Treč, 22.05.2024, 00:52
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 1
    SVEČIAI 1
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Sausis 2012  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2012 » Sausis » 12 » "Įklimpau" į Garliavos bylą...
    15:27
    "Įklimpau" į Garliavos bylą...
    Jau antra diena skaitau ir žiūriu apie Garliavos bylą.
    Prasidėjo nuo Lietuvos ryto. Ten susinervinau.
    Vakarykštė laida su Jakilaičiu:
    http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13263034131324182434
    Perskaičiau Jasukaitytę :
    http://www.komentaras.lt/?p=14493
    Toliau laisvą laikraštį…
    http://www.laisvaslaikrastis.lt/news/600/53/d,detalus/
    Visai susinervavau…
    Tą bylą karts nuo karto vis seku, bet kas darosi dabar?
    Lenda visos ylos, kelia šiurpą desperatiški Klano veiksmai…

    O dar baisiau pasidarė, kai pakliuvau netyčia į:
    http://critisizmoflife.wordpress.com/tag/paslaptinga-tiesa/


    Peržiūrų: 615 | Pridėjo: Dalmara
    Viso komentarų: 77
    1 Dalmara   (12.01.2012 15:32) [Medžiaga]
    Vienintelis tikslas yra bet kokia kaina išplėšti mergaitę iš globėjos.
    Mergaitė - pagrindinis liudininkas pedofilijos byloje. Tas liudininkas turi būti izoliuotas arba dar geriau, atėjus palankiam metui - likviduotas kartu su savo mama, taip kaip iki dabar jau buvo sunaikinti visi kiti šios istorijos dalyviai.
    Jeigu iš tikrųjų į pedofilijos skandalą yra įsivėlusi VSD, tai viskas tampa aišku. Aišku kodėl pedofilijos byla iš karto buvo užblokuota ir netiriama

    2 Dzein   (12.01.2012 16:12) [Medžiaga]
    Dalmaria,tau kelią šiurpą,o kitiems tai tiesiog kasdieninė duona...ar ne visos klanų bylos susijusios su VSD,netgi tokios ,kaip Pakso ,,suvalgymas"?Tai rodo,kad klanas gali nuversti ir prezidentą,jei tik jis negiedos pagal jų dūdelę.Kas dirba VSD ,ar ne tie patys KG-istai,juk naujų žmonių beveik nėra.
    O gal norėtumėte pasidomėti ,kur dirba artimiausi jų šeimos nariai,giminaičiai ir draugai?Pvz. buvusio VSD generalinio direktoriaus žmona....chi...chi...ir įsitikinsite.
    VSD neįsileis dirbti nė vieno svetimo,būkit ramūs.
    O metodai?Visai nesistebiu,,Laisvo laikraščio "žiniomis,kad Furmanavičius dar jaunystėje buvo pagautas besismaginantis su vaikais,-o tai jau virvutė,už kurios tampant,galima jį priversti daryti ką tik nori.Dabar pamąstykime ,kuo jis dirbo ir taps aišku,kiek žmonių tupi kalėjime vien tik paprieštaravę VSD arba atsisakę būti ,,stukačiais" .Pociūnas jau pabandė ir ...besisiodamas iškrito per langą Baltarusijoje.

    3 Dzein   (12.01.2012 16:26) [Medžiaga]
    Dabar klausimas ....kodėl nė vienas iš tų,minėtų tuose straipsniuose,nepaduoda autorių į teismą už šmeižimą?Jei Adamkus paduotų į teismą,tai jau pretekstas ieškoti tiesos ir ją rasti.
    O dėl mergaitės,tai ar ji pirma ,ar paskutinė?Juk tereikėjo prokurorams parašyti,kad mergaitė galimai buvo prievartaujama ir gal būtų atsiradęs LT žmogus ,kuris išdrįstų patempti tą siūlą.Siūlą prokurorai paslėpė ir toliau viskas tęsėsi automatiškai....nėra pagrindo mergaitei būti pas globėją.O gal norėtumėte pasidomėti,kur dirbo dabar jau buvęs generalinis VSD direktorius?Prokuratūroje. tongue

    4 Dalmara   (12.01.2012 17:06) [Medžiaga]
    Dzein, juk taip norisi tikėti, kad viskas gražu, teisinė laisva valstybė... Viskas tvarkoje. Visi dirba savo darbą...
    O kai pasikapstai giliau - pašiurpsti...
    Įdėmiai stebėjau anuomet, kaip Kūris ir kiti "ėdė" Paksą. Mačiau, kad vyksta kažkas neįtikėtinai bjauraus...
    Galvojau - ką aš žinau, menka moteriškė, apie politiką. Bet juk ir kiti tai mato - baltu siūlu siuvamą juodą bylą.
    tada patiko Teišerskytės kalbos.
    Paskui, kai ji pateko į Seimą - pradingo. Lyg pelkėn nuskendo...
    Ir su daug kuo taip nutiko...

    5 Dzein   (12.01.2012 17:16) [Medžiaga]
    Na ir kas ,kad mato...visi akis gi turi...svarbiausia eiti savo linija ir nusišvilpti ant tų matančių,kai tu patenki į mėsmalę arba nori pinigų ir valdžios.Išlindęs tas ,,slaptas informatorius"...gi čia jau juokingai atrodo,nes jis išlindo po 2 metų tik kai pats padarė nusikaltimą,o ko jam neišlįst,jei gyvenimas duotas tik kartą ir nesinori sėsti?Jis dabar pasakys,kad ir su tavimi miegojo ,jei reikės. biggrin O čia svarbesnis reikalas-reikia užtildyti Venckienę ir pasodinti ją į kalėjimą už žmogžudystės organizavimą.Bet pirma reikia atimti mergaitę,pakeisti pavardę ir išvežti iš LT.
    Deja,kai žmogus sutinka dirbti tokiems,tai jau kelio atgal nebėra...juo naudosis iki gyvenimo galo.
    Kažkaip nesinori atsidurti nereikiamu laiku ir nereikiamoje vietoje...nes nuo to priklauso kaip tu gyvensi,ir ar iš viso gyvensi ne tik tu,o ir tavo šeima.

    6 Dalmara   (12.01.2012 18:07) [Medžiaga]
    Išmintinga tu, Džein. Tikrai. Svarbiausia yra tu pats ir tavo šeima. O pasaulis yra baisus, negailestingas ir neteisingas.
    Kaip džiunglėse - nuožmi kova už būvį, postus, pinigus, valdžią ect...

    7 galaxy   (12.01.2012 19:11) [Medžiaga]
    Nežinau, gal blogai, kad aš nesigilinu į juos, bet man kelia įtarimą, kad toj byloj abi pusės nesimpatiškos. Negaliu atsikratyti jausmo, kad žmones norima nuo kažko atitraukti, nukreipti dėmesį gal nuo kitų problemų.

    9 Praeivis   (12.01.2012 20:19) [Medžiaga]
    abi ne abi,,bet pedofilu yra..ir reikia juos sodyt ant baslio

    19 galaxy   (13.01.2012 11:43) [Medžiaga]
    Pirmiausia tai reikia saugoti savo vaikus. Negirdėjau, kad kas normalios šeimios vaiką kur tvirkintų. Prie tokių pedofilai neprieina.

    8 Doremi   (12.01.2012 19:39) [Medžiaga]
    jūs tik džiaukitės, kad jūsų šeimų nariai niekaip nesusiiję su tuo voratinkliu
    visos valstybės yra tuo paremtos, ant to laikosi valdžia
    nėra institucijos, voratinklio nekontroliuojamos
    visa tai vyksta pasuliniu lygiu
    vepsot per tv žinias, derybas aukščiausiu lygiu, ar žinote kad tai farsas?
    privalote gyventi nesusiiję su tuo, nes jei nepaklusite- būsite sudoroti, jei paklusite- neišvengsite dangiškojo teismo
    kartais girdim naivų klausimą
    -ar į pragarą pateks tik žmogžudžiai?
    pateks didžioji dalis žmonijos, susiijusios su voro tinklu
    pasisaugokite netikrų pažadų, siūlomų darbų su paslaptėlėmis
    man trukdo jau rašyt, einu

    10 Dalmara   (12.01.2012 20:39) [Medžiaga]
    Nu ir ačiū Dievui, kad mes nesusiję... wacko

    11 Ritagrita   (12.01.2012 21:12) [Medžiaga]
    O aš kažkaip netikiu visokiom tamsiom paslaptim ir tuo mėšlu, nes nesusisiduriu, nematau, nejaučiu... Byla keista, tamsi, negera... Dirbu teisėsaugos sistemoj, bet tokio lygio tamsybių nesutinku, darbe domiuosi kitais dalykais, sutinku tik žmones, itin apsikrovusius darbu ir t.t. O dabar Prezidentė žiauriai skriaudžia teismus, daro, kad juose būtų dar sunkiau.
    Gal su savo nuomone būsiu nepopuliari, bet...
    Aš tikrai nežinau, kurioje pusėje yra tiesa. Arba tiesiog šia byla domėtis neturiu laiko.

    13 Dalmara   (12.01.2012 22:25) [Medžiaga]
    Gal ir geriau, kai nelabai domiesi, tai ir nervai negenda...
    O aš va vis domiuosi, jau kokie 3-4 metai vis įlendu, paskaitau... Ir komentarus ir straipsnius...
    O tu, Ritule, tai žinoma, laiko neturi, gal ir geriau.
    Juk ir savo asmenių visokių problemų problemėlių pas visas per akis...

    12 Doremi   (12.01.2012 21:46) [Medžiaga]
    ši rezonuojanti byla vis atnaujinama žiniasklaidos tik tam kad masės nepastebėtų vykstančių rimtų blogybių politiniame ir ekonominiame gyvenime
    žmonės laikomi tvirtai an trumpos virvutės ir ,reikalui esant, vis timpteli, kad nežiopsotų kur nereikia, kitaip per daug supras ir amatys

    14 Dalmara   (12.01.2012 22:26) [Medžiaga]
    Blogybes vistiek jaučiam, numanom, savo kailiu patiriam...
    Bet man kartais atrodo, kad žmonės apskritai, mažai gilinasi į visą tai, kas vyksta valdžios struktūrose...

    15 Ritagrita   (12.01.2012 23:16) [Medžiaga]
    Aš manau, kad valdžios struktūrose visai kitos problemos nei šioje garsioje byloje.... Vat...

    16 Dalmara   (13.01.2012 00:17) [Medžiaga]
    Man irgi atrodo, kad pas juos visai visai kitokios problemos negu pas eilinius piliečius... wacko

    17 Dalmara   (13.01.2012 02:43) [Medžiaga]
    Ritagrita,
    Atmetus visas peripetijas. Tarkim, kad Stankūnaitė niekuo nekalta, ir yra mylinti motina.
    Žiūrim, ką turim, mąstant logiškai:
    Yra Motinos pusė ir Tėvo pusė. Per vidurį – mergytė.
    Motinos pusė: Motinai gresia mirtina grėsmė. Ją dieną ir naktį saugo ginkluoti apsauginiai. Pas motiną – grėsmė mergytės gyvybei.
    Tėvo pusė: Tėvo namai, kurie mergytei priklauo pagal palikimą, mylinti močiutė ir nervingos tetos. Čia mergytei nepalyginamai saugiau.
    (jei būčiau Stankūnaitės vietoje, nieku gyvu neimčiau mergaitės, palikčiau pas močiutę, kol nepasibaigtų visas šis košmaras.)

    18 Dzein   (13.01.2012 10:14) [Medžiaga]
    Tai ta mylinti motina ,kuri išsiskiria ir palieka dukrą tėvui,o pasiėmusi retkarčiais,atiduota į savaitinį darželį?
    Štai šitokia meilė tikra....visiškai sutinku.Bet aš neužmigčiau naktimis,jei mano vaikas būtų paliktas savaitėmis vaikų globos namuose. wacko

    20 Dalmara   (13.01.2012 13:28) [Medžiaga]
    Gyvenime būna visaip, būna kad medikė, pav. kuri dirba pamainomis, budėjimai naktimis ir pan - tenka vaiką ir į savaitinį atiduoti... Bet ta motinos meilė yra gili... rūpestinga. Bet čia ir nuo žmogaus priklauso.
    Jei moteris pati nuo vaikystės motinos meilės nepažino, tai ir savo vaikui neturės ko duoti...

    22 Orvel   (13.01.2012 19:22) [Medžiaga]
    Ufs... Bet nesusiveda, Dalmaria. Nesusiveda.
    Jeigu yra baisus, siaubingas, žodžiu tas labai labai negeras KLANAS, tai PIRMIAUSIA mergaitės gyvybei gresia pavojus kaip tik venckų namuose. Juk tas baisus, ir labai labai užmaskuotas klanas, turi susitvarkyti su ponia prezidentiška teisėja, o ten mergaitė, tad jai realus pavojus, ar ne?

    23 Dalmara   (13.01.2012 20:01) [Medžiaga]
    O ko su teisėja susidoroti? Jinai nepavojinga,ne liudininkė.
    O va mergytė... čia jau tikra liudininkė... užtat ir reikia visomis išgalėmis ją išgrobti...
    Be Stankūnaitės - nieku gyvu mergytės neišgrobsi. Neįmanoma teisiškai. O va, prisimetus, kad atseit, reikia gražinti biologinei motinai - taip, galimybė yra.
    Todėl Stankųnaitė itin saugoma, nes labai reikalinga.

    26 Orvel   (13.01.2012 21:40) [Medžiaga]
    Kaip tai ko? Juk nebūtų prezidentiškos teisėjos, nebūtų kam "kovoti" su "klanu". Toks galingas klanas, susitvarkė su visais, papirko visus prokurorus ir teisėjus, o vienos moterėlės,- niekaip.

    28 Dzein   (13.01.2012 22:35) [Medžiaga]
    Nieko nesupratau...čia karas dėl mergaitės ,o ne dėl Venckienės.Čia karas dėl kitų vaikų,kurie jau per televiziją pasakoja apie juos išnaudojusius pedofilus ir nereaguoja nė viena įstaiga...pradedant vaikų teisių ir baigiant ,,teisėsauga".Dzin man Venckienė,svarbu vaikas.Tai kur tu matai pavojų pas Venckienę o nematai pavojaus mergaitei pas Stankūnaitę,kuri niekada nemėgo dirbti,kuri neturi darbo ir gyvena kontroliuojama apsauginių,kuri neturi net kur gyventi .Mergaitei saugu su ja?Normalioje skandinaviškoje šalyje vien dėl įtarimo ,kad vaikas mušamas ar aliekamas vienas namuose,jį atiduoda svetimiems globėjams,kol išsiaiškins.Ir niekas neprotestuoja,nes ten svarbiausias vaiko interesas.

    74 kieta   (15.01.2012 22:10) [Medžiaga]
    PIRMIAUSIA mergaitės gyvybei gresia pavojus kaip tik venckų namuose. Tokios nesąmonės mąstantys neparašytų...

    21 Dalmara   (13.01.2012 15:46) [Medžiaga]
    Ką tik klausiausi kriminologės Rūtos Gajauskaitės pasisakymų (ji parašiusi knygą "Kedžio kelias".) Jetau, kokia išmintinga moteris... Kiek daug sužinojau... cry
    Čia www.komentaras.lt video medžiaga.
    Dievuliau šventas... nu, baisu, kas iš tiesų vyksta.

    24 Dalmara   (13.01.2012 20:04) [Medžiaga]
    kažkaip nemačiau tokių išsireiškimų, kaip "patikimas šaltinis" ir pan.
    Kad ir kriminologės Gajauskaitės interviu - profesionalė, giliai išanalizavusi bylą, nusimananti biški geriau nei mudu su tavimi... vat, paklausyk jos, geriau.
    Man tai keista, kaip tu toks protaujantis žmogus, neįsigilini į esmę... Net keista... happy

    25 Orvel   (13.01.2012 21:37) [Medžiaga]
    Mano laikas kriminologija buvo mokslas apie bendrąją nusikaltimų dinamiką. Kažkas panašaus į sociologiją, tik su "nusikaltėliška" pakraipa. Kaip ir sociologas, sprendžia BENDRAI apie visuomenę, taip ir kriminologas sprendžia BENDRAI apie nusikaltimus. Taip, tai jų specialybė, jie čia profesionalai. Bet TIK ČIA. Bendra nusikalstamumo raida. Tik tiek. Ir jeigu KRIMINOLOGĖ Gajauskaitė, pasakytų,- "nusikaltimų daugės" ar "nusikaltimų mažės",- aš su ja sutikčiau, nes ji PROFESIONALĖ. ČIA, bet ne konkrečioje byloje. Beje, o kitus sprendimus toje byloje priiminėjo mėgėjai??? smile

    Mieloji Dale, bandau įsigilinti į esmę. Bandau. Ir venckiškos versijos, na nesusiveda. Remtis viena vienintele PRIELAIDA, kad "mergaitė nemeluoja",- mažoka. Beje, nemeluoti ir pasakoti kas buvo du skirtingi dalykai, ypač vaikui. O ką daugiau turi violetiniai be mergaitės parodymų? Nieko...
    O su šia versija, kad mergaitė nemeluoja,- aš sutinku. Ji nemeluoja, ji buvo išmokyta,- tetulės ir tėvo. Va, ir viskas.
    Ir mozaika susideda. Paaiškėja kodėl nereaguota į skundus,- nes nieko nebuvo, paaiškėja kodėl miršta liudytojai,- kad neišaiškėtų, kad to NEBUVO, paaiškėja kodėl tokie "keisti" teismų sprendimų (ne vieno teismo, beje, teismų). Nes nėra už ką teisti, nėra kaip atimti vaiką. Paaiškėja kodėl jau, berods 4, prokuroras (generalinis) blogas. Viskas stoja į savo vietas. Be jokių klanų ir kitų sąmokslo teorijų.

    43 kieta   (14.01.2012 17:45) [Medžiaga]
    orvel, neteisus.

    Jei teisus - atsakyk
    nuo ko saugoma Stankūnaitė>Kiek kainuoja žmogaus apsauga viuenai dienai, o čia....
    Kas jai gresia? nuo ko?

    51 Dalmara   (14.01.2012 19:24) [Medžiaga]
    Ir dar reiktų patikrinti Stankūnaitės sveikatą, ypač psichiką, nes kelia rimtų abejonių jos gyvenimo būdas jau nuo paauglystės metų, (kai paauglė darėsi abortą, o jos sesuo bandė ją pasiimti globoti sau, net teisman dėl to kreipėsi). Gaila jauno žmogaus, taip nuslydusio ir pasimetusio. Sunku žiūrėti, kaip ji stumdoma kaukėtų vyrų, ar su tamsiais didžiuliais akiniais žiemą, kažką slepiančiais? Aišku viena - jai tos mergytės visai nereikia, ji tik vykdo, kas įsakyta.

    52 Dalmara   (14.01.2012 19:25) [Medžiaga]
    manau, ji saugoma nuo žurnalistų, kad neplepėtų, ko nereikia...

    70 Orvel   (15.01.2012 14:21) [Medžiaga]
    Nuo ko saugoma Stankūnaitė? Nuo violetinių. Manote, jie sustos ties Miliniu?

    27 Dalmara   (13.01.2012 22:08) [Medžiaga]
    Na, žiūrėsim, kaip įvykiai klostysis toliau.
    Norėčiau, kad būtų tavo tiesa, Sauliau, kad iš tiesų nieko nevyksta, o tik išmokyta meluoti maža mergaitė...
    Aš pati užauginau mergaitę. Ir žinau, kad ketverių metų mergaitė nieku gyvu neišsigalvos tokių dalykų. Juo labiau, taip kalbėti tokio mažo vaiko išmokyti neįmanoma.

    29 Dzein   (13.01.2012 22:39) [Medžiaga]
    Supratau.Tie laikraščiai ,kurie pateikia faktus-tai šūdlaikraščiai",o ,,Komjaunimo tiesa"-tai liuksiškas laikraštis,nors jame kabina tik makaronusKiekvienam savo....kiekvienam savi marškiniai arčiau kūno.

    30 Ritagrita   (13.01.2012 23:21) [Medžiaga]
    Aš tik nenoriu remtis nepilna informacija. Visko žinoti negaliu per atstumą, o informacija gali būti perteikta iškreiptai. Reikėtų matyti pačią bylą, reikėtų matyti žmones gyvai. O žiniasklaida... Muilo burbulas...
    Gal kažkas ir buvo, bet gal ir ne. Manau, vaikai ir 4 metų gali meluoti. Čia jau vaikų psichologui spręsti. Tenka matyti visko ir apklausiant vaikus. Problema ta, kad vaikai įtaigūs.

    31 Dzein   (14.01.2012 12:28) [Medžiaga]
    Orvel,prie ko čia teatras?Ar žinai,kad vaikas negali vaidinti visą laiką...jis vien vien išduos nenorėdamas?Kažkodėl tu labai gini teisėjų klaną....gaila,kad negaliu rašyti čia,nes viskas eina į eterį ir vien papasakojus šiandieninius užkulisius,nepatikėtumėt,kad taip būna.

    32 Dalmara   (14.01.2012 12:44) [Medžiaga]
    Po paskutinių kelių savaičių vyksmo, informacijos iš įvairiausių šaltinių (išknisau viską, ką tik įmanoma internete:rašytinę ir vaizdo medžiagą)- jau patikėčiau, Džeine.
    Manau, kad Tiesa nelaimės.
    Vyksta neįtikėtina dezinformacija ir profesionali propaganda.
    Manau, bus mergytė paimta ir kartu su Stankūnaite,abi pradings, kaip pradingo ir antroji mergytė Naruševičiūtė... Visa byla bus nugesinta ir viskas nurims.
    Lyg nieko ir nebuvę...
    Aukščiausiuose valdžios ešelonuose pedofilų nėra.

    33 Dalmara   (14.01.2012 15:39) [Medžiaga]
    Perverčiau A.Matulevičiaus knygą (surinktų dokumentų kopijos) "Valstybės valdymo užkulisiai". daug žinių teikianti knyga. Vertėtų visiems vyrams perskaityti..
    http://www.skaitykle.lt/e-knygo....ulisiai

    34 Orvel   (14.01.2012 15:49) [Medžiaga]
    Džeine, Tu visiškai teisi,- "vaikas negali vaidinti visą laiką" Pati matai, kaip pavojinga jį atiduoti motinai, juk gali nutrūkti vaidinimas, ir prezidentinė teisėja virs teisiamąja. Tad ir neatiduodama.

    Viena smulkmena pamąstymui.
    venckienė ligoninėje mergaitei rodė į gydytojus ir spiegė,- "įsimink šituos žmonės, jie nori tave atiduoti pedofilams." Žmogaus elgesys nekinta, tai dėsnis, tad įsivaizduoju ką "globėja" sako mergaitei apie motiną... Čia taip, tik pamąstymui, vėl nepretenduoju į tiesą...

    37 Dalmara   (14.01.2012 16:55) [Medžiaga]
    ...tuos žodžius ne Venckienė ištarė, bet teta...

    42 Dzein   (14.01.2012 17:43) [Medžiaga]
    Nai..nai..nai...ją tyrė begalė psichologų ir dauguma pasakė...ji nemeluoja,tik jų balsas nebuvo išgirstas,todėl vėliau jau tyrė kiti psichologai,kurie kalbėjo taip,kaip reikia,o ne kaip yra.
    O Venckienė tikrai taip rėkė???Netikiu.

    47 Dalmara   (14.01.2012 18:59) [Medžiaga]
    Ne, Venckienė nespiegė. Isterikavo poliklinikos vedėja.

    73 kieta   (15.01.2012 21:59) [Medžiaga]
    neteisus ir vėl....
    Žinau, 20- čių merginų, kurios niekada nepamirš pedofilų veidų ...iki mirties, ir šiandien atpažįsta juos...

    Jūsų minimi „violetiniai“ vadžioje.:(

    35 Orvel   (14.01.2012 15:51) [Medžiaga]
    P.S. Kaip švelniai, "ginu teisėjų klaną", kalbėkim tiesiai,- "ginu pedofilus" juk taip visus mąstančius apšaukia kederastų banda.

    38 Dalmara   (14.01.2012 16:56) [Medžiaga]
    Esu tikra, kalbi nelabai susipažinęs su visu šiuo reikalu iš esmės. Nuo pat šaknų.

    44 Dzein   (14.01.2012 17:51) [Medžiaga]
    O NEkederatai sako,kad LT pedofilijos nebuvo,nėra ir nebus,tik kodėl užsienis nuolat bado Lietuvai akis,kad čia tūkstančiai pedofilų ir pornografijos platintojų?Pateikia netgi pavardes.Ir gyvena jie ne lūšnynuose,o dėsto universitetuose.Ir kompiuteriuose randa.Štai toks jau ir vykdys visus nurodymus už tylą.Ir ar pedofilams reikalingas kažkoks griovių kasėjas,kuris nieko negali?O teisėjas ?Juk per teisėsaugą valdoma valstybė su visais jos žmonėmis.
    Netgi pačių teisėjų tarpe atsiranda jau vienas kitas,kuris pasako,kas dedasi tame klane,bet tiesą sakyti tolygu savižudybei...ką jau jaučia ir žurnalistė Lavastė(įpareigota teismo atskleisti to teisėjo pavardę).Bet man jos negaila,tik neseniai ji gynė teisėjus prieš Venckienę,o dabar jai gręsia taip pat bausmė nuo teisėjų rankos.

    36 Dalmara   (14.01.2012 16:54) [Medžiaga]
    Mes norime vienodo teisingumo visiems. Deja,... Lietuvoje tiesa, teismai ir teisingumas yra nesuderinami. Tai akivaizdžiai bado akis. Teismai akivaizdžiai nevykdo teisingumo, o gina klanų, partijų, turtingųjų interesus. Nuteisiami už vištos vagystę, o milijoniai iššvaistymai, aferos, milijoninė kontrobanda egzistuoja nebaudžiami. Ir čia akibroštas - minia netyli dėl mažos mergaitės. Kaipgi čia gali būti? Ko gi nori tie varguoliai? Teisingumo? Ar jie to nusipelnė? Pasirodo, ko gero taip. Tai rodo sujudimas visuose valdžios ešalonuose. Ne vienas Pilypas iš kanapių išlindo miniai jos vietą parodyti
    Juk artėja pedofilijos nagrinėjimo bylos diena, o prieš ją visuomet kas nors atsitinka.

    39 Dalmara   (14.01.2012 16:57) [Medžiaga]
    Pats iškalbingiausias patvirtinimas nepaneigiamais statistikos duomenimis:17000 neįvykdytų teismo sprendimų, dėl kurių niekas nekelia tokio triukšmo ir gąsdinimų žlugusia teisėsauga, kaip keliamas triukšmas dėl Kedžio dukters perdavimo.
    Nenoromis suabejosi ar tikrai šiuo atžvilgiu vykdomas teisingumas, ar yra kiti, slapti ir visuomenei nepriimtini interesai? Teiginiai dėl teismų neklystamumo yra blefas, nes įstatymuose yra numatyta galimybė apskųsti bet kokį teismo sprendimą aukštesnės instancijos teismui. Vadinasi teoriškai sutinkama, kad teismai gali klysti.Tai patvirtina ir teisminė praktika. Bet neklystamumo teisės todėl neturi ir pačios aukščiausios pakopos teismas. Neveltui sakoma kad neklysta tik dievas.

    40 Dalmara   (14.01.2012 16:59) [Medžiaga]
    Drąsius Kedys buvo nužudytas, prieš tai suderinus su realiai Lietuvą valdančiais nusikaltėliais, kurie užtikrino, kad tikrųjų žudikų ir užsakovų Dariaus Valio vadovaujama Generalinė prokuratūra niekada nesuras ir net neieškos. Taip ir nutiko – visus tris metus prokurorai blokuoja bet kokius visuomenės bandymus išsiaiškinti tikruosius D.Kedžio žudikus. Kažkoks nematomas režisierius išmeta į viešumą vieną skandalą po kito, bandydamas bet kokia kaina sukompromituoti Neringą Venckienę – tai Vaido Milinio istoriją, tai liudininko Mindaugo Žalimo legendas.
    Maža to, visai neviešinami visuomenei tokie faktai, kad pedofilų klano priedangai buvo paaukotos dar 4 liudytojų gyvybės!!! Visi, kas per TV ekraną patvirtino matę tai, kas ypatingai slepiama (Furmanavičių – išeinantį iš L.Stankūnaitės buto, Aidą ir jo raudoną mašiną, lipdukus automobiliui atsiimantį visai ne Kedį, o azijietiškos išvaizdos storuliuką, tą patį, kurį matė ir kontrolinį šūvį į Furmanavičių iššovusį) - neįtikėtinai greitai išėjo Anapilin. Ir gana drastiškais būdais: 2 „pasikorė“ (?!), 1 nuskendo Jiesioje, trečią, visai sveiką žmogų , - infarktas pribaigė!!! Yra dar ir penktas liudininkas – žvejys (pirmas radęs Kedį pakrantėje) – tai anas „pats į Žiegždrius atėjo“ ir sėkmingai neutralizuotas...

    41 Dalmara   (14.01.2012 17:07) [Medžiaga]
    (ištrauka iš A. Matulevičiaus knygos “Valstybės valdymo užkulisiai”
    “2006 m.
    Policijos ekspertai ištyrė ne tik kratų metu konfiskuotus K.Vislavičiaus kompiuterius. Siekdami išsiaiškinti, ar kas iš jo įdiegtos siuntėsi filmus su vaikų pornografija, jie atliko duomenų srautų analizę.
    „Net neįsivaizduoji, kokie IP adresai čia figūruoja“, – tuomet lrytas.lt žurnalistui prasitarė vienas iš pareigūnų.
    Teisėsaugininkai buvo užsiminę, kad prie virtualios K.Vislavičiaus pornografijos saugyklos jungtasi iš keliose valstybinėse institucijose veikusių kompiuterių, paminėtas buvo ir Seimas.
    Jei tai, kas buvo pasakyta 2006 metais, yra tiesa, šie duomenys gali tapti neįkainuojamais įkalčiais, galinčiais demaskuoti Lietuvoje veikiantį pedofilų tinklą
    „Aš jums negalėčiau atsakyti“, – paklaustas, ar pavyks nustatyti kitus pedofilus, sakė prokuroras M.Taškūnas.
    Šiuo metu belieka tik spėlioti, kas tie asmenys, kurie naudojosi dosnaus pedofilijos mėgėjo paslaugomis, iš jo duomenų talpyklos siuntėsi iškrypėliškus filmus, vaizdo klipus bei nuotraukas.
    Galbūt šiam tyrimui skyrus kur kas daugiau dėmesio, visuomenė pagaliau sužinotų, ar tarp Lietuvos pedofilų esama teisėjų, Seimo narių, aukštus postus valstybinėse institucijose užimančių asmenų ir kas tie paslaptingieji vaikų pornografijos kolekcininkai ?”

    45 Orvel   (14.01.2012 18:03) [Medžiaga]
    Dar vienas venckienės klano atstovas,- A.Matulevičius. Kaip jis pats pabėgo iš TV3 televizijos,- pamirškime, tai niekai. Dar galėčiau papasakoti, kaip mane verbavo TAF, nelabai nutolta nuo verbavimo į sektas, bet irgi tiek to.

    Truputį minėjau kokiais metodais pateikiami IŠGALVOTI dalykai, kaip faktai, kad autorius nepatektų už šmeižtą. Naudojuosi, tik Dalmarijos pateikta citata:

    "prasitarė vienas iš pareigūnų", "teisėsaugininkai buvo užsiminę", ir tai tik vienoje pastraipoje. Įdomu, ar ne? smile

    48 Dalmara   (14.01.2012 19:02) [Medžiaga]
    Tai joks "Venckienės klanas", bet 90 proc. Lietuvos žmonių.

    46 Orvel   (14.01.2012 18:11) [Medžiaga]
    O dėl nevykdomų teismų sprendimų, tik norėjau paklausti, visus 17.000 nevykdo prezidentės palaikomi teisėjai, tie kurie patys už teisingumą?

    Ir netiesa, kad kriterijai vienodi. Aš galiu nevykdyti teismo sprendimo, nes valstybiniu lygiu, aš - niekas. Bet jeigu teismo sprendimo nevykdo, teisėjas, seimo narys, ministras, prokuroras, netgi šiaip valdininkas, tai jau kas kita. Nes viena iš jų FUNKCIJŲ (funkcijų, už kurias jie pinigus renka iš tokių niekų, kaip aš), užtikrinti teismų sprendimų vykdymą. Truputėlį kitas lygmuo, ar ne?
    Kaip obrazdėlį galiu priminti, aš galiu susitikinėti ir visko žadėti šimtams žaliaakių, ir visuomenei tai neturi būti įdomu. Bet kai taip daro seimūnas, jau kas kita.

    49 Dalmara   (14.01.2012 19:04) [Medžiaga]
    Ir tu apie "teismo sprendimo vykdymą"????
    Kėdainių rajono apylinkės teismo 2011 m. gruodžio 16 d. sprendimas yra parašytas vadovaujantis ne valstybės įstatymais, bet piliečio Vitalijaus asmeninėmis nuomonėmis, tik pasirašytas - Lietuvos valstybės vardu. (ten pažeisti 7 punktai)
    Bet pažiūrėk, daugybė Lietuvos žmonių, piliečių, pareigūnų šiandien mano, kad valstybei nereikalinga Vitalijaus asmeninė nuomonė.

    50 Orvel   (14.01.2012 19:22) [Medžiaga]
    Smagu, kad dar ir Kėdainiuose yra žmogus, galvojantis panašiai kaip aš. Nes būtų labai liūdna likti vienišam. cry

    Truputuką, dėl "daugybės žmonių". Va, ir čia pasisakė 4 žmonės, na Do poziciją sunku suprasti. 2 pasisakė už venckienę, du - prieš. Suprantu, pagal naują venckišką aritmetiką, 2 iš 4 jau 90 procentų. Pitagoras ir Archimedas verkia nuo tokios aritmetikos. biggrin

    56 Dalmara   (14.01.2012 20:17) [Medžiaga]
    Per TV laidas šiuo klausimu, kai balsuoja žiūrovai, tai dažniausiai būna balsų santykis 7-1 Venckienės naudai. smile

    75 Orvel   (15.01.2012 22:13) [Medžiaga]
    Tiesa. Man pačiam teko skaityti internete, kaip vienas violetinis pats prisipažino, kad balsavo už venckienė apie 20 kartų. Jis pyko, ko kiti nepalaikė. biggrin

    Dalamaria, o Tu nepagalvojai, kad jeigu visada būtų laikomasi,- "taip nusprendė dauguma",- tai žemę iki šiol laikytume plokščia?

    77 Dalmara   (15.01.2012 22:45) [Medžiaga]
    Sutinku, kad dauguma - ne visuomet būna teisi, taip...
    Bet žmogui derėtų remtis logika ir teisingumu.
    Be to, mūsų šalies Konstitucijos 25 str. - žmogus turi teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti, kad žmogui neturi būti kliudoma ieškoti, gauti ir skleisti informaciją bei idėjas.

    53 Orvel   (14.01.2012 19:26) [Medžiaga]
    oi, pramečiau akimis, "ten pažeisti 7 punktai".
    Va kaip pasirodo. O tų septynių punktų pažeidimas yra patvirtintas aukštesnio teismo įsigaliojusiu sprendimu???? Tada tikrai kažko nežinau, atsiprašau.

    O jeigu nėra patvirtintas, tai tie 7 punktai tik žodžiai, vanduo, va šito venckienei negaila gelbėjant savo kailį.

    57 Dalmara   (14.01.2012 20:20) [Medžiaga]
    Venckienė ne savo kailį gelbsti, bet kovoja už dukterėčios likimą. Stipri moteris. Aš neturėčiau tiek jėgų.
    Matosi, kad jai labai sunku, žinoma... (aš, būnant jos vietoje, tai ne tik grubiai kalbėčiau, bet ir apspardyčiau tokią poliklinikos vadovę) cry

    71 Orvel   (15.01.2012 14:23) [Medžiaga]
    Na taip. Violetiniai apspardytų. O dar klausi nuo ko saugoma Stankūnaitė.

    72 Dalmara   (15.01.2012 15:40) [Medžiaga]
    Stankūnaitės nespardyčiau. Ir niekas nespardytų. Ypač vyrai...
    Vargšė jinai, su tokiu savo nenusisekusiu gyvenimu...
    happy

    54 Dalmara   (14.01.2012 19:35) [Medžiaga]
    Patiko vienas komentaras. Be to, išryškėjo ta pavardė, kuri nuolat slepiama:

    Zaratustra, 2011-02-25 10:54
    "Manoma kad "Tulpiniai" atnešė iki dabar dingusias Kiesaus ir kolegų galvas parodyti to įvykio užsakovui kažkokiam Sadeckui. Kadangi kažkoks Sadeckas buvo pažadėjęs kažkokiam Vertelkai stogą net jei jį pagaus, tai kažkoks Vertelka tyli Lukiškėse.
    Kažkoks Sadeckas vienas pagrindinių veikėjų pedofilijos byloje,-nes kažkoks Sadeckas buvo nufotografuotas žydelio Gotlibo orgijose ir taip pat pažinojo kažkokį Ūsą ir užfiksuotas policininkų Kleboniškio miškelyje besimylintis mašinoje su kažkokiu Ūsu. Kažkokio Sadecko kažkokie teisėjai ir pareigūnai bijo kaip ugnies, nors kažkoks Sadeckas yra lochas. Na o dabar kažkokiam Sadeckui spaudžiant VRM priėmė įstatymą, kad paleistų VRM apsaugos padalinį ir kažkokie ekskomisarai perimtų milijoninę apsaugos tarnybų rinkos dalį.
    Yra įtarimų kad kažkoks Sadeckas ir yra Lietuvos Betmenas Frankenšteinas ir Krikštatėvis viename asmenyje."

    55 Ritagrita   (14.01.2012 19:41) [Medžiaga]
    O aš bjauriai išsišoksiu ir pasakysiu - aš PRIEŠ Venckienę. Nežinau dėl Stankūnaitės, nežinau dėl mergaitės, bet teisėjai taip ginti teisingumą menka. Jeigu jau tokie teismai blogi, tegul nedirba teisėja. O dabar tupi ant aukso puodo ir kudakuoja, kad puodas nepatogus. Keikia kolegas necenzūriniais žodžiais, akiplėšiškai ir neetiškai komentuoja visuomenei. Tiesiog manau, kad ji negali dirbti teisėja.
    Beje, ir Venckų kaip advokatą žinau. Baisiai nemalonus žmogus.
    Rašau čia tą tik tam, kad čia mažiau viešas portalas. Manau, kad prieš Venckienę kalbėti yra daug kenksmingiau nei kalbėti prieš "klaną", nes tai daug kerštingesnė asmenybė, daug piktesnė, paranojiškesnė... Tokia Stankūnaitė - na, ką ji gali... O va, Venckieeeenėėėė....
    Ačiū už dėmesį, bet tikrai - nusibodo...

    58 Dalmara   (14.01.2012 20:22) [Medžiaga]
    Kodėl bjauriai išsišoksi? wacko
    Tavo nuomonė kitokia, nei mano - ir viskas čiki.
    Ginčijamės, kalbamės, įrodinėjame.
    Sako, tik ginčuose gimsta tiesa. smile

    59 Dalmara   (14.01.2012 20:24) [Medžiaga]
    PS - o jei pažiūrėti į Venckienę, tik kaip į nužudyto brolio seserį? Žmogų, moterį? Ar ji nebeturi teisės kovoti už save ir savo šeimą?
    Prie ko čia tos jos pareigos?

    60 Ritagrita   (14.01.2012 20:41) [Medžiaga]
    Teisėjams yra keliami didesni reikalavimai nei šiaip žmonėms. Jie turi sugebėti atsiriboti nuo asmeninių nuotaikų ir nuomonių. Kaip sesuo lai sau reiškiasi kur nors, bet jeigu jos kaip sesers situacija kliudo dirbti, ji nebeturi dirbti. Tiesiog pažeidžia etiką.

    62 Dalmara   (14.01.2012 20:49) [Medžiaga]
    Gal būt...
    Jei būtų paprasta moteriškutė, kaip aš pav - tai ir jokios bylos nebūtų. Viskas būtų buvę uždusinta net neprasidėjus, kaip ir kitos panašios, apie kurias niekas nieko ir nežino...
    Bet kadangi ji teisiškai raštinga ir moka tokiu būdu kovoti - tai užtat ir gavosi toks ažiotažas.
    Juk ne ant tuščios vietos prasidėjo visa ši velniava.

    61 Ritagrita   (14.01.2012 20:48) [Medžiaga]
    Beje, kodėl Venckienė mato visur sąmokslą, visus blogai, visus pedofilais, nors tokie yra tikrai ne visi? Ar tai nėra didesnis kenkimas nei kažko nematymas? Juk kenkiama ir niekuo dėtiems? Ponios Venckienės dėka Prezidentė daro visokias "perestojkas" ir pakenkia visai ne tiems, kam reikia. Mažina etatus, didina krūvius, tikrina, kontroliuoja ir ieško (galbūt?) pedofilų?
    Taip, sutinku, kad teisėjų kompetencija kartais niekinė, kartais trūksta žmogiškumo ir aš kartais eilinę mokytoją pastačius dirbti teisėja matau vaizdą geresnį... Tiesa, kad teisėjai išlepinti, kad arogantiški, kad paprastus žmones laiko nieko vertais, bet argi jie visi pedofilai? O ir dauguma - kaži... Mat teisėjų nemažai ir moterų... Kaip turėtų jų pedofilija pasireikšt? Taip, iš pinigų turėjimo nemažai teisėjų ima ieškoti "egzotiškų" pramogų, bet ar tai reiškia, kad jie psichinių pakrikimų (o pedofilija, manau, psichikos sutrikimas) turi dažniau nei eiliniai žmonės? Ką, galvojate, kad kaimo mužikas negali būti pedofilas?

    64 Dalmara   (14.01.2012 21:30) [Medžiaga]
    Tai kad ta Venckienė ir nesako, kad visi teisėjai - pedofilai. Ir aš taip nesakau... Tik tas faktas, kad aukštose valstybės kėdėse jų yra - tai ne išsigalvojimai.
    Kai kažkurį iš tų aukštų pareigūnų kas nors išdrįsta apkaltinti - kaip mat visa info nugesinama.
    O paprastą mužiką, pasilinksminusį su vaiku - taip, nuteisia.
    Dar pamenu seniai, gal prieš 10 metų buvo išlindusi info apie Sadecką... Bet kažkaip greit buvo užraukta...
    Dabar jis labai aukštame poste... Ir nuo ten - tįsta visokios negražios gijos.
    Mat aš daug skaitau. Ir domiuosi biški. O Sadecką esu mačiusi gyvai. Tik seniai dar, jaunystėje... smile

    63 Orvel   (14.01.2012 21:02) [Medžiaga]
    O jeigu pažiūrėsim į Ūsą, kaip į žmogų, kurį Kedys bandė šantažuoti, o šantažui nepavykus pradėjo tą puolimą, pajungdamas dar ir sesutę... (Beje, kas ką pajungė, dar klausimas).

    Dalia, kažkada buvo toks veikėjas, kuris visur matė žydų sąmokslą. Niekas į jį rimtai nežiūrėjo, bet jis buvo gana agresyvus, ir pajungė dar kelias dešimtis, vėliau šimtus,- agresyvių... Daugumai buvo vienodai, o gal net patogiau,- juk visur kalti žydai, reikia išspręsti su jais, ir dings visos problemos. Taip į valdžią atėjo Hitleris.

    Dabar žodį "žydai" paleisk žodžiu "pedofilai" ir pažiūrėk ar ne kažkas panašaus vyksta Lietuvoje. Ai, nieko rimto, sakysi. Na taip, į Hitlerį irgi nežiūrėjo rimtai...

    65 Dalmara   (14.01.2012 21:34) [Medžiaga]
    Na, žmogus tas Ūsas, žinoma... Bet kad su nukrypimais, ir kad juos su Stankūnaite siejo kai kurie ryšiai - tai jau faktas.
    O kurį žmogų norėtum sulyginti su Hitleriu? Venckienę?
    biggrin
    Kažkaip nepanašu... wacko

    66 Dalmara   (14.01.2012 21:52) [Medžiaga]
    Vilniaus apygardos teismo nutartis,
    2010 05 21
    " Kaip matyti iš ikiteisminio tyrimo medžiagos,
    Andrius Ūsas yra įtariamas nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu.

    Pareikštame įtarime nurodyta, jog A. Ūsas tvirkinamuosius veiksmus mažametės D. Kedytės atžvilgiu atliko adresu R. Kalantos g. 127-10, Kaune (t. 3, l. 185-186), t.y. L. Stankūnaitės gyvenamojoje vietoje, kuomet L. Stankūnaitė dukrą pasiimdavo savaitgaliais, pagal teismo 2008-03-19 d. patvirtintą ir įsiteisėjusią taikos sutartį dėl dukters D. Kedytės gyvenamosios vietos nustatymo ir bendravimo su ja tvarkos nustatymo.

    Nukentėjusioji D. Kedytė apklausu metu aiškino, jog nusikaltami veiksmai jos atžvilgiu buvo atlikti tuo metu, kada jie trise, t.y. ji, mama - L. Stankūnaitė ir A. Ūsas gulėdavo lovoje (t. 1, b. l. 20-24, 75-78).

    Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. numato, jog padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu įgytus daiktus.

    Kaip teisingai nurodė pareiškėjas, iš aukščiau išvardintų aplinkybių galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas įtariamajam A Ūsui tvirkinti mažametę D. Kedytę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 24 str., padarymą.

    67 Orvel   (14.01.2012 22:37) [Medžiaga]
    Džeinės dukra teisininkė, va, tegul ji ir paaiškina, kodėl ir kam buvo priimta ši nutartis, kederastų plačiai reklamuojama. Tik va, čia buvo klausimas dėl teisės, o ne dėl, to, kas kaltas, kas ne. Na, bet tegu paaiškina kas kitas, mane gi apkaltins pedifilizmu. biggrin

    68 Dzein   (15.01.2012 10:29) [Medžiaga]
    Orvel,visų pirma- mano dukra dar tik studijuoja,ir kitą kartą jau nebeatvirausiu apie save ir savo šeimą( BK 168 str.),o antra-lengviausia apsimesti aklu ir nematyti pedofilų...nematau ir nėra problemos.Kurmis taip pat galvoja ,kad saulės nėra,nes jis jos nemato.Nors kurmis ir neskleidžia tokių minčių ( nemoka rašyti),juk nepaneigsi ,kad saulė vis dėlto yra? tongue

    69 Orvel   (15.01.2012 11:18) [Medžiaga]
    Pedofilų yra, Džeine. Ne tiek mažai jų sugaunama ir nuteisiama. Ir tai toli gražu ne visuomenės šiukšlyno žmonės. Žinoma yra dar ir nesugautų. Be abejonės. Kaip yra nesugautų vagių ir net žmogžudžių.

    O va, su klanu jau sunkiau. Nestandartinė lytinė orentacija išvis slepiama, o dar TOKIA, kurios jau niekas nepateisins.
    Gi pasiklausius Jūsų,- pedofilai:
    prokurorai, na bent jau generaliniai, kiek jų ten keitėsi trys ar keturi, bet visi pedofilai;
    teisėjai, vienintelė venckienė ne pedofilė, o kiti jau tokie. Pradedant teisėjų garbės teismu, baigiant Panevėžio ir Kėdainių teisėjais.
    medikai,- neišdavė pažymos kurios reikalavo su klyksmais jos didenybė.
    visi nepalaikantys ar abejojantys narkomano (tai įrodyta) kedžio istorija.

    Taigi, Jūs žinoma, ne kurmiai, ir matote saulę. Bet jums visur saulė. Irgi kraštutinumas, ar ne? biggrin

    76 Dalmara   (15.01.2012 22:39) [Medžiaga]
    ...saulė, mums, kurmiams, ne visur... biggrin
    Nestandartinė lytinė orientacija yra žiauriai slepiama, tu teisus.
    Ir nieku gyvų neištempsi tu jų į dienos šviesą.
    Pats matai, kas darosi, kai norima išvilkti...

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz