Antr, 21.05.2024, 20:05
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 9
    SVEČIAI 9
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Gegužė 2014  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Gegužė » 25 » Už ką?
    13:45
    Už ką?

    Tai už ką šiandien balsavot ir ką išrinkot? Skaičiau , kad rinkimų komisija Janutienę ,,išjungė" už rinkimų įstatymo pažeidimą, kuri Grybauskaitę juodino. 

     

    Peržiūrų: 624 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 55
    1 Dalima   (25.05.2014 19:07) [Medžiaga]
    Kiek pastebėjau, tai paskutinių dienų agitacija nieko nelemia. Žmonės dažniausiai jau prieš geras dvi savaites žinojo kiekvienas, už ką balsuos... smile

    6 Dzein   (25.05.2014 19:30) [Medžiaga]
    Oi, Dalima, LT pilna žmonių, kurių sprendimais ir suvokimu labai stebimės, taigi manau visiškai priešingai.
    Štai einu į banką paskolos, dėl kurios buvau nusprendusi prieš mėnesį. Ir sutinku draugę, kuri irgi turėjo paskolą ir sako....tave tikrai ten apsuks ir ateis antstoliai. Dauguma suabejoja, kiti nebeina. Žmogaus protas kartais toks nesuvokiamas.
    Juk tau keista ir tu galvoji:
    - Na, ko ta Džeinė tokia akla, jei balsuoja už Grybauskaitę?
    O aš galvoju:
    - Na kaip ta Dalima taip nesuvokia apie politiką?

    24 Dalima   (27.05.2014 08:56) [Medžiaga]
    Ne, aš nemanau, kad Džeinė akla. Aš manau, kad Džeinė gerai gyvena, jai labai gerai, taip kaip šiuo metu yra, o kita jai nerūpi. shades Todėl domėtis platesne informacija jai nėra jokio reikalo...
    Na o mano charakteris kitoks. Aš labai smalsi, labai daug domiuosi... Visais laikais buvau revoliucionierė. Tai toks neramus charakteris, kuris neduoda jokios naudos, tik nervus ištampo.
    Kuo mažiau žinai, tuo ramiau miegi, ir geriau virškini... ar ne?

    2 Torpeda   (25.05.2014 19:10) [Medžiaga]
    Ir ko tik neišjungia jei kas pabando grybės klaidas ir gyvenimo tiesas parodyt.

    +1   Спам
    5 Dzein   (25.05.2014 19:24) [Medžiaga]
    Nu.... Torpeda, tu jau labai kryptingai pakomentavai....kaip apie stulpą, kuris stovi ne vietoje ir ne laiku. biggrin Juk yra įstatymas ir jis galioja visiems. Tai va šitaip ir jaukia televizijos pagal užsakymą žmonių protus. Jie puikiai žinojo, kad užklius, bet bauda(jei duos) tik nuo 10 iki 50 tūkst., taigi televizijai tai ,,degtukams", kur vartosi dideli pinigai. Už sąmoningą įstatymo pažeidimą jie gal gavo tikrai daugiau.
    Tai kodėl mes skundžiamės nešvaria politika, jei politikierius už pinigus patys palaikome? Ar tik todėl,kad jie atitiko mūsų kriterijus? tongue

    3 Dalima   (25.05.2014 19:10) [Medžiaga]
    Esu tikra, kad išrinks Grybauskaitę, net ir abejoti nereikėjo. Taip kad šalyje nenutiks nieko naujo... happy

    4 Dzein   (25.05.2014 19:18) [Medžiaga]
    Kodėl? Balčytis tiki, kad laimės nedidele balsų persvara.Bet tada valdytų kiti, tik ne jis, o tie, kurie jį ,prastūmė". Tai ar bent buvai balsuoti?
    O aš jau seniai matau, kad lietuviai yra neprognozuojami ir neturi savo tvirtos nuomonės, nes nesidomi politika, o tik materialinėm vertybėm. Gal todėl, kad dar neseniai mes sugrįžome į kapitalizmą ir dabar visi norime dauuuuug pinigų?
    Iš dalies tai pasiteisina, nes turint turto, gyvenimo kokybė yra kitokia, todėl ir brukame kyšius visiems, nuo kurių mes priklausome. Juk daugelyje šalių ligonis net nežino, kas jį operuos ir neturi galimybės įkišti į kišenę. O pas mus?
    Štai pažiūrėkime- šiandien Krekenavoje, sugriuvus užtvankai, žmonės puolė ne gelbėti gyvūniją, o bėgo kibirų ir tempė namo žuvis. Ir dar kas daugiau. Tau nekeista?

    25 Dalima   (27.05.2014 09:00) [Medžiaga]
    Žinoma, kad balsavau, kaip gi... O "prastumia" ne vien Balčyti - visus "prastumia".
    O iš to fakto, kad žmonės Krekenavoje puolė tempti žuvis, o ne kažko gelbėti - parodo, kokie vargšai, alkani, neturtingi materialiai ir dvasiškai yra žmonės... Ne smerkti juos reikėtų, bet pagailėti.

    7 Dalima   (26.05.2014 08:22) [Medžiaga]
    Tiesą sakant, prezidentą išrinko tik nedidelė tautos dalis...
    O 24 tūkstančiai žmonių sugadino biuletenius... Man keista, kokie žmonės durni. Ir ką jie tuo įrodė ar pasiekė? Ogi visiškai nieko. Kai tuo tarpu, viską metę, ėjo į rinkimus, dalyvavo...
    Man tas nesuvokiama...
    O kaip jums išrinkti tautos atstovai į Europos parlamentą?

    8 Dzein   (26.05.2014 09:16) [Medžiaga]
    Aš būčiau balsavusi už konservatorius. Iš kitos pusės, juk tai vėl tie patys. Bet kartais vienas žmogus prezentuoja visą partiją. Man socdemai būtų nieko, bet Butkevičius- tai nors nusišauk. Be charakterio, be savo nuomonės, kurią keičia keletą kartų per dieną. Ir tokie žmonės atstovauja mums???
    Lenkai, žinoma, už Tomaševskį. Vėlgi - tai žmogus, kuris labai stengiasi sukelti karą. Jei žmonės turėtų savo smegenis, tai jie jo nepalaikytų. Deja....pagal žmonių protą turime ir valdžią.
    Šiandien skaitau, ogi visi sutinka, kad reikia leisti jiems rašyti pavardes lenkiškomis raidėmis, o tai reikia lietuvių tautos sulenkėjimą, nes turėsime būtinai išmokti rašyti ir skaityti lenkiškai.
    Anksčiau buvo kalba, kad leisti rašyti antrame paso puslapyje. Deja..
    Tik štai mano pavardė Lenkijoje ir bankuose ir visur kitur rašoma ne lietuviškomis, o lenkiškomis raidėmis-taip, kaip girdima ir niekam tai nė motais. Tai, ponai, gal dar nusipirkime muilo, kad lengviau būtų įlįsti į užpakalį?

    26 Dalima   (27.05.2014 09:02) [Medžiaga]
    Dėl lenkų visiškai su tavim sutinku. Turėjau kažkada sodybą Šalčininkų rajone (gražios vietos ten) - tai oi, kiek prisižiūrėjau į lenkų ekspansiją... Tuomet labai stebėjausi, kad mūsų valdžia visai nekreipia dėmesio į tai. Ir vat, kuo toliau, tuo labiau tie lenkai įžūlėja...

    13 Dalima   (26.05.2014 14:57) [Medžiaga]
    Visai nepykstu... pašneku kartais... Kiba tu nepašneki? smile

    9 Dzein   (26.05.2014 09:24) [Medžiaga]
    Dalima, Grybauskaitę išrinko didesnė tautos dalis. Sugadinti 25 tūkst,? Kiekvienuose rinkimuose apie tiek sugadinama, negi dar nežinojai? surprised Tai rodo, kad dalis tautos išties nelabai protingi. Gal prisimeni Ateikrytoj iš Zebros? Ji rašė, kad nuėjus į namus, randa visą būrį girtų. Vieni pabalsuotų už bambalį. O kiti dar geriau -viena sako, balsuosiu už tą, kuris man nemokamai dantis sudės.
    LT yra 2 mln gyventojų ir ne daugiau. Iš jų pusė - vaikai. Už Grybauskaitę balsavo virš 700 tūkst. Negi paneigsi akivaizdžią matematiką tik dėl to, kad ji tau nepatinka?
    Statistikoje yra 2,5 mln., bet tai tik popieriuje. Puikiai žinome,kur jie...ten, kur ir aš. tongue

    10 Dzein   (26.05.2014 09:40) [Medžiaga]
    P.s. Ar pastebėjote pakalnutes? Žinote, tautos dalies idiotiškumui nėra ribų. Norėdami prisiknisti prie Grybauskaitės ir ją sumenkinti, prisikabino net prie pakalnučių, kurias ji pirko gatvėje iš bobutės.
    O jos pasveikinti atėję žmonės atnešė daugybę pakalnučių, norėdami parodyti kitų kvailumą. Bet ar įrodysime tiesą? Juk durnas nesupranta, kad jis durnas.
    Tas, kuris išrado tokį draudimą, galėtų imti ir skveruose jų prisodinti. Arba bent jau paskelbti pakalnučių sodinimo akciją, tai bobutės suneštų ir susodintų, o toliau jos jau dauginasi pačios.

    27 Dalima   (27.05.2014 09:07) [Medžiaga]
    Tos pakalnutės - tai tik šiaip... tuščias oro pavaikymas. Daug svarbesnė informacija pav. apie Snoro sužlugdymą. Žmonės tuo nesidomi, nes vieniems tai per sudėtinga, nesuprantama tema, o kiti užsimerkia ir nenori nieko žinoti... (Tame tarpe, ir milžiniška paskola už baisias palūkanas)...
    Kai tuo tarpu tai yra baisi, gilias šaknis turinti afera...

    11 Dzein   (26.05.2014 11:26) [Medžiaga]
    pirate2015 (Šiandien 10:37)
    taip, dzein. o baisiausia, kai bobos buna tikros bobos, o ne moterys. cia as apie tas durnas, apie ka ir tu.


    Vadinti bobom tik dėl to, kad jų nuomonė kitokia? surprised Na jau ne, oponentą reikia gerbti ir su juo diskutuoti, o ne niekinti. Be to, tų pakalnučių nuotrauka pirmąjam užkliuvo vyrui, o tik vėliau prasidėjo ažiotažas spaudoje.
    Šiaip tai kažkodėl nė vienam neateina mintis į galvą plėsti pakalnutes, jei jau jų yra nedaug. Aš , tiesą sakant, net nežinojau, kad yra toks įstatymas ir kaime visą sodą iškasiau jų, nes trukdė žolytei. Be to, juk prezidentė pirko gėlytes, o ne visus išrautus augalus.
    Esmė netgi ne pakalnutėse,, nes tai tik pretekstas bet kokiu būdu apjuodinti žmogų, kuris tau nepatinka ir patraukti savo pusėn kitus.

    12 Dzein   (26.05.2014 11:31) [Medžiaga]
    pirate2015 (Šiandien 10:40)
    del tu rasymu, tai dar neaisku, nes jei isrinko Grybauskaite, tai tikrai, neabejoju, kad ji vetuos ta istatyma, jei seimas isdurnes.


    Prezidentas turi ribotas galias. Ji negali vetuoti 10 k to paties įstatymo. Po pataisų(arba be jų) ji turės pasirašyti, jei taip nuspręs seimas.

    14 Dalima   (26.05.2014 14:58) [Medžiaga]
    A ko čia dabar mane taip numinusavot?

    16 Dzein   (26.05.2014 16:03) [Medžiaga]
    Čia ne aš, Dalima, pionierės garbės žodis. surprised Tuoj tau uždėsiu pliusiuką, ir bus lygu. Šiaip aš nesinaudoju šia balsavimo funkcija. Jei sutinku arba nesutinku, tai taip ir parašau, nes dažnai nebūna vieningo atsakymo taip arba ne. Kiekvienas turi savo šalutinių papildinių ir paaiškinimų. Jei dėl manęs, tai aš tas rankeles išjungčiau.

    15 Dalima   (26.05.2014 15:01) [Medžiaga]
    Aha, taip, taip.. tikra tiesa... visos bobos - durnos bobos, kurios galvoja ne taip, kaip aš...

    17 Dzein   (26.05.2014 16:04) [Medžiaga]
    Aga, nu matai, kokie mes vienodi....vis galvojam , kad kitas durnas, o mes tai jau proto bokštas. Aš labai dažnai stebiuosi, kokie mes netolerantiški.
    O gal despotiški?

    18 Dalima   (26.05.2014 16:11) [Medžiaga]
    Džeine, mes tiesiog visi nepaprastai skirtingi.  Tik įsivaizduok, jei visi būtume vienodi? Gi numirtume iš nuobodumo. smile

    19 Dzein   (26.05.2014 16:46) [Medžiaga]
    Aš žinau, kad skirtingi, bet kodėl mūsų nuomonė taip skiriasi dėl to paties žmogaus? O gal mes nesugebame žiūrėti objektyviai? Man atrodo, kad greičiausiai esame veikiami kitų nuomonės, o tą nuomonę formuoja ir įteigia suinteresuoti žmonės. Imkime religijų ištakas. Juk tai mums įteigta - faktas kaip blynas. Religija viais laikais buvo įrankis valdyti žmones arba panaudoti juos kaip įrankį.
    Jei šalta , tai visiems šalta, jei numynė koją, tai visiems skauda vienodai.

    20 Dalima   (26.05.2014 19:00) [Medžiaga]
    Nu jo... nuomonę apie kitus žmones mes formuojam turbūt iš įvairiausios informacijos, kurią perleidžiame per savo sielą, per savo pažinimą, prioritetus, patirtį...
    Ir religija irgi... priimam tą, kuri atitinka mūsų pasaulėjautą, turimą informaciją ir įdiegtas normas.
    Todėl didžiausi karai ir kyla arba dėl religijos, arba politikos.
    Pamenu skaičiau kažkada Badigino "Didžiojo magistro žiedas" - tai ten apie senovės Europą, kryžiuočius, ir pagonis lietuvius. Tai vienas toks pagonis ir sako kryžiuočiui: Aš už savo Dievus galiu išsilupti akį, kad ir dabar. O tu už savo Kristų ar gali?"
    Ir lietuvis išsilupo!!! O vokietis net pašiurpo...
    Tai vat, kaip žmonės laikosi savo asmeninių įsitikinimų.
    Todėl vadinti kitą durnium, runkeliu ar marginalu vien dėl jo įsitikinimų - nedora ir neprotinga.
    Visko gali būti, kad būtent tu, protingasis,  ir klysti. Kas tai pasvers???

    21 Dzein   (26.05.2014 19:40) [Medžiaga]
    Na bet jei žmogus ruošiasi balsuoti už tą, kuris jam nemokamai dantis sudės, tai jau atsiprašau.....
    Kaip tu pavadintum tokį, bežiūrėdamas iš įvairių skirtingų varpinių?
    P.s. O tas, išsilupęs akį, ar protingas? Ar nors vienas įrodė, kad Dievas iš viso yra? Aš irgi tikiu, kad Kažkas yra, nes negaliu suprasti daugelio dalykų. Bet man nepaaiškina ir dievo tarnai. Kai jie prieina aklavietę, tai sako...pasitikėk ir tikėk.
    O juk senelis Darvinas irgi buvo įsitikinęs ir tikėjo. Ne tik pats tikėjo, o įtikino ir mus. Paaiškėjus kitoms aplinkybėms, mes tikėsime kažkuo kitu, bet akies jau nebesusigrąžinsi.

    32 galaxy   (27.05.2014 21:25) [Medžiaga]
    Vat, vat labai į tą pusę su išsilupta akimi. Aš tikrai labiau tikiu tais, kurie kažką paaukot gali, o ne tais, kurie tik sau naudos ieško. Už Grybauskaitę balsavo patriotiškoji tautos dalis. Šito tiesiog neina nuneigti.

    22 Dzein   (27.05.2014 06:52) [Medžiaga]
    Nu jo...Piratės visi komentarai vėl ištrinti.
    Pirate, jei taip darai, tai geriau visai nekomentuok, sutarėm?

    23 Dalima   (27.05.2014 08:51) [Medžiaga]
    Nu ... gavosi, kad patys su savim pašnekėjom... dry Keistuolė Piratė. O gal čia baimė dėl savo pasisakymų, kai žmogus pirma pasako impulsyviai, o tik paskui pagalvoja. Betgi, taip dauguma daro... Nu pasakei ir pasakei... kas čia tokio?

    30 Dzein   (27.05.2014 14:25) [Medžiaga]
    Tai kad dingo ne tik tie, kur tau ,,krimstelėjo", bet ir visai niekuo nekalti komentarai. Esmė, manau, ne čia. Komentarai dingo ir kituose dienoračiuose, todėl užėjusiam mes jau atrodysim kaip nevispročiai.
    Jei taip bus, tai teks uždarausti trinti komentarus ir dienoraščius.

    28 Akmenėlis   (27.05.2014 12:21) [Medžiaga]
    aš už Grybauskaitę, principu - iš dviejų blogybių ši geresnė... man labai neskanu gyvenime, kai žmogus nori užsėsti vienu užpakaliu dvi skyles, bet kokioje situacijoje, o čia į aukščiausią valdžią!!!!!!!

    29 Dzein   (27.05.2014 14:23) [Medžiaga]
    Taqi Grybauskaitei irgi reikėjo pasirinkti-ar aukštesnis postas ES, ar LT prezidentė. Ji pasirinko Lietuvą.
    Šiaip toks bandymas atsisėsti ant dviejų kėdžių rodo žmogų esant egoistą, bet kuris dabar yra patriotas? Gal nė vieno.

    31 Akmenėlis   (27.05.2014 16:51) [Medžiaga]
    būtent, ji pasirinko, o jis per dvi vietas blaškėsi... arba gal aš neviską esu išsiaiškinus, nors labai ir nesiaiškinau, atvirai pasakius, šiek tiek savo nuomonei patvirtinti arba paneigti smile paneigti nesigavo kol kas

    33 Torpeda   (28.05.2014 16:00) [Medžiaga]

    34 Dalima   (28.05.2014 16:40) [Medžiaga]
    Jos, skaičiau. Labai daug duodantis susivokimo.

    35 Dzein   (28.05.2014 18:12) [Medžiaga]
    Torpeda, jei žmogus gyvena su kitais žmonėmis viename bute (lovoje) , jie panašėja. Tai visiškai nenuostabu, nes TSRS mes irgi panašėjome. Ilgainiui gal netgi būtume persiėmę ir viena kalba (rusų, žinoma). O jei taip pagyventume kartu kelis šimtmečius, a? Štai dėl to šimtai mažų tautelių asimiliavosi į didesnių tautų tarpą.
    Lygiai taip pat rusų kalbą pakeitė anglų ir mes asimiliuojamės šimtą kartų didesniais tempais. Mes galime gailėtis, piktintis, bet pirmiausia atsigręžkime į savo artimuosius. Jie išvyko vaikydamiesi turto, nes kažkas kažkur gyvena geriau.
    wacko

    36 Dzein   (28.05.2014 18:13) [Medžiaga]
    Dalima,aš dar nepamiršau, kaip man, 18 -inei mama nupirko pirmus baltus batelius ant kulniuko. Jėzau, tai buvo laimės viršūnė! O dabar turiu gal 30 porų batų, mados keičia madas kasmet ir dar kniaukiam, kad blogai gyvename. Bandelė buvo skanėstas, o jau tortas......mmmmm.
    Ir dar, mat, prezidentė kalta, kad padaugėjo savižudybių skaičius! Tai gal tegu tauta nebevartoja narkotikų, nenori neįmanomų dalykų, tenepalieka savo vaikų ir nebesižudysime.
    Jeigu nebūtų pašalpų, kaip buvo anksčiau, tai tauta baigtų lakti alkoholį kibirais, o kurtų kaimuose verslą, prižiūrėtų vaikus.
    Kaip pasakė Goštautaitė....Lietuva – mažas agrarinis girtuoklių kraštas. wine weep

    37 Torpeda   (28.05.2014 20:15) [Medžiaga]
    na jo. Tauta beda į Grybauskaitę,Grybauskaitė į tautą. Amžinas ratas. Tačiau pripažink Džeine,kad jei ne mokesčiai,tai lietuviai daugiau kurtų verslo. Pvz. mano vyras įkūrė verslą,įvestavo 100 000(jie uždirbti užsienyje). Pats ieškojo darbo,pats dirbo,pats taisė,pats kurą pylė ir FINALAS. Per metus jis sumokėjo 15 000 mokesčių. Klausimas už ką? Už tai kad užsidirbo,už tai kad pats ieškojo ir t.t.. Totali nesąmonė. Nespėjau škurti firmą ir jau DUOK. Nesvarbu kad žmogus gal skolinosi verslui,neprašė pašalpų..... Skaudu.

    38 Dzein   (28.05.2014 21:08) [Medžiaga]
    Nejau tavo vaikai nėjo įmokyklą, nesinaudojote keliais ir begale ,,valstybinių" dalykų, nė vienas nesirgote ir t. t. ? Ar visa tai dievas numetė? surprised
    Paprastai tas, kuris gauna, nevertina ir jam atrodo, kad gavo mažai, o kuris tą pačią sumą duoda - tam atrodo, kad jis labai daug davė. tongue
    Sutinku dėl mokesčių, nes jie nesureguliuoti. Pvz. Lenkijoje mokesčiai yra didesni, nei Lietuvoje, bet pradžioje 3 mėn. žmogaus nepjauna. Pensija didesnė, nes ZUS'ą moka 45%, o mes mokame ar tik ne 33?

    40 Torpeda   (29.05.2014 21:11) [Medžiaga]
    oi,vel pervertei. Aš ne dėl mokesčių,aš dėl PROCENTŲ. Bet dar gerai pati pagalvok... sergam,bet kiek mokam už tyrimus? Kiek perkames vaistus patys? Taip kad neateina tie pinigėliai,kuriuos sumokame,ten kur reikia. Pas dantistus ir mokame patys.taip kad del konsultacijos gydytoju moketi tokius mokesčius nu ir naaaa.... Juk privačioje gyd. konsultacija kainuoja tik 90 lt. O del mokyklų tai ir gerai pagalvok. Kiek mokam už mokslą? Kiek perkam vadovėlių? Kiek prisidėti prašoma mokyklos remontui ir t.t.
    Taip kad plėsikai valdžioje o karalienė grybė tongue

    41 Dzein   (30.05.2014 17:41) [Medžiaga]
    Mokykla remontuojama kartą per 15 metų. Kiek davei, 200? Abejoju.
    Dantis kažkodėl imigrantai taisytis lekia į Lietuvą. Kodėl? Kitose šalyse brangu ir nekokybiška. Ir pan, ir pan.
    Mes tiesiog perdaug norime.
    Dėl procentų, tai aš jau parašiau- net Lenkijoje jie daug didesni. Gali bėdavotis tik dėl LT biurokratizmo. Ką jau turime, tai jau turime su kaupu. Nešame kyšius vietoje to, kad pareikalautume.

    44 Torpeda   (31.05.2014 13:00) [Medžiaga]
    Seniai bebuvai mokykloje. kosmetinį remontą daro kasmet. O kas dėl dantų,tai kam mokesčiai jei mokame pas dantistus? Niekada nedaviau kyšių ir neduosiu. O kas priklauso-REIKALAUJU.

    45 Dzein   (31.05.2014 16:41) [Medžiaga]
    Na, tai jei kosmetinis, tai ir 50 Lt nedavei. tongue
    Tik aš nesuprantu....mokesčių mokėti nenori, o dantis taisytis nori už dyka, keliais važinėti irgi nori. Nori ir kad kažkas upės pakrantes išvalytų, ir mieste gėlytes pasodintų, ir gatves nušluotų. Pagaliau nenori gatvėse tamsoje vaikščioti, o apšvietimas kainuoja tikrai daug. Nori, kad ir policija tave ir tavo šeimą apgintų. Bet juk jie igi valgyti nori ir vaikus turi.
    Nori mokėti mažiau? Tai kažko turi atsisakyti. Pvz. policijos, kai užpuola banditas. tongue

    46 Torpeda   (31.05.2014 19:35) [Medžiaga]
    Matai,tamsta,ne mieste gyvenu,tai nei šaligatvius šluoja,nei gatves apšviečia. Viską darome patys,net sniegą žiemą valomes patys nes seniunija lėšų neturi. O jau apie policiją tai visai anekdotai. Apvogė žmogų ,o jie sako"kai rasite kas,praneškite". Turtas draustas buvo,bet kai reikėjo ,mokėt išmoką tai reikalaut dokumentų įsigijimo pradėjo. Kai draudė tai viską tipo ir nuo kvadratūros.... bezabrazija visur. Atsisakau daug ko,tačiau norėdama pragyventi,ariu kaip arklys.... gal ,metai arklio???????????????? Nematau pozityvo iš valdžios,taip kad niekaip ,manęs neįtikinsi kad pas mus viskas okey tongue Ir dar,jei taip hgerai čia pas mus,tai ko polskoj esi????????????????????? tongue

    48 Dzein   (01.06.2014 07:17) [Medžiaga]
    Esu, nes neturiu kur dėtis. Kažkada čia buvo daug didesni pinigai, o dabar į seną darbą grįžti nebeišeina, nes pasikeitė programos. Taigi, įlindau kaip musė į barščius ir dabar esu valtyje, kuri plaukia į niekur.
    O mokesčius čia moku didesnius, nei Lietuvoje.

    39 Dzein   (29.05.2014 11:48) [Medžiaga]
    Kažką praleidau? Nejau rinkimai ES jau buvo, kad jai ,, nepasisekė"?
    Beveik po pusmečio, jei ją išrinks, ji turi teisę atsisakyti prezidento posto ir išeiti į aukštesnį ES. Bet spaudoje vakar skaičiau jos interviu. Ji pasirinko Lietuvą.

    42 pirate2015   (30.05.2014 19:04) [Medžiaga]
    Dzeinė gerai pakalba, teisingai, protingai, ir labiau į esmę, bet atlyginimai mūsuose tikrai galėtų būti didesni. Dabar galimai visi beveik kas antroj, manau, ar beveik net kiekvienoj šeimoj turi dirbt, kad bent į kokį teatrą kada nueitų per pusmetį, jei koks narys suaugęs nedirba - galimai beveik badauja... O jei dar pensija maža pas senus tėvus, pvz., o vaikai, kad ir suaugę, darbo neturi, tai visai galima ''galus atiduot'', manau... Bet juk čia jau visų 20 metų įdirbis po nepriklausomybės atgavimo, manau... Ir tie, ir tie kalti, manau, bet kažkodėl tauta aiškiai pasakė per šiuos rinkimus, kad vieni yra ''geresni'': konservatoriai, liberalai... O geriausiai  bus pas Dievą, ten nereiks rinkimų, nebus blogų valdininkų ar gobšų viršininkų, galvojančių tik apie save. Nors yra žmonių, kurie ir ten ras ką apkaltint, kad tik ne save, manau. Visada buvo tokių žmonių, kurie kaltina net Dievą, ne tik kunigus. Vienu žodžiu, panašaus tipo diskusija gali tęstis be galo, ir bus amžina. O dar kai žmogus neturi ką veikt, ar galimai kokioj pensijoj yra, ar darbo mažai, ar gyvenime daugiau bėdų susimeta vienu laiku, tai „sąmokslo teorijas“ kurt ir gvildent, viską utriruoti tiesiog jam būtina, kitaip juk iš nuobodulio ar kokio galimai pykčio „numirtų“... Nereikia užsiciklinti, įpiktėti - tada ir seksis viskas kaip nors, manau, vis vien, vis tiek...  smile Geram žmogui visada gerai. Ir visur.

    43 pirate2015   (30.05.2014 19:07) [Medžiaga]
    (Geram žmogui visada gerai. Ir visur.) Čia abstrakčiai gal labiau rašiau, nes juk geras tik vienas Dievas. Ir/bet, pridėsiu, „ geram žmogui - visi geri“. Ta taisyklė tikrai per mano gyvenimą pasitvirtino. Kitas, žiūrėk, lėtas kaip kalnas, nepastumsi prie darbo, o prie intrigų - pirmas... Taigi. Sėkmės!

    47 Dzein   (31.05.2014 20:44) [Medžiaga]
    Tikrai, Donita, va čia ir yra esmė -žmonės nesirūpina savo gerove, nesidomi politika, kandidatais ir renka tuos, kurie daugiausia rėkauja arba labiausiai matomi.
    Na pasakykite man, durnai, kodėl renkamas Guoga? Juk jis susikrovė milijonus žaisdamas pokerį, o dabar jau sugalvojo eiti į politiką. Tai jis įtraukia žmones į azartinius žaidimus ir dėl to žūsta gyvenimai, tragedijos paliečia daugybę šeimų. Kodėl mes tokie kvaili ir balsuojame už uspaskius ir guogas, o juodiname tikrus savo šalies patriotus.

    49 Torpeda   (01.06.2014 08:13) [Medžiaga]
    Kiek girdėjau iš pasisakymų,tai žmonės balsavo už Guogą vien dėl to,kad seni krienai nevažiuotų Briuselin,ir dar kad jau jis milijonieriu ir taip nevogs. Tai ne mano mintys,girdėjau jas....

    50 Dzein   (01.06.2014 08:43) [Medžiaga]
    Įdomi priežastis rinkti Guogą...,,kad nevogs". Jis ir taip nevagia, bet žmogui gi niekada negana, tik sumos didėja. Štai ir pavyzdys, kiek mes turime protelio.
    Štai šitai ,,verslininkų" grupei reikia savo žmogų turtėti, tai jie nuperka žurnalistą, kuris vis per teliką kaišioja jo veidelį, o žmonės renka matomą žmogų. Juk prieš metus ar porą metų niekas apie jį net negirdėjo....tuo metu jis lošė.

    52 pirate2015   (01.06.2014 10:56) [Medžiaga]
    Jis ir taip nevagia, bet žmogui gi niekada negana, tik sumos didėja. Štai ir pavyzdys, kiek mes turime protelio. 
    Štai šitai ,,verslininkų" grupei reikia savo žmogaus turtėti -- ŠAUNUOLĖ, DŽEIN. biggrin

    51 praeivis   (01.06.2014 10:25) [Medžiaga]
    "o juodiname tikrus savo šalies patriotus." prasyciau parodyt TIKRUS?

    53 pirate2015   (01.06.2014 10:59) [Medžiaga]
    Yra visai normalių politikų jaunų, kad ir Eligijus Masiulis, Kęstutis Masiulis, Mantas Adomėnas, dar žinau pora, bet tau jau turbūt bus per sunku suvirškint.

    54 Torpeda   (01.06.2014 15:06) [Medžiaga]
    Jeigu jie politikai-tai aš karalienė tongue Labiau nusipezančio kai Adomėnas ir masiulis dar nemačiau biggrin

    55 praeivis   (01.06.2014 19:10) [Medžiaga]
    Masiuli ir Adomena virskint patarciau paciai:D

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz