų valdžia - didesnis ir atlyginimas. Bet dabar yra visiškai atvirkščiai. rodau_liezuvi

    13 Akmenėlis   (26.11.2014 19:52) [Medžiaga]
    ką tik užkliuvo smagus eilėraštukas:
    Lietuva maža valstybė,

    Kas jai nori, tas ir žnybia.

    Kaimynėliai-latviai, rūsai,

    K.u.r.v.a lenkai, baltarusiai.

    Ačiū Dievui, turim jūra,

    Keisim sausi mes kupiūrą.

    Bus va euras, nebelitas,

    Taip ar taip jų deficitas.

    Dauguma jų čia neturi,

    Valgo šprotus, o ne sūrį.

    Oj sunku gyvent senoliams,

    Padėkokim seimo moliams.

    Daug senjorų jei galėtų,

    Tuos liuciferius nudėtų.

    Prezidentė tai dar nieko,

    Bent kažkiek vertesnė grieko.

    Bet ir ta, dažnai grybaują,

    Nors piliečiai jos maldaują:

    *Jūs su savo ševeliūrą,

    Gal nustokit brangit kurą..

    Ar pravest Jums seminarą,

    Kaip daryti žmogui gerą?

    Nes jau tęstis nebegali,

    Reikia gerbti savo šalį!

    Žodžiai skamba šie teisingai,

    Turim mes gyvent laimingai!
    vien žo: nebeaišku kas scenarijus rašo, ir kas atlieka pagrindines roles Lietuvoje, o visi kiti, antraplaniai vaidmenys, keliauja į šikną su visais savo idealais ir siekiais

    P.S. einu žaist bukų žaidimų, kol rūbai skalbiasi,
    nes darbe užsiparinau, ir nei knyga nesiskaito, nei TV žiūrisi

    14 rivake   (26.11.2014 21:37) [Medžiaga]
    Prezidentė tai dar nieko...

    0  
    16 Dzein   (27.11.2014 12:42) [Medžiaga]
    Kche, geras eilėraštukas. krizenu O tu sakai, kad mes negabūs. Bet gal gabūs tik zyzti?
    Labai patiko taiklus žodis - molis. Tikra tiesa, mes dauguma esame grynas molis, jei metai iš metų renkame molius. Na jei 4 metus tik kenkė Lietuvai ir mums, tai kam rinkti vėl? Nėra gerų kandidatų? Ogi teikime savus, protingus, nepriklausomus.
    Žaidimukų aš nežaidžiu, man gaila laiko, bet jie labai lavina protą ir skleroza gal ne taip greitai ateis. Pažiūrėk, mūsų vaikai auga kompiuterinių žaidimų epochoje ir kokie jie yra protingi. Jei aš ko nors saviškių klausinėju, tai tik išgirstu....nu maaaaam, kaip tu nesupranti... galvoju

    0  
    17 Dzein   (27.11.2014 12:46) [Medžiaga]
    Rivake, aš žinau, kad mūsų nuomonės yra priešingos, bet šiuo metu matau tik vieną protingą žmogų - prezidentę. kartais man baisu, kad jos nesuėstų kaip Paksą. Jei ją gerbia visos (išskyrus Rusiją ir Baltarusiją) valstybės, tai tas kažką reiškia. Dar jei seimas (įstatymų kūrėjas) toks būtų, tai tikrai greitai atsigautume, nes jau darome pažangą.

    20 rivake   (27.11.2014 14:31) [Medžiaga]
    Priešingos nuomonės – būtina sąlyga bendravimui ir diskusijoms.Zyzti irgi nėra taip jau blogai,tai pradžia kritinio mąstymo,nes paprastai moterys tvirtina – juk nieko nepakeisi,kam čia sukti galvą globalinėmis problemomis,politika ir pan.Sutinku,čia moteriška prigimtis - domėtis kas vyksta tik tarp keturių sienų,bet rinkimuose jos dalyvauja,todėl ir turime ką turime.Manau,kad žymiai svarbiau būtų,jei valdžią gerbtų ne kaimynai,o savos šalies piliečiai.Niekas nepasikeis,kol nesusivoksime,jog privalome dalyvauti šalies valdyme.

    0  
    22 Dzein   (27.11.2014 18:23) [Medžiaga]
    Na nea....zyzimas kaip tik aplink kelia pesimistines nuotaikas. Manau, kad gal čia lietuvių mentalitetas - būti nuolankiu samdiniu. 
    Kitos tautos (pvz armėnai, gruzinai) yra agresyvesni, aršesni. Jei kažką pasakytum negero apie jų tėvą, žmoną ar vaiką, iš karto gautum į ragus. Lietuvis, manau, dar net atsiprašys, nes jis nėra kovotojas. Na susikibo Baltijos kelyje už rankučių, bet už savo teises kovoti nėjo.

    27 galaxy   (27.11.2014 19:19) [Medžiaga]
    Palauk... bet už kokias teises ir iš ko jas išsikovot? Valdžią bet kuriuo atveju renkam panašią į mus pačius, tik daugiau toje srityje pasiekusius (pvz. sukčiaut ir pan)

    21 rivake   (27.11.2014 14:43) [Medžiaga]
    Mes samprotaujame skirtingų amžių kategorijomis,pinigai man niekad nebuvo svarbiausia,augau vienas,pats auginau vieną,gyvenimas be problemų.O gyvenime svarbiausia - laisvas laikas,tai didžiausia vertybė.

    23 rivake   (27.11.2014 18:31) [Medžiaga]
    O kuo kaip valstybės armėnai gruzinai gali didžiuotis?O mes juk kalbame apie valstybę, kurioje norime gyventi.Tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio.Tai ir nebijokime sakyti,kad Baltijos kelyje svajojome kiek kitaip.

    0  
    24 Dzein   (27.11.2014 18:41) [Medžiaga]
    Tai kad tas pirmas ir buvo paskutinis per 20 metų. palauk
    Prieš 10 metų net Mamontovas per koncertą prie Katedros pasakė: atsilaikėme prieš išorinius priešus, tai dabar pradėkime kovoti prieš vidinius. Liaudis pradėjo juoktis.

    25 rivake   (27.11.2014 18:48) [Medžiaga]
    Jei norime kažką pakeisti,tai ir privalome padaryti tą naują žingsnį,nes jeigu ir toliau taip aktyviai ir taip susidomėję dalyvausime rinkimuose,kaltinti galėsime tik patys save.

    0  
    26 Dzein   (27.11.2014 19:11) [Medžiaga]
    Privalome, bet nedarome. Taip tęsiasi jau 22 metus ir aišku, kad tęsis dar 100. Mentalitetas toks....negriškas.
    Aš matau tik šiokį tokį judėjimą ne iš apačios, o iš pačios viršūnės. O apačia tai laukia, kol mama pasirūpins. sutinku

    28 rivake   (27.11.2014 23:27) [Medžiaga]
    Referendumai būtų kur kas efektyvesni negu rinkimai.Kodėl neorganizuojamos paprasčiausios apklausos? Valdžiai neįdomu,ar tiesiog bijo savo piliečių?

    0  
    29 Dzein   (29.11.2014 01:09) [Medžiaga]
    Referendumas gerai, bet reikėtų sujungti kokius 20 klausimų į vieną, nes referendumai kainuoja ne vieną dešimtį tūkstančių, o LT -skurdi. Tik kodėl apklausas organizuoti privalo valdžia? Tą padaryti galime kiekvienas iš mūsų netgi internetu. palauk

    30 rivake   (29.11.2014 01:39) [Medžiaga]
    Savo pasekmėmis referendumai tiesiog nieko nekainuoja,nes jų rezultatai Lietuvai būtų kolosališki - jų rezultatai būtų įteisinti Konstitucija.Todėl valdžia taip ir prieštarauja,nes realią valdžią tada kaip tik ir įgytų tauta-liaudis.Šveicarai į metus surengia 6 referendumus, tai ir yra tikroji demokratija.Apklausas privalėtų organizuoti žiniasklaida,bet ar nors vienas aštresnis klausimas buvo kada iškeltas? Mūsų valdžia bijo savo tautos,bijo prarasti lengvatas ir privilegijas.Kartą į metus turėtų būti paskelbta rimta ataskaita,kaip pasikeitė valstybės skola,minimalus valandinis atlyginimas,kiek už tai galima įsigyti,valdininkų skaičius,jiems išmokama biudžeto dalis ir kiti svarbūs skaičiai.

    0  
    31 Dzein   (29.11.2014 07:17) [Medžiaga]
    Nežinojai, kad šveicarai patys turtingiausi, ne viso pasaulio milijardai ten sukaupti?
    Ir ar tu darai tai, ko tau darbe neliepia? Nemanau. Tai kodėl valdžia turėtų, jei niekas to nereikalauja,a? Ot nuo rytojaus sudaryk peticiją peticijų puslapyje tema: surengti per metus 6 referendumus šiais klausimais..... krizenu
    Garantuoju, kad nesurinksi parašų kvorumo, nes tautai dzinnn. rodau_liezuvi Va tautoje ir yra problema. Jei tauta norėtų, darytų, reikalautų, tai taip ir būtų. Aš irgi nepasirašyčiau, nes 6 per brangu. Bet jei sudarytum peticiją .....per metus surengti referendumą vieną kartą, apimantį platų klausimų spektrą. Vsio, pasirašau.
    Pameni dėl žemės pardavimo? Dauguma buvo už pardavimą, nes jie suinteresuoti parduoti brangiai, ypač aplink Vilnių. Aš buvau už, nes man žiauru matyti pusę LT apleistų žemių kaip kemsyne. Niekur tokių nedirbamų pasaulyje nėra, nebent gal Afrikoje. Liumpenai ir tiek. O visų pirmiausia panaikinčiau pašalpas, kad parazituojanti tautos dalis dirbtų, o kitos dalies nereikėtų apkrauti tokiais dideliais mokesčiais.

    32 galaxy   (29.11.2014 07:18) [Medžiaga]
    Ką jūs čia dabar kalbat? Jei žmonės nemoka balsuot valdžią rinkdami, tai nemokės ir per apklausas tinkamai pasisakyti.
    O receptą ką daryt maždaug žinau - reikia pradėt nuo savęs ir savo egoizmo mažinimo.

    0  
    33 Dzein   (29.11.2014 07:21) [Medžiaga]
    Labas rytas, Galaxy, visiškai tau pritariu, Kas daro, tas ir turi. sutinku Pasaulyje kyla nuolatiniai streikai. Kiek visuotinių streikų jūs matėte LT per pastaruosius 10 metų? O gal aš akla? Todėl ir vadinu mūsų tautą- zyzeklių tinginių tauta.
    Pacituosiu šiandieninius Jovaišos žodžius spaudoje:
    - Tikrosios aptariamo sindromo aukos – vergiškos prigimties individai, rodantys prieraišumą ir ištikimybę savo pavergėjui.

    34 rivake   (29.11.2014 14:21) [Medžiaga]
    Referendumai dėl to ir neįmanomi,kad specialiai sugalvotos sąlygos jiems žlugdyti.Todėl,kad valdžia niekad nesutiks,kad referendumo sprendimai būtų viršesni už jos sprendimus.Tai vienintelė priežastis blokuojanti referendumus,kompiuterinius rinkimus.Balsuoti internetu iš vis nieko nekainuotų.

    0  
    35 Dzein   (29.11.2014 14:45) [Medžiaga]
    Tai kad kainuotų, bet žymiai mažiau. palauk Internetinis balsavimas turi savų pliusų ir savų minusų, bet aš vis vien esu už internetinį. Balsuotų daug daugiau žmonių, bet lengviau paslėpti ir balso pirkimus. Aš galiu susivaryt visą kaimą prie kompo, duoti po alaus butelį ir balsai - mano. Na, nebent kas paskųstų. Žmonės turėtų būti labai sąžiningi, bet deja..... galvoju
    O kodėl sakai, kad referendumas neįmanomas? Juk ką tik pavasarį jis buvo, bet sužlugo, nes žmonės nėjo ir nebalsavo. Tai niekaip nesuprantu, kuriam gale čia valdžios kaltė, a? Tik nežinau, kokios tos spec. sąlygos...ar 300 tūkst. parašų? Tai puiku. Įsivaizduok, jei būtų 100 tūkst., tai gėjai laisvai juos surinktų dėl leidimo įsivaikinti vaikus. 
    Bet mažas vaikutis neturi galimybės balsuoti ir net protestuoti, kad jo neatiduotų į tokią ,,šeimą". Jis šiuo atveju bus visiškai beteisis vergas seksualiniam išnaudojimui, kurį valdžia referendumo pagalba atiduos į gėjų nagus.

    36 rivake   (29.11.2014 18:32) [Medžiaga]
    Tie tūkstančiai tik sprendžia būti referendumui ar ne,o rezultatą nurodo pati tauta-rinkėjai. Jei tauta taip nuspręstų,tai koks gali kilti klausimas?

    0  
    37 Dzein   (29.11.2014 18:51) [Medžiaga]
    Ogi toks: kad ir mano minėtas abrozdėlis. Sakykime, tauta nusprendžia , kad gėjai gali įsivaikinti vaikus. O aš gyvenu viena, turiu mažų vaikų, bet sergu ir žinau, kad artimieji neims jų auginti. Ką tokiu atveju daryčiau? Bėgčiau iš tokios šalies neatsisukdama su visais vaikais. Ir man dzinnn visokie tos šalies ir marazma,i ir referendumai. Mano vaikai svarbiau. O kiek tokių, atrodo, nereikšmingų įstatymų, kurie iš pagrindų pažeidžia mano ir aplinkinių gyvenimą?

    38 rivake   (30.11.2014 00:55) [Medžiaga]
    Todėl ir daugiau kaip milijonas lietuvių gyvena ne tėvynėje.

    0  
    39 Dzein   (30.11.2014 08:04) [Medžiaga]
    Na nemanau, nes dauguma išvažiuoja tik dėl pinigų. Netgi ne dėl pinigų, o dėl prabangos ir tu tai geriausiai jauti, nes dar ir neišleidi savo ,,varganos" pensijėlės. Aš irgi galiu normaliai gyventi, bet kai pilnos parduotuvės pagundų kosminėmis kainomis, tai ir jautiesi ubagas, bet tai tik jausmas. Emocija. Jaunimas dabar nori daug visko ir iš karto. Kiek žmogui metams reikia batų? Na 4 porų. O aš turiu gal 10 k. daugiau ir vis maža....mada keičiasi kas pusmetį. Mūsų apetitą, manau, gali sumažinti tik karas ar stichinė nelaimė.
    O toks besaikis vartojimas - tai savęs ir Žemės naikinimas, nes žmonių kasmet daugėja ir daugėja, vartojimas didėja ir didėja. galvoju

    40 rivake   (30.11.2014 13:39) [Medžiaga]
    Man darosi įdomu,kodėl mudu taip skirtingai žvelgiame į gyvenimą.Praeities patirtis mažai skiriasi o dabarties vertinimas toks skirtingas.Netgi dėl to paviršutiniško Jovaišos straipsnio vertinimo.Tikriausiai aš taip ir neįsijungiau į XXI amžiaus gyvenimo ritmą,jo tik materialinių vertybių šlovinimą.Parduotuvėse nematau jokių pagundų,ne ubagu jaučiuosi,o kaip tik valdovu,nes aš sprendžiu ko trokštu.10 porų batų? Ką su jais veikti,kur juos laikyti? Ir iš vis visos kalbos sukasi tik apie materialinę gerovę,o juk dvasiniai poreikiai žymiai svarbesni, žymiai stipriau veikiantys.Matau,XXI amžiaus žmogus visiškai degradavosi pastoviai kontaktuodamas su reklama,propaganda,TV psichotechnologijomis.Kam galvoti - apie viską juk pagalvota...

    0  
    41 Dzein   (30.11.2014 16:27) [Medžiaga]
    Iš dalies tu teisus, mūsų karta (vieni daugiau, o kiti mažiau) užstrigome praeitame amžiuje. Bet ar reikalingi skaitliukai, kai yra kalkuliatorius?
    Aš užstrigau pusiaukelėje, kai dvasinės vertybės liko tos pačios, bet technologijos...  palauk
    Jaunas žmogus yra jau laisvas, ir tai sveikintina. Jie negyveno Veronikos laikais, bet kam kurmiui saulė, jei jis jos vis vien nemato? Jie randa kitas vertybes, yra protingesni, greitesni, žymiai labiau išsivysčiusiomis smegenimis. Ir aš pasiklydau, kas yra geriau....likti prie geldos ar pereiti prie nano technologijų.
    Štai tau didžiausia vertybė - laisvas laikas, o aš laisvo laiko turėjau į valias. Visi norime to, ko neturime. mirkt

    42 rivake   (30.11.2014 17:18) [Medžiaga]
    Turėdami gyvenimiškos patirties mes turime galimybę rinktis mažiau rizikuodami.Juk ir kalbėdamas apie laisvą laiką aš negalvoju,kad egzistuoja finansinės problemos.Tik todėl laisvas laikas - vertybė.

    43 Akmenėlis   (30.11.2014 20:47) [Medžiaga]
    krizenu prajuokinote į užsienį išvažiuoja tik dėl prabangos, nežinau, kokioje visuomenėje Jūs gyvenate, bet mano rato žmonės ten važiuoja kraštutiniu atveju, kai čia nepavyksta sudurti galo su galu... mokytoja išvažiavo į Vokietiją plautisėdynių, nes dukrytė įstojo mokamai, ir nebeužtenka ir butą išlaikyti, ir už mokslus mokėti, o kur dar visą kitą, o ten gauna tiek, kad užtenka ir dar dėkoja jai ir klausia ar tu patenkinta... gerai, kad būna renginių nemokamų, tai ten dažniausiai ir susitikdavome...
    kitas išvažiavo, nes žmona nedirba, neranda darbo, o ir su sveikata prastokai, bet ne taip blogai, kad gauti invalidumą, vis padirba kur ne kur, o vyras išvažiavo, nes pats buvo atleistas iš darbo (etatų mažinimas, o vėliau susirastam dalnibojčiko darbe tiek neuždirbdavo, kiek dabar dirbdamas Norvegijoje)
    ir panašių pvz galiu dešimtimis prirašyti, visi jie išvažiavo, nes nesugebėjo dirbdami "prastus" darbus uždirbti tiek, kad užtektų šeimai išlaikyti, nebekalbant apie pramogas, ar kokias tai keliones...

    aišku, Džein, turi komentarą, kad reikia daryti biznį, bet ne visi tą biznį sugeba daryti, o dirbantis žmogus turi ir uždirbti, tik mūsuose manoma kitaip... aš, kai netingiu vistiek kaltinu dėl to valdžią, taip mes ją renkame, bet, kad nėra ką rinkti, atsirado vienas Guoga ir tas išlėkė į Briuselį... va, kai bus daugiau taip mąstančių, tai ir gyvensime geriau... gerai bambu, kaip kokia "starjo", bet jau juokinga man ant Lietuvos, visur pasaulyje labdaros fondai renka iš turtingų, o Lietuvoje iš vargšų, padedame vieni kitiems, kol vyriausybė taukuotom pabarzdėm vaidina dirbančius...

    0  
    44 Dzein   (30.11.2014 22:00) [Medžiaga]
    Akmenėli, studentaudama aš valgiau tik bulves, keptas ant lašinių,  ištisom savaitėm, jomis sušelpavo tos studentės, kurių tėvai gyveno kaime. O kokia buvo šventė, kai nusipirkdavau šokoladuką! Bet nesakėm, kad skurstam, nes tai buvo norma. Džinsai buvo neįgyvendinama svajonė, o televizorių retkarčiasi žiūrėjom pas turtingą kaimyną per jų langą, mat į kambarį mūsų neleisdavo, kad neprimintume.
    Gal palygink su tais, kurie džiaugdavosi gavę paprastos duonos riekę?
    Tai tavo tie pažįstami tikriausiai ir duonos neturėjo, ką jau kalbėti apie sviestą. galvoju
    O gal tiesiog mūsų poreikiai išaugo, nes kažkas turi daugiau?
    Tarp kitko, pažangūs studentai ne tik mokosi nemokamai, bet dar gauna ir stipendiją, už kurią galima pragyventi. Jei mamos važiuoja uždirbti savo tinginiukams susimokėti už mokslą, tai jau ne skurdas.

    54 jurmala   (02.12.2014 20:05) [Medžiaga]
    mano dukra mokesi medicinos universitete, buvo seniune, mokesi labai gerai, bet stipendija gavo tik viena semestra...nezinau kodel.

    dabar dirba keturiose darbovietese, gyvena atskirai ir nei cento nepraso ir dar rezidenturoje mokosi.

    0  
    45 Dzein   (30.11.2014 22:11) [Medžiaga]
    P.s. O Guogos aš nė už ką nerinkčiau, net jei tai būtų paskutinis žmogus pasaulyje. nesutinku Tu gal nežinai, iš ko jis susikrovė turtus? Iš pokerio. Tai pavyzdys, kuris pražudo daugelio azartiškų žmonių gyvenimus. Tik politika nėra žaidimas.

    46 Akmenėlis   (01.12.2014 01:18) [Medžiaga]
    na tu nerinktum, kitas rinks, aš pvz Uspaskicho nerinkčiau, o kiti renka... paminėjau Guoga tik dėl to, kad jis dalinasi gasiau nei reikia reklamai, o kuris dar iš mūsų "elito" dalinasi?

    jei kažkada galėjai lakstyti su tėvo nukirptom kelnėm ir tik duona su druska būti sotus, tai dabar taip nebeišeina, poreikiai aišku užaugę, juk anksčiau ir mašinos nereikėjo, turi arklį ir pirmas kaime, o dabar tai tiesiog būtinybė, į darbą kitaip ir nenuvažiuosi, nes darbus dirbame nevisi tame pačiame mieste... o butą, be paskolos, nežinau nė vieno nusipirkusio... o tai juk elementariausi poreikiai pagal Maslow piramidę: maistas ir stogas... o mums tai jau prabanga, kad tai turėti aš turiu verslą kurti, arba kažkokiomis machinacijomis užsiiminėti

    P.S. nevisi gerai besimokantys sutelpa į valstybės finansuojamas vietas ir tai nereiškia, kad jie tinginiai

    0  
    47 Dzein   (01.12.2014 06:56) [Medžiaga]
    Na apie visus juk ir negalime šnekėti, tai kas tualetus valys, kraus krovinius ir dirbs panašius darbus? Bet šįmet liko šimtai tūkstančių finansuojamų vietų, o nebuvo norinčių...gal žmonės nori labai paklausios ir gerai apmokamos specialybės, tai moka ir dar skurdžius vaizduoja. Ir tai jau tikrai prabanga. Akmeniuk, o tau 10 tūkst. atrodo didelis atlyginimas, ar skurdus? Nes aš pažįstu keletą, kurie uždirba po 40-50 tūkst., bet nuolat ir nuolat verkia, kad skurdžiai gyvena. emocija Kodėl verkia? Ogi tos pačios specialybės kolegos uždirba daugiau.
    Šiaip tik pas mus tėveliai važiuoja aprūpinti savo studentus, o užsienyje dauguma dirba ir mokosi.
    Tiesa, dėl nė vieno nusipirkusio butą be paskolos. Keistoka, bet kiek aš pažįstu, tai visus pergalvojau ir ....suradau tik vieną, ėmusį pusę būstui. Aš tai iš viso gyvenime su bankais nesu turėjusi jokių reikalų ir kai ką pirkau, tai tik sutaupytais iš mokytojo atlyginimo.

    48 Akmenėlis   (01.12.2014 12:37) [Medžiaga]
    10000? per metus gaunu kiek daugiau, bet per pusmetį tiek neuždirbu :) nežinočiau ką veikti su tokia suma gavusi per mėnesį, aišku apsiprasčiau ir būtų mažai, bet pradžioje tai turbūt šokinėčiau iš džiaugsmo kokias 45 minutes, nes nelabai sportiška esu, ilgiau neištverčiau krizenu

    49 galaxy   (02.12.2014 04:09) [Medžiaga]
    Oi, kiek neteisingų komentarų čia...
    1. Butą galima nupirkt be paskolos ir be sutaupymo net ne vieną, nes turtą galima dar ir išlošt, ir paveldėt.
    2. Jaunimas nieko ne protingesni, kaip ne kvailesni už dabartinius žmones tie urviniai gyvenę prieš 30 000 metų. Smegenys nieko daugiau ne išsivystė, o kūnas net silpnesnis.
    3. Neteisybė, kad tik nuo netingėjimo geras darbas ir uždarbis priklauso. Kartais ir nuo atsitiktinumu, bet beveik visada nuo turimų ryšių. Taip, kad į užsienį dirbt išvažiuoja tik tas jaunimas, kuris neturi "gerų" tėvų. Senimas - kuris neturėjo karjeristų ir parsidavėlų tėvų prie sovietų. Bet faktiškai abiejų amžiaus grupių kilmė ta pati. Todėl ir visiškai nesimokę pvz. prieš egzaminus ir atsiskaitę pirktais darbais buvę studentai geriausius darbus turi.
    4. Skurdas, kad ir santykinis, vistiek yra skurdas (ale mokyti ir dėl mokslo skurdę to nežino), o absoliutus skurdas, kai žmonės iš bado mirė, sako, Lietuvoje jau jau pasibaigęs nuo tų laikų, kai bulves pradėjo augint. Na, tas santykinis skurdas dabar tikrai didesnis nei "anais laikais". Be to... tada buvę 2-3 etatai dabar pavirto į vieną. Tai kaip neatsiras išvažiuojančių dirbti svetur bedarbių? Tuo labiau, kad ir sienos dabar, skirtingai nei anksčiau, yra atviros.
    5. Ai, dar pamiršau, kad nekvalifikuoti darbai ir nuo amžiaus priklauso. Pvz. turiu tokią buv. kursiokę, kuri dirbo įmonėje, kur visus sulaukusius 50 m. meta lauk. Todėl ir jos magistro diplomo gavimas sutapo su bedarbystės pradžia bei "karjera" viešuosiuose darbuose.
    6. Nenorintys studijuoti matyt jau suprato, kad mano 3 ir 5 punktai teisingi. Jau nekalbant apie tai, kad tų likusių šimtai tūkstančių finansuojamų vietų ir nėra, ir niekad tiek studentų nebuvo. Šiemet valstybės finansuojamų vietų iš viso buvo 7000, o nefinansuojamų irgi beveik tiek. Ir, aišku, tos laisvos vietos tikrai neliko laisvos.
    7. Renk kiek nori referendumų, bet ar juose balsuos išmanantys kaip balsuoti žmonės? Va, Rivakė norės ir skolos mažėjimo, ir algų kilimo, o kažkada greičiausiai balsavo už socdemus, ėmusius paskolą iš užsienio net ekonominio pakilimo metu (atspėjau, Rivake? O gal už Uspackichą balsavai?)
    8. Manot, jau viską surašiau? Klystat. Tingėjau ir perskaityti viską. Vėl einu miegot. Labanakt.

    0  
    50 Dzein   (02.12.2014 07:53) [Medžiaga]
    krizenu Ale kad išdėstei....
    Bet tiesa niekada nebūna viena, taip ir čia...sovietainiais laikais retas kuris buvo turtingesnis, nei dabartinis vidutiniokas, o apie 200 milijonų tai nė kalbos nebuvo. Tai dabar juos padalinkime biednesniems ir gausis beveik buvusioji lygybė. Tiesiog finansų persiskirstymas sukiršino tautą, sukėlė pavydą ir pyktį iš apačios. Taigi išvada: valdžia teturi padaryti vieną dalyką- nustatyti ,,lubas", bet jei paleidi džiną į laisvę, atgal į butelį jau sunku besukišti.

    51 galaxy   (02.12.2014 08:36) [Medžiaga]
    Taigi sakiau. Oficiliai socialiniuos moksluos pripažįstams dvejopas skurdas - absoliutus, kai badaujama ir santykinis, kai žmogui blogiau gyvent šalia daug turtingesnių. Bet visoks skurdas yra skurdas palauk

    0  
    52 Dzein   (02.12.2014 16:40) [Medžiaga]
    Aik jau, aik....tai jei dabartinėmis sąlygomis tu turėsi 10 milijonų, Rivakė 15, Akmenėlis 8, o aš tik 2, tai būsiu vos ne elgeta? Na, bent jau skurdžiai gyvenanti. liudnas Ainu nusišaut....
    O jei man nėra blogai gyventi šalia tavęs, nes aš nesu nei gobšuolė, nei pavyduolė? 
    Aš manau, kad skurdas gimsta tada, kai žmogus nebegali patenkinti savo elementariausių poreikių- stogas ir maistas.
    O santykinis skurdas gali būti visoks.....dvasinis, kultūrinis ir pan.

    58 Akmenėlis   (03.12.2014 09:19) [Medžiaga]

    65 galaxy   (07.12.2014 08:04) [Medžiaga]
    Kad ne. Dvasinis jau ne iš tos operos. Aš kalbėjau apie tai, kas jau seniai pripažįstami oficialiai. Šiaip tai pastebiu, kad žmonėms ne tik tik moralės dažniausiai trūksta, bet ir išsilavinimo. Platesnis žvilgsnis kaip tik ir leidžia pažiūrėti toliau už savo egoizmo ribų. Juk tikriausiai ir didžiausias egoistas susimąsto, kaip pamato pvz. žemės išteklių ribotumą ar ir tos pačios žemės ne amžinumą.

    0  
    67 Dzein   (07.12.2014 13:12) [Medžiaga]
    O tu manai, kad lietuvis gali susiprasti ir negavęs lazdą per kuprą?  nesutinku Juokauji.
    Net šiukšles veža ir verčia upelių pakrantėse, lyg nebūtų šūkstančių konteinerių. Neseniai prie pat mano sodo išvertė visą mašiną šiukšlių. Pritrenk maža.
    Čia lygiai taip pat: kai žmogus turi tūkstantį draugų, tai neturi nė vieno.
    Kai visiems dzinnn gamta, tai apsikakoję ir gyvenam. Kia visi vagia, tai vagų gi nėra. galvoju

    53 rivake   (02.12.2014 17:47) [Medžiaga]
    Didžiuojuos tuo,kad pasaulinę 1930 m.krizę Lietuva vienintelė įveikė be jokių skolų.Toli dabartiniams valdovams iki ano meto valdžios.

    0  
    56 Dzein   (03.12.2014 06:37) [Medžiaga]
    Ėėėė....tada nebuvo mados skolintis, o dabar tai tapo kasdienine duona...netgi Amerika turi skolų. Lietuva ar ne beveik 60 mlrd?
    Bet pasaulyje visada taip - pasitikima tik turtingaisiais. Jei prieš porą metų patys lietuviai būtų skolinę valstybei, tai valiuta būtų likusi viduje. Gal neturiu verslininko gyslelės, bet aš visad esu už gyvenimą savais pinigais, tik va kiti pyksta....jie nori visko daug ir ne rytoj, o šiandien. galvoju

    55 rivake   (02.12.2014 21:50) [Medžiaga]
    Paskutinėmis dienomis valstybės finansuojamų vietų buvo daug.Kaimynas nesugebėjo atsispirti įkalbinėjimams ir jau bando siekti magistro.

    0  
    57 Dzein   (03.12.2014 06:42) [Medžiaga]
    Valstybės finansuojamų vietų galėtų būti dar daugiau, jei ne emigruojantys studentai. Jei būtų mano valia, aš išleisčiau įstatymą: jei patekai į tą vietą ir metei, grąžini pinigus net už patį pirmą semestrą, juk per tave kažkas kitas liko už borto. O gal tai būsimieji einšteinai.

    60 jurmala   (03.12.2014 17:47) [Medžiaga]
    pusseserės mergaitė buvo įstojusi į VDU mokytis italų kalbos, po metų metė, dabar įstojo į Riomerio universitetą, tai turėjo sumokėti 5 ar 6 tūkstančius VDU.

    0  
    62 Dzein   (03.12.2014 20:58) [Medžiaga]
    A...vadinasi, net nelaikė egzaminų arba tiesiog neišlaikė kokių 3. Su dviem skolom dar būtų perkėlę į antrą kursą. Kodėl nereikia su mokėti pirmame semestre išlaikius egzus? Ogi manoma, kad žmogus pasiklydo ir mokysis kitame univere, taigi išleisti tam studentui pinigai nenueis šuniui ant uodegos. sutinku

    59 rivake   (03.12.2014 13:07) [Medžiaga]
    Visos partijos yra tik lovio partijos.Todėl seniai atgyveno"laisvoji" rinka,atstovaujamoji demokratija.

    61 rivake   (03.12.2014 20:39) [Medžiaga]
    Gyvenime moteriškas nepastovumas kainuoja labai brangiai.

    0  
    63 Dzein   (03.12.2014 21:01) [Medžiaga]
    Rivake, kam moteriškas nepastovumas kainuoja brangiai,a ?
    O kiek kainuoja vyriškas nepastovumas, kai jis žingsniuoja iš vienos moters pas antrą...trečią ir t.t.? Dar daugiau. rodau_liezuvi Nes lieka sužaloti gyvenimai ne tik žmonoms, bet ir vaikams, o tai neišmatuojama jokiais pinigais. O kas po skyrybų nemiega naktimis prie sergančio vaiko, kas ruošia, veda į darželį, mokyklą, kas ruošia valgyti ir t.t? Vyras tik sumoka alimentus, jei dar iš viso sumoka, ir eina švilpiniuodamas. Aš tai priteisčiau dar bent po 200 už vaiko priežiūrą. krizenu

    64 rivake   (03.12.2014 21:31) [Medžiaga]
    Dažniausiai tas moteriškas nepastovumas brangiai kainuoja kaip tik vyrui.O tavo pasiūlymas - vertas referendumo.

    66 galaxy   (07.12.2014 08:08) [Medžiaga]
    Tai čia tik tokiam, kuris labiausiai vertina nepastovias moteris krizenu O gal prestižines? Nežinau kaip čia geriau tinka pavadint?

    68 rivake   (07.12.2014 15:20) [Medžiaga]
    Prie ko čia pavadinimas? Kalbu apie tai kad kai žmona su savo moteriška logika prisidaro bėdų,padėtį gelbėti tenka vyrui.

    0  
    69 Dzein   (08.12.2014 15:32) [Medžiaga]
    galvoju Supratau..moteriška logika yra kvaila, ale kodėl moteris sugeba gerai išlaikyti tris kambario kampus, o vyras tik vieną?

    70 rivake   (08.12.2014 21:34) [Medžiaga]
    Išlaikytų gerai,tai vyrui nereikėtų bėgti iš namų.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz