Antr, 21.05.2024, 13:34
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 6
    SVEČIAI 6
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2014 » Kovas » 29 » Kratinys
    11:09
    Kratinys


    Kia įsijungiu kompiuterį, pirmiausia puolu skaityt kas darosi Ukrainoje. Galvoju ar jau bėgt kruopų pirkt, ar dar palaukt...lyg kruopos išgelbės...kažką norėjau parašyt daugiau, bet mintys nuplaukė tolyn...kelinta diena galvoju kiek gali sverti arbatinis šaukštelis sausų mileių smile labai reikia wink
    Peržiūrų: 562 | Pridėjo: Donita
    Viso komentarų: 36
    1 Dzein   (29.03.2014 16:09) [Medžiaga]
    Jo...aš irgi pirmiausia lendu žiūrėti politinių naujienų, juk kam jau kam, bet mums teks pirmiausia, o mes gi nė prie ko...tik užstojom Maidano riaušininkus. Bet kai pas mus Murza pradeda kelt riaušes, tai pykstam.
    O kruopas jau reikėtų pirkti? O gal geriau tiesiai pas Artį važiuoti, jei ką...negi išvarys alkstančius, pamaitins. Aš galiu jo Boženą paganyti, jei ką... biggrin

    2 galaxy   (29.03.2014 17:44) [Medžiaga]
    o tu nusipirk pakelį sausų mielių, susidėk į šaukštelė ir maždaug žinosi. wacko

    3 galaxy   (29.03.2014 17:48) [Medžiaga]
    beje, kas dėl 'maidano maštininkų', tai vieną įdomų faktą prisiminiau - tą Graužinienės 'lipimą ant bačkos' ten.  ir kaip paskui niekas nesuprato ko ji ten važiavo. ale tuoj tas bus užmiršta ir jei kas, visi sakys, kad lipo Landsbergis su Kubilium. tongue

    4 Torpeda   (29.03.2014 18:08) [Medžiaga]
    Paskaitau ir aš apie Ukrainą,bet man lenda mintis,kad per šitą sumaištį,mūsų parlamentas tooooookių įstatymų prastums ir žmonės,skaitydami ką kitą,nesureaguos. Kai supras,bus jau vėlu sad

    5 rivake   (29.03.2014 18:23) [Medžiaga]
    Nėra žmonės jau tokie kvaili.O Putinas neslepia noro atkurti imperiją.Įdomiausia,kad į ją nori įtraukti Kubą,Venesuelą ir dar...Tiesa,žada,jog karinių bazių ten nesteigs...

    6 Torpeda   (29.03.2014 18:28) [Medžiaga]
    Rivake,Vilniaus savivaldybės administracija 2013 m. rugsėjį išdavė statybos leidimą Vilniaus regiono komunalinių atliekų deginimo gamyklai. O ar žinote,kad 2020m. ta gamykla jau planuojama uždaryti? Išplaus pinigėlius ir atiaaaaaaaaaaaaaaa. Faktas žinomas ir tikras(seimo nariai kalba).

    8 Dzein   (29.03.2014 20:40) [Medžiaga]
    Torpeda, na tu kažkaip įlendi į savivaldybę, bet turi įsipareigojimų man (skola- materialinė arba moralinė, arba aš tau padėjau ten įlįsti, kai prašei), o aš tavęs labai prašau balsuoti už mano projektą. Kažko vat įtariu, kad tu balsuotum UŽ. biggrin

    9 Torpeda   (29.03.2014 20:52) [Medžiaga]

    7 rivake   (29.03.2014 19:01) [Medžiaga]
    Argi aš kada žavėjausi mūsų valdžios veikla? Ir jokios kosmetinės priemonės jai nepadės.Todėl ir esu referendumų šalininkas.

    10 Dzein   (29.03.2014 20:53) [Medžiaga]
    Tai ir aš esu šalininkė. Bet tavo balsas referendume dėl AE būtų tikriausiai NE. Taigi, būtum prieš, nes brangu O kai ateina tokie momentai, kaip šis, tik tada susizgrimbame, kad esame priklausomi ir žūsime be dujų ar elektros arba bučiuosime užpakalį ir būsime vergais.
    Tai kam tie referendumai, jei žmonės vis balsuoja prieš tokius gyvybiškai svarbius objektus, o paskui rėkia...brangu, kainos kyla ir pan.
    O kai referendumas, tai jau visi korumpuoti ir Rusijos (kad iš jų pirktume) pradeda plauti nemąstančių žmonių smegenis.
    Tada ir Grybauskaitė jau nieko nebegali ir išeities nebeturime.
    Tiesa, žaviuosi jos protu. Ji, gelbėdama padėtį, važiavo kuro ieškoti net į Saudo Arabiją. Šiuo metu ten yra Obama.
    Jei karalius sutiks nuleisti kainą, Rusija žiauriai nukentės. Bet kaina -tai tik politinė, o ne ekonominė priežastis.

    11 Dalima   (29.03.2014 21:12) [Medžiaga]
    Dabar sėdžiu ir stengiuosi prisiminti, kokį gyvybiškai svarbų objektą per paskutinius 24 metus mūsų valdžia pastatė? Gal Valdovų rūmus? O ir tuos nebaigė, dar ten reikia daug milijonų kišti...
    Statė Vilniuje Sporto areną.... pradėjo, kiek pinigo sukišo - ir stovi griaučiai...
    Esu tikra, kad su bet kokiomis milijoninėmis statybomis būtų tas pats: statytų kelias dešimtis metų, o galop nieko nepastatytų... Tik pinigus išplautų.
    Tai čia mano tokia paprasta moteriška primityvi logika.

    12 Dzein   (29.03.2014 22:01) [Medžiaga]
    Dalima, valdovų rūmų mums reikėjo, nes juk turistai atveš pinigus. Tik va grobstytojams reikia nagus nukapoti, tik mes neturime teisėsaugos. Bet visumoje valdovų rūmai dalį atidirbs. Dar renka medžiagą, aš taip pat dar neatidaviau keleto savo senelio nuotraukų....per tuos persikėlimus kažkur išsimėtė.

    13 rivake   (29.03.2014 23:58) [Medžiaga]
    Demokratija - tai daugumos valia.Todėl jei liaudis-tauta nuspręstų,kad keli geležinkeliai ar AE Lietuvai nereikalingi,tai valdžiai ir tektų vykdyti jos valią,nors ir prieš jos norą.Lietuva vis giliau grimsta į skolas ir daugelis neįžiūri čia pavojaus.Graikija ES narė nuo 1981 m. ir ką ji pasiekė?AE pavojinga ne tiek savo kaina,kiek rizika dėl tautos egzistavimo.Žavėtis prezidentės protu dėl vizito į Arabiją? Atsiprašau,bet kuo ji tada turėtų iš vis užsiimti?

    14 Dzein   (30.03.2014 07:33) [Medžiaga]
    Rivake, yra tokia sąvoka - dirba ir nuoširdžiai dirba. Gi galėjo ir neieškoti kelių,o tik dirbti, juk tauta vis vien neįvertins.Jei tauta nusprendė nestatyti AE, tai tegu tauta ir sėdi be elektros ar kuro. Kodėl mes nepajudiname nė piršto, kaišiojame pagalius sau į ratus,o rėkaujame -duok, duok,duok?
    Štai Adamkus atvažiavo iš Amerikos,ne dirbo, o tik ,,prasistūmė" 8 metus, paleido korupciją, stambiąją mafiją, net jo atsivežti draugai gavo milijonais kainuojančius sklypus ant Neries krantinės prie Gedimino kalno viešbučiams, ko negavo joks mirtingasis LT.
    Vat štai dėl tos mafijos ir skolinamės, Rivake, o ne dėl paprasto žmogaus. Zuokas sugebėjo praskolinti net savivaldybės dangoraižį. Dabar mokame palūkanas, o jo draugai tarpsta.
    Reikia mokėti investuoti ten, kur atsiperka arba bent išeina lygiai. Ant to ir laikosi ekonomika. O ne sakyti brangu, o mokėti dar brangiau, tik pamažu. tongue

    17 galaxy   (30.03.2014 19:01) [Medžiaga]
    kaip tai kodėl kaišiojam sau pagalius į ratus? ogi dėl propagandos. paperkant žiniasklaidą galima daug pasiekti,, kad per
    demokratišką referendumą ar rinkimus būtų balsuojama tavo naudai tongue

    15 rivake   (30.03.2014 16:17) [Medžiaga]
    Kam painioti sąvokas - nestatyti AE ir sėdėti be kuro,elektros? Kam rinktis patį blogiausią variantą?Visas technines apžiūras praėjusi Visagino AE galėjo dirbti iki 2020 metų.Bet ES nereikalinga ekonomiškai klestinti Lietuva,jai reikia tik rinkos didžiosioms valstybėms.O Seimo,ar Prezidentės nuopelnus nesunkiai galima įvertinti matematiškai,kokia valstybės skola buvo pradedant,kokia ji dabar.Ką buvo galima įsigyti už minimumą ar pensiją tada ir dabar.Net jei darbas būtų nuoširdus,jis vertinamas tik ne emocijomis,o rezultatais.Džiaugtis,kaip tu siūlai tuo,kad pavyko gyvam grįžti į namus po pasivaikščiojimo mieste? Be komentarų...

    16 Dzein   (30.03.2014 17:55) [Medžiaga]
    Rivake, apie Visaginą mes jau kalbėjom ne kartą ir tai ne mano, o viso pasaulio žinovų nuomonė, taigi jau nebesiginčysim, nes tai būtų kaip valytojų(mūsų)nuomonė apie IT technologijas.
    Antra - skola visiškai nereiškia prezidentinio darbo kokybės, tai jau būtų labai primityvu, nes ji yra ilgalaikė ir kokio prezidento tai buvo kompetencijoje...kche..
    Skola priklauso nuo daugybės faktorių, kuriuos išvardinti čia neužtektų nė valandos. Mums TFN nedavė, tai skolinomės šiek tiek brangiau. Savi piliečiai taipogi beveik nepirko valstybės lakštų, nes sava valstybė jau kartą apvogė savo visuomenę 91 metais smile

    18 galaxy   (30.03.2014 19:05) [Medžiaga]
    tai, kad daugiausia prasiskolino socdemai kai valdė, kiek prisimenu. negi ji tos partijos narė?
    o prieš krizę, kada jie valdė) kaip tik buvo proga pataupyt, ne skolintis wacko

    +1   Спам
    19 Dalima   (30.03.2014 19:47) [Medžiaga]
    Grybauskaitė ir ją palaikanti sisteminė žiniasklaida meluoja. ir jos metiniai pranešimai - vien tik pagyros ir melas.  O apie štai tokią realiją jie nekalba:
    – per pastaruosius penkerius metus Lietuva neteko 229 000 gyventojų – 190 000 dėl emigracijos, 39 000 dėl neigiamų demografinių tendencijų;
    – augant BVP žmonių realios pajamos sumažėjo 12 nuošimčių;
    – padidėjo socialinė atskirtis, vien viešajame sektoriuje aukštąjį
    išsilavinimą turinčių darbuotojų atlyginimai šiandien skiriasi 10-12
    kartų;
    – apie 30 nuošimčių gyventojų skursta;
    – valstybės skola per penkerius metus išaugo tris kartus;
    – stiprėjo socialinė depresija – 10 000 žmonių iš gyvenimo pasitraukė
    dėl smurtinių mirčių (savižudybių, žmogžudysčių), reikšmingai sumažėjo
    gimstamumas (2009 m. jis siekė 36 682, 2012 – tik 30 459);
    – augo korupcija – Lietuva pripažinta viena korumpuočiausių valstybių
    Europos Sąjungoje, net 27 nuošimčiai lietuvių susiduria su
    kyšininkavimu, 83 nuošimčiai įsitikinę, kad šalies teisėjai yra
    korumpuoti.

    22 Dzein   (30.03.2014 20:33) [Medžiaga]
    Nu...mes dešimtmečiais gyvenom prie tų pačių teisėjų, čia kaip tik jos dėka išmėtyta tiek daug sukčių, kyšininkų teisėjų. Tai kiek buvo išmesta prie kitų prezidentų? Nė vieno. Tik visi sulindo.
    Lygiai taip pat galėčiau atsakyti ir kitus klausimus. Skola ir pan. Ar jau pamiršai, kad tie 4 metai - tai viso pasaulio krizė? Man prezidentas nė prie ko, kita valstybė, bet ir man buvo juodžiausia krizė.
    O korupcija? Kai atėjo Grybauskaitė, tai pasibaisėjo, girdėjau per teliką kaip sakė....žinojau , kad korupcija apraizgiusi Lietuvą, bet kad taip labai, tai nesitikėjau.
    Čia tu jau ištraukei kažkokio šmeižikiško laikraščio straipsnį, Dalima, nes faktai - akivaizdžiai atvirkštiniai, gerai dar , kad neapkaltino jos dėl saulės užtemimo. biggrin

    24 galaxy   (30.03.2014 23:49) [Medžiaga]
    Faktai baisūs, bet jei rimtai pradėtume aiškintis kas kaltas?
    O jei ji taip puolama (kaip sakoma 'pilk ant žmogaus purvą, vistiek kas nors prilips'), tai turbūt ne be reikalo - greičiausiai ji labai daug kam kliudo ir toliau taip gyvent, ir, žinoma, alinti Lietuvą.

    20 Dalima   (30.03.2014 19:49) [Medžiaga]
    PS, jau nekalbant apie tai, kaip Grybauskaitė slėpė ir visaip painioja savo biografiją.

    +1   Спам
    21 Dzein   (30.03.2014 20:29) [Medžiaga]
    Aik tu sau.... surprised Dalima, o koks kam skirtumas ir kur tai įrodyta??? Aš labai norėčiau pamatyti. O priešininkų pletkų buvo, yra ir bus.
    Puteikis buvo kiauras alkoholikas, kuriam ristis jau nebebuvo kur - tai šimtą kartų blogiau, bet palaikai jį. Kodėl? Tauškutis ir tiek. Jei jis būtų prezidentas, tai visas pasaulis skambėtų, kad Lietuvai vadovauja alkoholikas.

    23 Dzein   (30.03.2014 21:32) [Medžiaga]
    O kuo prasta ta jos biografija? Darbininkė motera nuo pat mažumės ir faina.

    25 rivake   (31.03.2014 00:26) [Medžiaga]
    "viso pasaulio žinovų nuomonė,"

    Jei taip būtų,tai ir ginčų nebūtų.O mes turime kiekvienas savo nuomonę.Pasirodo,netgi dėl prazidento pareigų.Jei prezidentas nieko pakeisti negali,kam jis iš vis yra?

    26 rivake   (31.03.2014 01:03) [Medžiaga]
    "Ar jau pamiršai, kad tie 4 metai - tai viso pasaulio krizė? "

    Nepamiršau ir to,kad 1932 m.buvo viso pasaulio krizė,bet prezidento dėka Lietuva iš jos išsisuko be jokių skolų.Valdininkai buvo priversti pirkti iš ūkininkų žąsis.Panašiai elgėsi ir Ruzveltas Amerikoje.Taigi,viskas priklauso nuo valdžios.O ką į ją rinkti - sprendžia žmonės...

    +1   Спам
    27 galaxy   (31.03.2014 08:12) [Medžiaga]
    Aha, o kažin dabar ir 'Smetonos laikais' prezidento įgaliojimo buvo vienodi?
    Be to aš čia jau rašiau, kad iki krizės valdydami socdemai nepataupė kaip galėjo 'gerais laikais'. Dėl to Kubilius ir 'veržė diržus', kas atitiktų irgi nuo skolų išsisukinėjimą.
    Na, bet tu prikišdamas moterims nesivadovavimą logika, pats logiškai argumentuot negali ar tik nenori? cool
     

    28 Dzein   (31.03.2014 18:29) [Medžiaga]
    Nu nea, Galaxy, anksčiau prezidento žodis buvo įstatymas, o dabar seimas net prezidentą nubuksuoja(Paksas). Grybauskaitę irgi paduoda į teismą visi, kas tik netingi, net paprasti teisėjai, kai juos išmėtė iš darbo.
    Lietuvos prezidentas, manau, turi per mažai galių. Jei seimas du kartus atmeta prezidento veto, tai ką jis gali padaryti?

    33 galaxy   (01.04.2014 19:11) [Medžiaga]
    bet tik šituos dviejuos komentaruos surprised

    34 galaxy   (01.04.2014 19:12) [Medžiaga]
    tiksliau, tik tavąjam.

    36 Dzein   (01.04.2014 21:56) [Medžiaga]
    Tai kad tu dar neparašei nieko su ,,spoileriu" po pakeitimo. Pabandyk, Galaxy.

    29 Dzein   (31.03.2014 19:43) [Medžiaga]
    rivake (Šiandien 00:03)
    Valdininkai buvo priversti pirkti iš ūkininkų žąsis.


    Jo...tu teisus, Rivake, man mama pasakojo. Algos eini pasiimti - pirk žasį. Gali neimti, bet pinigus vis vien atskaičiuodavo. Ir likdavo ašaros. Matai, kiekvienas amžius turi savo, juk tada buvo ir ,,pagalvės" mokestis. biggrin

    +1   Спам
    35 galaxy   (01.04.2014 19:16) [Medžiaga]
    tai buvo ne pagalvės mokestis, nes ne visi jį mokėjo. pagalvės tai dabartinis PSD.

    30 rivake   (31.03.2014 20:17) [Medžiaga]
    Gal vis tik reikėtų išplėsti prezidento teises,kaip JAV ar Rusijoje.Kolektyvinė atsakomybė - nereali,o kai atsakytų vienas žmogus,tada būtų galima bent kaltinti kažką konkretų...

    " pats logiškai argumentuot negali ar tik nenori?"

    Tai reikštų,kad aš pritariu tavo argumentams...

    31 Dzein   (31.03.2014 21:18) [Medžiaga]
    Rivake, aš iš viso būčiau tik už prezidentinį valdymą. Dabar renkame didžiulę armiją valdininkų, o jie kadenciją tik stumdosi kėdes, šmeižia vienas kitą, kariauja tarpusavyje, o mes mokame. Tiesa, Lietuvos reikalams per rietenas jie nebeturi laiko.
    Štai Graužinienei nepatiko, ir ji jau organizuoja apkaltą prezidentei. Prezidentė nuverčiama vien dėl pasakytos tiesos. Pakso atvejis tai iš viso kažkoks absurdiškas- Adamkus suteikė pilietybę daugybei žmonių ir... nieko. Grybauskaitė suteikė Tobias dėl prizų...ir nieko. O vat Paksas dėl šios priežasties buvo nuverstas.
    Gal tada ir mes atsakingiau rinktume prezidentą pagal jo nuveiktus darbus?
    Pažiūrėkime, kaip tvarkosi kitos mažosios šalys: Danija, Švedija, Norvegija ir pan. Gražu žiūrėti.
    Ir mes esame geri paršai-kai renkame tokią daugybę, tai pasimetame ir leidžiamės manipuliuojami visų klastūnų.O paskui stebimės...na kokia kvaila tauta, na kaip galėjom tokius išsirinkti. O atsimenate Nedzinską? biggrin Jėzusmarija....kai išgirdau, kad jį žmonės išrinko, mat pavardė buvo girdėta per teliką, tai galvojau, kad tai - jumoro laida. Pasirodo, rimta.

    32 rivake   (31.03.2014 22:50) [Medžiaga]
    Manau reikėtų keisti Konstituciją,dabar visuomenė nieko negali.Net nekalbama apie deputatų atšaukimo įstatymą,Seimo narių skaičiaus sumažinimą - gyventojų Lietuvoje tai mažėja.Reikia įteisinti konkretų Referendumo įstatymą ir pan.Pakso atveju buvo ignoruota rinkėjų valia,dėl Tobias Prezidentė įstatymo lyg ir nepažeidė.Adamkus neteisėtai suteikė pilietybę A Dudajevui (Olegui Davydovui)...

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz