Treč, 22.05.2024, 04:53
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Kovas 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Kovas » 19 » VIENGUNGIO MOKESTIS....
    12:59
    VIENGUNGIO MOKESTIS....


    Skaitau ,skaitau apie vienišų motinų norą jas šelpti ir...prisiminiau viengungio mokestį.

    Kas neprisimena,tai tarybiniais laikais nevedęs(netekėjusi) mokėdavo kasmėnesinį mokestį kartu su sveikatos draudimo mokesčiu.Ale geras buvo mokestis....žmonės tuokdavosi ir tėvai mokėjo alimentus vaikams,o vengiantys net cypėje pasėdėdavo...ten tai jau prisimindavo turį vaikus.

    Dabar geriau pagimdyti vieną vaiką nuo Jono,kitą nuo Petro ,trečią nuo Anupro,o ketvirtą nuo Praeivio.....juk jie gali būti ir ,,nežinomais tėvais".

    Priėjau išvados:dabar jau netekėčiau...

    Peržiūrų: 1776 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 45
    1 galaxy   (19.03.2012 13:16) [Medžiaga]
    Tai nori viengungio mokestį mokėt ar nori, kad kiti tavo vaikus išlaikytų? cool Nesupratau biggrin apple

    3 Dzein   (19.03.2012 13:26) [Medžiaga]
    Viengungės mokestį tai aš mokėjau,t.y. iš manęs atimdavo ir atiduodavo turintiems 4 vaikus.Taigi,ar savanoriškai,ar ne ,aš prisidėdavau prie brangiausio mūsų turto-Lietuvos vaikų,kurie likdavo Lietuvoje ir būtų mokėję man pensiją.Ir pikta nebuvo.
    Situacija dabar kiek kitokia.Viengungio mokesčio nebėra,o solidariai visi moka (daugiau ar mažiau) turinčioms 3 vaikus .Net ir tie,kurie nusprendė negimdyti trečio,nes tai ne jų kišenei jiems suteikti viską,ko reikia.
    Tik nuo tų pinigų aš negausiu pensijos,nes jie padės savo mamai.O gal ir išvyks gyventi į užsienį.

    2 Doremi   (19.03.2012 13:17) [Medžiaga]
    nuo sausio pirmos jau nežinomų tėvų vaikai nebegauna paramos, kompensacijų už šildymą
    tai ir vėl bando tuoktis jei tik yra su kuo

    4 Dzein   (19.03.2012 13:28) [Medžiaga]
    Išimčių,žinoma,būna...čia kalbame apie visumą..Bet ar ne geriau būtų,jei mokėtų nenorintys turėti vaikų,o ne visi?Kažkas paskaičiavo ,kad vaiką užauginti reikia minimum 200 tūkst.
    O aš irgi esu už santuoką,nes tai-šeimos pagrindas.Žinoma,dabar Veronikos neturėtų eiti skandintis...bet kuo tokių mažiau,tuo geriau,o tai dabar sesuo pradeda gyventi su broliu,o tėvas-su dukterimi,nežinodami kas esą.O kas bus ateityje?

    5 Dzein   (19.03.2012 13:43) [Medžiaga]
    Šalia manęs gyveno daugiavaikė šeima-10 žmonių .Jis-bedarbis,bet gyveno gan neblogai.Man smalsu buvo..kodėl jie turi tiek daug vaikų,o ji paaiškino taip:mano vyras nemėgsta prezervatyvų,nes tai medaus laižymas per stiklą,o santykiauja po keletą kartų per naktį ir kasnakt...taip ir gimsta vaikai.Bandymas perrišt kiaušides nepadėjo,išvalymų buvo daug,o kitokių ji nenori. cool
    Dabar jau vaikai suaugo ir gyvena užsienyje ir beveik visi padeda jiems materialiai,taigi ta pensija 2000 Lt jiems-dzinnn.
    Seime buvo projektas susieti vaikus su tėvų išlaikymu senatvėje.Bet kol kas tyla.Ką tai duotų?
    wacko

    17 galaxy   (19.03.2012 19:10) [Medžiaga]
    Kaip ką duotų? Duotų įtakingesniems (o dėl to ir turtingesniems) dar didesnes pajamas, nes jie savo vaikus pajėgia į geresnį darbą "įstatyt". O nuo vaikų uždarbio ir tėvų pensija. Toks buvo projektas. wink

    6 Doremi   (19.03.2012 13:47) [Medžiaga]
    žinai, dž, vaiką užauginti reikia ne pinigų,
    pinigai tik priemonė
    tu gali duoti vaikams daug pinigų ar daiktų,
    aš galiu duoti tik ugdymą
    mano pajamos tik lašas jų gyvenime
    nereikia manes gailėti kad tų vaikų net penki
    šiemet man pusė šimto metų, aš didelė ponia, didesnė už mūsų prezidentę smile
    turiu tris marčias, dvi anūkes ir aš dar LABAI REIKALINGA
    ............nors neturiu daug pinigų
    motinai yra laisviau ir lengviau auginti šeimą su pinigais
    aš pasakysiu paslaptį jums, neseną paslaptį
    aš atsiimu saulių iš vilniaus, iš garsios šeimos atimu dėl vieno sakinuko pasakyto man telefonu
    -
    sauliui reikia laikyti vairuotojo teises, jam juk septyniolika-,sako eglė
    -mes ruošiamės brolių vestuvėms ir neberasime dar pusantro tūkstančio sauliui- sakau aš
    -o kas sauliui rūpi tos brolių vestuvės?jam reikia žiūrėti savo gyvenimo, -pasakė man eglė
    ......................saulius važiuoja namo šiais metais
    basta,
    mūsų ŠEIMA yra VISKAS, mes ne po vieną, mes visi ir svarbu vestuvės, svarbu mokslas, svarbu teisės, bet svarbiausia VIENYBĖ
    esu atsiskaičiusi už šiuos mokslo metus finansiškai, beliko keturi šimtai už dvarioną
    saulius grįžta į šeimą, tokių erezijų jis neturi matyti, girdėti, net jausti
    bet saulius mokysis ir toliau, gyvens bendrabuty ar dar kur, bet gyvens su sveika mąstysena

    7 Doremi   (19.03.2012 13:50) [Medžiaga]
    ir dėl šio mano žingsnio ,žinoma, ta šeima įsižeis,
    kur gi, ugdė vaiką, o dabar atimu, tačiau išlindo toks jų supratimas apie gyvenimą

    8 Dzein   (19.03.2012 13:54) [Medžiaga]
    Pala..pala..ar juos reikėtų teisti už nuomonę,kitokią,nei tavo?Juk jie tiek metų augino tavo vaiką ir tikrai davė labai daug.Aš ambicijas mesčiau į šalį,o galvočiau tik apie vaiką. tongue
    O tų vairuotojo teisių nebus ir nereikės..išsilaikys vėliau.

    9 Doremi   (19.03.2012 14:09) [Medžiaga]
    man ultimatumas
    pinigai balandy ir viskas
    aš pasitariau su greta, maniau, gal mano požiūris blogas, auklėjimas pasenes, tačiau man pritarė, teisės nevėlu ir dvidešimties
    pacukas teišmoksta užsidirbti, tuomet turėti ką vairuoti
    suprantu, kad jiems skaudu šiuo atveju, nes myli tą saulių, bet nuolaidų aš nedarysiu,
    jie penkiese yra jėga, po vieną- niekas
    tai nuspresta
    žėk, jų situacija
    šalia muzikos vyniojo verslą, partneris apmovė ir su galais
    teks bankui atiduoti įkeistą namą, kur gyvens?
    nei gintaras nei meilė nesuka galvos, nors turi po triaukštį namą
    jie nuomosis, nes šeima nesuinteresuota jų gyvenimu

    11 Dzein   (19.03.2012 16:31) [Medžiaga]
    Sunku pasakyti..juk tai vaiko ateitis,jie iki šiol auklėjo tikrai tinkamai ir nutiesė kelią į karjerą tavo sūnui.Ar ne dėl to atidavei ?Dabar aš jau sutikčiau su jų sąlygom.
    Na gal dar viskas bus kitaip....pastatyti prie sienos jie sumokės patys,kad tik vaikui būtų geriau.

    10 Lira   (19.03.2012 14:56) [Medžiaga]
    Na, ar susituokę, ar nebe, bet finansiškai sunkiausiai Lietuvoj gyvena tie, kas turi mažų vaikų. Ne viengungiai ir ne pensininkai...
    O dėl finansinės pusės, tai dabar kartais netgi vienišai su vaikais gyventi labiau apsimoka nei susituokus... Žinau, norėta pagelbėti tikrai vargstančioms vienišoms, atsikračiusioms geriančių ar smurtaujančių, ar šiaip šeima nesirūpinančių vyrų... Bet lazda turi du galus- kitas galas trenkė per žmonių moralę... Daug porų gyvena nesusituokę ir jau netgi tai daug kam atrodo normalu... Taip žalojama žmonių moralė ir suvokimas apie tai, kas iš tiesų yra šventa ir vertinga

    13 Dzein   (19.03.2012 16:53) [Medžiaga]
    Sakai,ne pensininkai?Tiesa,jie naujų rūbų jau nebeperka..nešioja 20-30 metų senumo arba išmestus vaikų.Valgo kruopas(mėsos jau nebereikia jų amžiuje) arba tai,ką užsiaugina sode.Žiūri per televizoriaus ekraną-langą ištisą dieną,nes neturi už ką nueiti papramogauti.Pokalbiai-kur kokia maisto produktų akcija.Prie manęs yra parduotuvė,kur 20-ą valandą iškelia perterminuotus produktus.Atspėkit iš pirmo karto,kas ten laukia prie parduotuvės...tik pensininkai.

    tongue
    Bet yra kaip yra.Mane labiau domina kita moralinė pusė.Ar gali vienišos mamos piktintis,jei visuomenė jų nenori išlaikyti jų pačių ir jų vaikų?

    14 Lira   (19.03.2012 18:05) [Medžiaga]
    Tai ne visiškai tiesa. pensininkų poreikiai kiti... Ir įpročiai... Na, ir laiko jie daugiau turi, atsikelia rytais anksti ir eina tai į parduotuves, tai į akvaparką maudytis... Visi kiti eina ten vėliau. Beje, patys pensininkai pripažįsta, kad jiems nėra taip sunku, kaip jauniems su vaikais...
    Todėl ir padeda tie pensininkai savo suaugusiems vaikams kuo galėdami- tai kažką nupirkdami, tai pinigėlių duodami... Ir kai prapuola bankuose indėliai, didžiausia dalis nukentėjusių indėlininkų- pensininkai... Vadinasi, turi iš ko taupyti... Jie kitokio mentaliteto žmonės, jie jau negali netaupyti... O skundžiasi daugiausia tie, kad nemoka taupyti. Niekada nemokėjo, nes tarybiniais laikais plačiai gyveno, netaupydami, perdaug nevargdami, iš darbo namo nešdami (kombinuodami, kaip tais laikais vadinosi)...
    O kas dėl vienišų mamų... Na, daugybę metų vaikai buvo kiekvienos šeimos asmeninis reikalas. Jokia valdžia niekada nerėmė šeimų, o va mokesčiai ir rinkliavos būdavo amžių amžiais... Turi vaikų- pats galvok kaip juos išauginti ir išmaitinti... Todėl ir dabar, kai valstybė vaikui duoda po 52 litus, nesiskundžiu, bet esu dėkinga ir už tai... Juk ne tam vaikus gimdžiau, kad valstybė juos išlaikytų... tenoriu tik vieno- kad netrukdytų jų augint ir neatiminėtų visokiais būdais dešimteriopai daugiau nei duoda... va kur didžiausia problema...

    23 Dzein   (19.03.2012 19:23) [Medžiaga]
    Tai tie išskirtiniai,o šiaip dauguma pensininkų nėra akyse matę baseino ar aqvaparko...sutinku dieną ir aš jų ,nes Vilniuje -132 abonementas/mėn.
    Šiomis dienomis mirga spauda apie suteikiamas lengvatas.Bent rašo,kad suskaičiavus viską,neapsimoka dirbti už 800.Daugiausia gauna kompensacijas už šildymą,karštą ir šaltą vandenį,dar pašalpa ir t.t.Hmm...ir aš gaučiau apie 400 vien butui. smile
    Bet gerai ten,kur mūsų nėra. tongue

    30 Lira   (20.03.2012 00:01) [Medžiaga]
    Tiesiog kalbu apie tai, ką matau pati... Nematau nuo 20 val prie parduotuvės rymančių pensininkų, bet matau juos pačius pirmuosius prsistatant akvaparke, rymančius dar prieš atidarant... Beje, pensininkai sudaro didžiąją dalį abonementų... Jei jiems taip sunku gyventi, argi leistų sau šitą malonumą?
    Na, kainos pas mus abonementų kitokios....

    12 Doremi   (19.03.2012 16:46) [Medžiaga]
    saulius nepriims jų mokėjimo
    jei tame dviejų mėnesių tarpe sugebėsim išskirti tą sumą pinigų- mes duosim, bet saulius iš principo ten neliks
    vien todėl kad bruka netikusį požiūrį į šeimą
    tai mano nuomonė, beje
    kažkada žavėjosi mano šeimos modeliu, dabar tiesiog ardo ir dar tokiame vaiko amžiuje, kada jam svarbūs prioritetai pasiliks visam laikui

    19 karaliene   (19.03.2012 19:16) [Medžiaga]
    Nebūk, Dore, egoiste su savo šeimos vertybėm. Tu palik Sauliukui šansą išsikapstyti gyvenime.
    Jis vaikas viską mato ir supranta. Atsirinks kas ir kaip.
    O ant tų žmonių pykti nevalia. Turi jiems dėkoti, o ne kapryzintis.

    24 Doremi   (19.03.2012 19:23) [Medžiaga]
    sauliukas mokysis, bet ten negyvens

    15 Lira   (19.03.2012 18:11) [Medžiaga]
    P.S. na, ir aš einu į Maximą po 19 val pirkt nukainuotų produktų, ir aš perku dėvėtus drabužius arba per akcijas stipriai nukainuotus... arba pati siuvuosi ir mezguosi... Ir savo daržoves užaugintas mielai valgyčiau, tik neturiu kur augint... Ir aš dienas dažnai leidžiu pro langą spoksodama, nes neturiu už ką kažkur išvažiuot ar pasikulturūrint. Nors ir ne pensininkė... Bet nemanau, kad mano gyvenimas nekokybiškas ar skurdus... Anaiptol. Gyvenu pagal aplinkybes, pilnavertį gyvenimą,nelyginu savęs su milijonieriais, todėl nesijaučiu nuskriausta...
    Manau, visa esmė ne tame, kad iš kažko paima pinigus ir kažkam juos atiduoda. Esmė tame, kad visi mes, tiek jauni, tiek būsimi pensininkai, nesijaučiame saugūs nei dabar, nei ypač dėl rytdienos...

    20 karaliene   (19.03.2012 19:18) [Medžiaga]
    Negaliu spręsti, kam ir kiek privalo valstybė padėti. Pati niekad nieko iš valstybės nesu gavusi. Kapanojausi per gyvenimą pati savarankiškai kiek išgalėjau.
    O va dėl to nesaugumo, tai iš tiesų.
    Laisvame kapitalizme gyventi laisvaaaaa, bet labai nesaugu.

    25 Dzein   (19.03.2012 19:32) [Medžiaga]
    O aš galvoju,kad mūsų poreikiai socializme buvo mažesni,nei kapitalizme.

    21 galaxy   (19.03.2012 19:21) [Medžiaga]
    Labai teisingai. Būtent saugumo trūkumas ir išveja žmones iš Lietuvos. Beje, sunkiausiai gyvena ne daugiavaikiai ir ne pensininkai. Yra kita kategorija žmonių - tai ta, kuri netelpa į populiariausius rėmus. Jeigu pvz. žmogus neturi sveikatos dirbt už tris, o invalidumo pensija jam nepriklauso. Arba turi ligą, kuriai vaistai nemokamai irgi nepriklauso. Arba turi savų, kurie užuot padėję dar patys reikalauja priežiūros, nes jiems irgi niekas nepriklauso. Arba dar gali būt taip, kad tie artimieji ir kenkia. Ir dar turbūt daugybė vienetinių variantų yra.

    16 Doremi   (19.03.2012 18:49) [Medžiaga]
    ir vėl auraaurelija ekrane dalijasi patirtimi biggrin

    18 Dzein   (19.03.2012 19:15) [Medžiaga]
    Dukra dažnai sukasi televizijoje( dirba draugai),tai girdėjau apie būsimą laidą... buvo filmavime.Tik kai papasakojo,tai ten teisybės labai mažai. wacko Reikės pažiūrėt internetu.

    22 Doremi   (19.03.2012 19:23) [Medžiaga]
    gali dabar pažiūrėt, ją tuoj pakalbins biggrin

    26 Doremi   (19.03.2012 19:39) [Medžiaga]
    šauniai šį kartą pasirodė aurelija

    27 galaxy   (19.03.2012 20:00) [Medžiaga]
    O kur ką žiūtėt čia reikėjo?

    28 Dzein   (19.03.2012 20:23) [Medžiaga]
    Pas mus užsiregistravusią kiemelietę biggrin Ją dabar nuolat per televiziją rodo...matyt patiko biggrin
    Tik ta televizija-tai pusė muilo burbulo wink O mes verkiam tikėdami.

    29 Orvel   (19.03.2012 22:34) [Medžiaga]
    Tas "viengungio mokestis", kaip suprantu, turėtų priversti tuoktis? O čia viskas gerai, kai valstybė verčia tuoktis?

    Beje, o kuo geriausias "klasikinis šeimos modelis" tik tuo, kad kunigėlis taip pasakė? Irgi kažkaip su pagrindimu prastoka.

    O dėl pensininkų teisingai pastebėta. Jiems gerai, beveik visą dieną sėdi Lotynų Amerikoje (visokios Marijos ir Santos Barbaros) ir tik kartais išeina į Lietuvą duonos nusipirkti. Kuo ne gyvenimas? Tiesa, tarkim iš vokiečių daugiausia keliauja pensininkai, prancūzų taip pat.... Bet ten netikę šalys, nėra ko į jas lygiuotis.

    38 Dzein   (20.03.2012 19:05) [Medžiaga]
    Tai nevesk,bet viengungio mokestis buvo solidarumo vaikams mokestis tongue O vaikus nėra ko barstyt po svietą...teisingai tas kunigėlis sako.Tvarka turi būt,kad brolis nesantykiautų su seserim,o tėvas su dukra,nežinodami savo šaknų.
    O ta ,,Santa Barbara" kuom blogai?Tegu gyvena...gi ten šilta ir gražu,o nuvažiuoti į Lietuvą duonos verta-tai pati skaniausia duona pasaulyje.Lenkijoje pirkau ,,Litewskij chleb " ,tai galvojau,kad pelenus valgau. wacko
    Tik man kilo klausimukas-gerai ar blogai gyventi įsivaizduojamame pasaulyje?Juk jausmai realūs ir tikri,o mes viską matuojame jausmais ir jutimais.
    Sako,kad reikia pabūti kitame išmatavime,kad suprastum,ar tu nesapnuoji būtent čia ir dabar.

    31 Tina   (20.03.2012 11:15) [Medžiaga]
    Kažkoks juokingas ir nesuprantamas požiūris į senus žmones... juk po žodžiu "pensininkas" ne visada slepiasi nukriošę ir jau nieko nebenorintys ar nebegalintys žmonės... Pažiūrėkit, kiek gyvibingu, smalsių ir gyvenimą mylinčių ten žmonių... O jūs juos nurašote, atseit, kaip jiems ne ajajai eiti į baseiną... jiems jau laikas po velėna, taip? Ir kai pagalvoju, kad žmogus visą gyvenimą dirbęs ir uždirbęs bei kūręs valstybei "produktą", senatvėje jau nebeturi teisės nei atsitiesti... Liūdna tai girdėti ir matyti... Tai jau iš didelio pinigų pertekliaus jie į tą baseiną eina?! Gal jie tik DABAR ir turi laiko SAU. Negi turi tik per langą smogsoti? Ir dar. Jie vis girdi priekaištą, kad "jaunimas turi jiems uždirbti pinigus, išlaikyti"... Atsiprašau - o tai kur gi JŲ pinigai uždirbti prakaitu???? Šlykšti, netikusi sistema, nedavusi žmogui kaupti SAVO pinigus (kaupiamieji fondai ar kaip ten....) Valstybė viską glemžėsi, o dabar tie žmonės turi jaustis dar ir žiauriai skolingi, kad GYVENA ir VALGO.... Tai įveskime tokią tvarką - suėjo pensijinis amžius - išvežkime tiesiai i kapus... ar i dykumą, tegul ten nusibaigia... sava mirtimi. Nes juk nenorime teptis rankų juos žudydami.
    Va, kaip smarkiai pasisakiau. Pykstu aš dėl pensininkų niekinimo ir tuo labiau - nesupratimo.
    O apie vienišas motinas nieko negaliu pasakyti. Ko gero, reikia joms padėti kažkaip auginti vaikus. Bet ne kokiems nors degradams... bet kaip gali juos atskirti ar suklasifikuoti... vaikai gi nekalti... jiems reikia augti...
    O dėl viengungių mokesčio.. ką aš žinau... kažkaip ne kaip skamba... Ar kalta moteris ar vyras, jei nesuranda sau antros puselės... jie, manau, ir taip nėra laimingi... o čia dar ir mokesčius mokėk...

    34 Dzein   (20.03.2012 16:11) [Medžiaga]
    Nesupratau,Tina,kur tu čia matai pensininkų niekinimą?Juos galime tik užjausti ir kiek galime padėti.
    Galite ir manęs iš anksto pradėti gailėti...pagal ,,Sodros" skaičiuoklę mano pensija bus nepilni 700 Lt.,o už buto šildymą,elektrą,internetą ,vandenį sumoku 800 ir daugiau.Baseinas,koncertas?Chi..chi....nejuokaukit.O maistas,šampūnas ar muilas?Iš kur,jei net už butą neužteks pensijos....matematika labai paprasta.
    Vien pagalvojus,kad galiu nebeturėti sveikatos dirbti, kelia šiurpą. Ką gi,vežkit mane į mišką...

    39 galaxy   (20.03.2012 20:40) [Medžiaga]
    Niekas neveš, benzinas brangus tongue

    42 Lira   (21.03.2012 00:45) [Medžiaga]
    na, kad gauti 700 lt mėn nereikia laukt pensijos. Dabar daug kas dirba už minimumą, tai į rankas gauna dar mažiau. Ir, beje, ne tik mokesčius turi už tuos pinigus susimokėti, bet ir vaikus išlaikyti. Va aš ne pensininkė, bet tarkim mano alga irgi visa išeina būtent tiems visiems mokesčiams, net maistui nelieka. Na bet pažiūrėk- vistiek gyvenam ir išgyvenam kažkaip... Vistiek dar niekas Lietuvoj nemirė iš bado smile Kaip, pamenu, vienas misionierius per pamokslą sakė "Aš apkeliavau visą pasaulį. Ir čia tik jums atrodo, kad jūs blogai gyvenate... O jūs gyvenat gerai... Nes ten, kur žmonės tikrai blogai gyvena, gatvėse nepamatysit nei vieno šuns ar katės..." smile

    43 Dzein   (21.03.2012 07:14) [Medžiaga]
    O čia tai jeeeeee...tai gal galėtum pasidalinti ta paslaptimi,kai gauni 700,o už butą sumoki 800 ir dar pragyveni..hmmmm.Va čia tik lietuvis taip sugeba....net katės dar laksto.Pašalpos?
    Jauna gal ir aš taip sugebėčiau(dirbčiau nelegaliai,gal ,,sponsorių" susirasčiau),bet senatvėje??? surprised
    Arba aš visai be smegenų wacko

    44 Lira   (21.03.2012 10:58) [Medžiaga]
    Ne, aš gaunu beveik 1200, žiemą tiek pat ir sumoku visokiems mokesčiams, paskoloms. Vasarą kokiais 300 reikia mažiau mokėti, nes nebūna šildymo, tai ir išsilyginu skolas, jei tokių lieka po žiemos. Iš ko gyvenam? Išmokos vaikams 156 lt (po įč kiekvienam, bet nuo kovo jau vienam nemokės, nes tampa pilnamete) ir alimentai 450. Nemaža suma, bet padalinus penkiems ar šešiems, tai jau reikia kasdien aukštosios matematikos, kad išgyvent. Ir išgyvent kokybiškai... Na ir ką, ne viena taip gyvenu, daug kas. Todėl man kartais pikta kai turintys daug pinigų į mažai turinčius žiūri su pašaipa, lyg mažai turintys būtų kvailesni ar nevykėliai... O iš tiesų tai patys galėtų nemažai pasimokinti iš jų. Nes, kaip minėjau, tam reikia ir valios, ir išminties, ir proto... Ir to teoriškai neišmoksi ir kito neišmokinsi...
    Žinai, nelegaliai visi čia su mielu noru dirbtų... Ale rask, kad nori tokį darbą biggrin O sponsoriai į tokias nežiūri- jie perkasi sau prekę jauną, gražią, be vaikų... Na, bet ir moteris, jei save gerbia, tokiems savęs nepardavinės... Išeitis? Pradėti gyventi ne pagal norus, o pagal poreikius. Mes, moterys, viską galim ir viską mokam wink Ypač- lietuvės moterys wink Tik moteris sugeba iš nieko padaryti skrybėlaitę, mišrainę ir skandalą biggrin O pasipraktikavus jaunystėj, pensija visai nebaisi... Juk gausim tuos pačius pinigus, tik dirbt nereikės... Ir vikais rūpintis nereikės... kuo ne rojus? wink kad tik sveikatos būtų...

    32 Lira   (20.03.2012 13:35) [Medžiaga]
    Na, Tina, nesikarščiuok, Dzein tik bandė palaikyti diskusiją, nemanau, kad ji tuos pensininkus nurašo... be to, kaip sakiau- jų poreikiai skirtingi ne tik nuo mūsų, jaunesnių, bet ir tarp savęs pačių. kaip minėjau- kas nori, eina į akvaparką maudytis, ir tikrai nesėdi depresuodami prie lango, namie uždaryti. O kurie sėdi ir žiūri- gal jiems to norisi... Daugelis juk svajoja apie pasyvų, ramų poilsį išėję į pensiją... Man kažkodėl žiūrint į juos, kasdien važinėjančius į sodus ravėti, nekyla minčių "vargšiukai, valgyti neturi ko", o atvrkščiai- aš manau, kad tai atgaiva jų sieloms... Juk pasikapstyt savo žemės sklypelyje- toks kaifas... ir net prabanga, juk nusipirkt daržovių Maximoj pigiau. O jie ir sau užaugina, ir savo vaikams.
    Man pavydzys mano mama. Ji visada pykdavo kai išgirsdavo kur per TV spekuliacijas pensininkais, kad jie sunkiai gyvena. Nors ir gaudama minimalią pensiją, ji sakydavo "Aš va tik dabar, kai išėjau į pensiją ir vaikus užauginau, tikrai ilsiuosi ir gerai gyvenu. Einu kur noriu, darau ką noriu, valgau ką noriu. Na ir kas kad pensija maža? Man jos pakanka ir butui, ir maistu, drabužių man jau nereikia. Aš labai vargau visą gyvenimą, tai dabar man rojus. O verkia ir skundžiasi tie, kas vargo nematę, kuriems pinigai lengvai ateidavo. va kam sunku šiais laikais- tai vaikus auginantiems". Maža to, per mamos laidotuves mamos draugės ir mano tetos beveik pažodžiui lygiai tą patį kalbėjosi... Todėl, kai mane gąsdina, kokia aš būsiu nelaiminga senatvėje, ypač jei liksiu viena, aš niekaip negaliu tuo patikėti... nes savo akimis mačiau, kokiu gyvenimo džiaugsmu tryško mano mama...

    35 Dzein   (20.03.2012 16:34) [Medžiaga]
    Kiekvienas sprendžiame apie tai,ką matome.Tavo mamai reikėjo vienatvės,o aš mirčiau nuo vienatvės.Geriau jau badaučiau ,vaikščiočiau skarmaluota,bet tik ne viena.
    Dėl sodo...dievulėliau,kiek pensininkų turi sodus Vilniuje?Net 10% neturi.Aš irgi tik dabar įsigijau žemės gabaliuką,kuo neapsakomai džiaugiuosi. smile

    36 Tina   (20.03.2012 17:20) [Medžiaga]
    As nesikarsciuoju ir visai neturejau galvoje cia esanciuju diskusijos... tiesiog pasakiau savo nuomone apie tai, ka nuolat girdziu per TV ir aplinkui... cool

    37 Dzein   (20.03.2012 18:40) [Medžiaga]
    Tina,mane išmušė iš vėžių Liros komentaras
    Bet ir per teliką to negirdžiu,tik skaitau Delfio komentaruose atseit...tie seniai trukdo gyventi jaunimui.Bet ar verta kreipti į tai dėmesį?Užtenka įsileisti negatyvą į savo širdį ir jis pradės graužti.Kai buvau 33 metų,mane vienas jaunuolis kitam pavadino sene.Hmm...o kaip aš norėčiau dabar grįžti į tą ,,senatvę" biggrin

    40 galaxy   (20.03.2012 20:43) [Medžiaga]
    Ne, dėl to sunkumo tu klysti. Pensininkas pensininkui nelygu. Vienas senesnis, kitas jaunesnis, vienas daugiau serga, kitas mažiau, vieno didesnė pensija, kito mažesnė, vienam vaikai padeda, o kitas vaikams turi padėti. Be to paprastai vargingiau gyvenęs žmogus greičiau ir susidėvi, o ir pinigų toks mažiau gauna.

    33 Lira   (20.03.2012 13:42) [Medžiaga]
    Bet tema juk apie viengungio mokestį....
    Kai gauni padorią algą ir esi ramus dėl šiandiendienos ir rytdienos- niekas nepyktų jei valstybė atskaičiuotų tą mokestį.... ir dar bent penkis kokius nors labdaringus mokesčius.... bet dabartinėj situacijoj dažnam tai būtų labai skausminga. Nes būtų atimama iš ten, kur ir taip striuka... ir beveik jokios vilties, kad ateity kažkokiu būdu tai sugrįš... Juk žmogaus intuicija sako, kad sėti reikia ten, kur galima nupjauti derlių... O čia- sėklos išmetimas....

    41 Orvel   (20.03.2012 20:51) [Medžiaga]
    Ką gi, pasakysiu iškart, kai tik išgirstu, kad "padėtį išgelbės naujas mokestis", plaukai ir pasišiaušia. Šiaip, mokestis lyg ir tikslingas ir logiškas, bet... visi mes puikiai žinome, apie paskirstymą mūsų nuostabioje šalelėje. Bus naujas mokestis, bus pinigų ir seimūnai galės pasididinti algas. Tokia ir nauda. Ir kol nebus normalaus paskirstymo, taip ir bus. O vienišos motinos, gaus kiek ir gavo. Negi ne tokia tikrovė?

    45 Dzein   (22.03.2012 20:03) [Medžiaga]
    Tikrai ne,nes šitas mokestis keliauja į ,,Sodros" kišenėn ir joks parlamentaras negali jo paimti.
    O seimūnų algos ,palyginus ,irgi nėra kosminės.Seime,manau,žmonės kuriasi savo ateitį,t.y.rankiojasi praversiančius ateityje draugus,numato gaires savo ar artimųjų bizniui.O informacija -tai didžiuliai pinigai....kas turi info,tas valdo pasaulį.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz