Treč, 22.05.2024, 02:54
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Sausis » 16 » Kur vyrai?
    12:39
    Kur vyrai?
    Vienišos moterys dažnai susimąsto – kodėl neįmanoma sutikti normalaus, kokybiško vyro? Juk iš tiesų jaunesnio ir vidutinio amžiaus vyrų ir moterų Lietuvoje yra maždaug po lygiai. Tik vyresnėjant amžiui – vyrų mažėja. Nenuostabu. Vyrai savęs netausoja. Jie dažniau, nei moterys rūko, geria, valgo kas papuolė, nesirūpina savo išvaizda, savijauta, nesikreipia laiku į gydytojus, dažniau žūsta nelaiminguose įvykiuose – todėl jų gyvenimo amžius pasidaro trumpesnis.
    Kokybiški vyrai dažniausiai būna vedę, turi šeimas, vaikus. Moterys tokių nepaleidžia...
    Laisvi vyrai, dažniausiai yra „nekokybiški" – alkoholikai, narkomanai, psichiškai ar fiziškai  nestabilūs. O šiek tiek pakenčiami – neįtikėtinai pasipūtę (labai save pervertinę)

    Tai kurgi pradingę didelė dalis daug maž normalesnių, reprodukcinio amžiaus vyrų 20-60 m amžiaus?
    Kalėjimai: Alytaus, Vilniaus – 2, Pravieniškių – 3, Kybartų, Marijampolės, Panevėžio pataisos namai. Šiaulių  ir Kauno tardymo įzoliatoriai...
    Jei vien tik Marijampolės pataisos namuose sėdi apie 1600 vyrų, Pravieniškėse - 8000 - tai manau, kad ir kituose panašūs skaičiai.
    Tokiu būdu gaunasi, kad kalėjimuose sėdi apytiksliai apie 20 000 vyrų.
    Toliau – gėjai. Kiek jų yra Lietuvoje? Manau – nemažai. Kažkur skaičiau, kad maždaug 9 proc. Ten pat galima priskaičiuoti ir kitus lytinius iškrypėlius, kurie domisi ne moterimis). Susidarys įspūdingas skaičius. Mano apytikriais paskaičiavimais - apie 50 000 vyrų, kurių mums, moterims ir trūksta.



    Peržiūrų: 717 | Pridėjo: Dalmara
    Viso komentarų: 135
    1 tata   (16.01.2012 12:58) [Medžiaga]
    Nu tu čia pavarei ant vyrų biggrin

    4 Dalmara   (16.01.2012 13:13) [Medžiaga]
    O ką? Gal sakysi - netiesa? biggrin

    7 tata   (16.01.2012 13:21) [Medžiaga]
    Žinoma kad tiesa , tik dar nepaminėjai areštinių , kuriose kaip silkių prikišta visokių balvonų , o ypač dabar , kai įsigaliojo naujas įstatymas dėl teroro šeimoj .

    84 Dalmara   (16.01.2012 19:11) [Medžiaga]
    Tai tie neilgam... jie vėl pas žmonas sugrįš... Reiškia, nesiskaito, kad pradingę. cool

    2 Torpeda   (16.01.2012 13:10) [Medžiaga]
    Mano vyras kolkas pas mane tongue

    6 Dalmara   (16.01.2012 13:17) [Medžiaga]
    Tai ir laikyk, kiek gali.
    Nes moterys būna, kad išveja savo normalų, kokybišką vyrą, galvodamos, kad susiras gersnį... biggrin
    "Raškažis šikną drąsko", kaip aš sakau... O paskui... liūdni popieriai. Ir su metais - vis liūdnesni.
    Tai tik mano nuomonė. Už kurią prašom nepykti.

    8 Torpeda   (16.01.2012 13:26) [Medžiaga]
    Tai ir laikau biggrin o jei kuri pasimaiso tai gauna i ragus dry

    13 Dalmara   (16.01.2012 13:35) [Medžiaga]
    biggrin
    Aš irgi jau laikau...
    Kažkada buvau paleidusi, bet greit susivokiau ir susigražinau. (ačiū Dievui)
    Užtat, labai gerai žinau, kad taip elgtis neprotinga.

    89 Torpeda   (16.01.2012 19:15) [Medžiaga]
    as neagresyvi,as savo grobi ginu tongue

    3 Dalmara   (16.01.2012 13:12) [Medžiaga]
    Vo, ką tik sužinojau, kad Pravieniškėse sėdi apie 8000 vyrų.
    Tai gaunasi dar didesnis skaičius "išnykusių" vyrų.

    5 tata   (16.01.2012 13:13) [Medžiaga]
    Tik jau negalvok kad kalėjime ten meduoliai - geruoliai sėdi , juk matei filmą "Zona".

    10 Dalmara   (16.01.2012 13:31) [Medžiaga]
    Taip, ne meduoliai. Bet jei pamąstytume plačiau - juk kiek nusikaltėlių vaikšto laisvėje, kurie tiesiog nepapuolė.Arba kurie dirba priešingose struktūrose ir savo energiją išlieja kitaip.
    Kalėjimuose yra nemažai tikrų banditų, nusikaltėlių. Bet nemažai ir tiesiog perdaug energingų vyrų.. Tokių, kurie padarė nusikaltimą per savo karštakošiškumą, nepatyrimą, nepagalvojimą. (žinau tokių ne vieną).
    Ir "Zonoje" matėm tokių. smile

    9 Vinigreta   (16.01.2012 13:29) [Medžiaga]
    Pff, nereik man kalinio wacko

    28 Dalmara   (16.01.2012 13:56) [Medžiaga]
    Aš ne apie tai. O apie tai, kad šustri vyrukai sėdi... Na, kad jų mūsų gyvenime kaip ir nėra...
    O kai pav. jau atsėdėjęs? Pasitaisęs, tipo?
    O jei vyrukas fainas, protingas, energingas, jautrus, sugebantis mylėti, - vien žo - vyras mūras, bet sužinai po kurio laiko, kad sėdėjęs?

    11 Dalmara   (16.01.2012 13:33) [Medžiaga]
    Va, paimkim mūsų Tatą. Kažin, ar pasisektų kokiai gražuolei nuvilioti Tatą iš šeimos? Jo žmonikė jo tikrai niekam geruoju neatiduotų. biggrin

    12 tata   (16.01.2012 13:35) [Medžiaga]
    Jau laaaaabaaaai graži turėtų būt biggrin

    67 galaxy   (16.01.2012 17:09) [Medžiaga]
    Tatą nuviliotų. Jau vienas ženklas rodo, kad taip - jis nemažai laiko praleidžia internete, o žmona apie tą net nežino cool tongue

    85 Dalmara   (16.01.2012 19:12) [Medžiaga]
    Internete jis tik ilsisi, bendrauja. Ar matei, kad su kuom flirtuotų? dry

    14 tata   (16.01.2012 13:45) [Medžiaga]
    Simdi jų neatsigina biggrin

    20 Dalmara   (16.01.2012 13:50) [Medžiaga]
    Gal tu lesbietis? wacko

    86 Dalmara   (16.01.2012 19:13) [Medžiaga]
    Nu... jei vyrai nedomina? biggrin

    15 Vinigreta   (16.01.2012 13:46) [Medžiaga]
    Bet kokių- nors vežimu vežk, o va perliukai ant rankos pirštų skaičiuojami. Bet į karūną gi nedėsi beleko.... cry

    17 tata   (16.01.2012 13:47) [Medžiaga]
    Tai cekava Zosė biggrin

    65 Dzein   (16.01.2012 16:57) [Medžiaga]
    Ei,ei..ei....kas čia mane velka į kitos kailį,a? wacko

    18 Lira   (16.01.2012 13:49) [Medžiaga]
    ir vyrai siais laikais isrankus... kai toks pasirinkimas, i savo karuna irgi bele ko nededa... cry

    42 Vinigreta   (16.01.2012 14:15) [Medžiaga]
    Pff, kaip vienas mano draugas: kam man ant visai, jei galiu parsivest ką noriu? angry

    21 Dalmara   (16.01.2012 13:52) [Medžiaga]
    Bele ko - jokiu būdu. Bet yra dar viena išeitis.
    Galima pasiimti daug maž vyrioką ir - jį aptampyti, išauklėti... biggrin Na, pagal save...

    26 Lira   (16.01.2012 13:54) [Medžiaga]
    Siaubas... Nafik toks vyras reikalingas?

    37 Dalmara   (16.01.2012 14:09) [Medžiaga]
    PS - gal tau atrodantis "perliukas", kitai moteriai - visiškai tuščias, nieko nevertas "blizgutis".
    Man pav. patinka tik rimti, ramūs, išlaikyti vyrai. Nieku gyvu negalėčiau draugauti su isterišku, valdytojišku, kaprizingu vyru.

    41 Lira   (16.01.2012 14:14) [Medžiaga]
    Su tokiu ir as gan negaleciau... Nors negaliu teigti kategoriskai, nes net nemeginau...
    Bet zinau tiksliai- man labai nepatinka silpni vyrai, skuduriniai, kurie kaip molis moters rankose... salia manes esantis vyras turi buti stipresnis uz mane ir bent kazkiek pranasesnis. Kad jausciausi saugi salia jo. O jei reiketu del vyro pakovoti- nueiciau... Nes tokio vyro negaleciau gerbt. O pagarba- vienas is kertiniu laimingo seimyninio gyvenimo akmenu.

    44 Dalmara   (16.01.2012 14:19) [Medžiaga]
    Taip, žinau tavo skonį. biggrin biggrin
    O man reikia, kad vyras namuose man būtų draugas, užuovėja - visais aspektais. Kad namų ūkyje būtų pagalbininkas. kad namie nereikėtų kariauti - kas viršesnis. Namie - moteris yra karalienė.
    O už šeimos ribų - visai kitaip. Darbe jis turi būti pagarboje, būti savo profesijos žinovas. Už šeimos ribų - jis "grobio medžiotojas", kurį velka į namus savo moteriai.

    50 Lira   (16.01.2012 14:34) [Medžiaga]
    Tai ne skonis. manau, kad saugumas- kiekvienos moters vienas is pagrindiniu poreikiu smile

    68 galaxy   (16.01.2012 17:14) [Medžiaga]
    Na, va. Su tokiu negalėtum. O pvz. su alkoholiku galėtum? Su nesugebančiu be klaidos parašyti savo pavardės galėtum? Su nieko neuždirbančiu galėtum? Ir dar daugiau tokių visokių pavyzdžių galima rast.
    Aš greičiau jau stebiuosi tada, jei moteris turi vyrą, negu tada, kai neturi. wacko

    90 Dalmara   (16.01.2012 19:15) [Medžiaga]
    Tfū, tfū.. neduok Die alkoholikas...Mažaraštis...Tinginys...
    Aš tai negalėčiau. Bet juk yra moterų, kurios turi tokius, kenčia. Net ir terorą kenčia...

    16 Doremi   (16.01.2012 13:47) [Medžiaga]
    tatos žmona super graži, ko jam ieškot ir kur eit?visoms šansų nier

    24 Dalmara   (16.01.2012 13:52) [Medžiaga]
    Ir matyt, ne kvaila... wacko

    27 tata   (16.01.2012 13:54) [Medžiaga]
    Aga , jo , dar kažkada ir jauna buvo , o dabar jau tik graži biggrin

    19 Dalmara   (16.01.2012 13:50) [Medžiaga]
    Ir man niekad netrūkdavo... tongue

    22 Lira   (16.01.2012 13:52) [Medžiaga]
    O prie ko cia grozis? Zmona gi ne baldas ir ne paveikslas, kad ant sienos kabetu biggrin be to, grozis toks laikinas....

    32 Dalmara   (16.01.2012 14:00) [Medžiaga]
    Nu vistiek, moteris turi gerai, patraukliai atrodyti. Nes vyrai - jie tokie. Jie myli akimis.

    36 Lira   (16.01.2012 14:07) [Medžiaga]
    bet kazkodel moterys puosdamosi puosiasi pagal savo supratima... Nes labai daznai vyrams netgi nepatinka tai, kas patinka joms.... vaizdas toks, kad moterys issidazo visomis karo spalvomis vien tam, kad nugaleti konkurentes arsioje konkurencineje kovoje biggrin

    23 Doremi   (16.01.2012 13:52) [Medžiaga]
    apie tą raškažį, kur šikną drasko
    lengva pasakyt, kad iš raškažio
    o gal tai moteriai nuobodu, depresija su pernelyg tvarkingu vyru?
    vat ir susiieško adrenalino
    juk žinome pavyzdžių, kaip superinį vyrą meta ir susiranda tokį vėjo pamušalą- kad tampa soti lig senatvės
    kažkaip pagalvojau, jei likčiau viena, tfu, tfu, tfu....
    nu, .....niekas nelepintų, nesirūpintų ir visa kita
    bet svetimas pisuoklis taip pat nei lepins nei rūpinsis, tai kam išviso reikia slunkiaus parko namie?
    būčiau viena ir tikrai tik viena
    turiu krūvą vaikų, draugų, kaimynų- velnias yra geras ir negriebs savo vaikaitės tongue

    34 Dalmara   (16.01.2012 14:03) [Medžiaga]
    Man vienai būtų sunku... Nepratusi aš viena būti. Jei nebūtų, kas pasirūpina, palepina, pradžiugina, arbatos ryte paduoda - neįsivaizduoju... surprised
    Bet aš tyliu, vyrui to nesakau.
    O jis man sako: "Man būtų baisu, jei tavęs staiga nebeliktų. Aš neišgyvenčiau vienas"...
    O aš mintyse pagalvoju: "Ech, tu nežinai nieko. Jei manęs staiga neliktų - atsirastų pas tave šimtas kur kas geresnių, gražesnių ir jaunesnių moterų - nespėtum rinktis."

    25 tata   (16.01.2012 13:53) [Medžiaga]
    Dalmara, aš Lazdijietis biggrin

    31 Dalmara   (16.01.2012 13:59) [Medžiaga]
    Tipo - šustriakas? wacko

    33 tata   (16.01.2012 14:02) [Medžiaga]
    Gal tu lesbietis? wacko taigi klausei biggrin

    29 Doremi   (16.01.2012 13:56) [Medžiaga]
    moteris turi būti graži ir būtinai,
    jei neturi to iš prigimimo, tuomet yra makijažai ir kirpėjos, gali padėti
    kiekvienas vyras nori gražios moters, nepaneigsite

    30 Doremi   (16.01.2012 13:58) [Medžiaga]
    kai pirkom namus, jų savininkei buvo aštuoniasdešimt beveik, o atrodė nuostabaus, šviesaus, gražaus veido

    39 Dalmara   (16.01.2012 14:12) [Medžiaga]
    Jo, kažkur skaičiau, kad jaunystėje turim tokį veidą, kurį davė Dievas, o senatvėje - kokį susikūrėme patys.

    35 lapinas   (16.01.2012 14:03) [Medžiaga]
    moteris turi but grazi,patraukli ir vidumi... tai turi sklisti is vidaus... o isore lengva sutvarkyt botoksu(kam patinka sintetika)...,tik ir ji su laiku vysta... lieka tik vidinis grozis,arba jo nelieka visiskai(jei vidus tuscias).....o kai kas turteja iki senatves............-isvada-kad tik neskraidytu ant sluotos cool

    38 Dalmara   (16.01.2012 14:11) [Medžiaga]
    Be jokios abejonės, išorinį grožį būtinai turi papildyti vidinis. Antraip - išorinis grožis nustoja su laiku "matytis".

    43 Lira   (16.01.2012 14:16) [Medžiaga]
    Atvirksciai- isorinis grozis tik papildo vidini.... tai antraeilis dalykas

    46 Dalmara   (16.01.2012 14:24) [Medžiaga]
    Vyrams ne. Vyrams pirmiausia - išorinis. Jie pamilsta akimis.

    52 Lira   (16.01.2012 14:37) [Medžiaga]
    Oi kaip klysti smile Kiek meiliu uzsimezga internete bebendraujant ir net nemacius vienam kito....

    56 Dalmara   (16.01.2012 14:43) [Medžiaga]
    Jo, užsimezga. O susitikus - atsimezga. biggrin

    40 Vinigreta   (16.01.2012 14:13) [Medžiaga]
    Hmm, kas čia apie moteris, apie diedus geriau, jų mažiau.. mažai, mažiausiai angry Na nieko.....

    45 Lira   (16.01.2012 14:22) [Medžiaga]
    kai kurioms- taip.... wacko

    47 Dalmara   (16.01.2012 14:25) [Medžiaga]
    Vyrams užtenka turėti kūną, o moterims privalu turėti figūrą. biggrin

    48 Vinigreta   (16.01.2012 14:29) [Medžiaga]
    Bll.... angry

    49 Vinigreta   (16.01.2012 14:32) [Medžiaga]
    Balti, matot, ir pūkuoti.... Kad juos kur happy ....su visais jų kūnais...

    51 Lira   (16.01.2012 14:35) [Medžiaga]
    Na, tuomet cia esancios moterys visos butu seniai vienisos, paliktos... Nes kai Plepynej pasedziu, tai vien tik ir girdziu, kaip visos del savo isvaizdos dejuoja ir dalinasi patirtimi kaip mest svori ir susigrazint figura biggrin

    55 Dalmara   (16.01.2012 14:43) [Medžiaga]
    O čia jau kalba eina apie vidinį grožį, kurį privalu paremti išorės grožiu. biggrin

    69 galaxy   (16.01.2012 17:21) [Medžiaga]
    Ir teisingAI. yra čia ir vienišų. Net tiek vienišų, kad jų ir palikt nėra kam tongue Na, bet ką padarysi, jei to vidinio grožio nerasta? )išorinio taip pat, savaime suprantama wacko

    57 Dalmara   (16.01.2012 14:45) [Medžiaga]
    O kitos savybės - kiekvienam jau individualiai. Skonio reikalas. smile

    53 Doremi   (16.01.2012 14:42) [Medžiaga]
    o jeigu skraido ant šluotos, tai kas tada?
    aš žinau kas
    tokią raganą pasivys tik pats greičiausias iš visų, sportiškas ir stiprus tongue
    su antsvoriu vyrukai tik palydės akimis ir nusikeiks
    "k čiortu" tongue

    60 Dalmara   (16.01.2012 14:50) [Medžiaga]
    Dėl raganų... Vyrams raganos nepatinka. Taip jie sako.
    Bet man atrodo, kad raganomis vyrai savo moteris patys ir padaro.

    54 Doremi   (16.01.2012 14:43) [Medžiaga]
    biggrin ale ir prirašėt daug, tur būt plepynėje nėra nieko

    59 Vinigreta   (16.01.2012 14:47) [Medžiaga]
    Matyt aktualu kai šalta. Katę apsikabinus nesėdėsi biggrin

    58 Dalmara   (16.01.2012 14:46) [Medžiaga]
    Nežinau. Bet va, matei kokie homikai švaručiai, nudepiliuoti, tvarkingučiai, gražučiai... Kaip moterys. biggrin

    61 Maja   (16.01.2012 14:55) [Medžiaga]
    Nieko sau šiandien diskusija užvirė. Matyt žiema.

    62 Dalmara   (16.01.2012 15:03) [Medžiaga]
    Nugi, tema aktuali, informacija ūkyje reikalinga. O žiema jo, savo daro... wacko

    70 galaxy   (16.01.2012 17:23) [Medžiaga]
    Užtat, kad Karalienė parašė. Net pagalvojau, kad ji sugebėtų ir zebrą atgaivint cool

    82 Dalmara   (16.01.2012 19:07) [Medžiaga]
    Nu jau... wacko
    Zebrai jau kažin kas bepadėtų... ten tokios personos, kurios pačios visus žmones išvaikė... cry

    63 Tina   (16.01.2012 16:07) [Medžiaga]
    As irgi manau, kad vyras reikalingas viskam : ir uzuovejai, ir kaip draugas, ir kaip protingas patarejas, ir kaip super meiluzis... Ale is kur toki VISAPUSISKA istraukti... paprastai vis tiek kazko tam SAVISKIUI truksta...
    As, kaip Dalmara, jei, neduok die, likciau viena - nezinociau, kaip gyventi... skubiai ieskociau... pakaitalo... biggrin tongue Ale bet taciau... kas gi mani tokia sena ir stora beimtu.... Tai saugoju, kiek begaliu... biggrin
    Bet ne griekas gi ir i salis pasidairyti... tik pasidairyti... tongue wink biggrin

    64 Dalmara   (16.01.2012 16:28) [Medžiaga]
    Aga, trūksta, trūksta daug ko. Vyras - didelis nesusipratimas. Sunku būna retsykiais... Ir kai čepsi, ir kai pukši, ir kai nesiskutęs, ir kai į teliką įlindęs, ir kai pavalgyt, ir būtinai - mėsos...
    Ale, kai pagalvoji, kad staiga išnyktų - tai būtų liūdna biggrin wacko

    66 Dzein   (16.01.2012 17:01) [Medžiaga]
    Gal ir liūdna,ale kai čia suskaičiavai pukšėjimus ir visa kita,tai eina na.....
    Gal geriau ne,ba baisiai daug atiduoti reikia wacko
    Tik man patiko,kad visos moteros išlindo,kai apie vyrus temą užvedei....matyt,paklausa visdėlto yra.

    79 Dalmara   (16.01.2012 18:53) [Medžiaga]
    Pameni, dar Čingischanas sakė: "Nori gauti? - Atiduok". biggrin

    71 Praeivis   (16.01.2012 17:31) [Medžiaga]
    barsciu isvirk ir atsiras biggrin

    80 Dalmara   (16.01.2012 18:54) [Medžiaga]
    Tai tu nebrangiai atsieitum... Karbonadų ir cepelinų nereikalauji? biggrin

    72 Doremi   (16.01.2012 17:43) [Medžiaga]
    biggrin tikrai tep biggrin

    73 tata   (16.01.2012 17:55) [Medžiaga]
    Nu jau many barščiais tai nesuviliosi , man sriubos iš viso gali nebūt biggrin

    74 Vinigreta   (16.01.2012 18:00) [Medžiaga]
    Grožiu tik, žinom biggrin

    76 tata   (16.01.2012 18:25) [Medžiaga]
    O tave radijom senom ? biggrin biggrin biggrin

    78 Vinigreta   (16.01.2012 18:43) [Medžiaga]
    Kikenu. Pakaks vienos.. Dabar reikalausiu seno staliuko radijai biggrin biggrin biggrin

    81 tata   (16.01.2012 19:04) [Medžiaga]
    Ne staliuko , o tokios senoviškos "etažerkės" , ar žinai kas per daiktas ? biggrin

    93 Vinigreta   (16.01.2012 19:20) [Medžiaga]
    Nea, nežinau, bet imsiu cool

    75 Tina   (16.01.2012 18:16) [Medžiaga]
    O PRAEIVI suviliosti galima ir barsciaias, va!!!! tongue Ale-bet-taciau... gi jis kudas, kaip dviratis ir kur jam telpa tas maistas... surprised cool biggrin

    A jau TATA tai jau kaip isivaizdina... jam tik GROZI paduok ant lekstutes... A pats tai necepsi, nepuksti, nedrypsai, nepirsnoji..... wacko angry ......... biggrin

    77 tata   (16.01.2012 18:27) [Medžiaga]
    Kur jau ty man iki tokio idealo , aš juk paprastas , eilinis kaimo diedas , nakčiu gimęs , miške augęs , nematęs didelių fabrikų nei gamyklų , buvęs tik miške ir malūne biggrin

    83 Dalmara   (16.01.2012 19:09) [Medžiaga]
    Jei jau buvęs malūni, ir dar gal ratuotas, tai tu jau ne prastas... Mat grūdų turi. biggrin

    88 tata   (16.01.2012 19:15) [Medžiaga]
    Malūną pasidariau namuose , tai važinėt niekur nereikia biggrin

    87 Torpeda   (16.01.2012 19:14) [Medžiaga]
    nu ir priraset cry o as turiu pati,pati nuostabiausia vyra namuose. ir siena ir meiluzis ir pinigu nesa.... ko dar noreti..... abu kai susedam tai vienas kita "lazdavojam" biggrin manau kad vyrui ne tik grozio vidinio ar isorinio reikia. jam dar reikia demesio,humoro jausma kad moteris turetu.... o labiausiai vyrai megsta kai juos lepini..... wink

    91 tata   (16.01.2012 19:17) [Medžiaga]
    O aš dabar sėdžiu namuose ir lepinu žmoną biggrin

    92 Torpeda   (16.01.2012 19:19) [Medžiaga]
    saunu.... mane ir palepina kai namuose buna..... wink

    96 Dalmara   (16.01.2012 19:28) [Medžiaga]
    ...ir kaip lepini, papasakok... happy

    97 Torpeda   (16.01.2012 19:30) [Medžiaga]
    visada stengiuos pagirti uz darbus,uz poelgius,pasakyt i ausi ( o ka tai paslaptis) biggrin ,pamaloninti vakariniu masazu..... kartais tiesio pasakyt kad atsigultu ir pailsetu nes pavargo.....

    98 Dalmara   (16.01.2012 19:33) [Medžiaga]
    Va, va... šaunu. Vadinasi, jis to vertas.
    Ir į tokius šiltus namus vyras visuomet grįš. smile

    95 Dalmara   (16.01.2012 19:27) [Medžiaga]
    Taip. Vyrui reikia ir dėmesio, ir jam reikia jaustis reikalingu, mylimu. Reikia jaustis jam svarbiu, pripažintu.
    Namuose jis turi jaustis savo namų šeimininku
    Moteris kuria namus ir jų atmosferą.
    Ir moteriai reikia elgtis taip, kad vyras nuolat skubėtų į namus iš savo darbų, "medžioklių"... kad temptų į savo namučius sumedžiotą grobį... biggrin
    Moteris turi džiaugtis tuo jo grobiu, koks jis bebūtų...
    Šiandien gal menkesnis, bet gal rytoj bus - oho... wacko

    103 Praeivis   (16.01.2012 22:00) [Medžiaga]
    ne visa grobi i namus temt,,kaip ka reikia ir paslept tongue

    106 Dalmara   (16.01.2012 23:09) [Medžiaga]
    Aga, žinom, žinom... kad į kojinę ar už bato slepiat dalį grobio... angry

    125 Praeivis   (17.01.2012 20:31) [Medžiaga]
    kaip kada grobis ir lovoj netelpa biggrin

    94 Doremi   (16.01.2012 19:23) [Medžiaga]
    kokia džiugia gaida in pabaigų skambinat biggrin

    99 Di   (16.01.2012 20:13) [Medžiaga]
    kažkada maniau,kad nesugebėčiau gyventi viena, tiesiog mirčiau iš vienatvės.bet kaip sakoma ir šuo kariamas pripranta tongue biggrin

    101 Dalmara   (16.01.2012 20:57) [Medžiaga]
    Taigi... žmogaus sugebėjimas prisitaikyti prie aplinkybių, jį labai gelbsti. smile

    100 Ritagrita   (16.01.2012 20:43) [Medžiaga]
    O aš nežinau kodėl ta tema apie vyrus man nuobodi... Toks įspūdis, kad nebėr daugiau ką veikt, vien vyrų ieškot.

    102 Tina   (16.01.2012 21:04) [Medžiaga]
    Rita, taip jau suredyta gamtos ar auksciausiojo, kad mes reikalingi vieni kitiems... ir nieko keisto nematau, kad vienas kito iesko. Sutinku, yra zmoniu, kurie jau nebeiesko... bet tik tokie, kurie jau daug kartu nusivyle, kurie prarado vilti rasti TA zmogu ir i visus kitos lyties ziuri per juodus akinius... Net senukai, buna, kad susieina kartu pasenti, kartu pasneketi, kartu suremti pecius...

    104 Praeivis   (16.01.2012 22:01) [Medžiaga]
    neiesko pidarai ir lezbes biggrin

    105 Dalmara   (16.01.2012 23:08) [Medžiaga]
    Ieško dar labiau. Nes jiems dar sunkiau susirasti. wacko

    107 Dzein   (17.01.2012 09:25) [Medžiaga]
    Tina,svarbu jaunystėje,o vėliau kiti nebeieško iš egoizmo.Sakykim atrandi,bet su tuo svetimu žmogum atsiranda pareiga:jau reikia taikytis prie antros pusės,skalbti ,virti,rūpintis...O jei jau nebereikia sekso,tai dar save ir nuolat prievartauti.Todėl , jei gyvenime dar turi ir be to kuom save įprasminti,tai tampa našta.
    Žinoma,tu kažką ir gauni:šilumą,irgi rūpestį.Bet pamačius sumuštų ir išduotų moterų statistiką,atšoka bet koks noras.Nemokame dar mes elgtis be smurto....ne tik fizinio,o ir psichologinio.
    Viskas pasikeistų,jei jau gimdami atsineštume į šį pasaulį supratimą,kad žmogus šalia(vyras arba vaikas)- tai nėra tavo nuosavybė,o tik pakeleivis....Tada nebepyktume,jei jis kažkuriame gyvenimo etape mus paliko ir nuėjo savo keliu.
    Bet tada išnyktų ir pareiga.

    108 Orvel   (17.01.2012 10:46) [Medžiaga]
    Dėl statistikos.
    Panevėžio moterų kalėjimas irgi gana didelis. Neieškojau statistikos kiek ten nuteistųjų, bet statistiką jau pakoreguotų link pusiausvyros.
    Dar link pusiausvyros pakoreguotų statistiką, jeigu įskaitytume leisbes. Va, net aukščiausiose valdžios sluoksniuose tokia yra smile

    O šiaip, vienišos moterys dažniausia tos, kurių per aukšti reikalavimai. Ne mano mintis, beje.

    109 Vinigreta   (17.01.2012 12:20) [Medžiaga]
    Ot prisikabinsiu biggrin
    Manai, kad nežinau ko noriu, tvirtai žinoma, kad netinka bet kas? Na negi norėjimas išmintingo, dvasiškai ir fiziškai stipraus žmogaus šalia yra per aukšti reikalavimai?

    111 Dalmara   (17.01.2012 12:26) [Medžiaga]
    Panevėžio moterų kalėjime šiuo metu atlieka bausmę 313 moterų
    Lesbių Lietuvoje yra ne daugiau nei keli šimtai.
    Taigi - nesulyginami skaičiai. biggrin
    O su tuo, kad daugumos moterų aukšti reikalavimai - sutinku.
    Moteris jau taip sukurta - ji turi pasirinkti, kad jos vaikų tėvas būtų kiek galima kokybiškesnis. Taip užkoduota moters genuose.
    Kai tuo tarpu vyrui praktiškai nesvarbu... Jam svarbiausia, kuo plačiau paskleisti savo sėklą. tongue

    110 Doremi   (17.01.2012 12:23) [Medžiaga]
    karaliausia, turiu kliausimuką
    tu prisimink to šiauliečio znakario pavardę ir pasakyk
    turiu sunkią genetinę ligą iš šiaulių
    jie važinėja pas mane pasiimti vaistų, o tai labai toli, aš jiems nurodyčiau vietinį žmogų, jei jie ten nebuve dar
    man gaila jų laiko
    pacientė jaučiasi puikiai, operacija nereikalinga jau, galėtų lankytis vietoje, ypač jei tas žmogus įpatingas

    117 Dalmara   (17.01.2012 14:57) [Medžiaga]
    Čia iš senų, 5 metų senumo užrašų. Gal jau ir nebetinka.
    Eduardas Choromanskis.
    8 674 44650, Šiauliai

    PS - kažkada jį per TV rodė. Puikus žmogus. Tikras Žiniuonis.

    112 Orvel   (17.01.2012 13:16) [Medžiaga]
    O aš sakau, kad blogai per aukšti reikalavimai? Žinoma, kad ne.

    Tik į santykius žiūrėkime kaip į mainus,- jeigu noriu geriausio, ir aš turiu būti geriausia, ar ne? O kaip išeina? Aukšti reikalavimai kitiems, bet ne sau.

    113 Vinigreta   (17.01.2012 13:41) [Medžiaga]
    Va, geras momentas- mes visad matuojame įvykius pagal savo požiūrį, net jei nesame kažkokio partnerio taikinyje arba patys jo nesiekiam, o jis tik šiaip mums patrauklus.
    Jei, tarkim, susierziname, kad kitas nori geriau, nei esame mes, vadinasi mums dar tikrai yra kur dirbti. Ne todėl, kad neturime šio to ir ano, o todėl, kad susierziname.

    O labai dažnai pastebėjau, jog atstumtieji pyksta, koneveikia, nurašydami arba net nesivargindami visa tai žmogiškam silpnumui.. Nors aš manau, jog žmogus tam ne gyvulys, kad sugebėtų valdytis.

    115 Orvel   (17.01.2012 14:20) [Medžiaga]
    Teisingi pastebėjimai.
    Dar reiktų pripažinti, kad nereikia bijoti tobulumo,- jis mums vis tiek nepasiekiamas. biggrin

    Beje, yra vienas klaidinantis stereotipas,- "žmogų turi priimti toks, koks jis yra". Nežinau kas tai sugalvojo, kad tai absurdas.
    Žmogų turi priimti, ir priimi tokį, koks esi pats. Susimąstykite, tai ne alegorija. Bent man tai tiesa.

    120 Dalmara   (17.01.2012 15:04) [Medžiaga]
    Labai sutinku su tuo, kad žmogų priimi tokiu, koks esi pats. smile

    114 Maja   (17.01.2012 13:46) [Medžiaga]
    O gal per aukšti reikalavimai tiek kitiems, tiek sau? Ar taip nebūna?

    P.S. ko visi taip užsiciklinot dėl kitos orientacijos žmonių?

    118 Dalmara   (17.01.2012 15:02) [Medžiaga]
    Niekas neužsiciklino dėl kitos orientacijos. Tik paskaičiavimuose paminėti. smile

    116 Orvel   (17.01.2012 14:22) [Medžiaga]
    Taip, Maja. Ir tas. Bet čia ne blogiausias variantas.

    Blogesnis tas, kai patys nieko nekeisdami, reikalaujame, kad kitas būtų tobulas. Beje, tobulas mūsų supratimu. Pameni, aš bandžiau apibrėžti "sielų bendrumą"? Tai va šiuo atveju, jeigu kažkoks bendrumas ir buvo, jis tolsta, nyksta, kol išvis nieko neliko, tik nusivylimas ir ašaros...

    119 Maja   (17.01.2012 15:04) [Medžiaga]
    Na tobulų nebūna. Taip, pritariu. Bet ar gali tobulumas būti objektyvus? Vis tiek kiekvienas vertinam subjektyviai. Tobulas kam? Man? Tad man gali būti tobulių tobuliausias, o kitam - absol niekam tinkamas. Atleiskit, kad lyginu žmogų su vakarykštės mados rankinėm.
    Dėl per aukštų reikalavimų kitiems ir sau. Gali žmogus pernelyg užkelti kartelę kitiems, bet gali ir sau. Gali puoselėti, tobulinti save, tačiau būti ant tiek atitrūkęs nuo realybės, kad tos jo investicijos nebus niekam reikalingos, ne ir jam pačiam, t.y. visiškai neatsipirks. Aš nešneku vien tik apie materialinę naudą. Nes mano manymu, investicijos atsiperka, kai yra su kuo jas dalintis, kai yra kažkas, kas tai supranta ir vertina.
    O dėl keitimosi... Paprastas pavyzdys, - aš. Mano pobjauris charakteris. Kiek galiu, kampus apskaldau, o, bet, tačiau... kai ką pakeisti yra ne mano jėgom. Tai kas tada?

    121 Orvel   (17.01.2012 15:56) [Medžiaga]
    Investicijos į save visada atsiperka. Tik čia reiktų nubrėžti tam tikras ribas. Įsivaizduokime, kad turime išvystyti kažkokio charakterio savybę. Na, nesvarbu ką, tegul bus, na, pakantumas.
    Taigi, pirminis klausimas, kam to reikia? Jeigu to reikia man,- aš būsiu pakantesnis kito nuomonei, todėl aš turėsiu daugiau draugų, daugiau draugų,- daugiau bendravimo, daugiau džiaugsmo, daugiau galimybių, daugiau laimės,- didelė tikimybė, kad aš to pasieksiu.
    Kitas dalykas, jeigu kas nors kitas nori, kad aš būčiau pakantesnis. Va čia jau savęs laužymas, ir abejotina sėkmė. Nors ir kaip mes mylėtume ir gerbtume tą kitą žmogų.

    Tad pasakymas,- "ne mano jėgoms", spėčiau, tiesiog normalios motyvacijos nebuvimas.

    122 Maja   (17.01.2012 16:05) [Medžiaga]
    Gal ir nėra tos motyvacijos, o gal ir neieškau jos. Draugų yra, - artimų ir ne tokių artimų. Turiu keletą savybių, kurias keičiu, nes noriu. Tiesiog taip. Bet sunkiai sekasi dry

    123 Doremi   (17.01.2012 18:14) [Medžiaga]
    ačiū, ai moment perduosiu

    124 Ritagrita   (17.01.2012 20:25) [Medžiaga]
    Šitą... Va, pasiteisinsiu, kodėl pati kažko neieškau... Na, jaučiuosi kad neturiu ko duoti tam, su kuriuo man būtų gera. O su kuriuo man būtų bloga... O kam man problemos?
    Vat, aš puikiai žinau - esu su sveikatos problemomis, nervinga, reikli, niurgzli, nuolat užimta darbe... Na, kam reikalinga tokia moteris? Juk vyrams moteris reikalinga dėl patogumo, grožio, dėl to, kad būtų smagu... Net ir kokiam paprasčiausia zekui... O kam man zekas? na, nebent jam buto reikia... Bet ir tuo nelabai galiu pasigirti...
    ****
    O kur geri vyrai dingę? Išvažiavę į užsienį. Ir ne tik. Tiesiog tarp vyrų daugiau menko intelekto arba kaip tik aukštesnio nei vidutinis. Aukštesnio nei vidutinis intelekto paprasčiausiai į mane nežiūri, o va silpnapročių ir taip aplinkui užtenka. Galėsiu kokį pasiimt globos, kai iš darbo išmes.
    O dabar vaikams uždirbu duoną.... O kas ją uždirbs? Kas stengsis laikytis iš paskutiniųjų už savo gyvenimo?
    Nes patikėt žmogus ir per arti prisileist tolygu tapt pažeidžiamai. O kartais to negalima sau leisti...

    126 Dalmara   (17.01.2012 21:22) [Medžiaga]
    Visuomet sakiau, kad moterys dažniausiai save vertina realistiškai arba netgi kritiškai. O vyrai, dažniausiai save pervertina. smile

    127 Ritagrita   (17.01.2012 21:28) [Medžiaga]
    Aha, būtent. Jie nori pirmiau gauti, o tada pagalvos, ar duoti....

    128 Praeivis   (19.01.2012 12:46) [Medžiaga]
    nespreskit pagal save biggrin

    135 Dalmara   (20.01.2012 12:50) [Medžiaga]
    O pagal ką spręsti? Gal pagal tave? tongue

    129 kieta   (19.01.2012 18:43) [Medžiaga]
    ką a galiu pasakyti?
    viską išsakėte neminėdami meilės.
    meilės gražiam, meilės negražiam, meiės pažeistam, o meilė niekada nebuvo savęs laužymas, ji viską pateisina, atleidžia, bet be kovos neateina.... biggrin

    sunkus tavo pasaulis
    mano meile,-
    kritai man ant pečių
    balta spalva
    ir išsiliejai naktimis
    kaip baltos eilės -
    tirpo stabai
    po balzgana žieve .

    šaltas tavo pasaulis,
    mano meile,-
    žodžių grūstis,
    kaip ižas tarp krantų,
    šerkšnas blakstienose
    atsimerkt neleidžia,
    stabai žiedėję,
    dusta po ledu.

    man sugražink gyvenimą,-
    prašyčiau
    žiezdre aptirpę molio gabalai…
    aš – prikalta mukelė
    tavo kryžiaus
    už pažinimą,
    kad karšta buvai! cool

    130 Praeivis   (19.01.2012 18:58) [Medžiaga]
    Kieta..ir visos kitos..Meile yra gal grynai moteriska savoka..Myli..atsiduoda..Nemyli irgi atsiduoda su tuo.. zodziu.Man atrododo kad tas zodis sventas..va vyrai jo ir nevalkioja bile kur

    131 Dalmara   (20.01.2012 00:07) [Medžiaga]
    Kieta, tai kad dienoraštis buvo ne apie meilę. Ir netgi ne lyriškas. O labiau - statistinis. wacko

    132 kieta   (20.01.2012 11:48) [Medžiaga]
    ne pirmą kartą NEPATAIKAU...
    mano nuplaukimui nėr' ribų cranky
    o statistika su kuo valgoma? argi ji neturėtų išversti Žmogaus parodyti jo vidinę pusę? o ten vėl....Meilė.
    clover

    134 Dalmara   (20.01.2012 12:49) [Medžiaga]
    Matyt, Tu Kieta, būsi ne krepšininkė... biggrin

    133 kieta   (20.01.2012 11:52) [Medžiaga]
    Praeivi, Myli..atsiduoda..Nemyli irgi atsiduoda .
    O kam imi be meilės bile kur...? dont

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz