Treč, 22.05.2024, 01:54
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 4
    SVEČIAI 4
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Kovas 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Kovas » 26 » VAGYS,AR NE?
    09:50
    VAGYS,AR NE?


               Lietuvai pasirašius ACTA sutartį,pastarosiomis dienomis kilo didelis triukšmas,kurį kelia ,,Lanva".Taigi mes vagiame ,atsisiųsdami programinę įrangą,ar ne?Na kaip ir vagiame.

    Viena tokia „Windows" programa legaliai kainuoja apie 600 litų. „Microsoft" nuostolis – 72 tūkst. Policija užversta tyrimais,o kas toliau? Cituoju:Lietuvos antipiratinės veiklos asociacija (LANVA) neseniai Kauno Žaliakalnio policijos komisariatui pateikė svetainės linkomanija.net 106 vartotojų kompiuterių identifikavimo (IP) adresus.Tai – pirmas atvejis, kai bus nubausti internetu kūrinius sau atsisiuntę žmonės. Anksčiau būdavo baudžiami tik tarnybinių stočių administratoriai", – „Lietuvos rytui" sakė LANVA pirmininkas Vytas Simanavičius.

    Tai ką dabar daryt? O filmai,kurių pilni mūsų kompiuteriai?Juk jų irgi negalima siųstis.

    Bet jei aš nepaspaudžiau Agree(sutikti) su jų sąlygom,o tik atsisunčiau,tai gal sutarties nėra ,o kai nėra,tai ji nepažeista?

    Peržiūrų: 601 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 53
    1 Lira   (26.03.2012 10:36) [Medžiaga]
    Painu... Nuo pat mano atsiradimo internete ir kompe jau visi viską siųsdavosi, o ne pirko, tad atrodė lyg ir legalu, lyg ir normalu... Kai visi tą daro, sunku perlaužt savo mąstymą ir pripažinti- TAIP, vagiu...

    4 Dzein   (26.03.2012 13:56) [Medžiaga]
    Tarybiniais laikais irgi ,,ėmėme" viską ,ką tik ten gamino ir tai buvo normalu.Praėjo 20 metų ir jei kas jau ,,ima" iš darbo,tai mes jau laikome vagyste.Įdomu,kiek praeis laiko,kad mes nebenaudotume nelegalios įrangos ir už viską mokėtume?
    Matau čia ir pliusą...dabar programos kainuoja gana daug,nes mokamą naudoja gal tik ketvirtadalis žmonijos.O jei mokėtų visi?Programos atpigtų 3 kartus ir jau būtų nesunku nusipirkti.Jei būtų 100 Lt,aš pirkčiau,o 600 man tikrai daug.
    Juk kinoteatre irgi perkame bilietą tongue

    2 Doremi   (26.03.2012 12:28) [Medžiaga]
    kai viskas perkama ir parduodama, gavus dovanai- tai jau vagystė

    3 Dzein   (26.03.2012 13:49) [Medžiaga]
    Aš iškepu tortą,tu iš manęs pavagi ir padalini po gabalą kitiems kiemeliečiams.Kiti žino,kad davei pavogtą tortą,bet vis vien ima ir valgo.Ką šiuo atveju tu darai, ir ką kokį veiksmą atlieka imantieji tortą...norėčiau žinoti tavo nuomonę. biggrin

    7 Doremi   (26.03.2012 15:17) [Medžiaga]
    ar čia many klausi?

    5 Dzein   (26.03.2012 14:02) [Medžiaga]
    Dabar kitas dalykas:ar iš tikro mums priteis didiulę sumą pinigų,nuo ko mes išeisime ubagais,ar vis dėlto yra kažkokia teisinė skylė išsisukti?Nes moku tik už su sutartimi imtą daiktą,pasirašau,kad supratau ir sutinku su sąlygomis.
    Įdomi statistika būtų...kiek mūsų kiemeliečių susimokėjo už Win,už antivirusinę ir t.t.?
    biggrin

    6 karaliene   (26.03.2012 14:06) [Medžiaga]
    Taip, vagiam...
    Gerai, kad aš vagiu iš rusyno... facepalm Gal manęs taip greit nepagaus?

    14 Dzein   (26.03.2012 16:06) [Medžiaga]
    Cha....internetui ribų nėra..tai tik kelių minučių darbas.Čia gal priklausys tik nuo pavogto daikto svarbos ir ieškovų noro.Ar tu labai eitum teistis,jei žala-50 Lt?Daugiau kainuotų važinėjiams į teismus.Dar pridėk neįkainuojamus savo nervus,o firma-užmokestį darbuotojui,sedinčiam teisme.

    8 Doremi   (26.03.2012 15:25) [Medžiaga]
    tu iškepei tortą, aš atėjau ir pasiėmiau nes jis padėtas tiesiog visiems, kadangi visiems, tai neryju viena, bet po gabaliuką(po nuorodą)daliju kiemeliečiams,
    kaip ir šiuo atveju bandysiu prisegti albumą ,pasidalindama su jumis, kaip šauniai puošti šventines vaišes,
    bandau, jei nepavyks, dėsiu į nuotraukas

    11 Dzein   (26.03.2012 15:55) [Medžiaga]
    Va čia jau plėšikiška samprata.Kur buvo parašyta,kad tortas visiems?Tortą kepiau aš sau,produktus irgi pirkau tik sau už savo uždirbtus pinigus.Jei jau būčiau tokia geruolė,tai pati pavaišinčiau tortu kiemeliečius,o ne laukčiau Do ,kol ji ateis ir juos pavaišins mano tortu. tongue
    Ar nebūsi Tado Blindos giminaitė? wacko

    16 Doremi   (26.03.2012 16:34) [Medžiaga]
    je, panašiai giminaitė, tačiau jei dedi į internetą savo produktą- tai jis kaip ir visiems, jei pati nesusipratai padalinti, ateina svieto lygintoja ir dafaj, dafaj, o tau taip pat lieka, žinoma, bet ir kiemeliečiai patenkinti biggrin

    18 Dzein   (26.03.2012 16:46) [Medžiaga]
    Į internetą dedama reklamos tikslu,kad žmonės pirktų,o ne plėšikautų. tongue

    9 Doremi   (26.03.2012 15:26) [Medžiaga]
    nemoku

    12 Dzein   (26.03.2012 15:56) [Medžiaga]
    Dėk į nuotraukas,juk moki.

    10 Lira   (26.03.2012 15:48) [Medžiaga]
    per daug masiškai vagiame, manau, ir jau peržengtos bet kokios ribos. Visgi žmonės kažką kuria, tai jų duona, jų pragyvenimo šaltinis... na, jei kažkas nusiperka ir padalina negalintiems nusipirkti- dar pusė bėdos... bet dažniausiai ir tas Robinhudas būna pavogęs...

    13 Dzein   (26.03.2012 16:03) [Medžiaga]
    Šiaip gamybininko ir išradėjo pozicija tokia ir mes tą priimame,nes atliekant vieno ar kito autoriaus kūrinį,jam kaskart kapsi pinigėliai.Ir kuo geresnį produktą jis sukūrė,tuo pinigėliai didesni.
    Tie atsitiktinai į policijos akiratį patekę kauniečiai susimokės 1000 - 2000 baudas.Bet tai niekis.Už pažeistas teises-nuostolis kiekvienam-72 tūkst,kuriuos produkto autorius turi teisę prisiteisti.Tai tik LT,kur kainos kitos.Skaičiau apie užsienyje bobulkai( anūko darbas) priteistą sumą -200 tūkst dolcų.
    Kiek laiko skirta mums?

    15 Doremi   (26.03.2012 16:32) [Medžiaga]
    nepriima, dž, tai albumas nuotraukų, tik skype galiu
    o tavo skype pas man jau nėra cry :'( cry angry >( angry

    17 Dzein   (26.03.2012 16:45) [Medžiaga]
    O kame problema?Išsikeli iš albumo ant desktopo ir sukeli.. surprised

    19 Doremi   (26.03.2012 16:57) [Medžiaga]
    nežinau, net nuotrauką negaliu atskirai išimt, ten šou demonstravimas

    20 galaxy   (26.03.2012 17:15) [Medžiaga]
    Nežinau. reikia daug gilintis. Manau, kad kartais turbūt vagystė, o kartais ne. wacko

    21 Orvel   (26.03.2012 18:27) [Medžiaga]
    Šiaip jau tai prasilenkia su sveika logika.
    Pagal šitų išminčių samprotavimus būtų taip,- jeigu aš nusipirkau knygą ir perskaičiau,- viskas gerai, aš orus europos sojūzo pilietis. Bet jeigu aš tą knygą pasiskolinau iš draugo, aš apvogiau knygos autorių.
    Pagal tokią logiką baisiausi nusikaltėliai yra bibliotekos. Apie muziejus nei nekalbu, iš vis vagių lizdas.

    O iš tikrųjų sprendimas paprastas. Turi atsirasti "komerciniai kūriniai", tarkim, kompiuterinės programos. O štai meno kūrinių,- dainų, filmų, paveikslų, mano minėtų knygų priėjimas turi būti laisvas.

    22 Dzein   (26.03.2012 18:49) [Medžiaga]
    Pastatytas filmas neatsiperka per mėnesį,tuo labiau neatneša pelno.Tai tada režisierius,autorius ir visi kiti dirba veltui ir minuse.Jei nusipirktum visą filmo originalą,tai galima dalinti į kairę ir į dešinę.

    23 Orvel   (26.03.2012 19:18) [Medžiaga]
    O per kiek laiko atsiperka knyga? Ir kalbant apie meną ar išvis tinkamas žodis "atsiperka"? Įdomu ar Leonardas Da Vinči rinkdavo pinigus iš kiekvieno norinčio pažvelgti į "Moną Lizą'...

    Čia labai įdomus aspektas. Pinigų labiausia siekia ne autoriai (autoriams nebūtų ir gaila), o siekia "barygos" įsigiję autorines teises. Skirtumas esminis.

    33 Dzein   (27.03.2012 18:06) [Medžiaga]
    Tikra tiesa.Dailininkas nori,kad jo menas būtų vertinamas,t.y. pripažintas jo talentas.Deja...jų genialumas pripažįstamas dažniausiai tik po mirties ir iš to pelosi jau kolekcionieriai,pardvėjai,perpardavėjai.
    Mačiau ,,Mona Liza " originalą Luvre.Kažkokios euforijos jis man tikrai nesukėlė,labiau vertinčiau Mikelandželą,bet tai jau skonio reikalas,del kurio nesiginčijama.

    24 galaxy   (26.03.2012 19:52) [Medžiaga]
    Išvis tai įdomus klausimas kas gali būti bendras žmonijos turtas, o kas ne. Ir kiek kam ko priklauso.

    25 karaliene   (26.03.2012 19:59) [Medžiaga]
    Jo, sudėtinga... Juk viskas, ką matom ir netyčia girdim - irgi kainuoja... Muzika, girdima pro kaimyno langus, brangūs pavekslai muziejuose... Filmai per tV...

    26 Doremi   (26.03.2012 21:54) [Medžiaga]
    panašu į karaliaus įsakymą mokėti už orą visiems kvėpuojantiems

    27 galaxy   (27.03.2012 10:55) [Medžiaga]
    Gal ir reikia mokėti už orą, bet įdomu tada kam?

    32 Dzein   (27.03.2012 17:54) [Medžiaga]
    Man,Galaxy,aš galiu priimti jūsų mokesčius biggrin
    Juokai juokais,bet mūsų seneliai mokėjo pagalvės mokestį.Juokinga? Visai ne,nes tais laikais tai buvo gana nemažas mokestis,patuštinantis kievienos šeimos kišenę.. wacko
    O tėvams,atėjusiems pasiimti atlyginimo,buvo privaloma tuojau pat pirkti žąsį,kurias atveždavo į darbovietę.
    Žinoma,galėjai tą žąsį(arba antį) ir palikti,bet pinigai vis vien buvo atskaičiuoti.
    Tai štai ta žąsis buvo ne šiaip sau žąsis .....tai buvo šalies ekonomikos kėlimas.

    28 Doremi   (27.03.2012 13:36) [Medžiaga]
    tam kas paprašė, tai yra tam, kuris sugalvojo tą įsakymą, be to procentas byra ir tam bybiagalviui, kuris anspaudu patvirtino, kad jo šalis mokės tą mokestį, jo šalies žmonės
    šiuo atveju lietuviai
    bet jeigu aš nesisiūsiu nieko, niu ir šūdą jie gaus iš manes
    jei kiti nesisiūs- bus nieko vertas tas įstatymas ir bankrutuos
    vieningumo trūksta žymiai žmonėse, už visus sprendžias vienas suskis ,kuriam pelninga

    30 Dzein   (27.03.2012 16:11) [Medžiaga]
    Do,tu gali nepirkti ir niekam nuo to blogiau nebus, sėdek be interneto.O jei daiktas reikalingas ,tai aš pirksiu ,jis,ji ir jie tikrai pirks. tongue O už telefoną tai moki,ar ne?Nes tau jo reikia.Ir tai yra rinka.

    29 Monas   (27.03.2012 15:41) [Medžiaga]
    Už šio įstatymo stovi kompanijos leidėjos,kurios tikisi,kad uždraudus "piratauti" pakils jų leidžiamų produktų pirkimas.Na viltis juk galima,nedraudžiama.

    31 Dzein   (27.03.2012 16:18) [Medžiaga]
    Monai,jei visi turės pirkti ir pirks,tai kaina ženkliai sumažės,pamatysi,juk jei įstatymas yra,to neišvengsim.Ar daug yra žmonių neperkančių mašinos draudimo? biggrin
    O dabar 10 perka,o šimtai tūkstančių vagia.Firmos ,kurios parduoda su jau integruota sistema,bijo jau dabar ir nebepaprašysi įdėti Win.
    Dar kitas dalykas-nuorodose jau seniai įdėjau nuorodą..ten tuo adresu gamintojai duoda atsisiųsti už dyka tik tą vieną vienintelę dieną.Ir nebūtinai Win..ten yra daug ko.Bet reikia sekti kasdien ką ji išmeta.
    Bijau,kad po ACTA pasirašymo tas adresas dings.
    Tiesa,daugybė šalių ACTA nepasirašė ,taigi tų šalių internautams dzin.

    38 Monas   (28.03.2012 18:16) [Medžiaga]
    Nepirks.Lietuviai,bulgarai,rumunai,ukraina,rusai,kinai,afrika,lotynų amerika-nepirks.Jų pajamos neišneša.Tad šią dalį rinkos užpildys senos geros nelegalios kopijos.Internetas išsispręs šią problema paprastu būdu-perkels tinklapius į serverius,kurie rasis tose šalyse,kurios nepasirašė šių sutarčių,tokiu būdu papildomai pasipildydamos savo iždus.Rinka-dalykas lankstus,imlus,ir greitai orientuojantis.Tad aplamai tai kova su vėjo malūnais.

    34 Orvel   (27.03.2012 20:09) [Medžiaga]
    Šiaip, kaip šioks toks juristas matau keletą gana įdomių aspektų. Čia tik klausimukai, taip, bendram pamąstymui kokia sudėtinga procedūra "užverdama". Paprastumo dėlei, laikykime, kad Lietuva pasirašė ACTA (kur nepasirašys, mes visur lendam ES į tam tikrą vietą), o kokia Rusija - ne. Taigi,-

    1. Ar aš pažeidžiu įstatymus siųsdamasis programas iš Rusijos?
    2. Ar rusas pažeidžia įstatymus parsisiųsdamas programą iš Lietuvos?
    3. Jeigu pagal pirmą punktą aš įstatymus vis tik pažeidžiu, ar aš pažeisiu įstatymus, tą pačią programą parsisiuntęs būdamas Rusijoje??
    4. Jeigu atsakymas į 3 neigimas, išplėskime, aš Rusijoje parsisiunčiu programą ir su kompu (ir ta programa) grįžtu į Lietuvą,- mane iškart sušaudys ar pasigailės?

    Ir čia tik pradžia. Mąstant toliau, kuo daugiau į mišką, tuo riebesni partizanai. Taigi, kaip bus? O gi nieks nepasikeis. Pradžioje kai kurie saitai užsidarys, kai ką nubaus, ir žiauriai, o po pusmečio ar metų viskas liks kaip buvę.
    Kitas variantas, kam reikia, leis įeiti į privačius kompus. Tik čia jau įdomu kaip su žmogaus teisėmis, nors... kas į jas kreipia dėmesį, kai visokiems microsoftams reikia papildomų milijardų...

    35 Dzein   (27.03.2012 20:26) [Medžiaga]
    Va čia ir prasideda kazusai.Kiekviena šalis gyvena pagal savo šalies įstatymus,kurie dažnai kaardinaliai skirtingi nuo savosios.Imkime Amsterdamą,kur narkotikai legalūs ir kanapių gali nusipirkti kiekviename kioskelyje ar parduotuvėje.Ten nuvažiavę galima narkotikus vartoti,bet pabandykime parsivežti Lietuvon biggrin Taigi jei aš atsiunčiau programą Rusijoje,negaliu jos įsivežti į Lietuvą.
    Elementaru,o įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės... tongue
    Tieiog žmogus,norintis išsisukti,ieškos makaronų ir unitaze.Bet ką tai keičia?
    O svetainės, platinančios nelegalias programas,jau masiškai užsidaro.Piktinamės,ar ne?Bet po metų jau priprasime ir tai taps norma.

    37 Orvel   (28.03.2012 14:36) [Medžiaga]
    Puiku, Džeine, dar toliau. Ar rusas Rusijoje nelegaliai įsirašęs programą gali ją įvežti į Lietuvą? (kartu su kompu). Lyg ir galėtų, ar ne? Rusijos jis įstatymų nepažeidė,- ten leidžiama, Lietuvos irgi ne,- čia jis juk nieko nerašė.
    Liuoksim toliau. Ar gali rusas tą programą čia Lietuvoje naudoti sau?

    40 Dzein   (28.03.2012 20:50) [Medžiaga]
    Kiek suprantu,negali,Orvel,nes Lietuvoje kiti įstatymai.

    43 Monas   (28.03.2012 22:17) [Medžiaga]
    Žinoma kad gali.Pirmiausia todėl,kad kaip ir kas nustatys,kad ši programa nelegali?Važiuos į Rusiją ir ten atlikinės teisinius veiksmus?Juokinga.

    44 Dzein   (29.03.2012 06:57) [Medžiaga]
    Kiekvienas daiktas turi savo sąskaitą.Štai prekiauja žmogus turguje ir jį nuolat tikrina,iš kur jis gavo prekes,ar jos nevogtos.Neturi dokumento?Konfiskuoja ir dar nubaudžia.O pabandyk kokio korėjiečio paprašyti faktūros.Užsienyje kartais tikrina mašias,ką veži ir pabandyk neparodyti popieriuko...o programą patikrinti-vienas juokas. smile

    39 Monas   (28.03.2012 18:28) [Medžiaga]
    Išeitis yra ir labai paprasta.Produkto kaina turi atitikti tos šalies gyventojų gaunamas pajamas.Šiandien Windows 7 kaina apie 400 lt.,originalus CD diskas su muzikos įrašu kainuoja apie 70-80 lt.,žaidimas apie 200-250.Žmogui,uždirbančiam 800 lt,tai tikrai yra dideli pinigai.O ko jo vaikas prastesnis už vokiečio,anglo ar italo vaiką?Niekuo.Taip kaip ir šiandien yra vairuotojų,kurie važinėja be draudimo polisų.

    41 Dzein   (28.03.2012 20:53) [Medžiaga]
    Taip manai,Monai???Ogi maisto kainos Lietuvoje yra žymiai didesnės ,nei šalyse,kuriose žmogus uždirba minimum 10.000.Ką čia maistas ..visa kita taip pat..netgi tas pats kompiuteris.Nėra logikos,ar ne?Bet faktai lieka faktais,o ne kaip turėtų būti.

    42 Monas   (28.03.2012 22:13) [Medžiaga]
    Todėl ir vakaruose gerokai mažesnės tendencijos "vogti".Jiems tiesiog to nereikia.Jis sumoka ir gauna su įsigytu produktu garantijas,servizą ir t.t.Mes,deja,šiandien to sau leisti negalime,bet norime.Uždirbčiau aš 10000-nevogčiau.Kam man brukti į savo kompą neaiškios kilmės programas,rizikuojant sugadinti kompą.Sumokėjau ir jeigu kas ne taip-į servizą.Ir daugelis internautų (rytų šalys) kalba apie tą patį.Bet šiandien mūsų regione vyrauja spekuliantų karta,kurių pagrindinis tikslas kuo mažiau investavus susižerti kuo didesnį pelną.Na pabrangino kurą-ėmė vežtis iš aplinkinių šalių kur jis pigesnis.Pabrangino cigaretes-kontrabanda klėsti.Na ir nesenas masinis vojažas į Lenkijos turgus.Jau neminiu,kad šiandien daugelis prekių perka užsienio internetinėse parduotuvėse,o ne lietuviškuose.Tai kad ir šioje srityje bus "tvoroje spragų".Pasaulis be gerų žmonių nebūna.
    biggrin

    45 Dzein   (29.03.2012 07:00) [Medžiaga]
    Štai čia tu teisus,lietuvis ypač.Jis nieko negamina,o susižeria didžiausią pelną,nors didžiausią pelną turėtų turėti produkto gamintojas.Kodėl taip yra?Nežinau,tik matau kainas užsienyje ir to pačio produkto kainą LT.Imkime vaistus...kaip sugeba kaina paaugti trigubai,jei produktą atgabeni tik iš Lenkijos 200 km.

    36 kieta   (28.03.2012 10:56) [Medžiaga]
    Tai mes jau mirę ar dar biški krutam?




    [size=11][color=blue]

    46 galaxy   (29.03.2012 18:02) [Medžiaga]
    ką tik parsisiunčiau iš http://journal.knigka.info/ mezgimo žurnalą. Tai dabar aš jau nusikaltėlė ar da ne? surprised

    47 Orvel   (29.03.2012 19:59) [Medžiaga]
    Galaxy, vienintelis patarimas, eik pasiduoti pati biggrin

    O šiaip,- čystosierdiečnaja priznaninie eto vernoe tiurma.

    48 Monas   (29.03.2012 21:04) [Medžiaga]
    Iš principo žiūrint-ne,ne nusikaltėle.Nusikaltėlis-saitas,kuriame įdėtas šis žurnalas.

    49 Dzein   (29.03.2012 21:11) [Medžiaga]
    O dar tiksliau-leidimas siųstis.Juk daugybę žurnalų net neleidžia kopijuoti,ne tik siųstis.

    50 Dzein   (29.03.2012 21:14) [Medžiaga]
    O man reikia šukuosenų parinkimo programos wacko

    51 galaxy   (30.03.2012 20:38) [Medžiaga]
    O jeigu ne žurnalas, o filmas ar muzika? koks tada skirtumas? Kodėl medžiojami tie, kurie siuntėsi? (šiaip, tai tikrai nelabai domiuosi)

    53 Monas   (31.03.2012 13:08) [Medžiaga]
    Po šiuo "medžiojami tie,kurie siunčiasi"-slepiasi kai kas kitkas.Tai pirmosios kregždės bandant kastis po žmogaus teisių pamatais.Taip sakant-totalinė kontrolė.

    52 Dzein   (30.03.2012 21:07) [Medžiaga]
    Yra filmų,kuriuos savininkas duoda dykai,tai tuos gali siųstis,muziką taip pat.Pė-vė-zė Mamontovas duoda net naują muziką.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz