Treč, 22.05.2024, 03:53
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Lapkritis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Lapkritis » 14 » UŽ,AR PRIEŠ?
    11:07
    UŽ,AR PRIEŠ?

               Žvilgsnis į priekį dabartiniuose rinkimuose:

             Labai nustebino Butkevičiaus ir Uspaskicho noras jungtis į koaliciją su lenkų partija.Na ką...nusprendė,tai nusprendė,tokius mes išsirinkome,-tokius turėsime pakęsti ketverius metus ir gyventi pagal jų priimtus įstatymus.Nors vakar paaiškėjo ,kad net Butkevičius nesupranta,už ką jie vakar balsavo ir tai kelia nerimą...kas gi mus valdys ir pagal kieno priimtus įstatymus mes privalėsime gyventi? 

    Lenkų partijos priėmimas į vyriausybę visų pirma reiškia štai ką....Lietuvoje jau kitąmet nebegalėsime darytis abortų,nes Tomaševskio sąlyga kitiems koalicijos partneriams yra NEprieštarauti jų iškeltiems siūlymams.O abortų uždraudimas,lenkiški gatvių ,miestų pavadinimai ,statomos bažnyčios ir panašūs įstatymai -jų pirmutinis tikslas.Vėlesnis,manau,Lietuvos prijungimas prie Lenkijos.

    Bet nežvelkime taip toli,o panagrinėkime pačius artimiausius tikslus-tai uždrausti abortą.Ką tai reiškia?Lietuvoje daugės invalidų,nes dabar Lenkijoje moterys,nenorinčios turėti vaikų ,geria visokius nuodus,kad vaikas negimtų,ko pasekoje daugėja invalidų,kuriuos išlaiko visa tauta.Moteris patenka į spąstus...arba po invalido vaiko gimimo nebetenki savo gyvenimo ir dieną naktį sėdi prie invalido vežimėlio,arba atiduodi vaiką ir moki alimentus.

    Kaip žinote iš savo patirties,vaiko atsisakyti tiesiog neįmanoma,meilės saitai tvirti.Tai kur išeitis?

    Peržiūrų: 743 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 66
    1 Dzein   (14.11.2012 11:17) [Medžiaga]
    P.s.Apklausų skyrelyje įdėjau anoniminę apklausą.
    Atsiprašau už dienoraščio nuotrauką,ji vėliau bus išimta,nes įdėta be sutikimo,-taigi nelegali.Ši nuotrauka gali būti kažkieno traktuojama kaip priemonė manipuliacijai jūsų nuomone,bet tai nėra taip...tiesiog ji pasitaikė po ranka,kai googlėj surinkau žodį <nėščia>.

    2 Improvizacija   (14.11.2012 12:15) [Medžiaga]
    Vakar žinias žiūrėjau ir kai parodė Tomaševskį pirma mintis buvo: koks nemalonus, koks atstumiantis...Toks kažkoks velnys...
    Dėl abortų- tiesą kalbi. Šakutės bus jei uždraus. Jau ir tai pažiūrėkim kas daugiausiai gimdo ir kokie...Turiu kolegę naujagimių skyriuj. Sakė kai tik normali šeima, išsilavinę taip ir vaikas koks su apsigimimu...., o pijokų, kur iki gimdymo geria, rūko-sveiki gimsta. Na, smegenų vingiai neaiškūs, bet bent be apsigimimų. Aišku, vėlesnis auklėjimas šeimoje duoda savų vaisių..
    Nesuprantu kaip gali apspręst kažkoks diedas seime ką daryt moteriai ir vyrui (dažniausiai-tik moteriai) su jos gyvenimu. Nors nesu turėjus, bet esu už abortus. Kas iš to, kad nemylimas augs, luošijamas ir pan.
    Daloj lenkus iš seimo ir gatvių:)

    3 Dzein   (14.11.2012 12:19) [Medžiaga]
    Na čia jau mūsų niekas neklaus...išsirinkome Butkevičių su jo kompanija,o jis dėl valdžios eina į koaliciją kad ir su velniu,bile tik jų sprendimai būtų galutiniai dėl daugumos seime.Dabar jau post factum,brangioji.
    Vakar per lenkų žinias rodė apie mūsų lenkų partiją seime,tai skambina man pažįstama ir klausia...ar ir pas jus moterys bus priverstinis inkubatorius vaikams gimdyti?Mat kai kurios lenkaitės turizmo keliu atvažiuodavo nelegaliai pasidaryti aborto į Lietuvą....tai išsigando.

    16 galaxy   (14.11.2012 23:03) [Medžiaga]
    "priverstnis inkubatorius"? Tai kiba jas kas ten prievartauja? happy

    55 Dzein   (17.11.2012 01:01) [Medžiaga]
    Būtent,nes nėra įstatymo ,kuris leistų išprievartautai moteriai pasidaryti abortą.
    Ką tik prieš kelias dienas mirė odontologė dėl to,kad gydytojai bijojo būti apkaltinti aborto darymu.

    4 Tina   (14.11.2012 13:01) [Medžiaga]
    Jooo... išsirinkome... Nebenorėjo liaudis senosios valdžios... O kaip nesakyk, anoji nors buvo rimti žmonės su patirtimi ir noru "pakelti" Lietuvą... Aišku, galima pulti ir sakyti, jog ir ji prisidirbo visokių "kliurkų", ir ten buvo "grobuonių" visokių, bet... nuo vilko ant meškos užšokome... Jau tooookia nuostabi ketveriukė valdys dabar (Butkevičius+Uspaskich+Paksas+Tomaševskis), kad Lietuvos kaip jau ir nebėr... Idiotų šutvė... nors bliauk... cry

    5 Tina   (14.11.2012 13:03) [Medžiaga]
    P.S. Apie abortus - neduok Die, jei uždraus... vis tiek juos darysis, tik nelegaliai ir su didele rizika pakenkti moters sveikatai...

    7 Dzein   (14.11.2012 13:29) [Medžiaga]
    Taip manai?Ne visi daktarai darys,o keli,bet ir tie bijos kalėjimo...nežinia,kas gali atsitikti ir išaiškėti.Taip kad dauguma moterų priverstinai gimdys.Iš vienos pusės gerai,nes gyventojų skaičius greitai pasipildys.
    Iš kitos pusės-moteris bus inkubatorius,nes jei bus moteris išprievartauta,ji privalės gimdyti,o pamestinukų daugės.
    Žinoma,gyvybė irgi turi teisę gimti,ar tai nėra žmogžudystė?Iš vienos pusės taip,bet invalido vaiko atveju tėvai praranda savo normalius gyvenimus.Įsivaizduokite save,besikilojančią naktimis prie invalido vaiko,nuo ryto iki vakaro įtampos ir nuovargis,depresijos,nepritekliai,nes tai kainuoja labai daug.
    Dar kita medalio pusė..tėvai nėra amžini,o kas toliau su tokio vaiko gyvenimu?Taigi,kur prasideda ir baigiasi žmogiškumas?

    6 Improvizacija   (14.11.2012 13:22) [Medžiaga]
    Aš dabar laukiu ką vyrai parašys. Smalsu:)

    8 Dzein   (14.11.2012 13:38) [Medžiaga]
    Matai,vyrų nuomonė bus kitokia..jiems bile malonumas,o atsakomybė daugiau tenka moteriai.Vyras gali išeiti ir mokėti alimentus,nes jų ryšys gal yra silpnesnis,o moteris susijusi su vaiku labai tampriai-tai pats stiriausias ryšys pasaulyje,gimdantis aukojimąsi.
    Viena,turinti 7 vaikus,man prisipažino...vyras nemėgsta prezervatyvų,nes tai meilės laižymas per stiklą,o kitą kartą jie ir suplyšta.O vaikai....amžinai alkani,amžinai svajojantys apie gerą gyvenimą.Vienas vaikas iš jų jau plėšė butus dėl mobilaus telefono..visi juk turi,o jie ne.Buvimas kitokiu,žeidžia kartais labai žiauriai,ypač paauglystėje,nes gimsta kompleksai,kurie lydi vėliau visą gyvenimą....nepilnavertiškumo kompleksas,bet jei reikėtų jiems pasirinkti mirtį vardan kitų geresnio gyvenimo..nė vienas nenorėtų.

    9 karaliene   (14.11.2012 13:42) [Medžiaga]
    Tomaševskio partijoje yra ir rusų... ne vien tik lenkai...
    O ką? prijungs prie Lenkijos, ir bus gerai... Lenkai, pažiūrėkit, visai neblogai gyvena.
    O abortus darytis važiuos lietuvaitės pas Batiušką... biggrin

    11 Dzein   (14.11.2012 13:54) [Medžiaga]
    O jeee..pas Batiušką -jau problemos...viza reikalinga ir t.t.Ką žino mergaitė iš kaimo,kaip ji ten pateks?Dar reikia turėti pas ką ir daug pinigų...tai ne variantas.
    Manęs daug kas Lenkijoje prašydavo surasti ginekologą Lietuvoje,siūlydavo netgi atlygį.Bijau kištis į tokius dalykus,bet dažnai sutinku vieną jaunutę moterį su 4-iais vaikais,kūdi kaip dviračiai,apskarę.Kiekvienąkart ji mane nuveria piktu žvilgsniu....galėjai,o nepadėjai.Bet man labai smalsu,ką gi pasakytų vaikai ,tai sužinoję.Manau,padėkotų
    O rusais rinkmuose lenkai tik pasinaudojo ,norėdami peržengti 5% ribą ir patekti į seimą...dabar jei ir pateks į seimą vienas rusas,tai turės balsuoti už visus lenkų siūlymus,amen.

    10 Artis   (14.11.2012 13:49) [Medžiaga]
    Pirmi rinkimai kuriuose nereikėjo budėt , stebėt ,vežiot balsus ir va tau - išsirinkom .
    Už vaiko atsiradimą tėvas turi būt atsakingas ne mažiau už motiną .
    O abortus jei uždraus tai padaugės kriminalinių abortų , liūdna .

    12 Dzein   (14.11.2012 14:05) [Medžiaga]
    Arti,turėtų ,bet taip nebuvo ,nėra ir nebus. Didelė dalis bus ir išprievartautų.Argi mes žinome visus išprievartavimus?Tik mažą dalį,kuri yra aisbergo viršūnė.
    O rinkimai...argi balsuodamas tu tikėjaisi tokio scenarijaus:Butkevičius vardan valdžios dėsis į kompaniją su nusikaltėliais ir lenkais,o lenkai pateiks ultimatumą...arba pritarsite visiems mūsų teikiamiems įstatymams,arba...neturėsite galimybės pasipriešinti prezidentės veto.Juk nėra taip,kad partinis balsuotų savo nuomone...jis privalo balsuoti pagal partijos nurodymą,kitaip jis gali būti pašalintas.
    Su kuo susidėjai,to ir giesmę giedi,va..

    13 Orvel   (14.11.2012 22:04) [Medžiaga]
    Pirmiausia, turiu pastebėti, kad prie Lenkijos nesijungsime. Kadangi vis tik balsų daugiau turi Uspackis,- jungsimės prie Rusijos.
    O dėl Butkevičiaus klaidos, kiek gi mums gali sektis, 4 metus jau turėjome niekad neklystantį premjerą, o dabar teks pabūti su kartais suklystančiu.

    Nemanau, kad visi šoks pagal lenkų dūdelę. Be to ir tarp pačių lenkų labai jau daug abortų šalininkų. Nors... iš mūsų valdžiukės, žinoma, galima visko tikėtis. Bet vėl gi, juk nieks nesutrukdys atlikti aborto Latvijoje.

    14 Dzein   (14.11.2012 22:54) [Medžiaga]
    Orvel,nuo lenkų niekas nepriklauso..taip pat,kaip ir nuo eilinių lietuvių.Šie įstatymai -sąlyga lenkų partijai ateiti į koaliciją ir jokių NE.Matysim.Man dabar įdomu,ką darys prezidentė,ar nebus priversta tvirtinti šią sudėtį.Dabar visi mato,kad tai tragedija,betgi yra įstatymas...premjeras ir vyriausybė- iš daugumos.
    O Uspaskis apsuko visus,byla bus nutraukta,nes 4 draugai ,manau,jau susitarė-neliečiamybė nebus atimta.Ne veltui advokatas-Sviderskis.
    O premjeru siūlomas Komskis.Dabar kai važiuosime per sieną,tai bus mokestis Komskiui-100 eurų legaliai,o ne iš po skverno.
    Cigarečių TIR'ais vežti nebus galima ,nes šis biznis tik jo.
    Kiekvienoje vaistinėje bus pardavinėjami tokie skaistybės diržai su spynute.Seksui galas!

    15 simdi   (14.11.2012 23:01) [Medžiaga]
    lira ateiti numate biggrin biggrin

    17 Dzein   (14.11.2012 23:04) [Medžiaga]
    Būtent dėl ko?
    Negirdėjau vakarinių Kiemelių naujienų

    18 galaxy   (14.11.2012 23:07) [Medžiaga]
    Šiaip tai aš uždrausčiau kitą dalyką, bet nesakysiu ką, nes jūs mane akmenim užmėtysit tongue

    19 Dzein   (14.11.2012 23:08) [Medžiaga]
    Gali sakyti,neisiu gi į lauką akmenų rinkti biggrin
    Tikriausiai seksą..chi..chi...
    Bet kažkodėl įtariu,kad šiuo klausimu palaikymo neturėsi,bent jau iš vyrų pusės.

    24 galaxy   (15.11.2012 10:26) [Medžiaga]
    Ot ir ne. Galima kitą dalyką uždraust, kad viskas susireguliuotų happy

    20 simdi   (14.11.2012 23:08) [Medžiaga]
    kaip dzein, cia gana senos, sakyciau senokas.. kad reiks moterims isigyti slastukus wink smile

    21 Dzein   (14.11.2012 23:14) [Medžiaga]
    Spąstukus??? wacko
    Supratau,kai tik vyras ateina...tik capt Čia tokia naujamadiška kontracepcija?

    22 simdi   (14.11.2012 23:22) [Medžiaga]
    tik nesakyk kad dzein negirdejai surprised smile

    23 Orvel   (15.11.2012 09:13) [Medžiaga]
    Džeine, apsieikim be "VISI". Nes pamenu kalbas, kad VISI balsuos už DK. Tų "visų" susidarė vargani 7 procentai...

    Kiek dėl DP bylos. Gal ten kažkas ir buvo, bet kad byla politizuota,- abejonių nekyla. Kažkodėl manau, kad jeigu per 6 metus teismai įtakojami konservų taip ir nesugebėjo nuteisti Uspaskio,- nelabai ten ir buvo už ką nuteisti.

    O dėl prezidentės, būtų labai malonu, jeigu Butkevičius pastatytų šią išsišokėlę į vietą. Seniai laikas. Tik bijau, kad tam jis per minkštas.

    +2   Спам
    25 Dzein   (15.11.2012 18:18) [Medžiaga]
    Orvel,prieštarauji pats sau....jei pagal tave VISI turėjo balsuoti už DK,tai turėjo ir pedofilai,gėjai,kaliniai ir tie,kuriems kažko kažkada Venckienė nepriteisė civilinėse bylose..taip net pasakose nebūna.Bet sutik ,patekti į seimą be pinigų,be patirties,be išmanymo naujokui-tai jau labai daug.Aš maniau,kad jie negaus nė 5 vietų.
    Dabar dėl DP...aš neabejoju,vokeliai visur klesti,tarp mūsų irgi plačiu mastu.Bet Sviderskis -jų advokatas,o kur jis,ten ir iš balos sausas išlipsi,užtat taip ilgai ir buvo tempiama byla.
    O dėl prezidentės-tai tik jai vienai rūpi tautos gerovė ir mano noras būtų,kad ji paleistų šitą seimą jau vien dėl to,kad parodyti...negalima pirkinėti balsų.Einame ,balsuojame,tikimės ,o čia ateina sukčius ir atsisėda mūsų valdyti.Žinoma,kitas seimas gali paskelbti irgi pirmalaikius prezidento rinkimus,bet esu tikra-Grybauskaitė ir vėl bus išrinkta.Kaip tu išsireiški,už ,,išsišokėlę" kažkodėl balsuoja visur šiuo metu vykstančiose apklausose, o ne už ,,agurką".
    O bjauriausia,kad pasijunti esąs mažas ,durnas sraigtelis,kurio balsas -0.Tai gal geriau iš viso nereikia tiems rinkimams mėtyti milijonų...vis vien tie patys snukučiai metai iš metų seime,tik persėda ant kitų kėdžių.Tiesa,dar pirma tarpusavyje pasipeša.
    Ale pas mus gi ,,demokracija".

    60 Orvel   (17.11.2012 15:09) [Medžiaga]
    "Orvel,prieštarauji pats sau....jei pagal tave VISI turėjo balsuoti už DK,tai turėjo ir pedofilai,gėjai,kaliniai ir tie,kuriems kažko kažkada Venckienė nepriteisė civilinėse bylose..taip net pasakose nebūna."

    Supratau. 93 proc. balsavusių ne už venckienę "pedofilai,gėjai,kaliniai ir tie,kuriems kažko kažkada Venckienė nepriteisė civilinėse bylose"

    26 Dzein   (16.11.2012 07:15) [Medžiaga]
    P.s.Na ir greitumas tų lenkų..vos tik buvo pasirašyta koalicijos sutartis,jau įsijungus teliką Lenkijoje,visi kanalai vakar rodė....dabar pagaliau bus mūsų teisės ir Lenkija Lietuvoje turės užrašus savo kalba ,atgausime žemes ir mokysimės tik lenkų kalba ir pan. wacko

    28 karaliene   (16.11.2012 11:05) [Medžiaga]
    Čia viskas taip nutiko dėl to, kad vyksta rusofobiška propaganda visais frontais, o tuo tarpu, apie lenkus tyla.
    Nors būtent lenkai ir yra tikroji grėsmė.
    Lenkai praktiškai visoje Lietuvoje turi firmų, Mažeikių naftą ir visos prekybos vietos prikimštos lenkiškos produkcijos.
    Užsisakiau naujus langus sodybos namukui - ir žinai kokius atvežė? Aha, lenkiškus!!!
    Dabar laukiu durų. JOS BUS IRGI LENKIŠKOS.

    33 Dzein   (16.11.2012 18:51) [Medžiaga]
    Va dėl langų ir durų,tai reikia domėtis,ką perki,nes lenkiška produkcija pigi,bet nėra jau tokia kokybiška.Maluosi su tuo daug metų ir žinau,kad lenku negaliu pasitikėti ne tik svetimu,bet ir draugu.Vienos draugės sūnus apsuko motiną,sukūręs su ja firmą ir palikęs pliką -basą.Ji mirė,o jis jau antrą namą pasistatė.Kiti,kai tėvai išaugino,išmokslino ir dėl vaikų ėmė paskolą,dabar po 8 tūkst.uždirbdami sako,kad uždirba 1 tūkst.,meluoja ir nepadeda išmokėti,o iš močiutės gavę sklypą,statosi sau kito asmens vardu visai šalia mano blokinio.O vagia tai viską,kas tuo momentu su elektra nepajungta.Neseniai privežiau mašina maisto priduktus ,nunešiau dėžę į laiptinę ir už 4 minučių ėjau namo...maisto nebėra.Vakar atnešiau ant rūsio laiptų maišą svogūnų ir užlipau rakto į antrą aukštą..mano svogūnai kažkur ,,prisiglaudė".O pasižiūrėjus-žmonės inteligentai ir ne biedniokai

    +2   Спам
    27 Rimas   (16.11.2012 07:48) [Medžiaga]
    Dar nebuvom nusiritę iki tokio durno seimo kaip dabar išrinktas. Prognozuoju visišką chaosą Lietuvoje. Ką gi, po keturių metų konservatoriams teks ir vėl atstatinėti Lietuvą

    29 karaliene   (16.11.2012 11:15) [Medžiaga]
    Kur tu matei koncervatorius? Nebėra jokio skirtumo tarp partijų pavadinimų, nes jie visi yra susiniveliavę į valžiauninkų elitą. Vyksta tik nuolatinė nuožmi, tyli kova dėl valdžios ir ES pinigų "įsisavinimo".

    31 Praeivis   (16.11.2012 14:52) [Medžiaga]
    pritariu 100%

    30 karaliene   (16.11.2012 11:19) [Medžiaga]
    Kažkada aš irgi labai palaikiau koncervatorius... Dabar tik Landsbergį gerbiu, o ir tas branduolinės jėgainės nori... nusivyliau.
    Tarp kitko, dar elektrinė nė nepradėta statyti, bet jau valdžiauninkai "išplovė" 30 mln. tipo sumokėta už konsultacijas užsienio juristams...

    34 Dzein   (16.11.2012 18:59) [Medžiaga]
    Va..va...ES skyrė milijardus senąjai elektrinei uždaryti,o mes ėmėm ir iššvaistėm,nepadarę darbo iki galo.Dabar tai šantažuojam ES,jei jūs mums neduosite vėl pinigų,mes neuždarysim.Nors ,tiesą sakant,ir per anksti pradėjom uždarinėti,dar neturėdami naujosios,bet tokia buvo ES sąlyga,mus priimant į ES...čia jau gal Orvelas galėtų daugiau informuoti.
    Skirtingai nuo Karalienės,aš esu AE.Pinigai pinigais ,bet tai-mūsų nepriklausomybė.Bet čia kiekvienas turi savo asmenišką nuomonę ir aš ją gerbiu.

    42 Rimas   (16.11.2012 22:37) [Medžiaga]
    Karaliene, vienaip ar kitaip - esi manipuliacijų auka. Bet nusiramink;) - tokių dauguma;DD
    Aš nepalaikau jokios partijos, bet turiu savo nuomonę apie jų darbą ir ji susidaro ne iš žiniasklaidos "teisingo" srauto, bet iš mano asmeninių pastebėjimų. Beje, aš balsavau prieš AE - man nerdeikia brangios elektros vardan abejotinos energetinės nepriklausomybės

    43 Rimas   (16.11.2012 22:45) [Medžiaga]
    Chi, seimo pirmininkas Gedvilas biggrin Ir koks didžiausias jo tinkamumo bruožas? Ogi, kad jis mergaięių treneris:DDDDD . Klausiau jo atsakinėjimus į klausimus - neišgirdau nei vieno tiesaus ir atviro atsakymo. Seimo pirmininkas be savo nuomonės? Taigi turim lėlytę tampoma už virvučių, taigi - gera pradžia;)

    44 simdi   (16.11.2012 22:49) [Medžiaga]
    as irgi netycia issijungiau,pasiklausiau.. niu irenks wink krepsinio sale seime.. ir isgyvendins rukima seime, cia butu pliusas..

    53 Dzein   (17.11.2012 00:43) [Medžiaga]
    Hmm...tu čia įžvelgi pliusą?Šiaip privilegijų jie turi per akis ir taip,neskaitant algos.

    46 Orvel   (16.11.2012 22:56) [Medžiaga]
    Čia tai taip, nepalyginsi su konservatorių praėjusiame Seime iškeltu Valinsku. Va ten tai buvo Žmogus. biggrin

    47 simdi   (16.11.2012 22:57) [Medžiaga]
    charizma ne ta... sunku valinskui prilyligti biggrin

    48 Rimas   (16.11.2012 22:58) [Medžiaga]
    Sakai Valinskas buvo konservatorius?;) Įsignybk, Sauliau:D

    49 Orvel   (16.11.2012 23:25) [Medžiaga]
    Sakau, kad jie jį padarė pirmininku, Rimai. To turbūt neneigsi.

    Tiesiog pamąstymai ir kiek kitokia linkme. Berods, prieš tapdamas Seimo pirmininku, Gentvilas vadovavo Klaipėdos uostui. Kokie ten sukasi pinigai, gal būt įsivaizduojate, na jeigu ne, tai galiu pasakyti, kad milijonas ten visai ne pinigas. Eurų.
    Ir tokia vieta mainoma į Seimo pirmininko. Išeitų, kad ČIA dar daugiau galima uždirbti. Va dėl šito reiktų susimąstyti.

    51 Rimas   (16.11.2012 23:36) [Medžiaga]
    Vat ir pamąstuyk kokie mąstai ir planai jų galvelėse.
    Pizdiec

    52 Dzein   (17.11.2012 00:36) [Medžiaga]
    Dėl Gentvilo,Orvelai ir Rimai,tai jūs kažko nedaskaitėte.Jis iš uosto vis vien būtų atleistas,todėl atėjo į seimą,-tai jo paties žodžiai(interviu).
    Bet ir tiesos yra jūsų mintyse...į seimą jie galėtų eiti ir be atlyginimo,nes ,,atkatas " gali būti daug didesnis tais niekingais eurais už vieną priiimtą įstatymą,naudingą grupuotei.
    Pagalvokime,kodėl mafija savo pinigais išmokslina jaunuolį ir išstumia į seimą,savivaldybę, ar panašią įstaigėlę?

    57 Vinigreta   (17.11.2012 03:05) [Medžiaga]
    Taigi išrinktas Vydas Gedvilas- darbietis, o ne liberalas Eugenijus Gentvilas, kuris vadovavo Klaipėdos uostui....

    32 Improvizacija   (16.11.2012 15:12) [Medžiaga]
    Va, kad Ospamoksas galėtų čion įeit...
    O politikia...man nuo jos blioga...Kadais kadais...taip įdomu, taip progresyvu buvo...

    35 Dzein   (16.11.2012 19:01) [Medžiaga]
    O ospamoksas-tai kas?Mano blondiniškomis žiniomis-tai antibiotikas.
    O politika su viskuo susijusi,kad ir kaip jos nemėgtum...štai ir mes pradėjome apie abortų uždraudmą,o vėl grįžom prie bendros politikos.Tik nujaučiu ir tavo nuomonę...juk nenorėtum būti priverstinis inkubatorius vaikams be jokių teisių į savo kūną?Žinoma,čia dar galima labai užginčyti,nes vaisių užmezgi tu,o vaisius taip pat turi teisę į gyvenimą.

    36 Dzein   (16.11.2012 19:09) [Medžiaga]
    P.s.Karaliene,aš ir ant rusų šiek tiek pykstu...juk tai jie prisijungė prie lenkų ir per juos lenkai atėjo į seimą-taigi sukūrė prieš mus nemažą frontą.Vilniuje kažkaip mes visad sugyvenom su rusais ir nesipykom,nes jie nesiveržia viešpatauti Lietuvoje.Mano nuomone,tai labai nuoširdūs žmonės ir nesukti.
    Ir pritariu Rimui...dar tokio bardako nebuvo,kai akiplėšiškai užgrobiama valdžia.

    37 karaliene   (16.11.2012 19:42) [Medžiaga]
    ... o va dėl to vaisiau mūsų viduje, kurie užsimezga, tai skaičiau kažkada tokias mintis: vaisius užsimezga savaime, mes dėl to specialiai nieko nedarom. O tai ką darom, tai vadinasi mylėjimasis...
    Kai žmonės mylisi, tuo metu labai labai retas apskritai galvoja apie vaikus.
    Ir tik po mėnesio moteris pajunta, kad ten pas ją viduje užsimezgė nauja gyvybė ir auga ten panašiai kaip parazitas. ( na, nepulkit, ten taip buvo parašyta)
    Taip kad iš tiesų, tai moteris yra priverstinai priverčiama tą vaisių savyje užauginti ir pagimdyti, ir po to užauginti.
    Tam jai suinstaliuotas labai stiprus motinystės instinktas. (reta kuri to instinkto neturi)
    Toks yra gamtos sukurtas mechanizmas pratęsti rūšies gyvavimą.
    Todėl didžiuotis tuo, kad pagimdei vaiką - nėra joks nuopelnas.
    Ai, dar kas - tas vaisius į pasaulį ateina ne iš mūsų, bet per mus. Mes tik esame indai, per kurį tas naujas žmogus ateina.
    Iš vienos pusės, gaunasi, kad mes neturime teisės eiti prieš gamtą, privalome išgimdyti tai, ką mums gamta "įmontavo"... Bet iš kitos pusės... mes gi mąstantys gyviai... cool

    38 Dzein   (16.11.2012 21:05) [Medžiaga]
    Ne tik tai.Galima valdžią keikti ,galima nemėgti,bet kai tave prievartauja kiekviename žingsnyje ir primeta savo valią-tai jau vergovė,į kurią mus įstūmė seimo koalicijos partneriai.Uždrausti abortai-tai tik gėlytės.O kur privalomos religijos pamokos ir privalomi kryžiai mokyklose,nepaliekant vaikams jokio kito pasirinkimo?

    39 galaxy   (16.11.2012 21:12) [Medžiaga]
    Taigi ne visais laikais "mylėjimusi" vadinama buvo happy

    40 Dzein   (16.11.2012 21:18) [Medžiaga]
    Aga, Santykiavimu.Tai artimiau tiesai,nes santykiauja dauguma be meilės,-tai pareiga,hormonų audros-seksas ir taram, ir..param..

    41 simdi   (16.11.2012 21:55) [Medžiaga]
    ambiciju karas ant Lietuvos..

    45 Orvel   (16.11.2012 22:52) [Medžiaga]
    Jeigu neklystu kryžiai mokyklose ir privalomos religijos pamokos - konservatorių išmislas. Kaip ir įstatymas uždraudžiantis sakyti, kad "prie ruso geriau buvo". Kaip ir svarstymas, leisti ar neleisti žiūrėti spektaklį....

    Įdomu, kad naujas Seimas tik šiandien susirinko į savo pirmą posėdį, o "blogas" jis tapo dar ir prieš jį. Įdomu, kai dar nieko nepadarė ir jau blogi, tai kažkaip nerodo nuomonės objektyvumo.

    50 Rimas   (16.11.2012 23:25) [Medžiaga]
    Sauliau, užtat tavo pozicija yra vienašališka ir kažkodėl ji užsiciklinus. Čia objektyvumu net nekvepia

    54 Dzein   (17.11.2012 00:54) [Medžiaga]
    Orvel,ne.Istorija su kryžiais ir privalomomis religijos(ir žinoma,būtinai krikščionių)pamokos-tai lenkų reikalavimas.O pati viso šito istorija štai tokia:Lenkijoje kokia mokykla kaip norėjo,taip ir darė.Pasiskundus,ES teismas priėmė nutarimą..tai priklauso nuo valstybės vadovų.Taigi,Lenkijoje buvo priimtas toks įstatymas ir vsio.Žinoma,tai diskriminacija kitų religijų atžvilgiu,bet jei lenkas užsispyrė,tai taip ir bus,tą sako patirtis Lietuvoje ir ES,nes lenkas-pasaulio bamba.
    Jei mano šeima baptistai,budistai,musulmonai,kodėl vaikai prievarta paverčiami krikščionimis?Ogi vaikas -pats imliausias žmogutis. Taigi visa ši istorija ir pas mus prasidėjo nuo lenkų mokyklos ir Vilniaus rajono savivaldybės pastato Rinktinės 50,kur dirba 118 lenkų ir 3 lietuviai su mere Marija Rekst priešakyje.O kadangi Tomaševskio dešinioji ranka ir yra būtent Marija Rekst,tai ir turime Lietuvoje lenkiškus kaimų pavadinimus,kryžius ir pan.

    56 Monas   (17.11.2012 02:49) [Medžiaga]
    Kada turėsite laiko ir noro žvilgtelkit į Darbo kodeksą.Gal rasite ką nors įdomaus.O radę,pasidomėkite kas yra toji globalizacija.Gal pavyks ką nors ir kaip nors tai susieti.Ilgo komento rašyti nesinori,paskui teks ilgai skaityti (juokauju). Ak taip...dar galite pasidomėti kai kurių stambių pasaulio kompanijų plėtros planais artimiausiam dešimtmečiui. Jei rasite atsakymus,manau,kad visi tie Kubiliai,Uspaskich,rusai,lenkai bus tik šiaip...vietinis šou.Vienos dalies spektaklis.

    58 Dzein   (17.11.2012 07:15) [Medžiaga]
    Tikroji globalizacija bus betautė,manau,o valdys mus kinai,taigi šie nusikaltimai bus niekis prieš naujus.
    Bet tai jau nebebus mūsų gyvenimas,o ateities kartų ir jie kovos kaip mokės.
    Šiuo metu mes nemokame,neišmanome,mus mulkina kaip (?) ir tai turės kažkokias pasekmes ateityje,juk priimti įstatymai dauguma lieka,o kosmetiniai pataisymai-niekis.
    Bet yra vienas pliusas-mūsų kartai neteko patirti karo,maro ir kitų globalių tragedijų,o tai svarbiausia.Tai gal mes gyvename gerai?O sąžinė....kas ji ir kuom valgoma?
    Nors šiaip pastebėjau..kuo daugiau turime ,tuo daugiau pradedame norėti.

    59 galaxy   (17.11.2012 11:44) [Medžiaga]
    O mūsų karta dar neišmirė

    61 Orvel   (17.11.2012 15:20) [Medžiaga]
    KAIP KOALICIJA TAPS GERA

    DP lyg ir sutarė su DK, kad jie palaikys vienas kitą per neliečiamybės atėmimą. Kitaip, DP balsuos PRIEŠ neliečiamybės atėmimą venckienei, o pastarieji, palaikys, kad nebūtų atimta neliečiamybė uspackio chebrai.

    Jeigu šis triukas pavyks, labai realu, kad DP kalbins kitus priimti DK į koaliciją. Pirmiausia jau vien dėl lenkų frakcijos nepatikimumo. Antra dėl papildomų balsų užsitikrinimo konstitucinėje daugumoje.
    Ir juk priėmus DK į koaliciją, koalicija taps gera, ar ne, Rimai ir Džeine? smile

    62 Dzein   (17.11.2012 17:11) [Medžiaga]
    Va,va,ir tu užkibai ant to paties Uspaskio kabliuko. Situacijos sušvelninimui Uspaskis jau reklamuojasi...atseit koks aš geras,palaikysime Venckienę ir tai jau sandėris.Nemanau,kad į tokį sandėrį eis DK.O Uspaskiui,jaučiu, ir taip nebus atimta neliečiamybė,nes jo advokatai pergudravo visus ir su tuo visi priversti skaitytis.
    Jei jau klausi mano nuomonės,tai aš prieš bet kokius sandėrius,kaip ten bebūtų. Ir visų pirma seime turėtų būti draudžiamos bet kokios koalicijos,bet kokie partijų nurodymai balsuoti vienaip ar kitaip.
    Sakai, kalbins priimti DK į koaliciją?Greičiau jau pasistengs paskandinti,nes sąžiningi ten nereikalingi.

    63 Orvel   (17.11.2012 19:45) [Medžiaga]
    Pažiūrėsim.
    O sąžiningi į Seimą neina.
    Bet pafantazuoti juk galima, kaip ir Tu fantazavai apie abortų uždraudimus. Taigi, jeigu DK priimtų į koaliciją, koalicija iškart taptų gera, ar net puiki?

    64 Dzein   (17.11.2012 20:50) [Medžiaga]
    Neprifantazavau apie abortus,Orvel,paskaityk lenkų partijos siekius seime...apie tai triūbina jau net Lenkijos televizijos.O kad tai pavyktų be trukdžių,jie užsitikrino koalicijos partnerių lojalumą jau įeidami į koaliciją.
    Jau atsakiau dėl DK.
    DK priėmimas nepakeistų mano nuomonės,nes tai būtų jau kompromisas su savo sąžine.Bet mano nuomonė nieko nedomina...kaip ir jūsų.Tai čia mes patys verdame savo sultyse iš bejėgiškumo.

    65 Lira   (22.11.2012 11:50) [Medžiaga]
    Komentaru neskaiciau, labai jau ju daug sad Gal ir manojo jau niekas neskaitys...
    Del koalicijos su lenkais- pakraupau... Jau dabar situacija itempta, o po to, kai lenkai igaus dar daugiau valdzios, bijau, kad subresim pilietiniam karui sad
    Del abortu- vienareiksmiskai as PRIES abortus. Verciau atsakingiau reikia ziureti i seksa ir lytinius santykius... Zinoma, paprasciausia yra tenkintis malonumais be jokios atsakomybes, o paskui viska isspresti nuzudant gyvybe ir jei tai teiseta- nesijausti kalta. Be to, apskritai visa atsakomybe ir skausmas paprastai tenka moteriai- jinai turi nuodytis kontraceptikais, zaloti organizma, sveikata ir zudyti abortais... O ka vyras? O daznas vyras netgi prezervatyvu nenaudoja- jam, matote, malonumo su prezikais maziau... Tfu.... ant tokiu...

    66 Dzein   (25.11.2012 18:45) [Medžiaga]
    O atsakingai..taip kaip?Norėčiau informacijos plačiau.Konraceptikai tai žiauriai žaloja moterį..nuo vėžio pas mus miršta tiek daug moterų,kad kaži,ar tiek vaikų buvo nužudyta.Mažiau žalos padarytų susilaikymas nuo lytinių santykių.
    Kas už tai?
    Visi nė cypt,tyla... happy

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz