Antr, 21.05.2024, 17:13
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 3
    SVEČIAI 3
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Spalis 2011  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2011 » Spalis » 25 » LAISVĖ?
    19:59
    LAISVĖ?

    Viename kambaryje užrakiname jaunuolį , kunigą , buhalterį ir pornografinį žurnalą.

    Jaunuolis čiups žurnalą, kunigas stengsis žurnalo atsikratyti, plėšdamas jį iš ,,amoralių" jaunuolių rankų.

    Tuomet buhalteris stos į varginamą kovą, mėgindamas kaip įmanydamas geriau suderinti jų interesus. Ilgainiui visi trys aprims, apsvarstys problemą ir galbūt nuspręs, kad geriausia būtų apsimesti, kad žurnalo išvis nėra.  

    Deja, lengviau pasakyti, negu padaryti.  Taigi...ar kunigas(kuris gal pats nėra super moralus), turi teisę grasinti jaunuoliui,ar visi turi teisę jaustis laisvi,jei tai nekenkia aplinkiniams?

    Aš manau,kad visi turime tą prigimtinę teisę,įskaitant ir Kiemelių bendruomenę. Turime teisę rašyti ,trinti SAVO diarus,blokuoti ir trinti komentarus,jei tai mus žeidžia.Turime prigimtinę teisę jaustis laisvais Kiemelių nariais.

    O ką manote jūs?Ką darytumėt,jei reguliuotume ką daryti savo dienoraštyje,o jums nepaklusus,ignoruotume jus iš viso?

    Peržiūrų: 686 | Pridėjo: Dzein
    Viso komentarų: 77
    1 Vinigreta   (25.10.2011 20:04) [Medžiaga]
    Aš už tai, kad galėčiau žiūrėti tuos pornografinius žurnalus, bet nekaišioti jų kunigo ar paties buhalterio panosei...

    2 Dzein   (25.10.2011 20:09) [Medžiaga]
    O trinti savo diarus ir kai kuriuos komentarus,jei tai mus žeidžia?Turiu galvoje Torpedos dienoraštį.

    3 Praeivis   (25.10.2011 20:14) [Medžiaga]
    nemaciau,bet ar nereikejo oponento perspet?jei tryne tai turi but priezastis

    4 Vinigreta   (25.10.2011 20:27) [Medžiaga]
    Tiesiog yra taip- na neturime mes skaudinti. O jei dar neįsigilinus, o tik dėl bendros tvarkos....

    5 Dzein   (25.10.2011 20:30) [Medžiaga]
    Ar tai nėra dviejų reikalas?Ar buhalteris turi ignoruoti Jaunuolį?

    6 Di   (25.10.2011 20:37) [Medžiaga]
    o aš manau,kad kiekvienas ponas savo dienoraštyje

    8 Dzein   (25.10.2011 20:55) [Medžiaga]
    Ir aš esu lygiai tokios pat nuomonės.Mano troba ir aš čia ponia,vaikeli....

    7 Torpeda   (25.10.2011 20:49) [Medžiaga]
    Margarita,vien tavo atejimas i mano kiema(Dienorasty). Negi nesupratai kad esi nepageidaujama? Ar gali apsaukti mane kaimo boba ir kaip niekur nieko ateit?

    9 Orvel   (25.10.2011 20:56) [Medžiaga]
    Taip, kiekvienas ponas savo dienoraštyje. Bet, turbūt kaip jūs turite teisę trinti, taip aš turiu teisę nekomentuoti dienoraščių, kuriose trinama.

    Aš savo dienoraščiuose netrinsiu nieko. Išskyrus kas gali pakenkti pačiam rašiusiam (pvz. dabar superginamos gėjų teisės, jų geriau nepažeist, pažeidus gali nukentėti pats komentuojantis)

    10 Torpeda   (25.10.2011 21:01) [Medžiaga]
    Filosofas. Jau tokiu metu reiketu suaugti.

    11 galaxy   (25.10.2011 21:43) [Medžiaga]
    O aš kaip visada pražiopspjau dėl ko čia? Kas čia buvo? surprised

    12 Orvel   (25.10.2011 21:43) [Medžiaga]
    [b]Sim[b], aš kažkur neteisus? Aš elgiuosi kaip noriu? Įžeidinėju, skaudinu? Kur mano blogas elgesys?

    Taip, aš Linos poelgio nepateisinu. Bet tik poelgio, Liną kaip laikiau, taip ir laikiau puikiu žmogumi. Bet žinau, kad poelgiai turi sąvybę kartotis, tad aš susilaikau nuo komentavo pas ją. Kur kas čia blogai?

    14 Dzein   (25.10.2011 22:17) [Medžiaga]
    Nieko,žinoma,blogo,bet kai aš nenoriu komentuoti,tai nekomentuoju ir tiek...tyla-gera byla.Kažkaip nesmagu gal kitam jaustis kaltu,kai jis savo troboje tvarkosi. biggrin

    13 euphoria   (25.10.2011 21:57) [Medžiaga]
    susirinkom čia,kad smagu,susirinkom čia įvairiom temom padiskutuot,esame visi draugiški (kol kas) smile ir manau neprireiks,nei trint,nei blokuot ni vieno.
    taika ir meilė,meilė ir taika,yra kažkas man taip pasakęs

    15 Dzein   (25.10.2011 22:29) [Medžiaga]
    Tikrai esate visi labai šaunūs,retai kur susirenka tokia draugija.O Torpeda tai iš viso nuoširduolė,kad galėtų,visus apglėbtų.Bet mes moterys,pripažinkim..esame kartais labai jautrios pasakytam žodžiui,judesiui,net žvilgsniui.O ką daryt?Tokios jau esame ir niekas mūsų nepakeis,todėl priekaištauti mums net neverta,o dėl to kritikuoti tuo labiau.
    O dėl dienoraščių gal reikėtų susitarti...jokių priekaištų savininkui,net jei mums atrodo kažkas ne taip.Juk atėję į svetimus namus nepriekaištaujame dėl neplautų grindų...jei mums nepatinka,tiesiog neiname,ar ne?

    16 tata   (25.10.2011 23:23) [Medžiaga]
    Neturiu ko trynt , nes dar nerašiau dienoraščio . Niekaip nesubręstu biggrin

    19 Dzein   (26.10.2011 05:25) [Medžiaga]
    Tatukai,o kodėl tu toks nesubrendėlis,juk žilė jau galvojO ir pasakyti turi daug ką naudingo...visur pirmūnas,o čia mus taip ignoruoji.Gal be reikalo padariau visus nariais ,nes čia ukoze buvo rangai....seržantas,majoras,kapitonas,generolas ir dar kažkoks generalissimo...tai priklauso nuo parašytų dienoraščių skaičiaus ir komentarų.

    17 Orvel   (25.10.2011 23:49) [Medžiaga]
    Mano nuomone, lygioje vietoje padaryta problema.

    Aš pasakiau savo nuomonę, bet tai tik nuomonė, ji nieko neįpareigoja.
    Iš tikrųjų gana įdomi tendencija. Jeigu aš sutinku, tada viskas gerai. Bet neduok Dieve ką nors pasakyti priešingai.
    Įsigalioja tam tikri draudimai,- jokiu būdu negalima kažko blogo pasakyti apie violetinę spalvą, negalima ciniškai kalbėti apie religiją, dabar paaiškėja, kad negaliu pasakyti ir savo nuomonės apie internetinį bendravimą. Niekada NESIEKIAU, NESIEKIU ir NESIEKSIU ko nors užgauti, įžeisti, įskaudinti... Nepriklausomai nuo skirtingų sampratų aš myliu ir gerbiu ir Džeinę, ir Lirą, ir Torpedą ir visus kitus. Bet tai, ko gero, nereiškia, kad turiu aklai sutikti su jų mąstymu ar elgesiu.

    Net nežinau, ar verta tęsti. Bet va, Džeinė, tokį palyginimą su nešvariomis grindimis, tai aš kitokį palyginimą.
    Pasisakymas dienoraštyje, mano nuomone, tai dovana autoriui. Taigi, pratęskime Džeinės analogiją,- aš atėjau su dovana, o mano dovaną prie mano akių į šiukšlių dėžę. Nieks neabejoja,- TEISĘ TURI, bet...

    18 Dzein   (26.10.2011 05:18) [Medžiaga]
    Orvel,o jei dovana(komentaras)-akmuo?Na,nieko nesakau,akmuo irgi gali būti naudingas,pvz.galima išmušti juo kaimynui langąČia galima vartyti pervartyti,bet jei TEISĘ turi,tai priekaištauti gal ir nereikėtų,o tyliai apeiti aštresnį kampą.
    Todėl visiškai sutinku su tavimi...lygioje vietoje padaryta problema,bet nenorėčiau ,kad iš mūsų tokio šaunaus kaimo kažkas išskraustytų.

    20 Torpeda   (26.10.2011 09:26) [Medžiaga]
    Margarita,tavo nuomone,o mano nuomone tu jau perzengei visai ribas... Ir dabat kad isnestum sveika kaili ieskai uztareju....

    23 Dzein   (26.10.2011 10:47) [Medžiaga]
    Torpeda,mes kiekvienas turime savo nuomonę apie kiekvieną,nes mūsų bendruomenė tokia nedidelė.

    22 Dzein   (26.10.2011 10:44) [Medžiaga]
    Margarita,neseniai Plepynėje nuskambėjo žodžiai,skirti Torpedai...gausi taip ,kad maža nepasirodys....ar jie ne tavo?Jei ne,tai labai atsiprašau,nes tada atėjau į Plepynę jau po to ir komentarai bėgo labai greitai.Jei tavo,tai visiškai nepritariu tavo komentavimui Torpedos diare,kad ir kokios formos jis bebūtų.Yra toks žodis -etika.

    21 Lira   (26.10.2011 10:25) [Medžiaga]
    Kažką pražiopsojau. Bet paskaičiusi ir pamačiusi kas vyksta, susidariau šiokią tokią nuomonę. Ji tik mano, galit pritart, galit ne, bet jei jau Dzein klausia, atsakysiu.
    1. Jei yra įtampa tarp dviejų žmonių, žinoma, išmintingiausia vienam kitą ignoruoti ir nelįsti tyčia į akis. Čia panašiai kaip kad katinas marširuotų pirmyn atgal pro šuns būdą, erzindamas ir priverstdamas jį dust iš pasiutimo. bet jei kartą grandinė nutrūks, tai tam katinui maža nepasirodys- kudlos lakstys po visas apylinkes. Ir nereikia tada verkšlenti "Ak, aš gi nieko nedariau, aš tik pro šalį sau ramiai ėjau".
    2. Linut, truputį pasikarščiavai ir per jautriai sureagavai į smulkmenas. pasidavei katino provokacijoms.
    3. Atsakant į dienoraščio klausimą- be abejo, kiekvienas yra savo dienoraščio šeimininkas, ir gali neįsileist nepageidaujamų žmonių (deja, kiemeliuose blokavimo funkcijos nėra), gali trint, gali ignoruot. Tai JO dienoraštis, ir JIS savo dienoraščio šeimininkas. Ir jei aš pas kąžką nesu pageidaujama svečiuose, tai niekada ir slenksčio tų namų neperžengsiu... Nebent kaip tas katinas- paerzint.
    4. Žinoma, juokingiausia buvo Orvelo reakcija. Kaip visada- kaip kaprizingo mažo vaiko smile Su visais paryškinimais biggrin "AŠ nekomentuosiu, AŠ... Aš..." Na, visai kaip kad išeinant iš Zebros... Pompastika kažkokia, tikintis, kad kažkas staiga pasijus kaltas... Na, o jei pasijus kaltas? Ką, smagu? Nenustebsiu, jei po šių komentarų seks Orvelo reakcija "Išeinu iš čia" biggrin

    27 Dalmara   (26.10.2011 12:31) [Medžiaga]
    Lira, o kam dabar apie Orvelą tiek kritikos?
    Juk apie kiekvieną galime surasti blogųjų, silpnųjų pusių. Kiekvienas esam ne genijus.
    Derėtų tiesiog kažkaip prisitaikyti vieni prie kitų.
    Nes jei imtume vienas kitą kritikuoti - daeitume iki tokių aukštumų ir gilumų... biggrin
    Orvelas - toks anoks.
    Tu - vėl kitokia zaraza...
    Aš - dar kitokio tipo čiučiundra... tongue

    24 Dzein   (26.10.2011 10:59) [Medžiaga]
    Kiek paskaičiau,tai reziume...dienoraštis-tai privati kiekvieno nuosavybė ir jis gali daryti ką tik nori , nekritikuosime šeimininko tvarkos.Nenori -neik.Juk jei šeimininkas bus blogas visiems ,tai net ir įdomus dienoraštis liks nepaklausus.Toks rinkos dėsnis biggrin

    25 Vinigreta   (26.10.2011 12:24) [Medžiaga]
    Svieto lyginimo principas pats savaime gal ir geras sumanymas (nors aš tuo stipriai abejoju), bet jei procesas sukelia ašaras....
    Vadinasi arba lygintojas principo neįvaldęs, arba išties principas tiesiog nevykęs (kuo neabejoju).

    Nors šiaip aš ir už taiką žemėje, bet karas natūrali atranka...

    26 Dalmara   (26.10.2011 12:26) [Medžiaga]
    Dienoraštis ir komentarai – tai tam tikro pobūdžio bendravimas.
    Bet tai VIEŠAS bendravimas. Labai viešas. Todėl yra gal svarus ir gilus, kadangi kiekvienas žodis tampa lyg iškaltas akmeny.
    Jei svetys pasisakė (pakomentavo) šeimininką, o tas ėmė ir ištrynė komentarą, tai labai sudėtingas momentas. Tuo šeimininkas labai įžeidė pasisakiusijį. Lyg sakydamas:
    - Man tavo žodžiai kategoriškai nepatinka ir aš juos išimu iš tavo burnos, taip, kad daugiau niekas jų nebegirdėtų.
    Manau, kad tai – negarbinga mažų mažiausiai.
    Juk dienoraštį ir visus komentarus skaito visa bendruomenė.
    Tai ne asmeninis dviejų žmonių pokalbis.
    O į nepatinkantį komentarą labiau derėtų - atsakyti. Gal tiesiog paprastai, kad tu esą, nesutinki, ar kažkaip paprieštarauti, ar papriekaištauti, esą, tu mane įžeidei ar kažką panašaus.
    (bet tai mano asmeninis požiūris, kuris gali nesutapti su kitų)

    32 Dzein   (26.10.2011 13:25) [Medžiaga]
    Bet jei žinai,kad šeimininkas nenori tavęs matyti,nes tu jį įžeidei,ką tada darai? wink

    34 Dalmara   (26.10.2011 13:32) [Medžiaga]
    Jei tai jauti, reikia eiti ir kalbėtis privačiai. Pasiaiškinti. Gal atsiprašyti.

    36 Dzein   (26.10.2011 13:38) [Medžiaga]
    To nebuvo ..o atvirkščiai(skaityk aukščiau),taigi situacijos nėra vienodos kiekvienu atveju,na bala nematė,gal ir nereikia.
    Aš tik manau,kad kabinėtis,kaip žmogus elgiasi su savo dienoraščiu ,nedera,nes autorius kitą kartą visai neberašys,bijodamas ,,svečio" atėjimo.Ir svarstyti,ar tai etiška,ar ne ,gal reikėtų palikti pačiam autoriui,nes taip gali ir prie stovinčio stulpo prisikabinti,jei labai nori.
    Aš čia žiūriu iš savo varpinės,žinoma,kaip aš daryčiau biggrin

    28 Dalmara   (26.10.2011 12:35) [Medžiaga]
    Džeine, mes turime NE TEISĘ trinti dienoraštį ir komentarus, bet tokią techninę galimybę.
    Dar yra toks dalykas, kaip mandagumas, etiketas, garbė, savigarba, tolerancija...

    29 Orvel   (26.10.2011 12:47) [Medžiaga]
    AČIŪ, Dalmaria.

    Nes kažkaip viskas į vienus vartus. O dabar man Lira uždraudė asmeninį įvardį vartoti, tai jau visai. Beje, vis tik turbūt nėra protingiausia ignoruoti vienas kitą. Pasakyčiau dar daugiau,- tai kvaila. Manau, žmonės turi susėsti ir išsiaiškinti, pasakyti ką jaučia ir kokios pretenzijos. Taip, mes esame skirtingi, bet daug kas mus ir sieja. Tad ir reikia ieškoti, to kas sieja, neužaštrinant dėmesio ant skirtumų.

    Dienoraštis yra autoriaus nuosavybė,- sunku nesutikti. O kaip komentaras, gerbiamosios ir gerbiamieji? Kieno nuosavybė jis? Ypač jeigu komentaras SAVA kūryba, o dienoraštis "copy-paste" iš interneto?

    30 Dalmara   (26.10.2011 13:23) [Medžiaga]
    Taip, į kiekvieną komentarą mes įdedame mikroskopinę savo sielos dalelytę... Man būtų skaudu, jei mano tą sielos dalelytę tiesiog panaikintų.

    31 Dzein   (26.10.2011 13:24) [Medžiaga]
    Orvel,mes dažnai darome copy/paste,nes sunku išrasti dar neišrastą,tu irgi darai,taigi neieškok sliekų ant asfalto. tongue
    O dėl to AŠ,tai vartok MES,tai skamba dar išdidžiau...chi..chi..

    77 Di   (29.10.2011 18:05) [Medžiaga]
    biggrin kažko prajuokino komentaras biggrin

    33 Dalmara   (26.10.2011 13:31) [Medžiaga]
    copy/paste - nieko baisaus, jei norima ta tema padiskutuoti... Tada dienoraštis tampa ne dienoraščiu, bet DISKUSIJOS TEMA.

    35 Orvel   (26.10.2011 13:38) [Medžiaga]
    Ne apie "copy-paste" tas MŪSŲ pasisakymas. Ai, tiek to.

    38 Dzein   (26.10.2011 13:44) [Medžiaga]
    JŪS kaip ir pervertinote nuosavą komentarą,nes kartais nuosavas nei į tvorą,nei į mietą,o copy/paste labai liuksiškas diskusijai.
    Šiaip iš bet kokios temos galima išvystyti diskusiją,jei to nori.

    37 tata   (26.10.2011 13:42) [Medžiaga]
    Nu ir aš sakau - ieškom ant asfalto sliekų , patikėkit , jų ten nėra , mielieji biggrin

    39 Dzein   (26.10.2011 13:48) [Medžiaga]
    Visgi pramoga niūriais rudens vakarais wink
    O kažkas pasakė....tiesa išryškėja ginčuose.Būna,kad kartais kiekvienas išeina su savo tiesa ir jaučiasi labai protingas.

    40 Dalmara   (26.10.2011 13:53) [Medžiaga]
    biggrin biggrin biggrin Nu joa... kiekvieno tiesa - sava.

    41 Orvel   (26.10.2011 14:46) [Medžiaga]
    MES vis tiek pasisakome už savo kūrybą. Tačiau į MŪSŲ klausimą apie komentaro nuosavybę nieks neatsakė.

    42 Dalmara   (26.10.2011 14:47) [Medžiaga]
    Kad labai jau slidus klausimas dėl komentaro nuosavybės.... chmmm... wink

    43 Dzein   (26.10.2011 15:33) [Medžiaga]
    Kas mano kieme,tas mano nuosavybė,ot tongue Bijai,kad nepaimčiau,tai nerašyk visai,va...

    44 Praeivis   (26.10.2011 15:35) [Medžiaga]
    nu jus jau ieskot slieku ant asfalto.... biggrin ko ieskot,jie patys islenda.Ar neatrodo ,kad sita diskusija bereiksme?Dienorastis yra savininko,o komentaru niekas nepraso,nors jei be komentaru,dienorastis kaip ir mires?

    45 Praeivis   (26.10.2011 15:44) [Medžiaga]
    zodziu,turiu nuostata..jei sedu su zmogum prie stalo bonka gert,zinau kad jis man tinkamas kompanionas..Jei ne-nesedu arba ispasalvoninu.Tikiuos kad ir mane pasirenka panasiai,nes pakol kas neisvijo biggrin

    46 Dzein   (26.10.2011 15:46) [Medžiaga]
    Nėra miręs,juk visi skaito.O kaip Mono dienoračiai beveik be komentarų,bet visi pasižiūri.
    Orvel ir Dalmaria ,sugalvojau išeitį ...galim savo dienoraščius daryti nekomentuojamus,tada nereikės ginčytis,kieno nuosavybė yra komentaras. biggrin Bet tada verksit jau ne dėl komentaro,o dėl negalėjimo jį parašyti.

    48 Praeivis   (26.10.2011 15:51) [Medžiaga]
    na taip,ne tik skaito o ir komentuoja

    49 Dalmara   (26.10.2011 15:53) [Medžiaga]
    Nu nieko... gera tokia techninė galimybė - daryti dienoraštį nekomentuojamą. tongue biggrin

    53 Praeivis   (26.10.2011 16:03) [Medžiaga]
    tada kam rasyt?Geriau ispazinties pas klebona-maziau komentaru cry

    47 Praeivis   (26.10.2011 15:46) [Medžiaga]
    atsiprasau uz klaida,,isvijo Stockus ir Varijote zebroje wacko

    50 Dalmara   (26.10.2011 15:54) [Medžiaga]
    Geriau su varijotais apskritai - tik iš tolo pasilabinti... bet prie bendro stalo - neverta sėsti... cool

    56 Praeivis   (26.10.2011 16:13) [Medžiaga]
    o tau vis blogai..:P tai per ramus,tai vel kas:P

    51 Dzein   (26.10.2011 15:54) [Medžiaga]
    Praeivi,tai Stočkus išvijo Variety ,ar jie abu tave? surprised

    52 Praeivis   (26.10.2011 16:02) [Medžiaga]
    abu,nors Stockus jau senokai.Gal jau atblokavo pagal savo scenariju

    54 Dzein   (26.10.2011 16:05) [Medžiaga]
    O tau ką...pasipešti norisi su jais? biggrin Man tai sveikatos gaila,geriau jau kokią knygą paskaityt.

    55 Praeivis   (26.10.2011 16:10) [Medžiaga]
    nu kantrus esu,bet kaip kada .... wacko negaliu neikises trigrasio

    57 Praeivis   (26.10.2011 16:21) [Medžiaga]
    jauna dar,pagyvensi-suprasi biggrin

    58 Vinigreta   (26.10.2011 16:30) [Medžiaga]
    Vis dar neramumai? biggrin

    74 Dzein   (28.10.2011 06:18) [Medžiaga]
    Nėra vieningos nuomonės,bet dauguma už laisvę.

    59 Orvel   (26.10.2011 16:33) [Medžiaga]
    Sim, čia eiliškumas pagal naują konservatorišką aritmetiką,-
    56,62,64,66,57,58,60...

    Dabar skaičiuoti reikia taip. biggrin

    60 galaxy   (26.10.2011 16:37) [Medžiaga]
    Mano išvada: be ginčų, barnių ir nesusipratimų portalas būna miręs.
    Darykit ir jūs išvadas tongue

    62 Dzein   (26.10.2011 16:50) [Medžiaga]
    Galaxy,bet iki šiol tai nemirėm,nors ir barnių nebuvo.Ale ir kokie pas mus barniai....tik pasipešiojimas.

    61 Dzein   (26.10.2011 16:48) [Medžiaga]
    Simdi,kai spaudi Atsakyti prie kurio nors komentaro,tai atsakymas ir atsiranda būtent po tuo komentaru,į kurį atsakei,atsitraukęs nuo krašto per pusę cm.,bet su numeriuku iš eilės 1...2...3...
    Jei nenori atsakyti,o rašai toliau,tai jis atsiranda normaliai.
    Dar galima pažymėti tą komentarą,į kurį nori atsakyti ir atsikelti į naują langą,tai jis tada bus žemai iš eilės.
    O aš darau dar paprasčiau...rašydama naujam lange,kreipiuosi niku į tą ,kuriam noriu atsakyti.

    63 Dalmara   (26.10.2011 16:56) [Medžiaga]
    Simde, kur nesąmone? viskas normalno... fish

    64 Praeivis   (26.10.2011 16:58) [Medžiaga]
    biggrin zemate,dasils biggrin

    65 Orvel   (26.10.2011 17:46) [Medžiaga]
    Nesuprantu, kas čia Jums neaišku,- 69 eina iškart po 46. viskas teisinga, o po to eis 62 biggrin

    O iš tikrųjų programa numeruoja, kelintas IŠ TIKRŲJŲ komentaras, o ne kurioje vietoje jis yra, va ir visas mokslas.

    66 Torpeda   (26.10.2011 22:19) [Medžiaga]
    o kai as tavo istryniau tai guostis nuleke biggrin

    67 Dzein   (27.10.2011 07:38) [Medžiaga]
    Torpeda,ji tikrai mums nesiguodė,nebent Orvel'ui,nes komentaras buvo jo.Ir aš nesiguosčiau,o pagalvočiau,ką padariau ne taip.Ech..čia tokia smulkmena,kad nebeverta net prisiminti...dar ne to būna tarp šeimos narių...bile tik galvos sveikos. biggrin

    68 Dzein   (27.10.2011 20:41) [Medžiaga]
    Jau pabaigėm,Margarita.

    69 Torpeda   (27.10.2011 20:56) [Medžiaga]
    o tu ju nedaryk ir visiems bus lengviau

    70 jurmala   (27.10.2011 21:16) [Medžiaga]
    atėjau , paskaičiau ir pagalvojau, kad visur turi būti truputis ginčų-taip gyventi įdomiau.
    kadangi nei dienoraščio, nei komentarų neskaičiau, nes jų neliko-tuo klausimu patylėsiu.
    beje, dažnai ateinu , paskaitau.

    71 Dzein   (27.10.2011 23:12) [Medžiaga]
    Dienoraštis yra,nėra tik vieno komentaro,dėl kurio vyko visas šitas ginčas biggrin

    75 galaxy   (28.10.2011 08:50) [Medžiaga]
    Jei nieko neskaitai, tai tau ir ginčai ereikalingi cool biggrin

    +1   Спам
    72 Monas   (27.10.2011 23:21) [Medžiaga]
    Atėjai,įteikei dovaną (komentarą) ir laisvas....O ką darys su gauta dovana dovanos gavėjas (įdės į sekciją,išmes į šiukšlių dėžę ar padovanos kaimynui) čia jau gavėjo reikalas. tongue

    73 Dzein   (28.10.2011 06:17) [Medžiaga]
    Visai teisinga argumentacija biggrin

    76 Dzein   (28.10.2011 15:19) [Medžiaga]
    Ot būtų juoko,jei aš ,,dovanotus" komentarus perdovanočiau kitame dienoraštyje.Gal nori ,Simdi?Už dyką.

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz