Antr, 21.05.2024, 15:55
Pagrindinis Registracija Įeiti
Sveikinu Jus, Svečias · RSS
MENIU
PARAŠYK
Šypsenėlių skrynia
. . . . . . .
APLANKYKIME:
  • HOROSKOPAI
  • GISMETEO
  • REALIUKAI
  • ZEBRA
  • DELFI
  • TV PROGRAMOS
  • ŠYPSNIUKAI
  • DRUIDŲ HOROSKOPAS
  • RUSIŠKA KLAVIATŪRA
  • Nauji komentarai
    Perskaitykit iki galo.

    Turėjau mintyje ne sceninę išv

    Na,mudviejų politinės pažiūros

    O aš nematau kandidato į prezi

    Nieko neimu nemokamai,tai reiš

    Tai kad mes visi prieš vestuve

    Išsiverskime
    KLAUSK
    VARDADIENIAI

    YouTube
    Apklausos
    Ar žudikus nubaus dievas?
    Viso atsakymų: 11
    Statistika

    PRISIJUNGĘ 5
    SVEČIAI 5
    NARIAI 0
    Prisijungimas
    VALIUTA
    Skorpionai
    GOOGLE VERTĖJAS

    Žymos
    Kalendorius
    «  Spalis 2011  »
    PrAnTrKetPnkŠešSek
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    KALKULIATORIUS
    Paieška
    Užrašų archyvas
     Dienoraščiai
    Pagrindinis » 2011 » Spalis » 17 » Vienatvė
    12:35
    Vienatvė
    Pokalbis smėlio dėžėje:
     
    -tu man labai geras draugas, aš tavim žaviuosi, bet.. yra kitas draugas... 
    -...
    -ar tu pyksti ant manęs? Oi, gerai, kad nepyksti. Tu išmintingas draugas, pats geriausias. Bet va tas kitas...
    -?
    -jaučiuos blogai.. Jis geras draugas, skolina žaislus, mes žaidžiame, bet kartais nesijaučiu jam reikalingas...
    -hmm...
    -O tu man pasakyk- ar draugausi su manim, jei aš nebedraugausiu su anuo draugu?...
    -...

    Taigi baimė, kas ji? Viena jų- baimė likti vienam. Gi dėl tokios dažnai priimami neteisingi sprendimai,
     padaroma neatitaisoma žala draugystei, kažkokiems tai santykiams, nes griebiama viskas už ko nors akimirką galima užsikabinti. Kaip manote,
     reikalinga tokia baimė ar ji veikiau trukdis? Ir ar geriau baimė pradėti, ar geriau ši- baimė pabaigti? Tam tikra prasme abiejose tupi nežinia... Tik po kurios  
    skraiste ji didesnė?
    Nepasakysiu, kuris psichologas pirmasis tai pavadino "komforto zona", tačiau temoje ne tai svarbiausia. Padiskutuokim...
    Peržiūrų: 636 | Pridėjo: Vinigreta
    Viso komentarų: 50
    1 galaxy   (17.10.2011 12:36) [Medžiaga]
    O kas yra svarbiausia? Man, pvz. šitas (kaip elgtis su ne visai draugais) yra aktualu.

    2 Vinigreta   (17.10.2011 12:42) [Medžiaga]
    Man irgi aktualu, todėl ir sukūriau temą. Čia aišku galima įsistatyt kitus vaidmenis- moteris, vyrus... Esmė kažin ar pasikeis dry

    4 galaxy   (17.10.2011 13:11) [Medžiaga]
    Man turbūt pasikeistų. Pvz. vienas dalykas yra likti be poros ir visai kitas atsidurti visiškoje izoliacijoje. Na, jei pvz. galimas toks hipotetinis atvejis, kai neprisitaikęs prie kitų išvežamas į negyvenamą salą. wacko

    8 Vinigreta   (17.10.2011 13:32) [Medžiaga]
    Oi, čia jau "sližkom". Nee, čia tik poros netekimas...

    3 Dzein   (17.10.2011 13:06) [Medžiaga]
    Hmmm....žiūrint iš kokio taško,o čia,kaip supratau,tu turi mintyje situaciją,kai žmogus gimsta ir gyvena bendruomenėje.Jei žmogus gimė negyvenamoje saloje arba užsidariusioje šeimoje,tai jis visiškai nejaus jokios baimės,o atvirkščiai....jis pats šalinsis kitų individų ir gerai jausis vienas,taigi ir komforto zona priklauso nuo atsiradimo laike ir erdvėje.Irgi nepasakysiu,koks psichologas tai įrodė.
    Tavo pateiktuose abrozdėliuose man atrodo geresnė pabaigimo baimė.Tas jei.....man sukuria įtampos zoną.

    9 Vinigreta   (17.10.2011 13:35) [Medžiaga]
    Aš manau panašiai- pabaiga visada turi tęstinumą, t.y. nebūna normalus žmogus/ vyras ilgai vienas.
    Nors tarp kitko, būti vienam yra net labai gerai. Pabūti, ne būti.

    5 Orvel   (17.10.2011 13:21) [Medžiaga]
    Baimė likti vienišam visai iracionali. Nesumokėk mokesčių, ir pamatysi, kad Tu ne vienas biggrin

    O dabar rimtai.
    Žiūrėkite, mes turim draugą, kuris susirado kitą draugą. Mūsų galimos reakcijos:

    1. Koks tu man draugas, jeigu bendrauji dar su kažkuo kitu? Rinkis, arba jis arba aš.

    2. Tai Tavo reikalas. Jeigu mūsų santykiams tai netrukdo turėk draugų nors ir šimtą.

    3. Kaip puiku, supažindink ir mane su naujuoju draugu, juk kuo žemėje daugiau draugystės,- tuo geriau.

    Ir... Jūsų pasirinkimas? smile

    6 galaxy   (17.10.2011 13:26) [Medžiaga]
    O ką tu pasakytum į tokį atvejį kai susirado vyrą (ne draugą) ir draugo ieško tik tada, kai to vyro nėra šalia. Man kažkaip atrodo, kad jei gali be draugo (tiksliau, draugės) apsieit turėdama vyrą, tai gali apsieit ir tada, kai to vyro neturi,. wacko

    7 Orvel   (17.10.2011 13:32) [Medžiaga]
    O iki šito mes irgi prieisim, Galaxy, čia užkabinta mano mėgstama tema, tad gal pradžioje atsakytumei į mano klausimą. smile

    16 galaxy   (17.10.2011 18:33) [Medžiaga]
    Klausimas apie draugą, kuris susirado kitą draugą? Čia nieko baisaus, nors man tokių atvejų nelabai pasitaiko. Paprastai naujus draugus pirmiau susirandu aš, o "draugė" pradeda sukt galvą kaip jai juos išnaudoti. (garbės žodis, daugiau nesupažindinsiu jos su niekuo)
    Na, lyg ir atsakiau, bet jau gavosi atvirkščia situacija.

    10 Vinigreta   (17.10.2011 13:37) [Medžiaga]
    Tavo nurodytu atveju pasirinkčiau antrąjį, bet manuoju- nei vieno iš trijų...
    Tiksliau net nesugalvoju dabar į kieno poziciją peršokt- mano ar visgi jos, jo...

    15 Dzein   (17.10.2011 15:19) [Medžiaga]
    Ketvirtas

    11 Vinigreta   (17.10.2011 13:39) [Medžiaga]
    čia Orveliui ats.

    12 Lira   (17.10.2011 14:11) [Medžiaga]
    Atsakymas Orvelui į klausimą kurį variantą rinkčiausi. Atsakau: JOKIO. Kažkoks briedas, svarstyti kaip elgtis ir dar vertinti draugo draugus... Visi mes turim draugių, draugų, susirandam naujų, bet niekada nesukam galvos apie draugų draugus ir pažįstamus , išskyrus, žinoma, tą atvejį, kai akivaizdžiai daroma neigiama įtaka tam draugui arba žala. Koks artimas draugas bebūtų, jis turi ir savo asmeninį gyvenimą, ir kitus draugus, kurie mūsų neliečia. Kas mes tokie, kad kontroliuotumėm jo pasirinkimus ir gyvenimą iki smulkmenų.

    13 Orvel   (17.10.2011 14:46) [Medžiaga]
    Nors Lira ir sako, kad JOKIO varianto nepasirinko, bet tai ką ji parašė beveik pilnai sutampa su antru variantu. Niu, palauksiu daugiau. smile

    14 Lira   (17.10.2011 14:51) [Medžiaga]
    eik dirbt bezdelnike biggrin
    p.s. čia ne nuo žodžio "bezdėti" wink

    17 Orvel   (17.10.2011 18:58) [Medžiaga]
    Lira, nėr normalių signalų šiandien.

    Taigi, panagrinėkime visas tris galimybes.

    Pirmuoju atveju mes iš vis kėsinamės į žmogaus laisvę. Jis su mumis draugauja, o mes jau imamės vadovauti. Norim valdyti. Kas mums suteikė tokią teisę? Egoistinis, aktyvus neigiamas veikimas.

    Antrasis atvejis neutralus. Gerai pastebėjo Lira, žinoma, jeigu mūsų draugą tempia į kažkokią sektą, ar gundo vartoti narkotikus, neutraliai mes nereaguosime. Tad, suprantamas ir pateisinimas pasyvus neutralus veikimas.

    Trečias atvejis. Manau, irgi logiškas. "Tavo draugas - mano draugas." Ne visada taip būna, bet ko nepabandžius? Nepavyks, tai nepavyks. Aktyvus teigiamas veikimas.
    O dabar aš pakeisiu teste kelis žodis, ir kas bus tada. smile

    --------------
    Mes kažką mylim, ir mus myli ir atsirado trečia(s). Mūsų galimos reakcijos:

    1. (Nenorminė leksika smile ) Rinkis, arba ji(s) arba aš.

    2. Tai Tavo reikalas. Jeigu mūsų santykiams tai netrukdo, elgkis kaip nori.

    3. Kaip puiku, juk kuo daugiau pasaulyje meilės tuo geriau.
    O kaip čia? smile

    18 Dalmara   (17.10.2011 19:14) [Medžiaga]
    Aš tai egoistė... icecream cool
    Aš kažką myliu, ir mane kažkas myli ir staiga atsiranda kažkas trečias?
    Jei tas trečias irgi mane myli - tada gerai, tada visi gali būti patenkinti. Bet jei tas trečias myli ne mane - vsio.
    Statysiu klausimą "rebrom": Arba ji arba aš. angry

    19 Orvel   (17.10.2011 19:29) [Medžiaga]
    Dalmaria, o Tau neatrodo, kad toks elgesys, na neteisingas mažų mažiausia? Žiūrėkime taip, Tau žmogus duoda savo meilę, o Tu reikalauji, kad jis taptų vos ne Tavo vergu. Ar čia viskas gerai?

    21 Dalmara   (17.10.2011 20:06) [Medžiaga]
    Taip, labai negerai. Bet jei mano vyras pradėtų domėtis kita kokia "drauge" - nieku gyvu negalėčiau su tuo susitaikyti. Ir viskas.
    Gal iš syk nepulčiau draskytis, gal apsimesčiau, kad nepastebiu, bet... galop vistiek pareikalaučiau atsakyti.
    Tai moteriška, žmogiška. Ir normalu.
    Tarp dviejų žmonių meilės ir draugystės - negali būti trečio. Tai - išdavystė.
    O kalbant tik apie draugystę - tai taip. Man mano draugo draugas netrukdo. Jei charakteriai atitinka, gali būti ir man draugu...
    Didelis skirtumas tarp tiesiog draugystės, ir Draugystės meilėje.

    20 Vinigreta   (17.10.2011 19:36) [Medžiaga]
    Vėlgi, o kur niuansai? Arba ji arba aš- nei šis nei tas. Galima tą pasakyti kitaip... Beje, daugeliui ir taip aišku, čia tik pokalbis vardan pokalbio.

    Gerai- o kaip su neapsisprendusiu, kuris kaip tas šuo ant šieno- neduoda, bet ir pats neėda.. Egoizmas ar kas tai?

    22 Dalmara   (17.10.2011 20:10) [Medžiaga]
    Vi, va tas - neapsisprendėlis - ir yra didžiausia bėda. Žinau, įsivaizduoju, kai žmogus blaškosi tarp dviejų "ugnių".
    Visi mes žmonės... Vyrai kitokie, nei moterys, kiek teko pastebėti per gyvenimą.
    Vyras gali mylėti ir kelias moteris.

    23 Vinigreta   (17.10.2011 20:17) [Medžiaga]
    Ir žinai, praranda visgi daugiau tie, kuriems vienos per mažai. Lyginant su tuo ką gauna. Tiesiog ant dviejų kėdžių vienu užpakaliu nėra patogu sėdėti... Na bent jau ilgai nepatogu. happy

    24 Dzein   (17.10.2011 20:49) [Medžiaga]
    Nr.1.
    Sakyčiau JI,nes bet kokiu atveju jausčiausi blogai,juk tokia situacija neatsirado iš nieko.

    25 Vinigreta   (17.10.2011 21:10) [Medžiaga]
    Taip ir pasakiau biggrin

    26 Orvel   (17.10.2011 21:21) [Medžiaga]
    Ką reškia neapsisprendimas? Tai BAIMĖ pokyčiams, kokie jie bebūtų.

    27 Vinigreta   (18.10.2011 12:05) [Medžiaga]
    Na, jei imsime galvoti apie kiekvieną neapsisprendėlį, neberasime laiko savuosius neapsisprendimus šalinti... happy

    28 Vinigreta   (18.10.2011 12:08) [Medžiaga]
    Arba reikia neturėt ką prarast, tada baimės kisti savaime dingsta.. Taip, žmogui galbūt gerai kur jis esa, tačiau nedrįsdamas pažiūrėti kas už ribos, galbūt daug praranda. Na bet čia šiaip sapalionės, pati gi irgi bailė sad

    29 Orvel   (21.10.2011 13:02) [Medžiaga]
    Greta, įdėsiu vieną citatą iš G.Efimovo. Mano nuomone, ji labai teisinga, o Tu pamąstyk, kaip Tai pritaikyti Tavo situacijoje:

    "Žmogus paprastai gyvena komforto zonoje,- įprastų situacijų ir poelgių zonoje. Tame pastovume po truputį gęsta mūsų energija, aptingsta kūnas ir protas. Man labiau patinka judėti pirmyn, žengti, kad ir mažutį žingsnelį iš komforto zonos. Rasti kur eiti labai paprasta, ten kur baisu, bet įdomu.
    Ir kiekvienas toks žingsnis, atveria naujus horizontus. Supranti, kad patirtis didėja, ir situacijos, kažkada tokios nemalonios ir bauginančios, tampa kontroliuojamos ir savos. Iš tiesų, tie maži žingsneliai ir yra tikras vidinis tobulėjimas"

    Mažutis žingsniukas, ten kur baisu, Greta. Paskui dar vienas.... Ir taip toliau.

    30 Vinigreta   (21.10.2011 14:36) [Medžiaga]
    Taip, teisingas veiksmų planas, tiesa, rizikingas. Na kaip mokytis važiuot dviračiu- pradžioj gi taip baisu, taip, ojoj, bet kartu ir smalsu. Kai nugriūni, galvoji velniop viską, bet kai išmoksti, gi kvailini save už baimę... Ir važiuoji važiuoji.. O vėliau ir mašina važiuoji, kartais net padanges paraižai...

    Bet kokiu atveju sprendimą priėmiau- šiuo metu jis man atrodo teisingas. Einu toliau cool

    31 Orvel   (21.10.2011 21:29) [Medžiaga]
    Rita, ta "komforto zona" vidinė būsena, o ne kažkas išoriško. Galima ir stovint prie konvejerio kas kart rasti kažką naujo. Teoriškai galima.
    Tik man kažkodėl atrodo, kad sugebantys rasti kažką naujo žmonės nestovi prie konvejerio...

    32 galaxy   (22.10.2011 15:53) [Medžiaga]
    O aš pastebėjau, kad gyvenantys stabiliai netobulėja. Prisiminkim, kad ir tokį faktą: kažkada seniai, seniai pasikeitus klimatui ir sumažėjus tropinių miškų plotui ne visiems mūsų protėviams užteko vietos juose. Tie, kurie buvo iš džiunglių išvyti, išėjo į stepes, atsistojo ant užpakalinių kojų, kad toliau matytų ir... tapo žmonėmis. Kurie liko, ir dabar tebesikarsto po medžius.
    Beje, tobulėjimas nebūtinai reiškia didesnę algą ir geresnę padėtį visuomenėje, jei jums įdomu. Ir nebūtinai žemiausia žmonių rūšis stovi prie konvejerio. Kaip taisyklė, tie, kurie ieško ir randa už save žemesnių, patys būna ne kažin kokio aukšto lygio. tongue

    33 Orvel   (22.10.2011 17:44) [Medžiaga]
    "Aukščiausia rūšis", "žemiausia rūšis",- kažkiek primena fašizmą.
    Gal logiškiau būtų skirstyti, pagal tai, kiek žmogus laimingas. Ir tai jau vidinė būsena, nepriklausanti nei nuo pareigų, nei nuo pinigų.

    34 galaxy   (22.10.2011 20:02) [Medžiaga]
    Tarp kitko, laimė ir nuo padėties visuomenėje priklauso. Ir jokia vidinė būsena negalima, kuri nuo išorės visai nepriklausytų.
    O žmones rūšimi ne aš skirstau. Ne aš sakau, kad ten "tie, stovintys prie konvejerio, apie kuriuos nė kalbėt neverta.

    35 Orvel   (22.10.2011 20:57) [Medžiaga]
    Kaip pavyzdį, Galaxy, galima paminėti budistus, kurie nieko nenori turėti, ir yra laimingi. Tad nesumaterialinkim laimės.

    Taip, aš parašiau, kad "net stovint prie konvejerio galima rasti ką nors naujo." Tik čia aš kalbėjau apie darbo visišką rutinizaciją, kad kasdien, kas valandą, kas minutę, vis tas pats. ir tikrai, kad rasti tame naują, reikia įdėti jėgų. Tačiau jokio skirstymo į "žemesnius" nebuvo, o ir negalėjo būti, dėl tos paprastutės priežasties, kad ir aš esu stovėjęs prie konvejerio. smile
    Bet koks reikalingas darbas yra gerbtinas. Ir išvis, rūšiavimas man nebūdingas. Čia jau ne tuo adresu, Galaxy smile

    36 galaxy   (22.10.2011 21:02) [Medžiaga]
    O mano komentaras buvo atskiras, tikrai ne konkrečiai vienam Orvelui rašytas, ne po jo komentaru wacko

    37 Dzein   (22.10.2011 23:44) [Medžiaga]
    Dėl skirstymo.Kad ir kaip bevyniotume į vatą ,bet skirstome nuolat ir dėliojame į įvairias lentynėlės,t.y.daugiausia mėgstame socialinę klasifikaciją,kurios ribas peržengti gali ne visi,bet tai jau atskira tema.

    38 Dzein   (23.10.2011 06:32) [Medžiaga]
    Aga...vis dėlto makulatūrą rinkti nėra garbinga...ką ir norėjau įrodyti.Taip yra iš tiesų,tik mes viską paslepiame po gražiais žodžiais.

    39 galaxy   (23.10.2011 09:26) [Medžiaga]
    Vat, vat kaip žmonės lengvai įsijaučia į savo "padėtį" ir kaip ieško už save žemesnių, ir bijosi krist, žinoma. Į tą ir norėjau atkreipt dėmesį.
    O, beje, mano požiūriu, kuistis konteineriuose ir gyvent tik iš to ką kiti išmeta, yra garbingiausia kuo žmogus gali užsiimt. Šitaip jau savaime atkrenta jo kaltė dėl gyvūnų atskirų individų ir rūšių žudymo, žemės resursų gadinimo, klimato kaitos ir panašių dalykų cool O tas daugiausiai dirbantis ir dar labiau daugiausiai uždirbantis, didžiausias parazitas ir yra. tongue

    40 Orvel   (23.10.2011 10:28) [Medžiaga]
    O čia ne skirstymas? tongue

    41 galaxy   (23.10.2011 10:41) [Medžiaga]
    Kad labiau čia jau moralės dalykas, . Be to aš iki tokios aukštos moralės dar nepriaugau, kad gyvent tik iš kitų išmestų daiktų tongue

    42 galaxy   (23.10.2011 15:05) [Medžiaga]
    O tu pasižiūrėk čia į šitą testą: http://www.myfootprint.org/ Užtenka tik pakeist pajamų skaičių, o visa kita palikt vienodai ir bus aiškiau. Noriu pasakyt, kad daugiau vartojantis daugiau kenkia. O vartoja daugiau tas, kurio pajamos didesnės.
    Ir tau būtent nesakau, kad turi kitaip gyvent kai visi stengiasi, jog jie patys ir jų vaikai užimtų aukštesnę padėtį. Na, paimkim, kad ir drabužius. Juk nebūt nuogam ir nesušalt yra nesunku - tik nešiok bet ką iki visai nesuplyšta. Galbūt nė konteineriuos ieškot nereiks. Bet drabužiai atlieka ir kitą funkciją - socialinę, jie irgi parodo padėtį visuomenėje. (Orvel vėl sakys, kad aš rūšiuoju. Bet negi čia mano išmislas lenktyniaut?) wacko

    43 Orvel   (23.10.2011 19:41) [Medžiaga]
    Galaxy, dabar susimąsčiau,- o be vartojimo įmanomas progresas?

    44 galaxy   (23.10.2011 20:26) [Medžiaga]
    O kas yra progresas? Ir aš susimąsčiau. Progresas tada,kai gali dar daugiau vartot ar užtenka ir to, kad vis daugiau imi užimt vietos?

    45 Orvel   (23.10.2011 20:39) [Medžiaga]
    Mąstom paprastai. Vidutinis žmogaus amžius dar 19 a. buvo apie 45 metai. Dabar net Lietuvoje apie 65. Progresas.

    Ir... įsivaizduoji kiek papildomai suvartojama per 20 metų?

    P.S. Va čia Tau patiktų Kastaneda,- "nežudyk 10 kurapkų, kai, kad pavalgytum užtenka vienos"

    46 galaxy   (23.10.2011 22:49) [Medžiaga]
    O čia irgi dar klausimas ar labai daug gero pasiekta pailgėjus gyvenimo vidurkiui. Pirma, tai kažin ar toks geras tas ilgesnis gyvenimas nukvakus kakot į pampersus (bet žinoma, kakot į pampersus patogiau negu į lovą), o antra, tai vidurkis pailgėjo labiau mažesnio naujagimių mirtingumo dėka. Anksčiau, kai ne kiekvienas vaikas išgyvendavo, labiau natūrali žmonių atranka galėjo vykt. wacko

    47 Dzein   (24.10.2011 07:31) [Medžiaga]
    Dėl amžiaus ilgumo ginčytis net neverta,nes medicina pažengė į priekį...jei nuo gripo mirdavo kas trečias,tai dabar vienetai.Bet pasaulyje labai sparčiai daugėja žmonių..mažiau karų,mažiau mirčių.Man baisu pagalvoti,kas bus jei ,,pasaulio pabaigos" nebus,juk žmonės lips vienas ant kito ir atiminės kąsnį iš burnos.O gal išžudys vienas kitą,norėdami išlikti.Po 100 metų pusę pasaulio žemės užims geltonoji rasė,t.y.kiniečiai,ką ir pranašavo Nostradamus,tik mes netikėjom.Jie jau dabar savinasi Mėnulio žemes.
    Socialiniai sluoksniai taip pat niekur nedings,nes žmogaus smegenys tobulėja ir jie išras būdą valdyti vienas kitą netgi be materialaus turto,o tik nachališkumu.Juk ir dabar agresyvesnis stengiasi paveikti silpnesnį visur,netgi Kiemeliuose,o nuo tų gražių ir saldžių teorijų man net burnoje veliasi.

    48 galaxy   (24.10.2011 08:18) [Medžiaga]
    Gal to žmonija nesulauks - anksčiau išnyks. Visi, kurie dauginasi eksponentiškai, viską nuėdę ką turi, išnyksta. Bendrai tai daug pavyzdžių nežinau kas taip daugintųsi, tik žmones ir skėrius. sad

    49 galaxy   (24.10.2011 08:19) [Medžiaga]
    Bet, šakės, visai jau ne į dienoraščio temą komentarai. Niekas tinkamo dienoraščio neparašo, o ir aš tingiu

    50 Dzein   (24.10.2011 08:46) [Medžiaga]
    Aš tingiu,jis (ji) tingi,mes tingime,jie tingi-Kiemeliai tuštiGal samdom susimetę kokį etatinį rašytoją ar linksmintoją? tongue

    Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.
    [ Registracija | Įeiti ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz